Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mawife 21 августа 2023, 8:51
Обробка документів та рішення щодо кредитування займали більше часу, ніж мені попередньо сказали. Також у мене виникли питання щодо зрозумілості деяких умов у їхніх договорах. Я б спробував співпрацювати з ними знову в майбутньому, сподіваючись на покращення в деяких аспектах.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 21 августа 2023, 10:58
Добрий день. Для того щоб ми могли розібратись в ситуації та покращити обслуговування, просимо у приватні повідомлення вказати про який кредитний продукт йде мова та щодо яких умов договорів у Вас виникли запитання.
Або можете заповнити відповідну форму на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/opytuvannya/zalyshyty-zauvazhennya-skargu
Проблема решена
Ripple4208 15 августа 2023, 20:01
На початку липня робив операції на криптобіржі Binance, заблокували доступ до онлайн банкінгу, картка була теж заблокована. Звернувся у підтримку, сказали що проводять перевірку, перетелефонуйте через 7 днів. Ще через 7 днів перевірка не закінчилася, але уточнили, що згідно умов банку перевірка може йти до 30 днів.

Також вирішив запитати, що буде з 6217 грн, які залишились на рахунку. Мені відповіли що на рахунку 0 грн. Круто. Запитав яка остання транзакція по рахунку, сказали що надійшло 1489 грн на рахунок. Яким тоді чином баланс 0 грн не змогли пояснити.

Сьогодні 14 серпня, пройшло більше 30 днів з моменту блокування. Телефоную, перевірка все ще йде. На запитання щодо «30 денного ліміту на перевірку», сказали що такого немає, перевірка може йти будь-яку кількість часу. Цей раз сказали що треті лиця мають доступ до моїх коштів, я відмиваю доходи, або я фінансую тероризм. Що саме з цих тьох варіантів, перевірка і визначає.

В результаті маємо, що кошти забрали на невизначений термін. Звучить як крадіжка. Сказали: «Якщо ви вважаєте що це крадіжка, звертайтеся до правоохоронних органів».

