Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olha111 20 мая 2021, 20:51
Отделение по адресу: Киев, ул. Генерала Алмазова, 4-А
Огромное спасибо всем сотрудникам отделения и особенно Татьяне за высочайший профессионализм, побольше бы таких специалистов!
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 мая 2021, 20:57
Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Дуже приємно такі отримувати. Обов'язково передамо Вашу подяку працівникам відділення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
SBut 19 мая 2021, 11:04
Більше 10 років я був лояльним клієнтом РБА, маю рахунок ФОПа, кредитну лінію, рахунки двох компаній. До останнього часу все влаштовувало, але за останні рік-два якість обслуговування впала просто катастрофічно.
Раніше більшість питань вирішувалась телефонним дзвінком операціоністу або начальнику відділення. Зараз навіть вирішити елементарне питання на кшталт відкриття рахунку вони не в змозі, все вирішує центральний офіс в Києві. Достукатися туди неможливо. Звернення на гарячу лінію не дають жодного результата, персонал, який там працює, здебільшого некомпетентний і не зацікавлений у вирішенні проблем клієнта. Я у бізнесі більше 25 років, і більшість питань вмію вирішувати самостійно. Тому на гарячу лінію телефоную тільки у екстремальних випадках. За останній рік ЖОДНОГО разу моє питання не було нормально вирішене. Зазвичай працівники гарячої лінії просто відповідають завченими шаблонними фразами, для того, аби вони взагалі вникли у питання і спробували його вирішити по суті, доводиться кожного разу витрачати масу часу і зусиль.
У грудні 2020 відкриття у РБА рахунку компанії зайняло 3 (ТРИ!) робочих дні. Це при тому, що в той самий період відкриття рахунку у Великій Британії (юрисдикція з дуже суворим банківським наглядом) зайняло 6 годин. Пояснити що відбувається та чому так довго ніхто не міг. Операціоністка щось невпевнено відповідала на кшталт «Київ ще перевіряє». При тому що я клієнт з бездоганною 5-річною (це тільки в РБА) кредитною історією та бланковим кредитним лімітом в декілька сот тисяч гривень. Мабуть, лояльних і сумлінних клієнтів у РБА і так забагато, якщо їм треба 3 дні, щоб вирішити чи відкривати таким клієнтам ще один рахунок.
Останньою краплею стала поведінка банку, коли виконавча служба за видуманим податковою боргом у 7 тис. грн. заблокувала мені всі банківські рахунки.
По-перше, ВСІ банки, де я маю рахунки, повідомили мене смс або телефоном про факт блокування. Крім РБА, де я зберігав основну частину грошей. Про блокування я дізнався, коли у супермаркеті термінал відхилив мій платіж по карті. При цьому РБА регулярно бомбардує мене листами і смс-ками маркетингового характеру, але ПОВІДОМИТИ КЛІЄНТА ПРО ФАКТ БЛОКУВАННЯ ЙОГО РАХУНКІВ НЕ ВВАЖАЄ ЗА ПОТРІБНЕ.
По-друге, на момент блокування сума коштів на моїх рахунках була близько 60 тис. грн., за цей час вона зросла до 150 тис. При тому, що вся сума боргу була 7 тис. грн. Оскільки грошей було більш ніж достатньо для сплати всього боргу, моя дружина, за моїм дорученням звернулася до служби підтримки за порадою як діяти, щоб максимально швидко розблокувати рахунки. На підтримці їй сказали «Нехай зателефонує ваш чоловік, ми розкажемо як скласти запит». Я телефоную, на підтримці кажуть «Нічого не знаємо, вирішуйте все з виконавцем». Знову телефоную дружина, їй кажуть «Так, нехай ваш чоловік перетелефонує, ми допоможемо». Знову я телефоную, мені знову кажіть «Нічого не знаємо, вирішуйте з виконавцем». Марно витрачені час та нерви на спілкування з некомпетентними працівниками банку.
