Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
0997946088 4 февраля 2020, 12:39
Сьогодні вранці прийшла у відділення Райфайзен Банк Аваль для того щоб закрити кредит та зарплатну карту якою вже давно не користуюсь в банку мені повідомили що не можуть закрити кредит сьогодні бо він закривається на тротязі десяти днів я їй кажу давайте я хоч напишу заяву на закриття вона таке ну добре типу вона мені робить услугу прийняла в мене заяву та каже через десять днів можете прийти та перевірити чи кредит закритий або можете взагалі не приходити карту вона мені повернула хоча я її брати назад не захоті у зв’язку з тим що хотіла повністю закрити всі карти в банку вона відмовила спираючись на те що кредит ще не закритий бо ще не пройшло десять днів я шокована!
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 февраля 2020, 15:06
Доброго дня!
Для повного закриття карткових рахунків в тому числі і кредитних потрібний деякий час. Строки закриття передбачені договором, який укладався між Клієнтом та Банком. Так, протягом 10 днів після подання відповідної заяви, виконуються дії, необхідні для підготовки рахунку до закриття та видачі клієнту власних коштів, які наявні на рахунку (за вирахуванням передбачених комісій). Після цього може бути надана довідка про закриття, у разі необхідності.
Працівникам відділення наголошено на необхідності надавати Клієнтам чіткі та зрозумілі роз’яснення, стосовно порядку проведення тих чи інших банківських операцій з метою запобігання непорозумінь з боку Клієнта. Нам прикро, що Ви залишились незадоволенні якістю обслуговування.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
demyanuk 4 февраля 2020, 11:37
Прикро писати негативний відгук про конкурентний і хороший банк, але компетентність його працівників і робота гарячої лінії вкрай обурює.
Юридична особа в один день сплачує і податки по з/п і саму з/п, при цьому сплата податків проводиться одразу, а платіж по з/п блокується з причиною несплати ЄСВ, хоча сума платежу ЄСВ перевищує потрібну суму сплати.Оператор гарячої лінії пропонує надіслати платіж на опрацювання на наступний день повторно (так як це вже 18.00)з зазначенням в призначені платежу, коли і за якими платіжками сплачено податки.Платіж надіслано знову з реквізитами, як і вимагалось.Але знову відхилено! Тепер банк вимагає одноденну довідку з податкової про відсутність заборгованості перед державою по сплаті податків.
Розчарована.Отак і втрачаються клієнти!
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 февраля 2020, 15:59
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви залишилися незадоволені якістю обслуговування в нашому Банку.
Маємо зазначити, що, існує чітко встановлений перелік вимог щодо перевірки сплати ЄСВ, який розроблений у відповідності до законодавства. В разі, якщо працівниками уповноваженого підрозділу встановлено, що сума сплаченого ЄСВ менша ніж 1/3 суми коштів для виплати заробітної плати, на жаль, розрахунковий документ не може бути прийнятий Банком без надання оригіналу довідки-розрахунку.
Для оцінки компетентності працівників, які надавали Вам консультації, просимо надіслати інформацію (коли, з якого номеру телефону Ви зверталися на гарячу лінію та який працівник та коли консультував Вас у відділенні) на електронну адресу info@aval.ua, з посиланням на даний відгук.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Daliba 1 февраля 2020, 12:17
В отделении не дают полную информацию. Номер карточки, если вы потеряли вы не узнаете даже в личном кабинете. Деньги на карте аваля но на кредит они переходят в течение 3 рабочих дней и за эти дни платите Вы!!! Операторы дерзкие!!! Не при каких условиях не рекомендую этот банк!!! Ужас!
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 февраля 2020, 17:09
Доброго дня!
На жаль, даної інформації не достатньо для аналізу причин, які викликали Ваше незадоволення. Зверніться до нас, будь ласка, на адресу info@aval.ua або заповніть форму зворотного зв’язку на сайті за посиланням: https://www.aval.ua/kontakti/kontaktnaya-forma. Вкажіть:
— Ваші прізвище, ім’я, ІПН та номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру;
— детальну інформацію про те, у якому саме відділенні та стосовно чого Ви не отримали повної консультації;
— дату дзвінка, під час якого оператор поводив себе неналежним чином.
