×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Отличные сотрудники
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Жахлива якість обслуговування, некомпетентний персонал
Раніше більшість питань вирішувалась телефонним дзвінком операціоністу або начальнику відділення. Зараз навіть вирішити елементарне питання на кшталт відкриття рахунку вони не в змозі, все вирішує центральний офіс в Києві. Достукатися туди неможливо. Звернення на гарячу лінію не дають жодного результата, персонал, який там працює, здебільшого некомпетентний і не зацікавлений у вирішенні проблем клієнта. Я у бізнесі більше 25 років, і більшість питань вмію вирішувати самостійно. Тому на гарячу лінію телефоную тільки у екстремальних випадках. За останній рік ЖОДНОГО разу моє питання не було нормально вирішене. Зазвичай працівники гарячої лінії просто відповідають завченими шаблонними фразами, для того, аби вони взагалі вникли у питання і спробували його вирішити по суті, доводиться кожного разу витрачати масу часу і зусиль.
У грудні 2020 відкриття у РБА рахунку компанії зайняло 3 (ТРИ!) робочих дні. Це при тому, що в той самий період відкриття рахунку у Великій Британії (юрисдикція з дуже суворим банківським наглядом) зайняло 6 годин. Пояснити що відбувається та чому так довго ніхто не міг. Операціоністка щось невпевнено відповідала на кшталт «Київ ще перевіряє». При тому що я клієнт з бездоганною 5-річною (це тільки в РБА) кредитною історією та бланковим кредитним лімітом в декілька сот тисяч гривень. Мабуть, лояльних і сумлінних клієнтів у РБА і так забагато, якщо їм треба 3 дні, щоб вирішити чи відкривати таким клієнтам ще один рахунок.
Останньою краплею стала поведінка банку, коли виконавча служба за видуманим податковою боргом у 7 тис. грн. заблокувала мені всі банківські рахунки.
По-перше, ВСІ банки, де я маю рахунки, повідомили мене смс або телефоном про факт блокування. Крім РБА, де я зберігав основну частину грошей. Про блокування я дізнався, коли у супермаркеті термінал відхилив мій платіж по карті. При цьому РБА регулярно бомбардує мене листами і смс-ками маркетингового характеру, але ПОВІДОМИТИ КЛІЄНТА ПРО ФАКТ БЛОКУВАННЯ ЙОГО РАХУНКІВ НЕ ВВАЖАЄ ЗА ПОТРІБНЕ.
По-друге, на момент блокування сума коштів на моїх рахунках була близько 60 тис. грн., за цей час вона зросла до 150 тис. При тому, що вся сума боргу була 7 тис. грн. Оскільки грошей було більш ніж достатньо для сплати всього боргу, моя дружина, за моїм дорученням звернулася до служби підтримки за порадою як діяти, щоб максимально швидко розблокувати рахунки. На підтримці їй сказали «Нехай зателефонує ваш чоловік, ми розкажемо як скласти запит». Я телефоную, на підтримці кажуть «Нічого не знаємо, вирішуйте все з виконавцем». Знову телефоную дружина, їй кажуть «Так, нехай ваш чоловік перетелефонує, ми допоможемо». Знову я телефоную, мені знову кажіть «Нічого не знаємо, вирішуйте з виконавцем». Марно витрачені час та нерви на спілкування з некомпетентними працівниками банку.
12.05.2021 борг був погашений і виконавець видав постанову про зняття арешту з моїх рахунків. Приватбанк виконав її у той же день. Ідея-Банк виконав її 17.05. РБА отримав постанову по пошті лише 17.05, оскільки вони відмовляються приймати документи від виконавчої служби у електронними каналами, а вимагають надсилати поштою у паперовому вигляді (21 сторіччя на вулиці).
Сьогодні 19.05.2021, мої рахунки у РБА залишаються заблокованими. Звернення на підтримку не дають жодного результата. Відповідь «Чекайте, вам повідомлять». Я відчуваю себе шматком собачого лайна, що приклеївся до підошви, і якого банк намагається позбутися чимскоріш.