12.05.2021 борг був погашений і виконавець видав постанову про зняття арешту з моїх рахунків. Приватбанк виконав її у той же день. Ідея-Банк виконав її 17.05. РБА отримав постанову по пошті лише 17.05, оскільки вони відмовляються приймати документи від виконавчої служби у електронними каналами, а вимагають надсилати поштою у паперовому вигляді (21 сторіччя на вулиці).
Сьогодні 19.05.2021, мої рахунки у РБА залишаються заблокованими. Звернення на підтримку не дають жодного результата. Відповідь «Чекайте, вам повідомлять». Я відчуваю себе шматком собачого лайна, що приклеївся до підошви, і якого банк намагається позбутися чимскоріш.
Як власник бухгалтерської компанії, я багато разів рекомендував своїм клієнтам обслуговування у РБА. Банк навіть пропонував мені комісію за залучення клієнтів, але я відмовлявся, аби не створювати конфлікт інтересів, натомість допомагав РБА залучати клієнтів цілком безплатно. Але тепер крапка. Надалі я відмовлятиму своїх клієнтів від користування послугами РБА, і закрию свої рахунки за першої можливості.
Прохання до працівників РБА не відповідати «ми діємо у рамках законодавства». Я більше 25 років у бізнесі, з них 20 у фінансах. Працював з усіма банками з ТОП-20 (крім Ощаду і російських), працював фінансовим директором виробничих компаній. Я вмію відрізнити добрий банківський сервіс від посереднього і поганого. Можна в рамках законодавства витирати ноги об клієнтів, а можно допомагати їм вирішувати проблеми. Ви клієнтів не цінуєте.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 мая 2021, 11:12
Доброго дня! Дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний.
Для проведення перевірки просимо повідомити код ЄДРПОУ організації та Ваш ідентифікаційний код в особистих повідомленнях Банка.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 19 мая 2021, 19:05
Доброго вечора!
На поточний час, питання щодо зняття арешту позитивно врегульовано. Також прийняті до відома зауваження щодо якості консультацій, які надавалися працівниками Інформаційного центру та процесів в Банку щодо відкриття рахунків та накладення/зняття арешту. Запевняємо Вас, що будемо удосконалювати процедури, щоб в подальшому співпраця з Банком була зручною для Вас та викликала бажання рекомендувати Банк, як надійного партнера.
Також, в якості вибачення за затримку зняття арешту та завдані незручності просимо прийняти від нас подарунок. Для уточнення деталей його вручення з Вами завтра зв`яжеться працівник Банку.
Дякуємо Вам за зворотній зв’язок.
З повагою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alexhh1 17 мая 2021, 12:24
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Металлургов, 3
Моя знакомая получила предложение на кредит 60000гр. хотела глянуть условия и так получилась подтвердила кредит сразу поехоли в отделение банка скозали нам кредит не надо нам как закрыть девушка работник банка скозала надо заплотить строховку 7000гр. чтоб всезакрыть. которые нам в течении недели вернут уже полтора месяца прошло денги не возрошают, а она мать Оденочка. звонет в отделение атам одно и тоже в течении двух дне вам все вернут кгдаж это наступет да серезный банк Кредит не брал, а семь тысяч пропали
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 мая 2021, 12:29
Доброго дня! Просимо Клієнта самостійно звернутися з запитом в чаті системи «Райффайзен онлайн». Після ідентифікації та перевірки причин виникнення ситуації надамо детальну відповідь.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mirochka 13 мая 2021, 17:44
По моим обращениям на горячую линию представители банка так и не связались с обратной связью. Прошло 4 месяца — обратной связи НЕТ!!!
Речь идет сейчас не об идентификации меня как клиента на этом сайте, а о обработке жалоб на горячей линии — банк НЕ РЕАГИРУЕТ!

