×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Кредобанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.01 | 10.29 |
USD | 41.31 | 41.79 |
Все курсы банка |
Категорично не рекомендую брати іпотеку
Порадили звернутися до відділення у Києві, оскільки квартира була в Києві. І тут починається розводняк:
— я заплатив за оцінку квартири 3600 грн (це десь в 3 рази вище ринкової ціни такої оцінки. Оцінщик напевно дає відкат банкові);
— я заплатив за техпаспорт квартири (він теж був обов'язковий для іпотеки);
— я заплатив завдаток власникові квартири, хоча банк цього не вимагає (але ніякий адеквартний власник квартири по-іншому чекати не буде);
— пройшов бюрократичні процедури, такі як реєстрація дитини, зібрав весь пакет документів (обов'язково в PDF, але на сканері, бо конвертоване фото в PDF не підходить!).
Загалом я витратив близько 500 доларів та купу часу і нервів.
Після подачі документів, виявилось, що банк може дати вже не 70%, а лише 60% від вартості квартири. Ну та й ладно, погодився і почав чекати. З моменту першого контакту з банком у Києві пройшло 2 тижні. І ось нарешті, після купи нагадувань та пришвидшень з мого боку, отримую інформацію, що мені відмовлено в іпотеці. Причина — недостатній стаж як ФОП!!! Не вистачало близько 1 міс. При цьому, що на попередньому місці роботи в мене був тривалий стабільний дохід протягом 4 років (приблизно того ж рівня).
Коли я сказав: «мені ж мені говорили, що я проходжу як ФОП, враховуючи попередній стаж». Сказали: «це питання до відділення у Вінниці». Але ж письмових підтверджень, що у Вінниці мені дали попередню позитивну відповідь в мене не було, бо говорили по телефону!
Коротше, ніхто не винен, а винен *** , тобто я. Таким чином 500 доларів коту під хвіст. Так, я читав погані коментарі про цей банк перед рішенням щодо іпотеки. Але не думав, що кидалово реальне і воно торкнеться мене. Тому й пишу цей коментар — застереження для інших. Бережіться і оминайте цей банк десятою дорогою! Краще переплатіть цей зайвий відсоток чи два і йдіть за іпотекою в нормальний банк.
Комментарии (1)
Кредитование на приобретение авто
Позже я выяснила на сайте банка, что у них есть более выгодные программы по кредитованию на приобретение авто. Но почему-то нам их никто не озвучил и мы взяли более дорогой кредитный продукт (который нам предложил банк).
Категорически не советую кредитоваться в этом банке, если кредитуетесь будьте очень внимательны!!!
Прозрачные условия кредитования и Кредобанк — несовместимые вещи.
Написать комментарий
Отделение на улице Анны Ахматовой работает нормально
Все оформили нормально. Я сначала проконсультировался, какая карта какие преимущества дает. Решил, что пока хватит карты «Стандарт». Оформили без проблем.
Общение вежливое, но есть очереди. Самой картой доволен полностью.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Кредобанк краде гроші
30.08. Оплатила Візовий збір через онлайн проплату. Протягом наступного робочого дня мав надійти PTN-код з посиланням на квитанцію, не надійшов. Почекала ще день і почала дзвонити на їхню гарячу лінію. Дівчина сказала що все вияснить і перетелефонує (зворотнього зв'язку не було). Почала дзвонити щодня, розповідаючи щоразу свою ситуацію, на що отримувала обнадійливу відповідь що ось ось все вирішиться. Але нічого не вирішувалось, час минав, і запис на студентську візу все відстрочувався, а початок навчання вже скоро.
Вирішили оплатити вдруге так як терміни піджимають. 08.09 зробили другу оплату і благо вона пройшла успішно і запис до візового центру отримали на два тижні пізніше очікуваного від першої проплати.
Працівники гарячої лінії взагалі не компетентні, відповідають стандартно, як папуги і нічого не можуть зробити, окрім того що сформувати заявку і сказати, що перетелефонують (а насправді цього не роблять).
Сьогодні 22 вересня, гроші мені так і не повернули, мотивуючи це тим, що в них термін розгляду заявки 30 днів. Це досить зручно користуватися місяць чужими грошима, а я така не одна.
Питання не вирішено.
Комментарии (2)
Відсутня довідка
Написать комментарий
Некомпетентність працівників просто вражає
На наступний робочий день (понеділок) я знову подзвонила у відділення аби підтвердити що кошти надійшли і пані Амурова сказала що вже в цей день закриється рахунок. Пізніше того ж дня мені зателефонували і сказали що рахунок закриється завтра зранку і тоді ж вишлють скани довідок на електронну пошту. Натомість, лише під кінець робочого дня я отримала листа на пошту, але не з довідками, а з проханням перерахувати ще одну комісію на рахунок. Чому вже другий тиждень обіцяють одне, а роблять інше!?