Стосовно номера картки, маємо повідомити, що це вимоги Міжнародних платіжних систем, які пов’язані з безпекою використання даних картки.
Нам прикро, що у Вас склалося неприємне враження щодо якості обслуговування в нашому Банку.
З повагою,
АТ « Райффайзен Банк Аваль».
Зібралися з дружиною відкрити вклад у цьому банку — у дружина зарплатна карта. Пішла вона у відділення з паспортом і кодом — відкрийте мені валютний рахунок. Відстояла пів години. Спеціаліст каже: а навіщо ви сюди прийшли, відкриєте вдома в кабінеті. Далі як в казці вона шукала, не знайшла, я шукав — не знайшов, кабінет вперто відправляє у відділення з паспортом і кодом.… Подзвонили у службу підтримки і замість того щоб розказати як користуватися кабінетом, ми проходили телефонну ідентифікацію особи…
Вирішили відкрити вклад у банку де поменше оленів працює…
Не рекомендую.
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 февраля 2020, 16:12
Доброго дня!
Враховуючи, що Вами не вказані дані клієнта, якому відмовили у відкритті рахунку, на жаль, детально проаналізувати ситуацію не вдалося. Крім того, згідно інформації, отриманої від працівників Васильківського районного відділення, адресу якого Ви зазначили у відгуку, останнім часом черги у відділенні відсутні.
Працівники відділення, дійсно, рекомендують Клієнтам скористатися системою «Райффайзен онлайн», оскільки це швидше і зручніше ніж відкриття рахунку у відділенні. Однак, виконання даної операції можливо, виключно, якщо дані Клієнта актуалізовані та він не є підприємцем. Нам прикро, що дана ситуація спонукала Вашу дружину відмовитись від відкриття рахунку в нашому Банку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Serhiozzi 31 января 2020, 9:04
Так, как в банкоматах этого уважаемого банка можно встретить только такие купюры, как «сотки» и «двухсотки» предлагаю переименовать этот банк, на «Крузак».
Банк «Крузак» — всегда надёжные «двухсотки» и проверенные временем «сотки».
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 февраля 2020, 16:39
Доброго дня!
На жаль, Вами не вказано у якому саме банкоматі виникли труднощі зі зняттям коштів. Переважна кількість наших банкоматів завантажується купюрами номіналом 20, 50, 100 та іншими, в залежності від проведених спостережень відносно того, які суми найчастіше запитують Клієнти.
Додатково пропонуємо Вам здійснювати безготівкові розрахунки Вашою карткою та користуватися системою «Райффайзен онлайн», що взагалі мінімізує необхідність зняття готівки. Запевняємо Вас, що ми постійно вдосконалюємо шляхи надання послуг та нам дуже прикро, що викликали Ваше незадоволення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Hopen0525 30 января 2020, 17:33
Звернулася у центральне відділення Райффайзенбанк Аваль м. Тернополя з наступним питанням: мій син перебуває на навчанні в Канаді з 2017р. Має відкритий рахунок та картку Райффайзенбанк Аваль. Певний час користувався нею в Канаді, але після відмови від послуг Київстару (має канадський номер мобільного телефону), немає доступу до інтернет-банкінгу. Попросив мене з'ясувати залишок коштів на рахунку та можливість або поновлення доступу до інтернет-банкінгу, або закриття рахунку. Маю нотаріальну довіреність від сина, видану у 2017 році, де вказано, що він довіряє мені представляти його інтереси в усіх банківських установах та розпоряджатися всіма його банківськими рахунками.
