×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Мегабанк заморозил наши средства 1,4 млн грн! ООО Таймис. Осторожно банк на грани банкротства.
Структура коштів:
1 000 000,00 грн- Сформований Установчий Фонд компанії;
445 417,10 грн-Обігові кошти компанії.
Поточний рахунок є діючим, об'єктивні підстав для блокування рахунку відсутні (Податкового боргу або судових рішень, що могли б стати причиною блокування немає).
Звернення на гарячу лінію, до начальника відділення № 156, де обслуговується наша компанія, до начальника управління банківських послуг, офіційний лист-скарга на в.о. Голови правління результату не дало.
Прохання допомогти в вирішенні нашого питання:
-повернути наші кошти;
-відкрити можливість вільно користуватися коштами, що знаходяться на рахунку в АТ «Мегабанк»
Зверніться, будь ласка, на офіційну поштову скриньку Банку mega@megabank.ua для перевірки інформації за Вашою ситуацією.
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Комментарии (1)
СКАРГА на Мегабанк
Структура коштів:
1 000 000,00 грн- Сформований Установчий Фонд компанії;
445 417,10 грн-Обігові кошти компанії.
Поточний рахунок є діючим, об'єктивні підстав для блокування рахунку відсутні (Податкового боргу або судових рішень, що могли б стати причиною блокування немає).
Звернення на гарячу лінію, до начальника відділення № 156, де обслуговується наша компанія, до начальника управління банківських послуг, офіційний лист-скарга на в.о. Голови правління результату не дало.
Прохання допомогти в вирішенні нашого питання:
-повернути наші кошти;
-відкрити можливість вільно користуватися коштами, що знаходяться на рахунку в АТ «Мегабанк»
Комерційний директор ТОВ «Тайміс» Бондаренко К. О.
контакти
+38(050) 084−36−11
+38(096) 918−08−71
Зверніться, будь ласка, на офіційну поштову скриньку Банку mega@megabank.ua для перевірки інформації за Вашою ситуацією.
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Комментарии (3)
Не працюють відділення у великому місті аби не віддавати депозити
До речі відділення у Лозовій, мешканцям якої офіційно пропонували евакуюватися, працює! Тож, представники Банку, поясніть, чому насправді не працюють відділення у Харкові!
Третього травня з метою забезпечення прав громадян, що мешкають у місті Харкові, на отримання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану відновлюється прийом у Новобаварському відділі РАЦС у місті Харкові за адресою: м. Харків, вул. Плеханівська, 73.
За цією ж самою адресою знаходиться Відділення номер 82 АТ «Мегабанк»! Представники Банку, дайте відповідь, що заважає Банку відкрити дане відділення, хоча б одне у величезному місці?! Набридла Ваша брехня про те, що «щодня Мегабанк відкриває свої відділення навіть у гарячих точках»!!!
Чому навіть для того, щоб подати Заяву про видачу депозиту і отримати відмову (як бачимо із багатьох інших відгуків) аби договір не пролонгували, я маю витрачати купу грошей і РИЗИКУВАТИ ЖИТТЯМ щоб дістатися відділення десь поза одним із найбільших міст України, в якому, до речі, Банк зареєстровано, в якому я укладала Договір??! Представники Банку, Ви розумієте, що свідомо наражаєте на небезпеку своїх клієнтів??!
Комментарии (18)
Мегабанк отказываются выдавать депозит.
Комментарии (1)
Не перераховують кошти на податки та в погашення кредиту
І це в той час як податкі так потрібні нашій державі.
Також намагаюсь погасити кредит на картці Мегабанку за рахунок коштів з поточного рахунку — так кошти не зараховуються в погашення, а відсотки за користуванням кредитом списуються.
Листування з банком в один бік. Відповіді від операціаністів не можу дочекатись.
Працівники банку в Житомирі розводять рука, просять почекати, але без конкретики
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Банк не виконує нормативи НБУ, нехтує діючим законодавством, не виконує договірних зобовязань
Комментарии (1)
Очень не рекомендую!!!
Комментарии (2)
Невіддають валютний депозит
Комментарии (10)
Не виконує своїх функцій
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
СКАРГА на Мегабанк
Статус-прийнято банком
Загальна сума платежів-*1 442 500 грн*
Кошти перераховуємо між власними рахунками.
Офіційної відповіді по строках проведення операцій банк не надає.
Начальник відділення № 156, у якому ми обслуговуємося, не може надати конкретики.
Гаряча лінія також не володіє питанням.
Комментарии (1)
Все вопросы решают в пользу клиента
Написать комментарий
Банк не виконує умови договору
Відділення банку у Львові не працює, відповідно проценти отримати не можу. На гарячу лінію додзвонилась лише 1 раз, де сказали, що відділення відкриється, коли закінчиться війна. Всі банки працюють, а цей — ні.
