Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Виктор Кондрючок 25 сентября 2023, 23:03
Найгірший банк України. Люди біжіть від нього якщо не хочете втратити кошти. Заблокували рахунок через фінмоніторинг з великою сумою коштів. На почту прийшов лист «надайте документи, інформацію про подальший рух коштів: з якою метою перераховувалися грошові кошти на рахунки третіх осіб, що є підставою для Вашої співпраці, просимо також надати підтверджуючі документи» і т.д. Я надав всі затребувані ними документи не тільки свої а й своєї сім'ї (дружини) декількома листами, на що отримував одну і ту ж відповідь що вони не отримали необхідні для них пояснень та підтверджуючі документи. Що саме ще хочуть отримати не зміг отримати ні по телефону ні листом. Оскільки я зоконослухняний громадянин запропонував їм в листі що готовий надати будь-які пояснення та підтверджуючі документи якщо представник банку конкретизує чого саме недостятньо в моїх поясненнях та наданих уже документах. Так і не отримав конкретної відповіді ні по телефону ні на пошту. Уже три неділі банк користується моїми коштами. Гаряча лінія не володіє інформацією, розказують про визначені банком терміни закриття рахунку та повернення коштів (терміни давно вийши, а повернення до сих пір не отримав). До того як зв’язався із цим банком пройшов перевірку фінмоніторингу декількох банків емітетів карток, якими користуюся без проблем. Чітко написали запит, на який дав пояснення та документи, і максиму це були уточнення чіткі та зрозумілі. Тому даю безкоштовну пораду: НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ ПОСЛУГАМИ БАНКУ «ВОСТОК».
tkalinic 18 сентября 2023, 20:27
Заблокували рахунок через фінмоніторинг.
Інтернет-банкінг ЖОДНИМ чином не показує факт і причину блокування рахунку.
На пошту прийшов лист «надайте документи, інформацію про подальший рух коштів: з якою метою перераховувалися грошові кошти на рахунки третіх осіб, що є підставою для Вашої співпраці, просимо також надати підтверджуючі документи;

— пояснення щодо здійснення операцій по Ваших карткових рахунках із переказу коштів на рахунки фізичних осіб (p2p-переказів) та операцій з активами,…"
Телефоную на гарячу лінію, прошу зазначити, про які саме транзакції потрібні пояснення, документальні підтвердження, за який період, якими документами підтверджувати?
Пані внятно не відповіла на жодне запитання, окрім «ну я б радила пояснити ВСІ операції за пів року хоча б».
Некомпетентність гарячої лінії вражає. Відсутність будь-яких пояснень — яка сума перевищена? За який період? На скільки?
Сподіваюся, банк з таким підходом втратить якомога більше постійних клієнтів.
Почему я не могу снять день с банкомата никокого, Банкомат пишет: Операция відхилина или спробуйте іншою картою, памогите что делать в єтой ситуации
Toma18 15 сентября 2023, 17:17
Заблокували кошти (надіслали лист на пошту)що треба дати документи походження коштів
Щоб всім було зрозуміло, там взагалі заходять декілька тисяч і як раз родина відправила на День Народження родини.дуже тяжко і довго все вирішується і тільки листуванням (де вже 3 дні немає відповіді навіть)
Кошти заблоковані
Я багато не втрачу якщо не буду користуватися цим банком, поверніть кошти.сказали, чекати 20 днів 🙈
Не рекомендую
Та і по документам там такий список зо я в шоці і ще з моїми оборотами.здається просто пальцем в небо блокують …
LopataVlad77 11 сентября 2023, 11:15
Очень долгая коммуникация! 3 недели не могут открыть счет предпринимателя!
0993733978 6 сентября 2023, 13:30
При отриманні заробітної карти хтось наплутав із номером телефона вказавши не мій. На гарячій лінії звернення записують і говорять чекайте 3 дні. Пройшло 3 дні телефоную, чекайте ще доки вам не зателефонують. Є в когось відповість скільки чекати?
Yosip789456 13 августа 2023, 13:55
Заблокировали карту, на которую поступает только зарплата. в день ее начисления! Сказали, что восстановят в течении 3 дней, а за что жить эти 3 дня!!!
Микола Шевченко 10 августа 2023, 20:47
Отделение по адресу: Днепр, пл. Успенская, 11
Просто жах. Відчуваю себе пограбованим. При користуванні даним банком будьте готові до того, що кошти на рахунку цього банку — це вже не ваші кошти. Банк може в будь-який момент в односторонньому порядку заблокувати ваші кошти і штучно тягнути вирішення проблеми, щоб максимально довгий час безкоштовно користуватися вашими грошима.

Певний час користувався карткою БВР.
24.05.23р. отримав листа на електронну пошту від банку Восток з проханням надати додаткову інформацію і документи.
25.05.23р. надіслав у відповідь усю необхідну інформацію і підготовлені документи.
30.05.23р. повторно отримав точно такого ж листа, на що одразу відповів, що вже надав інформацію.
Надалі без проблем користувався послугами банку. І ось:
24.07.23р. мій рахунок заблоковано з великою сумою коштів (усі кошти, що в мене взагалі є).
Заблоковані всі видаткові операції без жодного коментаря чи пояснення.
25.07.23р. після наполегливого спілкування з представниками банку в чаті, яке ініціював я сам, мені на пошту знову надіслали такого листа.
І я надав у відповідь усю необхідну інформацію і усі документи в той же день, 25.07.23р.
Також при спілкуванні у чаті виявилося, що нібито мій рахунок заблоковано ще з 17.07.23р. Жодного повідомлення про це я ніде не отримував. Ні смс на телефон, ні на електронну пошту, ні в додатку банку, ні в телеграмі чи вайбер, ніде! Тим не менше, це не завадило банку пропустити і прийняти мої зарахування на картку 24.07.23р, а от уже користуватися своїми ж коштами зась!!!
28.07.23р. я знову отримав точно такого ж листа. Навіть 2 листа! Точно з однаковою інформацією. Один з текстом у повідомленні, інший лист порожній з файлом pdf у додатках, в якому просто точно такий же текст.
На ці листи я знову відповів, що вже надав усі документи. Попросив їх розглянути і розблокувати видаткові операції.
31.07.23р. я отримав ще два листа (однакові) з текстом:
«Шановний клієнт, дякуємо, що обрали наш банк!
До початку отримання послуг, будь ласка, ознайомтесь з правилами надання продуктів та банківських послуг…» і посиланнями на чат підтримки.
Перейшовши за цим посиланням я потрапив до чату підтримки банку Восток, де вкотре пояснив свою проблему і попросив допомоги. На це представники банку мені повідомили, що знати нічого не знають, не бажають зі мною спілкуватися і направили задавати всі питання в чат підтримки БВР.

Регулярно пишу в чат підтримки БВР, пояснюю ситуацію, прошу допомоги, запитую чи можу я ще чимось допомогти, говорю, що можу додатково надати будь-який необхідний документ чи документально пояснити (підтвердити) будь-яку (кожну) транзакцію по рахунку. Кожного разу мене тільки відправляють і посилають чекати. Чому розгляд подібної інформації і вирішення питання в інших банках займає біля однієї години, а банку БВР з банком Восток потрібна вічність, я не можу зрозуміти. Але на питання скільки чекати (який максимальний термін) мені дають кожного разу різні відповіді, цитую:
-«потрібно очікувати» (без жодних термінів)
-«розгляд звернення 2 робочих дні»
-«чекати відповідь на пошту протягом 3 робочих днів»
-«треба очікувати, точного терміну розгляду немає» (тобто вічно мабуть, грабіж)
-«точного терміну опрацювання цих документів немає, треба очікувати»
-«Термін розгляду звернення — не більше одного місяця»
-«Загальний термін розгляду звернення не повинен перевищувати сорока пʼяти днів.»
І далі: чекайте, чекайте, чекайте.

Я виконую свої обов’язки і одразу ж надав інформацію. На основі цієї інформації банк може мені подякувати і розблокувати рахунок, закрити рахунок або надати пояснення у подальшому утриманні моїх коштів, щоб я міг надалі це оскаржити. Банк нічого не робить і ігнорує мої прохання прийняти рішення. Ігнорує і прохання закрити рахунок в такому разі.
Інші банки перевіряють подібну інформацію в режимі онлайн з клієнтом протягом однієї години. Тому, у мене складається враження, що банк Восток (чи БВР) умисно штучно утримує мої кошти під виглядом розгляду, щоб в цей час безкоштовно користуватися моїми коштами. Пройшло уже багато часу. Питання не вирішене. Банк викрадає кошти клієнтів у своїх цілях і тримає їх під виглядом перевірки.

І це ще не все. В продовженні історії ще гірше і уже спроба явного шахрайства (можливо кримінального з розбоєм). Співробітники роздають персональні дані клієнтів, користуються службовим становищем, телефонують з особистих номерів, погрожують, надають неправдиву інформацію, залякують, маніпулюють і говорять речі, які прямо протилежні тій інформації, яку надають через офіційні канали зв’язку.
павел тасенюк 10 августа 2023, 12:15
дуже довго морозять кошти, запросили документи, надав довідку про доходи, кажуть не достатньо, закриваем рахунок чекайте 10 днів… вже майже місяць користуются моїми грошима!
KeeiPROI 16 июля 2023, 15:34
Обслуговування в банку на низькому рівні. Я розумію, що іде війна в країні, але ж і ви трохи хоч старайтеся для ваших клієнтів.
У мене є поточний рахунок і збиралочка.
Так сталось, що я втратила телефон. Очевидно, щоб купити новий, мені потрібно було перевести гроші зі збиралочки на картку.
Я звернулась з паспортом, кодом у відділення
І мені сказали — для цього вам потрібно отримати смс.
Я пояснила менеджеру, що в мене нема можливості отримати смс. І мені відмовили в подальшому обслуговуванні.
Виходить, що мені, маючи гроші на рахунку, — хоч з голоду помирай — бо я не можу отримати смс.

Також хочу звернути увагу на мову обслуговування — зі мною менеджер спілкувався нахально мовою окупанта.
Я була дуже засмучена, тому що в мене було всього 20 гривень, а він насміхався над моєю скрутною ситуацією!!! Бейджа у нього не було, тому як прізвище цього чоловіка я не знаю
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andrej4563 18 июня 2023, 13:06
Обслуговування просто кошмар👎🏻
DimaSDA 8 июня 2023, 0:56
1. Проводишь операцию на 2 с половиной дня позже оплаты.
2. Выравниваешь баланс (вычитаешь сумму операции, проведённой 31 мая), загоняя клиента в минус.

Профит. Никакого кешбека для клиента.

Являюсь клиентом банка всего 1 месяц, а уже в шоке с этой помойки.
KatUkraine 18 мая 2023, 16:42
Отделение по адресу: Одесса, ул. Пушкинская, 56-А
Зашла в отделение банка Восток, чтобы узнать условия открытия депозита.
Сотрудница банка, не представившись, нехотя начала отвечать на мои вопросы (ведь я отвлекла её от важных разговоров с коллегой, в отделении ни одного клиента не было)
Всю информацию мне предоставить не смогли — по словам сотрудницы «давно не оформляли такие депозиты». Она сделала запрос, но долго не получала ответ.
Я не стала ждать и попросила ответ сообщить мне на телефон. Сотрудница записывать мой номер телефона даже не собиралась! Лениво протянула мне бумажку, чтобы я записала свой номер ВНИМАНИЕ со словами «ну если не забуду, перезвоню!»
Итог: сотрудник банка сделал всё, чтобы я отказалась от идеи вложить СВОИ средства в этот банк!
Кстати, на горячей линии мне также ответ не предоставили, сославшись, что нужно обратится в отделение банка! Замкнутый круг…
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lopim 9 мая 2023, 14:45
Обслуговування просто кошмар👎🏻
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Hercule Poirot 25 апреля 2023, 19:26
Отделение по адресу: Днепр, спуск Крутогорный, 12
Сподіваюсь, що власники прочитають. Керівники напрямів, керівництво в цілому, методика роботи, продукти та технологія — все протухло. В Банку кумовство та заступництво. Немає команди, всі сидять позакордонах, забили на роботу. На добрій волі клієнти заходять в цей банк та не затримуються. Або змушені через співпрацю с Фозігруп, або через якісь преференції. А звичайний клієнт з вулиці здивований, пише гнівні пости тут і дивується: — що це за помойка?! А інакше тут і не буде! Ліжка вже 10 років пересувають пересувають, але ж колективчік незмінний (((
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
BabushkaValya 9 апреля 2023, 10:26
Являюсль клієнтом даного банку. Цілком задоволений, присутній інтернет-банкінг, також є додаток для смартфонів.
Ілля Горбунов 2 апреля 2023, 9:33
Мене дуже зацікавило картка з кешбеком, тому захотів відкрити саме її. В підтримці повідомили, що відкриття можливо виключно через відділення, що дуже незручно, враховуючи що банк має дуже малу кількість відділень; а ще й дочірній проєкт банк власний рахунок має таку можливість, тоді чому б і тут не зробити?
На щастя, виявилось, що раніше я був клієнтом саме банку восток, тому в мене вийшло відкрити картку через телеграм бота, що було не дуже зручно і швидко як через застосунок у інших банків, проте добре що така можливість є, як виявилось, бо в підтримці про неї не повідомили.
Картка дуже приваблива виключно кешбеком 0.7% на абсолютно всі покупки, тому і відкрив її. Можна непогано так економити кошти з великих трат, не ділячи на категорії. Кешбек виплачується в останній робочій день місяця.
Проте з переказами все трошки гірше, бо безкоштовно вивести гроші з картки, нажаль, неможливо, тільки на свій рахунок в банку власний рахунок, а звідки вже куди хочеш.
Загалом непогана картка і застосунок, але тільки для кешбеку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lru 29 марта 2023, 15:43
Отделение по адресу: Киев, ул. Григория Сковороды, 6
С дуру перечислил со своего основного банка на карточку банка Восток сумму до 100 тыс. грн. — для размещения депозита. Потом — передумал и решил снять деньги. И тут я узнал об этом банке еще очень много нового, а именно: банк со всех сторон обдирает клиента комиссиями:
1) Комиссия за снятие в их кассе и в их банкомате: 0,8%+5 грн. На минуточку со 100 тыс. грн. — ты должен им отдать 805 грн чтобы снять в их же кассе деньги. С меня мой основной обсуживающий банк не взял НИЧЕГО. Этот банк на ровном месте ободрал.
2) Комиссия за перечисление на IBAN другого банка — 0,3%.
3) Комиссия за перечисление по номеру карты (на карту другого банка) — 0,5%.
4) Внести через кассу на их карту — 0,2%.
5) ТОТАЛЬНО некомпетеные операторы на кол-центре. Четыре оператора — мне как клиенту дали на 180 градусов противоположную информацию, а именно: у вас никаких комиссий за снятие в нашей кассе не будет — приходите; прихожу — в кассе говорят с вас 0,8% комиссия и на кол-центр перезваниваю другой оператор говорит что с вас 0,8% комиссия. При чем, та оператор, которая мне сказала что комиссий нет — 3 минуты перепроверяла информацию, с двумя коллегами пообщалась, которые ей сказали что комиссий нет. Т. е. там такой СБРОД НЕКОМПЕТЕНТНОСТИ, что жесть. Номер оператора кол-центра отказываются предоставлять, жалобу принимать также. Я такого жестяка — не видел ни в одном банке, а я являюсь клиентом более чем в 10ти банках.

Как только вы по своей очень большой дурости занесли деньги в этот банк — у вас шансов забрать свои деньги без комиссии НИКАКИХ. Мне срочно понадобились деньги — я вынужден был заплатить почти 800 грн комиссии чтоб снять деньги в их кассе. Меня это разозлило не на шутку. Такого обдиралова нет ни в одном банке. Обычно банки устанавливают комиссию в одну сторону — например, за перечислинение, за снятие или за пополнение. Но чтоб все сразу — нет ни в одном банке. Собственники банка — владеют сетью Сильпо и Фора. Также, обдиралово там редкое. Это самые дорогие магазины/супермакеты в Украине. Обходите этот банк и все их супермаркеты — пятидесятой дорогой. Это быдло восточное из Днепра с соответсвующим непатриотическим названием, которое ведет свой бизнес как быдло и относится к клиентам соответственно.

Кстати, в их условиях по комиссиям — существенный перекос в их сторону, а это по ЗУ О Защите прав потребителей — считается несправедливыми условиями в договоре. На подходе в парламенте изменения в закон — там штрафы за нарушения прав потребителей будут сумасшедшие. Можно на них жалобы кидать в НБУ.

Все отзывы касающиеся проверки по финмониторингу подтверждаю. Несмотря на то что все базы официальные закрыты на время войны, они смотрят какие то источники в интернете, которые могут показать что ты якобы с каким то политическим лицом связан. Мне задали вопрос знаю ли я мужчину по такому то ФИО. Пришлось применять сарказм — ответил, что «поскольку мы идем в Европу — я на нем женат».

БАНК — ДНИЩЕ!
0988078928 28 марта 2023, 19:44
При отриманні заробітної карти хтось наплутав із номером телефона вказавши не мій і код на початку номера взагалі не існуючий.У мене номер 10 років я його запам’ятав добре. На гарячій лінії звернення записують і говорять чекайте 3 дні. Пройшло 3 дні телефоную, чикайте ще доки вам не зателефонують. Є в когось відповість скільки чекати? І як після такого можна відкрити якимсь депозит у них.

Курс валют в Восток Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.1400 41.4700
EUR 43.0000 44.0000
Все курсы банка

Курс валют в Восток Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.1400 41.4700
EUR 43.0000 44.0000
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Восток Банк 💰 / Отзывы о Восток Банке 📝