×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Полное поражение!!!
У вас какие-то новшества, или что за проблема???
Комментарии (1)
Клієнт завжди правий?
Дякуємо за Ваше звернення! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що сталася. Просимо через особисті повідомлення вказати дату та час відвідування нашого відділення, а також надіслати Вашу контактну інформацію.
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»!
Написать комментарий
Кредит закрила, на картках арешт !!
Близько пів року тому відкрили виконавче провадження та наклали арешт на мої карти усіх банків. Впродовж тижня (після відкриття), виконавче провадження було закрите, а на картах арешт залишився.
5 днів тому закрила повністю борг в банку. Чому тепер ще тиждень повинна чекати на довідку з Харкова, щоб їхати на відділення, пізніше в інший кінець Львова до ваших юристів, маю стратити цілий день на поїздки, щоб мені зняли арешт з карток?
Чи можливо це все зробити без моєї участі, та не чекаючи ще тиждень ??
Для перевірки стану Ваших рахунків та отримання консультації рекомендуємо звернутися безпосередньо до Центру клієнтської підтримки АТ «МЕГАБАНК» за телефоном 0800504400 (цілодобово, безкоштовно для дзвінків по території України).
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Написать комментарий
Пополнение своей карты
В банке по телефону видят карту которая моя и зависшие деньги.
Для того чтобы деньги попали на карту мне нужно брать день ехать в банк и писать заявление чтобы деньги в терминале дошли до моей карты. не абсурд ли это. Я теряю деньги за день отсутствия на роботе.
В чём моя вина? Что оборудование банка дало сбой. Притом терминал банка. Где гарантия что завтра этот терминал не даст сбой и мне опять придётся брать день и опять терять деньги за день. Если бы я снимал деньги или переводил куда либо другой вопрос, но я пополнял свою карту по номеру карты. И такие проблемы при пополнении.
Дякуємо за Ваше звернення! АТ «МЕГАБАНК» пильно ставиться до всіх зауважень та пропозицій для покращення обслуговування клієнтів. Звертаємо Вашу увагу, що у випадку, коли операція з внесення коштів, в тому числі з поповнення карти, у термінальній мережі Банку не була завершена, для її опрацювання необхідне підтвердження реквізітів платежу через подання відповідної заяви.
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Комментарии (2)
Отличное отделение
Дякуємо за високу оцінку якості роботи Банку! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Рефенансирование
Дякуємо за Ваше звернення та розуміння необхідності виконання кредитних зобов’язань за раніше оформленими договорами з фінансовими установами. Хочемо Вас запевнити, що у АТ «МЕГАБАНК» кожна заявка на отримання банківського продукту розглядається індивідуально, з урахуванням ряду показників.
На жаль, результатом аналізу всіх факторів може бути відмова в наданні кредиту, тоді фахівці Банку не можуть погодити заявку на кредит.
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Написать комментарий
Не можу зняти відсотки з депозиту
Сподіваймося на порозуміння та подальшу плідну співпрацю!
Написать комментарий
Невоспитанные сотрудники
Отделение в Чернигове по пр. Мира 28
Ни на одном из сотрудников не было бейджиков.
При выдаче валюты в кассе несколько раз (с первого раза она не понимает, видимо) кассир попыталась «всунуть» купюры с пятнами или с надрывами. А потом сами же не принимают подобные купюры. Разговаривала с неприязненностью.
Менеджер в зале (по ее словам Куриленко Наталия Владимировна) отказалась сделать ксерокопию моего заявления о закрытии счета. Мотивировала, что дата на заявлении будет стоять только завтрашняя. Я ей сказал, что можете дату и завтра поставить, а мне просто надо какое-то подтверждение о закрытии счета.
Сказала — «Приходите завтра»)). Мол у людей нет своих дел и могут по 100 раз приходить в банк. Тем более во времена пандемии.
Никакой клиентоориентированности.
АТ «МЕГАБАНК» пильно ставиться до всіх зауважень та постійно працює над поліпшенням якості послуг. Інформація з Вашого звернення була передана спеціалістам для перевірки та детального розгляду. Ми обов'язково розберемося в ситуації, що сталася.
Сподіваймося на порозуміння та подальшу плідну співпрацю!
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Написать комментарий
Благодарность
Дякуємо за високу оцінку якості роботи Банку! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Написать комментарий
Корягина М. О. не компетентный кассир м. Алексеевская
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Мошеники
Комментарии (7)
Проблемы с кешбеком
АТ «МЕГАБАНК» пильно ставиться до всіх зауважень та постійно працює над поліпшенням якості послуг. Спеціалісти вже працюють над цим питанням.
Сподіваймося на порозуміння та подальшу плідну співпрацю!
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Написать комментарий
Проблемы с банкоматом
Дякуємо за Ваше звернення! Дійсно, при наявності технічних складнощів з обробкою операцій платіжною системою, можуть спостерігатися неуспішні операції або помилкові блокування коштів. Фахівці АТ «МЕГАБАНК» працюють над аналізом та коригуванням таких операцій, щоб помилково заблоковані кошти були знову доступні для використання. Очікуйте на вирішення ситуації в максимально короткі строки.
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Написать комментарий
Проблемы с выдачей перевода
Комментарии (1)
Индивидуальный подход к клиенту
Комментарии (2)
Банковская тайна
Комментарии (13)
Спасибо за участие.
Так же отмечу продукт, который ассоциируется с Мегабанк — кредитная карта Todobank. Отмечу из опыта — наиболее удобное и интуитивно понятное приложение и максимальная информативность. Абсолютно понятная и прозрачная система начисления процентов за пользование лимитом.
Спасибо, успехов!
Комментарии (3)
Кредит
Зря потраченное время.
Комментарии (3)
Очередь на полдня
Комментарии (2)
Нове свинство від мегабанку — зверніть увагу
За 10 днів у моєї дружини та ж особь не взяла вже 800 долларів. НА питання в чому проблема — шось незрозуміло промекала.
Шкода, що дружина мені не подвзонила, я б попросив не робити вклад.
Увага! В обох випадка гроші забирали з іншого банку, і зразу сюди.
Звертаюсь до менеджменту мегабанку — ви ж маєте бути трохі розумніші, ніж ваш касир, якому мозок по ідеї взагалі не потрібен. Поясніть їм, що українці не друкують долари, і тому вони не можуть бути всі новенькі, з хрустом.
Я для себе чітко визначився — мій останній депозит в цій конторі.
Якщо у вас не новенькі пачки, несіть краще в інший банк, де кваліфікований персонал, більше відділень, і не треба підписувати до депозиту якісь ліві папери.
СИЛЬНО НЕ РАДЖУ ЦЕЙ БАНК
АТ «МЕГАБАНК» пильно ставиться до всіх зауважень, постійно працює над поліпшенням якості послуг, що надаються з метою забезпечити максимально комфортний, швидкий і зручний сервіс для всіх наших клієнтів.
Звертаємо увагу, що відкриття депозитів пов'язане з обов'язковою перевіркою розміщуваних коштів. Співробітник каси аналізує всі банкноти, виходячи з їхнього стану і керуючись відповідними нормативними документами. Більш детальну інформацію щодо перевірки Ви можете отримати безпосередньо у відділенні банку під час Вашого звернення.
Висловлюємо вдячність за небайдужість до якості роботи наших підрозділів та сподіваємось на порозуміння та подальшу співпрацю.
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Комментарии (1)