Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
triniarin 9 августа 2021, 17:20
Отделение по адресу: Киев, ул. Спасская, 8
Спробую написати конструктивну критику.
Хоч і планую закінчити співробітництво з банком, але тут є не тільки мінуси, а й плюси (я ними здебільшого не користувався, так як не ті фінанси для цього, але є друзі…)
1. Великі відсотки на депозити (власне як і на кредити, як ви розумієте одно з іншим пов’язано) плюс бонуси.
2. Банк стабільний, пережив 14-ий і те що мав реноме «російського» (Русский стандарт), але він не підсанкційний так як власник не громадянин Росії наче (а з офшору, тобто Кіпру).
3. Досить довгий грейс (безвідсотковий) період по кредитній карті (зараз по Коко наче 60 днів)

Мінуси:
Це один з найдорожчих банків в Україні, не тільки за відсотками кредитів, а за послугами (як то отримати справку про повну заборгованість по кредиту, чи копію кредиту), які отримуєш через місяць з головного офісу. Ну і за відсотками кредитів теж (більше 100% річних разом з комісіями і страховками), до речі страховка життя обов’язкова (як мінімум була в мойому випадку).
В колцентрі і у відділенні можуть казати різні речі (але моя проблема була в тому що я мабуть звернувся не в той час, коли оновлювали ПЗ), до того співробітники з подивом дивились на мої вимоги (чомусь ніхто не знає що в різних банках можуть бути різні умови).

Резюме: непоганий банк якщо ви не берете кредит або плануєте відразу його закривати. (раніше коли вони були РС відразу після прострочки всюди дзвонили «сурові дяді і роботи», зараз робот звісно дзвонить, але родичам ні. До речі якщо хто не знав — прострочка погашеною вважається коли внесете наступний мінімальний платіж, тому не доводьте до цього — бо смс що вас притягнуть до відповідальності будуть надходити увесь період)
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
10 августа 2021, 13:03
Вітаємо, шановний пане Андрію! Дякуємо за Ваш відгук, адже він важливий для нас. Ми невпинно працюємо над поліпшенням якості наших продуктів, рівнем обслуговування та вдосконаленням сервісів задля задоволення потреб клієнтів. Ми обов'язково розглянемо Ваші зауваження та сподіваємося на подальшу співпрацю. Гарного дня!
angrabjvoy 9 августа 2021, 15:03
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 32
закончился депозит. пришел в банк в раздумьях продлевать или не продлевать. попросил ознакомиться с договором на депозит — отказали. деньги забрал и размышляю — это беспредельная наглость или мошенничество
Минфин
Ответ администратора
9 августа 2021, 20:00
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 09.08.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
andriy2020 9 августа 2021, 8:57
За последних 3 месяца постоянные проблемы, перевести деньги с карты на карту постоянные проблемы, перевод средств постоянно отклоняются в не зависимости на какую карту переводишь. В прошлом месяце проводил перевод средств на другую карту и платеж отклонился и я перевел средства человеку с другой карты, но через пол месяца вижу списание с карты на эту сумму как «Інші операції», обращаюсь в банк и узнаю что банк решил через 2 недели спустя провести этот платеж и на этом проблемы не закончились. Пополняю кредитную карту на сумму использованную мной с кредитной карты и на следующий день получаю смс что что я должен банку 4000 грн. и минимальный платеж 176,28 грн., хотя карта полностью погашена и с льготного периода не выходила, обращаюсь в банк, пообещали разобраться на следующий день списывается с карты пеня и проценты в сумме 156.28 грн. сегодня уже прошло 7 дней с момента обращения, ответа от банка так и нет, в чате попросту не отвечают.
Проблема решена
My name is Yevhen 8 августа 2021, 14:33
Решил попробовать карту банка Коко Кард с 15% на остаток. Не понял, почему за июль была начислена сумма меньше, чем за июнь. Хотя с учетом выплаты за июнь там был бОльший остаток, который был меньше 15000 грн. Написал в банк в прошлые выходные-у них велись технические работы и они не могли проверить информацию, порекомендовали обратиться с понедельника. Написал им во вторник, получил ответ, что «надана Вами інформація зафіксована для перевірки. З результатом перевірки ми Вас відразу проінформуємо.» Ответа нет до сих пор.
Проблема решена
Екатерина Николаенко 5 августа 2021, 16:59
Постоянно приходят СМС на мой номер телефона с угрозами о суде, потом что суд уже прошел (причем каждый год) на протяжении 3х лет. После мне названивает днём и ночью во все дни недели непонятные номера, и когда берёшь какие гудки электронные.

