Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Лиза Кузка 13 марта 2021, 15:51
Платёж со своей на свою же карту, сутки не проходит, после 3 звонка сказали что через два дня, с понедельника возможно дадут ответ! Как такое возможно!!! Как платёж может проходить не один день?
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 марта 2021, 16:00
Доброго дня! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію. Платежі здійснюються в термін від декількох хвилин но 3-х банківських днів. На жаль, детально інформацію стосовно Вашого платежу на загальнодоступному сайті надати не можемо, щоб не допустити розголошення банківської таємниці. Ви можете написати нам а чаті системи «Райффайзен онлайн», перевіримо та проконсультуємо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
7Van7 9 марта 2021, 9:50
Некомпетентность управляющего в Смелянском отделении просто зашкаливает. Когда ему задают вопрос он говорит: «Сейчас подумаю куда можно позвонить». Жду решения проблемы в кратчайшие сроки
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 марта 2021, 9:54
Доброго ранку! Приносимо вибачення за завдані незручності. Зробимо запит у відділення, щоб розібратися, яка ситуація та з яких причин виникла під час Вашого обслуговування та зробимо все можливе, щоб в найкоротший термін вирішити питання. Будемо вдячні, якщо додатково в особистих повідомленнях Банку, зазначите свій ідентифікаційний номер.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 марта 2021, 18:47
Доброго вечора, отримали інформацію у відділенні стосовно того, що зверталися не Ви особисто, саме тому на вимогу законодавства представниками банку було відмовлено у наданні інформації, яка становить банківську таємницю. При цьому зазначено, що відповідь на вимогу, яка прийнята Банком буде надана безпосередньо ДВС у встановлені законодавством терміни.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
gaidslav 7 марта 2021, 8:44
Отделение по адресу: Полтава, ул. М. Грушевского, 4
Имею кредитную карту данного учреждения, которое называет себя банком. В феврале закончился срок действия пластика, естественно обратился в отделение с просьбой выдать новый и был удивлён до онемения. Оказывается новую карту мне выдать не могут, так как на данный момент пакет Прозора уже не существует и я должен просто погасить весь лимит до конца, и тогда мне выдадут новую карту с новыми условиями и процентами, но уже дороже! На вопрос как гасить — через кассу. Это с учётом, что у нас в областном центре всего два отделения этого чудо-банка, и кассы там работают ровно по тому же графику, по какому я сам должен быть на работе. Плюс очереди, плюс процентики наверняка за операцию. Честно, таких номеров я даже в цирке не видел, не то что в других банках. Молча встал из-за стола специалиста, вышел и забыл дорогу в эту шарашку. Теперь всем вокруг рассказываю эту историю — люди в шоке, и говорят спасибо, что предупредил обходить десятой дорогой аваль.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 марта 2021, 9:36
Доброго ранку! Нам прикро, що обслуговування в банку залишило у Вас негативные выраження. У разі закінчення строку дії кредитної картки або кредитного ліміту Банк, дійсно, може прийняти рішення про відмову у видачі нової картки або продовження дії кредитного ліміту. При цьому погашення, окрім каси відділення, можна здійснювати на сайті банку, за допомогою будь- якої іншої картки, за повними реевізитами з будь-якого банку, а бо в системі Райффайзен онлайн (якщо маєте інший картковий рахунок нашого банку). Якщо маєте додаткові питання, просимо зателефонувати до Інформаційного центру банка.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
