×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
9 років
Хоч і планую закінчити співробітництво з банком, але тут є не тільки мінуси, а й плюси (я ними здебільшого не користувався, так як не ті фінанси для цього, але є друзі…)
1. Великі відсотки на депозити (власне як і на кредити, як ви розумієте одно з іншим пов’язано) плюс бонуси.
2. Банк стабільний, пережив 14-ий і те що мав реноме «російського» (Русский стандарт), але він не підсанкційний так як власник не громадянин Росії наче (а з офшору, тобто Кіпру).
3. Досить довгий грейс (безвідсотковий) період по кредитній карті (зараз по Коко наче 60 днів)
Мінуси:
Це один з найдорожчих банків в Україні, не тільки за відсотками кредитів, а за послугами (як то отримати справку про повну заборгованість по кредиту, чи копію кредиту), які отримуєш через місяць з головного офісу. Ну і за відсотками кредитів теж (більше 100% річних разом з комісіями і страховками), до речі страховка життя обов’язкова (як мінімум була в мойому випадку).
В колцентрі і у відділенні можуть казати різні речі (але моя проблема була в тому що я мабуть звернувся не в той час, коли оновлювали ПЗ), до того співробітники з подивом дивились на мої вимоги (чомусь ніхто не знає що в різних банках можуть бути різні умови).
Резюме: непоганий банк якщо ви не берете кредит або плануєте відразу його закривати. (раніше коли вони були РС відразу після прострочки всюди дзвонили «сурові дяді і роботи», зараз робот звісно дзвонить, але родичам ні. До речі якщо хто не знав — прострочка погашеною вважається коли внесете наступний мінімальний платіж, тому не доводьте до цього — бо смс що вас притягнуть до відповідальності будуть надходити увесь період)
Комментарии (7)
или беспредельная наглость, или мошенничиство
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Мошенники
Комментарии (9)
Начисление процентов на остаток
Комментарии (3)
Мошенничество по номеру телефона
Как меня задолбала эта шарага, выдают кредит только с номером телефона и вообще паспортных данных не берут, судя по общению с их представителем.
Чёртовы … Даже оставляя заявления, что номер мой 8 заявлений ушло в одно место, и только сотрудники Форвард банка знают об этом месте. Писала уже здесь отзыв плохой пол года назад, видимо их попустило, хотя звонили мне и божились, что мой номер из базы удален.
Вот теперь снова коллекционирую их смс с угрозами, а только старые удалила.
Комментарии (1)
Сами встречу назначили, а по факту предложили ожидать в порядке очереди более 30 минут.
Комментарии (4)
Странные начисления и полный игноринг Клиента
2) Также полный игнор на сегодняшний вопрос о том, почему согласно инфо от 02.08, слитой Форвардом в УБКИ, сумма моей задолженности по кредитке существенно выше самого кредитного лимита?
«Клиентоориентированность» банка налицо!..
Комментарии (4)
Прошу банку відповісти детально на питання з звернення, для розуміння як було списано кошти.
1. На мій фінансовий номер в 17:45 1.07.2021 було отримана повідомлення від відправника
FORWARBANK з текстом: «Vash kod: 804728. Kod diysniy do 01.07.2021 17:48:49»,
також в 18:06 отримав повідмолення: «Vash kod: 172027. Kod diysniy do 01.07.2021 18:08:56».
ПИТАННЯ: Що це за код, звідки від був надісланий, чи був він ведений на сайті чи в мобільному додатку, якщо був код ведено чи правильний код був ведений чи неправильно, якщо це був код для підтвердження входу, чи було успішний вхід, а також ip адрес та за допомогою якого пристрої було відправлено запит на вхід.
2. Після того як побачив не зрозумілий мені код який я отримав на фінансовий мобільний номер, я відразу відкрив мобільний додаток Forward online, ніяких змін не помітив також в цей час на всякий випадок зміни ліміт на зняття готівки та на безготівкові розрахунки на 0 гривень.
