×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Возьмите во внимание!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Банк не следует постановлению Минфина. Некомпетентные работники, отказ предоставить жалобную книгу по требованию
Мой визит был связан с необходимостью сдать/поменять поврежденную купюру евро. Согласно постановлению Минфина, они обязали Райффайзен Банк Аваль в числе прочих банков работать с такими деньгами, однако по факту старший работник Наталья сообщила мне, что это не так и с такими купюрами они дело иметь не хотят. Я спросила — как это они идут в обход постановлению, на что Наталья предложила обратиться в Ощадбанк либо ПриватБанк. Кроме того, была озвучена рекомендация сходить в другое отделение Аваль и спросить там. Когда я попросила её позвнить туда и узнать, чтобы я не тратила время — Наталья отказалась и сказала, что ничем помочь не может.
В довершение, я попросила жалобную книгу, но Наталья просто предложила мне подойти в кабинет начальника отделения банка. То есть, книгу по моему требованию не предоставили.
На часах было порядка 9.30 утра — банк работает уже более получаса, но начальника отделения на месте не оказалось. Я прождала 10 минут — результат тот же. То есть, чтобы справедливо предъявить жалобу, нужно тратить свое время в ожидании, пока начальник отделения соизволит появиться на рабочем месте.
Наталья и Аваль на просп. Науки 18/9, такой сервис и отношение к клиентам — это дно. Я крайне разочарована.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Маємо повідомити, що Банк приймає до обміну на гривню зношені купюри іноземної валюти за умови що вони є платіжними та не мають ознак значного зношення. При цьому перевірка купюри на платіжність знаходиться в компетенції касира відділення, оскільки для цього необхідний її візуальний огляд та застосування спеціального обладнання. За отриманою інформацією, купюра про яку йдеться, на жаль, мала ознаки значного зношення, що стало причиною відмови у її обміні. Що стосується надання Вам книги скарг, маємо зазначити, що законодавства вимагає розміщення книги заяв і пропозицій встановленої форми, виключно, на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного господарства, до яких Банк не відноситься. Розгляд звернень (заяв, зауважень, скарг, подяк, тощо) громадян здійснюється Банком у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання вимог якого, Банком розроблено процедуру роботи із зверненнями громадян, що визначено відповідним Положенням.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Обслуговування клієнтів
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
благодарность
Дякуємо Вам за те, що знайшли час залишити позитивний відгук про роботу наших працівників. Це надихає нас і надалі покращувати умови обслуговування в Банку. Сподіваємось і надалі у Вас будуть залишаться лише приємні враження від нашої роботи.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Не соблюдение условий договора, нарушение законодательства Украины
При выплаченом в срок кредите по карте согласно договору, Аваль насчитал еще проценты так как системе АВАЛЬ банка деньги зачислились на несколько дней позже) После отказа оплачивать несправедливо нсчитанные проценты, продали кредит коллекторам
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Банк мошейников
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
недоступность сервисов в онлайн-банкинге
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Банк продовжує красти кошти з пенсійної картки
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Звонки
— Ваші ПІБ;
— номер телефону, на який телефонують;
— дати дзвінків;
— та номер, з якого вони здійснювались.
Після отримання інформації все перевіримо та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Выпаривают визу, мастерКард только за деньги
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою, @ Raifhelp
Комментарии (2)
Зворотній зв’язок / кол-центр
1) контактна форма на сайті — вказано, що тимчасово не працює;
2) кол-центр, пробував номери 0 800 500 500 та 068 490 08 88 — при проходжені IVR є опція поговорити з оператором, на жаль жодного разу ніхто так і не відповів.
Неприємний початок співпраці з банком!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Скарга
Всім кого знаю буду радити з вами не мати ніяких справ і тим паче відкривати у вас Рахунки.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Утримання комісії з пенсії. Тариф Пенсійний базовий.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Нет сервиса вообще
Ответить вам тоже не могу, эта функция не доступна. А ваши операторы отсылают к моему мобмльному оператору.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Не исправность терминала пополнения, пополнял карту не пополнило и денег не отдало
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Стоимость справки
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Маємо інформацію, що Вам телефонували працівники відділення та повідомили, що довідка готова та Ви можете її отримати у зручний для Вас час.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Відмінне обслуговування у відділенні м. Вишневе, вул. Лесі Українки, 37
Запевняємо Вас, що ми й надалі будемо намагатись надавати лише послуги найвищої якості. З наступаючими святами! Гарного Вам року!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Банк через термінал вкрав гроші і неповиртає
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Хамское отношение кассира на кассе в отделении в г. Вишневое ул. Леси Украинки, 37
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Служба підтримки
Щиро дякую оператору, що зі мною спілкувалася, відповіла на всі мої запитання, порекомендувала, як краще вирішити мої «проблеми» з моєї ж вини.
Приємно вражена саме тим, що оператор дійсно підбирала варіанти, як вирішити моє питання, а не шаблонно надавала відповідь.Дякую.
Запевняємо Вас, що ми намагаємось всі питання Клієнтів вирішувати в найкоротші терміни і, сподіваємось, нам це буде вдаватись з кожним днем все краще.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий