Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Natalii000 10 сентября 2022, 7:53
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 116
Під час отримання консультації про погашення залишку кредиту отримала негативні враження про роботу банку. Менеджерка запропонувала зателефонувати до того менеджера, який оформив кредит (7 років назад!!!), після моїх уточнюючих запитань почала неохоче надавати усю необхідну інформацію (залишок по кредиту та як правильно зробити проплату останньої суми). Результат розмови -втрата дорогоцінного часу і зіпсовані нерви.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 12 сентября 2022, 13:16
Добрий день.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Проблема решена
Marinext 6 сентября 2022, 20:23
Дуже багато років співпрацюю з цим банком для юридичних осіб. Для юр у порівнянні з іншими банками ще досить непогано. Якщо ж порівнювати для юр і для фіз осіб це суцільне жахіття!
Три роки вже намагаюся зайти в онлайнбагкінг для фіз осіб!
ТРИ!
Користувалася послугою зарплатна карта, працювало лише смс сповіщення.
Спроби авторизуватися чи зайти в онлайн банкінг завжди завершуються помилкою авторизації та порадою звернутися на гарячу лінію.
Гаряча лінія годинами повідомляє, що все авторизовано, все працює, трохи зачекайте.
І ці кола пекла вже продовжуються довгий час.
На сьогодні виникла потреба переглянути виписку по картці- і знов те саме, ні пароль змінити, ні зареєструватися наново, ні авторизуватися! Завантаження додатку не змінює ситуації.
А на сьогодні, знаходячись ще й за кордоном- до всього не дозвонитися на гарячу лінію. Запропонований онлайн-консультант по часу збігає з особистим робочим часом, що зовсім не є зручним.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 7 сентября 2022, 11:52
Добрий день!
Вже з'ясовуємо чому у Вас виникає проблема з користуванням Онлайн-банкінгом. Як тільки розберемось в ситуації, одразу з Вами сконтактуємо.
Перепрошуємо за незручності.
Проблема решена
Геннадий Бортников 2 сентября 2022, 12:42
28 серпня зробив доручення переказу на 5 тис. грн в Приватбанк через сайт Кредобанку. Платіж прийнятий в обробку, але ані ввечорі, ані на наступні 2 дні переказ не виконаний. Служба сервісу повідомила, що трансакція запинена і на на перевірці в департаменті безпеки. Перед цим був двізнок зі Львова 28 серпня, але я відхилив, оскільки не знав абонентаі і перебуваю у відпустці. Виявилось згодом, що це була служба сервісу. Дзвінки з іншої країни не приходили, і лише 2 вересня вдалос дозвонитися. Нічого не пояснили, але пообіцяли розібратися. Згодом прийшло повідомлення, що моє звернення передали у службу сервісу. Тоді питання — куди я дзвонив? Чому така незначна сума викликає у банку підозри? Така проблема виникла уперше. Вимушений був првоести цю операцію через інший рахунок в банку ПУМБ — виконано за 5 хвилин, без дзвінків.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 5 сентября 2022, 10:00
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
loginvgeisnye 1 сентября 2022, 17:53
Отделение по адресу: Львов, ул. Я. Мудрого, 1
Абсолютно непрофесійний персонал і нахабна керуюча, яка, не назвавшись, вклинюється в розмову клієнта з операціоністом, перебиває і хамить. Крім того відмовилась надати мені копію МОГО ж договору з банком!!! Відмовились пояснити, чому в мене з’явилась заборгованість перед банком, і чому банк 3 місяці мене не повідомляв про заборгованість, зате не забував нараховувати відсотки на нібито протерміновану заборгованість. Крім того банк порушує вимоги НБУ про відсутність в договорі дрібних шрифтів, додаткових посилань на інші документи. Ніколи і нікому не раджу звертатись в цей банк
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 5 сентября 2022, 9:53
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Якщо у Вас залишились будь-які зауваження щодо роботи банку чи невирішені питання, просимо сповістити нас зателефонувавши на інформаційну лінію банку за одним із номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
allallalla 31 августа 2022, 11:13
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 71
Кредобанк без попередження закрив усі відділення у м. Миколаєві. Жодного повідомлення про закриття відділень! Ні у мобільному додатку, ні на електронну пошту, навіть на дверях відділень досі жодного повідомленя про закриття! Тільки на гарячій лінії повідомили, що так Кредобанк нібито «піклується про безпеку». Ось тільки банк піклується тільки про свої гроші, і аж ніяк про гроші своїх клієнтів, які довірили їх банку! Щоб зняти валюту, мені запропонували поїхати в Одесу!!! Чудовий вихід!