Мало того, що я вистояла в черзі до «спеціаліста», тому що робота з клієнтами побудована жахливо! 5 «спеціалістів», з яких 2 мають інші завдання(!!!), 1 пішла на обіді та 6 клієнтів в черзі! Ще більший подив у мене виникла «кваліфікація» цих «спеціалістів»!!! Виявляється, що в довіреності МАЄ БУТИ ВКАЗАНИЙ НОМЕР РАХУНКУ, яким я можу розпоряджатися!!! Ці зміни в так звану «політику банку» були внесені рік тому. Цікаво, ми при оформленні довіреності в 2017р. повинні були про це знати!?!? А з 2020р. рахунки змінені і мають тепер формат системи IBAN- це ми також повинні були передбачити в 2017р.?!?! Виявляється, що інструкція банку має більшу вагу, ніж нотаріально засвідчена довіреність!!! Ситуації бувають різні, і дійсно клієнтоорієнтований банк має вникнути і допомогти, а не тупо посилатися на інструкцію. Ця обмеженість працівників банку різного рівня вражає!!! Нікому не пораджу мати справу з Райффайзенбанк Аваль!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 февраля 2020, 18:01
Доброго дня!
Нам прикро, що обслуговування у відділенні Банку викликало Ваше незадоволення. Інформація, щодо наявності черг, передана до уповноваженого підрозділу з метою аналізу причин їх виникнення та вжиття заходів. Приносимо вибачення за завдані незручності.
Що стосується наявності/відсутності у довіреності повноважень на отримання інформації по рахунку Клієнта Банку, на жаль, без наявності копії довіреності відсутня можливість надати коментарі з даного приводу. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу Банку info@aval.ua з посиланням на даний відгук та додайте сканокопію довіреності. Ми проведемо перевірку та повідомимо Вас.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ludmila44 29 января 2020, 8:49
Шановне керівництво банку, мій коментар не є скаргою, скоріше — констатація прикрого факту. Протягом більше десятка років є клієнтом вашого банку, маю зарплату, кредитну картки, закритий споживчий кредит. 27.01.2020 р. ввечері, під час перевірки своїх карток в інтернет банкінгу виявила, що вони пропали, тобто було написано, що у мене їх немає. Оператор гарячої лінії, перевіривши, дала пояснення, що на мої картки: зарплату, кредитну накладений арешт приватним виконавцем Тетяною Леонідівною і маю ій дзвонити і з'ясовувати, чому і за що. Наступного дня, починаючи з ранку, на жоден дзвінок приватний виконавець не відповіла. Дякувати ще одному вашому оператору, дізналася, хоча б, де взяти інформацію. На сайті Міністерства юстиції знайшла свої данні в Єдиному реєстрі боржників, за номером ВП дізналася, що стягувачем є банк Форвард. Так, у мене були і є з цім банком проблеми, тому що замість конструктивного діалогу — погрози, дзвінки на телефони співробітникам, номери яких я і сама не знаю і т. п… Я розумію, що це є моєю проблемою. Інститут приватних виконавців для нас є новим і пересічний громадянин на ньому геть не обізнаний. Ваш банк разом із приватним нотаріусом Незнайко Н. М. та приватним виконавцем Павелків Т. Л. позбавили мене (не підприємця, не високопосадовця, не депутата, які мають власних юристів), звичайного вчителя, єдиного джерела існування-заробітної плати. Я розумію, що попереджати ніхто і буде, але прикро, що банк жодним чином не захищає своїх клієнтів, або, власне, тільки таких як я.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 января 2020, 18:17
Доброго дня!
Частиною 4 ст. 18 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що вимоги виконавця щодо виконання рішень є обов’язковими на всій території України. Невиконання законних вимог виконавця тягне за собою відповідальність, передбачену законом.
Отже, у разі надходження до Банку у належний спосіб відповідної постанови, Банк зупиняє видаткові операції за рахунком клієнта та здійснює арешт усіх надходжень на рахунок клієнта до забезпечення суми коштів, що зазначена в документі про арешт коштів, або до отримання передбачених законодавством документів про зняття арешту. На жаль, в таких випадках надсилання Банком повідомлень Клієнту про накладення арешту не передбачене. Інформацію можна отримати, зокрема: звернувшись до відділення Банку або зателефонував до Інформаційного центру.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Viktor130 28 января 2020, 21:23
Отделение по адресу: Киев, ул. Прорезная, 3
Уважаемый Райффайзен Банке Аваль.
Являюсь вашим клиентом по зарплатному проекту уже так лет 5-6.