IvKa88 6 марта 2021, 16:14
Отделение по адресу: Львов, ул. Матейко, 8
Забирав гроші з банку. Приніс додому пачку розрізав і при перерахуванні побачив фальшиву купюру 500 грн. На принтері струменевому надруковану. Потім пішов у банк директор сказав що такого бути не може. БАНК РАЙФ НА МАТЕЙКА ЛЬВІВ. ДУЖЕ СУМНО ШО ТАКИЙ БАНК ЗАЙМАЄТЬСЯ ТАКИМИ РЕЧИМА. Звертався в підтримку дзвонив на гарячу лінію. Мені сказали що такого не може бути. Купюра розлазиться коли провести водою. Завжди був впевнений в банку, а тепер розумію що банківську пачку треба розрізати і перераховувати при касирі.
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 марта 2021, 16:29
Доброго дня! Нам прикро, що у Вас виникла подібна ситуація і, якщо Ви зазначите свій ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях банку, ми обов'язково проведемо додаткову перевірку та повідомимо інформацію після отримання відповіді (не раніше вівторка). В той же час маємо зазначити, що перевірка всіх купюр здійснюється в Банку з використанням сучасної техніки, що унеможливлює прийняття або видачу фальшивих купюр.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 марта 2021, 18:16
Доброго вечора! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Додатковою перевіркою не встановлено порушень з боку працівників під час видачі Вам коштів, відповідно, змушені повідомити, що підстави для відшкодування 500,00 грн., на жаль, відсутні.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Vyktorivna Svitlana 6 марта 2021, 12:09
06.03.2021року намагалася додзвонитися до оператора колл-центру, з приводу того, що 05.03.2021 року о 12:53 був здійснений переказ між власними рахунками коштів у сумі 600 гр, номер транзакції 80490788, статус до сьогоднішнього дня в обробці. Кошти зняті з одного рахунку на інший так і не зарахувалися. Справа в тому, що ці кошти були мені дуже терміново потрібні і про збій в роботі програми повідомлень не надходило і попередження не було!!! Сьогодні я намагалася, повторююсь Намагалася дозвонится до співробітника колл-центру і прочекала Годину, скріншот дзвінка додаю, відповіді на мій дзвінок так і не було!!! Ніхто навіть не попередив чи повідомив, що зараз всі лінії заняті, або зі мною зв’яжуться для вирішення моїх питань/проблем. Що це за невідповідальне і зверхнє відношення до клієнтів банку!!! Чому не можна вчасно попередити про збої в роботі банку!!! Що це за відношення до клієнта в разі нагальної потреби поспілкуватися з працівником «Райфу»???
Чекаю відповіді з приводу транзакції, та відношень до клієнтів банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 марта 2021, 12:16
Доброго дня! Дійсно, спостерігалися сбої в роботі системи «Райффайзен онлайн» та в зв'язку з цим збільшилося навантаження на Інформаційний центр і тимчасово виникають черги. Приносимо Вам вибачення за завдані незручності. На жаль, стосовно транзакції, інформацію на загальнодоступному сайті надати не маємо права, оскільки це може привести до розголошення інформації, що складає банківську таємницю.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
profili 5 марта 2021, 21:17
Сегодня 5 марта весь день не работает интернет-банк. В банке делают вид, что ничего необычного не происходит. Очевидно, что на инфраструктуру банка совершена DDoS атака, какое моё дело до ваших проблем?!
Если специалисты не способны справится с проблемой, значит их нужно уволить.
Ещё очень смущает скорость с которой осуществляются переводы, например, между своими счетами. Судя по скорости это делают сотрудники банка вручную. В 2021 году вручную, Карл!