ПИТАННЯ: Чи було після того як я змінив ліміт на 0 грн, спроби збільшити даний ліміт, якщо такі спроби були в якій час це було зроблено та на який ліміт було змінено, а також ip адрес та за допомогою якого пристрої було подано заявка за зміну ліміту.
3. Приблизно на початку 20 години того ж дня мені в мобільному додатку прийшло запит на підтвердження від EasyPay*Vodafon на жаль точну суму не пам’ятаю відразу після того як побачив запит натиснув на ньому він відкрився та натиснув відхилити і запит зник.
ПИТАННЯ: Під час того коли я отримав даний запит на підтвердження платежу чи було крім моєї активний сесії в мобільному додатку інші активні сесії чи недавно закритих в моєму інтернет-банкінгу, чи зафіксовано у банку даний запит на цей платіж який я відхилив. Чому я отримав запит на підтвердження тільки четвертого платежу, а за перші три запити мені аналогічні запити на підтвердження не надходили.
4. Після того як відкрив мобільний додаток Forward online побачив що баланс по мої карті змінився та становить 2300 грн. замість 15000 грн. зайшов детально у виписці побачив три платежі які були виконані не мною, а саме: EasyPay*Vodafon в 20:00:37 на суму 4500 грн, EasyPay*Vodafon в 20:05:19 на суму 4200 грн, EasyPay*Vodafon в 20:08:33 на суму 4000 грн. Після того відразу в мобільному додатку заблокував карту та подзвонив на гарячу лінію банку.
ПИТАННЯ: Як було виконані ці платежі, банк у зверненні відповів що операції було проведенні за допомогою 3-D Secure та підтверджені через систему Інтернет-Банк. У якому вигляді та коли час по кожному платежу окремо було відправлено запит на підтвердження у вигляді PUSH повідомлень чи у вигляді sms на фінансовий номер. Якщо було підтверджено за допомогою PUSH надати ip адрес та за допомогою якого пристрої було підтверджено платіж. Якщо було підтверджено за допомогою sms надати час та номер на який було підтвердження відправлено, а також ip адрес та за допомогою якого пристрої було ведено код у вікні підтвердження платежу.
5. Після дзвінка на гарячу лінії банку та відновлення паролю зайшов в мобільний додаток Forward online та побачив що розділі Управління SMS-сервісом по карті було виключено відповідно я підключив знову.
ПИТАННЯ: Коли було відключено Управління SMS-сервісом час, та з якого ip адрес та за допомогою якого пристрої було подана заявка на відключення. Як впливає відключення цієї послуги на отримання підтвердження за допомогою 3-D Secure.
6. Знову на мій фінансовий мобільний номер в 20:09 1.07.2021 (але при відкриття детальної інформації про повідомлення на мобільному пристрої пише наступну інформацію: Відправлено: 19:01 1.07.2021, Отримано 20:09 1.07.2021 не знаю звідки затримка майже на одну годину) було отримана повідомлення від відправника FORWARBANK з текстом: «Vash kod: 801745. Kod diysniy do 01.07.2021 19:04:16», також ще одне повідомлення в 20:09 1.07.2021 з текстом: «Forward Online. Pidtverdzhennya zmini parolya. Kod: 333590»
ПИТАННЯ: Що це за код, звідки від був надісланий, чи був він ведений на сайті чи в мобільному додатку, якщо був код ведено чи правильний код був ведений чи неправильно, якщо це був код для підтвердження входу, чи було успішний вхід, а також ip адрес та за допомогою якого пристрої було відправлено запит на вхід.
7. Помітив що після того як відновив паролю для входу в мобільному додаток Forward online мені прийшов повідомлення на фінансовий мобільний код для входу у вигляді: «Vash kod <352573>. Kod diysniy do 01.07.2021 20:30:56 o8nZT3ow+9U»
ПИТАННЯ: Чому повідомлення які надходили мені коли я заходив в мобільному додатку відрізняються від тих повідомлення які отримував раніше.
