Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Timeis 6 мая 2022, 18:11
Отделение по адресу: Харьков, ул. Алчевских, 30
Доводжу до вашого відома ТОВ «Тайміс» (ЄДРПОУ 43785169), що являється корпоративним клієнтом АТ «Мегабанк» з 2020 року, не може користуватися з 11 квітня 2022 року власними коштами, які знаходяться на рахунку банку. Станом на 03.05.2022 року сума заморожених коштів становила 1 445 417,10 грн.

Структура коштів:
1 000 000,00 грн- Сформований Установчий Фонд компанії;
445 417,10 грн-Обігові кошти компанії.

Поточний рахунок є діючим, об'єктивні підстав для блокування рахунку відсутні (Податкового боргу або судових рішень, що могли б стати причиною блокування немає).

Звернення на гарячу лінію, до начальника відділення № 156, де обслуговується наша компанія, до начальника управління банківських послуг, офіційний лист-скарга на в.о. Голови правління результату не дало.

Прохання допомогти в вирішенні нашого питання:
-повернути наші кошти;
-відкрити можливість вільно користуватися коштами, що знаходяться на рахунку в АТ «Мегабанк»
Полезный комментарий
АО "МЕГАБАНК" 13 мая 2022, 21:02
Добрий день!

Зверніться, будь ласка, на офіційну поштову скриньку Банку mega@megabank.ua для перевірки інформації за Вашою ситуацією.

З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
ТОВ «Тайміс» (ЄДРПОУ 43785169), що являється корпоративним клієнтом АТ «Мегабанк» з 2020 року, не може користуватися з 11 квітня 2022 року власними коштами, які знаходяться на рахунку банку. Станом на 03.05.2022 року сума заморожених коштів становила 1 445 417,10 грн.

Структура коштів:
1 000 000,00 грн- Сформований Установчий Фонд компанії;
445 417,10 грн-Обігові кошти компанії.

Поточний рахунок є діючим, об'єктивні підстав для блокування рахунку відсутні (Податкового боргу або судових рішень, що могли б стати причиною блокування немає).

Звернення на гарячу лінію, до начальника відділення № 156, де обслуговується наша компанія, до начальника управління банківських послуг, офіційний лист-скарга на в.о. Голови правління результату не дало.

Прохання допомогти в вирішенні нашого питання:
-повернути наші кошти;
-відкрити можливість вільно користуватися коштами, що знаходяться на рахунку в АТ «Мегабанк»

Комерційний директор ТОВ «Тайміс» Бондаренко К. О.

контакти

+38(050) 084−36−11
+38(096) 918−08−71
Полезный комментарий
АО "МЕГАБАНК" 13 мая 2022, 13:12
Добрий день!

Зверніться, будь ласка, на офіційну поштову скриньку Банку mega@megabank.ua для перевірки інформації за Вашою ситуацією.