В ответ хотелось бы прочитать конкретно, когда описанное выше прекратится и что для этого делается.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 марта 2021, 22:15
Доброго вечора! Сьогодні, дійсно, спостерігаються сбої в роботі системи «Райффайзен онлайн». Приносимо Вам вибачення за завдані незручності та запевняємо що робимо все можливе для відновлення стабільної роботи. Що стосується платежів, більшість з них проводяться в автоматичному режимі в строк від кількох хвилин до кількох годин. При цьому збільшується строк в разі виникнення необхідності додаткової перевірки/ підтвердження. Ми постійно вдосконалюємось та оновлюємо систему, сподіваємось що іще трохи часу і її робота значно покращиться.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
02Lubela 5 марта 2021, 16:44
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 29
Ужасный сервис: на горячую линию сложнее дозвониться, чем в Америку, банкинг вечно не работает: пишут, что будет доступен с 16.00, заходишь-не работает уже до 17ти и так могут по несколько раз. все глючит, смс о тратах не приходят, но деньги за это снимают чуть ли не с минутной точностью. И вечно какой-то минус на карте, типа: прошла оплата, а это вычли проценты за что-то…Такая крупная компания, а такая не организованность… Один плюс-хорошее обслуживание в банке.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 марта 2021, 16:53
Доброго дня! На разі, дійсно, спостерігаються сбої в роботі системи «Райффайзен онлайн» та в зв'язку з цим збільшилося навантаження на Інформаційний центр і тимчасово виникають черги. Приносимо Вам вибачення за завдані незручності. Що стосується списання комісій за послуги та виникнення недозволеного овердрафту, для надання коментарів необхідно ідентифікувати Вас, як власника рахунку, та перевірити інформацію по рахунку, а також факти надходження СМС-повідомлень. Це можливо, якщо Ви зателефонуєте нам до Інформаційного центру, або звернетесь в чаті системи «Райффайзен онлайн»
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
VovaMar 5 марта 2021, 14:25
Сегодня утром 05.03.2021 у пенсионерки, инвалида 2 гр, учителя с зарплатной карты сняли «в ноль» 54 000 грн транзакциями по 8000, 6000 грн через неизвестный банкомат ATM5001 RBA SVT3 DEP с 06:43 до 06:48
В основном снимала деньги в одном и том же банкомате RBA ATM1551 KRDF MOBIDIK, причем этот банкомат не позволял снять за раз более 2000 грн
Сама банковская карта дома, никому никогда не передавались ни сама карта ни пин-код к ней.
Что делать в таких ситуациях? Как поступать правильно? Есть ли надежда, что деньги вернут? Ведь это сбережения за многие года простого учителя-пенсионера.
Сразу же позвонила по номеру горячей линии, указанной на самой карте 8−800−500−500
По телефону приняли заявление о спорной транзакции (по одной или по всем не совсем понятно), дозвониться на горячую линию сложно вообще — долгое ожидание, как будто никто не хочет уже разговаривать или насколько мало операторов Колл-Центра.

При сегодняшнем посещении отделения RBA в райцентре выписку не дали, никаких письменных заявлений не принимали. Сказали только, что это не единичный случай за сегодня, что банкомат RBA ATM1551 KRDF MOBIDIK очень старый и ожидается его замена, но что толку сейчас для людей, которые пострадали уже и лишились своих денег?

Что делать в таких ситуациях, какая процедура? Звонить в полицию нужно? Что в полицию предоставлять? Какие обращения должны быть?
На сайте aval.ua невозможно найти информацию, как поступать в подобного рода ситуациях?
Кто может помочь в таких ситуациях, есть ли процедуры и сроки?
Есть информация из открытых источников, что необходимо подать письменную претензию в отделении банка в течении 1 дня с момента мошеннических действий — так ли это?
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 марта 2021, 14:36
Доброго дня! Нам прикро, що виникла така ситуація. В разі проведення по картці операцій з якими не згоден власник картки, в Інформаційному центрі Банку реєструється заява на спірну операцію. При цьому строки її розгляду можна також уточнити в Інформаційному центрі в телефонному режимі (в залежності від складності виниклої ситуації вони можуть змінюватись). По факту розгляду, клієнту надходять СМС- повідомлення в якому зазначаються результати. Додатково прошу вказати ідентифікаційний номер власника в особистих повідомленнях Банку, перевірю наявність заявки та можливість прискорення її розгляду. При цьому маємо зазначити, що інформація про результати/строки та інше може бути надана виключно власнику рахунка після ідентифікації в телефонному режимі або в чаті системи Райффайзен онлайн.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 марта 2021, 18:37
Доброго вечора! Приносимо вибачення за тривалість вирішення питання. Детальну інформацію, щодо результатів розгляду, може отримати лише власник, переглянувши виписку по рахунку або зателефонувавши до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ludmila1985 5 марта 2021, 11:55
Открыла в банке две карты одна пенсионный пакет, другая зарплатня. Когда понадобилось в исполнительную данные о счетах, банк ответил что это поточные счета, а с этих счетов исполнительная не может снять арест. А дополнительную информацию о зачислении социальных денег и зароботной плати банк не хочет подавать. Зачем тогда обращаться в банк и просить открывать какой-то счёт, если они все идут поточные? Работники банка не чего не знают, а зачем тогда у вас горячая линия и ваши сотрудники, что бы деньги у людей красть и звонить угрожать если являешься должником банка? Я некогда и не кому не посоветую ваш банк. И буду закрывать все счета в вашем банке.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 марта 2021, 12:07
Доброго дня! Накладання арешту на рахунки клієнта здійснюють всі бани без виключення у разі надходження відповідної постанови, це вимоги законодавства, яких Банк неухильно дотримується. Рахунки, дійсно, не мають статусу виключно зарплатного/пенсійного, оскільки на ці рахунки можуть надходити і інші кошти (власні поповнення, перекази від інших осіб). Отримайте виписку, в якій вказано призначення зарахувань в системі Райффайзен онлайн або у відділенні та потім зверніться до виконавця, яким надіслана постанова, для вирішення питання про зняття арешту. Також кошти, які надійшли на рахунок як зарплата або пенсія, можуть бути видані за Вашою заявою поданою у відділенні Банку, але виключно у випадку, якщо в постанові зазначено про те, що арешт накладається на всі кошти окрім пенсійних/зарплатних.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
sergi2110 4 марта 2021, 11:15
Отделение по адресу: Киев, ул. Севастопольская, 7/13
В ночное время в отрезок времени с 1:00 до 8:00 провели без моего ведома подряд шесть платежей и ранее в другой день пять платежей, всего списаных средств на суму боле девяти тысяч гривен.

Первый раз не понял что произошло, так как позвонил менеджеру банка и она успокоила что деньги сняты только моими операциями, посмотреть детально выписку не было возможности потому что в онлайн режиме у них (у банка) задержки… даже менеджер не смогла посмотреть детали платежей ((

При второй краже более крупной части сумы сразу же посетил банк и обратился к персональному менеджеру, после чего ею было предложено позвонить на горячую линию оспорить платежи и заблокировать карту.
Оператор на линии обещала что банк разберется информацию передадут в сб банка и после выяснения меня проинформируют.

Ну «молодцы» конечно разбирались не долго, всего два дня, наверное больше и не нужно времени. что бы написать тупую отписку смс сообщением на телефон, что мы проанализировали оспоренные транзакции и к сожалению не можем вернуть вам деньги))

У меня вопросы:
что за дырявая система защиты у данного банка?!
почему меня детально не проинформировали звонком?1

Карте всего больше месяца, карту особо нигде не светил, рассчитаться всего в трех торговых точках, но в интернете картой вообще не рассчитывался, информацию никому не передавал!

Деньги стали списывать после зачисления на карту 50000,00 тысяч…

Получатель краденых средств с моей карты UP *SHIPUP VINNITSYA что это за дыр. я в интернете информации не смог найти.

Ничего не понятно, но ясно одно, что я это так не оставлю и буду обращаться в вышестоящие органы!
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 марта 2021, 11:33
Доброго дня! Нам прикро, що Ви потрапили в подібну ситуацію, однак всі платежі за допомогою карток зазвичай проходять з внесенням реквізитів картки, які відомі тільки її власнику, та введенням паролів для підтвердження операцій. Ми готові розібратися в ситуації та надати більш детальні коментарі, якщо вкажете Ваш ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях Банку. Також, якщо Ви вважаєте, що проти Вас скоєні шахрайські дії з боку третіх осіб, рекомендуємо якнайшвидше звернутися з заявою до поліції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 марта 2021, 16:07
Доброго дня! На жаль, рішення Банку про яке озвучено в СМС — повідомленні залишається незмінним. Ви можете отримати лист з детальним роз’ясненням причини відмови, звернувшись у відділення або написавши нам в системі «Райффайзен онлайн».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
juliyam 3 марта 2021, 19:38
К сожалению в этом банке невозможно стандартными путями получить самую обычную карту. Речь идет о самой простой дебетной карте — Райфкартка Visa Reward. 01 декабря 2020 года на оф сайте aval.ua была оставлена заявка и прикреплены все документы и получено подтверждение что она принята, и сообщение, что через 5−10 дней карта будет готова и со мной свяжутся. Но не через 5, ни 10 дней никто не позвонил. Прошло еще 2,5 месяца, даже немного более — наступило 19 февраля 2021 года. Я с самого утра пришла в отделение (Голосіївське відділення № 9 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 116−118). Но карта все еще не готова, ее нет. У меня взяли снова все копии документов во второй раз и сказали через час-два позвонят. При этом я также подписала «Заява № CMDPI — ххххххх про акцепт публічної пропозиції» (теперь понимаю, что видимо зря). Меня так попросила ваш сотрудник. И конечно, никто не позвонил. Тогда я обратилась на горячую линию 0−800−500−500. Это было в этот же день, но уже около 16.00 часов. Кстати, время обратного дозвона банка составило 17 минут: играет музыка 17 минут, наверное так предусмотрено, чтобы никто не дозвонился и не беспокоил банк со своими проблемами. В кол-центре куда-то звонили, извинились. Сказали карта будет, мне перезвонят. И вот прошло еще время — 12 полных суток прошло. Но никто не звонит. Я так поняла, что сподвигнуть банк на какие-то действия можно только написав по совету знакомых отзыв на Минфине. На более низком уровне проблема не решаема в принципе. Может сотрудники заняты своими важными делами, а может это какой-то целенаправленный саботаж. Или, может, и это ничего не даст, и нужно сразу писать Председателю правления банка? Но наверное это уже будет слишком высокая лояльность со стороны клиентов и проще выбрать какой-либо более доступный для обслуживания банк.
А может быть карта давно готова, но работники отделения ее используют незаконно в своих целях? Этот вариант, судя по тому как разворачиваются события, имеет далеко не нулевую вероятность.
Райф — все очень и очень сложно!
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 марта 2021, 19:44
Доброго вечора! Приносимо вибачення за завдану ситуацію, дуже прикро, що вона мала місце і залишила негативне враження від обслуговування в Банку. Просимо зазначити Ваш ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях Банку, це дозволить нам у всьому розібратись, вирішити Ваше питання та вжити заходи для запобігання подібному у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 марта 2021, 12:05
Доброго дня! Маємо інформацію, що з Вами зв’язалися працівники відділення, обговорили ситуацію та призначили зустріч для отримання довідки. Нам прикро, що дана ситуація мала місце, прийміть наші вибачення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vtkachuk 3 марта 2021, 14:43
Хорошое обслуживание, приветливые.
Особенно хочу поблагодарить менеджера Дарину и Валерию
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 марта 2021, 14:46
Доброго дня! Дякуємо Вам за приємні слова про обслуговування у відділенні та про наших працівників. Обов'язково візьмемо до уваги, та врахуємо при оцінці роботи даних працівників. Сподіваємось і надалі, враження від обслуговування у нашому Банку буде лише приємним.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mashakaraman98 3 марта 2021, 14:23
Я являюсь премиум клиентом банка Райффайзен и мой менеджер Караман Дарина.
Дарина и как специалист и как человек невероятно хорошая, я с многими банками работаю, но только в этом банке у меня такое прекрасное обслуживание!!! Таких специалистов как она больше нет!
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 марта 2021, 14:27
Доброго дня! Дуже дякуємо Вам за такий приємний відгук про нашого працівника. Обов'язково передамо Дарині, а також її керівництву Ваші слова. Сподіваємось і надалі, враження від обслуговування у нашому Банку буде лише приємним.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
EvgeniiK 2 марта 2021, 17:33
Являюсь клиентам Аваля вот уже на протяжении более 13 лет. Если быть точнее, то с декабря 2008 года. Именно тогда я выбрал банк Аваль для помощи в приобретении жилья. В тот момент банк любезно пошел мне на встречу и выдал ипотечный кредит.

Переезд в новое жилье стал не единственной радостной новостью в моей семье — буквально через пару недель на свет появился мой сын (собственно говоря именно его рождение и подтолкнуло нас на покупку своей квартиры). Так что мой сын является главным катализатором и ровесником нашего с вами сотрудничества.

