×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Жахливий банк
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
Комментарии (1)
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЗВ’ЯЗУВАТИСЬ!
Написать комментарий
Найгірший банк !!!
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
Написать комментарий
Чудове обслуговування
Комментарии (1)
Відмінний співробітник
За професіоналізм та оперативну допомогу у вирішенні питань та проблем клієнтів.
Написать комментарий
Ідеа Банк, -5
Необразовані співпрацівники, відмовилися надання допоміжної карти за міжнародним паспорт. При наявності Дія, витяг з державного реєстру, та індефікаційний код! … По Законодавству України внесено зміни с 2019 року, а також поправки 2020 року про нотаріальне обслуговування в банках по закордонному паспорту можливе 100%.
Комментарии (2)
Повна некомпетентність
Написать комментарий
Працівники ІдеаБанку навмисно обманюють клієнтів.
У 2021 році я уклала договір на оренду сейфової комірки (далі СК) в одному із київських відділень АТ Ідея Банк. Моя велика помилка, що я вчасно не проконтролювала закінчення терміну оренди (11.10.2021р), лист про нарахування штрафу я отримала в кінці лютого 2022р. (почався військовий стан). Зізвонившись із працівником відділення банку ми домовились, що при першій нагоді я під'їду і оплачу штраф+оренду СК (7000 грн.).
На початку травня я терміново виїхала за кордон (маю робочий контракт), оформила довіреність на свого родича, який приїхав у відділення АТ Ідея Банку в домовлений час з метою оплатити штраф+оренду СК. Моїй довіреній особі було відмовлено у будь яких діях стосовно мого договору оренди і повідомлено, що з 22.05.2022р. мені знову нараховують штраф+оренда СК.
На мій перший ел.лист від 27.05.2022р. працівник банку відповіла 14.06.2022, на мій другий ел.лист від 14.06.2022р. — відповідь працівника банку 15.07.2022р. На мій третій ел.лист відповідь ще не надійшла. Нагадую, весь цей час мені нараховують штраф+оренду СК.
Термін з 11.10.21р. по кінець лютого 2022р. мене не інформували про закінчення договору оренди, що це таке піклування про клієнта чи навмисне саботування своїх обов’язків працівником банку?
На моє прохання закрити договір через мою довірену особу мені відмовлено.
На моє прохання надати алгоритм/формулу нарахування штрафу, який вже подвоївся (на 15.07.2022 — 15 671,28 грн) проігноровано.
Працівник з яким я спілкувалася у листуванні — Качковська Тетяна Головний фахівець відділу по роботі із зверненнями громадян
Управління комунікації з Клієнтами АТ «Ідея Банк», вул. Валова, 11, м. Львів, 79008.
Саме що прикро, лист працівника АТ ІдеяБанк закінчується словами «Вса буде Україна»… зараз у такий важкий час для громадян Укаїни, багато людей вимушені виїхати за кордон і обслуговуватись у банка світу, де до українців ставляться із розумінням, надають пільги та кредити… а у нас на Батьківщині з тебе деруть штрафи навіть не напрягаються пояснити за що (у договорі не прописано про процедуру нарахування штрафу)… пропонують подовжити оренду на три роки, яка мені не потрібна… і що у нас не діє військовий стан, всі мають заробіток?
Написать комментарий
Спамлять постійно двізнками, впарюючи кредит готівкою під 70% річних
У березні 2022 року в односторонньому порядку банк позбавив мене кредитного ліміту і це триває по цю хвилину 21.07.2022 року.
Мені соромно за ідея банк. Мені соромно бути клієнтом ідея банку.
Щоразу коли ви телефонуєте з черговим впарюванням кредиту готікою, я очікую почути зовсім інше — Шановний Сергій, ідея банку соромно за своє ганебне рішення позбавити вас кредитного ліміту, він просить вибачення та дарує вам подарунок в якості компенсії за свої непрофесійні дії. Наприклад кешбек на всі витрати карткою 10% до квітня 2023 року.
І не потрібно мені розказувати, щоб я звертався за поновленням кредитного ліміту — самі його забрали — сам і повертайте. Я не буду витрачати на це час. Я відкривав картку з кредитним лімітом та кешбеком.