8. Також в мобільному додатку Forward online в розділі Сервісні повідомлення побачив три повідомлення яких раніше не бачив. Повідомлення з додатку не можливо видалити з боку користувача. Перше повідомлення: Card Transactions 1.07.2021 19:59 Kartka 4009−8472 Operaciya: 0 UAH GOOGLE *TEMPORARY HOLD 01/07 19:59. Dostupno: 15000 UAH. Друге повідомлення: Card Transactions 1.07.2021 20:20 Kartka 4009−8472 Operaciya: 0 UAH GOOGLE *TEMPORARY HOLD 01/07 20:20. Dostupno: 15000 UAH. Третє повідомлення: Kartka 4009−8472.Pokupka: — 4500 UAH EasyPay*Vofafon 01/07 20:00. Dostupno: 10500 UAH. Також в 19:59 та 20:00 мені від мобільного додатку Forward online ніяке сповіщення щодо цих повідомлень не надходило.
ПИТАННЯ: Що означає перше та друге повідомлення, чому є тільки одне повідомлення про списання 4500 UAH, а немає повідомлень про списання 4200 UAH і 4000 UAH.
9. Після першого звернення до банку з часом побачив що у виписці відбулися зміни, а саме змінилося назви оплати було EasyPay*Vodafon стало EASYPAY*VODAFON також час проведення всіх трьох операції змінився на 00:00 1.07.2021.
ПИТАННЯ: У зв’язку з чим було змінено назва та час проведення операції у виписці.
10. Також мені в мобільному додатку Forward online в розділі Пропозиції прийшло повідомлення з заголовком «Важливо» отримано 9 липня 2021 16:47 з наступним текстом: «Ми піклуємося про безпеку Ваших коштів та рекомендуємо змінювати пароль у Forward online не рідше одного разу на місяць. Оновіть свій пароль до онлайн-банкінгу вже сьогодні. Вдалого дня!» За час користування банком вперше отримав повідомлення щодо зміни паролю.
ПИТАННЯ: Це повідомлення було надіслано після мого випадку і у банку з’явились сумніви щодо захисти паролів клієнтів і банк вирішив попросити клієнтів щоб змінили паролі.
11. Зранку 10.07.2021 побачив sms яке було отримано на мій фінансовий мобільний номера в 5:33 10.07.2021 з наступним текстом: «User is locked for 15 minutes. Lock will end in: 15:00». Після того як побачив повідомлення подзвонив в банк на що відповіли що це якісь технічні неполадки і доступ мені до мобільного додатку Форвард онлайн відновлено.
ПИТАННЯ: Що це за повідомлення було, може хтось питався зайти в мій інтернет банкінг якщо це так надати інформацію з якого ip адрес та за допомогою якого пристрої була спроба зайти.
12. ПИТАННЯ: Чи було отримати CVV код через мобільний додатку Forward online через розділ Карти, Інформація, Показати CVV код в періоді з 17:00—21:00 1.07.2021, якщо було то з якого ip адрес та за допомогою якого пристрої було отримано CVV код.
Комментарии (4)
Як можуть вкрасти гроші з рахунку без вашого відома.
Комментарии (4)
долг по кредитной карточки, без суда открыли исполнительное производство и заблокировали все счета
Столкнулся с такой ситуацией. Три месяца назад все мои банковские счета были заблокированы. Начал узнавать в чем проблема. Оказалось, что Форвард банк обратился к частному нотариусу с целью в взыскать с меня долг по кредитной карте без получения судебного решения. Это называется исполнительная надпись.
Начал выяснять, оказалось на меня частным исполнителем уже открыто исполнительное производство, в рамках которого наложены аресты на все мои банковские счета, карты и все имущество. Понял, что сам не разберусь. Только проблема в том, что долг то у меня оказался небольшой, немного больше 10 тыс грн. и тянулся он еще с 2016 г.
