Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Slava Yк 24 июля 2022, 23:43
Советую всем почаще проверять свой баланс по карте. Кредобанк в тихаря списывает деньги с вашей карты! В одой из стан Евросоюза снимали совои деньги с карты, расчитывались картой за покупки, весь баланс сразу же проверяли, проходит пару дней, открываю приложение, а там -13000 грн в минусе! звоню на гарячую линию- там оператор говорит что это все нормально, ссылаясь на то что курс валют поменялся! В приложении поменяли даже стоимость покупок и увеличели количество снятых в банкомате денег тремя днями ранее!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 26 июля 2022, 13:37
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
kirillkost 24 июля 2022, 1:02
Я клиент банка больше 5 лет на самом высоком тарифном пакете Word Elite. Мне всегда нравился этот банк и я даже советовал его друзьям.
Сегодня с меня скрытым платежом который не видно ни в каких выписках списали 14 тыс. гривен. Обьяснено тем что пару дней назад я делал покупку в долларах по старому курсу, но теперь курс изменился и они решили его постфактум в свою пользу изьять.
Замечу, что никакой заморозки денег там не происходило. Я купил обьектив и давно его уже получил и пользуюсь им.
Так что на здоровую голову вообще не налазит как можно такое чудить.
Только сейчас я увидел кучу похожих комментарией от других людей на этом сайте. Я редко проверяю счет и боюсь представить сколько денег они «по тихому» забрали у меня за мои последние пол года жизни за границей.
Если бы это делали явно — я бы мог еще понять и учесть в следующий раз. Но не оповещать о таких операциях и полностью удалять заметки о них из выписок — в наглости вас не превзойти.
Закрою счет в вашем банки сразу же по прибытию в Украину. Слава богу в других банках можно открыть ФОП счет удаленно и больше не иметь дело с вами даже отсюда.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 26 июля 2022, 13:20
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
0971088477 23 июля 2022, 0:20
18 липня знімала кошти з картки в Чехії, через 4 дні коли НБУ відпустив курс банк направив мінус майже 14000грн!!! Це з максимума 50тис, що можна було зняти з укр картки зараз! Прошу зверніть увагу на цей банк відповідні органи! Жодних проблем з іншими картками у мене та моїх знайомих хто зараз за кордоном не було! 4 дні після операції пройшло!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 26 июля 2022, 13:16
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Olha11 19 июля 2022, 18:32
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Победы, 127
Добрый день.
Я такого обдиралава наглого и циничного ещё не встречала!
Снимали наличку в банкомате в Польше в среду.
А через неделю во вторник на карты пришёл минус в общей сумме около 14 000 грн!!!
То есть пока курс был стабильный, расчёт не проводили. Только курс поднялся, решили тут же провести перерасчёт и прислать минуса! Когда удобно!!!
Списание денег должно проводится в день операции и точка!!! А не когда якобы «платёжная система присылает информацию о операции». Надельной давности!!!
Это как называется??? Вы воруете деньги у людей!!! Во время войны!
Читая отзывы, это у вас в порядке вещей!!!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 20 июля 2022, 14:48
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Anna231 14 июля 2022, 13:57
Незнають реквізити свого БАНКУ. Неможуть допомогти у створенні правильних реквізитів, для переказу з-за кордону на ваш рахунок. Толку з того якщо маєте в цьому банку валютний рахунок, всеодно ніхто незможе перерахувати вам з- за кордону туди гроші. Бо ці унікуми невзмозі надати свої ж правильні реквізити, щоб вам надійшли ті кошти. Вони тільки надають якийсь спеціальний індетифікатор для реквізитів. І гроші просто десь пропадають, бо назад відправник у теж не повертаються!!! Це аферисти! Хочете залишитись без грошей, подарувати їх злодіям? Далеко ходити не треба, зверніться до Кредо банку, залишитись з дулею в кармані! На гарячій лінії ніхто нічого не вирішує, просто знущаються, таке враження, що радіють що нажились на ще одній жертві!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 14 июля 2022, 17:01
Добрий день!
