Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Назапій Сосновський 29 октября 2024, 15:44
Відкрив у цьому банку рахунок, 2 роки десь назад.Почав користуватись тільки десь 4 місяці назад.Протягом цих місяців поповнення було на карту в районі 120 тис грн.В один день заходжу на карту, а карта пише що заблокована ну і звичайно кошти також.Попросили на їхню пошту надати пояснення про рух коштів, що я і зробив.Надав довідки про доходи ОК-7 та ОК-5, також виписки що кошти я з Ідея банк перераховував на мій інший банківський рахунок.Це їм виявилось не достатньо і вони закрили мені рахунок.На моє звернення, що я знаходжусь за кордоном і що хочу кошти отримати онлайн, тобто заяву про перерахунок коштів надаю на електронну почту або в телеграм, бо в банк можливості немає зявитись фізично.Мені ж звичайно відмовили.А як рахунок відкривати, то можна онлайн через Дію, індетифікацію також через селфі фото. А як кошти отримати то немає такої можливості.Не рекомендую цим банком користуватись.Якщо банк зробив можливість відкривати рахунок онлайн, то і людям також потрібно дати можливість його так і закрити і отримати свої кошти.В країні війна і не кожен може фізично зявитись в банк.Фінансовий номер 0680569094
nazar_sosnovskyy@ukr.net
Буду телефонувати в НБУ можливо вони допоможуть.
galaxycataleya 13 октября 2024, 11:05
Я звертаюсь до адмін.банку та розробників реєстрації в додаток. Почуйте людей. Ви зневажаєте своїх клієнтів, витрачаєте їх час та нерви. Реєстрацію пройти дуже важко, на багатьох телефонах взагалі не можливо. Якщо намагаєщься зайти в додаток з іншого приладу, взагалі відбуваєть блокування фінансового номеру, яке можна зняти тільки перереєстрацією цього номера в відділенні банку, витративши 40 хвилин часу. В інших установах ви можете заходити з любого нового пристрою, для цього є підтвердження особи через багато способів, почта, ідентифікатор…доопрацюйте будь ласка додаток, в наш час це не є проблема, головне бажання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
wwww9874 20 сентября 2024, 10:30
Нерекомендую ніколи і не за яких обставин не звертатися в цей банк це вори і мошенніки % космічні персонал тупішого навіть не зустрічала в житті гроші з кредитки зникали кожного дня у відповідь чули це зняли %, хотіла б дізнатись може я щось пропустила але ж % знімаються 1 раз у місяць, а не кожного дня 5 днів підряд
Минфин
Ответ администратора
22 сентября 2024, 16:43
Відгук не зарахований (на 22.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bronson222 15 сентября 2024, 22:13
Зачем вводить селфи-идентификацию? Это унизительно.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
erikaleta 13 сентября 2024, 4:42
Самий *** банк, проценти космічні, НЕ РЕКОМЕНДУЮ…кладеш кладеш і весь час довжин!!! Дуже великі проценти!!!
Минфин
Ответ администратора
16 сентября 2024, 16:07
Відгук не зарахований (на 16.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
2181 1 августа 2024, 19:28
Упродовж кількох років намагався відкрити депозит у «Ідея Банку», проте кожного наступного разу мої гроші залишалися при мені, оскільки безглуздий формалізм, зарегульованість процедури укладання договору, що має однобокі та заплутані умови, натомість відсутність чіткого єдиного та зрозуміло договору, а також пихатість неповороткового персоналу — нівелюють будь-яку рекламу цього банку про привабливі умови депозиту.
Отже, НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ БАНК у якості партнера.
Михайло Бучак 30 июля 2024, 12:07
Неодноразово намагався додзвонитися на гарячу лінію за номером 9555. Слухав музику протягом 3−5 хвилин. «Шановні» співробітники банку, ваш рівень сервісу — нижче плінтуса! Повипускали купу своїх додатків, а толку — 0,0!
Із нетерпінням чекаю на той день, коли припиню взаємовідносини з вашим банком, від душі плюну і забуду вашу назву як страшний сон! Ви реально мене дістали таким свинським ставленням до клієнтів!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
djeksonb 27 июля 2024, 11:37
На момент військового стану є проблеми з отримання кредит/оплати частинами але не з цим банком. Через представника банку була оформлена оплата частинами для покупки товару (військовому), ніяких проблем не було, все швидко та просто. Рекомендую!
Минфин
Ответ администратора
30 июля 2024, 8:46
Відгук не зарахований (на 30.07.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Весельчак У 25 июля 2024, 10:02
З 17 липня, вже більше тижня, не можу забрати 1100 євро зі свого валютного рахунку у банку. Замовив на 19 липня, не видали. У відділення послалися на якісь ліміти у касі. Сказали передзвонять пізніше. Не дочекавшись дзвінка, передзвонив сам 23 липня, посварився. Після цього 24 липня передзвонила касир та сказала, що гроші можна забрати. Я сказав, що під'їду у першій половині дня 25 липня та попросив відкласти гроші, т.к. їхатиму спеціально з іншого міста у відділення банку. Приїхав у місто, але касир передзвонила та повідомила, що грошей немає, тому що вона «не могла не обслужити іншого клієнта». І знову запропонувала чекати на дзвінок. У банку що, реально думають, що їхні клієнти чекатимуть на дзвінок, сидячи перед входом у відділення???
