Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
LoraKa24 1 февраля 2024, 20:03
Отделение по адресу: Киев, бул. Леси Украинки, 26
Я є клієнт банку Восток (не по своїй волі), з/п нараховується. 24 січня 2024 року знімала кошти з банкомату Приватбанка, кошти з рахунку списались, але банкомат гроші не видав. І почалось! Заява буде розглядатись до 50 днів!!! За цей час можна всі камери міста розглядіти. На якій стадії моя заява (01.02.2024), на гарячій лінії та працівник банку конкретно не відповіли: «50 днів» та дуже рано звернулась. А я знімала гроші, щоб за оренду квартири заплатити. 50 днів на вулиці жити?
sofkaaa 19 января 2024, 17:13
на рівному місці заблокували рахунок, про це я дізналася, коли не могла сплатити покупку на касі. в підтримці дуже повільно відповідають, документи надала, відповідають, що кошти не заморожують, це ж ваші особисті кошти :)
подивимося через 2 дні, як буде йти розгляд документів. поки що: обслуговування та підтримка — 0. пояснення — 0. жахливий банк.
Salermo 12 января 2024, 18:19
БАНК ВОСТОК НЕПОНЯТНО ПОЧЕМУ РЕШИЛ ПРОВЕРИТЬ 30.000 которые прошли по карте, хотя всего 30.000. Они заблокировали счет, прислали письмо и т. д. Это самый отвратительный банк, самое предвзятое отношение к клиенту! Никому не рекомендую
shevchouk 4 января 2024, 19:41
Отделение по адресу: Киев, ул. Гната Хоткевича, 12
Сьогодні прийшов мейл, спочатку навіть не зрозумів від кого, бо не було вказана відповідальна особа і посада, хто ініціював фінмон.
Рахунком БВР раз в квартал користуюсь. Попросили підтверджуючі документи. Написав в чат, поцікавився, що їх конкретно цікавить, сказали що одна операція піврічної давності і дві, які проводились в жовтні. Ще здивував факт, що пояснення треба писати «від руки», ну ок, пояснив, що тоді кілька раз продавав USDT (мабуть треба було збрехати), одразу отримав відповідь, що я «ризиковий клієнт», і банк не може зі мною продовжувати співпрацю. Ну ок.

Шановні, не тих блокуєте. За пару операцій в місяць по обміну крипти розривати співпрацю?) Серйозно?
А якби я збрехав, що мені борг повернули то, ви б розблокували?)

Знову переконався, що БВР, це не серйозно, а тільки для покупки круасанів в Сільпо.