Как меня задолбала эта шарага, выдают кредит только с номером телефона и вообще паспортных данных не берут, судя по общению с их представителем.

Чёртовы … Даже оставляя заявления, что номер мой 8 заявлений ушло в одно место, и только сотрудники Форвард банка знают об этом месте. Писала уже здесь отзыв плохой пол года назад, видимо их попустило, хотя звонили мне и божились, что мой номер из базы удален.

Вот теперь снова коллекционирую их смс с угрозами, а только старые удалила.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nva 5 августа 2021, 10:54
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 192
Звонила сотрудница банка, по вопросу о размещении вклада в их банке. Рассказала о преимуществах банка и убедила подъехать на запланированную встречу в 9.30 утра. Пришло сообщение с банка что меня ожидают с просьбой взять паспорт и ИНН. По приезду из пяти консультантов работала только одина девушка, которая не поздоровалась, не спросила что у меня за вопрос, а просто на мой вопрос когда меня примут уточнив что они сами мне запланировали встречу, в хамской монере ответила, что у неё люди и мне ждать в порядке очереди, на вопрос сколько же мне ожидать, она ответила минимум 30−40 минут. Не рекомендую этот банк, особенно его отделение в г. Запорожье. Да на звонок на горячую линию, отвечает автоответчик с адвокатского объединения.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
5 августа 2021, 11:39
Добрый день! Чтобы разобраться в ситуации, пришлите, пожалуйста, в ЛС ваши ФИО (полностью) и ИНН. Спасибо.
Проблема решена
Apologet 4 августа 2021, 18:31
1) 01.08 задал в телеграмм-канале Форварда вопрос о причинах списания по моей кред. карте суммы, в то время как условия грейс-периода по утверждению самого же Форварда я выполнил. Спустя 3 суток никакой инфо…

2) Также полный игнор на сегодняшний вопрос о том, почему согласно инфо от 02.08, слитой Форвардом в УБКИ, сумма моей задолженности по кредитке существенно выше самого кредитного лимита?

«Клиентоориентированность» банка налицо!..
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
4 августа 2021, 20:14
Уважаемый Роман Леонидович, добрый вечер! Ваш отзыв принят в работу. Вернусь к вам с ответом по результатам рассмотрения жалобы.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rosstikf 26 июля 2021, 15:55
Доброго дня, 20.07.2021 отримав відповідь від банку 26/1−08−2169 щодо моїх звернень щодо несанкціоноване списання що мало місце 1.07.2021 на суму 12700 гривень. Де банк відповів що платежі були проведенні за допомогою 3-D Secure та підтвердженні через систему Інтернет-Банк, і що чи операції вважаються такими що проведені особисто держателем карти і оскарженню не підлягають. Але нажаль на інші питання про яких написав у звернені банк не звернув увагу. Можливо дійсно операції могли бути підтвердженні 3-D Secure, але це не було мною підтверджено, тому звернувся до банку щоб детально розглянув звернення у мене є припущення що хтось не відому мені як міг отримати доступ до мого Інтернет-банкінгу, при тому повідомляю що я ніяких паролів яких отримував у вигляді SMS повідомлення нікому не передавав, ніяких підозрілих дзвінків також не було, також пароль доступу від мобільному-банкінгу був тільки у мене і нікому не передавав. Також цією картою майже не користувався, картку використовував тільки для зберігання коштів на рахунку, та переказом між своїми рахунками. Банк мав бути зацікавлений у детальному розгляді даної ситуації, може є десь витік інформації у банку чи в системі безпеки банку, а ні ігнорувати питання які надавав в попередньому зверненні, а у відповідь отримав що платіж був виконаний за допомогою 3-D Secure і питання закрито. Я вже користуюсь різними банківськими установами більше 8 років, за цей час подібних випадків ніколи не мав, і не розумію як це зараз відбулося тому прошу банку надати детальну відповідь на наступні мої питання щоб можна було зрозуміти як відбулося списання коштів з рахунку.

