×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Банк ***
@RaifHelp
@RaifHelp
Комментарии (1)
Негатив
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Raiffeisen Online краще не користуватися
Комментарии (1)
Кредитну карту здала але рахунки не закрили, нараховується комісія
Кілька років тому здала кредитну картку у відділення банку, але рахунки банк не закрив, і тепер приходять смс, що я ніби то винна банку кошти, відповідно — нараховують якісь комісії, страховки та пені всі ці роки, в кол-центрі дуже неприємні особи пояснюють, що я повинна була користуватися карткою, тоді не було б нарахування ніяких комісій, і я повинна пам«ятати чи писала роки назад заяву на закриття рахунку. АБСУРДНА СИТУАЦІЯ — Кредитна картка здана, але я повинна нею користуватися! 10.06.2021 року знову звернулась до банку, пояснила ситуацію, тут мені роздрукували всі мої нарахування по картці, і виникає в 3 рази більша сума до повного погашення! Мені порадили заплатити їх і тільки після цього зможуть закрити цей рахунок АЛЕ ЧЕРЕЗ 10 ДНІВ!
ХТО ПОВИНЕН КОНТРОЛЮВАТИ ДІЯЛЬНІСТЬ БАНКІВ? Відчувається, що моя історія ще не буде закінчена… Сумно, що у нас є такі організації, і до клієнтів їм немає справи, ГОЛОВНЕ _ ЦЕ ПОДОВШЕ НЕ ЗАКРИВАТИ РАХУНКИ ПРАВДАМИ _НЕПРАВДАМИ, щоб побільше грошей з людини висмоктати!
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу Банку. Просимо Вказати свій ідентифікаційний номер (можна в особистих повідомленнях) ми перевірим інформацію і запропонуємо шляхи вирішення питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Відмовили в обслуговуванні під час заміни паспорту за власним бажанням
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (16)
Райффайзен Кал Аваль
Ноль информации при оформлении, сказали мол карта появляется в приложении после активации, оказалось на следующий день.
В первый же день появились проблемы с SMS подтверждениями на платежи, код просто не приходил, а при попытке выяснить причину требовали полную идентификацию включая кодовое слово, хотя ни в одном банке такого не видел.
Так-же они даже не могут сказать, кодовое слово выдавали с рабочего места или при оформлении, данной информации не дали в отделении так-же. В бланке (копиях) после с этим словом пустое.
Судя по отзывам, еще куча проблем с которыми я столкнусь в будущем. Постараюсь оформить перевод ЗП на monobank с помощью их анкеты.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Негативный опыт
В онлайн банкинге, был осуществлён перевод денег на карту другого банка; Статус=успешный, но получатель денег не получил; Убедился в правильности номера карты=сомнений нет; Ситуация=конфликтная, получатель требует денег; Доказать, что перевод успешный=нет возможности, так как в квитанции, которую предоставляет банк=скрыт номер карты получателя; Обратился в поддержку; после долгих дебатов, ответ простой -банк не может предоставить квитанцию где будут открыты реквизиты получателя; Тоесть, переведя личные средства, у меня нет возможности документально подтвердить куда они поступили!!! Это как?
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (13)
Все хуже и хуже
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Обман
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Операція дострокового погашення кредиту
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Негативно
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
идентификация клиента
Apple pay внедрили когда уже год им можно было пользоваться в других банках, наиболее популярных.
Сейчас вот паспорт в Дія не принимаете и ожидаете только оригинал.
Плохая оценка только за постоянное отставание.