Як власник бухгалтерської компанії, я багато разів рекомендував своїм клієнтам обслуговування у РБА. Банк навіть пропонував мені комісію за залучення клієнтів, але я відмовлявся, аби не створювати конфлікт інтересів, натомість допомагав РБА залучати клієнтів цілком безплатно. Але тепер крапка. Надалі я відмовлятиму своїх клієнтів від користування послугами РБА, і закрию свої рахунки за першої можливості.
Прохання до працівників РБА не відповідати «ми діємо у рамках законодавства». Я більше 25 років у бізнесі, з них 20 у фінансах. Працював з усіма банками з ТОП-20 (крім Ощаду і російських), працював фінансовим директором виробничих компаній. Я вмію відрізнити добрий банківський сервіс від посереднього і поганого. Можна в рамках законодавства витирати ноги об клієнтів, а можно допомагати їм вирішувати проблеми. Ви клієнтів не цінуєте.
Для проведення перевірки просимо повідомити код ЄДРПОУ організації та Ваш ідентифікаційний код в особистих повідомленнях Банка.
З повагою,
@RaifHelp
На поточний час, питання щодо зняття арешту позитивно врегульовано. Також прийняті до відома зауваження щодо якості консультацій, які надавалися працівниками Інформаційного центру та процесів в Банку щодо відкриття рахунків та накладення/зняття арешту. Запевняємо Вас, що будемо удосконалювати процедури, щоб в подальшому співпраця з Банком була зручною для Вас та викликала бажання рекомендувати Банк, як надійного партнера.
Також, в якості вибачення за затримку зняття арешту та завдані незручності просимо прийняти від нас подарунок. Для уточнення деталей його вручення з Вами завтра зв`яжеться працівник Банку.
Дякуємо Вам за зворотній зв’язок.
З повагою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Кредит
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Ужасный банк
Речь идет сейчас не об идентификации меня как клиента на этом сайте, а о обработке жалоб на горячей линии — банк НЕ РЕАГИРУЕТ!
— Мне ни разу не перезвонили по моим обращениям (а звонков на горячую линию было не мало)
— Информация, которую дают на горячей линии и та, которую получаешь в банке отличаются. Вы что, вообще не общаетесь и у Вас нет единой системы?!
— В отделениях хамовитый персонал
— Работают на «отцепись»
— На любой вопрос/предложение звучит фраза «НЕ ВОЗМОЖНО»
Почитав отзывы понимаю что я не единственный не довольный клиент, к сожалению. Несколько хороших, думаю оплачены.
Не рекомендую связываться, ответов и решения не получите!
Пишу повторно, первая жалоба от 27.03.2021 г.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Затримка в отриманні грошей та низька якість обслуговування, незнання законодавства
Наш клієнт гр. США відкрив рахунок фізичної особи в Райффайзен Банк Аваль (преміальна карта), а також рахунок його компанії у Преміальному відділенні Протасів Яр у м. Києві. Менеджер — Ірина Володимирівна Щенникова.
Як виявилось, у даному відділенні немає менеджерів, які спілкуються англійською, а якість обслуговування за останніпризвела до того, що клієнт серйозно думаю про закриття бізнесу в Україні.
Зокрема у Банку навіть не можуть пояснити керівнику реквізити для відправки платежів в дол США, що це вимушена пояснювати я як юрист (йому надали реквізити типові, з неправильною назвою бенефіціара і номером рахунку, клієнт був здивований та писав мені). Кожне незначне питання вирішуєтсья годинними телефонними переговорами та завжди за допомогою мене як юриста.
Також до прикладу, при актуалізації даних подано необхдні документи, проте банк документи загубив і просив надати повторно декілька разів.
На сьогодні клієнт вже близько 3 тижнів не може отримати платіж як внесок у статутний капітал. Сума внеску близько 1400 дол США!
