Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Відсутній картковий курс валют на сайті
Зробіть окрему сторінку з картковими курсами, або перенесіть їх на видне місце щоб їх було видно одразу без всіляких кліків і танців з бубном.
Звільніть свого дизайнера і найміть когось, хто розуміє що таке юзабіліті та юзер експіріенс
Комментарии (1)
Некомпетентные сотрудники
Після всього з рахунку списали 400грн.
На скаргу, чому мене обдурили — відповіли що я сам маю знати свої тарифи.
Більше ніяких депозитів і додатковиз послуг.
Не раджу зв’язуватись з некомпетентними шахраями.
Написать комментарий
Жахливішого банку НЕ ІСНУЄ
Тепер в блогах, з кредитами, без свята дитина і немає на що жити. НАЙЖАХЛИВІШИЙ БАНК В УКРАЇНІ. Хочу скоріше щоб вернули кошти та забути його як страшний сон.
Комментарии (2)
Банкомат не выдал деньги
Написать комментарий
Кидають клієнтів
26.08 картку заблокували і я не зміг перекинути свої кошти. 27 вже сказали, що рахунок в процесі закриття, списали 30%!!! від залишку коштів на якусь комісію.
В підтримці взагалі якісь неандертальці. Питаю чому 26 заблокували картку — бо перед закриттям рахунку блокують. Чому 26 ніхто не сказав. Інший менеджер взагалі сказав, що заблокував фінмоніторинг, але чому саме 26 також не зміг пояснити. Не розумію для чого сільпо з ними працює
Комментарии (2)
Шахрайський банк — який порушує законодавство.
Серйозно?
До цього банк неодноразово блокує всі перекази, з мого іншого рахунку — 1000 та 1000 грн переказ з картки сестри. Думав випадковість, ті кошти банк розблокував через декілька днів, неприємно — так. Але тут я знову роблю переказ на банк і мені знову блокують рахунок, випадковість? — не думаю.
Банк порушує закон та свій власний регламент. Якщо завтра не буде рішення відносно рахунку, буду писати заяву в НБУ.
Написать комментарий
Не відображається комісія
Комісія за смс не відображається, просто твоя картка йде в мінус. А виписку буде доступна на другий день.
Комісія за зарахування коштів, поповнила людина мені картку, теж в додатку не відображається. буде видно з завтрашнього дня.
Питання, а навіщо мені завтра. Мені сьогодні людина скинула, мені сьогодні треба підтвердження платежу. **** вам IT Відділ
Написать комментарий
Банк где Фин отдел ручники затянутые.
Комментарии (3)
Якісь ***** а не банк
Написать комментарий
Відділення не працює
Написать комментарий
Банк восток — небезпечна фінансова пастка під прикриттям «статті 15»
🔴 Банк вимагає ІПН третіх осіб, тобто людей, які надсилали вам кошти. Це пряме порушення закону України про захист персональних даних. Ви не зобов’язані надавати чужу особисту інформацію, а вони це знають — і все одно змушують.
🔴 У разі відмови — банк закриває рахунок без пояснень, жодних офіційних документів або доказів не надає, хоча формально прикривається статтею 15 Закону «Про запобігання легалізації доходів…».
🔴 Найгірше те, що під час переказу залишку ваших грошей до іншого банку, БВР прямо вказує у призначенні платежу фразу: «закриття рахунку, ст. 15». Цим вони автоматично створюють вам проблеми в новому банку — адже інша установа бачить «підозру» ще до будь-яких пояснень і блокує рахунок, вимагає виписки, пояснення, перевірки.
🔴 Це не просто грубість чи неуважність — це фінансова підстава, яка може серйозно ускладнити вам роботу з будь-яким іншим банком.
🔴 На офіційні звернення — повна тиша. Банк просто ігнорує запити, навіть підписані КЕП.
🔴 Перед закриттям рахунку ще й знімають «комісію за обслуговування», хоча закривають самі ж і без вашої ініціативи.
❗️восток — це не обслуговування, це схема створення проблем для клієнта і зняття грошей за рахунок юридичної маніпуляції.
Не зберігайте там кошти. Не реєструйтесь. Уникайте цього банку. Їхня мета — не допомогти вам, а нажитися на вас і перекласти всі проблеми на вас.
Комментарии (2)
Заблокировали сразу после того как пополнил карту на 15.000 тыс грн!!!
Комментарии (4)
Банк Восток начал брать комиссию за зачисление зарплаты военным.
По моему сотрудники банка вообще потеряли совесть, люди рискуют жизнью и здоровьем ради того чтобы у них были премии??? Почему наши госорганы не разбираются с такими банками??? Почему сотрудники кол-центра банка пользуются тем, что не все люди подготовлены и могут отстаивать свои интересы начинают вешать лапшу на уши владельцам карт???
Комментарии (6)
Блокують без попередження
Я пояснив походження, написав заяву, що не спонсорую тероризм, але банк це проігнорував.
Шкода, що таке відношення до клієнтів у більшості банків України.
Поки Sense і Ощадбанк не розчарували.
Дуже шкода, що Восток став у один рядок з іншими неадекватними банками.
Комментарии (2)
Дивний банк
Оновити данні через додаток неможливо, я вже 4−5 разів точно загружала нові документи, але оновлення так і не відбулося. Оновлення взагалі відбувається посеред дня, додаток не робить, карта не працює, ти нічого не модель ні купити, не перерахувати гроші. Надіслали листа, що якщо не оновлю данні, заблокують рахунок. Не потрібно, я закрию його сама. Не розуміти, де ділися гроші, а для того щоб дізнатися треба зробити два притопа, три прихлопа, то мене це не влаштовує.
Написать комментарий
Выдали перевод в воскресенье
P. S. А как банку удается сохранить такое название?
Написать комментарий
Виконавче провадження
Написать комментарий
Бред с новыми правилами
Звоню оператору — говорит, что я не дал им свой мэйл, а теперь у них новые правила и нужно давать мэйл. А я
а) не имею мэйла (был когда-то от мэйл ру)
б) не обязан подстраиваться под необоснованные требования банка, тем более НОВЫЕ, о которых ни слова в договоре между мной и банком.
Оператор принял заявку на рассмотрение. Сегодня звонит оператор и говорит
— «Для решения вашего вопроса отправьте скриншот на ПОЧТУ».
На какую, мать её, почту, если у меня самого нет почты??? Вы там с головой вообще дружите? Может где-то в законе укажите требования к мэйлу? Может ткнете мне в договор и укажете на что-то связанное с мэйлом? На почту скриншот мне отправить через что? Даже если Укр.Почту, то сколько мне ждать по времени, если мне приложение «Дия» нужно как говорится еще вчера?
Написать комментарий
нет желания в помощи в мошенничестве ВОЕНОСЛУЖАЩЕМУ
Комментарии (7)
ніколи не думав, шо є настільки неадекватні банки
По-перше, зареєструвати карту був challenge. Довелося раза 3 або 4 перефотографувати паспорт, один раз бо їх програма ідентифікації по лицю не працює, коли ти стоїш на світлому тлі. Ну добре, якось на 4й раз змогли.
(Лірічєскоє отступлєніє: Потім, правда, після першого платіжа за касі Сільпо я зрозумів, шо воно якось гірше за карту Моно. Бо якшо платити БВР у тебе лише бонуси, а якшо Моно — то бонуси і у аплікації Сільпо і кеш-бек на Моно. Мєлочь, але приємно.)
Далі ми поговоримо, про те шо зробив, шо визвало підозру у банку. Перевів з власного ФОП рахунку у іншому поважному банку тисяч 200, там купив валюти на доларову картку БВР і переслав дітям як подарунок, бо скоро Різдво і Ханука), ну і на остачу пороздавав борги на карти різним добрим людям. Серед них не було лиць з талібану.
І тут приходить телега з банку, анонімна. Хоча я ще буду виясняти, чи не скам то.
Банк, без всякого посилання на свого представника — ну може директор писав, буває, може я досить великий клієнт для них, в принципі теж приємно — так от банк каже, шо тут тероризм мабуть спонсорую. І дає мені перелік усього шо їм треба вислати з документів, «і побольше, побольше».
І от тут починаємо.
1) По-перше, лист від банк має бути номерним. Бо колись така тєлєга попадала під статтю КК «Наклеп», 151 частина 3. До 2-х років. Але зараз у нас декріміналізація, клепай шо бажаєш.
2) Вони потребують усього, навіть розказати яка ваша доля ринку і на якому. В принципі, як і всі, ми лідери свого сегменту, але все це пропонується вислати «на дєрєвню deadушке» — по відкритим каналам зв’язки, звісно вказавши, що вони зберігають таємницю. Вони може й зберігають, а пошта може й не дуже. Особливо про лідерство на ринку. Тобто шось не те з кіберсек'юріті. А потім люди скаржаться, шо гроші зникли. І довіра до банківської системи.
3) Далі, 99.9% грошей пришло на карту БВР з могу рахунку ФОП, тобто я собі послав оті гроші, які повністю чисті, бо банк зберігає усю історію моїх контрактів за 5+ років. Може хтось кидав 200 грн за куплену піцу. Ситуація по нашому часу є абсолютно неадекватною.
Оскільки лист від банку може бути скамом — я підготувався, тобто витратив остачу і маю на карті 1 грн. :)
Шо у нас у сумі:
неадекватне програмне забезпечення банку:
1) підтвердження особи по тижню, бо у них не робить алгоритм розпізнавання лиць.
2) автоматизований моніторинг, неадекватний часу.
Завтра дзвонитиму у банк і шукатиму, хто там такий вумний. Гривню і дві коп. хай собі заберуть, може краще стане. Про результати проінформую.
Комментарии (2)