Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отзывы о ВСТ Банк (Банк Восток)

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
vdmytro 23 ноября 2025, 11:19
Насправді він там є, але щоб його побачити, потрібно крутити сторінку в самий низ, а потім ще клікати мишкою.
Зробіть окрему сторінку з картковими курсами, або перенесіть їх на видне місце щоб їх було видно одразу без всіляких кліків і танців з бубном.
Звільніть свого дизайнера і найміть когось, хто розуміє що таке юзабіліті та юзер експіріенс
ViKostiantyn 3 октября 2025, 12:08
У відділенні і менеджер і касир запевнили мене що я можу зняти власні кошти без комісії (вони доречі лежали на депозиті), у квитанції також комісія не відображалася.
Після всього з рахунку списали 400грн.
На скаргу, чому мене обдурили — відповіли що я сам маю знати свої тарифи.
Більше ніяких депозитів і додатковиз послуг.
Не раджу зв’язуватись з некомпетентними шахраями.
Ann1909 2 октября 2025, 20:47
Взяла мікрозайм щоб влаштувати дитині день народження. Перевела цей займ на карту восток. За два дні до дня народження сина мені блокують картку. Пояснюючи тим, що незрозуміле надходження. Я їм скидаю номер договору з мікрозаймом, скидаю скріни що родичі відправили дитині гроші в якості подарунку. Їм всеодно. Спочатку чекайте 2 дні, потім 5 днів, потім 10 днів…не розблокували. Попросила закрити рахунок в цьому банку та вернути мені мої кошти. Сказали чекати 5 днів рішення банку. Чи закриють чи ні. Я плакала в телефон операторам що ці гроші для дитині на подарунок і торта. Мені не було більше за що купити. Відповідь була: ми не можемо нічим допомогти. На питання коли повернуть кошти. Відповідь: ніхто не знає, очікуйте рішення фахівців. Я проплакала тому що не знала як сказати дитині що не буде подарунка, свята та торта (…
Тепер в блогах, з кредитами, без свята дитина і немає на що жити. НАЙЖАХЛИВІШИЙ БАНК В УКРАЇНІ. Хочу скоріше щоб вернули кошти та забути його як страшний сон.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dmytro2233 6 сентября 2025, 19:04
Одесса. Ситицентр, Таирова. 29.08.2025. Жена снимала деньги в банкомате. Деньги списались со счета, но банкомат не выдал. Подали через свой банк заявление на возврат. Прошло больше недели, никакого результата. Да, срок ожидания может доходить до 30 дней, пока не произведут инкассацию. Но в других банках этот вопрос решается в течении недели. Сколько ещё ждать инкассацию?
ViktorD1991 27 августа 2025, 22:27
Отримав лист фінмоніториг. Відписав. Прислали, що високий ступінь ризику, 27.08 рахунок буде закритий або закрийте до вказаної дати самостійно.
26.08 картку заблокували і я не зміг перекинути свої кошти. 27 вже сказали, що рахунок в процесі закриття, списали 30%!!! від залишку коштів на якусь комісію.
В підтримці взагалі якісь неандертальці. Питаю чому 26 заблокували картку — бо перед закриттям рахунку блокують. Чому 26 ніхто не сказав. Інший менеджер взагалі сказав, що заблокував фінмоніторинг, але чому саме 26 також не зміг пояснити. Не розумію для чого сільпо з ними працює
Bebronskiy 26 августа 2025, 22:27
26.07.2025 — мені приходить переказ 2 000. Після чого банк просить підтвердити його, я надіслав листа. Спочатку сказали очікувати 2 дні, потім знову — очікуйте до понеділка. Вже 2 понеділок пройшов, пишуть очікуйте місяць згідно законодавства. Місяць пройшов — кажуть очікуйте ще. 🤯

Серйозно?

До цього банк неодноразово блокує всі перекази, з мого іншого рахунку — 1000 та 1000 грн переказ з картки сестри. Думав випадковість, ті кошти банк розблокував через декілька днів, неприємно — так. Але тут я знову роблю переказ на банк і мені знову блокують рахунок, випадковість? — не думаю.

Банк порушує закон та свій власний регламент. Якщо завтра не буде рішення відносно рахунку, буду писати заяву в НБУ.
Oleh290 14 августа 2025, 20:45
Просто соромно.
Комісія за смс не відображається, просто твоя картка йде в мінус. А виписку буде доступна на другий день.