Кредобанк, ви знаєте, що клієнтів необхідно попереджати про свої наміри?
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 31 августа 2022, 16:14
Добрий день!
Інформація про роботу відділень банку в умовах воєнного стану розміщена на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/private/stay-safe/robota-viddilen
Інформацію про зміни в роботі банку, а зокрема і відділень, ми розміщуємо за посиланням: https://kredobank.com.ua/about/pres-sluzhba/news
Водночас, звертаємо Вашу увагу на те, що зважаючи на ситуацію в країні, на жаль, складно спланувати роботу відділення у м. Миколаїв, тому, просимо перед візитом до відділення уточнювати інформацію про роботу у свого менеджера або зателефонувавши на інформаційну лінію банку за одним із номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Окрім того, інформація щодо графіку роботи та розташування відділень розміщена за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/map
Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння.
Олесій Олексій 26 августа 2022, 11:07
Моя історія не відрізняється від багатьох інших. При знятті коштів за кордоном виник технічний овердрафт. Просив узгодити відтермінування — марно. Оплатив, з метою забути за цей банк назавжди. На карті нулі. Проте періодично приходить смс о нарахуванні заборгованості. Кошти перераховував на карту, вони автоматично знімались і від операторів получав підтвердження що більше нічого не винен. Картку не можу закрити, бо нема поруч відділень. Сьогодні отримав чергове смс…
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 26 августа 2022, 15:24
Добрий день!
Напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ та ІПН. З'ясуємо чому виникає заборгованість та надамо Вам зворотний зв'язок.
Olga Oo 23 августа 2022, 23:32
Не то, что одну звезду в оценке обслуживания ставить, а надо минус 1000.
Никому и никогда не посоветую иметь какие-либо взаимосвязи с этими АФЕРИСТАМИ! Люди, прежде чем открыть счет в этом НЕДОбанке, 300 раз подумайте. Вас обманут и украдут ваши деньги и еще должны им останетесь. Моя ситуация абсолютно идентична тем, которые уже ниже описаны несколько раз. Положила гривны на счет, сняла эту сумму в банкомате за границей, причем на счету еще оставался остаток моих средств, в результате через пару месяцев узнаю, что я должна банку 8 тыс грн. Все по одному сценарию-в результате аферы на курсе, банк делает вас должником, еще и проценты наматывает. Причем ни одного сообщения о том, что есть задолженность по счету, которой в принципе и быть не должно, т.к. натуральное мошенничество- то, что эти аферисты творят с замораживанием денег на счету по одному курсу, а списыванием через не сколько дней по более высокому, за три месяца не было. Ни в одном банке такого обмана не встречала.Считаю в войну, так надувать людей не то что отвратительно, а аморально!!! Таких НЕДОучереждений в принципе не должно существовать в Украине. Надеюсь в скором времени так и случится.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 24 августа 2022, 12:40
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Проблема решена
Andrkos 20 августа 2022, 14:36
Заблокували картку з моїми коштами, в підтримці нічого не можуть сказати, коли картку розблокують, мобільний банкінг теж не працює
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 22 августа 2022, 11:27
Добрий день!
