Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Msnatik 15 декабря 2023, 20:00
Нікому не рекомендую цей банк. Перевела на картку свої кошти 15000, купила валюту онлайн 400$ на свою же карту в банку. Все заблокували… Зверталася до оператора, сказав на перевірку, обіцяв передзвонити… мовчить… Яка перевірка? Чому додаток заблокували? Чому я не бачу свої кошти?
Виглядає як шахрайство…
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 18 декабря 2023, 17:16
Добрий день.
Керуючись Публічними правилами Банку, а саме п. 3.24. Глави 6:
«3.24. Банк має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ Клієнта до Системи (припинити надання послуг Системи) у випадках:
3.24.1. надання Клієнтом Банку будь-якої недостовірної інформації;
3.24.2. втрати або компрометації Простого ЕП Клієнта;
3.24.3. втрати Мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок Системи;
3.24.4. втручання у роботу Системи Клієнта або Третіх осіб;
3.24.5. невиконання Клієнтом вимог цих Правил;
3.24.6. за бажанням Клієнта — на підставі письмового звернення Клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями Системи – вчиненням Клієнтом відповідних дій у Системі з метою добровільного блокування Клієнтом можливості його подальшого доступу до Системи;
3.24.7. в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами».
peija 14 декабря 2023, 9:06
Доброго дня. Практично всі банки, код на підтвердження операції, якщо встановлено мобільний додаток, відправляють на додаток. У Кредобанку підтвердження приходить по СМС. Буває часом СМС не приходить або приходить через раз. У зв’язку з проблемою «Київстар» ми вже другий день не можемо зробити абсолютно нічого, оскільки підтвердження СМС не приходять. Є багато факторів, скажімо, поїхав, в мобілку поставив іншу карту, картка заблокувалася, немає покриття, але є інтернет і т.д.
Може настав час, щоб код підтвердження приходив на мобільний додаток?
Передайте це звернення вашому IT відділу. Дякую.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 14 декабря 2023, 9:54
Добрий день.
Для переключення на PUSH-інформування необхідно звернутись до Контакт-центру банку, за одним з номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70.
Звернення також можна подати через застосунок KredoBank. Для цього потрібно перейти у застосунок, натиснути «Більше -> Повідомлення -> Вихідні» та залишити повідомлення.
Також, якщо у Вас відсутній мобільний зв'язок, для отримання повідомлень, можна змінити фінансовий номер телефону на іншого оператора, у відділенні банку, для отримання кодів (ОТП) підтвердження операцій та підтвердження онлайн транзакцій (3DS).
Після відновлення роботи оператора зв’язку, у разі необхідності можна змінити фінансовий номер телефону на попередній самостійно у Онлайн-банкінгу (Більше -> Профіль -> Фінансовий номер телефону).
Проблема решена
S12472024 7 декабря 2023, 17:44
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Победы, 127
03.01.2020 у відділенні АТ КРЕДОБАНК у м.Чернігові відкрила гривневий депозит «Накопичувальний» під 12% річних з автопролонгацією. 28.09.2023 звернулась у це ж відділення банку поцікавитись станом депозиту. Працівниця банку відповіла, що за моїм депозитом змінювалась відсоткова ставка (6%, 3%), а на даний час вона становить аж 0,1%. Це по гривневому депозиту!!! Я припускаю, що така ставка має місце в деяких банках по доларових депозитах, але щоб по гривневому, такого не зустрічала в жодному банку.
Мені запропонували переоформити цей депозит на «Прибутковий» під 14% річних, оскільки «Накопичувальні» депозити вони вже не оформляли, від чого я відмовилась. Яким чином мій депозит з 12% річних «скотився» до 0,1% мені так ніхто і не пояснив.
Повернути депозит в цей день мені відмовили, а сказали написати заяву про дострокове розірвання договору банківського вкладу та прийти за коштами 02.10.2023.
В цей же день я попросила працівницю банку надати мені нормативне обгрунтування зменшення відсоткової ставки по депозиту в розрізі дат та відсотків, з посиланням на конкретні нормативні акти, на підставі яких зменшувалась відсоткова ставка по депозиту. Вона сказала, щоб я написала письмову заяву на ім«я директора Чернігівського відділення Кредобанку Кравченка О. О. Коли заява була написана, вона сказала, що мою заяву вони передадуть до головного відділення банку у місто Львів, звідки мені буде надіслано письмову відповідь через 30 робочих днів. І тут у мене, як у юриста, виникло ще декілька запитань:
1. Чому мене змусили писати заяву на керівника Чернігівського відділення, а не головного відділення у м.Львові, якщо відповідь повинні готувати там?
2. Чому працівниця Кредобанку вважає, що відповідь на звернення повинна надаватись через 30 робочих днів, а не 30 календарних днів, як це зазначено у ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян»?
До речі, вже минуло більше двох місяців, але ніякої відповіді я так і не отримала.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 8 декабря 2023, 10:58
Добрий день. Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас, тому написали Вам у приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Лариса Резаненко 5 декабря 2023, 14:31
Отделение по адресу: Киев, пр-т Соборности, 1
24.11.2023р. закінчився валютний депозит у мого чоловіка Резаненко Павла.
Банк самостійно встановив ліміт на видачу коштів розмірі 90000 грн. в день. Окрім того, для розрахунку еквіваленту банк, нікого не повідомивши, приймає не курс НБУ, а курс продажу валюти, встановлений в даному банку.
Під час 1 візиту потрапити до касира не вдалось, оскільки касир провів невірно платіж клієнта і розбирався більше 2 годин. Чекати звісно більше ніж 1,5 години чоловік не став.
Наступного разу видали еквівалент 90000 по курсу 37,44- 2400$ мотивуючи внутрішньо встановленими правилами банку.
Тобто, для того, щоб забрати свій же депозит 2700$, в еквіваленті 100000грн в день по курсу НБУ, необхідно до банку ходити як на роботу. Чи вдасться з такою роботою банку забрати депозит під час третього візиту теж велике питання.
Встановлений законодавством еквівалент 100 000 грн в рамках 1 операційного дня для валютних операцій по курсу НБУ для банку не є правилом для виконання. Як говориться, банк робить все для того, щоб клієнти оминали його десятою дорогою.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 6 декабря 2023, 15:06
Добрий день. Дякуємо за зворотний зв’язок. Станом на сьогодні для карток та рахунків в іноземній валюті діє ліміт на зняття готівки – 90 000 гривень на добу в еквіваленті. Розмір ліміту встановлено згідно рекомендацій Національного банку України. Інформація про встановлені ліміти на зняття готівки розміщена на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/private/stay-safe/questions
lowdan 29 ноября 2023, 14:47
Надійний банк з іноземним капіталом. Якщо і відкривати десь депозит, то тільки тут. Але відсотки звісно залишають бажати кращого
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 30 ноября 2023, 12:43
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Проблема решена
Roman Tyshyk 29 ноября 2023, 11:09
Потрібна була виписка, про рух коштів на візу. В інтернет банкінгу можна максимум глянути 3 місяці, також англійська не доступна.
Ок можна, замовити довідку через повідомлення.
Домовились, що довідка буде на англійській, вони підтвердили, і навіть взяли за це кошти в розмірі 300грн. і я це чекав десь біля 25 днів… елементарну виписку, які інші банки роблять онлайн відразу.
І я був надзвичайно вражений, коли отримав довідку на українській мові, і коли я почав пояснювати, що це не то що я замовляв, мені відповіли, що довідку отримати на англійській не можливо.
Люди взяли гроші за роботу, роботу не зробили, більше схоже на таких маленьких шахраів, чим на банк.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 30 ноября 2023, 12:42
Добрий день. Вже перевіряємо чому виникло непорозуміння. За результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Проблема решена
Мила Шевченко 24 ноября 2023, 19:20
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 190
Сьогодні при спробі увійти в онлайн-банкінг Кредобанку пише, що вхід заборонено правилами банку.Подзвонила на гарячу лінію, консультант не зміг пояснити чому вхід в онлай банкінг заблоковано, сказав що згідно статті 6 та пункту 3.1.14(я не знайшла цих данних в своєму договорі) Ви можете переглянути з яких причин блокування.Йде перевірка, перетелефонуйте через 7 днів.Яка перевірка, перевірка чого? Чому немає точної причини за що заблокували? Я повинна 7 днів тільки здогадуватися за що? Я співпрацювала з Вашим банком пів року, мене все влаштовувало.Чому таке кепське відношення до клієнту?
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 28 ноября 2023, 9:42
Добрий день. Аналізуємо Ваш відгук. За результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
george63 21 ноября 2023, 20:45
Після запровадження НБУ переходу до режиму керованої гнучкості обмінного курсу в Кредобанку значно погіршились умови продажу валютної виручки. Незважаючи на відверто низький курс купівлі валюти (відносно реального курсу на міжбанку та в інших банків), тут ще присутня комісія за заявку на валютообмін та абонплата за щомісячне обслуговування. Звісно, можна подати заявку з бажаним (вищим) курсом, проте на неї просто ніхто не звертає увагу та через 30 днів кошти повертаються назад на рахунок. На жаль, більше не можу рекомендувати даний банк для ІТ фахівців та юридичних осіб на валютних контрактах.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 24 ноября 2023, 18:25
Дякуємо за зворотний зв'язок. Передали Ваш відгук профільним підрозділам банку.
Проблема решена
DimaSDA 9 ноября 2023, 6:49
03 жовтня 2023 року звертався на гарячу лінію банку з приводу відсутності зарахування 500 грн за програмою «Welcome-бонус» за період з липня 2023 року по веречень 2023 року. Оператор повідомила, що мною було порушено пункт 3.1.3.1 умов програми лояльності протягом вересня 2023 року, проте ця умова була виконана 01 вересня 2023 року о 00:39 ночі. Оператор перевірив виконання умов та створив звернення до технічної служби. Повідомив, що звернення буте розглянуте орієнтовно до 12 жовтня 2023 року.