Комісія за зарахування коштів, поповнила людина мені картку, теж в додатку не відображається. буде видно з завтрашнього дня.
Питання, а навіщо мені завтра. Мені сьогодні людина скинула, мені сьогодні треба підтвердження платежу. **** вам IT Відділ
beha17 17 июля 2025, 16:21
Отделение по адресу: Одесса, ул. Успенская, 44
Прислали письмо об отказе в обслуживании в январе, написали что могу закрыь счета по собственному желанию, написал им сказали нужно закрыть и властный тоже не было времени заняться этим, через пол года я узнаю от коллекторов что они за это время начислили мне пеню за использование счёта, ну ок подумал я заплатил заполнил заявление на закрытие в чате дал согласие, пришло письмо мы не можем вам закрыть счёта потому что вы не объяснили откуда деньги, (я это объяснил ещё в январе) пишу им и цитирую их письмо я клиент повышенного риска и так далее, уже не отвечают 3 неделю игнорируют обращения по телефону по тг, что я могу сказать про ваш банк, согласно указа НБУ я могу в одностороннем порядке закрыть счёта, а если вам что-то не нравится жалуетесь в НБУ.
Вікторія Пилипенко 16 июня 2025, 11:13
09.06.25 відправила сестрі кошти. 13.06.25 мені телефонує сестра і каже що її картку заблоковано. Банк Восток надіслав лист сестрі, де вказано, що її картку заблоковано, через те що я, як платник звернулась до поліції і подала заяву що цей переказ неправомірний і пов’язаний з шахрайськими діями. Що запит надійшов з Монобанку (я відправляла кошти з Монобанку). Але весь сок в тому, що я не писала ніяких заяв. Це моя сестра і добровільно відправила їй кошти. Звернулась до монобанку. Представники сказали що ніяких заяв по цій операції немає і вони нічого не відправляли в БанкВосток. Направили копію квитанції про оплату, мою переписку з монобанком, де вказано що від них ніякі заяви не надсилались. Я особисто телефонувала в БанкВосток але жодного результату це не дало. Представники банку восток нічим не можуть допомогти. В результаті моя сестра 4 дні не має можливсоті користуватись своїми власними коштами і вимушена користуватись кредитною картою. Її також повідомили що запит може розглядатись до 30днів. Це взагалі що? Це як? Вирішили поблокувати картки людям щоб прогнати кошти?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
RoYan 12 июня 2025, 20:27
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ольгиевская, 8
Одеса, Ольгіївська 8 — відділення вже місяців 2−3 не працює, але на сайті це не відмічено.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Browifi 29 мая 2025, 14:58
Цей банк — не про сервіс і не про захист клієнта. Це про тиск, комісії та проблеми, які вам створюють самі ж «фахівці» банку.

🔴 Банк вимагає ІПН третіх осіб, тобто людей, які надсилали вам кошти. Це пряме порушення закону України про захист персональних даних. Ви не зобов’язані надавати чужу особисту інформацію, а вони це знають — і все одно змушують.

🔴 У разі відмови — банк закриває рахунок без пояснень, жодних офіційних документів або доказів не надає, хоча формально прикривається статтею 15 Закону «Про запобігання легалізації доходів…».

🔴 Найгірше те, що під час переказу залишку ваших грошей до іншого банку, БВР прямо вказує у призначенні платежу фразу: «закриття рахунку, ст. 15». Цим вони автоматично створюють вам проблеми в новому банку — адже інша установа бачить «підозру» ще до будь-яких пояснень і блокує рахунок, вимагає виписки, пояснення, перевірки.

🔴 Це не просто грубість чи неуважність — це фінансова підстава, яка може серйозно ускладнити вам роботу з будь-яким іншим банком.

🔴 На офіційні звернення — повна тиша. Банк просто ігнорує запити, навіть підписані КЕП.

🔴 Перед закриттям рахунку ще й знімають «комісію за обслуговування», хоча закривають самі ж і без вашої ініціативи.

❗️восток — це не обслуговування, це схема створення проблем для клієнта і зняття грошей за рахунок юридичної маніпуляції.