Щодо підтримки, то все що пишуть нижче, то правда, абсолютно шаблонні відповідь, та 0 допомоги, коли звертаєшся стосовно проблеми.
Уміт Юсупов 23 декабря 2023, 2:23
Я користувач банку «Власний рахунок», цей банк у мене є ще з початку 2022 року, особливо сильно не користувався, так само сильно великих поповнень не було. Останнім часом я не користувався ним взагалі, бо не мав потреби в цьому і виявляється банк мені заблокував акаунт, напевно за те, що я ним не користувався, у підсумку я цього не помітив і поповнював рахунок на 40 000 грн, написав на підтримку, сказали, що треба надати квитанції двох переказів, я їм все скинув, але жодної відповіді немає, начебто вони спеціально тягнуть цей процес. Коротше кажучи, ставлю негативний відгук за інгнор підтримки, бо затягнули процес і почалися свята, тепер доведеться чекав 1−2 тижні, Нікому не раджу користуватися цим банком.
JustYou8TU 7 декабря 2023, 19:49
Знаходжусь в Європі. Кошти без мого відома заблокували. Дозвонитися не можу.
SaschaIvanov 22 ноября 2023, 14:01
В грудні 2022 року була спроба влаштуватися на роботу у Фору. Не вийшло, но документи подавав на СБ.
Проходить рік і мені приходить повідомлення від банку. На телефон не дозвонився написав в чат і тут мені кажуть що в мене є карта про яку я незнаю і взагалі як мені можуть видати картку без моєї згоди.
Обуренню не було меж. Ну що робити давай закривати. Встанови додаток, там зареєструйся, зроби те, зроби се. Робити не хотілося але мати карту в незрозумілому і сумнівному банку мені не хотілося.
Пів для витратив одного дня і не вийшло.
Друго дня годину часу витратив і ще не все.
Я так розумію ще не один день потрібно
Наскільки я знаю що кругом у банках потрібно фото згода чи отримання чи активація карти, а тут 0.
Емоції негативні. Користуйтесь будь яким іншим банком, но не цим!!!
Не рекомендую. Плюсів не побачив.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
PelevsnaZhanna 20 ноября 2023, 10:20
Завжди вічливий персонал. Я являюсь клієнтом банку вже 5 років.
Anna45Deryu 9 ноября 2023, 10:46
Відкрила карту ЄВідновлення через застосунок. Дуже швидко та зручно. Вже й отримала допомогу. Рекомендую.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Fyui54HG 15 октября 2023, 16:11
Меня очень трудно вывести из себя, но этому недобанку это удалось. Худшего обслуживания не бывает.
Julia3210 5 октября 2023, 14:24
Сегодня хотела получить перевод через вестерн Юнион в отделении банка «Восток» который находится в Сити-центре. При просьбе дать мне купюры не старые и не потертые, столкнулась, с криком и возмущением главного кассира в мой адрес.У меня было ощущение что я очутилась в Советском союзе. Эта дама преклонных лет (гл. кассир) отбивает всякое желание быть клиентом этого банка, деньги мне так никто и не дал.
Что касается менеджеров, произвели хорошее впечатление, старались помочь, но с этой кассиршей совладать никто не смог.
Виктор Кондрючок 25 сентября 2023, 23:03
Найгірший банк України. Люди біжіть від нього якщо не хочете втратити кошти. Заблокували рахунок через фінмоніторинг з великою сумою коштів. На почту прийшов лист «надайте документи, інформацію про подальший рух коштів: з якою метою перераховувалися грошові кошти на рахунки третіх осіб, що є підставою для Вашої співпраці, просимо також надати підтверджуючі документи» і т.д. Я надав всі затребувані ними документи не тільки свої а й своєї сім'ї (дружини) декількома листами, на що отримував одну і ту ж відповідь що вони не отримали необхідні для них пояснень та підтверджуючі документи. Що саме ще хочуть отримати не зміг отримати ні по телефону ні листом. Оскільки я зоконослухняний громадянин запропонував їм в листі що готовий надати будь-які пояснення та підтверджуючі документи якщо представник банку конкретизує чого саме недостятньо в моїх поясненнях та наданих уже документах. Так і не отримав конкретної відповіді ні по телефону ні на пошту. Уже три неділі банк користується моїми коштами. Гаряча лінія не володіє інформацією, розказують про визначені банком терміни закриття рахунку та повернення коштів (терміни давно вийши, а повернення до сих пір не отримав). До того як зв’язався із цим банком пройшов перевірку фінмоніторингу декількох банків емітетів карток, якими користуюся без проблем. Чітко написали запит, на який дав пояснення та документи, і максиму це були уточнення чіткі та зрозумілі. Тому даю безкоштовну пораду: НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ ПОСЛУГАМИ БАНКУ «ВОСТОК».
tkalinic 18 сентября 2023, 20:27
Заблокували рахунок через фінмоніторинг.
Інтернет-банкінг ЖОДНИМ чином не показує факт і причину блокування рахунку.
На пошту прийшов лист «надайте документи, інформацію про подальший рух коштів: з якою метою перераховувалися грошові кошти на рахунки третіх осіб, що є підставою для Вашої співпраці, просимо також надати підтверджуючі документи;

— пояснення щодо здійснення операцій по Ваших карткових рахунках із переказу коштів на рахунки фізичних осіб (p2p-переказів) та операцій з активами,…"
Телефоную на гарячу лінію, прошу зазначити, про які саме транзакції потрібні пояснення, документальні підтвердження, за який період, якими документами підтверджувати?
Пані внятно не відповіла на жодне запитання, окрім «ну я б радила пояснити ВСІ операції за пів року хоча б».
Некомпетентність гарячої лінії вражає. Відсутність будь-яких пояснень — яка сума перевищена? За який період? На скільки?
Сподіваюся, банк з таким підходом втратить якомога більше постійних клієнтів.
Почему я не могу снять день с банкомата никокого, Банкомат пишет: Операция відхилина или спробуйте іншою картою, памогите что делать в єтой ситуации
Toma18 15 сентября 2023, 17:17
Заблокували кошти (надіслали лист на пошту)що треба дати документи походження коштів
Щоб всім було зрозуміло, там взагалі заходять декілька тисяч і як раз родина відправила на День Народження родини.дуже тяжко і довго все вирішується і тільки листуванням (де вже 3 дні немає відповіді навіть)
Кошти заблоковані
Я багато не втрачу якщо не буду користуватися цим банком, поверніть кошти.сказали, чекати 20 днів 🙈
Не рекомендую
Та і по документам там такий список зо я в шоці і ще з моїми оборотами.здається просто пальцем в небо блокують …
LopataVlad77 11 сентября 2023, 11:15
Очень долгая коммуникация! 3 недели не могут открыть счет предпринимателя!
0993733978 6 сентября 2023, 13:30
При отриманні заробітної карти хтось наплутав із номером телефона вказавши не мій. На гарячій лінії звернення записують і говорять чекайте 3 дні. Пройшло 3 дні телефоную, чекайте ще доки вам не зателефонують. Є в когось відповість скільки чекати?
Yosip789456 13 августа 2023, 13:55
Заблокировали карту, на которую поступает только зарплата. в день ее начисления! Сказали, что восстановят в течении 3 дней, а за что жить эти 3 дня!!!
Микола Шевченко 10 августа 2023, 20:47
Отделение по адресу: Днепр, пл. Успенская, 11
Просто жах. Відчуваю себе пограбованим. При користуванні даним банком будьте готові до того, що кошти на рахунку цього банку — це вже не ваші кошти. Банк може в будь-який момент в односторонньому порядку заблокувати ваші кошти і штучно тягнути вирішення проблеми, щоб максимально довгий час безкоштовно користуватися вашими грошима.