Мне уже надоели ваши предложения по поводу кредитов и кредиток. Зачем Вы вводите меня в заблуждение а точнее просто врете?
У вас же есть вся информация о каждом клиенте. Я имею прописку оккупированной территории и вы же прекрасно знаете, что кредит в любом виде, хоть наличные или кредитная карта, вы мне не оформите никогда, но вы все равно упорно предлагаете эти услуги. Или вы думаете, что по желанию ваших операторов я побегу оформлять справку переселенца? А вам не кажется, что этим действием вы как бы не очень то и честно поступаете ко мне и таким как я. А если глобально посмотреть на эту ситуацию то это получается как бы дискриминация. Я Украинец с большой буквы и не считаю, что должен вам предоставлять какие то еще справки. Если вы такие правильные то будьте честными до конца и разместите у себя на сайте официальную информацию о том, что кредитные продукты доступны клиентам с пропиской оккупированной территории только со справкой переселенца. Буду благодарен за комментарии. С уважением, Виктор.
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 февраля 2020, 16:01
Доброго дня, шановний Вікторе!
Банк здійснює кредитування клієнтів незалежно від місця реєстрації. При цьому, на прийняття рішення впливає велика кількість факторів (кредитоспроможність позичальників, наявність забезпечення кредитів, фінансовий стан, кредитна історія та ін.).
Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку вцілому, але видача кредиту – це право Банка, при реалізації якого ми дотримуємось норм діючого законодавства та розроблених Банком процедур.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема решена
kodagen 28 января 2020, 14:43
Грубости отдела задолженности вообще зашкаливает. Сначала говорят одно, потом другое. В обеденный перерыв касса не работает. Грубят, угрожают. И главное, что, это ваши проблемы, что вы от нас хотите. Ладно, если бы я был злостным неплательщиком, а так заблокировали счет и говорят, что это ваши проблемы, как хотите так и вносите деньги. Я в Укрсиббе работал, там такого не було. Аваль даже хуже чем Приват. Никому не советую пользоваться его услугами
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 февраля 2020, 15:37
Доброго дня.
Із співробітником, який здійснював дзвінок, буде проведено відповідну роботу щодо коректного ведення переговорів. Приносимо вибачення.
Для отримання інформації стосовно порядку погашення кредиту, у випадку арешту рахунку для виплат, просимо звернутися у відділення, де отримували кредит.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Mio13 27 января 2020, 9:28
Отделение по адресу: Киев, ул. Пимоненко, 13, корп. 6
Отделение Пимоненко 13
В отделении 1 кассир. Стоит очередь из 4 человек. Кассир говорит больше не занимать потому что у неё выручка, инкассация, а потом законный обед и больше она никого не будет принимать. Офигенная клиентоориентированность!!! Молодцы ребята!!!

Далее, по работе с физическими лицами сидит 1 специалист, очередь к нему из 5 человек, и в течение часа она не сдвинулась. Но рядом сидят 3 сотрудницы и ничего не делают, кофе пьют, между собой общаются. Может стоит всё-таки обучить других сотрудников? Чтобы очередь в ваше отделение не была бесконечной?
Понедельник, 9.15 утра, сотрудника по работе с физ.лицами нет на рабочем месте и ждать его не известно сколько.
Это последнее обращение в это отделение, и скорей всего в этот банк
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 января 2020, 15:40
Доброго дня, шановна Маріє Олександрівно!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
Інформацію зафіксовано та направлено до підрозділу відповідального за якість обслуговування в Банку, для недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
За отриманою інформацією, на момент Вашого звернення у відділенні дійсно спостерігалася черга до менеджерів з обслуговування фізичних осіб. На жаль, інші менеджери, були відсутні з об'єктивних причин.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Андрей Дрепин 23 января 2020, 12:28
Захожу сегодня в одиление банка по адресу г.Обухов ул.киевская 113А.хотел закрыть кредит, возле платомата стоит женщина (что-то мучается)потхожу к касе кассир сидит в телефоне играется, говорю можно положить деньги на карточку, она спрашивает карта есть говорю есть, она тогда в платомат я ей так там очертить вы можыте положить, она постойте в очереди потом заплатите в платомата))).Теперь скажите я кому-то буду рекомендовать с таким отношением к клиенту и сервисом.Я вам сам отвечу НЕБУДУ и пользоваться услугами такого банка НЕБУДУ.Оваль ВЫ гов&о не банк!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 января 2020, 18:01
Доброго дня, шановний Андрію!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
Інформацію зафіксовано та направлено до підрозділу відповідального за якість обслуговування в Банку, для недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alina Karas 22 января 2020, 14:19
Банк-вор! Заставил платить комиссию, срок исковой давности по которой ИСТЕК 4 года назад! Ни в коем случае не обслуживайтесь у них!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 января 2020, 18:25
Доброго дня!