12 жовтня 2023 року телефоную з приводу мого звернення, яке я залишав 03 жовтня 2023 року. Зворотнього зв’язку (дзвінка, СМС-повідомлення, Viber-повідомлення, PUSH-подвідомлення у мобільному застосунку) не було. Зарахування коштів — також. Оператор повідомив, що звернення опрацьовуються у порядку черги, і що він залишив коментар з метою пришвидшити обробку звернення.

26 жовтня 2023 року телефоную з приводу мого звернення, яке я залишав 03 жовтня 2023 року. Зворотнього зв’язку — не було. Зарахування коштів — також. Оператор повідомив те саме і зробив те саме, що й попередній оператор під час дзвінка 12 жовтня 2023 року.

Сьогодні 09 листопада 2023 року. З момента першого звернення на гарячу лінію банку пройшло більше одного місяця. Порушені питання у зверненні не були вирішені. Про подовження терміну розгляду звернення клієнта не повідомляли. На данний момент банк порушив пункт 4.4 умов програми лояльності та статтю 20 Закону України «Про звернення громадян».

Прошу банк невідкладно розглянути звернення клієнта від 03 жовтня 2023 року та виплатити грошові кошти відповідно до пункту 4.1 умов програми лояльності. Дані для ідентифікації мене як клієнта надам додатково.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 9 ноября 2023, 16:58
Добрий день. Вже перевіряємо викладену Вами інформацію. Постараємось якнайшвидше розібратись в ситуації, після чого обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Банк неодноразово повертае кошти, які моя донька перераховуе мені на ліки.
На гарячей лінії кажуть що не вірно вказаний рахунок. Але він вказаний вірно. Надійслала квітанцію, там видно що все вірно. Гаряча лінія- це ні про що. Уси оператори як роботи кажуть одне те саме. Бачуть квітанцію в якої все вірно і кажуть що не вірно. Прийдеться переходити в іншій банк. Це якись жах!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 6 ноября 2023, 11:37
Добрий день. Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас, тому написали Вам у приватні повідомлення.
Проблема решена
allyawey 27 октября 2023, 20:07
Після ведення 5 раз неправильного паролю (зі слів технічної підтримки) мій рахунок був заблокований. Доступу до коштів немає взагалі. Зі слів технічної підтримки відновлення доступу може зайняти тиждень. Питання до банку. Щоб ви робили тиждень без грошей? З іншими банками таких проблем ніколи не виникало, а тут ця проблема є. Не розумію навіщо їм скільки часу для відновлення доступу до рахунку… Моя оцінка 1 зірка, не рекомендую використовувати цей банк. Ненадійно, проблематично, невідповідально!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 6 ноября 2023, 11:35
Добрий день. Аналізуємо Ваш відгук. За результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
cebuvuy23 16 октября 2023, 17:58
Самый надёжный банк, доверяю только Кредобанк! Всегда всё чётко, понятно и без всякого обмана! Очень удобно картой расплачиваться в магазине, брать оплату частями и производить другие операции! Всегда приятный и вежливый персонал!
Проблема решена
Vova Pochernin 3 октября 2023, 18:51
Замовив, дочекався що карти прийшли в банк.
Сьогодні забираємо обидві карти.
І, як каже співробітниця банку, йдемо в банкомат дивитися баланс та міняти пін.
Основна картка працює — все норм.
Додаткова картка — ні, навіть баланс не можна подивитися.
Повертаємося в відділення, як каже співробітниця, дзвоню в саппорт.
Описую ситуацію — щось перевіряють та кажуть піти в інший банкомат, спробувати перевірити картку там. Якщо не працює — перевипускати нову карту