З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Helennna 5 мая 2022, 4:28
Отделение по адресу: Харьков, ул. Плехановская, 73
Яких зусиль докладає Банк для того, щоб повертати депозити своїм вкладникам у Харкові??! Жодного працюючого відділення!!! Інші банки знаходять можливості відкрити кілька відділень, цей — ні! В Мегабанка є відділення у відносно спокійних районах, відкрийте хоча б одне відділення! Віддайте людям їх гроші! Якщо в Банка все гаразд, як він запевняє, то чому ховається, чому не працює? Ані інтернет-банкінгу нормального, ані працюючих відділень!!!
До речі відділення у Лозовій, мешканцям якої офіційно пропонували евакуюватися, працює! Тож, представники Банку, поясніть, чому насправді не працюють відділення у Харкові!
Третього травня з метою забезпечення прав громадян, що мешкають у місті Харкові, на отримання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану відновлюється прийом у Новобаварському відділі РАЦС у місті Харкові за адресою: м. Харків, вул. Плеханівська, 73.
За цією ж самою адресою знаходиться Відділення номер 82 АТ «Мегабанк»! Представники Банку, дайте відповідь, що заважає Банку відкрити дане відділення, хоча б одне у величезному місці?! Набридла Ваша брехня про те, що «щодня Мегабанк відкриває свої відділення навіть у гарячих точках»!!!
Чому навіть для того, щоб подати Заяву про видачу депозиту і отримати відмову (як бачимо із багатьох інших відгуків) аби договір не пролонгували, я маю витрачати купу грошей і РИЗИКУВАТИ ЖИТТЯМ щоб дістатися відділення десь поза одним із найбільших міст України, в якому, до речі, Банк зареєстровано, в якому я укладала Договір??! Представники Банку, Ви розумієте, що свідомо наражаєте на небезпеку своїх клієнтів??!
Роман Р 2 мая 2022, 12:54
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Шевченко, 11
Пол года назад сделал вклад, на свою голову, в этот #овно-банк. Это было в Херсоне. Пришла война, подходил срок окончания депозита, все мои попытки куда либо дозвониться, чтобы сказать им, что я не буду продлевать депозит, оказались безуспешными. В Херсоне отделение тоже не работает. Горячая линия не отвечает, бот в телеге водит по кругу. Короче прошел срок, и они пролонгировали депозит. Потом нам удалось выехать из Херсона, и обратились мы в отделение банка, в г. Хмельницкий Шевченко 11, Менеджер посмотрела на меня, и сделала удивлённое лицо, мол что вы хотите, ваш депозит пролонгирован ещё на один срок. На мои возражения, мол в чем моя вина, они не реагируют. По факту, в Херсоне банк не работает, горячая линия не отвечает, Хмельницкий морозится, Мы без денег. Не советую эту шарагу.
Galina Gal 29 апреля 2022, 19:50
Отделение по адресу: Житомир, ул. Победы, 54
20 квітня створена та відправлена через клієнт банк платіжка на сплату єдиного податку. Станом на сьгодні кошти не перераховані.
І це в той час як податкі так потрібні нашій державі.
Також намагаюсь погасити кредит на картці Мегабанку за рахунок коштів з поточного рахунку — так кошти не зараховуються в погашення, а відсотки за користуванням кредитом списуються.
Листування з банком в один бік. Відповіді від операціаністів не можу дочекатись.
Працівники банку в Житомирі розводять рука, просять почекати, але без конкретики
Минфин
Ответ администратора
30 апреля 2022, 8:49
Відгук зарахований (на 30.04.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Vitalii8 29 апреля 2022, 15:18
Отделение по адресу: Львов, пл. Мицкевича, 8
Банк неплатоспроможний. Протягом місяця не повертає кошти з ощадного рахунку, не реагує на звернення.
Alex55555 29 апреля 2022, 10:55
Не могу переслать на другую карту собственные деньги. Банк ввел ограничени на сумму снятия без предупреждения. Но даже ту сумму, которую говорят, что обязуются разрешить снять или отправить на другую карту не дают это сделать. Техподдержка не отвечает. Связи с банком нет. Просто ужас… Не в одном другом банке с подобным не сталкивался!
Vitaliy Vitaliy1980 28 апреля 2022, 10:16
25.04.2022 закінчився термін дії депозиту в долларах США. Звернувся у відділення АТ «Мегабанк» в м.Івано-Франківськ, перед тим попередив банк (21.04.22), що буду забирати гроші. Працівники і керівництво банку відмовили мені вернути гроші мотивуючи відсутністю валюти в касі. Гаряча лінія і чат банку надають тільки інформаційні послуги, толку від них ніякого. Банк невиконує умови прописані в договорі з повернення коштів і не цінить своїх клієнтів!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