Ця «перевірка» була ініціована саме відділом банку, а не державними органами. Будьте обережні, банк може за своїм бажанням забрати ваші кошти.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 17 августа 2023, 12:14
Добрий день. Ми вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо відповідь.
mihai911 27 июля 2023, 12:45
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ришельевская, 11-А
В начале войны снял все деньги с карты за границей и банк не подсчитал правильно комиссию и после пары недель мне насчитали -10000 грн как кредит!!! За что? За то что банк не смог правильно подсчитать или за хитрожопство банка?
Кстати процент комиссии снялся как писал банкомат, но этот мягко говоря неприятный банк решил что он где-то просчитался и повесил на меня доп расходы!!!
Дальше лучше, они стали эту сумму каждый месяц повышать + еще передали мои данные коллекторам!!!
Плюс ко всему у них ужасный онлайн банкинг.
Надеюсь отозвут из лицензию!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 28 июля 2023, 17:03
Добрий день.
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Що стосується комісій за зняття готівки за кордоном та конвертацію валюти, то розмір таких комісій обумовлено тарифами банку та залежить від тарифного пакету на якому обслуговується клієнт.
Додатково наголошуємо, що в разі виникнення на рахунку заборгованості (технічного овердрафту) за користування кредитним коштами нараховуються відсотки за ставкою, встановленою тарифами пакету на якому обслуговуються рахунки клієнта.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ninagoy 17 июля 2023, 9:56
Коли відкривала картку, думала так як банк польскій, то комісії при знятті готівки не буде. Але зняла в Кракові готівку, наче все ок. І лише через пару днів виявила, що тепер у мене борг майже 1000 грн за конвертацію!!! Не раджу однощначно!!!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 18 июля 2023, 14:22
Добрий день.
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Що стосується комісій за зняття готівки за кордоном та конвертацію валюти, то розмір таких комісій обумовлено тарифами банку та залежить від тарифного пакету на якому обслуговується клієнт.
MaxMax6969 4 июля 2023, 21:37
Отделение по адресу: Луцк, ул. Леси Украинки, 28-А
Відмовились обміняти долари на касі, касир сказала, що вони 2001 року і вони таких не міняють (справжність була підтверджена, пошкоджень не було).
Коли повідомив касиру про постанову НБУ, касир відповіла, цитую: «якщо ви такий розумний то звертайтесь до НБУ»
Хамство.
Скаргу до НБУ створив за відмову в обміні долара 2001 року.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 5 июля 2023, 17:55
Добрий день.
Дякуємо за відгук. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільних підрозділів банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
rorijig959 29 июня 2023, 17:33
Сьогодні отримала кучу позитивних емоцій у відділені за адресою вулиця Пирогова 78-А.Співробітник Ольга Мінько дуже віртуозно та за своєю ініціативою допомогала відвідувачам. Зекономила мені масу часу, це дуже цінно! Інші співробітники також були привітні та милі. Завжди приємно заходити на відділення. Видно, що сервіс для працівників — важлива складова роботи. Дякую!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 30 июня 2023, 12:48
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Проблема решена
Владислав Малежик 25 июня 2023, 9:17
Мені заблокували додаток і картку зранку, зателефонував на підтримку мені сказали що йде якась перевірка банком. Ввечері прийшло смс повідомлення що вашу картку розблокували, перевіряю залишок на рахунку, а там 0 грн. А повинно бути 35000 грн. Телефоную в підтримку вони спочатку кажуть що так і повинно бути, потім кажуть що остання транзакція з картки була 21.06.2023 року, хоча я робив останню транзакцію це був перевод коштів в сумі 4900 грн 23.06.2023 року приблизно з 8:10 ранку і після цього в мене повинно залишатися 35000 грн, до переводу було 39900 грн. Зараз кажуть що мій баланс пішов на зменшення і начебто банк веде розслідування куди ділись мої кошти!!! Що це взагалі за безпорядок!!! Де мої кошти??? Поверніть мені їх негайно
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 26 июня 2023, 10:35
Добрий день. Ми вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо відповідь.
Проблема решена
igor555555 21 июня 2023, 21:12
Я будучи клієнтом кредобанку і маючи про нього гарну думку оформив картку *правильна*
На сайті кредобанку, банк рекламував її такими заманливими словами--*що кредобанк постійно відстежує ринок і пропонує найвигідніший курс для валютообміну*-це дослівна цитата!
а насправді потрапив у шахрайску схему як і інші клієнти цього банку.
Так ось, ще рік тому знімав гроші із цієї супер картки і виник овердрафт (ця ситуація є у відгуках про цей банк на цьому сайті сторінка.4 ст 5)
банк гарно заробив знявши процент за зняття коштів+комісію і наваривши ще 10 відсотків по схемі!!! (при знятті з картки 100000 гр-нарахував овердрафт 9500 гр.) і курс, який по рекламі НАЙКРАЩИЙ виявився НАЙГІРШИЙ!
На гарчій лінії говорили що ми тут ніпричім, то система мастеркарт…але курс у системі мастеркарт був незмінний!!(Є СКРІНШОТ З КУРСАМИ)
А тепер увага!
В цей самий день проводив аналогічну операцію мій товариш, який так само попав на цю шахрайску схему (як мабуть сотні клієнтів) ,і якому також було нарахований овердрафт!
непогоджуючись з таким він звернувся у банк і кредобанк списав йому борг!
КРЕДОБАНК СПИСАВ БОРГ!
Я також зверувся у КРЕДОБАНК і банк мені відмовив!

А як же коституційні права???
Стаття 24.
Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

Тож за якими ознаками банк розділяє клієнтів? колір шкіри, чи по інших критеріях?
і як кредобанк вибирає рівнішого перед законом?