Написать комментарий
Ни одна проблема еще не решилась нормально
Нужно закрыть счет ФЛП, по которому небыло движения с 2016 года. Пришёл в отделение, меня известили о задолжености в 40 гривен по счету, которая не понятно откуда взялась, ну да ладно. Еще сказали, что закрыть счет стоит 300 гривен, ну да ладно, странная штука, но не стал спорить, поидее когда-то давно когда открывал счет, я с этим был согласен.
После чего почти час пытались создать заявку на закрытие, завели и попросили перевести 340 гривен НА ЭТОТ СЧЕТ. Я переспросил, можно ли это сделать без перевода(у меня по прежнему счет физлица в Кредо), нет, сказали без перевода — никак. Хорошо, перевёл. Это всё было 7.09.2020
8.09.2020 мне звонят и говорят «Тут проиозшла такая ситуация, вы перевели деньги, пошло движение по счету, и поэтому списали 150 гривен по тарифу, не могли бы вы перевести еще 150 гривен на этот счет?»
Отказался, позвонил на гарячую линию, заявку приняли и сказали «Рассмотрение 30 дней».
Всё, ребят, последняя капля, разбираюсь с этим, закрываю вообще все счета в кредо и перехожу куда-то, еще не знаю куда, ибо никакие чудесные тарифы не могут невилировать проблемы и постоянные сложности при решении малейших проблем.
Написать комментарий
С уважением, клиент
Написать комментарий
Некомпетентный банк «Кредо»
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Никогда не связывайтесь с этим банком!
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Непрофессионализм!
Написать комментарий
Обслуговування клієнтів
Отримавши картку кур'єром, мені її не активували! Кур'єр їздив 3-4 дні кожного дня, брав копії документі, робив фото та все вічно чогось не вистачало!
Віділення в Івано-Франківську всі закриті, крім центрального! 1 відділення на ціле місто??!!!
Черга в центральному відділені аж до вулиці! В умовах карантину в черзі не дотримуються правил, всі дихають один одному в спину, штовхаються, хамлять!
Як виявилось рахунок онлайн мені досі не активували, 2 тижні вже як отримала картку!
Нікому не рекомендую цей банк, поваги до інших людей і до їхнього часу взагалі немає!!!
Написать комментарий
Некомпетентный персонал
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Не раджу нікому цей банк!
Написать комментарий
История об ипотеке
Обратился в начале августа 2020 г. в отделение Кредобанка по адресу Киев, Антоновича, 91/14 за ипотечным кредитом под залог недвижимости. Все необходимые справки и оценку недвижимости собрал быстро в течение недели. 10 августа (понедельник) все необходимые документы были в отделении банка. Менеджер, пани Л*** сказала, что кредитный комитет рассматривает заявки до 5 рабочих дней. Но во вторник 18 августа (прошло 6 рабочих дней) она заявила, что решение не принято и когда будет принято не известно. Через 2 дня, 20 августа у меня заканчивался договор бронирования квартиры у застройщика и я оказался в неопределенной ситуации, когда было поздно обращаться в другой банк и я понял, что с кредитом в Кредобанке меня «прокатили» и предупреждать об этом вовсе не собирались. Вместо этого зачем-то, видимо в качестве «отмазки», менеджер Л*** сказала, что ей надо съездить и сфотографировать мой дом. На «горячей линии» меня тоже ничем не порадовали. Надо сказать, что связаться с Л*** удавалось не всегда, часто не отвечала в Вайбере, трубку брала через 1-2 раза. В результате, пришлось заключать с застройщиком договор с рассрочкой, что меня не вполне устроило. За 2 недели мытарств с Кредобанком, цена за 1 кв.метр выросла на 1000 грн. Итого имеем:
1. Ненужная оценка квартиры («развод» на 3500 грн без чеков, квитанций и т.д.).
2. Упущенная выгода (увеличение стоимости квартиры на 45 тис. грн.)
3. Моральный ущерб и отсутствие каких бы то ни было извинений со стороны Кредобанка.
Спасибо что вы есть. Без лоха и жизнь плоха…
С уважением, ваш несостоявшийся клиент, А**** Алексей
Написать комментарий
Несанкціоновані списання коштів з картки, не вирішена проблема з розрахунком картко
Я вважав, що ситуація вирішена і закрив попередній відгук, але я помилився.