— Мне ни разу не перезвонили по моим обращениям (а звонков на горячую линию было не мало)
— Информация, которую дают на горячей линии и та, которую получаешь в банке отличаются. Вы что, вообще не общаетесь и у Вас нет единой системы?!
— В отделениях хамовитый персонал
— Работают на «отцепись»
— На любой вопрос/предложение звучит фраза «НЕ ВОЗМОЖНО»
Почитав отзывы понимаю что я не единственный не довольный клиент, к сожалению. Несколько хороших, думаю оплачены.
Не рекомендую связываться, ответов и решения не получите!
Пишу повторно, первая жалоба от 27.03.2021 г.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 мая 2021, 18:08
Доброго вечора! Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу Банку, але, на жаль, без отримання від Вас додаткової інформації, зокрема номеру телефону, з якого Ви зверталися до Інформаційного центру, назви відділення в якому персонал обслуговував Вас неналежним чином, а також більш детального опису ситуації (можна в особистих повідомленнях Банку) у нас відсутня можливість провести детальну перевірку, надати Вам вичерпні коментарі та, в разі потреби, вжити заходів для запобігання подібному у майбутньому. Тому, будемо дуже вдячні за надання додаткової інформації.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
tayakov 13 мая 2021, 15:47
Отделение по адресу: Киев, ул. Николая Гринченко, 2/1
Добрий день!

Наш клієнт гр. США відкрив рахунок фізичної особи в Райффайзен Банк Аваль (преміальна карта), а також рахунок його компанії у Преміальному відділенні Протасів Яр у м. Києві. Менеджер — Ірина Володимирівна Щенникова.

Як виявилось, у даному відділенні немає менеджерів, які спілкуються англійською, а якість обслуговування за останніпризвела до того, що клієнт серйозно думаю про закриття бізнесу в Україні.

Зокрема у Банку навіть не можуть пояснити керівнику реквізити для відправки платежів в дол США, що це вимушена пояснювати я як юрист (йому надали реквізити типові, з неправильною назвою бенефіціара і номером рахунку, клієнт був здивований та писав мені). Кожне незначне питання вирішуєтсья годинними телефонними переговорами та завжди за допомогою мене як юриста.

Також до прикладу, при актуалізації даних подано необхдні документи, проте банк документи загубив і просив надати повторно декілька разів.

На сьогодні клієнт вже близько 3 тижнів не може отримати платіж як внесок у статутний капітал. Сума внеску близько 1400 дол США!

