Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Креди Агриколь Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Akarmeliuk 2 декабря 2024, 13:30
В Креди Агриколь закрыл все счета и карты в 2023 году. 02.02.2024 пришла смс о зачислении 35 гривен на счет. и итоговый баланс по карте -1152,75 грн.
Хотя карты все закрывал. Звонил на горячую линию, прождал на линии более 30 минут, оператор сказал что я не прошел идентификацию, и никакой информации мне не предоставил.
Хотіла відкрити депозит, друзі порадили цей банк, а саме депозити «щомісячний дохід», пройшло оформлення дуже швидко, умови підходять ідеально, класний формат та вигідні умови. Дякую за рекомендацію і хороший сервіс, скористалась із задоволенням)
Zema1 24 октября 2024, 13:09
Открыл счет в отделение этого недобанка сказали карта будет готова через 4 дня, но уже сейчас могу пользоваться прилодением приехал домой вошол в приложение после меня сразу выкинуло с него написано заблокирован обратитетсь в тех.пожержку. Звоню говорют причину не можем назвать так как нет такой информации говорю так, а на каком основании если я только открыл счет 30 минут назад говорит ну проверяют документы так вы час их проверяли в отделение какая причина ограничения счета называть отказуется и говорит что ограничевать незаконно могут более недели на их усмоттренние тоесть им плевать на законы они им не писаны делают что хотят
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AndriyS89 27 сентября 2024, 10:27
У мене є кредитна картка від Креді Агріколь Банку. 2 вересня за кредитною карткою було здійснено шахрайський переказ на суму понад 100 тис. грн. Про проведення операції дізнався лише з відповідного пуш-повідомлення на мобільний телефон уже за фактом здійсненого переказу. Жодних дзвінків і контактів із третіми особами не було. Система служби безпеки банку чомусь не надіслала жодних повідомлень і не зв’язалася зі мною для підтвердження абсолютно нетипової операції за кредитною карткою на таку велику суму, що дивно. Також від банку надійшло лише одне пуш-повідомлення про проведення операції і не було відповідних смс-повідомлень, хоча раніше вони надходили при здійсненні операцій з оплати товарів і послуг. Одразу після прочитання пуш-повідомлення заблокував свою картку через додаток. Потім зателефонував до контактного центру, де з'єднали зі службою безпеки, яка заблокувала доступ до мобільного та інтернет-банків. Прошу Креді Агріколь Банк провести розслідування щодо розкрадання грошових коштів з моєї кредитної картки та повернути грошові кошти.
Kovinna 30 августа 2024, 11:50
Клала кілька разів гроші на депозит (спочатку валютний, потім гривневий). Через обставини зі здоров’ям вчасно не змогла зняти гроші. Результат — гроші були з"їдені обслуговуванням рахунку.
Висновок. Я більше не довіряю цьому банку. БРЕШУТЬ!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sotrudnik12 27 августа 2024, 11:21
Прочитала купу відгуків, ну що хочу сказати…
Працюю 3 роки в цьому банку, в Головному офісі, і хочу відмітити, що такого усвідомленого роботодавця, який піклується про співробітників, ще треба пошукати.

— перегляди заробітних плат, гарний пакет медичного страхування і страхування життя; курси іноземних мов, навчання та тренінги, соц. допомоги для співробітників та дітей; підтримка ветеранів.

Знаю багато знайомих, які працюють в компаніях, де не просто немає соц пакету, а людей ще скорочують.

Керівники досвідчені, круті фахівці.

На жаль, гарні коментарі люди не пишуть, а щоб написати поганий так не лінь зайти і накатати.

Вдячна Креді Агріколь, і рада працювати в цьому банку. Звісно, завжди є мінуси, але «добре там, де нас немає».

Тому не можу погодитись з цими коментарями.
В мене з банком АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» давні відносини з 2007 року, коли я брав кредит на автомобіль. В 2009 р була криза, стрибок курсу валют з 5,00 до 10,00 за $1. Тоді я звертався до банку, вони призначали зустріч для вирішення проблем по платежу. В 2020 р був також кредит але в мене був форс-мажор. Я розумів що я майже рік не зможу платити внески. Написав листа до центрального офісу з надією на зустріч для планування якогось графіка погашення. Але марно. Там політика до клієнтів змінилась докорінно. Вони спочатку казали що так зустріч можлива, але вона так і не відбулась. На інші 8 листів вони писали відписки та вимагали погашення заборгованості. Тобто як клієнт я їх більше не цікавив. Справа в тому що це французький банк. Керує представник банку із Парижа. По персоналу видно одразу: будь яке нестандарте питання задай — персонал впадає в ступор. По обслуговуванню більш-менш реакція адекватна. Щоб ви розуміли чому у всіх відділеннях ніхто нічого не вирішує. Все вирішує в центральному офісі. Тому «гаряча лінія» у них така ж сама безпорадна. Мені вона 3 місяця потому пропонувала кредит «як сумлінному клієнту». Я до чого. Вони загнали таким чином проблему в глухий кут. Я звернувся до центрального офісу в Париже. Відповідь прийшла з українського офісу банка з такою самою відповіддю, що і в минулому році. Все оказалось марно. Тому я вирішив провести пікет біля центрального офісу в Києві (м. Київ, вул. Євгена Чикаленка 42/4) з вимогою таки надати мені зустріч з керівництвом банку для вирішення мого питання. В 2023 р вони встигли продати мій кредит який був 280000,00 колекторської компанії і борг мій вже 480000,00 грн. Я з цім не погоджуюсь. Тому якщо є бажаючі висловити своє відношення к цьому банку приходьте. Нехай керівник вийде та пояснить чому банк так відноситься до клієнтів. У нас війна в країні. Тому у людей є різні причини щоб чому не своєчасно відбуваються погашення.
karol77 6 августа 2024, 16:35
Відкрила в Креді Агріколь банку кредитну картку. Вчора оплатила нею покупки, утворилася заборгованість. Потім я вирішила відкрити накопичувальний рахунок і зробила переказ власних коштів з іншого банку до банку Агріколь, щоб відкрити накопичувальний рахунок, але гроші чомусь зарахувалися на кредитну картку. Я не зрозуміла як це вийшло? У будь-якому іншому банку гроші зараховувалися або на дебетову картку або на звичайний поточний рахунок, а потім вже сама розпоряджалася ними. Що за бред?
Ilona7 23 июля 2024, 10:18
Отделение по адресу: Киев, ул. Бассейная, 23
Робота юр особи з корпекс жахлива. Додаток то «висить», то виправляється, то не відповідає, то «вилітає», то губить платежі, що внесені. останнім часом взагалі, керівник не може увійти в Корпекс, бо пише «введіть пароль з смс», термін вводу паролю 2 чи 3 хвилини, а смс приходить через 2−3 години.
Звернення на підтримку, посилають розбиратися зі своїм моб оператором. але в нас 2 оператори у користувачі :) і Водафон і Київстар, і проблема з обома екаунтами. і до того, це не в нашого підприємста Договір на відправку смс з банку, а у самого банку, тобто це банк має телефонувати своєму постачальникові послуг і розбиратись, щодо неякісно наданих послуг. а підтримка банку, посилає керівника підприємства розбиратися за них. за неотримані вчасно смс для ввода пароля для входу у Корпекс.
Ірина Маслюк 27 июня 2024, 6:15
Отделение по адресу: Киев, пр-т Николая Бажана, 26
Постійні проблеми з додатком, який не працює. Один, мабуть, з останніх банків, хто в період воєнного часу зняв блок з кредитної карти. Не надають послугу зняття валюти з карт іноземних банків (що дуже дивно, оскільки в інших банках з цим немає жодних проблем). Зняти валюту з власного українського рахунку це цілий квест. Забронювати в касі неможна, навіть якщо ти клієнт банка і знімаєш з рахунку самого ж КА, тільки в той же день за умови наявності в касі. Останній випадок, після якого я вже точно не буду купляти онлайн валюту в цьому банку. Два дні я намагаюся зняти власні кошти. Спочатку не змогла, тому що не було