13 лет конечно длительный срок, на протяжении которого было много сложных ситуаций — два кризиса и пятикратная девальвация гривны, потеря работы. Но я всегда знал, что взятые обязательства перед банком нужно выполнять. Поэтому никогда не допускал просрочек платежей, всегда старался платить вовремя, а обо всех сложных ситуациях предупреждал банк заранее. В 2015 году, когда многие заемщики валютной ипотеки, вообще забросили платить, я как ответственный заемщик даже не мог себе представить, что я могу пойти на такое. В итоге Аваль любезно предоставил возможность перейти на гривневый кредит, а я получил ежемесячный платеж, который вырос более чем в 2 раза.

И вот, спустя 13 лет, ваш банк решил, что достаточно уже играть в хороший отношение с клиентом. А ситуация вот в чем. Сын уже вырос и ему пришло время получать документы и где-то регистрироваться. Жене также стало необходимо сменить место регистрации, так как-то жилье продается. И вот казалось бы такая пустяковая ситуация выросла в огромные проблемы.

На мою просьбу разрешить зарегистрировать в квартире своего ребенка и жену банк ответил отказом. При чем не объясняя ничего — просто «нет». Ни причин, ни рекомендаций, ничего. Чувствуешь себя каким то рабом, за которого все решает хозяин. Ни у кого ничего нельзя узнать, ни кто ничего не знает — просто НЕТ. Неужели так сложно быть открытыми с клиентами и вести диалог? Вот что по вашему я должен делать? Где должен быть зарегистрирован мой сын и жена? Они должны получить статус Без Определенного Места Жительства? Почему я, честный и ответственный заемщик, не могу получить к себе нормального отношения? Я ведь кажется не прошу ничего сверхъестественного!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 марта 2021, 17:43
Доброго вечора! Дякуємо за відгук, хоч і прикро, що Ваше враження від співпраці з Банком погіршилося. Можливість/не можливість реєстрації інших осіб у об'єкті іпотеки передбачений відповідним договором та законодавством. Банк, має право прийняти рішення про неможливість реєстрації інших осіб у предметі іпотеки, на підставі аналізу наявних факторів ризику. Детальніше зможемо перевірити у випадку, якщо Ви надасте свій ІПН у особистих повідомленнях Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 марта 2021, 19:06
Євгене, Банк дійсно прийняв рішення про неможливість надання дозволу на реєстрацію дружини та сина у квартирі, яка знаходиться в заставі Банку і, на жаль, дане рішення перегляду не підлягає. Рішення приймається на підставі аналізу великої кількості факторів, умов кредитного /іпотечного договорів, а також також ускладнень, які можуть виникнути в процесі стягнення боргу у разі реєстрації третіх осіб у заставному майні. На жаль, альтернативні варіанти, окрім повного погашення боргу та виведення майна з під застави на сьогодні відсутні.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Raifraud 26 февраля 2021, 16:39
В двух словах, как это происходит.
Вы владелец карты банка. На ваш счет поступает перевод с другой карты. Вам приходит СМС о том, что деньги зачислены на ваш счет. В этой же СМС указана (дословно) — «доступная сумма на счету» с учетом поступившего перевода. В приложении, и в меню банкомата отныне тоже фигурирует сумма с учетом перевода.
Вы идете к банкомату снимать свои родненькие, как вам казалось, деньги. Снимаете, но через некоторое время узнаете, что сняли вы не свои деньги, а деньги банка на условиях кредита. Да, да, вы не ослышались, в банкомате вы снимаете деньги на условиях кредита, точнее на условиях офердрафта (получение кредита свыше кредитного лимита). А ваши деньги, которые поступили в виде перевода, они вам еще не принадлежат. Они еще находятся в обработке, несмотря на то, что в СМС вы получили сообщение о «доступной сумме», которая учитывает только что поступивший перевод. И через несколько дней банк списывает с вашего счета комиссию за использование овердрафта. А ваши деньги будут в обработке до 8 дней.
Фактически банк забирает себе ваш перевод на «временное хранение» до 8 дней, и выдает вам ваши же деньги на условиях кредита. И не просто кредита, а овердрафта. Т. е. если вы даже установите для своей карты кридитный лимит «0 грн», вам все равно придется платить комиссию за пользование своими средствами как кредитом от Райффайзен Банк Аваль.
Фактически в вашей реальности это выглядит как элементарное мошенничество. Но в реальности банка, как совершенно легальная операция по предоставлению вам ваших же денег на условиях кредита.
Остап Бендер просто юнец безусый в сравнении с Райффайзен Банк Аваль.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 февраля 2021, 16:50
