×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Восток Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.5100 | 41.9900 |
EUR | 43.5300 | 44.2400 |
Все курсы банка |
це не банк, а шарага
Комментарии (2)
Нет онлайн-поддержки
Написать комментарий
Скарга на керівництво банка Восток
Комментарии (6)
оформила сейф
Написать комментарий
пенсионный счет
Написать комментарий
Мошенничество банка ВОСТОК
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з тим рідкісним випадком, коли банкомат не видав кошти через технічний збій. Ми обов’язково проведемо відповідну перевірку наших банкоматів для усунення можливих неполадок. Кошти на рахунок повернуться автоматично одразу ж після проведення інкасації. На жаль, терміни її проведення нам справді не відомі. Розуміємо, що ситуація не приємна, тому докладемо усіх зусиль для її швидкого вирішення.
Комісія за блокування картки та її перевипуск залежить від тарифів, які Ви завжди можете переглянути самостійно у веб-версії онлайн-банку: Мої гроші – під зображенням картки натисніть «Детальніше» — Тарифи карти.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Комментарии (2)
швидко відкриття рахунку
Написать комментарий
Хорошая карта World Elite
Написать комментарий
Не рекомендую
Рейтинги на ринку купляються, шляхом штучних голосувань.
Оператори ботів — це абсолютно не компетентні працівники.
Також банк маю комісію на комії. Просто постійно не зрозумілі зняття коштів.
Нам дуже прикро, що Ви залишились незадоволені роботою банку.
Ми б хотіли провести перевірку щодо якості наданої Вам консультації оператором у Контакт-центрі. Будь ласка, напишіть нам через форму зворотного зв'язку https://bankvostok.com.ua/contact, де вкажіть Ваші Прізвище, Ім'я та По-батькові.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Пропадают небольшие суммы
Нам шкода, що Ви отримали негативне враження. Справді, невідповідність поточного залишку на рахунку до балансу згідно Ваших підрахунків, може бути пов’язана зі зняттям комісій згідно з тарифами картки. Відображення внутрішньобанківських комісій в мобільному додатку, на жаль, не передбачено. Переглянути їх Ви можете у виписці по рахунку через веб-версію онлайн-банку https://my.bankvostok.com.ua/: Мої гроші -> відкрити деталі картки -> Виписка (праворуч від зображення картки). Сподіваємося, що зможемо виправдати Вашу довіру!
Написать комментарий
Списались деньги в банкомате, а банкомат завис и денег не дал
Через горячую линию банка Восток было написано заявление. На что мне ответили что рассматривать его будут до 50 дней. Будут ждать инкассацию банкомата. Так инкассация банкомата происходит ежедневно. Зачем ждать 50 дней? И как жить без денег 50 дней? Они мне очень необходимы сейчас. Что за отношение к клиентам?
Терміни вирішення даних заявок визначаються правилами платіжної системи Mastercard і для таких ситуацій, з якими Ви зіткнулися, становлять до 50 днів. Оператори Контакт-Центру повідомляють максимальний термін рішення, щоб уникнути введення клієнта в оману більш стислими термінами, які можуть бути не витримані з причин, що не залежать від банку-емітента картки.
Розуміємо, що ситуація не приємна, тому докладемо усіх зусиль для її швидкого вирішення. Сподіваємося на Ваше розуміння!
Комментарии (2)
оптимизируйте рассылку
Написать комментарий
Оперативний банк
Написать комментарий
Быстрое обслуживание
Написать комментарий
Карта для сына
Написать комментарий
Карта для підлітка
Написать комментарий
Восток — Власний рахунок
Пришло сообщении о блокировании приложения и необходимости звонка на горячую линию, ну да ладно — звоним, служба поддержки ответила что я поменял устройство (но я то точно знаю, что устройство не менял) и теперь приложение заблокировано на сутки и изменить это никак нельзя …
В итоге я решил закрыть счет в этом недоразвитом фин учреждении и спросил как могу это сделать, мне было предложено пройти в чат-бот (где наша не пропадала, правда так далеко меня никто не посылал). В чат-боте сообщили, что не могут принять заявление о закрытии счета, в связи с тем что у меня положтельный баланс, создал платеж на сумму остатка на свой же счет в другом банке и тут снова сюрприз, оказалось что месячный лимит 40 килогривен по виртуальной карте, каким-то образом влияет на переводы со счета на счет (без участия карты и ее реквизитов). После двухчасового марафона в чат-боте и по тел со службой поддержки, было принято решение написать жалобу на Банк Восток (юр лицо, которое используется банком Валсний рахунок).
Так что будьте готовы к тому ваш Власний рахунок, станет на время Власним рахунком власника банка :)
Комментарии (1)
Обслуживание понравилось.
Написать комментарий
Заблокировали карту
Нам дуже прикро, що Ви натрапили на незручності. Наш фахівець намагався зв'язатися з Вами по телефону, щоб врегулювати цю ситуацію. На жаль, ми не можемо у коментарі дати більш розгорнуту відповідь щодо Вашого питання, адже інформація є конфіденційною. Зателефонуйте, будь ласка, до Контакт-центру за номером 0 800 30 70 10 (24/7/365, безкоштовно по Україні), щоб ми змогли допомогти у вирішенні цієї проблеми. Очікуємо на Ваш дзвінок та сподіваємося на розуміння!
Комментарии (2)
Списаны деньги, банкомат не выдал
Нам дуже шкода, що Ви натрапили на таку ситуацію. Вирішення спірних операцій справді може займати до 50 календарних днів, але це є максимальним терміном. Вирішення цього питання також залежить від проведення інкасації банком, у банкоматі якого Ви знімали готівку, терміни проведення якої нам, на жаль, не відомі. Наразі наші фахівці вже займаються Вашим питанням і обов'язково зв'яжуться з Вами, як тільки питання буде вирішено. Розуміємо, що ситуація не приємна, тому докладемо усіх зусиль для її швидкого вирішення. Сподіваємося на Ваше розуміння!
Комментарии (6)