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для можливості надання коментарів відносно виниклої ситуації.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
76628397 21 января 2020, 21:46
Мой муж получает в Авале зарплату, пенсию. До этого банка получал в Приват.банке. Посоветовали нам банк Аваль наши друзья, c Приватом нет никакого сравнения, в Авале все легко и доступно, в любой момент, даже ночью, c банкомата можно снять деньги, люди культурные, что не понятно всегда помогут. Мы очень довольны этим банком, Райффайзен Банк находится на 1 месте, среди всех банков. Спасибо!
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 января 2020, 18:23
Доброго дня.
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування в Банку.
Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Артем Шеховцов 21 января 2020, 16:14
Отделение по адресу: Харьков, ул. Холодногорская, 5
11.11.2019 приехал в отделение Аваль банк №30 в г.Харьков. Специально отпросился с работы, чтобы решить вопрос с перевыпуском кредитной карты(закончился срок действия). По прибытии на место оказалось что в отделении перерыв на обед (единственное отделение в Харькове с перерывом на обед!!!), пришлось ждать 40 минут пока откроются, пока стоял собралась очередь человек 10, все стоят ждут в недоумении (об обеденном перерыве нигде не указано!). Выстояли, распределили меня к менеджеру, фамилию не помню, на бейдже было указано « Ведущий экономист»! Просидел в итоге у этого «специалиста» более часа!!!, пока он пыталась понять, что же нужно сделать с моей картой. Итог, спустя полтора часа тыкания по клавиатуре и распечатки кипы документов, мне выдали 2 договора на реструктуризацию задолженности и перевод на другой тарифный план по кредитной карте, на вопрос о карте ответили, что нужно будет подождать пару недель. Еще ко всему обязательным условием было согласие с добровольным стархованием от Уники, при чем в принудительном порядке, или подписываете или ничего Вам не подпишут и не согласуют! Вот жду, по факту на 21.01.2020, когда получилось дозвониться на горячую линию спустя 10 минут ожидания, получаю ответ, что я в отделение банка 11.11.2019 по поводу перевыпуска карты даже не обращался. Что мне нужно снова поехать в отделение, просидеть там еще 1-2 часа времение, чтобы оформить документы и после этого выждать 10 рабочих дней пока перевыпустят карту!!! С таким обслуживанием еще не встречался ни разу!!! спасибо за то, что отбили желание в дальнейшем работать с Вашим банком.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 января 2020, 16:52
Доброго дня, шановний Артеме!
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування.
Дійсно проведення зміни тарифного плану та підготування, підписання відповідних угод, потребує певного часу, оскільки є ньюанси, які впливають на тривалість обслуговування.
Крім того, умови договорів банківського обслуговування, що укладаються між Банком та клієнтом, є однаковими та незмінними для всіх клієнтів, відповідно, вилучення певних пунктів — не передбачене.
Додатково інформуємо, що при вході у відділення Банку є регламент режиму роботи відділення в якому зазначено обідню перерву.
Окремо, слід зазначити, що іноді під час з’єднання з операторами Інформаційного центру дійсно можуть виникати черги. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для скорочення часу очікування з’єднання.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Yevgenii 21 января 2020, 14:38
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 27-А
При пополнении денег через депозитный банкомат, деньги были забраны, но счет не пополнился. Номер заявки 167543. Сумма пополнения 6000грн
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 января 2020, 18:21
Доброго дня, шановний Євгенію Олександровичу!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку, перепад напруги у мережі та ін. Окрім цього, зазначаємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни. Просимо очікувати результат проведеної Банком перевірки.