1. На мій фінансовий номер в 17:45 1.07.2021 було отримана повідомлення від відправника
FORWARBANK з текстом: «Vash kod: 804728. Kod diysniy do 01.07.2021 17:48:49»,
також в 18:06 отримав повідмолення: «Vash kod: 172027. Kod diysniy do 01.07.2021 18:08:56».
ПИТАННЯ: Що це за код, звідки від був надісланий, чи був він ведений на сайті чи в мобільному додатку, якщо був код ведено чи правильний код був ведений чи неправильно, якщо це був код для підтвердження входу, чи було успішний вхід, а також ip адрес та за допомогою якого пристрої було відправлено запит на вхід.

2. Після того як побачив не зрозумілий мені код який я отримав на фінансовий мобільний номер, я відразу відкрив мобільний додаток Forward online, ніяких змін не помітив також в цей час на всякий випадок зміни ліміт на зняття готівки та на безготівкові розрахунки на 0 гривень.
ПИТАННЯ: Чи було після того як я змінив ліміт на 0 грн, спроби збільшити даний ліміт, якщо такі спроби були в якій час це було зроблено та на який ліміт було змінено, а також ip адрес та за допомогою якого пристрої було подано заявка за зміну ліміту.

3. Приблизно на початку 20 години того ж дня мені в мобільному додатку прийшло запит на підтвердження від EasyPay*Vodafon на жаль точну суму не пам’ятаю відразу після того як побачив запит натиснув на ньому він відкрився та натиснув відхилити і запит зник.
ПИТАННЯ: Під час того коли я отримав даний запит на підтвердження платежу чи було крім моєї активний сесії в мобільному додатку інші активні сесії чи недавно закритих в моєму інтернет-банкінгу, чи зафіксовано у банку даний запит на цей платіж який я відхилив. Чому я отримав запит на підтвердження тільки четвертого платежу, а за перші три запити мені аналогічні запити на підтвердження не надходили.

4. Після того як відкрив мобільний додаток Forward online побачив що баланс по мої карті змінився та становить 2300 грн. замість 15000 грн. зайшов детально у виписці побачив три платежі які були виконані не мною, а саме: EasyPay*Vodafon в 20:00:37 на суму 4500 грн, EasyPay*Vodafon в 20:05:19 на суму 4200 грн, EasyPay*Vodafon в 20:08:33 на суму 4000 грн. Після того відразу в мобільному додатку заблокував карту та подзвонив на гарячу лінію банку.
ПИТАННЯ: Як було виконані ці платежі, банк у зверненні відповів що операції було проведенні за допомогою 3-D Secure та підтверджені через систему Інтернет-Банк. У якому вигляді та коли час по кожному платежу окремо було відправлено запит на підтвердження у вигляді PUSH повідомлень чи у вигляді sms на фінансовий номер. Якщо було підтверджено за допомогою PUSH надати ip адрес та за допомогою якого пристрої було підтверджено платіж. Якщо було підтверджено за допомогою sms надати час та номер на який було підтвердження відправлено, а також ip адрес та за допомогою якого пристрої було ведено код у вікні підтвердження платежу.

5. Після дзвінка на гарячу лінії банку та відновлення паролю зайшов в мобільний додаток Forward online та побачив що розділі Управління SMS-сервісом по карті було виключено відповідно я підключив знову.
ПИТАННЯ: Коли було відключено Управління SMS-сервісом час, та з якого ip адрес та за допомогою якого пристрої було подана заявка на відключення. Як впливає відключення цієї послуги на отримання підтвердження за допомогою 3-D Secure.

6. Знову на мій фінансовий мобільний номер в 20:09 1.07.2021 (але при відкриття детальної інформації про повідомлення на мобільному пристрої пише наступну інформацію: Відправлено: 19:01 1.07.2021, Отримано 20:09 1.07.2021 не знаю звідки затримка майже на одну годину) було отримана повідомлення від відправника FORWARBANK з текстом: «Vash kod: 801745. Kod diysniy do 01.07.2021 19:04:16», також ще одне повідомлення в 20:09 1.07.2021 з текстом: «Forward Online. Pidtverdzhennya zmini parolya. Kod: 333590»
ПИТАННЯ: Що це за код, звідки від був надісланий, чи був він ведений на сайті чи в мобільному додатку, якщо був код ведено чи правильний код був ведений чи неправильно, якщо це був код для підтвердження входу, чи було успішний вхід, а також ip адрес та за допомогою якого пристрої було відправлено запит на вхід.