При цьому незважаючи на правила ст. 20 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового ураження», п. 5 Постанови НБУ № 5 про те, що отримання коштів на суму менше екв. 400 000 гривень не потребує надання необхідних документів, Банк такі документи вимагає на будь-яку суму.
Нашим клієнтом надано протокол про встановлення розміру статутного каптілу, лист з поясненням суми сплаченого капіталу та ін документи на вимогу Банку. При цьому щоразу Банк вимагає нові і нові документи або способи їх подання. Банк не здатен нормально пояснити навіть що не так клієнту, тому дзвонить мені як юристу.
Зокрема наразі просять поставити печатку на протоколі ЗЗУ. При цьому проткол не є правочином і на цьому не ставиться печатка за зак-вом України. Більш того, печатка за зак-вом України взагалі не є обовязковою…
Просимо негайного вирішення питання, зарахування коштів на рахунок та притягонення до адміністративної відповідальності винних осіб у затримці зарахування коштів, зокрема менеджера Ірину Володимирівну Щенникову, а також представниців валютногов відділу Банку, які не знають правил законодавства України.
З повагою,
Тетяна
З повагою,
@RaifHelp
В ході перевірки встановлено, що у відділенні наявні співробітники, які спілкуються англійською мовою. Також, співробітниками відділення здійснювались заходи для позитивного вирішення ситуації. Запит документів виконувався з дотриманням чинного законодавства, та в деяких випадках уточнення документів можливе в незалежності від суми переказу.
Порушене питання було вирішено відразу, щойно Клієнтом було надано вірно оформлені документи.
Запевняємо, що всі співробітники Банку зацікавлені в надані якісних послуг, та допомагають Клієнту у вирішені спірних питань при його зверненні до співробітників відділення.
Нами прикро, що виникло негативне враження від обслуговування в Банку.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Квест-закрити рахунки !!!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Нервов не хватает на обслуживание в кассе!!!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Заказ карты
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
На жаль, з технічних причин СМС-повідомлення, дійсно, не було направлено на номер телефона при надходженні картки у відділення. Приносимо вибачення за дану прикру ситуацію, але, на жаль, без Вашого візиту у відділення та підписання необхідних документів видача картки не можлива. Можемо запросити Вас у будь-яке найбільш зручне відділення де Ви зможете відкрити інший картковий рахунок, одразу отримати неіменну картку та користуватися нею вже через годину. А рахунок, відкритий Вами через сайт, можливо буде анулювати. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Європейський банк
Консультант надав мені відповіді на всі мої запитання та допоміг провести грошові операції без проблем. Банк працює на високому рівні, всим задоволена, не пожалкувала жодного разу, що являюсь клієнтом саме цього банку
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Европейский сервис в Житомире
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Неисправные терминалы
З повагою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Нереально вирішити свої проблеми або отримати відповіді
Додам, менеджер для роботи з не ВІП клієнтами виявилася набагато приємніша!
Коли я вже отримала свою картку і відкрила рахунок в цьому банку — в мене виникло ряд запитань, найголовніші з них:
1) в який час іде продаж валюти? це по будням тільки в якийсь проміжок часу, чи просто якось рандомно відбувається? чому цієї інформації ніде немає?
2) за яким курсом будуть продані долари? в заявці це просто «курс банка», а який зараз курс, де це можна побачити?
Особисто для мене це не зрозуміло, для прикладу, я подала заявку на продаж валюти 05.05, 100 доларів, на мій рахунок 06.06 близько 15 год прийшло 2762.62, що це за курс? якщо подивитися на сайті в банку — там він більший (але там подається НБУ, а не курс райфайзена), якщо на сайті мін фіну — він менший.
Вирішила зателефонувати на гарячу лінію — 15 хв знову потрачено в пусту, ніхто слухавки не підняв.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Выполнили подсудное действие и пытались сделать из меня дурака
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Отвратительный сервис
Кол центр никакой помощи не оказывает. Будучи премиум клиентом, мне каждый раз нужно отвечать на кучу вопросов от «железного голоса» пока я не доберусь до реального оператора.
