Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Восток Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.4000 | 42.0000 |
EUR | 46.7500 | 47.9500 |
Все курсы банка |
Блокують без попередження
Я пояснив походження, написав заяву, що не спонсорую тероризм, але банк це проігнорував.
Шкода, що таке відношення до клієнтів у більшості банків України.
Поки Sense і Ощадбанк не розчарували.
Дуже шкода, що Восток став у один рядок з іншими неадекватними банками.
Комментарии (2)
Дивний банк
Оновити данні через додаток неможливо, я вже 4−5 разів точно загружала нові документи, але оновлення так і не відбулося. Оновлення взагалі відбувається посеред дня, додаток не робить, карта не працює, ти нічого не модель ні купити, не перерахувати гроші. Надіслали листа, що якщо не оновлю данні, заблокують рахунок. Не потрібно, я закрию його сама. Не розуміти, де ділися гроші, а для того щоб дізнатися треба зробити два притопа, три прихлопа, то мене це не влаштовує.
Написать комментарий
Выдали перевод в воскресенье
P. S. А как банку удается сохранить такое название?
Написать комментарий
Виконавче провадження
Написать комментарий
Бред с новыми правилами
Звоню оператору — говорит, что я не дал им свой мэйл, а теперь у них новые правила и нужно давать мэйл. А я
а) не имею мэйла (был когда-то от мэйл ру)
б) не обязан подстраиваться под необоснованные требования банка, тем более НОВЫЕ, о которых ни слова в договоре между мной и банком.
Оператор принял заявку на рассмотрение. Сегодня звонит оператор и говорит
— «Для решения вашего вопроса отправьте скриншот на ПОЧТУ».
На какую, мать её, почту, если у меня самого нет почты??? Вы там с головой вообще дружите? Может где-то в законе укажите требования к мэйлу? Может ткнете мне в договор и укажете на что-то связанное с мэйлом? На почту скриншот мне отправить через что? Даже если Укр.Почту, то сколько мне ждать по времени, если мне приложение «Дия» нужно как говорится еще вчера?
Написать комментарий
нет желания в помощи в мошенничестве ВОЕНОСЛУЖАЩЕМУ
Комментарии (7)
ніколи не думав, шо є настільки неадекватні банки
По-перше, зареєструвати карту був challenge. Довелося раза 3 або 4 перефотографувати паспорт, один раз бо їх програма ідентифікації по лицю не працює, коли ти стоїш на світлому тлі. Ну добре, якось на 4й раз змогли.
(Лірічєскоє отступлєніє: Потім, правда, після першого платіжа за касі Сільпо я зрозумів, шо воно якось гірше за карту Моно. Бо якшо платити БВР у тебе лише бонуси, а якшо Моно — то бонуси і у аплікації Сільпо і кеш-бек на Моно. Мєлочь, але приємно.)
Далі ми поговоримо, про те шо зробив, шо визвало підозру у банку. Перевів з власного ФОП рахунку у іншому поважному банку тисяч 200, там купив валюти на доларову картку БВР і переслав дітям як подарунок, бо скоро Різдво і Ханука), ну і на остачу пороздавав борги на карти різним добрим людям. Серед них не було лиць з талібану.
І тут приходить телега з банку, анонімна. Хоча я ще буду виясняти, чи не скам то.
Банк, без всякого посилання на свого представника — ну може директор писав, буває, може я досить великий клієнт для них, в принципі теж приємно — так от банк каже, шо тут тероризм мабуть спонсорую. І дає мені перелік усього шо їм треба вислати з документів, «і побольше, побольше».
І от тут починаємо.
1) По-перше, лист від банк має бути номерним. Бо колись така тєлєга попадала під статтю КК «Наклеп», 151 частина 3. До 2-х років. Але зараз у нас декріміналізація, клепай шо бажаєш.
2) Вони потребують усього, навіть розказати яка ваша доля ринку і на якому. В принципі, як і всі, ми лідери свого сегменту, але все це пропонується вислати «на дєрєвню deadушке» — по відкритим каналам зв’язки, звісно вказавши, що вони зберігають таємницю. Вони може й зберігають, а пошта може й не дуже. Особливо про лідерство на ринку. Тобто шось не те з кіберсек'юріті. А потім люди скаржаться, шо гроші зникли. І довіра до банківської системи.