7. Помітив що після того як відновив паролю для входу в мобільному додаток Forward online мені прийшов повідомлення на фінансовий мобільний код для входу у вигляді: «Vash kod <352573>. Kod diysniy do 01.07.2021 20:30:56 o8nZT3ow+9U»
ПИТАННЯ: Чому повідомлення які надходили мені коли я заходив в мобільному додатку відрізняються від тих повідомлення які отримував раніше.

8. Також в мобільному додатку Forward online в розділі Сервісні повідомлення побачив три повідомлення яких раніше не бачив. Повідомлення з додатку не можливо видалити з боку користувача. Перше повідомлення: Card Transactions 1.07.2021 19:59 Kartka 4009−8472 Operaciya: 0 UAH GOOGLE *TEMPORARY HOLD 01/07 19:59. Dostupno: 15000 UAH. Друге повідомлення: Card Transactions 1.07.2021 20:20 Kartka 4009−8472 Operaciya: 0 UAH GOOGLE *TEMPORARY HOLD 01/07 20:20. Dostupno: 15000 UAH. Третє повідомлення: Kartka 4009−8472.Pokupka: — 4500 UAH EasyPay*Vofafon 01/07 20:00. Dostupno: 10500 UAH. Також в 19:59 та 20:00 мені від мобільного додатку Forward online ніяке сповіщення щодо цих повідомлень не надходило.
ПИТАННЯ: Що означає перше та друге повідомлення, чому є тільки одне повідомлення про списання 4500 UAH, а немає повідомлень про списання 4200 UAH і 4000 UAH.

9. Після першого звернення до банку з часом побачив що у виписці відбулися зміни, а саме змінилося назви оплати було EasyPay*Vodafon стало EASYPAY*VODAFON також час проведення всіх трьох операції змінився на 00:00 1.07.2021.
ПИТАННЯ: У зв’язку з чим було змінено назва та час проведення операції у виписці.

10. Також мені в мобільному додатку Forward online в розділі Пропозиції прийшло повідомлення з заголовком «Важливо» отримано 9 липня 2021 16:47 з наступним текстом: «Ми піклуємося про безпеку Ваших коштів та рекомендуємо змінювати пароль у Forward online не рідше одного разу на місяць. Оновіть свій пароль до онлайн-банкінгу вже сьогодні. Вдалого дня!» За час користування банком вперше отримав повідомлення щодо зміни паролю.
ПИТАННЯ: Це повідомлення було надіслано після мого випадку і у банку з’явились сумніви щодо захисти паролів клієнтів і банк вирішив попросити клієнтів щоб змінили паролі.

11. Зранку 10.07.2021 побачив sms яке було отримано на мій фінансовий мобільний номера в 5:33 10.07.2021 з наступним текстом: «User is locked for 15 minutes. Lock will end in: 15:00». Після того як побачив повідомлення подзвонив в банк на що відповіли що це якісь технічні неполадки і доступ мені до мобільного додатку Форвард онлайн відновлено.
ПИТАННЯ: Що це за повідомлення було, може хтось питався зайти в мій інтернет банкінг якщо це так надати інформацію з якого ip адрес та за допомогою якого пристрої була спроба зайти.