світла у відділенні. Другий рік блекаутів і у відделенні досі немає генератора. Другого дня знову підібрала час, коли було світло. Просиділа годину в очікуванні коли знімуть блок з мого рахунку, оскільки я давно з нього нічого не знімала. Тобто той факт, що я його поповнювала, нікого не бентежить і не є підставою вважати його активним. В фіналі, мені його так і не розблокували. Оскільки розблокувати мали виключно у відділенні, в якому відкривався рахунок, операціоністка того відділення півгодини взагалі була дуже зайнята, а потім мені взагалі повідомили, що керівник того відділення у відпустці і тому мені не можуть розблокувати рахунок. Тобто управління моїми грошовими коштами в цьому банку залежить від відпустки однієї людини. До арикладу, в Райфайзені замовила валюту в касі, прийшла на призначений час, зняла свої кошти без ходіння по менеджерах доя виписки платіжки. 5 хвилин. Так, Креді Агріколт надійний банк, але рівень обслуговування і реакція взагалі за зміни ринку і потреб клієнтів дуже низькі. Якби не той факт, що моя компанія має в цьому банку зарплатний проєкт, я би припинила з ним будь-яке співробітництво.
Минфин
Ответ администратора
20 июля 2024, 9:29
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Antonorochka 25 июня 2024, 13:36
Мені попався співробітник банку не кваліфікований, не розуміючий де він працює і для чого зі мною розмовляє. Ви б краще питали про доходи, чи майно, а не про особисті речі, з яких ви робите якісь незрозумілі висновки, які суперечать дійсності. Рада, що не зв’яжуся з цим банком! А банку мої співчуття, якщо у вас такі співробітники, з чого ж ви прибуток будете брати?
sania99 24 июня 2024, 8:59
З трудом дозвонилась до оператора. Не можуть кваліфіковано відповідати на питання. Постійно кажуть зачекайте, я уточню, і знову треба чекати пару хвилин. Це дуже дратує!!! Ви щомісяця списуєте з мене двічі відсотки за користування кредиту, кожного останнього числа місяця і в день оплати кредиту! Як вирішити це питання!!!
burgaga 11 мая 2024, 0:00
Доброго дня шановні, прошу взяти до увагу таку проблему, в котрій я опинився. Відкрив ФОП рахунок в Креді Агріколі. Користувався їм для підприємницької діяльності та рахунком фізичної особи у власних потребах, адже комісії мене вцілому влаштовували. І пів місяця не пройшло як мені обмежили доступ в додаток та на рахунок ФОП. При вході просто пише «Обліковий запис відключений. Зверніться до підтримки». А у підтримці відповідають, що перевірять операції та термінів не можуть сказати навіть приблизно. Я чекаю вже другий тиждень, ніякого оновлення інформації нема, кошти заблоковані на рахунку, запиту на документи для підтвердження коштів нема, тобто від мене нічого не просять, але і сам банк нічого не робить, просто відключений обліковий запис. Скільки так ще чекати, які критерії за котрими щось там перевіряють і що саме перевіряють — не ясно. Незрозуміло що робити в даній ситуації та до кого звертатися.
Vector12 30 марта 2024, 18:07
Є кредит до 2026 року, за якими плачу регулярно та вчасно. Тільки просрочка була в перші 4 місяці початку війни 2022 року. Але цей так званий банк подав на мене в суд цього тижня, і я про це дізнався з дії, а не від самого банку.
Це дно, а не банк!
Мабуть таким чином хочуть зараз отримати залишок кредиту, а не чекати до кінця терміну договору. Мабуть бояться стрибка курсу гривні, та бажають отримати все зараз по існуючому курсу.
Ще раз підкреслюю — по кредиту плачу вчасно та іноді навіть більші суми, ніж треба, щоб скоріши закрити його.
Не рекомендую взагалі нікому зв’язуватися с цим так званим банком! Просто нема слів.
bacn 26 марта 2024, 18:40
Була нещодавно закордоном. Треба було поміняти валюту, тому скористалась банкоматом цього банку. У підсумку валюту забрало і не віддав банкомат. Я написала менеджеру банку. Мені сказали заповнити заяву. Я заповнила. Але так і не хто не повернув нічого. Сказали це може зайняти до 2 тижнів.
kolhozAgricole 26 марта 2024, 11:04
Отделение по адресу: Одесса, ул. Еврейская, 26
Полгода назад повелся на «иностранную» вывеску. Обслуживающее Одесское отделение на Еврейской.

