×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Кредобанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.91 | 44.38 |
PLN | 10.26 | 10.59 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Все курсы банка |
Відділення Львів, вул Ярослава Мудрого
Дякуємо за зворотний зв'язок. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Якщо у Вас залишились будь-які зауваження щодо роботи банку чи невирішені питання, просимо сповістити нас зателефонувавши на інформаційну лінію банку за одним із номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Комментарии (3)
У Миколаєві Кредобанк закрив усі відділення без попередження
Кредобанк, ви знаєте, що клієнтів необхідно попереджати про свої наміри?
Інформація про роботу відділень банку в умовах воєнного стану розміщена на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/private/stay-safe/robota-viddilen
Інформацію про зміни в роботі банку, а зокрема і відділень, ми розміщуємо за посиланням: https://kredobank.com.ua/about/pres-sluzhba/news
Водночас, звертаємо Вашу увагу на те, що зважаючи на ситуацію в країні, на жаль, складно спланувати роботу відділення у м. Миколаїв, тому, просимо перед візитом до відділення уточнювати інформацію про роботу у свого менеджера або зателефонувавши на інформаційну лінію банку за одним із номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Окрім того, інформація щодо графіку роботи та розташування відділень розміщена за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/map
Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння.
Написать комментарий
Довічним боржникам сами сюди
Напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ та ІПН. З'ясуємо чому виникає заборгованість та надамо Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (2)
ВОРЫ, АФЕРИСТЫ, МОШЕННИКИ!!!
Никому и никогда не посоветую иметь какие-либо взаимосвязи с этими АФЕРИСТАМИ! Люди, прежде чем открыть счет в этом НЕДОбанке, 300 раз подумайте. Вас обманут и украдут ваши деньги и еще должны им останетесь. Моя ситуация абсолютно идентична тем, которые уже ниже описаны несколько раз. Положила гривны на счет, сняла эту сумму в банкомате за границей, причем на счету еще оставался остаток моих средств, в результате через пару месяцев узнаю, что я должна банку 8 тыс грн. Все по одному сценарию-в результате аферы на курсе, банк делает вас должником, еще и проценты наматывает. Причем ни одного сообщения о том, что есть задолженность по счету, которой в принципе и быть не должно, т.к. натуральное мошенничество- то, что эти аферисты творят с замораживанием денег на счету по одному курсу, а списыванием через не сколько дней по более высокому, за три месяца не было. Ни в одном банке такого обмана не встречала.Считаю в войну, так надувать людей не то что отвратительно, а аморально!!! Таких НЕДОучереждений в принципе не должно существовать в Украине. Надеюсь в скором времени так и случится.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Комментарии (12)
Заблокували картку
Уже з'ясовуємо в чому проблема та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Комментарии (1)
Закрыто
Закрыто
На початку серпня Кредобанк відновив роботу відділення за адресою вул. Катерининська, 89 у м. Одеса.
Графік роботи:
пн-пт, 10:00 — 17:00 год;
операційний час: 10:00 — 16:00 год;
вихідні: сб, нд.
Написать комментарий
один з найкращих банків, де обслуговуюсь
ще якісь мутки з отриманням картки на довірену особу — то кажуть власник рахунку має забирати всі картки до рахунку, то кажуть що довірена особа.
з плюсів — дуже гнучкі умови на картці мастеркард і пакеті. валюту і гривню видають без проблем згідно запитів.
Банк не дуже підходить для всяких міжнародних платежів крім Польщі. Але для базових потреб в межах України покриває 95% потреб.
Дякуємо за Ваш відгук. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості.
Ваші зауваження доведено до відома керівників профільних підрозділів банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Дякуємо, що користуєтесь послугами банку.
Написать комментарий
Этому банку не стоит доверять !
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Комментарии (3)
Скрытые списания
Сегодня с меня скрытым платежом который не видно ни в каких выписках списали 14 тыс. гривен. Обьяснено тем что пару дней назад я делал покупку в долларах по старому курсу, но теперь курс изменился и они решили его постфактум в свою пользу изьять.
Замечу, что никакой заморозки денег там не происходило. Я купил обьектив и давно его уже получил и пользуюсь им.
Так что на здоровую голову вообще не налазит как можно такое чудить.
Только сейчас я увидел кучу похожих комментарией от других людей на этом сайте. Я редко проверяю счет и боюсь представить сколько денег они «по тихому» забрали у меня за мои последние пол года жизни за границей.
Если бы это делали явно — я бы мог еще понять и учесть в следующий раз. Но не оповещать о таких операциях и полностью удалять заметки о них из выписок — в наглости вас не превзойти.
Закрою счет в вашем банки сразу же по прибытию в Украину. Слава богу в других банках можно открыть ФОП счет удаленно и больше не иметь дело с вами даже отсюда.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Комментарии (7)
Шахрай банк
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Комментарии (1)
Аферисты!!!
Я такого обдиралава наглого и циничного ещё не встречала!
Снимали наличку в банкомате в Польше в среду.
А через неделю во вторник на карты пришёл минус в общей сумме около 14 000 грн!!!
То есть пока курс был стабильный, расчёт не проводили. Только курс поднялся, решили тут же провести перерасчёт и прислать минуса! Когда удобно!!!
Списание денег должно проводится в день операции и точка!!! А не когда якобы «платёжная система присылает информацию о операции». Надельной давности!!!
Это как называется??? Вы воруете деньги у людей!!! Во время войны!
Читая отзывы, это у вас в порядке вещей!!!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Комментарии (2)
Нікому не рекомендую цей банк! А їхній кол-центер це сама непрофесійність!
