Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Идея Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.35 |
| PLN | 10.8 | 11.6 |
| USD | 41.9 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Поганий мобільний додаток .
Написать комментарий
Це просто знущання над клієнтом
Написать комментарий
Почему наглеют?
Комментарии (1)
Найгiрший банк
Комментарии (1)
Банк що ненавидить клієнтів
Написать комментарий
Негативний публічний відгук
Хоч я вже не є клієнткою і ще у квітні 2025 року офіційно зверталася до відділення у Сумах (вул. Козацький Вал, 1) з письмовим зверненням припинити рекламні дзвінки, вони досі надходять.
Вважаю це порушенням права на конфіденційність і недбале ставлення до персональних даних.
Не рекомендую цей банк через нав’язливі дзвінки та ігнорування звернень колишніх клієнтів.
Написать комментарий
Неприємне спілкування
Не рекомендую звертатись до цього банку!
Написать комментарий
Нахабне відношення до військових
Вимога банку про «оновлення» довідки є незаконною.
Написать комментарий
Зник платіж
Підтримка Ідея банку неадекватна, то просто вимикають я, то не відповідають. Жах.
Як знайти, куди подівся переказ?
Написать комментарий
Не рекомендую О.Банк (Ідея Банк)
• Комісію 6300 грн за СМС-обслуговування — ця інформація є і на сайті магазину, але дрібним шрифтом.
• Що кредит оформлюється на 20 місяців, але є можливість його закрити раніше або пізніше (до 24 міс.), якщо буде бажання.
На практиці виявилося зовсім інше:
🔹 Кредит оформили на 24 місяці, і платіж розрахований саме на 24 міс., а не на 20, як було озвучено. Тобто, переплата автоматично більша, і щоб уникнути зайвих відсотків — я маю самостійно вираховувати суму для дострокового погашення.
🔹 Інформація про 20 місяців у телефонній розмові звучала як базова умова, а можливість платити до 24 — як опція. Але на ділі все оформлено на 24, і тепер банк каже: «Ви можете платити більше в додатку». Але інший банк одразу пише чітку суму, без таких маніпуляцій — скільки написано, стільки й плачу.
🔹 Також виявилось, що це не кредит на товар, а видача грошових коштів на рахунок з усіма витікаючими наслідками — в тому числі додаткові відсотки й комісії.
🔹 Я звернулась до банку, щоб отримати запис телефонної розмови, бо саме там були озвучені ключові умови. Мені відмовили, сказавши: «Нікому нічого не даємо».
⸻
🔻 Підсумок:
— умови, озвучені в телефоні, не відповідають фактичним;
— кредитна схема заплутана, з нав’язаними відсотками;
— банк ухиляється від прозорості — не дає записів, не відповідає по суті;
— оформлено не як розстрочка на товар, а як «готівковий кредит» з підвищеними комісіями.
‼️ Не рекомендую категорично. Якщо не хочете потрапити в пастку з прихованими умовами та платити більше, ніж розраховували — оминайте цей банк.
Написать комментарий
Спам — колцентр
Написать комментарий
*** банк
Написать комментарий
*** и ***
Просто выносят мозги звонками!!! Желание кинуть и поменять номер телефона!!!
Комментарии (1)
Вводять в оману споживачів
Написать комментарий
Банк дуже низької якості, шахрай
Такі нові умови на додаткову комісії зявилися десь місяць до того, як отримав кредитну картку, а до того покупка ОВДП була без жодних комісій.
Все це я намагався донести до служби якості, а саме:
1) така транзакція це не переказ коштів, а купівля державних послуг і є стала практика, що вона відбувається без додаткових комісій за переказ.
2) я не отримував ніяких повідомлень про додаткові комісії, щоб адекватно оцінити ризики.
3) інші банки, коли є спірна ситуація, в особистому порядку вирішують ситуацію і йдуть на зустріч клієнтам, якщо вони цінують їх і власну репутацію.
Але жодним чином не переконав відділ якості обслуговування Ідея Банку.
Також в додатку частина заборгованності відображається в одному місці, а інша частина в іншому, що вводить в оману користувача і суперечить сталій практиці в українських банках, коли всі заборгованність подається одразу і якщо є долі, то банк окремо їх ще показує.
Також гаряча лінія невірно повідомляє про суму, яку треба сплатити до погашення заборгованності.
Разом усе це можна назвати дном або шахрайством.
Особливо огидно, що НБУ додав цей банк до системного значущих, мабуть, на користь нового власника.
Комментарии (2)
Ідея Банк жах
Написать комментарий
Idea bank
Через три недели банк звонит и говорит, что в реструктуризации отказано по причине отсутствия причины!!!
Это как, вообще, понимать?
Отделение в г. Павлоград, центр города.
Банк врет и нанимает некомпетентных специалистов.
Написать комментарий
Рахунок заблоковано
Але, підозрілим є те, що коли я надав документи, їх відправили у відділ моніторингу і через 5 хв вони дали відповідь що потрібні ще деякі уточнення (не документи, а саме пояснення), я їх надав, та після цього повний ігнор на запити банку щодо термінів перевірки.
Хто навмисно затримує відповідь та рішення по ситуації? Банк чи фін. моніторинг?
Надходжень було на суму 12444,75грн (4 вхідні перекази), що аж ніяк не перевищує ніякі ліміти.
Комментарии (1)
Порушники закону
Без попередження Ідея банк блокує ваші рахунки, після чого ви вже не зможете зробити прострочений платіж за кредитом, окрім як за конкретним рахунком конкретного кредита (якщо їх декілька). За звичайним сценарієм гроші завжди заразовуються одразу, після блокування платіж висить в системі і його ніхто не обробляє, наче це зроблено спеціально. В той час як в інших банках прострочка йде в овердрафт і в будьякий час з будь якого іншого рахунку цього банку можна його погасити. Тобто з прострочкою обслуговування в Ідея банку стає схожим на якесь казіно, шаг ліворуч, шаг праворуч і все…підтримка вже не йде вам на зустріч.
Таке враження що до моменту випадкової прострочки ви були клієнтом банку, а після прострочки ви вже не клієнт банку.
Оператор підтримки спочатку переконує що ніяких штрафних санкцій банк Ідея не застосовує згідно закону військового стану (хоча я був готовий що будуть додаткові відсотки).
Потім інший оператор підтримки також ухиляється від визнання що штрафи за прострочку все ж таки є, бо це видно з виписки по одному з рахунків.
Тобто за фактом штрафи за прострочку є, але співробітники підтримки їх не визнають. Штрафні відсотки просто треба сплатити і все, або банк не погасить заборгованість.
Тобто оператори підтримки брешуть, що штрафів немає і вважають це нормальним, а на супутні питання не відповідають ігноруючи їх.
Обслуговуюсь в декількох банках і жодного разу не зустрічав такого відношення до клієнта.
Все б нічого і додаткові відсотки можна зрозуміти, якщо б не брехня операторів підтримки.
Дякую за обслуговування. Ідея банк — «все для клієнта»
Написать комментарий
Служба підтримки — ніяка
Написать комментарий