marinadragun235 23 апреля 2022, 17:23
У цей складний час банк робить все, щоб не платилися податки у бюджет, щоб люди не отримували зарплатню, щоб бізнес не працював. Гаряча лінія відповідає раз у три дні загальними фразами.
Минфин
Ответ администратора
25 апреля 2022, 16:21
Відгук не зарахований (на 25.04.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ЕКАТЕРИНА ЕКАТЕРИНА 21 апреля 2022, 11:34
З 11.04.2022 компанія тайміс (єдрпоу-43785169) не можемо провести жодного вихідного платежа.
Статус-прийнято банком
Загальна сума платежів-*1 442 500 грн*
Кошти перераховуємо між власними рахунками.
Офіційної відповіді по строках проведення операцій банк не надає.
Начальник відділення № 156, у якому ми обслуговуємося, не може надати конкретики.
Гаряча лінія також не володіє питанням.
tatyanaz 10 апреля 2022, 18:18
Отделение по адресу: Днепр, ул. Шевченко, 59
Спасибо большое Яковенко Ивану Викторовичу директору Днепропетровского отделения за решение моего трудного вопроса.Этот мудрый и добрый человек решил труднейший вопро в кротчайший срок. С уважением семья Григорьевых. Рекомендую этот банк.
Валентина Ізумрудова 15 марта 2022, 17:30
Отделение по адресу: Львов, пл. Мицкевича, 8
Маю валютний депозит в МЕГАБАНКУ, яким передбачено видача процентів щомісяця 1 числа на рахунок.
Відділення банку у Львові не працює, відповідно проценти отримати не можу. На гарячу лінію додзвонилась лише 1 раз, де сказали, що відділення відкриється, коли закінчиться війна. Всі банки працюють, а цей — ні.
Я хочу до кінця терміну депозиту (без права розірвання договору) хоча б проценти перераховувати на користь Армії, а взагалі готова зараз віддати весь депозит (аби то це можна було зробити); але я розумію, що навіть коли закінчиться термін його дії, я не зможу цього зробити — бо відділення не працює.
А Мінфін з метою підтримки банку ще бонуси пропонував за відкриття депозиту в ньому. Як це розуміти? Як діяти? Хочу отримати офіційну відповідь на мої питання на ел пошту: lubov.hod@gmail.com
Sverch 15 февраля 2022, 21:05
Оформлял рефинансирование кредитов. Все оформили быстро. Девушки-консультанты все доходчиво на пальцах объяснили, просчитали, предложили оптимальный срок кредитования. Чувствуется заинтересованность и желание помочь. Были небольшие проблемы с подтягиванием ЕГРПОУ организации где работаю, но все сами узнали и прописали вручную. Погашение без проблем, до конца месяца главное внести сумму платежа, что мне очень удобно. Многие жалуются на отсутствие мобильного приложения — для меня не принципиально. Всю информацию которую мне необходимо узнаю у консультантов. Проценты по кредиту вполне адекватные. Планирую и в дальнейшем пользоваться Мегабанком!
GGIIKK 14 февраля 2022, 22:58
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Шевченко, 11
14.02.22 г. закончился срок действия депозита в долларах США. Обратился в отделение АТ «Мегабанк» в г. Хмельницкий. Сотрудники отказываются возвращать суму вклада, мотивируя отсутствием валюты в кассе.
За неделю до этого (3.02.22 г.) сказал менеджеру данного отделения, что буду забирать депозит и попросил подготовить нужную сумму заранее.
Аналогична ситуация была 12.01.22 г. во время окончания предыдущего депозита. Необходимой суммы не было в кассе.
Выводы: банк отказывается выполнять свои обязательства перед вкладчиками, некомпетентость сотрудников (умышленная или нет), горячая линия предоставляет только информационные услуги и тоже отказывает в помощи.
mnosenko 4 февраля 2022, 10:06
Мошенники через мобильное приложение банка оформили карту на мое имя, причем используя свой номер телефона. Затем, оформили на эту карту со своим телефоном BankID и набрали в конторах микрокредитования через интернет кредиты.
Абсолютно безответственное пособничество махинациям.
Kate97 2 февраля 2022, 12:09
Вважаю, що банк все-таки відстає від інших, але todoкартка з кредитним лімітом гідна! Нема прихованих %, штрафів, все компетентно на гарячій лінії. Весною закривала картку, так зробила це з легкістю на гарячій лінії, зараз потрібно було кредитні кошти — мені ліміт поновили лише з повідомленням до фахівця пітримки у вайбері. Досить таки класна картка, порівнюю з деякими іншими банками (з якими одні нерви, багато запитань, а у відповідь хамство)
Мегабанк
Ответ банка
АО "МЕГАБАНК" 2 февраля 2022, 17:11
Добрий день!