На жаль, наданої Вами інформації недостатньо щоб розібратись в ситуації, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
krovla 8 июля 2022, 22:17
28.04.2022 року мені моі друзі дали гроші на бінокль нічного бачення по курсу кредо банка щоб я купила в Польщі.я поставила гроші на рахунок в максимальній допустимі сумі 100000гр.поіхала в польщу купила бінокль нічного бачення на передову хлопцям, а через три дня бачу мінус у себе на карті 7231.13гр.тобто на тому захотів заробити банк получется.в результаті я маю мінус і не знаю що мені робити.
на мое звернення дали мені відповідь що проблема вирішена хоча вони нічого не зробили.
комусь ці відсоткі списують комусь ні роблячть що хочуть.
якась дискрімінація.крутять людьми і грошима як хочуть
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 12 июля 2022, 15:40
Добрий день!
У відповіді на звернення ми вже надали Вам роз'яснення стосовно причин виникнення заборгованості та відповідності операцій договірним відносинам з Вами.
4.07.2022 пришёл забирать депозит, ранее заказав сумму по «горячей» линии.Прийдя в банк, узнаю, заказа у них нет, в Кропивницком.Звоню на линию, да, вы звонили, но чё-то заказ не отображается! Зачем такая «горячая» линия??! Скажите, что мы заказуем «под настроение», я б сходил в банк заказал.Предложили мне забирать деньги за 3 раза, в день можно не больше 50000грн. или всю сумму только послезавтра!!! Думал в наших банках бывает бардак, а вот в европейских порядок, ни в одном банке ещё такого не было, даже в военное время!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 5 июля 2022, 10:43
Добрий день.
Перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування на інформаційній лінію банку. Ми проаналізуємо чому виникла описана Вами ситуація та результат повідомимо Вам у приватні повідомлення.
Проблема решена
ArtemR 20 июня 2022, 12:10
Банк який нічого не може, нічого не вміє, та не хоче вміти.
В мене було достатньо проблем з ним аби я переказав всі гроші до іншого банку, але опишу найсвіжіший випадок безмежної недбалості та клієнтоорієнтованості цього банку.
Останній платіж по кредиту, мав бути 18 червня (18.06.22), гроші закинув 03 червня (03.06.22), аби не забути та не було до мене ніяких питань, закинув повну суму, до копійок, що показувалась у додатку (Kredobank).
Сьогодні (20.06.22) приходжу у відділення, а мені кажуть, гроші чомусь не знались з рахунку 18.06, а тепер у вас борг, 18 копійок (і починають мені розповідати, — «ось якби ви платіж через касу робили, а не онлайн…», цікаві історії з минулого)
Питання що тепер робити? — «заплати через касу 18 копійок», тобто через їх помилку я маю їм занести ЩЕ грошей.
Спроба довести їм що вони неправі успіхом не закінчились.
Вирішив заплатити ці копійки просто аби позбутись будь-яких звʼязків з цими шахраями.
На касі кажуть — «ще комісія буде, 50 гривень»
Дарина Федунь, яка весь час мені пояснювала що це вони не намахують мене, що це їх нормальний процес роботи, пропонує заплатити онлайн ці копійки, гроші вони побачать одразу та зроблять виписку що кредит погашений.
Я вже достатньо часу з ними прогаяв, тож погоджуюсь.
Але в процесі зʼясовується що одразу вони НЕ побачать, ось дивина, між банками вони не бачать одразу розрахунку.
Потім ще зʼясувалось що вони одразу виписку про закриття кредиту теж не можуть зробити, це робиться декілька днів (ви реально такі недолугі?)
Висновок, ні в якому разі не несіть до них гроші, вони того не варті.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 21 июня 2022, 13:08
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Разом з тим, наголошуємо, що в Онлайн-банкінгу не відображається сума до повного погашення кредиту. Суму, яку необхідно сплатити для повного погашення кредиту, можна дізнатись зателефонувавши на інформаційну лінію банку чи у відділенні і ця сума буде актуальною тільки на ту дату коли Вам її озвучили.