При цьому незважаючи на правила ст. 20 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового ураження», п. 5 Постанови НБУ № 5 про те, що отримання коштів на суму менше екв. 400 000 гривень не потребує надання необхідних документів, Банк такі документи вимагає на будь-яку суму.

Нашим клієнтом надано протокол про встановлення розміру статутного каптілу, лист з поясненням суми сплаченого капіталу та ін документи на вимогу Банку. При цьому щоразу Банк вимагає нові і нові документи або способи їх подання. Банк не здатен нормально пояснити навіть що не так клієнту, тому дзвонить мені як юристу.

Зокрема наразі просять поставити печатку на протоколі ЗЗУ. При цьому проткол не є правочином і на цьому не ставиться печатка за зак-вом України. Більш того, печатка за зак-вом України взагалі не є обовязковою…

Просимо негайного вирішення питання, зарахування коштів на рахунок та притягонення до адміністративної відповідальності винних осіб у затримці зарахування коштів, зокрема менеджера Ірину Володимирівну Щенникову, а також представниців валютногов відділу Банку, які не знають правил законодавства України.

З повагою,
Тетяна
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 мая 2021, 16:42
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Здійснимо перевірку вказаних Вами фактів для подальшого вирішення питання. Будемо вдячні за додаткові дані Клієнта (ПІБ, номер телефона) в особистих повідомленнях Банка.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 мая 2021, 13:54
Доброго дня.
В ході перевірки встановлено, що у відділенні наявні співробітники, які спілкуються англійською мовою. Також, співробітниками відділення здійснювались заходи для позитивного вирішення ситуації. Запит документів виконувався з дотриманням чинного законодавства, та в деяких випадках уточнення документів можливе в незалежності від суми переказу.
Порушене питання було вирішено відразу, щойно Клієнтом було надано вірно оформлені документи.
Запевняємо, що всі співробітники Банку зацікавлені в надані якісних послуг, та допомагають Клієнту у вирішені спірних питань при його зверненні до співробітників відділення.
Нами прикро, що виникло негативне враження від обслуговування в Банку.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою,
@RaifHelp
Zz123456 12 мая 2021, 12:35
Єдине враження від спілкування з працівниками на гарячій лінії на тему «закрити рахунки» -це те що вони усіма силами намагаються цьому зашкодити!!! 2 тижні я намагаюсь закрити рахунки і кожного разу у них інші умови, необхідні для закриття.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 мая 2021, 12:46
Доброго дня! Нам прикро, що у Вас склалося таке враження. Працівник Банку, дійсно, може запропонувати залишити рахунок та розповісти про переваги користування ним, але, в разі прийняття Вами остаточного рішення про закриття, жодних перепон не створює. Просимо Вас повідомити (в особистих повідомленнях Банку) номер з якого Ви зверталися, проаналізуємо консультацію та, в разі потреби, вживатимемо заходів для недопущення подібних ситуацій у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
1901Irina1984 11 мая 2021, 15:04
Работает только одна касса и кассир обслуживает медленнее черепахи!!! Чтобы элементарно обменять валюту надо сидеть в очереди из 4х человека больше 20 минут!!! После работы не успеваю, а если отпроситься на часок то этот часок надо сидеть тупо в очереди!!! Или добавьте кассиров или *** такое обслуживание!!! Услуги банка меня вполне устраивают, а вот работники заставляют желать лучшего!!! Не хотелось бы из-за какой-то клуши закрывать все счета в банке!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 мая 2021, 15:10
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності. Передамо інформацію, викладену Вами до керівників, відповідальних за якість роботи відділення для детального аналізу причин виникнення ситуації та вжиття заходів для запобігання подібному у майбутньому. Дякуємо за те, що знайшли час викласти свої зауваження, адже це дозволяє нам покращувати якість обслуговування в Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 мая 2021, 15:21
Додатково можемо запропонувати Вам здійснювати обмін валюти (USD та EUR) взагалі не виходячи із дому у зручний для Вас час. Все, що для цього потрібно, це мати відповідні рахунки у валюті та гривні та користуватися системою Райффайзен онлайн. Якщо вас зацікавила така можливість, зателефонуйте, будь ласка, до нашого інформаційного центру, оператор, задаючи додаткові питання підбере для Вас найбільш підходящий варіант та надасть консультацію з приводу відкриття рахунків, тарифів, порядку здійснення валюто обміну.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
Drap . 11 мая 2021, 10:39
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Капушанская, 1
Не являюсь клиентом банка, но хотел им стать. 25 февраля заказал через сайт карту Райфкарта + Visa Gold, на что получил СМС на мобильный номер телефона, что когда карта будет в отделении банка, то меня оповестят через СМС. 11 мая, обещанного смс так и нет. Примерно в середине марта, связывался с техподдержкой по этому вопросу, когда будет моя карта. Техподдержка никаких ответов не дала, ссылаясь на то, что они не могут разглашать такую информацию. Сейчас, даже если карта и в отделении банка (заказывал в Ужгород), в связи с оперативной работой Райффайзен банка, забрать карту я уже не смогу, так как нахожусь в зоне ООС/АТО. Карту заказывал по второму номеру +380939941551
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 мая 2021, 10:48
Доброго ранку, Владиславе! Ми обов`язково перевіримо причини ненадходження Вам СМС повідомлення, а також наданої Вам консультації, якщо зазначите (можна в особистих повідомленнях Банку) Ваш ідентифікаційний номер та номер телефона, з якого зверталися до підтримки та дату звернення. будемо дуже вдячні Вам за надання запитуваної інформації, оскільки це допоможе нам детально проаналізувати ситуацію, та, в разі потреби, вжити заходів для покращення якості обслуговування. Нам дуже прикро за завдані незручності. Зазвичай, карта виготовляється та доставляється у відділення протягом 10 робочих днів і Клієнта, дійсно, інформують шляхом направлення СМС повідомлення. Крім того, Ви завжди маєте можливість отримати неіменну карту відразу під час візиту у відділення і користуватися нею, поки триває виготовлення іменної.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 мая 2021, 10:56