Не зберігайте там кошти. Не реєструйтесь. Уникайте цього банку. Їхня мета — не допомогти вам, а нажитися на вас і перекласти всі проблеми на вас.
Максим Усатов 5 мая 2025, 14:54
Банк заблокировал деньги без причины, я не провел не одной операции, пополнил всего 15.000 тыс грн, а деньги не отдают, ужасный банк, какаято шарашкина кантора, на мои вопросы не отвечают, говорят только о какомто письме на почту, решите этот вопрос, мои деньги удердиваются не законно, блокируйте счета лучше депутатам, а не нормальным людям и их последние деньги
a b 30 апреля 2025, 23:33
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ольгиевская, 8
Банк Восток начал брать комиссию за зачисление зарплаты военным. При общении с колл-центром сотрудники колл-центра ведут себя некорректно, отказываются общаться на с кем-то кто понимаем, а банковских вопросах даже если владелец карты прошел аутентификацию в банке и подтверждает, что доверяет другому человек защищать его интересы. Сотрудник колл-центра потребовал нотариально заверенную доверенность!!! Отказались общаться даже на громкой связи, что можно было подсказывать владельцу карты. Когда общаются рассказывают, что часть не правильно оформила назначение платежа, когда же им сказали, что в прошлом месяце не брали, а назначение платежа было тоже самое, сказали, что зарплата военного на основании постановления НБУ превышает какие то лимиты, по этому они берут комиссии. Что за бред??? На кого работает этот банк???
По моему сотрудники банка вообще потеряли совесть, люди рискуют жизнью и здоровьем ради того чтобы у них были премии??? Почему наши госорганы не разбираются с такими банками??? Почему сотрудники кол-центра банка пользуются тем, что не все люди подготовлены и могут отстаивать свои интересы начинают вешать лапшу на уши владельцам карт???
Минфин
Ответ администратора
29 мая 2025, 12:51
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/05/29/151746338/
Serhiiunl 17 апреля 2025, 23:42
Отделение по адресу: Киев, бул. Леси Украинки, 26
Нажаль, але банк Восток приєднався до таких неадекватних банків, як Моно, Райфайзен, А-банк, Таскомбанк, Ізі банк і блокують рахунки без попередження. Кошти з рахунку можна забрати лише якщо пояснити походження або ж закрити рахунок.
Я пояснив походження, написав заяву, що не спонсорую тероризм, але банк це проігнорував.
Шкода, що таке відношення до клієнтів у більшості банків України.
Поки Sense і Ощадбанк не розчарували.
Дуже шкода, що Восток став у один рядок з іншими неадекватними банками.
rinvaleri 27 февраля 2025, 22:30
Сьогодні виявилось що на картці -, причому неможливо зрозуміти, куди пішли гроші, операція не відображається зовсім, просто синус на картці і все. Подзвонила на гл де мені розповіли, що то спиралося за користування повідомлення через смс. Ну ок, я ж не проти заплатити, але відобразите це у історії руху коштів. Мені сказали що такої опціі у банку нема, ця інформація є тільки якщо зробити виписку по рахунку. І я оце зрозуміла, що банк так непомітно може списувати гроші, і ти навіть знати не будешь, якщо тільки побачишь у випісці, коли вже буде пізно.
Оновити данні через додаток неможливо, я вже 4−5 разів точно загружала нові документи, але оновлення так і не відбулося. Оновлення взагалі відбувається посеред дня, додаток не робить, карта не працює, ти нічого не модель ні купити, не перерахувати гроші. Надіслали листа, що якщо не оновлю данні, заблокують рахунок. Не потрібно, я закрию його сама. Не розуміти, де ділися гроші, а для того щоб дізнатися треба зробити два притопа, три прихлопа, то мене це не влаштовує.
odessit255 20 февраля 2025, 14:52
Получил поздно вечером в сб перевод, прверил по номеру, сообщил покупателю, что пойду за деньгами в пн, ну и тогда отправлю ему товар. Но решил глянуть — а может есть какое поблизости «отделение выходного дня»? И да, рядышком оказалось рабочим хорошо знакомое мне (ну рядом же) отделение банка Восток. Пошел, без очереди оформил выдачу валюты и получил все в кассе, в том числе 2 доллара одной купюрой. В этот же день отправил товар покупателю, он там просто прифигел от наших сервисов, о чем и написал мне.
P. S. А как банку удается сохранить такое название?
Алина Литвиненко 14 февраля 2025, 11:33
Відкрито виконавче провадження заблокували рахунок. Приватний виконавець дав постанову про 2 мінімальні зарплати, а вони мені пишуть, що ці кошти можна зняти тільки в касі банку і ніякі операції більше робити не можна
Devastation 6 февраля 2025, 11:14
Нужно было пройти вход в приложения «Резерв+» и «Дiя». Совершал вход через «банкид» (или как он там называется). Смс с кодом от банка приходит, но резерв+ и дия пишут об ошибке, что не удалось получить данные.
Звоню оператору — говорит, что я не дал им свой мэйл, а теперь у них новые правила и нужно давать мэйл. А я
а) не имею мэйла (был когда-то от мэйл ру)
б) не обязан подстраиваться под необоснованные требования банка, тем более НОВЫЕ, о которых ни слова в договоре между мной и банком.