12. ПИТАННЯ: Чи було отримати CVV код через мобільний додатку Forward online через розділ Карти, Інформація, Показати CVV код в періоді з 17:00—21:00 1.07.2021, якщо було то з якого ip адрес та за допомогою якого пристрої було отримано CVV код.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
26 июля 2021, 16:00
Шановний Ростиславе Миколайовичу, вітаю! Ми докладаємо максимум зусиль, щоб вирішити ситуацію, що склалася. Зважаючи на всі обставини, було ініційоване нове розслідування щодо інцинденту, про результати якого ми обов'язково повідомимо, шляхом надання відповіді на ваше письмове звернення. Гарного дня!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rosstikf 23 июля 2021, 15:37
Звертаюсь до банку щодо списання коштів в сумі 12700 грн. що відбулося 01.07.2021 сьогодні отримав відповідь від банку щодо моїх звернення, на що банку відповів операції були зроблені за допомогою 3-D Secure і що це вважається операції такими що проведенні особисто держателем карти та оскарження не підлягає. Я детально описав ситуації ви 2-х попередній відгуків, відразу звернувся до банку після того як помітив пропажу коштів. На інші питання які надавав банку відповідь не отримав, а питань надавав багато, хто змінив ліміт на безготівкову оплату бо я перед тим поставив 0 грн. Куди відправляли 3-D коди бо я ніяких кодів на підтвердження де була вказане підтвердить оплату на суму не отримав ні через sms чи через пуш повідомлення крім 4-ї операції яке у вигляді пуш повідомлення надійшло в мобільному додатку яку відповідно я відхилив і після того в додатку побачив 3 операції які були проведенні без ніякого підтвердження з мого боку. Хто з якого ip адресу заходив в додатку крім мене, на який пристрій приходили 3-D коди чи на який мобільний номер бо мені ніякі коди для перших 3-х операції не надходили. Хто виключив смс інформування по моєму номері, це побачив після того як подзвонив на гарячу лінії щоб заблокувати доступ і коли відновив доступ до мобільного додатку побачив що смс інформування було відключено. Чому на 4-ту операцію яку я відхилив, прийшло мені PUSH підтвердження, а на перші 3 ніяких підтверджень не отримав. Чому банк змінив інформацію у виписці та час виконання операції на 00:00. Чому банка після моєї ситуації вирішив подумати про безпеку інших користувачів та запропонував змінити пароль іншими користувачам. Як банк міг пропустити перші 3 платежі без ніяких додаткових підтверджень якщо ці операції не типові для мене я ніколи з цієї карти не поповнював мобільний телефон тим більше та такі великі суми. Я вже користуюсь банками більше 9-ти років, про всякі схему як крадуть кошти з карти знаю, тут я нікому не передавав ніяких кодів які мені надходили на мобільному пристрої рут прав немає, додатки тільки з Play Market, в акаунті гугл також ніяких нових підключень не було якщо проблема була в моєму телефоні вкрали б гроші і з інших банків крім цього банку користуюсь ще 6-ма банками. Тому майбутніми клієнтами та теперішнім не вартий цей банк Вашої уваги може хтось не знає попередня назва банку Руський стандарт, на даний час справді найліпша пропозиція на ринку щодо процентів на залишок, але в любий момент гроші можуть вкрасти. До сих пір не можу уявити як нікому не надаючи код з смс можна було отримати доступ, але дивлячись на останні події що банк відправив всім щоб змінювали паролю не ріже одного разу на місяць це ж не просто так напевно був витік інформації. Також сьогодні з відкритих джерел найшов мобільний номер голові правління Кисельов А. В. подзвонив та отримав відповідь щоб написав в вайбер, написав йому в вайбері щоб детально почитав мою ситуацію у відповідь отримав що платежі зробив я, і додав мене в чорний список вся суть Руського стандарту. Тому на мою думку тут косяк банку який він не хоче визнати, у відповідь пише що розголошення інформації третім особам є неможливо і в той ж час всім відправляє повідомлення щоб змінили пароль і ті хто протягом декілька днів не змінювали, банк блокував доступ до банкінгу. Звертаюсь до банку надайте відповідь на питання яке написав вище як це вже відбулося через що було підтвердження, а не просто відписку що підтвердив платежі 3-D кодом який навіть ніде я не отримав.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
26 июля 2021, 15:42
Шановний Ростиславе Миколайовичу, вітаю! Ми докладаємо максимум зусиль, щоб вирішити ситуацію, що склалася. Зважаючи на всі обставини, було ініційоване нове розслідування щодо інцинденту, про результати якого ми обов'язково повідомимо, шляхом надання відповіді на ваше письмове звернення. Гарного дня!
Stanislav1963 20 июля 2021, 9:40
Добрый день!
Столкнулся с такой ситуацией. Три месяца назад все мои банковские счета были заблокированы. Начал узнавать в чем проблема. Оказалось, что Форвард банк обратился к частному нотариусу с целью в взыскать с меня долг по кредитной карте без получения судебного решения. Это называется исполнительная надпись.
