Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Як можуть вкрасти гроші з рахунку без вашого відома.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rosstikf 23 июля 2021, 15:37
Звертаюсь до банку щодо списання коштів в сумі 12700 грн. що відбулося 01.07.2021 сьогодні отримав відповідь від банку щодо моїх звернення, на що банку відповів операції були зроблені за допомогою 3-D Secure і що це вважається операції такими що проведенні особисто держателем карти та оскарження не підлягає. Я детально описав ситуації ви 2-х попередній відгуків, відразу звернувся до банку після того як помітив пропажу коштів. На інші питання які надавав банку відповідь не отримав, а питань надавав багато, хто змінив ліміт на безготівкову оплату бо я перед тим поставив 0 грн. Куди відправляли 3-D коди бо я ніяких кодів на підтвердження де була вказане підтвердить оплату на суму не отримав ні через sms чи через пуш повідомлення крім 4-ї операції яке у вигляді пуш повідомлення надійшло в мобільному додатку яку відповідно я відхилив і після того в додатку побачив 3 операції які були проведенні без ніякого підтвердження з мого боку. Хто з якого ip адресу заходив в додатку крім мене, на який пристрій приходили 3-D коди чи на який мобільний номер бо мені ніякі коди для перших 3-х операції не надходили. Хто виключив смс інформування по моєму номері, це побачив після того як подзвонив на гарячу лінії щоб заблокувати доступ і коли відновив доступ до мобільного додатку побачив що смс інформування було відключено. Чому на 4-ту операцію яку я відхилив, прийшло мені PUSH підтвердження, а на перші 3 ніяких підтверджень не отримав. Чому банк змінив інформацію у виписці та час виконання операції на 00:00. Чому банка після моєї ситуації вирішив подумати про безпеку інших користувачів та запропонував змінити пароль іншими користувачам. Як банк міг пропустити перші 3 платежі без ніяких додаткових підтверджень якщо ці операції не типові для мене я ніколи з цієї карти не поповнював мобільний телефон тим більше та такі великі суми. Я вже користуюсь банками більше 9-ти років, про всякі схему як крадуть кошти з карти знаю, тут я нікому не передавав ніяких кодів які мені надходили на мобільному пристрої рут прав немає, додатки тільки з Play Market, в акаунті гугл також ніяких нових підключень не було якщо проблема була в моєму телефоні вкрали б гроші і з інших банків крім цього банку користуюсь ще 6-ма банками. Тому майбутніми клієнтами та теперішнім не вартий цей банк Вашої уваги може хтось не знає попередня назва банку Руський стандарт, на даний час справді найліпша пропозиція на ринку щодо процентів на залишок, але в любий момент гроші можуть вкрасти. До сих пір не можу уявити як нікому не надаючи код з смс можна було отримати доступ, але дивлячись на останні події що банк відправив всім щоб змінювали паролю не ріже одного разу на місяць це ж не просто так напевно був витік інформації. Також сьогодні з відкритих джерел найшов мобільний номер голові правління Кисельов А. В. подзвонив та отримав відповідь щоб написав в вайбер, написав йому в вайбері щоб детально почитав мою ситуацію у відповідь отримав що платежі зробив я, і додав мене в чорний список вся суть Руського стандарту. Тому на мою думку тут косяк банку який він не хоче визнати, у відповідь пише що розголошення інформації третім особам є неможливо і в той ж час всім відправляє повідомлення щоб змінили пароль і ті хто протягом декілька днів не змінювали, банк блокував доступ до банкінгу. Звертаюсь до банку надайте відповідь на питання яке написав вище як це вже відбулося через що було підтвердження, а не просто відписку що підтвердив платежі 3-D кодом який навіть ніде я не отримав.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
26 июля 2021, 15:42
Шановний Ростиславе Миколайовичу, вітаю! Ми докладаємо максимум зусиль, щоб вирішити ситуацію, що склалася. Зважаючи на всі обставини, було ініційоване нове розслідування щодо інцинденту, про результати якого ми обов'язково повідомимо, шляхом надання відповіді на ваше письмове звернення. Гарного дня!

Комментарии - 4

+
0
MrMan
MrMan
23 июля 2021, 17:56
#
Форвард своєю поведінкою у цій ситуації сам же забиває ще один цвях у труну власної репутації. Не здивуюсь що наближчим часом вам взагалі відмовлять в обслуговуванні. В суді плануєте відстоювати свою позицію?
+
0
rosstikf
rosstikf
23 июля 2021, 18:42
#
Нехай поверне кошти які були списанні, і сам від них піду. Щодо суду не знаю скільки треба буде витратити рахуючи роботу адвокату. В суд вроді треба подавати по місцю реєстрації юридичної особи, а ні позивача. Чекаю що відповість поліція по ції ситуації.
+
0
MrMan
MrMan
23 июля 2021, 20:06
#
Інформуйте про оновлення.
+
0
leshav
leshav
24 июля 2021, 22:38
#
Жуткая ситуация. Без работников банка не обошлось, это 100%.Тоже являюсь клиентом Форварда.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Форвард Банк (Forward Bank) 💰 / Отзывы о Форвард Банке 📝 / Як можуть вкрасти гроші з рахунку без вашого відома.