×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Идея Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.8 |
| PLN | 11 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Досрочно погасить кредит-невыгодно банку?!!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер кредитного договору.
3) Ваш номер телефону.
4) Номер відділення банку, в якому Вас обслуговували.
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Омерзительный персонал Банка
Дякуємо Вам за звернення! Вибачте за незручності із сторони банку. Для вирішення цієї ситуації потрібно писати скаргу із зазначенням телефону на який ми здійснюємо дзвінки і ПІБ клієнта і ми вимкнемо Ваш номер з роботи. Скаргу надсилайте нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua
Гарного Вам дня!
Комментарии (4)
Нормальный банк
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Неплохой банк
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Автокредит
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Комментарии (2)
Дрогобицьке відділення
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Дрогобицьке відділення - молодець !!!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Гроші вііддали вчасно
Сьогодні переоформляла частину вкладу, а частину забирала.Гроші відддали вчасно, трошки довше обслуговування, попередні дівчатка були спритніші, але загалом я задоволена оскільки зразу отримала кошти, тільки шкода клієнти каси почали обурювать на те що менеджер віддала мої документи без черги оскільки я дуже спішилась.Що зробиш сьогодні всі люди обурені.
Дякую за обслуговування.
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали на банк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
ПОСТІЙНІ СКАНДАЛИ
Організуйте нормальний робочий процес на відділенні у м.Дрогобич!!!
Один касир, черги нереальні, некомпетентний менеджер, а що уже говорити про керівника…
Дякуємо Вам за відгук. Керівництво банку взяло до уваги Ваш коментар і прийме міри щодо покращення роботи Дрогобицького відділу ІдеяБанку.
Написать комментарий
Некомпетентность сотрудника банка
я депозитчик в Мариупольском отделении, сумма не большая, но суть не в этом, прочитал на сайте, что появился вклад под 25% на новые деньги. Звоню на отделение, берет трубку девочка Люда( менеджером назвать язык не поворачивается) и начинает нести ахинею полнейшую, о том, что вклад на сумму не меньше 300 000 грн, индивидуально по согласованию банка, вообщем ничего я не понял, но сдаваться не стал.( Хотел бы заметить, что во время разговора, меня не покидало чувство, что она кушает, невнятное плямкание присутствовало)
приежаю на отделение, у другого специалиста сидят люди, я сожусь на диван и жду очереди(хочу получить космпетентную консультацию, поэтому готов ждать. Спасибо огромное специалисту Юлии, все вопросы прояснил, четким и главное КОМПЕТЕНТНЫХ обслуживание более чем удовлетворен. Открыл очередной вклад, в стабильном Банке.
Хотелось бы пожелать тщательнее подбирать персонал ( это я о «девочке» Люде) и последнее — невнятное плямкание в трубку это был бутерброд, который Людмила не обращая на меня внимание доедала, пока я ждал в очереди к специалисту.
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали на банк. Нам важлива думка кожного клієнта. Ваш коментар взяли до уваги і проведемо виховні розмови із персоналом з метою покращення обслуговування.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Комментарии (3)
приємно здивований
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали на банк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Комментарии (1)
Сотрудничество с банком...
У Вас плаваюча відсоткова ставка, з чим Ви були ознайомлені при підписанні кредитного договору. Банк збільшив змінну частину процентної ставки, відповідно до умов кредитного договору, про що Вас було повідомлено рекомендованим листом.
На всі звернення клієнтів, що поступають в Банк, надається відповідь протягом 30днів. Можливий варіант, що звернення в Банк не поступило, або ж наша відповідь не дійшла до Вас. Всі листи-повідомлення, листи-відповіді надсилаються банком на адресу реєстрації клієнта, яку Він вказує при укладанні договору.
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію і перевірити дані, надішліть, будь ласка, на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Ваш номер телефону.
Згідно умов кредитного договору клієнт повинен щорічно вчасно подавати довідку про доходи, а також страхувати автомобіль (страхівка на повну вартість авто) і життя (страхування можна проводити в будь якій акредитованій Банком страховій компанії).
Комментарии (7)
Дякую за роботу
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Комментарии (1)
Не можу забрати депозит
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер депозиту.
3) Ваш номер телефону.
4) Номер відділення банку, в яке Ви зверталися
Комментарии (2)
Проблема з гривнею і з працівниками
Приносимо вибачення за незручності зі сторони банку.
Щоб детальніше розглянути Вашу ситуацію та провести службове розслідування, нам потрібно більше інформації.
1) П.І.П
2) Номер депозиту.
3) Час візиту у банк.
Написать комментарий
Не связывайтесь с этим банком
Теперь банки так зарабатывают.
Пусть оно им на лекарство пойдет, на первую закупку…
Вибачте за незручності зі сторони банку.
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть, будь ласка, на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер Вашого рахунку.
3) Номер відділення, в яке Ви зверталися.
4) Ім’я співробітника, що прийняв Ваш дзвінок на гарячій лінії і дату дзвінка.
Написать комментарий
Что делать????
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію і надати Вам відповідь, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Номер відділення банку, в якому Вас обслуговують.
Комментарии (2)
Угораздило
Дякуємо за Ваш коментар. Для того щоб детальніше розглянути Вашу ситуацію і провести розслідування, нам потрібно більше інформації. Надішліть, будь ласка, на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер відділення, в яке Ви зверталися.
3) Ім’я співробітника, який Вас оформляв.
Комментарии (1)
Обман в Ідея Банку
Я клієнтка Дрогобицького відділення Ідея Банк
У мене були два вклади на різні суми. Вклади переоформлено на 3 місяці до 09.01.2015 та 22.01.2015. Приблизно 20 січня я звернулась до Дрогобицького відділення ПАТ "Ідея Банк" до спеціаліста Кондур О. для написання заяви, щоб зняти свій вклад. Заяву написала також і 22 січня на другий вклад. Спеціаліст сказала мені підійти через 4 дні для отримання коштів та відсотків згідно процедури банку. Рівно за 4 банківські дні, тобто 28 січня я прийшла до відділення. Спеціаліст Кондур О. в грубій формі відповіла мені, що коштів немає і щоб я прийшла завтра. Так тривало до 02 лютого. В цей день день, 02 лютого я звернулась до керуючого Дрогобицьким відділенням Сушко В.Я. для вияснення обставин по зняттю моїх вкладів і він дав дозвіл виплачувати кошти з каси. Спеціаліст Кондур О. виплатила мені тільки 181,59 грн. відсотків по двом вкладам, пояснюючи це тим, що всі відсотки зняли на податок до армії. По розрахункам з двох вкладів повинно було бути 935,13 грн. Куди поділись решта коштів?
Працівники хамлять до клієнтів, кошти з вкладів не повертаються! Досі ніхто не пояснює мені де кошти з депозитів!
Комментарии (3)
Депозит в гривне отдали без проблем
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Написать комментарий