Доброго дня! На жаль, дійсно, на рахунок (у виписку) сума потрапляє протягом трьох днів, при цьому вона вже доступна для користування за допомогою картки. Це може призвести до виникнення недозволеного овердрафту за користування яким передбачено нарахування процентів. Перевіряти виписку Ви з легкістю можете в Райффайзен онлайн – декілька кліків і вже перед очима! І ще зазначу, що реактивнішою буде підгрузка, якщо проводити поповнення через наші сервіси: Райффайзен Онлайн; сайт Райфу; депозитний АТМ. Додатково просимо Вас зазначити свій ІПН у особистих повідомленнях, впевнені, що зможемо після перевірки запропонувати Вам індивідуальне вирішення питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
kcn2509 26 февраля 2021, 14:58
В 2003 г. между мной и банком Аваль был заключен кредитный договор на покупку квартиры.
В октябре 2007 г. кредит был погашен, о чем банк Аваль уведомил нотариуса. Квартира, согласно условиям договора, была выведена нотариусом из Единого реестра запретов отчуждения недвижимого имущества.
Но выяснилось, что квартира находится до сего времени в Государственном реестре имущественных прав на недвижимое имущество о регистрации ипотеки, о чем банк меня не уведомлял и в кредитном договоре это условие не прописано.
16 февраля 2021 г. я, совместно с сотрудниками отделения Райффайзен Банка Аваль: Киев, ул. Днепровская Набережная, 7, подала заявку о получении уведомления о погашении кредита и о том, что у меня нет обязательств перед банком. Вопрос, как мне сказали, должен был
решиться за 2−3 дня.
Но — увы! Пакет, как оказалось, был готов для подписи только 23 февраля 2021 г, после моих неоднократных приездов в отделение банка, но и при этом я не могу получить документы т.к. Директор департамента по вопросам розничного бизнеса г-н Николаевский не может подписать пакет
т.к. его нет в офисе и когда будет — никому не известно!!!
Сегодня, 26 февраля 2021, я всё ещё не получила подписанный пакет документов! В результате у меня сорвалась сделка по продаже квартиры.
Учитывая вышеизложенное, прошу содействия в получении
мною уведомления о погашении кредита и отсутствии обязательств перед
банком т.к. сотрудники банка явно не силах мне помочь и даже не могут
назвать конкретную дату когда г-н Николаевский появится на своём
рабочем месте и сможет поставить свою дорогостоящую подпись на моих
документах.
Очень жаль, что банк, в репутации которого не возникало никаких
сомнений, так относится к добросовестным клиентам!
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 февраля 2021, 15:05
Доброго дня! Дякуємо за відгук, та приносимо вибачення за незручності, які спричинені ситуацією, що Ви описали. Спробуємо посприяти остаточному вирішенню питання якмога швидше.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 февраля 2021, 17:05
Доброго дня! маємо інформацію, що з Вами зв’язалися працівники відділення та пояснили причини виникнення ситуації і вказали терміни її остаточного вирішення. Повторно приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
lenakorgh67 25 февраля 2021, 13:40
18.02.2021 после 23:00 дважды были сняты деньги с карты без моего ведома при этом мне не пришел код на списание денег, ни смс сообщения. Банк отписался, что это не их вина. Это уже не единичный случай, что у пользователей данного банка в ночное время списываються деньги с карты.
Защиты карты никакой нет! Любой получается может зайти и списать деньги с карты
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 февраля 2021, 13:48
Доброго дня! На жаль, вказаних Вами даних не достатньо для перевірки ситуації та надання будь-яких коментарів. Зазвичай, всі перекази з картки проводяться виключно з введенням даних картки, які власник не повинен розголошувати третім особам та з підтвердженням операції кодом, який надходить на номер телефону власника (якщо сайт підтримує цю технологію). Запевняємо Вас, що Банк піклується про збереження коштів клієнтів, але в свою чергу і Клієнт повинен дотримуватись певних правил та не розголошувати дані картки та паролі для підтвердження. У разі надання відповіді щодо відмови у поверненні коштів по спірній транзакції, представником банку зазначається про причини відмови з посиланням на пункти договору та норми законодавства.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
igorzyden 25 февраля 2021, 13:20
После моего отзыва здесь о дискриминации ФОП и напрасно потраченном времени, из отделения банка вчера перезвонили и предложили подъехать, сообщив, что есть возможность устранить проблему и сделать мне предлагаемую ранее ставку.