Уже з'ясовуємо в чому проблема та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Strangers 14 августа 2022, 12:53
Отделение по адресу: Одесса, ул. Екатерининская, 89
По этому адресу отделение
Закрыто
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 15 августа 2022, 11:14
Добрий день!
На початку серпня Кредобанк відновив роботу відділення за адресою вул. Катерининська, 89 у м. Одеса.
Графік роботи:
пн-пт, 10:00 — 17:00 год;
операційний час: 10:00 — 16:00 год;
вихідні: сб, нд.
Volodymyr Dozirtsiv 2 августа 2022, 16:19
з глибоких мінусів — в банку не то дуже текучка кадрів чи що. віп-пенеджер для пакету Elite помінявся вже тричі. Про це ви дізнаєтесь вже по факту коли звертаєтесь в банк.
ще якісь мутки з отриманням картки на довірену особу — то кажуть власник рахунку має забирати всі картки до рахунку, то кажуть що довірена особа.

з плюсів — дуже гнучкі умови на картці мастеркард і пакеті. валюту і гривню видають без проблем згідно запитів.

Банк не дуже підходить для всяких міжнародних платежів крім Польщі. Але для базових потреб в межах України покриває 95% потреб.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 3 августа 2022, 11:00
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості.
Ваші зауваження доведено до відома керівників профільних підрозділів банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Дякуємо, що користуєтесь послугами банку.
Slava Yк 24 июля 2022, 23:43
Советую всем почаще проверять свой баланс по карте. Кредобанк в тихаря списывает деньги с вашей карты! В одой из стан Евросоюза снимали совои деньги с карты, расчитывались картой за покупки, весь баланс сразу же проверяли, проходит пару дней, открываю приложение, а там -13000 грн в минусе! звоню на гарячую линию- там оператор говорит что это все нормально, ссылаясь на то что курс валют поменялся! В приложении поменяли даже стоимость покупок и увеличели количество снятых в банкомате денег тремя днями ранее!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 26 июля 2022, 13:37
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
kirillkost 24 июля 2022, 1:02
Я клиент банка больше 5 лет на самом высоком тарифном пакете Word Elite. Мне всегда нравился этот банк и я даже советовал его друзьям.
Сегодня с меня скрытым платежом который не видно ни в каких выписках списали 14 тыс. гривен. Обьяснено тем что пару дней назад я делал покупку в долларах по старому курсу, но теперь курс изменился и они решили его постфактум в свою пользу изьять.
Замечу, что никакой заморозки денег там не происходило. Я купил обьектив и давно его уже получил и пользуюсь им.
Так что на здоровую голову вообще не налазит как можно такое чудить.
Только сейчас я увидел кучу похожих комментарией от других людей на этом сайте. Я редко проверяю счет и боюсь представить сколько денег они «по тихому» забрали у меня за мои последние пол года жизни за границей.
Если бы это делали явно — я бы мог еще понять и учесть в следующий раз. Но не оповещать о таких операциях и полностью удалять заметки о них из выписок — в наглости вас не превзойти.
Закрою счет в вашем банки сразу же по прибытию в Украину. Слава богу в других банках можно открыть ФОП счет удаленно и больше не иметь дело с вами даже отсюда.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 26 июля 2022, 13:20
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
0971088477 23 июля 2022, 0:20
18 липня знімала кошти з картки в Чехії, через 4 дні коли НБУ відпустив курс банк направив мінус майже 14000грн!!! Це з максимума 50тис, що можна було зняти з укр картки зараз! Прошу зверніть увагу на цей банк відповідні органи! Жодних проблем з іншими картками у мене та моїх знайомих хто зараз за кордоном не було! 4 дні після операції пройшло!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 26 июля 2022, 13:16
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Olha11 19 июля 2022, 18:32
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Победы, 127
Добрый день.
Я такого обдиралава наглого и циничного ещё не встречала!
Снимали наличку в банкомате в Польше в среду.