Начал выяснять, оказалось на меня частным исполнителем уже открыто исполнительное производство, в рамках которого наложены аресты на все мои банковские счета, карты и все имущество. Понял, что сам не разберусь. Только проблема в том, что долг то у меня оказался небольшой, немного больше 10 тыс грн. и тянулся он еще с 2016 г.
Обратился к адвокату. Истребовали все документы у частного нотариуса. Оказалось, что банк сейчас просто массово пытается таким образом «сбить» старые долги по кредитным картам. И я такой не один. При чем, мало того, что банк просрочил взыскание моего долга (поэтому и в суд не обращался), так и еще долг нарисовал не понятно каким образом.
Подали иск на незаконные действия нотариуса и банка и уже получили решение первой инстанции. Суд признал незаконной исполнительную надпись нотариуса, еще и взыскал с банка всё что я оплатил адвокату за его услуги.
Я так понимаю, что это массовое явление. Мой совет — не спешите платить и не бойтесь судится. Даже если вам кажется, что игра не стоит свеч.
Если нужно, могу поделиться контактом своего адвоката (пишите в комментариях, кому нужен контакт).
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
20 июля 2021, 15:27
Добрый день! К сожалению, вы не идентифицировали себя, как клиента банка и не оставили контактных данных, чтобы дать нам возможность разобраться в ситуации и предоставить вам ответ. Укажите, пожалуйста, в ЛС ваши ФИО (полностью), а также ИНН либо номер кредитного договора. Спасибо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Zynq 19 июля 2021, 9:28
В пятницу 16 июля написал заявление в отделении на замену фин.номера.С паспортом и кодом. Через несколько часов перезвонили, уточнили менял номер или нет. Подключили вечером в пятницу. Новый номер по сей день не подключен ни в вайбере, ни в телеграм, смс уведомления о списании не приходят. Очень тугой и не современный банк. Один отдел ге знает что делает другой. Тех поддержка, оператор Инна бормочет о тех. сбое, на смеси украинского и русского языков, заявку не составила.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
26 июля 2021, 11:51
Добрый день! Укажите, пожалуйста, в ЛС ваши ФИО (полностью), а также ИНН, чтобы дать нам возможность разобраться в ситуации и предоставить вам ответ. Спасибо.
Zefir84 16 июля 2021, 12:44
Есть кредит в банке, всегда плачу вовремя, в этом месяце за неделю до срока погашения начали приходить смс с угрозами, что у меня кредит просрочен и если я его не оплачу в течении часа, мне заблокируют все счета. Звонила на горячую линию, сказали, что это какой-то сбой и они это решат, но чуда так и не случилось. Позвонила еще раз, так ехидная барышня сказала, что это нормальные собщения напоминание, что нужно вовремя заплатить. Хотя раньше всегда приходило увебомление о сумме и дате. Вообщем, не рекомендую ужасный банк, оценка 0
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
26 июля 2021, 11:49
Добрый день! К сожалению, вы не идентифицировали себя, как клиента банка и не оставили контактных данных, чтобы дать нам возможность разобраться в ситуации и предоставить вам ответ. Укажите, пожалуйста, в ЛС ваши ФИО (полностью), а также ИНН либо номер кредитного договора. Спасибо.
Проблема решена
serafimo444ka 15 июля 2021, 14:51
категорически не рекомендую этот банк. каждый месяц в банке оплачиваем сумму кредита через 2−3 недели начинаются смс всем род=дственникам и знакомым чьи номера давались о том что я в базе злостных неплательщиков что я в розыске по поводу неуплаты, после звонка на горячую линию оказывается что была недоплата и нужно опять уплачивать сумму, которая превышает ежемесячную сумму по кредиту, и так практически каждый месяц, кроме этого ежемесячная сумма постоянно растет, в общем после очередной нервотрепки решили подать заявление в НБУ если не поможет тогда в суд
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
21 июля 2021, 18:23
Добрый день! АО «БАНК ФОРВАРД» действует в рамках законодательства Украины. Поскольку по вашему договору есть задолженность, на контактный номер телефона, который был указан при оформлении продукта, отправляются смс-сообщения информативного характера. Сообщите, пожалуйста, если вам необходима консультация по условиям кредита и погашения задолженности, коллеги свяжутся с вами. Хорошего вечера!
Александр Агафонов 14 июля 2021, 21:02
Отделение по адресу: Николаев, пр-т. Центральный, 76/2
Сначала о хорошем :)
Был вчера в этом отделении. Сотрудница Стоєва Катерина выдала мне все карты, какие я хотел. Я оставлял заявку на сайте на КоКо-кард кредитную и пенсионную. В отделении взял ещё и «Для выплат ПРОСТІР». Менее чем за час всё сделали: я в 13:16 зашёл, в 13:58 вышел. Никаких проблем при обслуживании не возникло вообще. Сотрудница отлично обслуживает клиентов.