Владиславе, по номеру телефону знайшли данні. Перевіримо інформацію та надамо коментарі. Дякуємо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 мая 2021, 18:17
Доброго вечора!
На жаль, з технічних причин СМС-повідомлення, дійсно, не було направлено на номер телефона при надходженні картки у відділення. Приносимо вибачення за дану прикру ситуацію, але, на жаль, без Вашого візиту у відділення та підписання необхідних документів видача картки не можлива. Можемо запросити Вас у будь-яке найбільш зручне відділення де Ви зможете відкрити інший картковий рахунок, одразу отримати неіменну картку та користуватися нею вже через годину. А рахунок, відкритий Вами через сайт, можливо буде анулювати. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Maya1998 8 мая 2021, 17:56
Отделение по адресу: Житомир, пл. Победы, 10
Приємно вражена висококваліфікованими спеціалістами, приємним персоналом, швидким обслуговуванням.
Консультант надав мені відповіді на всі мої запитання та допоміг провести грошові операції без проблем. Банк працює на високому рівні, всим задоволена, не пожалкувала жодного разу, що являюсь клієнтом саме цього банку
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 мая 2021, 18:00
Доброго вечора! Дякуємо за відгук, обов'язково передамо його колегам із вказаного відділення. Запевняємо, що і надалі будемо робити все можливе, щоб наші Клієнти отримували найкращі послуги.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
10 мая 2021, 16:58
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.05.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
SeregaOsyp56656 7 мая 2021, 22:03
Отделение по адресу: Житомир, пл. Победы, 10
Недавно воспользовался услугами Аваль банка, был приятно удивлен. Это один из немногих банков в котором с уважением относятся к посетителям, даже если ты не их клиент. С порога меня встретила вежливая девушка администратор, проконсультировала, провела на касу, там же меня встретили вежливые девушки, быстро провели мою операцию. Для себя решил что обязательно стану клиентом Аваль банка, ведь сразу видно что европейский банк.
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 мая 2021, 7:37
Доброго ранку! Нам дуже приємно отримувати позитивні відгуки про нашу роботу. Запевняємо, що й надалі будемо робити все можливе для надання якісних послуг. Будемо раді бачити Вас нашим клієнтом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Alexserg0204 7 мая 2021, 16:35
Открыл личный счёт в Райффайзен банке, заказал расчётную карточку. Вся операция оформления счёта заняла около 20 минут! Вежливые менеджеры, приветливая зав. отделением-просто слёзы у меня текли от умиления. Карточку получил через 2 дня! «Европейский банк-европейский сервис», подумал я и воодушевлённый начал пользоваться услугами банка. Этот банк я выбрал по необходимости оплачивать товары поставщика, который имел расчётный счёт в РБА. Если я оплачивал счёт поставщика через кассу РБА, то с меня взымалась комиссия 2,5% от суммы платежа. Не совсем понятно, за что с меня банк брал деньги, если я оплачивал счёт, который открыт в этом-же банке?! С эти вопросом я обратился к менеджерам банка и они мне посоветовали открыть счёт для физического лица в РБА, и тогда комиссии за перечисление не будет. По этой причине я и стал счастливым обладателем счёта в РБА и расчётной карты этого банка. Платежи по счетам поставщика я оплачивал теперь без комиссии, но огромные очереди в кассу, когда порой приходилось простаивать в очереди по 40 -60 минут, заставили меня зарегистрировать личный он-лайн кабинет на сайте банка. О чудо! Теперь не надо стоять в бесконечной очереди в кассу, чтобы платить по счетам! К стати, я заметил, что из 3-х окошек кассы почему-то работало только одно, открывали второе, только когда возмущение клиентов переходило в открытую агрессию. Но меня очереди не волновали, потому что я пополнял свой счёт через терминал, а счёт оплачивал дома, сидя в удобном кресле за своим любимым компьютером. И ни каких комиссий! Моё умиление закончилось очень быстро, когда я пришёл в отделение пополнить счёт через терминал, а терминал оказался в нерабочем состоянии. Я поплёлся в кассу, отстоял традиционную очередь и… меня кассир ошарашила, когда сообщила мне, что за пополнение своей карты через кассу с меня возьмут %. «Но ведь у вас терминал не работает, за что с меня % брать?» возмутился я. Такие правила-ответила мне завотделением. Пришлось ехать в другое отделение, где был рабочий терминал. «Европейский банк-украинское обслуживание» подумал я. Точку моей истории обслуживания в Райффайзен банке поставил случай, когда во время пополнения карты вдруг терминал завис, деньги на счёт не поступили, чек не распечатался. Я обратился к завотделением, которая сказала, что проблему решим, когда будет проведена инкассация терминала, а это по сроку 2 недели! Я написал под её диктовку заявления и стал ждать. Когда через 2 недели я обратился в банк, то ответ был ошеломляющим-инкасаторы не обнаружили моих 3 купюры по 500 гривен. После этого случая я закрыл счёт, вернул карту и в этот банк больше не обращаюсь! Чего и вам советую. Банк может и европейский, но работают в нём наши люди-от кассиров до руководителей, которые не могут наладить нормальный сервис.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 мая 2021, 16:45
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності, нам дуже прикро, що Ви вирішили закрити рахунок і припинити користування послугами Банку. Дійсно, операції проводяться у відповідності до діючих тарифів Банку, якими передбачена комісія за здійснення оплати рахунків (навіть відкритих у нашому Банку) та поповнення картки. Але, ми використовуємо індивідуальний підхід у будь-якій ситуації і всі виниклі питання намагаємось вирішувати на користь Клієнта (в тому числі і шляхом повернення сплати комісії, якщо мали місце збої у роботі терміналу). Що стосується розгляду спірної операції, на жаль, без зазначення Вами додаткових даний (ідентифікаційного номеру, наприклад. Можна в особистих повідомленнях Банку) надати коментарі можливість відсутня.
