×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Идея Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44 |
PLN | 9.8 | 10.15 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Все курсы банка |
ПОСТІЙНІ СКАНДАЛИ
Організуйте нормальний робочий процес на відділенні у м.Дрогобич!!!
Один касир, черги нереальні, некомпетентний менеджер, а що уже говорити про керівника…
Дякуємо Вам за відгук. Керівництво банку взяло до уваги Ваш коментар і прийме міри щодо покращення роботи Дрогобицького відділу ІдеяБанку.
Написать комментарий
Некомпетентность сотрудника банка
я депозитчик в Мариупольском отделении, сумма не большая, но суть не в этом, прочитал на сайте, что появился вклад под 25% на новые деньги. Звоню на отделение, берет трубку девочка Люда( менеджером назвать язык не поворачивается) и начинает нести ахинею полнейшую, о том, что вклад на сумму не меньше 300 000 грн, индивидуально по согласованию банка, вообщем ничего я не понял, но сдаваться не стал.( Хотел бы заметить, что во время разговора, меня не покидало чувство, что она кушает, невнятное плямкание присутствовало)
приежаю на отделение, у другого специалиста сидят люди, я сожусь на диван и жду очереди(хочу получить космпетентную консультацию, поэтому готов ждать. Спасибо огромное специалисту Юлии, все вопросы прояснил, четким и главное КОМПЕТЕНТНЫХ обслуживание более чем удовлетворен. Открыл очередной вклад, в стабильном Банке.
Хотелось бы пожелать тщательнее подбирать персонал ( это я о «девочке» Люде) и последнее — невнятное плямкание в трубку это был бутерброд, который Людмила не обращая на меня внимание доедала, пока я ждал в очереди к специалисту.
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали на банк. Нам важлива думка кожного клієнта. Ваш коментар взяли до уваги і проведемо виховні розмови із персоналом з метою покращення обслуговування.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Комментарии (3)
приємно здивований
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали на банк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Комментарии (1)
Сотрудничество с банком...
У Вас плаваюча відсоткова ставка, з чим Ви були ознайомлені при підписанні кредитного договору. Банк збільшив змінну частину процентної ставки, відповідно до умов кредитного договору, про що Вас було повідомлено рекомендованим листом.
На всі звернення клієнтів, що поступають в Банк, надається відповідь протягом 30днів. Можливий варіант, що звернення в Банк не поступило, або ж наша відповідь не дійшла до Вас. Всі листи-повідомлення, листи-відповіді надсилаються банком на адресу реєстрації клієнта, яку Він вказує при укладанні договору.
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію і перевірити дані, надішліть, будь ласка, на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Ваш номер телефону.
Згідно умов кредитного договору клієнт повинен щорічно вчасно подавати довідку про доходи, а також страхувати автомобіль (страхівка на повну вартість авто) і життя (страхування можна проводити в будь якій акредитованій Банком страховій компанії).
Комментарии (7)
Дякую за роботу
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Комментарии (1)
Не можу забрати депозит
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер депозиту.
3) Ваш номер телефону.
4) Номер відділення банку, в яке Ви зверталися
Комментарии (2)
Проблема з гривнею і з працівниками
Приносимо вибачення за незручності зі сторони банку.
Щоб детальніше розглянути Вашу ситуацію та провести службове розслідування, нам потрібно більше інформації.
1) П.І.П
2) Номер депозиту.
3) Час візиту у банк.
Написать комментарий
Не связывайтесь с этим банком
Теперь банки так зарабатывают.
Пусть оно им на лекарство пойдет, на первую закупку…
Вибачте за незручності зі сторони банку.
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть, будь ласка, на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер Вашого рахунку.
3) Номер відділення, в яке Ви зверталися.
4) Ім’я співробітника, що прийняв Ваш дзвінок на гарячій лінії і дату дзвінка.
Написать комментарий
Что делать????
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію і надати Вам відповідь, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Номер відділення банку, в якому Вас обслуговують.
Комментарии (2)
Угораздило
Дякуємо за Ваш коментар. Для того щоб детальніше розглянути Вашу ситуацію і провести розслідування, нам потрібно більше інформації. Надішліть, будь ласка, на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер відділення, в яке Ви зверталися.
3) Ім’я співробітника, який Вас оформляв.