Повторно приносимо вибачення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Tostervova 21 января 2020, 12:45
Отделение по адресу: Львов, ул. Томашевского, 7/2
Вносив велику суму для оплати кредиту, пропав інтернет, гроші прийняло і не зарахувало, 24500грн немає, а по кредиту штрафні проценти почали нараховувати, дякую аваль
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 января 2020, 17:57
Доброго дня, шановний Володимире Ігоровичу!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку, перепад напруги у мережі та ін. Окремо, інформуємо, що у клієнтів які мають боргові зобов’язання перед Банком, існує можливість звернутися до відділення нашого Банку з відповідним клопотанням про ініціювання перерахунку нарахованих процентів.
Окрім цього, зазначаємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Ihor Makarov 19 января 2020, 13:54
Мой прошлый отзыв был практически полностью позитивным и там я написал, что Аваль прекрасен. Но всё изменилось, когда мне понадобилась касса банка в Броварах…

Первое – из трёх касс в банке работает только одна. То есть, если вы хотите провести операцию, которую можно провести только через кассу банка – вам придётся простоять в очереди кучу времени. Две другие кассы просто простаивают пустые, без кассиров, издевательски поглядывая на изнеможенных клиентов.

Второе, наиболее катастрофическое, – в очереди стоят все подряд: и граждане, повидавшие ещё Российско-Японскую войну, за пенсией; и физлица, и, что наиболее абсурдно, корпоративные клиенты. Если бизнесмен хочет внести средства на рассчётный счёт, ему придётся перенести все эти тяготы судьбы. Продвижение в очереди к единственной кассе настолько болезненно и медлительно, что позиционная война при Битве под Верденом покажется спринтерской пробежкой.

То есть, условно, если мне нужно внести на счёт предприятия 200 тысяч, то мне предстоит ежедневно, в течении четырёх дней, отстоять эти четыре круга Ада (спасибо, НБУ, за дневной лимит), на что уйдёт приблизительно шесть часов чистого времени.

Господа, может быть, стоит нанять сотрудников, чтобы ваши клиенты не торчали полтора часа? Не так даже обидно за себя, как за пенсионеров, что вынуждены стоять в очереди полтора часа, чтобы получить пенсию. В отделении есть специализированные кассы для юридических лиц, но всё стоят в одной очереди: пенсионеры, физлица, юрлица; вне зависимости от того, нужно ли вам закинуть деньги на рассчётный счёт, провести валютно-обменную операцию или получить пенсию.

Ещё раз: Райффайзен хороший банк, о чём я писал в своём предыдущем отзыве, но Броварское отделение вызывает лёгкую ностальгию по древнегреческим вакханалиям.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 января 2020, 18:26
Доброго дня, шановний Ігорю Євгеновичу!
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. За отриманою інформацією, на момент Вашого звернення у відділенні дійсно обслуговування клієнтів проводилося одним касиром. На жаль, інші каси не працювали з об'єктивних причин.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Людмила Людмила 18 января 2020, 15:29
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Капушанская, 1
28.01.2020 Поповнювала карту в банкоматі Райффайзен Банк Аваль за допомогою карти Банкомат купюри на суму 6000 прийняв, довго перераховував, та видав повідомлення що перевищено час очікування, після чого запропонував забрати карту.Квітанцію не видав, гроші на карту не прийшли. Після чого на гарячій лініі мені поспівчували прийняли заявку, та повідомили що орієнтовний термін розгляду 14 днів але може бути і довше. Це неймовірно мені потрібні моі гроші тепер а не через 14 днів чи пізніше! Це аферити якшо система так працює це тільки людський іактор, стстема налаштована вірно працює або зовсім не працює, такі полилки можуть бути тільки запрограмовані людиною, дуже шкода що такі люди мають доступ до таких систем і не несутььніякоі відповідальності!