Пользовался полгода услугами банка. ничего кроме 4 покупок на свои деньги валюты онлайн и одного открытия депозита на 3 месяца не было, никаких п2п, переводов, передач своей карты третьей стороне и т. д. Хотел тот трёхмесячный депозит просто переоформить на новый срок в додатке на фактически безпроцентное хранение.

Захожу 11.03.24, три из трёх карты заблочены, единственный валютный поточный рахунок без карты и один депозит, еще активные.
Иду в отделение. Спрашиваю у «специалиста"#1. «что это?». — «банк разорвал с вами деловые отношения» и даёт цидулу, датированную 31.01.24 и которую они отправляли Укрпочтой на мой адрес, но о существовании прихода которой я даже подозревать не мог.
В папирусе пишется «Шановний …, АТ «Креді Агріколь» на виконання обов’язків суб'єкта первинного фінансового моніторингу, визначених законодавством у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, звертається до вас з проханням у строк до 10.02.2024 НАДАТИ ТАКІ ДОКУМЕНТИ ТА ВІДОМОСТІ для проведення належної перевірки: Чи Ви є членом сім'ї (якщо так то ким приходиться до) Т… Р… М… прокурор … області у 2019 році?

Далее «специалист"#1 добавляет «21.03.2024 приходите, забирайте деньги и окончательно закрываем вам счета»
и «вам было отправлено следующее письмо Укрпочтой (от 29.02.24), к-рое констатирует разрыв деловых отношений» (через час на привязанном к моему адресу отделении почты, услугами к-го никогда не пользовался ибо далеко от дома, таки получаю в руки второе их послание, в последний день его хранения, с непосредственно констатацией факта разрыва).

Вопросы.
1) кто есть товарищ Т… Р… М. и кем он мне вообще приходится, т.к. даже фамилии и регионы локации совершенно разные? Откуда банк его откопал и на каком основании по умолчанию фактически безапелляционно пришил к моему «делу» в банке?
2) Зачем вообще нужно было писать физической почтой? Если выбрана почта — нельзя было указать при отправлении письма номер телефона для связи Укрпочты со мной? Самый главный вопрос — современные способы коммуникации, что такое обычное СМС, или Viber, или пуш в додатке с простой короткой просьбой прийти в отделение для уточнения данных, я так понимаю, банку не неизвестны? Обычное сообщение и я через час-два пришел бы. Кстати, какие еще подтверждающие /опровергающие документы я должен был предоставить, тоже вопрос?
3) Если даже я уже пришел позже отведённого в письме срока (но по факту еще являясь полноценным клиентом с депозитом и одним оставшимся текущим счетом), перепроверить явно ошибочные данные и отменить запланированный разрыв нельзя что ли? Или это просто лень «специалистов» заниматься этим?

22.02.24, пт, конец дня, по окончании депо, пришел, забрал депозитную валюту (треть новыми, треть белые, треть 96). Не стал уже придираться к бумаге и откладывать до пн, а то придя в понедельник, есть риск не получить вообще ничего.

Пытаюсь ещё раз докопаться до истины и детальных причин бана и возможности разбана — результат = 0.00. «Специалисты» совершенно не заинтересованы помогать и решать вопросы, объяснить нормально никто ничего не хочет и не может.