Оператор принял заявку на рассмотрение. Сегодня звонит оператор и говорит
— «Для решения вашего вопроса отправьте скриншот на ПОЧТУ».

На какую, мать её, почту, если у меня самого нет почты??? Вы там с головой вообще дружите? Может где-то в законе укажите требования к мэйлу? Может ткнете мне в договор и укажете на что-то связанное с мэйлом? На почту скриншот мне отправить через что? Даже если Укр.Почту, то сколько мне ждать по времени, если мне приложение «Дия» нужно как говорится еще вчера?
direktop 21 января 2025, 12:34
Заказал в интернете товар на машину на сумму 17 368 гривен.позвонил на телефон банка 0562333449.начала грубить и не хотела погать в решении вопроса.когда предложил оператору записывать разговор.положила трубку.солдат ЗСУ Белинский А В.
dmytror1977 18 декабря 2024, 15:14
Придбав у Сільпо карту за 50 гривень, бо іноді ліміти по переказам на місяць перевищували 150 косих, ну шо робити в наш тяжкий час.

По-перше, зареєструвати карту був challenge. Довелося раза 3 або 4 перефотографувати паспорт, один раз бо їх програма ідентифікації по лицю не працює, коли ти стоїш на світлому тлі. Ну добре, якось на 4й раз змогли.
(Лірічєскоє отступлєніє: Потім, правда, після першого платіжа за касі Сільпо я зрозумів, шо воно якось гірше за карту Моно. Бо якшо платити БВР у тебе лише бонуси, а якшо Моно — то бонуси і у аплікації Сільпо і кеш-бек на Моно. Мєлочь, але приємно.)

Далі ми поговоримо, про те шо зробив, шо визвало підозру у банку. Перевів з власного ФОП рахунку у іншому поважному банку тисяч 200, там купив валюти на доларову картку БВР і переслав дітям як подарунок, бо скоро Різдво і Ханука), ну і на остачу пороздавав борги на карти різним добрим людям. Серед них не було лиць з талібану.

І тут приходить телега з банку, анонімна. Хоча я ще буду виясняти, чи не скам то.
Банк, без всякого посилання на свого представника — ну може директор писав, буває, може я досить великий клієнт для них, в принципі теж приємно — так от банк каже, шо тут тероризм мабуть спонсорую. І дає мені перелік усього шо їм треба вислати з документів, «і побольше, побольше».
І от тут починаємо.
1) По-перше, лист від банк має бути номерним. Бо колись така тєлєга попадала під статтю КК «Наклеп», 151 частина 3. До 2-х років. Але зараз у нас декріміналізація, клепай шо бажаєш.
2) Вони потребують усього, навіть розказати яка ваша доля ринку і на якому. В принципі, як і всі, ми лідери свого сегменту, але все це пропонується вислати «на дєрєвню deadушке» — по відкритим каналам зв’язки, звісно вказавши, що вони зберігають таємницю. Вони може й зберігають, а пошта може й не дуже. Особливо про лідерство на ринку. Тобто шось не те з кіберсек'юріті. А потім люди скаржаться, шо гроші зникли. І довіра до банківської системи.
3) Далі, 99.9% грошей пришло на карту БВР з могу рахунку ФОП, тобто я собі послав оті гроші, які повністю чисті, бо банк зберігає усю історію моїх контрактів за 5+ років. Може хтось кидав 200 грн за куплену піцу. Ситуація по нашому часу є абсолютно неадекватною.

Оскільки лист від банку може бути скамом — я підготувався, тобто витратив остачу і маю на карті 1 грн. :)

Шо у нас у сумі:
неадекватне програмне забезпечення банку:
1) підтвердження особи по тижню, бо у них не робить алгоритм розпізнавання лиць.
2) автоматизований моніторинг, неадекватний часу.
Завтра дзвонитиму у банк і шукатиму, хто там такий вумний. Гривню і дві коп. хай собі заберуть, може краще стане. Про результати проінформую.
Главная / Банки Украины 🏦 / ВСТ Банк (Банк Восток) 💰 / Отзывы о ВСТ Банке (Банке Восток) 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о ВСТ Банке (Банке Восток), а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.