У мене немає цензурних слів щодо системи видачі коштів клієнтам у цьому банку. Це якийсь сюрреалізм. З такою напругою гроші видають клієнтам лише ті банки, які очікують на введення Тимчасової адміністрації НБУ, але Ідея банк не перебуває в таких умовах. При цьому дозволяє настільки безладно обслуговувати своїх клієнтів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Musemuse 16 июля 2024, 8:18
погодили кредит дуже швидко, відповіли на всі питання, дали точний графік виплат, нема на що поскаржитись.
Не розумію, Ідея-банк вважає своїх клієнтів якимось бидлом? Що це за ідентифікація за допомогою селфі? Був собі нормальний додаток, нормально працював, все було добре.
Тепер його підтримку припинили, замість нього щось незрозуміле та непрацююче, скоріш за все розроблене обкуреними тік-токерами.
Невже банк не може найняти нормальних розробників? Чи банку не потрібні клієнти та гроші?
Без додатку будь-яка взаємодія з банком неможлива, ні кредит сплатити, ні гроші переказати. Годі й казати, нормального онлайн-банкінгу в Ідеї взагалі ніколи не було.
За одну таку «ідентифікацію через селфі» даний банк можна прирівняти до категорії третєгатункових МФО. Просто жах та відверте знущання над клієнтами.
Yevgenant 28 июня 2024, 0:06
Отделение по адресу: Одесса, Люстдорфская дорога, 54
После окончания срока депозита несмотря на уведомлении о нежелании пролонгировать договор его продлили. Написал заявление о досрочном расторжении, так его рассматривали целый месяц. Из банка пришла отписка, чистое словоблудие. Нацбанк умыл руки, типа нет никаких рычагов на банки, все споры решаются через суд. Вышло по классике: если вы положите деньги в наш банк, у вас будет только одна проблема: как получить их обратно. Банк -мошенник, руководитель отделения в Одессе — хам. И руководство покрывает его. Своих не сдают. Стыд и позор. Обходите стороной этот недобанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
yarik666 7 июня 2024, 10:35
Виникли труднощі з погашенням кредиту…
23 травня домовився, що до 5 червня повністю закрию це питання…
І почалось…
Щодня смски, дзвінки…
Щоразу новий оператор запитує що сталось, чому не погасив прострочену заборгованість.
Реально почали психологічно давити на мене, погрожували колекторами…
Я вже став ігнорувати їхні дзвінки, бо домовились же що закрию кредит!
В один «прекрасний» день (30 травня) дозвонилась до мене сама така нагла оператор, знову почала розпитувати, реально почала давити психологічно, перебивати, не давала і слова сказати… Є запис цієї жорсткої розмови…
В ітогє: у мене стався психічний зрив!
Не пам’ятаю, що я робив наступні три дні, чим займався, де був…
Від мене пішла дружина, забравши дітей!
Розказувала, що я був весь не свій, кричав щось незрозуміле, все вдома розкидав, бив посуд, мало дітей не покалічив…
Отямився я в той момент, коли мене зупинила прикордонна служба — я йшов без взуття перетинати кордон там, де перетин неможливий! Хотіли мене заарештувати, але я пояснив ситуацію, якось домовився із хлопцями — мене відпустили, і я пішов додому.
Вдома на мене чекав лист від дружини про те, що вона пішла від мене разом із дітьми, щоб я їх ще не повбивав ((
Я втратив сім'ю. Втратив працездатність. Зараз лікуюсь в клініці, лікарі кажуть як мінімум 3 місяці реабілітації…
Банк нажаль вже передав мою справу колекторам, які зараз мені намагаються дозвонитись! Від цього мій психічний стан тільки погіршується ((
Що мені тепер робити?
Є якісь «Ідеї»???
І саме смішне, що всі ці проблеми через 245грн. прострочки!
Банк «Ідея» — ви там взагалі адекватні чи нє?