Приехал в отделение, провели в системе какие-то манипуляции, связанные с моим ФОП и налоговой, после чего в их приложении «Raiffeisen Online» у меня появилась техническая возможность открывать депозиты в режиме онлайн.

По старому депозиту согласовали разрыв договора без потери начисленных процентов и сумма вклада успешно перекочевала на новый, открытый онлайн, вклад, со ставкой выше.

Огромная благодарность всем сотрудникам банка, имевшим отношение к решению данного вопроса.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 февраля 2021, 13:26
Доброго дня! Дякуємо Вам, що знайшли час залишити позитивний відгук про вирішення ситуації яка склалася. Запевняємо Вас, що завжди намагаємось вирішувати позитивно питання наших Клієнтів, на жаль, іноді на це потрібен додатковий час. Сподіваємось, що в подальшому у Вас будуть лише приємні враження від співпраці з банком.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Rodion77 25 февраля 2021, 9:09
Я клиент банка Аваль столкнулся с такой проблемой, исполнительная служба наложыла арест на щет из-за административного штрафа банк заблокировал щет и уже пол года не могут деньги которые на щету заблокированы уйти на исполнительную службу. Банк для етого не чего не предпренимает письмо отправленное исполнительной найти не могут контактолв не каких отдела по снятию арестов не дают говорят что не чего не получали ведут себя так какбудто я не клиент, а кто-то с улицы проошу какуюто свою личную просьбу решыть. Как банк рекомендовать не могу, не знаю что делать, буду советоватся с юристами и готовить позов в суд, из-за етого ареста не могу сделать зарплатную карту и получать зарплату третий месец, ето ущемление моих прав.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 февраля 2021, 9:19
Доброго дня! Нам прикро, що виникла така ситуація, а також за те, що у Вас склалося негативне враження про роботу Банку. Мусимо зазначити, що накладення/зняття арешту на рахунки клієнтів здійснюється, виключно, на підставі надісланої постанови до Банку. Списання коштів на користь стягувача також можливе, виключно, в разі надходження належним чином оформленої платіжної вимоги. Просимо Вас звернутися до виконавчої служби для з'ясування інформації, чи дійсно відправлялася така вимога, за можливості запросіть номер відправлення. Також, Ви можете написати нам в чаті системи Райффайзен онлайн, ми перевіримо надходження платіжних вимог/документів на зняття арешту та надамо детальну інформацію та рекомендації щодо подальших дій.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Владимир Кушнарёв 22 февраля 2021, 16:04
хотел перевести деньги с карты на карту и не чего не вышло решил позвонить к оператору так до него не дозвонится больше 15 минут звонил так и не дозвонился
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 февраля 2021, 16:10
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності. Згодні, що очікування відповіді оператора повинно бути мінімальним, але, на жаль, іноді виникає черга, що пов'язана зі збільшенням звернень і тоді ми змушені просити Вас зачекати на лінії з'єднання з оператором або написати в чаті системи «Райффайзен онлайн». На жаль, здійснити перевірку та надати інформацію тут, на загальнодоступному сайті не маємо можливості, оскільки це може призвести до розголошення даних, що становлять банківську таємницю. Сподіваємось на Ваше розуміння та очікуємо дзвінка або повідомлення в чаті.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