Прошу всіх хто мав подібну ситуацію з кредобанком, написати в коментарях як вона вирішилася.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 23 июня 2023, 12:12
Добрий день.
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Проблема решена
Helga0977555 31 мая 2023, 15:58
Добрий день, мені приходять повідомлення що у мене заборгованість і мене змушують повернути кошти, так, саме від цього банку, проте я ніколи ще не брала кредитів, якщо точно то у повідомленні писало (Оплатіть прострочену заборгованість 8 669,45 грн. Дотримуйтесь Ваших кредитних зобов’язань за Договором *********** Інф.: 0800600550 .) Заходила у додаток нічого не має, на рахунку 0,00
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 31 мая 2023, 17:35
Добрий день. З'ясуємо чому Вам надійшло повідомлення про заборгованість та обов'язково надамо зворотний зв'язок.
GrugoriyHoland 24 мая 2023, 5:58
Отделение по адресу: Киев, пр-т Соборности, 1
Сам отзыв можно разделить на три части —
1 Это работа отделения Киев Соборности 1
2 Это работа центра поддержки клиентов (в телефонном режиме)
3 Работа самого банка
Предыстория
Была поставлена цель — официальный перевод определенной суммы (именно в злотых) на территорию Украины с последующим снятием наличности в одном из отделений банка или конвертация в гривну и перевод денег в другой банк.
Цели, мотивы и прочие причины таких действий описывать не буду, не хочу давать повод для манипуляций всякого рода экспертов.
Перевод совершался гр Украины, находящимся официально в Польше, официально работающим с его зарплатной карточки. Получатель гр Украины находящийся в Украине (прошу отметить — перевод через укр банк между двумя гражданами Украины)
Сумма платежа (учитывая Закон «о финансовом мониторинге ») более 500 уе, но меньше 10000 т уе (перевод в злотых) Сам перевод осуществлялся несколькими траншами.
1. Работа отделения г Киев Соборности 1
Хочу выразить благодарность всем сотрудникам отделения, особенно менеджеру Алене Купинец.(думаю фамилию указал правильно)
Учитывая ситуацию (опишу ниже) потратила достаточно сил решив ряд проблемных вопросов коммуникации между мною (получателем) и банком. Более того, на мой взгляд — достаточно профессионально! Огромное спасибо.
С выдачей наличности проблем нет, комиссия 1%
2. О работе колл — центра. Пришлось находится под отделением банка определенное время и периодически связываться с колл — центром, о компетентности говорить особо не приходится — основной ответ … мы проверим информацию и с вами свяжемся… Один только оператор имя Юлия выполнила свое «обещание» и перезвонила (тоже приятный факт) Звонил один сотрудник с отдела безопасности (со слов …занимается проверкой перевода…) не представился, набор пустых слов, и рассказом о каком то «чат боте». По факту когда сотрудник отделения (гр Купинец) пыталась выяснить кто это был -возникла проблема (как я понял).
3 Сама работа банка
Понимаю что банк практически Польский и как-то придерживается определенных требований польских партнеров.
Прохождение денег — банк регламентирует сроки перевода от 5 минут до суток, если перевод осуществляется с польского IBAN на польский IBAN (при открытии счета гр Украины получает «идентификатор» (как это называет банк) а по факту польский IBAN.
Если вам перевели деньги утром до обеда то получите вы их на следующие сутки к обеду, если перевод был в пятницу, то в лучшем случае (в моем) перевод я получил во второй половине понедельника.
Процедура, после получения денег, конвертации и перевода денег не проблемная комиссия за перевод гривны в другой банк 1% + 5 гривен (как я понял, не критично) Занимает время около 10 минут.
Приложение в телефоне — это не «Моно» и достаточно «корявое» но разобраться можно, есть приложение для компьютера.
И вот, понимая требование Законодательства, мне пришлось в отделении заполнить ряд документов — «обьяснение платежа». в котором указать счет плательщика, фамилию плательщика и его место временной регистрации в Польше. НАЗНАЧЕНИЕ платежа указывать не надо?!
Имею отношения с одним немецким и одним прибалтийским банком — подтверждение платежа (согласно директиве ЕС. о борьбе с отмыванием денег.) ОБЯЗАТЕЛЬНО, но существуют (Германия) следующие нормы для иностранца подтвердить платеж более 500 евро для гр Германии более 9000 евро в год (банк сбором документов для гр Германии не занимается, всем занимается полиция и налоговая) Замечу что жесткие правила действуют только для нерезидента В Прибалтике аналогичные (не много мягче) требования, но тоже акцент на НЕРЕЗИДЕНТ) В моем случае платеж между двумя гр Украины. И вопрос банку — что вам, как банку дало мое письменное обьяснение без предоставления документов о целях платежа? Но это мое видение вопроса, скорее всего это даже не проблема банка, а «зарегулированность» самого НБУ. Что в свою очередь создает определенный бардак и отражается на отношении клиентов.
Итог
Если кого-то интересует легальный (декларируемый) перевод денег с Польши и у вас есть достаточно времени и нервов. то сегодня, сейчас услуга этого банка вполне приемлема. Но опять, обращаю внимание — при профессионально работе менеджера банка, на котором лежит часть решения проблемы.
Так что, вот и весь отзыв, как не странно сколько «хорошего» столько и «плохого»
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 25 мая 2023, 10:36
Добрий день. Дякуємо за зворотний зв’язок. Ваші зауваження доведено до відома профільних підрозділів банку з метою покращення якості обслуговування.