А теперь о плохом. 1 июня я открыл в этот же отделении КОКО-кард дебетную (там где 15% на 15000 грн) и с того дня Форвард периодически звонит мне с киевского номера (044 и в конце 106). То кредит предлагают, то автоответчик что-то рекламирует.
И вот эта назойливость чуток утомляет и напрягает.

НО в целом я доволен банком и его продуктами.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
15 июля 2021, 12:22
Александр, добрый день! Рады, что от сотрудничества с банком у вас приятные эмоции — это вдохновляет и дает стимул работать еще лучше! Предоставьте в ЛС телефон, на который поступают звонки, передам коллегам для исключения из коммуникации:) Отличного дня!
Проблема решена
Grizlov 13 июля 2021, 17:25
*** сообщениями о долге Гончарова В. В который дал мой номер вместо своего. Его номер+380 63 934 6811 вот ему и пишите! Про его долг!
Проблема решена
Валерій Антюхов 12 июля 2021, 19:51
10 июня получил в Форвард банке кредитную карту и решил воспользоваться акцией Welcome бонус. В счет кредитных средств совершил первую оплату по карте в интернете на ресурсе EasyPay с использованием CVV кода. После снятия средств с карты погасил задолженность путем перевода с карты другого банка. По условиям акции выплата должна была быть 8 числа следующего месяца. Но, как оказалось позже мне ее не начислили. При этом в приложении банка произошла подмена очередности платежей и каким то чудом первым стало пополнение карты, а потом уже снятие средств в счет оплаты услуги. И самое главное, была произведена грубейшая ошибка со стороны банка во время подмены выписок: был указан не существующий остаток по счету на тот момент. Самое интересное, что следующие выписки действий по карте отображают адекватные остатки средств и соответствуют действительности. А первые 2 противоречат ей. Естественно выплаты не было и банк мотивировал это тем, что не было выполнено условие по акции и выплата произошла в счет собственных средств. Дело конечно не в 100 грн, а скорее в принципе. Раз банк позволяет себе такого рода махинации, то пусть об этом узнают все. С самого начала сотрудничества с клиентом банк допускает подобные махинации, то доверие к нему падает мгновенно.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rosstikf 12 июля 2021, 11:06
Раніше звертався до Форвард Банк (01.07.2021) щодо несанкціонованого списання коштів в сумі 12700 грн. а саме з мого карткового рахунку Коко Кард (Дебетова картка) № 200244751 від 14.01.2020. На мій фінансовий номер в 17:45 1.07.2021 прийшло повідомлення від відправника FORWARBANK з текстом: Vash kod: 804728. Kod diysniy do 01.07.2021 17:48:49, через деякий час в 18:06 цього з дня прийшло ще одне повідомлення: Vash kod: 172027. Kod diysniy do 01.07.2021 18:08:56. Код нікому не передавив і ніхто мені не дзвонив щоб надати код. Після того як побачив ці 2 повідомлення зайшов в мобільний додаток Forward online баланс був 15000 грн. та змінив ліміт на видачу готівки та безготівкові операції на 0. Приблизно в 20 годині в додатку прийшло запит на підтвердження платіжу EasyPay*Vodafon я відповідно натиснув відхилити, після цього побачив що залишок на рахунку 2300 грн. у виписці було невідомі мені операції а саме: EasyPay*Vodafon в 20:00:37 на суму 4500 грн, EasyPay*Vodafon в 20:05:19 на суму 4200 грн, EasyPay*Vodafon 20:08:33 на суму 4000 грн, ці операція я не виконував та не підтверджував, відразу в цей час через додатку заблокував картку та подзвонив на гарячу лінію банку 0800301003 в 20:09, в той ж час на мій фінансовий номер прийшло повідомлення: Pidtverdzhennya zmini parolya. Kod: 333590. Звернення на гарячу лінію зафіксували. Доступ до мобільного додатку зник і зайшов через відновлення паролю. Після входу в додатку побачив що sms інформування було відключено, я підключив знову. Ніяких паролів нікому не надавав. Також в цей ж день 01.07.2021 в 23:40 відправив електроне звернення підписано електронним цифровим підписом щодо цієї ситуація. Також 02.07.2021 мною була подана заява в Національну поліцію України щодо цієї ситуації. Станом на 12.07.2021 банк відповідь не звернення не надав. Також в банку відбувається дивні речи після декількох днів змінилася інформація у виписці а саме EASYPAY*VODAFONE дата і час проведення операції змінились на 01.07.2021 00:00 для всіх 3-ох операції. Також 9.07.2021 16:47 в мобільному додатку прийшло наступне повідомлення: «Ми піклуємося про безпеку Ваших коштів та рекомендуємо змінювати паролі у Форвард онлайн не рідше одного разу на місяць». Таке повідомлення отримали і інші клієнти цього банку цю про це дізнався з тематичних форумів. Від коли користуюсь банком з січня 2020 вперше надійшло таке повідомлення щодо зміни паролю не рідше один раз в місяць. З цього можна зробити висновок що міг бути витік даних з банку. При реєстрації в інтернет-банкінгу вимоги до паролю порівняно з іншими банками дуже складні мають бути: великі букви, малі букви, цифри, та спец символи тому такий пароль не реально вгадати. Також 10.07.2021 в 5:33 отримав наступне повідомлення: User is locked for 15 minutes. Lock will end in: 15:00. Зранку коли побачив це повідомлення зайти в додатку банку не зміг доступ заблокований. Звернувся до банку на що отримав відповідь що це були якісь технічні труднощі і доступ відновили. Таке повідомлення отримали і інші клієнти цього банку про це дізнався з тематичних форумів. Прошу банк надати відповідь на наступні питання:
1. Як був здійсненний вхід в інтернет банкінгу та з якого пристрою та з якого ip. Ніяких кодів та конфіденційну інформацію нікому не передавав.
2. Чи було відкрито чарджбек для цих операції яких я не виконував.
3. Як відбувалось підтвердження тих 3 операції, якщо було надіслано у вигляді пуш повідомлення на якому пристрої було виконано підтвердження.
4. Чому на 4-ту операцію яку я відхилив, прийшло мені PUSH підтвердження, а на перші 3 ніяких підтверджень не отримав.
5. Чому банк змінив інформацію у виписці та час виконання операції на 00:00.
6. Чому банка після моєї ситуації вирішив подумати про безпеку інших користувачів та запропонував змінити пароль.
7. Як банк міг пропустити перші 3 платежі без ніяких додаткових підтверджень якщо ці операції не типові для мене я ніколи з цієї карти не поповнював мобільний телефон тим більше та такі великі суми.