Певний час користувався карткою БВР.
24.05.23р. отримав листа на електронну пошту від банку Восток з проханням надати додаткову інформацію і документи.
25.05.23р. надіслав у відповідь усю необхідну інформацію і підготовлені документи.
30.05.23р. повторно отримав точно такого ж листа, на що одразу відповів, що вже надав інформацію.
Надалі без проблем користувався послугами банку. І ось:
24.07.23р. мій рахунок заблоковано з великою сумою коштів (усі кошти, що в мене взагалі є).
Заблоковані всі видаткові операції без жодного коментаря чи пояснення.
25.07.23р. після наполегливого спілкування з представниками банку в чаті, яке ініціював я сам, мені на пошту знову надіслали такого листа.
І я надав у відповідь усю необхідну інформацію і усі документи в той же день, 25.07.23р.
Також при спілкуванні у чаті виявилося, що нібито мій рахунок заблоковано ще з 17.07.23р. Жодного повідомлення про це я ніде не отримував. Ні смс на телефон, ні на електронну пошту, ні в додатку банку, ні в телеграмі чи вайбер, ніде! Тим не менше, це не завадило банку пропустити і прийняти мої зарахування на картку 24.07.23р, а от уже користуватися своїми ж коштами зась!!!
28.07.23р. я знову отримав точно такого ж листа. Навіть 2 листа! Точно з однаковою інформацією. Один з текстом у повідомленні, інший лист порожній з файлом pdf у додатках, в якому просто точно такий же текст.
На ці листи я знову відповів, що вже надав усі документи. Попросив їх розглянути і розблокувати видаткові операції.
31.07.23р. я отримав ще два листа (однакові) з текстом:
«Шановний клієнт, дякуємо, що обрали наш банк!
До початку отримання послуг, будь ласка, ознайомтесь з правилами надання продуктів та банківських послуг…» і посиланнями на чат підтримки.
Перейшовши за цим посиланням я потрапив до чату підтримки банку Восток, де вкотре пояснив свою проблему і попросив допомоги. На це представники банку мені повідомили, що знати нічого не знають, не бажають зі мною спілкуватися і направили задавати всі питання в чат підтримки БВР.

Регулярно пишу в чат підтримки БВР, пояснюю ситуацію, прошу допомоги, запитую чи можу я ще чимось допомогти, говорю, що можу додатково надати будь-який необхідний документ чи документально пояснити (підтвердити) будь-яку (кожну) транзакцію по рахунку. Кожного разу мене тільки відправляють і посилають чекати. Чому розгляд подібної інформації і вирішення питання в інших банках займає біля однієї години, а банку БВР з банком Восток потрібна вічність, я не можу зрозуміти. Але на питання скільки чекати (який максимальний термін) мені дають кожного разу різні відповіді, цитую:
-«потрібно очікувати» (без жодних термінів)
-«розгляд звернення 2 робочих дні»
-«чекати відповідь на пошту протягом 3 робочих днів»
-«треба очікувати, точного терміну розгляду немає» (тобто вічно мабуть, грабіж)
-«точного терміну опрацювання цих документів немає, треба очікувати»
-«Термін розгляду звернення — не більше одного місяця»
-«Загальний термін розгляду звернення не повинен перевищувати сорока пʼяти днів.»
І далі: чекайте, чекайте, чекайте.

Я виконую свої обов’язки і одразу ж надав інформацію. На основі цієї інформації банк може мені подякувати і розблокувати рахунок, закрити рахунок або надати пояснення у подальшому утриманні моїх коштів, щоб я міг надалі це оскаржити. Банк нічого не робить і ігнорує мої прохання прийняти рішення. Ігнорує і прохання закрити рахунок в такому разі.
Інші банки перевіряють подібну інформацію в режимі онлайн з клієнтом протягом однієї години. Тому, у мене складається враження, що банк Восток (чи БВР) умисно штучно утримує мої кошти під виглядом розгляду, щоб в цей час безкоштовно користуватися моїми коштами. Пройшло уже багато часу. Питання не вирішене. Банк викрадає кошти клієнтів у своїх цілях і тримає їх під виглядом перевірки.

І це ще не все. В продовженні історії ще гірше і уже спроба явного шахрайства (можливо кримінального з розбоєм). Співробітники роздають персональні дані клієнтів, користуються службовим становищем, телефонують з особистих номерів, погрожують, надають неправдиву інформацію, залякують, маніпулюють і говорять речі, які прямо протилежні тій інформації, яку надають через офіційні канали зв’язку.
павел тасенюк 10 августа 2023, 12:15
дуже довго морозять кошти, запросили документи, надав довідку про доходи, кажуть не достатньо, закриваем рахунок чекайте 10 днів… вже майже місяць користуются моїми грошима!

Курс валют в Восток Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 38.0000 38.5500
EUR 41.0000 41.7500
Все курсы банка

Курс валют в Восток Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 38.0000 38.5500
EUR 41.0000 41.7500
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Восток Банк 💰 / Отзывы о Восток Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Восток Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.