А через неделю во вторник на карты пришёл минус в общей сумме около 14 000 грн!!!
То есть пока курс был стабильный, расчёт не проводили. Только курс поднялся, решили тут же провести перерасчёт и прислать минуса! Когда удобно!!!
Списание денег должно проводится в день операции и точка!!! А не когда якобы «платёжная система присылает информацию о операции». Надельной давности!!!
Это как называется??? Вы воруете деньги у людей!!! Во время войны!
Читая отзывы, это у вас в порядке вещей!!!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 20 июля 2022, 14:48
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Anna231 14 июля 2022, 13:57
Незнають реквізити свого БАНКУ. Неможуть допомогти у створенні правильних реквізитів, для переказу з-за кордону на ваш рахунок. Толку з того якщо маєте в цьому банку валютний рахунок, всеодно ніхто незможе перерахувати вам з- за кордону туди гроші. Бо ці унікуми невзмозі надати свої ж правильні реквізити, щоб вам надійшли ті кошти. Вони тільки надають якийсь спеціальний індетифікатор для реквізитів. І гроші просто десь пропадають, бо назад відправник у теж не повертаються!!! Це аферисти! Хочете залишитись без грошей, подарувати їх злодіям? Далеко ходити не треба, зверніться до Кредо банку, залишитись з дулею в кармані! На гарячій лінії ніхто нічого не вирішує, просто знущаються, таке враження, що радіють що нажились на ще одній жертві!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 14 июля 2022, 17:01
Добрий день!
На жаль, наданої Вами інформації недостатньо щоб розібратись в ситуації, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
krovla 8 июля 2022, 22:17
28.04.2022 року мені моі друзі дали гроші на бінокль нічного бачення по курсу кредо банка щоб я купила в Польщі.я поставила гроші на рахунок в максимальній допустимі сумі 100000гр.поіхала в польщу купила бінокль нічного бачення на передову хлопцям, а через три дня бачу мінус у себе на карті 7231.13гр.тобто на тому захотів заробити банк получется.в результаті я маю мінус і не знаю що мені робити.
на мое звернення дали мені відповідь що проблема вирішена хоча вони нічого не зробили.
комусь ці відсоткі списують комусь ні роблячть що хочуть.
якась дискрімінація.крутять людьми і грошима як хочуть
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 12 июля 2022, 15:40
Добрий день!
У відповіді на звернення ми вже надали Вам роз'яснення стосовно причин виникнення заборгованості та відповідності операцій договірним відносинам з Вами.
4.07.2022 пришёл забирать депозит, ранее заказав сумму по «горячей» линии.Прийдя в банк, узнаю, заказа у них нет, в Кропивницком.Звоню на линию, да, вы звонили, но чё-то заказ не отображается! Зачем такая «горячая» линия??! Скажите, что мы заказуем «под настроение», я б сходил в банк заказал.Предложили мне забирать деньги за 3 раза, в день можно не больше 50000грн. или всю сумму только послезавтра!!! Думал в наших банках бывает бардак, а вот в европейских порядок, ни в одном банке ещё такого не было, даже в военное время!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 5 июля 2022, 10:43
Добрий день.
Перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування на інформаційній лінію банку. Ми проаналізуємо чому виникла описана Вами ситуація та результат повідомимо Вам у приватні повідомлення.
Проблема решена
ArtemR 20 июня 2022, 12:10
Банк який нічого не може, нічого не вміє, та не хоче вміти.
В мене було достатньо проблем з ним аби я переказав всі гроші до іншого банку, але опишу найсвіжіший випадок безмежної недбалості та клієнтоорієнтованості цього банку.
Останній платіж по кредиту, мав бути 18 червня (18.06.22), гроші закинув 03 червня (03.06.22), аби не забути та не було до мене ніяких питань, закинув повну суму, до копійок, що показувалась у додатку (Kredobank).