Я хочу до кінця терміну депозиту (без права розірвання договору) хоча б проценти перераховувати на користь Армії, а взагалі готова зараз віддати весь депозит (аби то це можна було зробити); але я розумію, що навіть коли закінчиться термін його дії, я не зможу цього зробити — бо відділення не працює.
А Мінфін з метою підтримки банку ще бонуси пропонував за відкриття депозиту в ньому. Як це розуміти? Як діяти? Хочу отримати офіційну відповідь на мої питання на ел пошту: lubov.hod@gmail.com
Комментарии (2)
Мое первое знакомство с Мегабанком! Надеюсь на длительное сотрудничество.
Написать комментарий
Не возвращают депозит
За неделю до этого (3.02.22 г.) сказал менеджеру данного отделения, что буду забирать депозит и попросил подготовить нужную сумму заранее.
Аналогична ситуация была 12.01.22 г. во время окончания предыдущего депозита. Необходимой суммы не было в кассе.
Выводы: банк отказывается выполнять свои обязательства перед вкладчиками, некомпетентость сотрудников (умышленная или нет), горячая линия предоставляет только информационные услуги и тоже отказывает в помощи.
Комментарии (3)
Рай для мошенников
Абсолютно безответственное пособничество махинациям.
Комментарии (3)
Кредитка
Щиро вдячні за звернення та дякуємо за оцінку нашої роботи! Ми постійно працюємо над покращенням сервісів та продуктів, які пропонуємо клієнтам.
Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю та прагнемо завжди залишатися для Вас корисним та надійним банком.
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Написать комментарий
Проблема з відкриттям депозиту у банку
Дякуємо за Ваше повідомлення! Ми обов’язково розберемося в ситуації, що сталася. Просимо Вас надіслати через особисті повідомлення деталі Вашого звернення (дата, час відвідування відділення).
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Комментарии (2)
Жадный платит дважды, а дурак — трижды !!!
Дякуємо за Ваш відгук! АТ «МЕГАБАНК» пильно ставиться до всіх зауважень та постійно працює над поліпшенням якості послуг.
Звертаємо Вашу увагу на те, що при оформленні банківського продукту підписуються відповідні документи, в тому числі клієнт ознайомлюється з тарифами та умовами обслуговування. Аналізуючи опис Вашої ситуації, можна зробити висновок, що картка була оформлена з кредитним лімітом. При знятті коштів в банкоматі у клієнтів є можливість дізнатися баланс картки, при цьому на екрані відображається окремим рядком і залишок кредитних коштів, якщо такі доступні до використання.
Для перевірки стану Ваших рахунків та отримання консультації рекомендуємо звертатися безпосередньо до Центру клієнтської підтримки АТ «МЕГАБАНК» за телефоном 0800504400 (цілодобово, безкоштовно для дзвінків по території України). Сподіваймося на порозуміння та подальшу плідну співпрацю!
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Комментарии (1)
Мегабанк остался в 20 веке
Хотел отказаться от получения бумажных квитанций ЕРЦ, но нет такой возможности.
(валяются по подъезду, то вообще занесут по другому адресу.)
Это называется навязывание услуг.
Похоже в ЕРЦ сотрудники по прежнему осваиваю средства акционеров банка, получая откаты от поставщиков бумаги. отг.техники, укрпочты (доставки).
Акционеры вообще в курсе?
Подумаю, подумаю да и откажусь оплачивать через ЕРЦ, тогда и квитанции не будут приходить. Будем платить напрямую поставщикам…
АТ «МЕГАБАНК» пильно ставиться до всіх зауважень, постійно працює над поліпшенням якості послуг, що надаються з метою забезпечити максимально комфортний сервіс для всіх наших клієнтів. Наразі можливості відмовитися від отримання паперової квитанції немає.
Сподіваймося на порозуміння!
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Написать комментарий
Втрачений час
У цьому банку, трохи більше 2.5 годин (у пустому відділенні 🤦♂️).
На касі не прийняли 7 доларових-купюр. Тут вона у вас не так прим’ята, тут якась стара, цю машинка не розпізнає, у цієї надріз 0.5мм (реально 0.5). Знаєте скільки не прийняли із цих купюр в іншому банку? Рівно 0.
Через декілька днів отримую дзвінок з невідомого мобільного номера.
«А зможете підійти до нас, сталася помилка у системі, потрібно ще раз підписати декілька документів». Ну тут без коментарів👏, не говорячи про витрачений час, я міг бути де завгодно, а відділень Мегабанк не знайдеш на кожному кроці.
На жаль, перший і останній контакт із цим банком, не варті трохи вищі відсоткові ставки такого.
Не бачу сенсу користуватися банком, який не цінує час своїх клієнтів.
Комментарии (1)