На жаль, наданої Вами інформації недостатньо щоб розібратись в ситуації, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Написать комментарий
кредо банк шахрайський банк
на мое звернення дали мені відповідь що проблема вирішена хоча вони нічого не зробили.
комусь ці відсоткі списують комусь ні роблячть що хочуть.
якась дискрімінація.крутять людьми і грошима як хочуть
У відповіді на звернення ми вже надали Вам роз'яснення стосовно причин виникнення заборгованості та відповідності операцій договірним відносинам з Вами.
Написать комментарий
Депозит
Перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування на інформаційній лінію банку. Ми проаналізуємо чому виникла описана Вами ситуація та результат повідомимо Вам у приватні повідомлення.
Комментарии (1)
Нічого не знаю, нічого не чую, нічого не розумію
В мене було достатньо проблем з ним аби я переказав всі гроші до іншого банку, але опишу найсвіжіший випадок безмежної недбалості та клієнтоорієнтованості цього банку.
Останній платіж по кредиту, мав бути 18 червня (18.06.22), гроші закинув 03 червня (03.06.22), аби не забути та не було до мене ніяких питань, закинув повну суму, до копійок, що показувалась у додатку (Kredobank).
Сьогодні (20.06.22) приходжу у відділення, а мені кажуть, гроші чомусь не знались з рахунку 18.06, а тепер у вас борг, 18 копійок (і починають мені розповідати, — «ось якби ви платіж через касу робили, а не онлайн…», цікаві історії з минулого)
Питання що тепер робити? — «заплати через касу 18 копійок», тобто через їх помилку я маю їм занести ЩЕ грошей.
Спроба довести їм що вони неправі успіхом не закінчились.
Вирішив заплатити ці копійки просто аби позбутись будь-яких звʼязків з цими шахраями.
На касі кажуть — «ще комісія буде, 50 гривень»
Дарина Федунь, яка весь час мені пояснювала що це вони не намахують мене, що це їх нормальний процес роботи, пропонує заплатити онлайн ці копійки, гроші вони побачать одразу та зроблять виписку що кредит погашений.
Я вже достатньо часу з ними прогаяв, тож погоджуюсь.
Але в процесі зʼясовується що одразу вони НЕ побачать, ось дивина, між банками вони не бачать одразу розрахунку.
Потім ще зʼясувалось що вони одразу виписку про закриття кредиту теж не можуть зробити, це робиться декілька днів (ви реально такі недолугі?)
Висновок, ні в якому разі не несіть до них гроші, вони того не варті.
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Разом з тим, наголошуємо, що в Онлайн-банкінгу не відображається сума до повного погашення кредиту. Суму, яку необхідно сплатити для повного погашення кредиту, можна дізнатись зателефонувавши на інформаційну лінію банку чи у відділенні і ця сума буде актуальною тільки на ту дату коли Вам її озвучили.
Комментарии (4)
При зачисление на вашу карту банк блокирует счет
Банк прислал смс что карта заблокирована. При звонке в горячую линию сказали прийти в отделение подтвердить средства. В отделение просто махнул плечами и сказали мы не знаем что с вами делать ждите пару дней. Горячая линия нечем не помогает так как у них только данные что заблокировал отдел безопасности и больше данных у них нет. После отзыва банк позвонил и сказал подойти в отделение. Были возле второго отделения банка нам сказали чтоб мы шли в то отделение где открыли карту. Пришли в отделение, а нам снова сказали мы вам ничем не можем помочь у нас вас счёт просто не активный и все других данных не и нам никаких уведомления не приходили что вам делать. Горячая линия работает по одной программе, отделение по другой программе, а отдел безопасности по третьей. И все эти программы не связанные между собой и уже почти месяц и результата нет никакого. Сразу прошу банк не звонить чтоб сказать пройдите в отделение, чтоб услышать все тоже самое что у них нет данных. Вы лучше дайте понятное пояснение как предоставить происхождение средств или образец заявления чтоб написать в отделении.
Отправьте данные сотрудникам, чтоб решить эту проблему. А лучше чтоб сам отдел безопасности позвонил и мы с ним решили это проблему! И банк с европейским происхождением по идее должно работать как часы.
Дякуємо за відгук. Ми обов'язково проаналізуємо чому виникло таке непорозуміння. Постараємось якомога швидше надати Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (1)
Відсутність офіційної відповіді
Усі Ваші звернення, включно з відгуками від 26.05.2022 р., зафіксовані банком та триває їх розгляд. Ми обов'язково надамо Вам відповідь за результатами розгляду.
Написать комментарий
Банк розсилає перерахунки за зняття валюти
Щоб ми могли проаналізувати якість наданої Вам консультації, просимо у приватні повідомлення вказати нам Ваші ПІБ, номер телефону та дату звернення на Інформаційну лінію банку.
Додатково наголошуємо, що схема конвертації валют при списанні коштів з рахунку по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки, за кордоном описана в Правилах банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору, та на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Комментарии (3)
При переводе на вашу карту не большую сумму могут заблокировать
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо відповідь у приватні повідомлення.
Комментарии (1)
Кожен раз думаєш, що гірше вже неможливо, але нііі, доводять зворотнє!
Щоб ми могли проаналізувати описану Вами ситуацію та надали зворотний зв’язок, просимо у приватні повідомлення повідомити нам Ваші ПІБ, ІПН та детальніше описати суть порушеного питання.
Або заповнити форму на сайті банку, за посиланням:
https://kredobank.com.ua/info/opytuvannya/zalyshyty-zauvazhennya-skargu
Комментарии (1)