3) Далі, 99.9% грошей пришло на карту БВР з могу рахунку ФОП, тобто я собі послав оті гроші, які повністю чисті, бо банк зберігає усю історію моїх контрактів за 5+ років. Може хтось кидав 200 грн за куплену піцу. Ситуація по нашому часу є абсолютно неадекватною.
Оскільки лист від банку може бути скамом — я підготувався, тобто витратив остачу і маю на карті 1 грн. :)
Шо у нас у сумі:
неадекватне програмне забезпечення банку:
1) підтвердження особи по тижню, бо у них не робить алгоритм розпізнавання лиць.
2) автоматизований моніторинг, неадекватний часу.
Завтра дзвонитиму у банк і шукатиму, хто там такий вумний. Гривню і дві коп. хай собі заберуть, може краще стане. Про результати проінформую.
Комментарии (2)
Відгук про Банк Восток
Мої звернення завжди вирішуються оперативно, як у відділені, так і онлайн в чаті підтримки.
Окремо хочу відзначити зручність мобільного додатку. Інтерфейс зрозумілий, а всі додаткові функції доступні буквально в кількох кліках. Ще хотілось би у додатку бачити «Аналітику витрат», це значно полегшить моє управління фінансами.
Банк також пропонує вигідні умови для своїх клієнтів — від кешбека для фізичних осіб до спеціальних пропозицій для бізнесу. Це завжди приємно радує і створює почуття, що клієнти тут на першому місці.
Дякую Банку Восток за чудовий сервіс та турботу про своїх клієнтів! Рекомендую всім, хто цінує якість і комфорт! 😊
Написать комментарий
Заблокировали карту
Написать комментарий
Заблокировали счет со всеми деньгами без причин. Оборот не превысил 30000 грн.
Написать комментарий
Блокировка счета и невозможность получить обратно свои деньги
Менеджеры абсолютно некомпетентны, крайне неприятные впечатления от общения с ними.
Комментарии (1)
долго рассматривают заявку о разблокировке счета
Я жду почти месяц свои деньги за сраные 9 платежей (когда заблокароыалм карту было 8, но в тот момент было засчитано еще 1 платеж на заблокированную карту)
Высшие специалисты нечего не могут сделать, надеюсь после моего отзыва вы хоть ускоритесь? поставлю 4−5 тогда
или вы будете мне как в тех поддержке? «мы продублировали ваше обращение чтобы решить быстрее ваш вопрос»
нечего не решаете, заставляете ждать!
Комментарии (1)
Обманули з акцією
Потрібно було відкрити ФОП рахунок і зробити одну операцію (на будь яку суму)
і тоді протягом 14 днів нарахують 500 гривень. я виконав умови 14 днів минуло наступив новий місяць нічого немає.
Підтримка зробила тікет і мовчить 3 день.
Дуже погане ставлення до людей максимально не рекомендую.
Надіюсь бонуси обіцяні виплатять…
Написать комментарий
Навязывание непонятных и ненужных идентификаций
Написать комментарий
Рівень обслуговування
Написать комментарий
Карта не работает в банкоматах в Испании
Написать комментарий
заморозив кошти і не закриваає рахунок
оператор Тетяна ну дуже сильно не хотіла зі мной общатись і саме вона не прийняла заяву на закриття рахунку
Комментарии (5)
Вимагають гроші
Написать комментарий
Привітання з 8 Березня!
Вчора 8.03.2024 поповнювалася рахунок мобільного телефону з мобільного додатку БАНК ВОСТОК. Сьогодні подзвонила до тітки чи прийшло повнення, а поповнення не прийшло. Подивилася на рахунок, гроші пішли. Подзвонила до оператора мені пояснили, що гроші пішли зовсім на інший рахунок.Цей рахунок, я поповнила 17 квітня 2020р.Банк сам рішив, який рахунок я маю поповнити. Він пітягнув старий рахунок і поповнив. Ситуацію вони не в змозі виправити. Як таке може бути???
ДЯКУЮ БАНКУ ЗА ВІТАННЯ З 8 БЕРЕЗНЯ!
Написать комментарий
Повернення коштів
Комментарии (2)