Присвоювання коштів кліентів!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- natashaGra
- 7 апреля 2023, 17:41
- #
Пишите в НБУ , по другому банк не понимает
@RaifHelp навіщо мені ще одна ваша відписна, пуста подяка та вибачення?
Кому ви там що передали для аналізу у індивідуальному порядку? Не смішіть!
Ось ця інформація була отримана мною від торгової площадки:
Refund information
Please note that it may take 3−20 days for your bank or card issuer to process and refund you the amount.
Refund method: Credit/Debit card
For more information please contact your bank or card issuer with the ARN reference number 05130862070910020605853
Банк чомусь кошти не зараховує назад на карту з якої була оплата. Чекаю ще деякий час і подаю заяву на спірну транзакцію (№ 434551 від 01.08.22 р.) І знову нічого. На сьогоднішній день гроші так і не зараховані.
Але відвертим глумом від Райффайзен банку було відправити мені через три дні після подання заявки на спірну транзакцію смс повідомлення з текстом: «Шановний клієнте! Відповідно до спірної транзакції #434551 кошти доступні для використання. Райффайзен Банк».
Це взагалі, що за маячня?! Розрахунок був на те, що клієнт прочитавши це брехливе повідомлення, просто повірить на слово і не перевірить рух коштів на рахунку? LoL! Ганьба вам!
Кому ви там що передали для аналізу у індивідуальному порядку? Не смішіть!
Ось ця інформація була отримана мною від торгової площадки:
Refund information
Please note that it may take 3−20 days for your bank or card issuer to process and refund you the amount.
Refund method: Credit/Debit card
For more information please contact your bank or card issuer with the ARN reference number 05130862070910020605853
Банк чомусь кошти не зараховує назад на карту з якої була оплата. Чекаю ще деякий час і подаю заяву на спірну транзакцію (№ 434551 від 01.08.22 р.) І знову нічого. На сьогоднішній день гроші так і не зараховані.
Але відвертим глумом від Райффайзен банку було відправити мені через три дні після подання заявки на спірну транзакцію смс повідомлення з текстом: «Шановний клієнте! Відповідно до спірної транзакції #434551 кошти доступні для використання. Райффайзен Банк».
Це взагалі, що за маячня?! Розрахунок був на те, що клієнт прочитавши це брехливе повідомлення, просто повірить на слово і не перевірить рух коштів на рахунку? LoL! Ганьба вам!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді та приносимо вибачення за створені незручності. Розуміємо як важливо отримати результат як умога скоріше, тому передали Ваше звернення у роботу менеджера, який проаналізує ситуацію у індивідуальному порядку та зв'яжеться із Вами додатково. Ми докладемо максимум зусиль для вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp