×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Восток Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.1400 | 41.4700 |
EUR | 43.0000 | 44.0000 |
Все курсы банка |
Шахрайство, некомпетентність
Написать комментарий
Гаряча лінія — некомпетентні оператори
Інтернет-банкінг ЖОДНИМ чином не показує факт і причину блокування рахунку.
На пошту прийшов лист «надайте документи, інформацію про подальший рух коштів: з якою метою перераховувалися грошові кошти на рахунки третіх осіб, що є підставою для Вашої співпраці, просимо також надати підтверджуючі документи;
— пояснення щодо здійснення операцій по Ваших карткових рахунках із переказу коштів на рахунки фізичних осіб (p2p-переказів) та операцій з активами,…"
Телефоную на гарячу лінію, прошу зазначити, про які саме транзакції потрібні пояснення, документальні підтвердження, за який період, якими документами підтверджувати?
Пані внятно не відповіла на жодне запитання, окрім «ну я б радила пояснити ВСІ операції за пів року хоча б».
Некомпетентність гарячої лінії вражає. Відсутність будь-яких пояснень — яка сума перевищена? За який період? На скільки?
Сподіваюся, банк з таким підходом втратить якомога більше постійних клієнтів.
Комментарии (2)
Банк восток
Комментарии (1)
Це жах ,блокують кошти
Щоб всім було зрозуміло, там взагалі заходять декілька тисяч і як раз родина відправила на День Народження родини.дуже тяжко і довго все вирішується і тільки листуванням (де вже 3 дні немає відповіді навіть)
Кошти заблоковані
Я багато не втрачу якщо не буду користуватися цим банком, поверніть кошти.сказали, чекати 20 днів 🙈
Не рекомендую
Та і по документам там такий список зо я в шоці і ще з моїми оборотами.здається просто пальцем в небо блокують …
Написать комментарий
Счет открывают неделями
Написать комментарий
Шопопало.
Написать комментарий
Беспредел
Комментарии (2)
Шахрайство
Певний час користувався карткою БВР.
24.05.23р. отримав листа на електронну пошту від банку Восток з проханням надати додаткову інформацію і документи.
25.05.23р. надіслав у відповідь усю необхідну інформацію і підготовлені документи.
30.05.23р. повторно отримав точно такого ж листа, на що одразу відповів, що вже надав інформацію.
Надалі без проблем користувався послугами банку. І ось:
24.07.23р. мій рахунок заблоковано з великою сумою коштів (усі кошти, що в мене взагалі є).
Заблоковані всі видаткові операції без жодного коментаря чи пояснення.
25.07.23р. після наполегливого спілкування з представниками банку в чаті, яке ініціював я сам, мені на пошту знову надіслали такого листа.
І я надав у відповідь усю необхідну інформацію і усі документи в той же день, 25.07.23р.
Також при спілкуванні у чаті виявилося, що нібито мій рахунок заблоковано ще з 17.07.23р. Жодного повідомлення про це я ніде не отримував. Ні смс на телефон, ні на електронну пошту, ні в додатку банку, ні в телеграмі чи вайбер, ніде! Тим не менше, це не завадило банку пропустити і прийняти мої зарахування на картку 24.07.23р, а от уже користуватися своїми ж коштами зась!!!
28.07.23р. я знову отримав точно такого ж листа. Навіть 2 листа! Точно з однаковою інформацією. Один з текстом у повідомленні, інший лист порожній з файлом pdf у додатках, в якому просто точно такий же текст.
На ці листи я знову відповів, що вже надав усі документи. Попросив їх розглянути і розблокувати видаткові операції.
31.07.23р. я отримав ще два листа (однакові) з текстом:
«Шановний клієнт, дякуємо, що обрали наш банк!
До початку отримання послуг, будь ласка, ознайомтесь з правилами надання продуктів та банківських послуг…» і посиланнями на чат підтримки.
Перейшовши за цим посиланням я потрапив до чату підтримки банку Восток, де вкотре пояснив свою проблему і попросив допомоги. На це представники банку мені повідомили, що знати нічого не знають, не бажають зі мною спілкуватися і направили задавати всі питання в чат підтримки БВР.
Регулярно пишу в чат підтримки БВР, пояснюю ситуацію, прошу допомоги, запитую чи можу я ще чимось допомогти, говорю, що можу додатково надати будь-який необхідний документ чи документально пояснити (підтвердити) будь-яку (кожну) транзакцію по рахунку. Кожного разу мене тільки відправляють і посилають чекати. Чому розгляд подібної інформації і вирішення питання в інших банках займає біля однієї години, а банку БВР з банком Восток потрібна вічність, я не можу зрозуміти. Але на питання скільки чекати (який максимальний термін) мені дають кожного разу різні відповіді, цитую:
-«потрібно очікувати» (без жодних термінів)
-«розгляд звернення 2 робочих дні»
-«чекати відповідь на пошту протягом 3 робочих днів»
-«треба очікувати, точного терміну розгляду немає» (тобто вічно мабуть, грабіж)
-«точного терміну опрацювання цих документів немає, треба очікувати»
-«Термін розгляду звернення — не більше одного місяця»
-«Загальний термін розгляду звернення не повинен перевищувати сорока пʼяти днів.»
І далі: чекайте, чекайте, чекайте.
Я виконую свої обов’язки і одразу ж надав інформацію. На основі цієї інформації банк може мені подякувати і розблокувати рахунок, закрити рахунок або надати пояснення у подальшому утриманні моїх коштів, щоб я міг надалі це оскаржити. Банк нічого не робить і ігнорує мої прохання прийняти рішення. Ігнорує і прохання закрити рахунок в такому разі.
Інші банки перевіряють подібну інформацію в режимі онлайн з клієнтом протягом однієї години. Тому, у мене складається враження, що банк Восток (чи БВР) умисно штучно утримує мої кошти під виглядом розгляду, щоб в цей час безкоштовно користуватися моїми коштами. Пройшло уже багато часу. Питання не вирішене. Банк викрадає кошти клієнтів у своїх цілях і тримає їх під виглядом перевірки.
І це ще не все. В продовженні історії ще гірше і уже спроба явного шахрайства (можливо кримінального з розбоєм). Співробітники роздають персональні дані клієнтів, користуються службовим становищем, телефонують з особистих номерів, погрожують, надають неправдиву інформацію, залякують, маніпулюють і говорять речі, які прямо протилежні тій інформації, яку надають через офіційні канали зв’язку.
Комментарии (2)
заблокували кошти
Написать комментарий
Обслуговування в банку
Написать комментарий
жахливе обслуговування
Так сталось, що я втратила телефон. Очевидно, щоб купити новий, мені потрібно було перевести гроші зі збиралочки на картку.
Я звернулась з паспортом, кодом у відділення
І мені сказали — для цього вам потрібно отримати смс.
Я пояснила менеджеру, що в мене нема можливості отримати смс. І мені відмовили в подальшому обслуговуванні.
Виходить, що мені, маючи гроші на рахунку, — хоч з голоду помирай — бо я не можу отримати смс.
Також хочу звернути увагу на мову обслуговування — зі мною менеджер спілкувався нахально мовою окупанта.
Я була дуже засмучена, тому що в мене було всього 20 гривень, а він насміхався над моєю скрутною ситуацією!!! Бейджа у нього не було, тому як прізвище цього чоловіка я не знаю
Написать комментарий
(((нема слів
Написать комментарий
Мастер-класс от Банка «Схід» по скаму клиентов на кешбек.
2. Выравниваешь баланс (вычитаешь сумму операции, проведённой 31 мая), загоняя клиента в минус.
Профит. Никакого кешбека для клиента.
Являюсь клиентом банка всего 1 месяц, а уже в шоке с этой помойки.
Написать комментарий
Сделали все, чтобы я не открыла депозит
Сотрудница банка, не представившись, нехотя начала отвечать на мои вопросы (ведь я отвлекла её от важных разговоров с коллегой, в отделении ни одного клиента не было)
Всю информацию мне предоставить не смогли — по словам сотрудницы «давно не оформляли такие депозиты». Она сделала запрос, но долго не получала ответ.
Я не стала ждать и попросила ответ сообщить мне на телефон. Сотрудница записывать мой номер телефона даже не собиралась! Лениво протянула мне бумажку, чтобы я записала свой номер ВНИМАНИЕ со словами «ну если не забуду, перезвоню!»
Итог: сотрудник банка сделал всё, чтобы я отказалась от идеи вложить СВОИ средства в этот банк!