Додатково наголошуємо, що особливості здійснення переказів з країн європейського союзу детально розписані у Правилах надання комплексних банківських послуг фізичним особам (п. 2.20 Глави 1 Розділу ІІ).
pppooo777 21 мая 2023, 11:47
Доларова дебетна картка. В Польщі зняв готівку під нуль, а через 9 днів борг 800грн за конвертацію! І вічно в них якісь комісії…🤬🤬. Про клієнтів взагалі не думають, тільки про себе.Навіть не зміг зі своєї картки в євро перекинути на картку в злотих бо вони вирішили призупинити таку функцію на свій розсуд.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 22 мая 2023, 11:59
Добрий день.
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89 чи написати нам в Онлайн-банкінгу.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Проблема решена
Руслана Устяк 13 мая 2023, 20:55
Без мого відома зникли кошти з рахунку) ще й відображає «-160грн» з іншої картки переслала 170 грн і одразу зняло) з рахунку зникло 1800. По історії транзакцій звіряла і там не співпадає сума) де поділись гроші? Вимагаю всю історію транзакцій і повернення коштів!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 15 мая 2023, 11:58
Добрий день. Вже з'ясовуємо чому по Вашому рахунку виникла заборгованість та надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення. Додатково повідомляємо, що виписку по рахунку Ви можете сформувати в Онлайн-банкінгу.
22333 12 мая 2023, 11:03
Жах! Учора мені прийшло повідомлення що у мене заборгованість і мене змушують повернути кошти, так, саме від цього банку, проте я ніколи ще не брала кредитів, якщо точно то у повідомленні писало (Повідомляємо, що за Вашим Договором наявна прострочена заборгованість перед А Т Кредобанк.Інф.: 0800600550.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 12 мая 2023, 15:54
Написали Вам у приватні повідомлення.
maaxxss 11 мая 2023, 16:21
Самый не современный и отвратительный банк.
Информация о счетах не доступна в приложении. Проценты по кредитам нигде не видны и насчитываются в каком то рамдомном порядке. Менеджеры кроме как позвонить ни на что не способны. Ответ на все один, придите в отделение, отстойте в очереди и все узнайте. Вообщем, Если хотите взять кредит под большие проценты и с огромных головняком то это в кредо. я вообще не понимаю как люди добровольно идут туда работать.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 12 мая 2023, 15:51
Добрий день.
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому банку.
Напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ, номер телефону та детальніше опишіть що саме не відображається або що Вам не зрозуміло, постараємось допомогти.
Проблема решена
Vanofx 3 мая 2023, 15:51
Отделение по адресу: Херсон, ул. Потемкинская, 36
Є клієнтом цього банку приблизно 10 років та користуюся дебітовою карткою.
Рівень послуг банку не є найкращим, але я у цьому плані не дуже вибагливий і мені для покриття моїх потреб усе влаштовувало.
Я користуюся мобільним номером, який одразу зазначив у заяві на відкриття рахунку та приєднання до умов надання банківський послуг, зробивши його «фінансовим».
Нічого не вказувало на якісь проблеми, поки на мій мобільний номер не почали надходити смс повідомлення від банку з інформацією по рахункам третіх осіб.
З цією проблемою я звернувся до відділення банку, де мені повідомили що мій номер було прив’язано до рахунку третьої особи, хоча я продовжував отримувати смс за своїми рахунками, та у працівника відділення немає можливості виправити цю ситуацію і мені необхідно дзвонити до на 0800… та у телефонному режимі вирішити цю проблему.
Не відходячи від працівника банку я дзвоню за номером банку та начебто мені повертають мій номер як «фінансовий». Пояснити яким чином склалася така ситуація мені ніхто у банку так і не зміг.
Почалася війна, та я опинився в окупації на півдні Херсонської області, і через деякий час я отримую повідомлення що моя дебітова картка перевипущена, тобто картка яка у мене на руках заблокована. І тепер я повинен забрати її у відділенні банку, в якому саме не зрозуміло адже Херсон перебував на той час в окупації.
Припустивши, що банк картку крім мене нікому видати не зможе, я через онлайн банкінг активував картку та прив’язав до Google Pay. А коли український моб. зв’язок був вимкнений перевів повідомлення від банку з смс на пуш повідомлення у онлайн банкінгу, та відповідно користувався своїми рахунками.
Через окупацію був вимушений виїхати за кордон та у вересні знову отримав смс повідомлення з інформацією про картку третьої особи, проте тоді я не звернув на це уваги, поки 21 квітня я не отримав смс повідомлення про блокування моєї вже перевипущеної картки, після чого я вирішив зайти до онлайн банкінгу, проте дізнався про блокування мені доступу, мій обліковий запис відсунтій.
Дзвоню до кол-центру та дізнаюся, що мій номер не є «фінансовим» і він прив’язаний до рахунку якогось «Олексія», при цьому моя «заблокована» картка та рахунки прив’язані до моб. телефону третьої особи.
Так як мій номер не є «фінансовим» мені нічим допомогти не можуть, у тому числі надати інформацію за моїми рахунками. Проте мене запевнили що «заблокували» усі пив’язані номери, начебто їх було аж два, щоб це не значило. Та оформили заявку на повернення моєму номеру статусу «фінансового», та пообіцяли що зі мною зв’яжуться.
Як ви розумієте ніхто з банку зі мною не зв’язався та і не збирається.
Вже через деякий час я знову дзвоню та дізнаюся що мені необхідно звернутися до відділення банку, і більше ніяк не вирішити проблему, хоча як я вже писав вище раніше працівник відділення був не уповноважений вирішувати такі питання.