Сьогодні (20.06.22) приходжу у відділення, а мені кажуть, гроші чомусь не знались з рахунку 18.06, а тепер у вас борг, 18 копійок (і починають мені розповідати, — «ось якби ви платіж через касу робили, а не онлайн…», цікаві історії з минулого)
Питання що тепер робити? — «заплати через касу 18 копійок», тобто через їх помилку я маю їм занести ЩЕ грошей.
Спроба довести їм що вони неправі успіхом не закінчились.
Вирішив заплатити ці копійки просто аби позбутись будь-яких звʼязків з цими шахраями.
На касі кажуть — «ще комісія буде, 50 гривень»
Дарина Федунь, яка весь час мені пояснювала що це вони не намахують мене, що це їх нормальний процес роботи, пропонує заплатити онлайн ці копійки, гроші вони побачать одразу та зроблять виписку що кредит погашений.
Я вже достатньо часу з ними прогаяв, тож погоджуюсь.
Але в процесі зʼясовується що одразу вони НЕ побачать, ось дивина, між банками вони не бачать одразу розрахунку.
Потім ще зʼясувалось що вони одразу виписку про закриття кредиту теж не можуть зробити, це робиться декілька днів (ви реально такі недолугі?)
Висновок, ні в якому разі не несіть до них гроші, вони того не варті.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 21 июня 2022, 13:08
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Разом з тим, наголошуємо, що в Онлайн-банкінгу не відображається сума до повного погашення кредиту. Суму, яку необхідно сплатити для повного погашення кредиту, можна дізнатись зателефонувавши на інформаційну лінію банку чи у відділенні і ця сума буде актуальною тільки на ту дату коли Вам її озвучили.
Проблема решена
OneUser 17 июня 2022, 22:30
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Замковая, 7
При зачисление на карту 1400грн. 20.05.2022
Банк прислал смс что карта заблокирована. При звонке в горячую линию сказали прийти в отделение подтвердить средства. В отделение просто махнул плечами и сказали мы не знаем что с вами делать ждите пару дней. Горячая линия нечем не помогает так как у них только данные что заблокировал отдел безопасности и больше данных у них нет. После отзыва банк позвонил и сказал подойти в отделение. Были возле второго отделения банка нам сказали чтоб мы шли в то отделение где открыли карту. Пришли в отделение, а нам снова сказали мы вам ничем не можем помочь у нас вас счёт просто не активный и все других данных не и нам никаких уведомления не приходили что вам делать. Горячая линия работает по одной программе, отделение по другой программе, а отдел безопасности по третьей. И все эти программы не связанные между собой и уже почти месяц и результата нет никакого. Сразу прошу банк не звонить чтоб сказать пройдите в отделение, чтоб услышать все тоже самое что у них нет данных. Вы лучше дайте понятное пояснение как предоставить происхождение средств или образец заявления чтоб написать в отделении.
Отправьте данные сотрудникам, чтоб решить эту проблему. А лучше чтоб сам отдел безопасности позвонил и мы с ним решили это проблему! И банк с европейским происхождением по идее должно работать как часы.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 21 июня 2022, 12:47
Добрий день!
Дякуємо за відгук. Ми обов'язково проаналізуємо чому виникло таке непорозуміння. Постараємось якомога швидше надати Вам зворотний зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Walentyna Sz 5 июня 2022, 21:05
Звернення через інтернет-сторінку банку для надання офіційної відповіді банком ігноруються, скарги і звернення зі сфери комплаєнс — не опрацьовуються.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 6 июня 2022, 17:59
Добрий день!
Усі Ваші звернення, включно з відгуками від 26.05.2022 р., зафіксовані банком та триває їх розгляд. Ми обов'язково надамо Вам відповідь за результатами розгляду.

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.16 42.74
PLN 9.71 9.99
USD 39.31 39.78
Все курсы банка

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.16 42.74
PLN 9.71 9.99
USD 39.31 39.78
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отзывы о Кредобанке 📝