Щиро вдячні за звернення та дякуємо за оцінку нашої роботи! Ми постійно працюємо над покращенням сервісів та продуктів, які пропонуємо клієнтам.

Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю та прагнемо завжди залишатися для Вас корисним та надійним банком.

З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Vitok 1 февраля 2022, 16:35
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Русская, 17
Добрий день скажіть, що це за хамовитий, не кваліфікований «спеціаліст» сидить в Тернопільському ЦРВ АТ «Мегабанк» по вул. Руська, 17, м. Тернопіль, Тхоровська Ольга Юріївна??? Досить того, що не вміє розказати про депозитні продукти банка, відправляє на сайт, клієнта, щоб він сам там розберався. То щей хамить і скандалить, переходить на особисті образи, з різними докорами в сторону клієнта. Що взагалі відбиває бажання мати з тим відділенням справу. Я хотів розмістити вклад на не малу суму грошей, але після такого хамського спілкування взагалі відбило бажання мати справу з банком. Це я за свої гроші, які хотів вкласти в банк, маю так собі нерви портити??? Що вона взагалі там робить, якщо не вміє спілкуватись із клієнтами, не вміє розказати про продукти банку і за що вона зарплату получає??? І як мені мати справу з банком обійшовши цю особу??? Прошу зверніть на це увагу і прийміть відповідні міри, бо це портить репутацію банку.
Мегабанк
Ответ банка
АО "МЕГАБАНК" 1 февраля 2022, 16:47
Добрий день!

Дякуємо за Ваше повідомлення! Ми обов’язково розберемося в ситуації, що сталася. Просимо Вас надіслати через особисті повідомлення деталі Вашого звернення (дата, час відвідування відділення).

З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Julietta83 18 января 2022, 1:03
Мне эта пословица известна из личного горького опыта, когда я по совету сына решила положить свои накопленные деньги на депозит под проценты в Мегабанк. Сумма не маленькая, 25 моих пенсий. И пенсия у меня тоже не «маленькая», аж 2000 тысячи гривен). Через месяц, как раз во время рождественских праздников, когда банк не работал ;(я решила проверить как там мои «кровные» поживают, думаю: скачаю ка я приложение в интернете, ну чтоб не ждать пока банк откроется. К моему большому удивлению мобильное приложение от Мегабанка почему-то называется todobank- Мобильный банк моего города! ОРИГИНАЛЬНО! Я то Мегабанк ищу в Goggle Play, а не Todobank! Поискав информацию на сайте, я всё-таки скачала приложение, но к моему сожалению зайти в него я так и не смогла ;(мне не приходило смс с паролем из банка. Окончательно разозлившись я решила, что прийдется всё-таки идти в Мегабанк за помощью. На следующий день я решила отправиться с утра пораньше в единственное Отделение в нашем городе, дабы не замерзнуть на улице в очереди. «Так есть же ещё банкомат" — подумала я, когда вставляла свою новенькую карту mega/todo банка в терминал. Ввела пин код, звёзды сошлись, и я уже в предвкушении проверить как там поживает мой депозит на 50000 грн, но не тут то было ;(смотрю и глазам своим поверить не могу: «люди, как так, может это сон, может это не со мной — наверное я везучая, сегодня у меня джек пот!» На экране вижу под словом ДЕПОЗИТ написана сумма 10000 грн. «Да не, ну не может быть!!! За месяц такие проценты??? Вот это МЕГА БАНК!» В голове закрутились цифры, я уже начала представлять, куда смогу потратить эти деньги. Думаю, а ну ка сниму сначала 1000 грн для проверки — бац и первая тысяча вышла! Потом вторая, третья, пока в конце концов я уже держала 10000 в руках. Снялись деньги с карточки мгновенно, никаких уведомлений на экране, никаких предупреждений, что это не мои деньги НЕ БЫЛО! Я была полностью уверенна, что я снимаю проценты по своему депозиту, или может часть своего депозита, или наконец выигрыш в лотерею какую-то мне неизвестную или ещё лучше -подарок за какой-то розыгрыш — в общем счастливая подхожу наконец -то к кассе. Спрашиваю у сотрудника: «А что это за 10000 тысяч гривен у меня на депозите? У меня теперь 60000 в общей сложности лежит на счету?», а она мне: «нет, женщина, это КРЕДИТНЫЕ ДЕНЬГИ !!!». «как КРЕДИТНЫЕ??? Я же не слепая, там на табло было четко написано — ДЕПОЗИТ!, я и решила его обналичить, раз терминал выдал мне наличные, значит я свои же деньги со своей карты снимаю?!» На что сотрудник сухо ответила, что это были деньги банка, я могу ними воспользоваться как пожелаю, но Мегабанку за использование кредитных средств я должна буду уплатить 4% от снятой суммы, тоесть вернуть уже не 10000, а 10400 гривен обратно. Стою и чуть не плачу, вот это обман на ровном месте, 400 гривен улетели в трубу, там ни слова не было сказано о кредите!!! Но факт есть факт! Пришлось доставать с кошелька не достающую сумму и пополнять уже кредитную карту Мега или TODO, и после этого случая я больше никаких дел с кредитными картами иметь не хочу!!!
Мегабанк
Ответ банка
АО "МЕГАБАНК" 18 января 2022, 17:56
Добрий день!
​​​​​​​
Дякуємо за Ваш відгук! АТ «МЕГАБАНК» пильно ставиться до всіх зауважень та постійно працює над поліпшенням якості послуг.
Звертаємо Вашу увагу на те, що при оформленні банківського продукту підписуються відповідні документи, в тому числі клієнт ознайомлюється з тарифами та умовами обслуговування. Аналізуючи опис Вашої ситуації, можна зробити висновок, що картка була оформлена з кредитним лімітом. При знятті коштів в банкоматі у клієнтів є можливість дізнатися баланс картки, при цьому на екрані відображається окремим рядком і залишок кредитних коштів, якщо такі доступні до використання.

