Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Наталка Мельник 23 января 2025, 19:37
Другий раз сьогодні не можу зайти до іFobs. Аналогічна ситуація була два дні тому. Понад дві години чекаю кода, а він не приходить. Телефоную на підтримку, кажуть: вам sms доставлено. Але коди на телефон не приходять. Мені начальство платить зарплату не за те, щоб я сиділа по кілька годин втикала в телефон. Та й я маю ще якісь інші справи… Не хотілось би міняти банк після багаторічної співпраці. Але це не діло, що я не можу зайти в клієнт-банк (((
Кредобанк
Ответ банка
24 января 2025, 18:51
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
kulibin76 23 января 2025, 12:21
Щойно відкрив рахунок і він майже одразу був заблокований «Shanovnyj kliente! Vam vidmovleno u pidtrymanni dilovyh vidnosyn». Навіть не встиг зробити ніяких фінансових операцій. Причини повідомити відмовились.
BabushkaVarya 16 января 2025, 16:49
Нова ставка по депозиту збільшилась до 15% це добре, але жаль нема можливості відкрити депозит онлайн.
boot 7 января 2025, 12:32
Віддалено став клієнтом банку («Правильна карта»). Замовив пластикові карти, заплатив кошти за пересилку.
Приходить повідомлення «Shanovnyj kliente! Vam vidmovleno u pidtrymanni dilovyh vidnosyn z xx.xx.xx. Pidstava — nepryjn’atno vysokyj ryzyk, abz. 3 ch. 1 st. 15 ZU #361-IX vid 06.12.19»
Звичайно ж на гарячій лінії не змогли пояснити в чому ризики. А також сказали, що не я не зможу тепер отримати карти, а також повернути сплачені кошти.
Виникає запитання чи не шахрайство це? Я замовив послугу і НЕ отримав її. Кошти за невиконану послугу я також НЕ отримав. Як на мене це шахрайство.
З огляду на те, що подібних відгуків чимало можливо, взагалі, основною діяльністю банку і є проста схема: відкрити рахунок, почекати поки клієнт заведе кошти, а потім його заблокувати без усяких пояснень? Дуже зручно.
folutur 3 января 2025, 23:22
Отделение по адресу: Львов, ул. Сахарова, 78
Відкрив колись дебетові картки про всяк випадок і жодного разу не користувавася. Тепер вирішив все закрити, і тут вам болт. В мобільний додаток на їхню думку таку функцію додавати не варто, а підтримка ввічтливо футболить до відділення. Ніяки ЄЦП вони не приймають, хоча українське законодавство все дозволяє, тобто це лише політика банку. Інші банки обсуговують клієнтів як людей, все відкривають і закривають дистанційно. Це одна назва, а не банк. З таким підходом і відношенням до клієнтів вони вимруть як динозаври, репутація зіпсована. Привіт керівництву.
Gfuyedsw 23 декабря 2024, 15:41
Бардак повний, ніхто не може вирішити елементарну проблему, працівники можуть тижнями не брати слухавку (говорю за конкретного працівника)
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 25 декабря 2024, 15:37
Добрий день.
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому Банку та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли розібратись у ситуації напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ та детальніше опишіть ситуацію, яка призвела до погіршення Вашого досвіду обслуговування в Банку.
valnuz 18 декабря 2024, 12:41
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 55
17.12 прийшло повідомлення що банк припиняє співпрацю зі мною з 26.12. На рахунку в мене кошти які я хочу зняти, але доступ до ifobs вже закритий передчасно. Я вимагаю повернути мені доступ до додатку щоб вивести кошти і не доводити справу до суду. До відділення банку я зʼявитися не можу через те що постійно знаходжусь закордоном. Тому вимагаю якнайшвидшого вирішення ситуації. Адже «низький рейтинг» як причина блокування для клієнта банку з 12ти річним стажем та відкритим рахунок компанії це не аргумент. Я повторюсь, я вимагаю надати мені доступи до входу до мого клієнт банку до 26.12 як заявлено в повідомленні, щоб я міг завершити перевод СВОЇХ коштів і не мати з вами більше справ.
Текст повідомлення додаю
Shanovnyj kliente! Vam vidmovleno u pidtrymanni dilovyh vidnosyn z 26.12.24. Pidstava — nepryjn’atno vysokyj ryzyk, abz. 3 ch. 1 st. 15 ZU #361-IX vid 06.12.19
Дзвінок в підтримку жодних деталей не прояснив і на моє прохання дати офіційну відповідь сказали чекати до 30 днів, що суперечить вашому ж повідомленню що я мою час до 26.12
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 23 декабря 2024, 9:27
Добрий день.
Проаналізувавши інформацію із різних перевірених джерел, Банк прийняв рішення щодо відмови Вам у підтриманні ділових відносин, про що Вас було поінформовано, надсиланням смс повідомлення.
Що стосується переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, то для цього необхідно звернутись у будь-яке наше відділення. Можливість здійснити таку операцію дистанційно — відсутня.
Кошти доступні для безготівкового переказу при особистому візиті або через Вашого представника (за наявності довіреності, яка передбачає такі дії) у нашому відділенні протягом 3 років.
dnepryanik 13 декабря 2024, 20:56
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Д. Яворницкого, 34-Б
Безпідставно банк скинув як собаці смс, що через 2 тижні припинить договір. Хоча просто купував валюту в ньому, отакий дно банк очередний. Ще в кошти не дають забрати, буду писати скаргу в нбу та поліцію
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 18 декабря 2024, 13:18
Добрий день.
Проаналізувавши інформацію із різних перевірених джерел, Банк прийняв рішення щодо відмови Вам у підтриманні ділових відносин, про що Вас було поінформовано, надсиланням смс повідомлення.
Що стосується переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, то для цього і справді необхідно звернутись у будь-яке наше відділення. Можливість здійснити таку операцію дистанційно — відсутня.
Кошти доступні для безготівкового переказу при особистому візиті або через Вашого представника (за наявності довіреності, яка передбачає такі дії) у нашому відділенні протягом 3 років.
Проблема решена
Лілія С 8 декабря 2024, 14:52
Цікава ситуація получилась. Заправлялась пальним, при розрахунку у мене не вистачило коштів які були на картці Кредобанку,і я просто розрахувалась іншою карткою цього ж банку.
А врешті оказалось що кошти, яких мені не вистачило заблокував банк і на картці 0.00