Процессы банка сильно забюрократизированы и медленные.
Мало банкоматов по городу.
Я очень сильно разочарован и думаю сменить банк.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Це покарання?
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування відповіді. Обслуговування терміналів здійснюється сервісною компанією на підставі укладеного договору із Банком. Оновлення терміналу в присутності інженера сервісної компанії, це одна із можливих робіт по обслуговуванню терміналів. Під час виконання таких робіт у інженера повинно бути при собі службове посвідчення. В той же час, в разі відсутності такого посвідчення або при будь — яких сумнівах щодо особи інженера, клієнт може звернутись за підтвердженням даної особи на гарячу лінію цілодобової підтримки з питань еквайрингу за номером: 0 800 500−738 (цей же номер зазначено на самому терміналі).
Зі свого боку, нами було проведено окрему комунікацію із сервісною компанією по даному випадку та доручено розробити план заходів щодо не допущення або мінімізації подібних випадків в майбутньому.
Щодо заявки поданої Вами, на жаль, ще очікуємо інформацію про причини повідомлення таких строків виконання та їх недотримання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Заявка, номер якої Ви вказали, зареєстрована 06.05.2021 та виконана 07.05. відповіді на інші питання надані вище. Приносимо вибачення за виникле непорозуміння, сподіваємось, що в подальшому обслуговування в нашому Банку викликатиме лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Заблокований зарплатний рахунок.
Моє звернення до банку виявилось марним. Я єдиний годувальник сім'ї, яка складається з мене, та двох неповнолітних дітей, та зарплата є єдиним джерелом доходу.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Нарушение Банком «Правил участі в Програмі заохочень „Ще“»
2.3. Банк зберігає за собою право відмовити в участі в Програмі Клієнту, який не дотримується Правил та умов участі в Програмі.
Банк не отказывал мне в участии в программе, она активна и это отображается в приложении.
2.4. Участь у Програмі може бути припинена за ініціативою Банка в наступних випадках, але не обмежуючись ними:
— якщо Учасник не дотримується Правил та умов участі в Програмі;
— у разі припинення Банком дії Програми;
— у разі порушення Учасником Програми умов укладених з Банком договорів.
Ничего не нарушал, Банк программу не приостанавливал, уведомлений от Банка о приостановке моего участия в программе не получал.
3.2. Бонуси відображаються на Бонусному рахунку в момент здійснення Учасником операцій, передбачених пунктом 3.1. Правил, протягом 10 (десяти) хвилин, але в будь-якому разі не пізніше 5 (п'яти) календарних днів з дня здійснення операції.
Ни через 10 минут, ни через 5 календарных дней, ни даже ни через 18 календарных дней ни одного зачисления бонусных баллов нет, хотя операции, попадающие под зачисления баллов, я за этот период совершал неоднократно.
4.1. Бонуси стають доступними для використання Учасником Програми починаючи з 15 (п'ятнадцятого) календарного дня з дня відображення їх на Бонусному рахунку. Учасник Програми може ініціювати через Систему використання доступних йому Бонусів.
Поскольку у меня до сих пор на бонусном счету не отображается ни одного бонуса, задержка в возможности использования их составляет уже более 13 дней (см. п. 3.2 правил — должны быть начислены и отображаться не позднее 5 календарных дней В ЛЮБОМ СЛУЧАЕ — то есть даже при форс-мажорах, неисправностях систем, прилетевших инопланетянах и т. п.).