Без перебільшення проходити ідентифікацію, маючи лише смартфон – це супер зручно! Навіть не буду Вас переконувати у зворотньому :) Проте поки відділення не оснащені пристроями для зчитування інфо, просимо нас тимчасово зрозуміти та пробачити! Розраховуємо, що це відбудеться найближчим часом та будемо радувати Вас «повним безконтактом» 😊
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Бюрократия и некомпетентность
В общем, Аваль не лучший выбор.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Мошеники
+380507854327, RaiffeisenBankAval.ua срочно пройти авторизацию или перезвонить или карта будет заблокирована банком. Так как я нахожусь в декретном отпуске и у меня маленький ребенок я не могла проехать в банк или пройти по ссылке не было интернета перезвонила по +380442238058. Мужчина задавал вопросы номер карты и сумма на ней сразу обратился ко мне по имени отчеству фамилии… Он знал сколько у меня карт от это банка. Вопросов было много … Я поначалу побоялась и отказалась проходить авторизацию по телефону. На что представитель банка мне ответил, мол если я боюсь что это мошенничество меня наберут с официального номера банка. После этих слов я согласилась. И через некоторое время меня псевдо представитель банка набрал. Вопросов было много. Прошла авторизацию. После авторизацию мне псевдо представитель сказал, что моя карточка разблокирована, и я могу пользоваться. Смс о снятии денег мне не пришло и Смс с паролем на телефон мне не пришло для подтверждения о транзакции. Зато через месяц 15 мая пришло уведомление о том, что мне нужно погасить страховой платеж за использование кредитной карты. Это меня и удивило ведь я кредитку не использовала. Я сразу же. Перезвонила на горячую линию и выяснилось, что 15 апреля кто-то снял без моего ведома с моей кредитной карты 17 175 грн. Мы составили заявление на спорную транзакцию она должна рассматриваться в течении 10 дне. Но и тут они затягивали рассмотрение, передавали с отдела в отдел на рассмотрение. А проценты по снятой сумме росли. И пока я не одолжила и не оплатила эту сумму + проценты к ней мне ответ не приходил. Только я оплатила на следующий день мне пришёл ответ об отказе вернуть деньги. В итоге после заявлений о спорной транзакции Банк не счел правильным разобраться в этой ситуации прислал ответ о том, что я сама отправила деньги… Я физически не могла это сделать. Не стала служба безопасности это расследовать.Я считаю это не без работников банка обошлось. Знали на счете есть деньги… инициалы мои и какого банка карта. Присылают тем, у кого на счете есть приличная сумма денег. Банковские работники и служба безопасности банка Аваль… позор вам!!! … Раньше я всем своим знакомим и родним рекомендовала Аваль как самый надежный и хороший. А сейчас я всем буду НЕ РЕКОМЕНДОВАТЬ его и говорить, что там воруют деньги и нет, не какой безопасность и не кто не разбираются. Думаю обратиться в программу Говорит Украина и подать в суд… может журналистское расследование поможет или хотя бы разворошат этих воров… Если бы не предприятие на котором я работала до декрета на котором заключил с ними договор, я бы не стала с этим банком связываться
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Найжахливіший сервіс
17.03.2021р. на мій телефон надійшло смс-повідомлення від банку, де зазначалось, що «Шановний Клієнт вашу заяву на спірні транзакції зареєстровано № 315538»
20.03.2021р. я направив до АТ «Райффайзен Банк Аваль» запит про результати розгляду моєї заяви на спірні транзакції.
29.03.2021р. я отримав листа від АТ «Райффайзен Банк Аваль» за № 97−5-4/572 від 16.03.2021р. в якому повідомлялось, що «На підставі Вашого звернення було зареєстровано заяву про оскарження операцій по картковому рахунку за номером № 315538. На поточний час, орієнтовний термін розгляду 06.05.2021р. За результатами розгляду, Банком буде прийнято рішення про можливість зарахування на Ваш картковий рахунок оскарженої суми коштів або надана відповідь із зазначенням причини відмови»
08.05.2021р. я зателефонував до Інформаційного центру Банку для уточнення статусу моєї заявки № 315538, де від співробітника банку дізнався, що по моїм спірним транзакціям отримана відмова у поверненні коштів.
Згідно правил МПС VISA, у випадку наявних підстав та доказів, у мене є можливість подальшого оскарження транзакції протягом 30 календарних днів, шляхом виставлення до арбітражної претензії, для подальшої передачі справи на розгляд арбітражного комітету VISA.
11.05.2021р. я направив до «АТ «Райффайзен Банк Аваль» рекомендованим листом письмовий запит на отримання копії відповіді БАНКА-ЕКВАЙЄРА за моїми спірними транзакціями, для ознайомлення та підготовки пакету документів на пре-арбітраж.
19.05.2021р. на свій телефон я отримав смс-повідомлення від банку, де зазначалось, що «Банк проаналізував ваші спірні транзакції за № 315538. Повідомляємо, що на жаль, не маємо підстав для повернення коштів».