Проблема решена
OneUser 17 июня 2022, 22:30
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Замковая, 7
При зачисление на карту 1400грн. 20.05.2022
Банк прислал смс что карта заблокирована. При звонке в горячую линию сказали прийти в отделение подтвердить средства. В отделение просто махнул плечами и сказали мы не знаем что с вами делать ждите пару дней. Горячая линия нечем не помогает так как у них только данные что заблокировал отдел безопасности и больше данных у них нет. После отзыва банк позвонил и сказал подойти в отделение. Были возле второго отделения банка нам сказали чтоб мы шли в то отделение где открыли карту. Пришли в отделение, а нам снова сказали мы вам ничем не можем помочь у нас вас счёт просто не активный и все других данных не и нам никаких уведомления не приходили что вам делать. Горячая линия работает по одной программе, отделение по другой программе, а отдел безопасности по третьей. И все эти программы не связанные между собой и уже почти месяц и результата нет никакого. Сразу прошу банк не звонить чтоб сказать пройдите в отделение, чтоб услышать все тоже самое что у них нет данных. Вы лучше дайте понятное пояснение как предоставить происхождение средств или образец заявления чтоб написать в отделении.
Отправьте данные сотрудникам, чтоб решить эту проблему. А лучше чтоб сам отдел безопасности позвонил и мы с ним решили это проблему! И банк с европейским происхождением по идее должно работать как часы.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 21 июня 2022, 12:47
Добрий день!
Дякуємо за відгук. Ми обов'язково проаналізуємо чому виникло таке непорозуміння. Постараємось якомога швидше надати Вам зворотний зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Walentyna Sz 5 июня 2022, 21:05
Звернення через інтернет-сторінку банку для надання офіційної відповіді банком ігноруються, скарги і звернення зі сфери комплаєнс — не опрацьовуються.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 6 июня 2022, 17:59
Добрий день!
Усі Ваші звернення, включно з відгуками від 26.05.2022 р., зафіксовані банком та триває їх розгляд. Ми обов'язково надамо Вам відповідь за результатами розгляду.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vladyslav77777 3 июня 2022, 17:33
Дружина знімала кошти в Польщі, оскільки хотіла здійснити покупку, перед зніманням коштів передзвонив в банк на гарячу лінію, шоб уточнити всі деталі, та запитатись по якому курсу будуть конвертуватися гривні в злоті, у відповідь почув по курсу на ПОТОЧНИЙ ДЕНЬ, розмова є в них записана, оскільки всі розмови записуються, через тиждень прийшов перерахунок і комісія в — 1000грн. Як результат виглядає так що вони просто брешуть і розводять людей, працюю з цим банком довший час, буду закривати всі рахунки і свого ФОП теж закрию, оскільки в 21 столітті у період війни, займатись розводом у такій серйозній установі це просто не припустимо. НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 6 июня 2022, 17:57
Добрий день!
Щоб ми могли проаналізувати якість наданої Вам консультації, просимо у приватні повідомлення вказати нам Ваші ПІБ, номер телефону та дату звернення на Інформаційну лінію банку.
Додатково наголошуємо, що схема конвертації валют при списанні коштів з рахунку по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки, за кордоном описана в Правилах банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору, та на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Проблема решена
Users 1 июня 2022, 12:15
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Замковая, 7
При переводе на вашу карту небольшую сумму, карту могут просто заблокировать их отдел безопасности. Но при этом ни оператор ни в отделение банка не могут дать Вам ответа и говорять ожидайте смс. Из-за того, что отдел безопасности работает другой программой, что у оператора и в отделении банка нет доступа к такой программе. Не рекомендую пользоваться этим банком, так как потеряете время и деньги. Тем более в такое время, когда нужна каждая копейка.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 2 июня 2022, 16:14
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо відповідь у приватні повідомлення.
lessfer 31 мая 2022, 10:05
НЕ рекомендую! Починаючи від супернекомпетентних працівників та закінчуючи чудо-додатками, в яких несинхронізована інформація та не відповідає дійсності, через що проводяться операції з коштами, про які дізнаєшся постфактом, як от продаж валюти
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 31 мая 2022, 14:26
Добрий день!