Обратился к адвокату. Истребовали все документы у частного нотариуса. Оказалось, что банк сейчас просто массово пытается таким образом «сбить» старые долги по кредитным картам. И я такой не один. При чем, мало того, что банк просрочил взыскание моего долга (поэтому и в суд не обращался), так и еще долг нарисовал не понятно каким образом.
Подали иск на незаконные действия нотариуса и банка и уже получили решение первой инстанции. Суд признал незаконной исполнительную надпись нотариуса, еще и взыскал с банка всё что я оплатил адвокату за его услуги.
Я так понимаю, что это массовое явление. Мой совет — не спешите платить и не бойтесь судится. Даже если вам кажется, что игра не стоит свеч.
Если нужно, могу поделиться контактом своего адвоката (пишите в комментариях, кому нужен контакт).
Комментарии (4)
Замена фин. номера
Комментарии (2)
Угрозы
Написать комментарий
угрозы
Комментарии (1)
Мне понравилось обслуживание
Был вчера в этом отделении. Сотрудница Стоєва Катерина выдала мне все карты, какие я хотел. Я оставлял заявку на сайте на КоКо-кард кредитную и пенсионную. В отделении взял ещё и «Для выплат ПРОСТІР». Менее чем за час всё сделали: я в 13:16 зашёл, в 13:58 вышел. Никаких проблем при обслуживании не возникло вообще. Сотрудница отлично обслуживает клиентов.
А теперь о плохом. 1 июня я открыл в этот же отделении КОКО-кард дебетную (там где 15% на 15000 грн) и с того дня Форвард периодически звонит мне с киевского номера (044 и в конце 106). То кредит предлагают, то автоответчик что-то рекламирует.
И вот эта назойливость чуток утомляет и напрягает.
НО в целом я доволен банком и его продуктами.
Комментарии (2)
Задолбали
Написать комментарий
Акция «Welcome бонус»
Комментарии (1)
Несанкціоноване списання коштів та ігнорування банком проблему
1. Як був здійсненний вхід в інтернет банкінгу та з якого пристрою та з якого ip. Ніяких кодів та конфіденційну інформацію нікому не передавав.
2. Чи було відкрито чарджбек для цих операції яких я не виконував.
3. Як відбувалось підтвердження тих 3 операції, якщо було надіслано у вигляді пуш повідомлення на якому пристрої було виконано підтвердження.
4. Чому на 4-ту операцію яку я відхилив, прийшло мені PUSH підтвердження, а на перші 3 ніяких підтверджень не отримав.
5. Чому банк змінив інформацію у виписці та час виконання операції на 00:00.
6. Чому банка після моєї ситуації вирішив подумати про безпеку інших користувачів та запропонував змінити пароль.
7. Як банк міг пропустити перші 3 платежі без ніяких додаткових підтверджень якщо ці операції не типові для мене я ніколи з цієї карти не поповнював мобільний телефон тим більше та такі великі суми.
Прошу прийняти звернення до розгляду, а також звертаюсь до банку щодо повернення 12700 грн. які були списанні без мого відома тому що в цьому випадку ніякою моє вини немає.
«Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення».
Поточне звернення також прийняте до уваги, очікуйте, будь ласка, на відповідь у встановлені терміни. Гарного дня!
Написать комментарий
списали деньги с карты
хотя каждый день на ней лежало 15000 грн
один раз я пополнил карту на 22000 и снял в этот же день 22000
и теперь банк заявляет что 22000 пришли не сразу, а якобы через несколько дней и поэтому они списали плату за обслуживание
тогда как я смог снять 22000 тысячи?
Комментарии (1)
Жалоба
Прошу вжити заходи для усунення такої ситуації.
Винних прошу покарати
Комментарии (1)
Некорректный и неинформативный интернет-банкинг
В выписке приложения чёрт ногу сломает, баланс например может отображаться в 16000 грн при кредитном лимите 10000 грн. Пользуюсь кредитными картами 5 украинских банков, но такого бардака нигде не видел!
P.S. 4% відображаються в квитанції по платежу в історії операцій у Forward Online.
Гарного дня!
Комментарии (1)