Це було 14.11 і до цієї пори кошти не повернулись, в банку сказали, що по правилах банка треба чекати до 30 днів. Це жарт якийсь? Що це за правила на утримування Клієнтських грошей???

Завжди якщо не вистачає коштів, то операція не проходить і кошти не знімаються-відбувається просто відмова. А тут взяли заблокували, бо такі правила банку.

Такі дрібні речі дійсно спонукають задуматись, чи безпечно користування послугами Кредобанку.
І чи не схочуть вони заблокувати рахунки.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 12 декабря 2024, 12:06
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
da75y 7 декабря 2024, 23:27
28 листопада я поповнила свою картку на 110 тис грн у відділенні на Бандери 21. Є квитанція. Кошти були покладені на гривневу картку, до цієї картки привязаний поточний разунок у гривні. Для дрібних розрахунків я не використовую цей банк, а лише планувала накопичувати для відкриття депозиту або на інші цілі.

Вчора я зайшла у додаток і побачила що на балансі нуль. Я полумала що це тезнічні роботи. Сьогодні вранці теж саме. Подзвонила у банк і мені сказали що не бачать кошти і вони не надходили. Ви смієтесь???
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 12 декабря 2024, 10:24
Добрий день.
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому Банку.
Для того, щоб ми могли проаналізувати описану ситуацію, необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані, час операції та яким способом внесено кошти.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Volodymyr Pochernin 7 декабря 2024, 14:45
Був приємно вражений минулим візитом до банку.
Коли прийшов відкривати картки Craft Black,
— навіть поцікавилися чи я не змерз та зробили мені гарячу каву))!!!

Додатково проконсультували по всім моїм питанням та лімітам, бо НБУ навидумляв нам трошки складнощів (

Знову хочу подякувати співробітницям Білоцерківського відділення.
Змерз, але зігрівся :)
Дякую за найкращій сервіс!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 11 декабря 2024, 9:18
Добрий день!
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане до відома керівника відділення, менеджерам та профільному підрозділу Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Serg8765 20 ноября 2024, 19:14
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Воли, 42
Не рекомендую зв’язуватися з цим банком, працівникі туп.голові, людина зробила переказ по реквізитах на суму 15000 тис надала квитанцію, гроші були на організацію день народження дитини, банк зупив кошти, та сказав що вони на транзитному рахунку,
Обіцяють кожного дня що гроші будуть зараховані на протязі робочого дня, по факту нічого немає, грошей як не було так і немає, конкретної відповіді стосовно коштів я так і не почув.
Не зв’язуйтесь з кредобанком якщо не хочете втратити свої кошти.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 21 ноября 2024, 10:39
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо Вас у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані та деталі переказу (дата, отримувач-відправник).
Alkonn 19 ноября 2024, 11:42
Нещодавно зіткнувся з блокуванням переказу на карті. Потрібно було підтвердження джерел доходу, щоб просто завершити операцію. Гроші на рахунку були, переказ був стандартний, без великих сум, але банк вимагав документи. Довелося витратити час на збір документів, що підтверджують доходи. Зв’язався з підтримкою, пояснили, що це стандартна процедура. Процес перевірки зайняв кілька днів! Переказ весь цей час залишався заблокованим! Я в щоці!!!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 20 ноября 2024, 10:51
Добрий день.
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому Банку.
Для того, щоб ми могли проаналізувати описану ситуацію, необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані.
Додатково інформуємо, що у своїй роботі Банк неухильно дотримується вимог законодавства України, а також керується нормативно-правовими актами та рекомендаціями Національного банку України, тому в залежності від виконуваної операції, може вимагати у клієнта підтвердження фінансової операції.
За 25 хвилин за допомогою Дії — і у мене є рахунок ФОП.