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 января 2020, 16:15
Доброго дня, шановна Людмило Анатоліївно!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
Додатково інформуємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни. За отриманою інформацією, ситуацію вже врегульовано.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Kitc 16 января 2020, 22:50
Будучи клиентом ОККО увидел интересное предложение от Райффайзен Банк Аваль карточкa Flshback — микс карточки Фишка и банковской карты, которая позволяет покупать топливо ОККО со скидками.
Обратившись в банк, сотрудники сообщили, что обязательное условие наличие на карте кредитного лимита в размере не менее 5 тыс.грн.
На вопрос можно ли его убрать в «ноль» т.к. абсолютно не нуждаюсь в кредитных средствах, получил отрицательный ответ.
Ещё более удивил последующий отказ банка в выдаче карты, без каких либо комментариев.
Думаю, что причиной отказа послужил действующий кредит на автомобиль (брал на три года новое японское авто из салона и на день обращения выплатил половину) о котором я абсолютно не скрывал поскольку имею безупречную кредитную историю с 2008 г. т.к. часто покупаю в кредит различное имущество в т.ч. и новые автомобили и ни разу не просрочил свои обязательства. Кроме этого имею свою 4 к. квартиру в г. Днепр, которую купил в 2012 г. и в которой зарегистрирован и проживаю (не заложена и не обременена какими либо обязательствами) — всё данные можно легко проверить в открытых источниках в.т.ч. украинском бюро кредитных историй и гос реестре недвижимого имущества.
Видимо политика банка «нацелена» не на привлечение надёжных клиентов, а привлечение клиентов, которые заведомо не могут выполнять свои обязательства по вышеуказанной кредитной карте.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 января 2020, 18:20
Доброго дня!
Відповідно до положень ст. 49 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банк зобов’язаний при наданні кредитів додержуватись основних принципів кредитування, у тому числі перевіряти кредитоспроможність позичальників та наявність забезпечення кредитів, додержуватись встановлених Національним банком України вимог щодо концентрації ризиків.
Зазначаємо, що Банк проводить зважену політику по відношенню до своїх Клієнтів розгляд можливості кредитування залежить від багатьох факторів (платоспроможність, фінансовий стан, наявність податкових боргів, судові справи, кредитна історія в інших банках, актуальність наданих даних тощо) та можливий в рамках нормативних документів і процедур, передбачених Банком. При цьому, Банк залишає за собою право не надавати детальне роз’яснення щодо причин відмови в кредитуванні. Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку в цілому, але Банк повинен дотримуватися норм діючого законодавства та розроблених Банком процедур.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Денис Горохов 16 января 2020, 14:49
Отделение по адресу: Одесса, ул. Черняховского, 24
Отделение в г.Одесса по ул Черняховского,24 работает ужасно. В кассе постоянные очереди, кассиры работают медленно, хотя есть два окошка касс-работает всегда только одно, кассиры с клиентами обращаются неуважительно… практически по-хамски, администратор отделения не предпринимает никаких действий для разрешения сложных ситуаций, кассир Катранжи Ольга ведет себя с клиентами неуважительно и грубо. Отделение не должно так работать с клиентами которые доверяют банку ведение своих финансовых операций, т.к банк должен быть образцом корректности в работе со своими клиентами. Просто нет слов. Прошу разобраться со случаем грубости при обслуживании клиента кассиром Катренджи Ольгой и избавить клиентов от подобных случаев при обслуживании в европейском банке…
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 января 2020, 17:59
Доброго дня, шановний Денисе!
В першу чергу дозвольте принести свої вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку.
За отриманою інформацією, на момент Вашого звернення у відділенні дійсно спостерігалася черга до касового вузла. На жаль, працювала одна каса та інший касир був відсутній з об'єктивних причин. Інформацію про неналежну якість обслуговування касиром було зафіксовано та передано начальнику відділення для проведення заходів направлених на недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
Запевняємо Вас, що всі співробітники Банку прагнуть надавати послуги найвищої якості і піклуються про те, щоб кожен Клієнт залишився задоволений умовами обслуговування саме в нашому Банку.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку вцілому.
Сподіваємося на Ваше розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