Щоб ми могли проаналізувати описану Вами ситуацію та надали зворотний зв’язок, просимо у приватні повідомлення повідомити нам Ваші ПІБ, ІПН та детальніше описати суть порушеного питання.
Або заповнити форму на сайті банку, за посиланням:
https://kredobank.com.ua/info/opytuvannya/zalyshyty-zauvazhennya-skargu
krovla 30 мая 2022, 13:50
02.05.2022 року мені моі друзі дали гроші на бінокль нічного бачення по курсу кредо банка щоб я купила в Польщі.я поставила гроші на рахунок в максимальній допустимі сумі 100000гр.поіхала в польщу купила бінокль нічного бачення на передову хлопцям, а через три дня бачу мінус у себе на карті 7231.13гр.тобто на тому захотів заробити банк получется.в результаті я маю мінус і не знаю що мені робити
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 30 мая 2022, 14:53
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та обов'язково надамо зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема решена
Yv Pe 27 мая 2022, 22:21
Мав у минулому кредит у Кредо.
Загалом проблем з обслуговуванням самого кредиту не було.
Але:
1. Мобільний додаток — це просто жесть, мінімум функціоналу, максимум багів: продивитися оплату за більше 2х місяців — не можна (на резонне питання коллцентр відповідає: ідіть у відділення друкуйте), графік виплат — половина цифр N/A відображається…
2. По закриттю кредиту попросив вислати довідку про закриття на електронку, або поштою (я оплачую доставку) — відповідь банку: не можна, їдьте у відділення, ми такого не робимо. Після вмовляння шо у воєнний час нема змоги приїхати у інше місто згодилися зареєструвати звернення. Через 15 днів вирішив спитати результат — відповідь, довідку не вишлемо.
Клієнтоорієнтованість 0.0%
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 30 мая 2022, 14:51
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в АТ «КРЕДОБАНК». Ми проаналізуємо озвучені Вами проблеми та надамо відповідь у приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Walentyna Sz 26 мая 2022, 21:48
Недоброго дня!
Складається враження, що банк списує кошти, використані закордоном, у зручний йому день і по зручному йому курсу, і тим самим заганяє дебетні рахунки в мінус. Ще раз — дебетні картки. Дебетні. Зарплатні картки. Без попередження. І робить це банк массово і свідомо. Інформація до здійснення трансакції про те, що так буде, банком надана не була. Завдяки діям Кредобанку мої діти два тижні не матимуть що їсти. Це буквально, не фігурально. І так ситуація хоч вбийся, а тут ще завдяки Кредобанку їсти ми тепер не будемо взагалі. Сподіваюся, це зробить керівництво Кредобанку щасливішим і надасть особливої втіхи під час війни.
Добре заробили на голодних дітях?!
Нешановний банк, за ті два з копійками роки, які я мала нещастя бути вашою клієнткою, було багато чого: від кількох годин очікування у відділенні на Воровського, коли вимкнулась електрика під час моєї банківської трансакції, а у вашому «прекрасному» банку немає джерел безперебійного живлення, і просто для того, щоб трансакцію відмінити треба чекати невизначений і тривалий час. Були декілька візитів у відділення на Святошино, в якому усіх охочих маринували під час епідемії ковіду у манюньому касовому залі при непрацюючих касах з годинку. І не раз так маринували. І «провали» в роботі карток по декілька годин. Коли ні заплатити, ні перевірити стан балансу неможливо. І ти стоїш на касі як  *** , а оплатити покупку не можеш, бо Кредобанк — всьо. Висококласна професійна робота банку, чи не так?!