Дуже дякую співробітницям Білоцерківського відділення.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 13 ноября 2024, 9:35
Добрий день!
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане до відома керівника відділення, менеджерам та профільному підрозділу Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
beidos23 8 ноября 2024, 16:02
06.11.2024 з картки Кредо банку 5355****3809 було здійснено некоректне переведення коштів у розмірі 4909 грн. Одразу ж було виявлено помилку. Напротязі однієї години ця інформація була повідомлена працівникам банку. Після чого вона не була опрацьована. Було створено 3 скарги.

Номери скарг: 1709, 1699, 1698.
Скарги проігноровано.

Відмічено, що працівники банку не йдуть на зустріч живому клієнту задля вірішення питання. Що говорить про низьку якість обслуговування. Та про вісутність відповідного департаменту по вивченню якості обслуговування.

Адресат якому були направлені кошти (Комунальне піприємство Дніпровського району) наголосив, що останній день для повернення коштів минає. Що необхідно звернутись до Кредо банку. Хоча з часу звернення пройшло вже два дні.

Прошу Міністерство Фінансів лімітувати ліцензію цієї установи на час розслідування.
Кошти до сих пір не повернуто.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 12 ноября 2024, 9:38
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
GrugoriyHoland 8 ноября 2024, 10:09
Отделение по адресу: Киев, пр-т Соборности, 1
Не один год пользуюсь услугами этого банка.
Не буду вдаваться в подробности деятельности и услуг, которыми пользуюсь в этом банке.
НО, всегда, когда обращаюсь в это отделение, получаю квалифицированное обслуживание со стороны персонала отделения — от кассового обслуживания (замечу, что даже такая мелочь, как конверт для наличности, положительно отражается на впечатлении от работы кассира), до уровня квалифицированных знаний сотрудниками. которые занимаются вопросами оформления разного рода документов.
По поводу тарифов при конвертации, снятия наличной валюты и перевода гривны на карточку другого банка — конечно есть вопросы по «рентабельности», но по сегменту услуг, даже на уровне тарифов, меня все устраивает.
Спасибо всему коллективу и банка и указанного отделения.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 12 ноября 2024, 9:06
Добрий день!
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане до відома керівника відділення, менеджерам та профільному підрозділу Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
WWW20 25 октября 2024, 10:39
Когда был бизнес, до войны, все было неплохо, но только в одном отделении правда, там коллектив подобрался хороший и мало клиентов было. Но как война началась, отделение закрылось, перевели в главное, а там даже начальник отделения трубку не берет, менеджеры не перезванивают. Со счетами онлайн ничего сделать не могу, на новый пакет перейти не могу. То есть, что бы закрыть один старый счет Кишеня я должна проехать 3000 км или сделать доверенность за 100 евро на кого-то. В общем глухо как в танке. И на какие либо уступки не идут, даже несмотря на ситуацию в Украине и не смотря на то, что мы клиенты банка уже лет 20, а и мужу пенсионеру заблокировали счет, потому что он в кассе банка больше года не появлялся :)) И это происходит сейчас, когда в других банках все можно сделать онлайн. Банк мертвый и древний, на встречу постоянным клиентам не идет — забудьте про этот банк, как буд то он остался в прошлом веке
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 30 октября 2024, 11:00
Доброго дня.
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому Банку.
Для того, щоб ми могли проаналізувати описану ситуацію, необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані.
Додатково інформуємо, якщо Ви не маєте можливості звернутись у відділення самостійно, та/або оформити нотаріальну Довіреність, то Ви можете дистанційно змінити діючий пакет обслуговування на пакет з безкоштовним обслуговуванням, не залежно від надходжень чи інших додаткових умов. Для цього, Вам необхідно звернутись в телефонному режимі на інформаційну лінію банку. Працівники інформаційної лінії допоможуть Вам дистанційно змінити діючий пакет на пакет з безкоштовним обслуговуванням.
Звертаємо Вашу увагу, дзвінок повинен бути здійснений обов’язково з Вашого фінансового номеру телефону.