Йдемо 20 метрів в іншій банкомат
Така сама історія.
Повертаємося в відділення.
Кажемо картка не працює нехай перевипускають додаткову карту.
Співробітниця хвілин 10 клацає по клавішам.
Каже що все ок, можете йти — тепер чекати ще 10 днів щоб отримати іменну картку.
Відповідаю що ок — давайте ви зніщите непрацюючу і ми пішли.

Їду за кермом в авто — передзвонює та сама співробітниця банку і каже
«Щоб я смогла зробити нову додаткову картку треба щоб ви активували додаткову картку в додатку в телефоні»

Вибачте але якого хрена?:
1) ви відправляете людей в банкомат, якщо є додаток в телефоні в якому все можна
2) Не задаєте уточнюючих питань — чи то основна картка, чи додаткова (хоча я сказав що то картка дружини)

Виглядає так, що треба було активувати додаткову картку в телефонному додатку (або онлайн), про що ані співробітниця банку ані телефонна підтримка не здогадалася сказати.

Відчуття некомпетентності консультантів в банку та на онлайн підтримці.

Вибачте, але якого хрена ми перевипускаємо цю карту і знов чекаємо 10 днів?
Будь ласка навчіть добре консультантів працювати в відділенні та в кол центрі.
Дякую та сподіваюсь хтось це прочитає та зробить
відчуття радянсько союзу — ти біжи, і ти дзвони. Куди подівся сервіс?