Прошу прийняти звернення до розгляду, а також звертаюсь до банку щодо повернення 12700 грн. які були списанні без мого відома тому що в цьому випадку ніякою моє вини немає.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
12 июля 2021, 14:40
Шановний Ростиславе Миколайовичу, ваше попереднє звернення в роботі. Ситуація вимагає ретельного вивчення усіх деталей. Щодо термінів надання відповідей, ми діємо згідно із ЗУ «Про звернення громадян». А саме:
«Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення».
Поточне звернення також прийняте до уваги, очікуйте, будь ласка, на відповідь у встановлені терміни. Гарного дня!
Проблема решена
kdnepr 6 июля 2021, 11:24
списали плату за обслуживание дебетной карты коко
хотя каждый день на ней лежало 15000 грн
один раз я пополнил карту на 22000 и снял в этот же день 22000
и теперь банк заявляет что 22000 пришли не сразу, а якобы через несколько дней и поэтому они списали плату за обслуживание
тогда как я смог снять 22000 тысячи?
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
28 июля 2021, 11:40
Добрый день! Вопрос урегулирован, сумма списания за обслуживание карты за июнь возвращена.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
serji 5 июля 2021, 14:28
Банк Форвард відправляє смс особам телефони яких не передавались як контактні.
Прошу вжити заходи для усунення такої ситуації.
Винних прошу покарати
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
6 июля 2021, 10:08
Добрий день! Створіть, будь ласка, заявку або надайте у ПП ваші ПІБ та номер телефону, на який надходять смс. Дякую.
Igorenya 3 июля 2021, 14:38
Если производятся платежи по произвольным реквизитам (оплата комуналки например), то сумма начисленных 4% по этим операциям нигде не отображается! А затем в первый день расчётного периода приносят сюрприз! Позавонив на горячую линию и спросив в чём дело, ответили, что в таких случаях надо звонить на горячую линию и там вам скажут… сколько надо заплатить!!! Как вам такое?
В выписке приложения чёрт ногу сломает, баланс например может отображаться в 16000 грн при кредитном лимите 10000 грн. Пользуюсь кредитными картами 5 украинских банков, но такого бардака нигде не видел!
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
9 августа 2021, 11:54
Шановний Ігоре Миколайовичу! Колеги спілкувалися з вами по телефону та надали консультацію з приводу Вашої ситуації. Чи залишилися у Вас нез'ясовані питання?

P.S. 4% відображаються в квитанції по платежу в історії операцій у Forward Online.
Гарного дня!