Після повернення коштів мережею Вишиванка м. Львів, до якої в мене немає жодної претензії, яке відбулося 31 липня 2020 року, я пішов до відділення Кредобанку на вул. Перфецького м. Львів і менеджер з обслуговування показала мені на екрані комп'ютера, що кошти були зараховані, аж сьогодні 17 серпня 2020 о 12.50 я отримую СМС повідомлення про списання 400грн. Зателефонувавши на лінію підтримки мені сказали, що кошти списали, оскільки мені Вишиванка не підтвердила повернення коштів, яке насправді відображається у виписці, і також маю квитанцію, надану мені про повернення, і це є штраф за невідповідно надану інформацію. Я був, чесно, шокований таким ганебним сервісом та непрофесіоналізмом даного банку. Відразу створив в телефонному режимі дві скарги на неправомірне списання коштів та на відсутність підтримки транзакційної цілісності платежів карткою. Того ж дня, 17 серпня звернувся до відділення на вул.Наукова, м. Львів і написав заяву на розслідування та повернення неправомірно списаних 400 грн. Маю фото заяви, маю квитанцію від Вишиванки про повернення коштів, також дана сума відображається в самій банківській системі Кредобанку. Банком і обслуговуванням повністю не задоволений. Ситуація не вирішена!!! нагадаю, що даний відгук спричинений збоєм Кредобанку при розрахунку карткою від 31 січня 2020року на суму
169.90грн і цей безлад триває вже більше пів року, працівники Кредобанку зовсім нічого не роблять, щоб клієнт був задоволений та ситуація вирішена!
Комментарии (3)
Банк отказывается закрыть счет
1. За 2 недели до закрытия отделения, я написал заявление об востановлении банковской карты (банкомат приватбанка сьел карту). Через 2 недели у меня пропала и вторая карта :( решил забрать свою востановленную карту, обратится в отделение, узнал что оно закрыто, моя карта находится в этом закрытом отделении.
Итог: у меня ни одной карты этого банка на руках нету, что бы сделать временную или востановить, мне нужно ехать в ближайшее отделение (Харьков/Киев)
2. Естественно продолжать сотрудничество с банком отсутсвует, решил закрыть ФОП счета(если их не закрыть и по ним не будет движение, будет насчитыватся пеня). Удаленно во время карантина это никак сделать нельзя, ответ тот же, обратитесь в ближайшее отделение.
Буду ехать в Харьков, не рекомендую даный банк для сотрудничества, и намека нету на диджитализацию — кменный век. Банально принять завяление написаное с подписью на почту не могут (даже УкрПочтой не хотят принимать мое заявление о расторжении)
Написать комментарий
Дебилизм
Написать комментарий
Обслуговування жахливе
Написать комментарий
Регулярні збої в Кредобанку та несанкціоновані списання коштів
31 січня цього року я розрахувася в закладі харчування Вишивка м. Львів вул. Шевченка, карткою Кредобанк на суму 169.90грн, після розрахунку отримав смс про списання коштів, через деякий час отримав смс про повернення коштів, оскільки в банку 31.01.2020 відбувся якийсь збій(оператор пізніше це підтвердила), тому я пішов і розрахувався готівкою на 169.90 грн(по факту 170грн). Того ж самого дня мені прийшло ще одне смс повідомлення про повторне списання 169.90грн, я зателефонував оператору і сказав, що вже розрахувався готівкою, на що оператор запевнила, що в банку стався збій і кошти будуть повернуті.
В квітні місяці я створив дві скарги 422 і 423 номери, оскільки побачив по виписці, що кошти в сумі 169.90грн таки були списані з мого рахунку через збій Кпедобанку.
Звертався до представників Кредобанку як телефоном так і через електронне листування, повернути кошти в повному обсязі чеки про оплату карткою та чек за отриману їжу від Вишиванки прикріпив до листа від 30 квітня на адресу info@kredobank.com.ua — це всі чеки які надає мережа Вишиванка. Маю також СМС повідомлення про багаторазове списання, зарахування та списання коштів. Спілкувався з оператором Іриною 9939. Створили претензійне звертатися номер 349.
25.05.2020 року отримав смс про зарахування 169.90 і думав що все вже вирішено, аж вчора 23.07.2020 року зателефонувала оператор Ірина і повідомила, що кошти знову списалися
і з мене хочуть стягнути штраф в розмірі 400 грн, що буцімто я надавав невірну інформацію. Цього ж дня я зателефонував керуючій Вишиванкою у м.Львів, вул Шевченка і розповів про мій випадок, на що вона сказала, що мали постійні проблеми в обслуговуванні з Кредобанком і змінили банк на інший.
Такі збої в Кредобанку стаються постійно і незрозуміло куди діваються кошти. Чому я маю платити двічі по 169.90 грн + 400 грн надуманого штрафу, через збої в Кредобанку????? В разі не залагодження ситуації буду звертатися до правозахисних організацій та подаватися до суду, оскільки цей безлад триває вже більше пів року і вимагати суму компенсації за моральну шкоду та перевірки усіх виписок на наявність такого роду збоїв.
Буду теж переводитися на обслуговування до іншого банку.
Комментарии (2)