Що стосується пенсійного рахунку, то Банк не блокує пенсійні картки через нездійснену ідентифікацію. Згідно постанови Кабінету міністрів України Про затвердження Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках України від 30 серпня 1999 р. № 1596 зі змінами: Банк зобов'язаний повідомити в Пенсійний фонд або органи соціального захисту про одержувачів пенсії які не здійснюють видаткові операцій з використанням банківської платіжної картки протягом року, а також з ними не проведено фізичку ідентифікацію; про одержувачів пенсії видаткові операції по рахунку якого відбуваються з використанням довіреності більше року.
Kostttik 24 октября 2024, 18:21
Купувала онлайн страховку туристичну в Кредобанку. Дуже зручно і швидко. Залишилися з чоловіком задоволені. Оскільки дитина захворіла, скористалися страховкою. Страхова компанія PZU все оплатила, всі ліки, які були куплені в аптеці. Дякую!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 28 октября 2024, 15:15
Добрий день!
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане профільним підрозділам Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
Stanislav2024 8 октября 2024, 13:30
Отделение по адресу: Львов, пр-т Черновола, 57-А
Зареєструвався в банку через додаток Дія в понеділок 7 жовтня 2024 року. Реєстрація пройшла успішно. Встановив додаток з гугл маркету. Зареєструвався в додатку успішно. Відразу відкрив гривневу картку «Правильна» і доларову картку. Усе ок. Перерахував сам собі з іншого банку пробно 3 гривні. Усе ок. Усе добре. Працює. Ура.
Зранку 8 жовтня 2024 року прийшла смс — ваша картка заблокована. Пробую зайти в мобільний додаток — заблоковано. Дзвоню на гарячу лінію — відповідь — ми не знаємо чого вас заблокували. Зверніться через 7 днів. Дзвоню у відділення — теж нічого не знають. СЛАВА БОГУ що втримав мене від того, щоб внести собі на рахунок не 3 гривні а більше. Бо свої кошти я б не побачив довго.
Це дуже поганий банк. Не клієнтоорієнтований. Робить усе, щоб з ним не мати жодної справи.
Тепер треба з паспортом і ідентифікаційним їхати на відділення щоб написати заяву на закриття рахунків і припинення будь-якої співпраці.
Питання — воно мені треба було? Цей міненгіт?
Рахую що такі недобанки повинні банкрутувати й іти геть з ринку фінпослуг.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 18 октября 2024, 10:43
Добрий день.
Проаналізувавши інформацію із різних перевірених джерел, Банк прийняв рішення щодо відмови Вам у підтриманні ділових відносин.
Для переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, зверніться у будь-яке наше відділення.
Минфин
Ответ администратора
3 декабря 2024, 20:53
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/11/29/140641685/.
esigns 4 октября 2024, 1:00
Обслуговуючь в кредобанку вже не перший рік. Не знаю що змінилося, але вже 2й місяць поспіль блокують переуаз коштів на рахунок фоп. 1 раз витратив свій час, встановив віндовс на запасний ноутбук (працюю на лінукс і в айфопс не логінить з нього), відновив доступ і написав листа в форматі: прошу зарахувати кошти * дол сша це оплата робіт згідно договору (і додав його як частину листа). Чекав 3 тижні на реакцію, гроші зарахували, коли думав що все. На слідуючий місяць видалив віндовс з запасного ноутбука, бо планував його повернути компанії(це не мій прилад). Знову звінок з банку що заблокували. Знову квест, пишу лист, ніхто не реагує довгий час. Після звінка на тех підтримку, залишили заявку до валютного відділу. Абсолютно хамсткою інтонацією щось почали мені розповідати що це не звернення до банку, треба вказати дату, номер договору, ще якийсь там номер і ще яку фігню. Договір у вкладенні до відповіді, номеру догову немає, да й взагалі що це за завдання мені нарізає операціоністка і диктує що мені в якій формі писати, а інакше не зарахує зарплату. Я пояснив походження коштів, багато років отримував у валюті.
Якийсь дурдом. Сервіс нижче дна. Це вже постіше почекати кілька днів щоб повернули кошти відправнику і поторити переказ на інший банк, ніж псувати собі настрій.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ якщо будуть надходження на валютні рахунки. Відділ валютних операцій та кабінет IFOPS дно. Хто шукає альтернативу дивіться в сторону Уксибу, умови не погані(хоча я як фоп не працював з ними).
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 9 октября 2024, 13:10
Добрий день.
Щоб проаналізувати описану ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані.
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отзывы о Кредобанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Кредобанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.