Комментарии (1)
Обман в Ідея Банку
Я клієнтка Дрогобицького відділення Ідея Банк
У мене були два вклади на різні суми. Вклади переоформлено на 3 місяці до 09.01.2015 та 22.01.2015. Приблизно 20 січня я звернулась до Дрогобицького відділення ПАТ "Ідея Банк" до спеціаліста Кондур О. для написання заяви, щоб зняти свій вклад. Заяву написала також і 22 січня на другий вклад. Спеціаліст сказала мені підійти через 4 дні для отримання коштів та відсотків згідно процедури банку. Рівно за 4 банківські дні, тобто 28 січня я прийшла до відділення. Спеціаліст Кондур О. в грубій формі відповіла мені, що коштів немає і щоб я прийшла завтра. Так тривало до 02 лютого. В цей день день, 02 лютого я звернулась до керуючого Дрогобицьким відділенням Сушко В.Я. для вияснення обставин по зняттю моїх вкладів і він дав дозвіл виплачувати кошти з каси. Спеціаліст Кондур О. виплатила мені тільки 181,59 грн. відсотків по двом вкладам, пояснюючи це тим, що всі відсотки зняли на податок до армії. По розрахункам з двох вкладів повинно було бути 935,13 грн. Куди поділись решта коштів?
Працівники хамлять до клієнтів, кошти з вкладів не повертаються! Досі ніхто не пояснює мені де кошти з депозитів!
Комментарии (3)
Депозит в гривне отдали без проблем
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Написать комментарий
Негативне враження
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію і провести розмову із співробітником, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Дату візиту у банк.
3) Номер відділення ІдеяБанку, в яке Ви звертались.
Написать комментарий
А ви блатні?
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію і провести розмову із співробітником, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Ім'я співробітника нашого, банку, що Вас обслуговував.
3) Дату візиту у банк.
4) Номер відділення ІдеяБанку, в яке Ви звертались.
Написать комментарий
Банк беспредельщик,шарлатан.
ПАТ «Ідея Банком» були внесені зміни до тарифів з розрахунково-касового обслуговування (надалі – РКО), які діяли з 21.05.2014 року, а саме впроваджено комісію в розмірі 5,00 грн. (п’ять гривень 00 копійок) за обробку готівки касиром банку при здійсненні операції зарахування коштів для погашення кредитної заборгованості через каси банку.
У вересні 2014 року до тарифів РКО було внесено зміни, які вступили в дію з 16.09.2014 року. Відповідно, комісія за обробку готівки касиром банку при здійсненні операції зарахування коштів для погашення кредитної заборгованості кредитів через каси Банку становить 10,00 грн. (десять гривень 00 копійок). Вказана комісія жодним чином не збільшує обсягу Ваших зобов’язань за кредитним договором.
Дана інформація розміщена на кожному відділенні ПАТ «Ідея Банк».
Також, Ви маєте можливість погашати кредитну заборгованість не тільки через касу Банку, а й через систему дистанційного обслуговування інтернет-банкінг, через термінали самообслуговування, каси інших банків тощо без сплати комісії.
Згідно пункту Кредитного договору позичальник зобов’язаний підтверджувати свій фінансовий стан, надавши документи про доходи через одинадцять місяців від дати укладання договору.
Оскільки Ви вчасно не подали в Банк даних документів, згідно пункту Кредитного договору (який саме вказати не можна, оскільки відсутні дані клієнта по кредиту), Вам було нараховано штраф у розмірі 300,00 грн.
Якщо у вас виникатимуть ще запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30
Комментарии (1)
не повертають депозит
Надішліть, будь ласка, на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер депозиту.
3) Номер відділення банку, в який Ви зверталися.
4) Дата Вашого візиту у банк.
Комментарии (2)
Потребительский кредит
Я считаю.что если в какой-то момент не даете кредиты-скажите это сразу, зачем морочить голову и терять и ваше и клиента время.
Комментарии (1)
реструктурізація
В данный момент я испытываю финансовые затруднения связанные с уменьшением моих доходов(зарплата).Обратился в отделение города Кривой Рог(пр.Гагарина)17.12.14г. написал заявление на имя Василишин Татьяны о реструктуризации, заявление приняли, вх № 14499.Сотрудники отделения были вежливыми и корректными.уведомили меня что заявление рассматривается в течении 30 дней.По истечении данного срока никакими способами меня не уведомили о решении банка.После самостоятельного обращения в отделение и звонков в отдел кредитной задолженности я узнал, что мне отказано в реструктуризации.Также было отказано в просьбе перенести дату оплаты на другое число.Почему банк не идёт навстречу клиенту, который временно испытывает трудности и который не уклоняется от оплаты? готов рассмотреть любые варианты и предложения со стороны банка, но пока не предлагаете ничего, вообще.Зачем «загонять» клиента в ещё более сложную ситуацию (звонки, просрочки, пеня)? На вопрос по телефону горячей линии отвечают довольно-таки грубо «це ваші особисті проблеми, платіть стільки ж як і раніше».Очень надеюсь на встречные шаги со стороны банка.Номер моего кредитного договора Р20.187.72186
Написать комментарий
в банке не любят клиентов и делают все чтобы они уходили
Комментарии (2)
Требуют оплатить мифический кредит!!!
Комментарии (5)