Потом «специалист«#2 дает на подпись заяву о закрытии долларового счета «за проханням клиента». Плохое зрение, пытаюсь взять папирець и прочитать ближе, но «спец»#2 постоянно пытается просто выхватить у меня эту заяву из рук — ну что это за цирк? наверное думала, что я эту бумажку съем или убегу с ней))). Далее, на восклицание, что это их инициатива разрыва, а не моя — «у нас такой шаблон заявления и поменять нельзя». Ничего подписывать естественно не стал.
В общем, профессионализм, компетенция, отношение клиенту и клиенто-ориентированность, как видно, на высочайшем уровне.
Можно, конечно, было выяснять всё это у начальника отдела, но было 17−00+ и уже полное отсутствие какого-либо желания всё это делать — понял, что просто бессмысленно и бесполезно.

Узнаю также, что остаток средств на закрытых картах можно было бы получить через 40 дней (вопрос спецу#2 «когда точно?» — ответ четкий «ну так подсчитайте сами», — ничего, что я даже точную дату закрытия карт не знаю))), так как исходя из письма 2 должны были закрыть 13 марта, а закрыто было как минимум уже 11.03, когда зашёл в додаток.
На одной карте 23 копейки, хотел сначала принципиально забрать, но потом подумал, что такой уровень отделения нельзя не поощрить, поэтому пусть оставят их себе на чай и торт)

Звернення 12.03.24 на сайте написал. И, о, чудо, 13 марта в Viber’е («а шо, так можно было?») сообщили зарегистрированный номер звернення: «К-305 від 12.03.2024». Станом на утро 26.03.24 ответа нет; походу, тот $-счёт уже сами закрыли, так как додаток выдает что-то невнятное. Даже не знаю, ответят или не ответят на звернення. Ну, а толку уже от ответа этих отмороженных сказочных … Вероятно 11.04.24 будет формальная отписка (типа, что имеют право по своей инициативе, типа вы опоздали со сроком и т. д.) и глибоке занепокоєння в лучшем случае. Был бы адекватный банк, после звернення могли бы при желании увидеть явные ошибки в своих проверках связей клиентов/людей, признать это и откатить.

Видно, здесь на минфине, ребятки из агриколя не сильно то и реагируют на отзывы — видимо, не барское это дело.
Совет думающим открывать там что-то или нет, обходите это недоразумение стороной, если не хотите лишних нервов и заморозки денег на неожиданно закрытых картах. У кого там что-то есть, тоже повод задуматься и быть готовым, что могут в прекрасный неожиданный момент тупо выкинуть и ничего толком ни объяснить, ни исправить.
Псевдофранцузский колхоз пробил уровень дна по своей клиенто-ориентированности и профессионализму — это надо было ещё так уметь обнулиться и просто отогнать 100% лояльного клиента. Длб.блд)))
MaysuchovGennFD 18 февраля 2024, 12:50
Ужасное обслуживание
— персонал массово неграмотный;
— добила невозможность снятия заранее заказанных денег с депозита.
QVashtyUI 18 января 2024, 10:43
Давно являюсь клиентом этого банка, очень нравится скорость обслуживания, профессионализм сотрудников. Отсутствие очередей. Депозит в этом банке лежит еще
с 2007 года. Доверие мое они пока еще не потеряли))))
AlexUAnet 14 января 2024, 15:32
Дозвонитись з спеціалістом не реально!!!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ilona7 14 января 2024, 13:54
в пятницу случайно выяснилось, что банк неправильно у себя в системе разносил оплаты по ВЭД контракту. и неоплаченный инвойс числится как оплаченный! бардак удасный. я предоставила в банк акт сверки по суммам и датам, суммы оплат подтверждены выпиской банка! вашего банка. на что, ваши сотрудники даже поленились посмотреть удобную эксельку, а выслали в ответ свой бардак — мол сами разбирайтесь! я нашла ошибку в учете оплат сотрудниками банка и отправила, но даже нет фидбека. никому не рекомендую для юр лиц да и физ лиц работу с креди агриколь.

операционист который со мной общается в почте, даже не утруждается ответить на вопрос клиента.

Курс валют в Креди Агриколь Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.15
PLN 10 10.27
USD 41.45 41.95
Все курсы банка

Курс валют в Креди Агриколь Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.15
PLN 10 10.27
USD 41.45 41.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Креди Агриколь Банк 💰 / Отзывы о Креди Агриколь Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Креди Агриколь Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.