Я напишу відкритого листа вашому керівництву, я напишу ПКО Банку Польському. Те, що ви робите зараз, списуючи невідомо-які суми і невідомо-коли — навіть якщо дрібнюсіньким шрифтом на сто першій сторінці публічної оферти десь там раптом написано, що банк так зробити може, це — не нормально, це — здирництво. Це — як обікрасти людину на вулиці. Ваші дії когось можуть вбити.
Проблема решена
Walentyna Sz 26 мая 2022, 20:42
Доброго дня!
Поясніть, будь ласка, яким таким казковим чином по дебетним рахункам виникла заборгованість?
Банк справляє жахливе загальне враження абсолютно некоректної роботи. Некоректно усе, починаючи від незабутніх вражень, коли у відділенні на Бульварно-Кудрявській виклинилося світло під час проведення банківської операції, і ми понад дві години чекали просто на можливість її відміни, бо джерел безперервного живлення у банківському відділенні немає.
Якість роботи окремих відділень взагалі не витримує жодної критики. У відділенні на Святошино було абсолютною нормою нагнати десяток клієнтів у розпал епідемії ковіду і маринувати їх при непрацюючій жодній касі годинку.
І закінчуючи «провалами» в роботі карток, коли по декілька годин ними не можна скористатися і отримати інформацію щодо стану рахунка.
Послугами Кредобанку я надалі користуватися не збираюся.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 27 мая 2022, 11:06
Добрий день!
Дякуємо за відгуки. Ми проаналізуємо викладену Вами інформацію та обов'язково надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Проблема решена
lanabotsko2202 25 мая 2022, 22:52
Отделение по адресу: Львов, ул. Зеленая, 17
Я знімала в терміналі за кордоном кошти 20 травня, гроші списались, через 5 днів після того у мене з’явився мінус 7 тис грн на рахунку про що не була попереджена.

Кредо Банк обманним шляхом забирають з карти гроші, конвертуючи у ті дні, які вигідно їм і по курсу якому хочуть. Змінюють також виписку

Буду писати офіційну заяву і звертатись на всі гарячі лінії, що робити далі
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 26 мая 2022, 16:06
Добрий день!
Вже аналізуємо Ваш відгук та надамо зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
User1209 21 мая 2022, 21:13
Користувались карткою в Канаді для розрахунку в магазині та для зняття готівки, потім через неділю отримали мінус на рахунку, все як коментарх людей нижче, банк посилається на різницю курсу…саме цікаве, що в день начеб то доплати по вищому курсу, робили покупку і курс відрізняється, а за цю покупку саисали додатково ще через 3 дні.
На момент розрахунку приходять смс з залишком і там все ок, в онлайн кабінеті також все ок але не на довго…згодом просто у вас мінус… а через пару днів вже історія і виписка інші)) як магія
Отож, заманюють неіснуючим курсом аби ви користувались кредо, а потім через 3−7-10 днів ви платите більше ніж могли б заплатити в іншому банку.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 25 мая 2022, 12:35
Добрий день!
Щоб ми могли детальніше проаналізувати описану Вами ситуацію та надати зворотний зв'язок, просимо у приватні повідомлення повідомити нам свої ПІБ та ІПН.
Victor2002 21 мая 2022, 17:09
Знімав злоті закордоном з гривневої картки…(знав би що так буде — ніколи б не використав цей недобанк). Суть в тому, що через 3 приблизно дні мене загнали в овердрафт на 8 тисяч гривень. У відділенні і на гарячій лінії говорять, що то нормальна ситуація, що спочатку одну суму блокують, а потім списують зовсім іншу… ну знаєте, в інших банках це рідкість і тим більше різниця курсу аж 8% не в мою сторону. а ще почитавши відгуки зрозумів — то це завжди у них так… хіба це нормально?
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 25 мая 2022, 12:33
Добрий день!
Ми з’ясуємо деталі описаної ситуації та надамо Вам зворотний зв’язок у приватні повідомлення.

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Все курсы банка

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отзывы о Кредобанке 📝