Минфин
Ответ администратора
9 июня 2024, 17:07
Відгук не зарахований (на 09.06.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
max20162012 28 мая 2024, 19:33
Так склалися обставини що терміново знадобились кошти, вирішила спробувати отримати кредитну картку. Завітавши у відділення була приємно вражена сервісом обслуговування, у відділенні чистота, охайні, красиві дівчата-консультанти. Особливо хочеться відмітити професіоналізм роботи Мехмед Тетяни, все було пояснено доступною мовою, жодне моє питання не залишилось без відповіді. Бистро оформили заявку, позитивний результат прийшов протягом 5 хвилин, ввічливий касир допоміг встановити пінкод. Умови кредитування порівняно з іншими банками приємно вразили. Скориставшись певною сумою я змогла без проблем її повернути не виходячи з дому, щодо теж є позитивним моментом, бо не треба їхати у відділення, стояти в черзі. Дякую зірок за сервіс. Буду радити Ваш банк своїм знайомим.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Katerina11 21 мая 2024, 19:52
Володарка цієї картки 5355 1611 6331 7357, Войтович Анастасія шахрайка. Виставляє товари в інстаграмі, просить оплату, потім кожен день щось стається та відправлення буде завтра або повернення коштів. Ані товарів, ані коштів звісно немає. На повідомлення не відповідає, далі виставляє товари по мінімальних цінах, а так як товари дитячі, то багато матусь на це ведуться. Розберіться якось з цим, повинні ж бути якісь фін моніторинги. Суми не великі, але ж хто знає скількох вона вже надурила.
Spam Checker 8 апреля 2024, 10:06
Отделение по адресу: Полтава, ул. Европейская, 12
Дзвонять по декілька раз на тиждень і запитують щоб взяв кредит. Не реагують на запит щодо вилучення номеру з бази данних, навіть якщо його власник змінився. Передзвонюють по два рази. Брешуть що питання вирішене, навіть тут на сайті мінфіну в коментарях. Брешуть в відділенні коли умовляєшь їх не зберігати персональні данні. Порушують Закон України про персональні данні, Конституцію України тощо. Прошу прийняти дисциплінарні міри щодо цього банку. Записують розомови, після чого передають їх третім особам. Поліція не реагує на звернення щодо порушення конфедиційності персональних данних. Вказують на відсутність рішення мінфіну. Брешуть і ведуть себе нікчемно ігноруючи запити щодо вілучення номеру з бази данних третьої особі. Ганьблять діловий простір України. Ведуть себе нахабно із клієнтами. Прошу провести незалежну експертизу і додаткові перевірки. Якщо цього не буде зроблено гарантую офіційний запит до голови Мінфіну і якщо не буде зроблено протягов 1го кварталу, буде ініційован запит до Кабінету Міністрів України щодо відставки голови Мінфіну.
torro120157a 6 апреля 2024, 15:58
Від банку почали надходити смс про необхідність аутентифікації. Варіантів два або у відділенні або у новому додатку невідомого OBank (так Ідея ховає себе в мобільному додатку). В банк їхати зовсім не хочеться. Персонал там зовсім не налаштований для роботи. Все робиться аби відчепився. Тому скачав додаток. І пройшов процедуру. Зроблена вона у цього банку погано. Йдуть постійни зриви процедури — видається сповіщення що щось пішло не так. В іншому додатку іншої установи яку пройшов зразу після Обанки все проходило нормально. Але через кілька днів прийшло оновлення додатку і знову потрібно було проходити процедуру. Подзвонив в службу підтримки. Сказали що я не пройшов. Зробив все спочатку. По закінченню процедури зробив скрін про те що процедура проведена успішно. Користувався послугами банку кілька разів. Сьогодні потрібно зробити проплату захожу і отримую пропозицію пройти все спочатку. ВІдповідно і операції заблоковано. Зараз зроблю ще один раз — останній — і закрию для себе не НЕДОРАЗУМЕНИЕ назавжди. Перекину кошти. А хто хоче зв’язуватися з цим ніби банком хай спробує. Тільки не розумі. як при такому відношенні до справи в нього ще є клієнти?
ukrx 6 апреля 2024, 11:42
Много вопросов на этапе регистрации, проверок, а в конце ошибка без объяснения причины. На линии выяснил, оказывается регистрация запрещена без прописки.
Сергей Суров 3 апреля 2024, 11:40
Год ждал пока появится возможность за границей скачать и зарегистрироваться в приложении, через Дiю, хотя док-ты не менялись, случайно смог таки Попросил скромное відшкодування за втрачений час і таким чином гроші, скоро закончится месяц как нет ответа. Такое впечатление что клиенты, т.б. VIP банку не нужны, а если вернётся территориальное ограничение по пользованию приложением, то вы НЕ СМОЖЕТЕ УПРАВЛЯТЬ ЗА ГРАНИЦЕЙ, чат-бота у них нету поэтому проблемы решить оперативно не получится
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
toporovtaras 2 апреля 2024, 9:38
У меня приятные воспоминания об этой работе остались. Первое, что мне нравилось это отношение наставников. Они всегда нам помогали, тренировали и поддерживали, без каких-то надменных выговоров (как это часто бывает в других компаниях). Забавно было, когда на обратную связь вызывали, это некоторый практический процесс, который хорошо гарантировал успешный опыт взаимодействия в реальных ситуациях с клиентами.

Курс валют в Идея Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 43.99
PLN 9.8 10.1
USD 41.2 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Идея Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 43.99
PLN 9.8 10.1
USD 41.2 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Идея Банк 💰 / Отзывы о Идея Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Идея Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.