І що ми маємо у підсумку, я маю доступ до конфіденційної інформації третьої особи (Привіт Олексій, ким би ти не був), треті особи мають доступ до моєї конфіденційної інформації. Перебуваючи за кордоном, я не можу отримани будь якої інформації, у тому числі причини перевипуску та блокування карток, блокування доступу до онлайн банкінгу, стану моїх рахунків, у тому числі наявності несанціонованих операцій за моїми рахунками.
Банк без вашого відома, і без жодного повідомлення, зв’язує належний вам моб. номер з рахунками третіх осіб, фактично розкриваючи банківську таємницю, жодних дій щодо виправлення своїх порушень не вчиняє та ніяк не реагує на дану проблему протягом більше трьох років.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 4 мая 2023, 10:28
Добрий день. Ми вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо відповідь.
Проблема решена
ahuliganka 30 апреля 2023, 20:43
Без предупреждения снялась комиссия за снятие наличных в размере 180 грн! Т.к. из работающих банкоматов в г. Днепр есть только пару штук, то в нашем случае снять наличку можно только через банкомат другого банка в силу того, что живем в другом конце города на другом берегу реки. Так вот вчера еще снимали деньги без комиссии, а сегодня с. Почему нельзя предоставить другому банку инфо о том, что будет списана комиссия, раз банк не финансирует наличие своих банкоматов по всему городу?
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 2 мая 2023, 12:28
Добрий день. Банк не списує комісій, які б не були обумовлені тарифами на обслуговування. Ми перевіримо чому у Вас списалась комісія та надамо відповідь у приватні повідомлення.
Joke333 30 апреля 2023, 19:04
Банк блокує доступ до додатку і каже що треба чекати, доки не розблокують, а причини назвати не може, тому що це конфіденційна інформація — так сказала тех.підтримка по номеру телефону.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 2 мая 2023, 11:57
Добрий день. Банк і справді має право, тимчасово або на постійно, заблокувати доступ клієнта до Онлайн-банкінгу в окремих випадках, які обумовлені Правилами надання комплексних банківських послуг.
Для з'ясування причин блокування напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ та номер телефону.
Проблема решена
casperov13 26 апреля 2023, 11:30
Отделение по адресу: Львов, ул. Перфецкого, 2-А
Вчора мав на меті зняти 95 000грн.