З повагою,
@RaifHelp
Проблема решена
AnastasiaAs 7 мая 2021, 13:23
Отделение по адресу: Киев, ул. Ярославская, 58
Все почалося з того, що на новій роботі мені знадобився в цьому банку рахунок ФОП, я погодилася, хоча до цього користувалася іншим банком. Прийшла я в преміальне відділення, якраз в своєму бізнес центрі, ну і тут мене почали «обробляти по повній», спочатку мене не знали до кого відправити, я зайшла до одного менеджера, тут залітає інший і забирає мене і веде у кімнату для ВІП клієнтів. Ми з нею потратили близько 20 хв!!! щоб почати оформлювати картку і тут почалася реклама їх преміальної картки, я відповіла, що в мене вже є одна преміальна картка від іншого банка, тому ще однієї мені не потрібно, після моєї відмови, мене піднімають з крісла і просять покинути ВІП менеджера, і перейти до іншого. Питання тут одне: навіщо тратити і мій і ваш час і не запитати одразу, чи потрібна мені ваша преміум картка? Потім почався обід, і відкриття моєї картки затягнулося ще на 1.5 год
Додам, менеджер для роботи з не ВІП клієнтами виявилася набагато приємніша!
Коли я вже отримала свою картку і відкрила рахунок в цьому банку — в мене виникло ряд запитань, найголовніші з них:
1) в який час іде продаж валюти? це по будням тільки в якийсь проміжок часу, чи просто якось рандомно відбувається? чому цієї інформації ніде немає?
2) за яким курсом будуть продані долари? в заявці це просто «курс банка», а який зараз курс, де це можна побачити?
Особисто для мене це не зрозуміло, для прикладу, я подала заявку на продаж валюти 05.05, 100 доларів, на мій рахунок 06.06 близько 15 год прийшло 2762.62, що це за курс? якщо подивитися на сайті в банку — там він більший (але там подається НБУ, а не курс райфайзена), якщо на сайті мін фіну — він менший.
Вирішила зателефонувати на гарячу лінію — 15 хв знову потрачено в пусту, ніхто слухавки не підняв.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 мая 2021, 13:29
Доброго дня! Дякуємо за відгук, та дуже шкодуємо, що не виправдали Ваших очікувань. Перевіримо інформацію щодо якості обслуговування у відділенні та надамо коментарі та відповіді на поставлені Вами питання. Також, будемо вдячні, якщо зазначите номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру та дату звернення (в особистих повідомленнях Банку), це допоможе нам перевірити причини нез'єднання з оператором та дозволить покращити якість обслуговування у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 мая 2021, 9:14
Доброго дня! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та необхідність очікування відповіді. Маємо інформацію, що Вам зателефонували працівники відділення, обговорили всі наявні питання та надали контакти для подальших звернень. Сподіваємось, що в майбутньому обслуговування в нашому Банку залишатиме лише приємні враження.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
Seadog06021992 7 мая 2021, 13:16
1.05.2021 Мой коллега попросил у меня телефон для того чтобы позвонить на гарячую линию банка для решения своих вопросов. Но оператор не удосужился спросить кодовое слово и обслужил Сергея хотя я Александр выполнив манипуляции с МОИМИ картами! Одну даже успешно заблокировал! При повторном обращении мною, делали из меня дурака, что якобы я потерял карту и позвонил заблокировать. Предложили прослушать запись разговора, я подождал на линии пока они видимо сами ее прослушивали — после чего сели на  *** так как поняли в чем не маленький косяк. Когда оператор вернулся на линию, то запись мне не предоставил, а начала сразу с нападения, разсказывать мне как мне жить и кому давать, а кому нет мой телефон и в заключении спросила на руках ли у меня заблокированная карта — я ответил что карта моя спрятана дома, на что она сказала — раз карта не на руках то значит вы ее потеряли и заблокировали, по этому едьте в отделения банка и перевыпускайте карту. После этого меня окончательно вскипятило. Что за бред, я должен ехать в банк изза того что они протупили, как минимум, а вдруг я на эти средства на карте сильно разсчитывал?! А тут сюрприз. И это что получаеться, что любой позвонив с моего номера в банк может что угодно сделать с моими картами?! Такого нету не в одном банке! Теперь буду все деньги снимать и пользоваться наличкой, а то райфайзен попросту опасен! И это уже не первый подобный случай. Не уверен что многого добьюсь, но за такую халатность и отношение попросту проконсультируюсь с знакомыми юристами подам в суд. Что из этого получиться опубликую тут и еще в некоторых местах включая ютюб)
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 мая 2021, 13:21
Доброго дня! Для детальної перевірки ситуації, яка склалася, просимо Вас вказати додатково в особистих повідомленнях Банку, номер телефона з якого здійснювався дзвінок та дату звернення. Ми обов'язково перевіримо надану Вами інформацію та, вразі потреби, зробимо все необхідне для недопущення подібного у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 мая 2021, 11:19
Доброго дня! Дозвольте принести вибачення за ситуацію, яка виникла та за завдані нею незручності. Запевняємо, що вона не залишилась без уваги та до оператора, який припустився помилки, будуть застосовані заходи впливу. Маємо інформацію, що з Вами зв’язався керівник працівника для залагодження ситуації та розблокування карти. Повторно приносимо вибачення за цей прикрий випадок та сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Григорий Климов 7 мая 2021, 10:18
Пытаюсь снять достаточно крупную сумму денег в отделении банка. Уже два раза трачу время на то, что еду в банк и не получаю деньги. В первый раз у них оказывается обеденный перерыв (бюджетная организация что-ли?) во второй у них не работает система, и не факт что заработает через час. Каждый раз нужно перезаказывать деньги и тратить кучу времени на согласования.