Доречі, ви вже спромоглися за 3 роки додати розділ кешбек у мобільний додаток о.банку? Чи для ваших програмістів це наче місія польоту на марс?
І не потрібно мені перетелефонувати, я заблокував ваші спам-номери.
Не рекомендую банк нікому.
Написать комментарий
Надоедают звонками
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
Написать комментарий
Во Время Войны спам звонки по 10 раз в день
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
Комментарии (10)
Крик души по Идея Банк
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
Комментарии (1)
Зворотній зв’язок при відмові в оформленні кредитної картки
Свій результат опрацювання заявки банк вирішив не повідомляти: ні дзвінком, ні SMS, ні листом на електронну пошту. Просто тиша й усе. Прийшлося самостійно цікавитися результатом заявки через контакт-центр. Ось за це банку дуже великий мінус! Таким ігноруванням клієнт навряд чи може навіть зацікавитися навіть оформленням платіжної картки чи депозитів. А кредитну карту могли запропонувати навіть із мінімальним значенням кредитного ліміту, платіжездатних клієнтів надо якось перетягувати з інших банків…
Написать комментарий
Внимания мошенник Алмазов Олександр
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
Написать комментарий
Во время войны шлют сообщения о долге. При реструктуризации обманывают! Обнимают до нитки
Комментарии (1)
Доповнення до відгуку від 1 травня 2022, Заявка #51482
Спеціально витримав паузу в 2 місяці, щоб переконатись, що ця сума ніде не «вспливе» повторно.
Я вдячний адміністраціі банку, що вона відслідковує такі випадки та реагує на них.
Для клієнтів — ніколи не «махайте рукою» на проблему, типу нікому, нічого не доведеш.
Як мінімум варто спробувати, але треба мати чітки аргументи та факти.
Комментарии (1)
Взымается абонплата во время войны
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
Написать комментарий
Если есть топ банков в Украине, то он первый с конца.
Пока я не пошла и не получила карту, мне обрывали линию звонками. Надо было уже тогда понять что не спроста. Получение карты — это вообще отдельная песня-сказка. Зайдя в отделение «запахло» совком и недовольными лицами, единственным лучиком света была женщина в будке с надписью Касса.Села я к оператору или как они там зовутся у них и началось: лицо, будто бы лично я ей жизнь испортила, цоканья, подходила к ней коллега, она при мне (клиенте) относилась к ней пренебрежительно, выставляла её тупой, если в простонародье — выёживалась. Мне было не зачем это наблюдать и не приятно максимально. Вот если лицо вашего банка такое, то в целом не удивительно. Взяла я ту карту, с нулевым кредитным лимитом, но как оказалось, никто не сказал про овердрафт на карте (кстати, рекомендую всем почитать про овердрафт).
Интересно, куда я потратила 2 гривны, если вашу карту даже не юзала? Это раз. Во вторых, о таких вещах необходимо предупреждать, вы же, знаете что там лютый процент. Хорошо, что и я знаю. Пойду закрою счет нафиг, думаю я, пишу с утра в поддержку, на что мне естественно выдают — счет закрывается только в нашем лучезарном отделении банка, так как мы в каменном веке, и это у других банков есть суперновые технологии, понимание о цене времени клиентов, об удобстве для них, а мы по старинке, на бумашках. Теперь мне необходимо потратить ещё один день, чтобы пойти в эту шарагу и закрыть их карту и забыть о существовании подобного банка, что рекомендую и остальным. У меня всё.
Комментарии (2)
Щоденне нарахування процентів на кредит, погашений попереднього дня.
P. S. Я перевела на 20 грн більшу суму ніж потрібно, але про результат зможу узнати тільки в понеділок. Допоможіть мені закрити цей кредит.
Комментарии (2)
не рекомендую
не зважаючи на те, що щомісячний платіж вноситься без затримок, дзвонять не тільки мені п’ять разів на місяць з претензіями, а й родичам з погрозами. в моєму розумінні це вже кваліфікується як тероризм, причому не дослухав моє зустрічне питання оператор кладе слухавку.
отже, якщо вам потрібна кредитна картка добре подумайте, чи варто зв’язуватись з цим банком
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)