Прийшов до банкомату і почав знімати кошти з картки. Оскільки банкомат одразу всю суму не може видати, прийшлось знімати малими порціями по 20 000грн («Тож все для людей зроблено.» Нащо одразу видавати норм суму,! Хай людина мучиться знімати кошти малими порціями. Хай робить 100500 операцій щоб зняти гроші.)

Почав знімати кошти:
1) Перша операція = зняв 20 000грн. Немає ніякого смс повідомлення про зняття коштів, додаток не відображає що кошти були зняті.
2) Друга операція = зняв 20 000грн. Знову немає ніякого смс повідомлення про зняття коштів і додаток не відображає що кошти були зняті.

і так ще два рази знімав по 20 000грн.
Наголошую що жодних смс чи повідомлень в додатку не було.

Останній крок. Залишилось зняти 15 000грн. Вставляю картку, вводжу необхідну суму і натискаю «Зняти кошти». Появляється екран «У вас буде зняти 225грн комісі». Думаю «Ух нічосє». Починаю розуміти що, мабуть, за попередні зняття в мене теж знімали комісію. Закриваю додаток на телефоні і перезаходжу. Бачу що дійсно з мене вже зняли 800 грн комісії і це ППЦ.

Получилось що після першого разу зняття готівки, банк потихому знімав комісію і не повідомляв мене про це.

ПИТАННЯ = ЧОМУ???

ЧОМУ, на останню мою спробу зняття готівки банкомат мені повідомив що буде знімати комісію, всі попередні рази ні?

ЧОМУ, жодних смс сповіщень не надходить? (хоча на гарячій лінії мене запевняють що смс мені були надіслані)

ЧОМУ, додаток показує що з вас знімали кошти і з вас було стягнуто комісію аж наступного дня???

ЩО ЦЕ ЗА СЕРВІС? Все так зроблено, щоб з клієнта побільше комісій витягнути? ЧИ ЯК?

НЕ РЕКОМЕНДУЮ зв’язуватись з цим банком при такому сервісі. Просто, на рівному місці, з людини здерли майже 800 грн.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 27 апреля 2023, 15:58
Добрий день. Дуже шкода, що у Вас склалось негативне враження про роботу банку. Ми вже аналізуємо відгук та обов'язково надамо зворотний зв'язок щодо порушених Вами питань.
Несколько раз видела отделение банка, находится в центре города. Выглядит ухоженно. Карту специалисты оформили через приложение дія, что большая редкость в банках. По карте правильна вообще очень удобно- пополнение бесплатно. Но хотелось бы чтобы была возможность пополнения через терминалы сити 24 или изиплей. Один терминал в центре города — очень мало. И хотелось бы чтобы про тех работы с приложением рассылали сообщения в телеграм или вайбер. А так персонал вежливый и внимательный
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 24 апреля 2023, 12:47
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ваші побажання передані профільним підрозділам банку.
Проблема решена
06020009 22 апреля 2023, 20:46
Отделение по адресу: Киев, ул. Генерала Алмазова, 9
При відкриті депозиту фахівець відділення сказала що додатково до комісії банку у 0,3%, необхідно оплачувати пакет послуг (за картку, поповнення рахунку, тощо) без підключення кого неможливо відкрити зазначений депозит. У зв’язку з відсутністю часу та безальтернативністю цих додаткових пакетних послуг (фахівець запевнила що при виконанні певних вимог ці пакетні послуги будуть безкоштовні) зі слів фахівця відділення був підключений цей пакет (як з’ясується пізніше нав’язаний платний пакет послуг). При цьому назву цього пакету фахівевець відділення навіть не називала, мабудь, розуміючи що його назва скаже мені про те що це не найпростіший пакет (він був один раз вказаний у угоді «Крафт блек»). Картку потрібно буде чекати тиждень. При наступному спілкуванні с гарячою лінією банку з’ясувалось що для відкриття мого депозиту підходив будь який тарифний пакет, у т ч й безкоштовний «Правильна картка», по якому відразу надається картка. Ось так. Залишив скаргу. Чекаю дзвінка від банку.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 24 апреля 2023, 11:34
Добрий день. Перепрошуємо за непорозуміння. Вже з'ясовуємо всі обставини події та за результатами розгляду Вашої скарги обов'язково надамо зворотний зв'язок.

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.16 42.74
PLN 9.71 9.99
USD 39.31 39.78
Все курсы банка

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.16 42.74
PLN 9.71 9.99
USD 39.31 39.78
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отзывы о Кредобанке 📝