Кол центр никакой помощи не оказывает. Будучи премиум клиентом, мне каждый раз нужно отвечать на кучу вопросов от «железного голоса» пока я не доберусь до реального оператора.

Процессы банка сильно забюрократизированы и медленные.

Мало банкоматов по городу.

Я очень сильно разочарован и думаю сменить банк.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 мая 2021, 10:26
Доброго ранку! Нам прикро за завдані незручності спричинені збоєм у роботі програмного забезпечення, яке, наразі, на жаль, має місце. Робимо все можливе, щоб відновити роботу в найкоротший термін. Для можливості заощадити свій час, можемо запропонувати замовляти потрібну суму коштів та призначати зустріч на певний час для їх отримання, звернувшись в чаті системи «Райффайзен онлайн». Оператор чату з радістю допоможе Вами з цього та інших питань.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Yuriitern 7 мая 2021, 9:17
В минулу п’ятницю 29.05.2021р. у наш магазин заходить чоловік. Називається представником Райффайзен банку і каже, що потрібно оновити термінал. Запитую, чи є у нього направлення або службове посвідчення. Ні. Тільки паспорт. Ви серйозно? У вас в банку можна так просто увійти в сховище, касу, чи колупатися у банкоматах, маючи тільки паспорт? Прошу зачекати, щоб уточнити у свого керівництва, чи була заявка. Минає хвилин двадцять — відповіді немає. Відвідувач, що назвався працівником банку, каже, що більше не буде чекати. Прошу його, щоб залишив хоча б контактний номер телефону. У відповідь: Ні, якщо вийде з ладу термінал — робіть заявку. Отримую інформацію від свого керівництва, що ми нікого не викликали. Наступного дня термінал виходить з ладу. Робимо заявку. Обіцяють, що майстер прийде у середу 5.05.2021р. Сьогодні п’ятниця. Майстра немає. То це таке покарання, за те, що ми не допустили у касову зону вашого/не вашого працівника/не працівника? Майже тиждень не працює термінал. Це нормально? Думаю, зайве казати, що це втрата торгової виручки, крім того, у час пандемії і небезпека для клієнтів, які змушені розраховуватися готівкою.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 мая 2021, 9:24
Доброго ранку! Ми обов'язково перевіримо надану Вами інформацію та, вразі потреби, зробимо все необхідне для недопущення подібного у майбутньому. Будемо дуже вдячні Вам, якщо в особистих повідомленнях Банку зазначите назву та адресу магазину про який йде мова.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 мая 2021, 18:36
Доброго дня!
Дякуємо Вам за очікування відповіді. Обслуговування терміналів здійснюється сервісною компанією на підставі укладеного договору із Банком. Оновлення терміналу в присутності інженера сервісної компанії, це одна із можливих робіт по обслуговуванню терміналів. Під час виконання таких робіт у інженера повинно бути при собі службове посвідчення. В той же час, в разі відсутності такого посвідчення або при будь — яких сумнівах щодо особи інженера, клієнт може звернутись за підтвердженням даної особи на гарячу лінію цілодобової підтримки з питань еквайрингу за номером: 0 800 500−738 (цей же номер зазначено на самому терміналі).
Зі свого боку, нами було проведено окрему комунікацію із сервісною компанією по даному випадку та доручено розробити план заходів щодо не допущення або мінімізації подібних випадків в майбутньому.
Щодо заявки поданої Вами, на жаль, ще очікуємо інформацію про причини повідомлення таких строків виконання та їх недотримання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 мая 2021, 18:07
Доброго вечора!
Заявка, номер якої Ви вказали, зареєстрована 06.05.2021 та виконана 07.05. відповіді на інші питання надані вище. Приносимо вибачення за виникле непорозуміння, сподіваємось, що в подальшому обслуговування в нашому Банку викликатиме лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
0504786882 5 мая 2021, 14:45
Я є зарплатним клієнтом АТ «Райффайзен Банк Аваль».Нещодавно мені заблокували мої рахунки, у зв’язку з відкриттям проти мене виконавчого провадження. Вже другий місяць я не отримую заробітну плату. На момент відправки запита, щодо блокування грошових активів боржника, банк мав відповісти виконавцю, що рахунок є зарплатним,і блокуваннюне підлягає.
Моє звернення до банку виявилось марним. Я єдиний годувальник сім'ї, яка складається з мене, та двох неповнолітних дітей, та зарплата є єдиним джерелом доходу.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 мая 2021, 15:00
Доброго дня! ми перевіримо інформацію по Вашому рахунку та надамо коментарі з приводу даної ситуації.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 мая 2021, 16:59
Шановна Олено! На жаль, в Банку не відкриваються карткові рахунки зі спеціальним режимом, наприклад тільки для отримання заробітної плати чи соціальних виплат, про що зазначено в Правилах банківського обслуговування фізичних осіб в Банку, розміщених на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/documents. На картку можуть зараховуватись будь-які кошти і це достатня підстава для арешту рахунку, у випадку надходження відповідної постанови про арешт. Запевняємо, що Банк діє виключно відповідно до чинного законодавства. Для з’ясування підстав накладення арешту та шляхів його зняття, рекомендуємо Вам звернутися з випискою по картковому рахунку, яку можливо отримати у відділенні Банку, безпосередньо до державного виконавця за постановою якого даний арешт було накладено.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Дмитрий Федотов 3 мая 2021, 14:19
В начале апреля стал клиентом Банка, через неделю перешёл на тариф «Картка+». Не без проблем (через звонки в техподдержку) подключил участие в программе «Ще» 14.04.2021. И до сих пор — а сегодня уже 03.05.2021 — мне не начислено ни копейки бонусов. Открываю правила (только что скачанная с сайта банка актуальная версия от 24.10.2020 судя по имени файла), читаю:

2.3. Банк зберігає за собою право відмовити в участі в Програмі Клієнту, який не дотримується Правил та умов участі в Програмі.

Банк не отказывал мне в участии в программе, она активна и это отображается в приложении.

2.4. Участь у Програмі може бути припинена за ініціативою Банка в наступних випадках, але не обмежуючись ними:
— якщо Учасник не дотримується Правил та умов участі в Програмі;
— у разі припинення Банком дії Програми;
— у разі порушення Учасником Програми умов укладених з Банком договорів.

Ничего не нарушал, Банк программу не приостанавливал, уведомлений от Банка о приостановке моего участия в программе не получал.

3.2. Бонуси відображаються на Бонусному рахунку в момент здійснення Учасником операцій, передбачених пунктом 3.1. Правил, протягом 10 (десяти) хвилин, але в будь-якому разі не пізніше 5 (п'яти) календарних днів з дня здійснення операції.

Ни через 10 минут, ни через 5 календарных дней, ни даже ни через 18 календарных дней ни одного зачисления бонусных баллов нет, хотя операции, попадающие под зачисления баллов, я за этот период совершал неоднократно.

4.1. Бонуси стають доступними для використання Учасником Програми починаючи з 15 (п'ятнадцятого) календарного дня з дня відображення їх на Бонусному рахунку. Учасник Програми може ініціювати через Систему використання доступних йому Бонусів.

Поскольку у меня до сих пор на бонусном счету не отображается ни одного бонуса, задержка в возможности использования их составляет уже более 13 дней (см. п. 3.2 правил — должны быть начислены и отображаться не позднее 5 календарных дней В ЛЮБОМ СЛУЧАЕ — то есть даже при форс-мажорах, неисправностях систем, прилетевших инопланетянах и т. п.).