Кстати, на горячей линии мне также ответ не предоставили, сославшись, что нужно обратится в отделение банка! Замкнутый круг…
Написать комментарий
Обслуговування просто кошмар👎🏻
Написать комментарий
Тухлятина
Написать комментарий
Гарний банк
Написать комментарий
Чудова картка з кешбеком
На щастя, виявилось, що раніше я був клієнтом саме банку восток, тому в мене вийшло відкрити картку через телеграм бота, що було не дуже зручно і швидко як через застосунок у інших банків, проте добре що така можливість є, як виявилось, бо в підтримці про неї не повідомили.
Картка дуже приваблива виключно кешбеком 0.7% на абсолютно всі покупки, тому і відкрив її. Можна непогано так економити кошти з великих трат, не ділячи на категорії. Кешбек виплачується в останній робочій день місяця.
Проте з переказами все трошки гірше, бо безкоштовно вивести гроші з картки, нажаль, неможливо, тільки на свій рахунок в банку власний рахунок, а звідки вже куди хочеш.
Загалом непогана картка і застосунок, але тільки для кешбеку.
Написать комментарий
Банк ОБДИРАЛОВО
1) Комиссия за снятие в их кассе и в их банкомате: 0,8%+5 грн. На минуточку со 100 тыс. грн. — ты должен им отдать 805 грн чтобы снять в их же кассе деньги. С меня мой основной обсуживающий банк не взял НИЧЕГО. Этот банк на ровном месте ободрал.
2) Комиссия за перечисление на IBAN другого банка — 0,3%.
3) Комиссия за перечисление по номеру карты (на карту другого банка) — 0,5%.
4) Внести через кассу на их карту — 0,2%.
5) ТОТАЛЬНО некомпетеные операторы на кол-центре. Четыре оператора — мне как клиенту дали на 180 градусов противоположную информацию, а именно: у вас никаких комиссий за снятие в нашей кассе не будет — приходите; прихожу — в кассе говорят с вас 0,8% комиссия и на кол-центр перезваниваю другой оператор говорит что с вас 0,8% комиссия. При чем, та оператор, которая мне сказала что комиссий нет — 3 минуты перепроверяла информацию, с двумя коллегами пообщалась, которые ей сказали что комиссий нет. Т. е. там такой СБРОД НЕКОМПЕТЕНТНОСТИ, что жесть. Номер оператора кол-центра отказываются предоставлять, жалобу принимать также. Я такого жестяка — не видел ни в одном банке, а я являюсь клиентом более чем в 10ти банках.
Как только вы по своей очень большой дурости занесли деньги в этот банк — у вас шансов забрать свои деньги без комиссии НИКАКИХ. Мне срочно понадобились деньги — я вынужден был заплатить почти 800 грн комиссии чтоб снять деньги в их кассе. Меня это разозлило не на шутку. Такого обдиралова нет ни в одном банке. Обычно банки устанавливают комиссию в одну сторону — например, за перечислинение, за снятие или за пополнение. Но чтоб все сразу — нет ни в одном банке. Собственники банка — владеют сетью Сильпо и Фора. Также, обдиралово там редкое. Это самые дорогие магазины/супермакеты в Украине. Обходите этот банк и все их супермаркеты — пятидесятой дорогой. Это быдло восточное из Днепра с соответсвующим непатриотическим названием, которое ведет свой бизнес как быдло и относится к клиентам соответственно.
Кстати, в их условиях по комиссиям — существенный перекос в их сторону, а это по ЗУ О Защите прав потребителей — считается несправедливыми условиями в договоре. На подходе в парламенте изменения в закон — там штрафы за нарушения прав потребителей будут сумасшедшие. Можно на них жалобы кидать в НБУ.
Все отзывы касающиеся проверки по финмониторингу подтверждаю. Несмотря на то что все базы официальные закрыты на время войны, они смотрят какие то источники в интернете, которые могут показать что ты якобы с каким то политическим лицом связан. Мне задали вопрос знаю ли я мужчину по такому то ФИО. Пришлось применять сарказм — ответил, что «поскольку мы идем в Европу — я на нем женат».
БАНК — ДНИЩЕ!
Комментарии (11)
Заробітна карта
Комментарии (1)