Співробітниця банку
1) не повинна відправляти людей до банкомату (якщо картка активна, то вона всюді працює і можна змінити пін і таке інше у додатку в телефоні або на сайті)
2) повинна самостійно телефонувати та з’ясовувати з сапортом всі нюанси, якщо вона щось не знає — але ж для цього повинен буті компетентний саппорт
сама дзвонити в саппорт та все з’ясовувати
3) сапорт перед наданням поради мабуть повинен з’ясовувати більше деталей та просто запропонувати активувати картку
Дякую за увагу
Кредобанк
Ответ банка
12 октября 2023, 11:48
Добрий день! Ми аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо відповідь.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sipij79747 21 сентября 2023, 18:52
закрила картку в кредобанку і видихнула з полегшенням. на ринку є більш достойні конкуренти
agsmith15 14 сентября 2023, 22:39
В отделении на Ярослава Мудрого обмен валют только для клиентов банка, со слов кассира. И тут же навязывание карт и обслуживания. Даже привлекательный курс не стоит ваших идиотских заморочек.
Кредобанк
Ответ банка
Гость 18 сентября 2023, 11:38
Добрий день. Ми і справді пропонуємо стати клієнтом нашого банку, адже ми завжди відкриті до співпраці з новими клієнтами.
Разом з тим, ми не відмовляємо у наданні банківських послуг не клієнтам нашого банку. Зокрема, щоб скористатись послугою обміну валют не обов’язково бути клієнтом нашого банку.
Проблема решена
alians72 7 сентября 2023, 16:53
Отделение по адресу: Киев, ул. Анны Ахматовой, 46-А
Зашёл в отделение сегодня в надежде поменять 100 долларов. Ответ кассира нет гривны.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 11 сентября 2023, 18:05
Добрий день. Перепрошуємо за непорозуміння. Вже з'ясовуємо всі обставини події та за результатами розгляду Вашої скарги обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Happy12345 6 сентября 2023, 15:50
Обслуговуюсь як ФОП в Кредобанк. Низький рівень сервісу. Можуть пообіцяти послугу та не виконати її. Незадовільне ставлення працівників до клієнтів, це стосується консультантів, касирів банку. Якщо звертаєшся зі скаргою, є спеціальний відділ, який це розглядає, посилає клієнта і пише неправдиву інформацію, щоб виправдати дії працівників банку. При можливості зміню цей банк на інший.
Всі позитивні коментарі не відповідають дійсності.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 11 сентября 2023, 18:04
Добрий день. Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження про роботу банку. Для того, щоб ми могли покращити якість обслуговування, просимо у приватні повідомлення детальніше описати ситуації, які призвели до погіршення Вашого досвіду обслуговування в банку.
ChOlena 5 сентября 2023, 21:03
Отделение по адресу: Харьков, ул. Данилевского, 18
Я є клієнтом банка та обслуговуюся у зазначеному відділенні 4 роки. За весь цей час я мала лише позитивні враження як від роботи відділення, так і банку загалом. Саме тому я хочу висловити свою вдячність працівникам відділення за високу професійність та прекрасні людські якості (вічливість, доброзичність, привітність).
Особливо хочу відзначити свого менеджера у банку Ольгу Крещук. Протягом всіх цих років вона бездоганно виконувала свою роботу: надавала необхідні консультативні послуги, пропонувала цікаві для мене продукти банку, укладала договори з надання банківських послуг, тощо. А ще Ольга завжди з повагою ставиться до мого часу. Так, зазвичай, якщо я планую укласти певну угоду і попереджаю про це, то коли я приходжу до відділення, текст цієї угоди вже підготований, її залишається тільки роздрукувати та підписати. Цей перелік позитивних професійних якостей Ольги я можу продовжувати ще довго. А ще вона просто приємна людина.
У відділенні також працює чудовий касир Світлана. Вона здійснює розрахунки швидко та чітко. Для клієнта в неї завжди знайдеться і готівка, і приємне слово, і привітна посмішка.
Інші працівники відділення також провітні, професійні та прагнуть якомога краще задовольнити потреби клієнтів. Це я можу сказати як із свого досвіду (звертаюся до них по допомогу, коли Ольга або Світлана у відпустці), так і із спостережень за тим, як вони спілкуються з іншими клієнтами.
Узагальнюючи сказане, ще раз хочу висловити вдячність працівникам відділення за професійність та добре ставлення до клієнтів
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 11 сентября 2023, 17:41
Дякуємо, нам приємно отримувати теплі слова подяки.
Ваше повідомлення передане працівникам відділення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Qwerty098 4 сентября 2023, 16:01
Приходив на консультацію. Вічливий персонал, компетентні працівники.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 11 сентября 2023, 17:41
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Мова звісно йде не про вклад в Кредобанку, а про вклад в Необанку (банк Конкорд).

На вихідних прочитав про те що з понеділка починається виплата, подивився що оскільки в ПУМБі рахунку в мене вже немає, то на вибір залишається або ТАС, або Кредо. Я обрав Кредо.

В понеділок через роботу було не до того, сьогодні зранку вибрався. У відділенні були ще неготові (в інформаційному плані), я був перший хто звернувся. Але швиденько роздрукували заявку, зробили копії документів, сфотографували, взяли номер телефону на всяк випадок.

І ось хвилини три назад як перед тим як почав писати відгук — прийшло повідомлення про зарахування грошей на поточний рахунок. Все чудово.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 23 августа 2023, 11:13
Дякуємо за зворотний зв'язок.

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.31 42.89
PLN 9.73 9.99
USD 39.41 39.94
Все курсы банка

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.31 42.89
PLN 9.73 9.99
USD 39.41 39.94
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отзывы о Кредобанке 📝