Я задавал вопрос по поводу зачисления баллов в чате, мне ответили, что «Поки що нарахування працюють нестабільно, та хочимо Вас заспокоїти: всі бонуси ми фіксуємо та зараховуємо поступово, наступне донарахування буде здійснено в квітні…»

У меня вопрос к представителю Банка — если ваш клиент, взявший в вашем Банке кредит (у меня нет кредитов в вашем банке) в случае просрочки на требования банка ответит что-то подобное, мол, у меня доходы пока нестабильны, но хочу вас успокоить — я про кредит помню, и постепенно его погашу, следующий платёж где-нибудь в мае-июне сделаю" — вы примете такое объяснение без начислений пени, проценты за просрочку и прочего? Операторам я этот вопрос задавал, они отмалчиваются, вы наверняка будете писать что-то вроде «пришлите ИНН в личку, мы будем разбираться» — так вот к этому дежурному сообщению приложите ответ на мой конкретный вопрос.
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 мая 2021, 22:32
Доброго вечора.
По-перше, дозвольте принести вибачення за виниклу ситуацію Запевняємо, що робимо все можливе, щоб виправити ситуацію найближчим часом і більше не засмучувати наших Клієнтів. Поки що нарахування бонусів дійсно працюють нестабільно, та хочемо Вас заспокоїти: всі бонуси ми фіксуємо та зараховуємо поступово.
Ми обов'язково розберемося у Вашій ситуації та все вирішимо, якщо додатково, в особистих повідомленнях, вкажете свій ідентифікаційний номер.
Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
ZaDmitriy 28 апреля 2021, 16:10
Користуюсь кредитною карткою (100 днів) від банку Аваль,
тобто можна без відсотково здійснювати безготівкові операції в пільговий період 100 днів, та дізнатись остаточну дату погашення суми кредиту в мобільному додатку, так було і цього разу остаточною датою закінчення пільгового періоду за який не нараховуються жодні відсотки було визначено 08,04,2021 року мною було сумлінно сплачено всю суму заборгованості кредитних коштів до вказаної дати про що свідчать чеки, але як виявилось пізніше з останньою сумою (685 грн.) яку я перераховував між своїми рахунками в банку аваль виникла проблема, мною був ініційований перерахунок коштів з зарплатної картки на кредитну 08,04,2021р. о 22:20
доречі саме цей час зазначено у виписці банку як дата виконання, пізніше 26,04,2021 р. з моєї кредитної картки банк самовільно стягнув 3540 грн нібито відсотки за користування кредитом, зателефонувавши до працівників банку 27,04,
2021 р. з ранку оператор повідомив що в них технічні проблеми і вона не може надати інформацію по даній ситуації, зателефонував повторно після обіду інший оператор повідомив що її потрібен час щоб розібратись з даною ситуацією, і лише у вечері знайшовся сміливий оператор який повідомив що в них все вірно оскільки банк обробив останній платіж по кредиту (685 грн) лише 09,04,2021 р. саме тому були нараховані відсотки.
То в мене прості два запитання;
1) де був банк 18 днів, і які дії з інформування чи запобігання цієї ситуації він здійснив?
2) і най головніше навіщо повідомляти клієнту дату закінчення пільгового періоду, якщо банк залишає за собою право самостійно визначати термін обробки, зарахування та ще якихось не зрозумілих дій з моїми коштами на свій розсуд щоб навмисно не правомірно нараховувати відсотки?
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 апреля 2021, 16:12
Доброго дня! Нам прикро, що у Вас виникла подібна ситуація і, якщо Ви зазначите свій ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях банку, ми обов'язково проведемо додаткову перевірку та повідомимо Вам інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 мая 2021, 9:45
Доброго ранку, Дмитре! Ми провели перевірку та надали Вам відповідь у особистих повідомленнях.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
sen411 28 апреля 2021, 10:17
НЕМАЄ ДОВІРИ ДО РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ!!!
22 березня 2021 р. шахраї зняли з карткового рахунку за 1 хв. 9500 грн. Банк не запросив жодного коду підтвердження і кошти було знято, про що надійшло одразу понад 20 смс. Банк оформив заявку за номером 317568 і на тому ВСЕ. На сьогодні 28 квітня ніякої конкретної відповіді мною не отримано. Вимагаю повернення мені вкрадених внаслідок бездіяльності банку коштів.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 апреля 2021, 10:20
Доброго дня!
Нам прикро, що виникла подібна ситуація.
Перевіримо інформацію та відповімо Вам в особистих повідомленнях.
З повагою,
@RaifHelp
DenysKyiv 27 апреля 2021, 13:54
Сума заборгованості на рахунку зменшується, а відсотки за користування кредитом збільшуються. В контактному центрі пояснити не можуть.
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 апреля 2021, 13:57
Доброго дня! Нам прикро, що у Вас виникла подібна ситуація і, якщо Ви зазначите свій ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях банку, ми обов'язково проведемо додаткову перевірку та повідомимо Вам інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 апреля 2021, 15:51
Доброго дня!
Маємо інформацію, що Вами було зареєстровано звернення в чаті системи «Райф Онлайн» Розберемося в ситуації та надамо додаткові коментарі через даний канал комунікації.
З повагою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