Для перевірки стану Ваших рахунків та отримання консультації рекомендуємо звертатися безпосередньо до Центру клієнтської підтримки АТ «МЕГАБАНК» за телефоном 0800504400 (цілодобово, безкоштовно для дзвінків по території України). Сподіваймося на порозуміння та подальшу плідну співпрацю! 

З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ariraner 17 января 2022, 16:32
До сегодняшнего дня регулярно оплачивал коммунальные через ЕРЦ интернет.
Хотел отказаться от получения бумажных квитанций ЕРЦ, но нет такой возможности.
(валяются по подъезду, то вообще занесут по другому адресу.)
Это называется навязывание услуг.
Похоже в ЕРЦ сотрудники по прежнему осваиваю средства акционеров банка, получая откаты от поставщиков бумаги. отг.техники, укрпочты (доставки).
Акционеры вообще в курсе?

Подумаю, подумаю да и откажусь оплачивать через ЕРЦ, тогда и квитанции не будут приходить. Будем платить напрямую поставщикам…
Мегабанк
Ответ банка
АО "МЕГАБАНК" 17 января 2022, 17:13
Добрий день!

АТ «МЕГАБАНК» пильно ставиться до всіх зауважень, постійно працює над поліпшенням якості послуг, що надаються з метою забезпечити максимально комфортний сервіс для всіх наших клієнтів. Наразі можливості відмовитися від отримання паперової квитанції немає.
Сподіваймося на порозуміння!

З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
user1228 16 января 2022, 22:08
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 173/2
Скільки може зайняти відкрити картку і 2 депозити?
У цьому банку, трохи більше 2.5 годин (у пустому відділенні 🤦‍♂️).

На касі не прийняли 7 доларових-купюр. Тут вона у вас не так прим’ята, тут якась стара, цю машинка не розпізнає, у цієї надріз 0.5мм (реально 0.5). Знаєте скільки не прийняли із цих купюр в іншому банку? Рівно 0.
Через декілька днів отримую дзвінок з невідомого мобільного номера.
«А зможете підійти до нас, сталася помилка у системі, потрібно ще раз підписати декілька документів». Ну тут без коментарів👏, не говорячи про витрачений час, я міг бути де завгодно, а відділень Мегабанк не знайдеш на кожному кроці.
На жаль, перший і останній контакт із цим банком, не варті трохи вищі відсоткові ставки такого.

Не бачу сенсу користуватися банком, який не цінує час своїх клієнтів.
Главная / Банки Украины 🏦 / Мегабанк 💰 / Отзывы о Мегабанке 📝