Я задавал вопрос по поводу зачисления баллов в чате, мне ответили, что «Поки що нарахування працюють нестабільно, та хочимо Вас заспокоїти: всі бонуси ми фіксуємо та зараховуємо поступово, наступне донарахування буде здійснено в квітні…»
У меня вопрос к представителю Банка — если ваш клиент, взявший в вашем Банке кредит (у меня нет кредитов в вашем банке) в случае просрочки на требования банка ответит что-то подобное, мол, у меня доходы пока нестабильны, но хочу вас успокоить — я про кредит помню, и постепенно его погашу, следующий платёж где-нибудь в мае-июне сделаю" — вы примете такое объяснение без начислений пени, проценты за просрочку и прочего? Операторам я этот вопрос задавал, они отмалчиваются, вы наверняка будете писать что-то вроде «пришлите ИНН в личку, мы будем разбираться» — так вот к этому дежурному сообщению приложите ответ на мой конкретный вопрос.
По-перше, дозвольте принести вибачення за виниклу ситуацію Запевняємо, що робимо все можливе, щоб виправити ситуацію найближчим часом і більше не засмучувати наших Клієнтів. Поки що нарахування бонусів дійсно працюють нестабільно, та хочемо Вас заспокоїти: всі бонуси ми фіксуємо та зараховуємо поступово.
Ми обов'язково розберемося у Вашій ситуації та все вирішимо, якщо додатково, в особистих повідомленнях, вкажете свій ідентифікаційний номер.
Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
НЕ правомірне зняття відсотків по кредиту.
тобто можна без відсотково здійснювати безготівкові операції в пільговий період 100 днів, та дізнатись остаточну дату погашення суми кредиту в мобільному додатку, так було і цього разу остаточною датою закінчення пільгового періоду за який не нараховуються жодні відсотки було визначено 08,04,2021 року мною було сумлінно сплачено всю суму заборгованості кредитних коштів до вказаної дати про що свідчать чеки, але як виявилось пізніше з останньою сумою (685 грн.) яку я перераховував між своїми рахунками в банку аваль виникла проблема, мною був ініційований перерахунок коштів з зарплатної картки на кредитну 08,04,2021р. о 22:20
доречі саме цей час зазначено у виписці банку як дата виконання, пізніше 26,04,2021 р. з моєї кредитної картки банк самовільно стягнув 3540 грн нібито відсотки за користування кредитом, зателефонувавши до працівників банку 27,04,
2021 р. з ранку оператор повідомив що в них технічні проблеми і вона не може надати інформацію по даній ситуації, зателефонував повторно після обіду інший оператор повідомив що її потрібен час щоб розібратись з даною ситуацією, і лише у вечері знайшовся сміливий оператор який повідомив що в них все вірно оскільки банк обробив останній платіж по кредиту (685 грн) лише 09,04,2021 р. саме тому були нараховані відсотки.
То в мене прості два запитання;
1) де був банк 18 днів, і які дії з інформування чи запобігання цієї ситуації він здійснив?
2) і най головніше навіщо повідомляти клієнту дату закінчення пільгового періоду, якщо банк залишає за собою право самостійно визначати термін обробки, зарахування та ще якихось не зрозумілих дій з моїми коштами на свій розсуд щоб навмисно не правомірно нараховувати відсотки?
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
НЕМАЄ ДОВІРИ ДО РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ!!!
22 березня 2021 р. шахраї зняли з карткового рахунку за 1 хв. 9500 грн. Банк не запросив жодного коду підтвердження і кошти було знято, про що надійшло одразу понад 20 смс. Банк оформив заявку за номером 317568 і на тому ВСЕ. На сьогодні 28 квітня ніякої конкретної відповіді мною не отримано. Вимагаю повернення мені вкрадених внаслідок бездіяльності банку коштів.
Нам прикро, що виникла подібна ситуація.
Перевіримо інформацію та відповімо Вам в особистих повідомленнях.
З повагою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Некоректне списання відсотків за кредитною карткою
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Маємо інформацію, що Вами було зареєстровано звернення в чаті системи «Райф Онлайн» Розберемося в ситуації та надамо додаткові коментарі через даний канал комунікації.
З повагою,
@RaifHelp
Комментарии (2)