20.05.2021р. я отримав від Банку листа за № 81−19−1-00/26/234153 від 19.05.2021р. за підписом начальнику відділу обробки та контролю безготівкових зарахувань Бережна І.А., де зазначалось, що «Банком було ініційовано два етапи оскарження транзакцій, але торговець відмови. Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до платформи, на якій здійснювалася торгівля та інвестування в фінансові продукти. Враховуючи вищенаведене, а також згідно операційних правил VISA International, продовження оскарження та повернення коштів на Ваш картковий рахунок за рахунок банка-еквайєра є неможливим»
Однак, така відповідь ніяким чином не аргументована і викликає здивування. В правилах VISA чітко розписаний алгоритм претензійних дій. Згідно Правил VISA RULES в ході чарджбек-диспуту передбачена відповідь на претензію виключно банка-еквайєра. Є очевидним, що переписка банка-емітента з торговою точкою в обхід еквайєра не мають жодної юридичної сили.
Якщо банк-еквайєр надав відмову на претензію, банк-емітент терміново повинен повідомити користувача картки про це, та надати копію документів для ознайомлення та підготовки пакету документів на друге представлення претензії (пре-арбітраж)
В своєму останньому листі № 81−19−1-00/26/234153 від 19.05.2021р. АТ «Райффайзен Банк Аваль» наголошує, що банком було ініційовано два етапи оскарження транзакцій
Виникає питання, згідно яких пунктів та сторінок VISA RULES АТ «Райффайзен Банк Аваль» не надав для ознайомлення користувачу картки відповідь банка-еквайра на претензію?
Таким чином, співробітники претензійного відділу АТ «Райффайзен Банк Аваль» ігноруючи всі мої запити та звернення, грубо порушуючи правила МПС VISA, позбавили мене можливості подати документи на пре-арбітраж платіжної системи.
21.05.2021р. я направив до банку вимогу держателя картки щодо неналежного опрацювання транзакцій, де вимагаю надати копію відповіді банка-еквайра для підготовки документів на пре-арбітраж.
29.05.2021р. я отримав від АТ «Райффайзен Банк Аваль» листа за № 97−5-4/1092 від 17.05.2021р. за підписом менеджера з підтримки процесів розгляду звернень відділу якості, контролю та обробки скарг Управління інформаційного обслуговування клієнтів Департаменту каналів продажів та дистрибьюції АТ «Райффайзен Банк Аваль» Жницька Н. Ю, виконавець Нежевело О. С., де повідомлялось, що «за наявними даними, робота по оскарженню сум операції по заявці № 315538 продовжується, рекомендуємо зачекати рішення по заявці, орієнтовний термін завершення розгляду до 30.06.2021р.».
З цієї відповіді банку виникає ще більше запитань. Чи продовжується претензійна робота по моїм спірним транзакціям чи вже закінчилась?
За таких обставин, я вимушений констатувати про надання клієнту банку завідомо неправдивої інформації з боку співробітників банку, про бездіяльність працівників претензійного відділу.
А вчора 31.05.2021р. на мою електронну пошту надійшов лист від банку, де повідомлялось, що «Банк відправив лист доброї волі на торгівця. Термін очікування від торговця до 28.06.2021. Перейти на стадію Арбітражу неможливо, оскільки згідно правил МПС час вичерпався.»
Виникає дуже багато запитань. Які листи доброї волі по моїй справі відправляв банк від мого імені та без мого відома??? Я вже місяць не можу добитись копії відповіді банка-еквайра для подчі документів на пре-арбітраж! А мені Банк розказує, що я вже і на Арбітраж не можу подати бо термін скінчився. Аваль вже стиг за мене все зробити!
Я звертаюся до Голови Правління АТ «Райффайзен Банк Аваль» та іншим відповідальним особам з проханням, розібратися і допомогти мені у вирішенні мого питання та надати копію відповіді БАНКА-ЕКВАЙЄРА (з наявними ідентифікуючими реквізитами: Chargeback ID, Chargeback Amount, Chargeback Reason Code, Acquirer Reference Data, Chargeback Reference Number тощо) за моєю спірною транзакцією, а також повідомити до якого числа я маю підготувати пакет документів для подачі на третє представлення претензії (Арбітраж).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Найжахливіший сервіс
20.03.2021р. я направила до АТ «Райффайзен Банк Аваль» запит про результати розгляду моєї заяви на спірні транзакції.
29.03.2021р. я отримала листа від АТ «Райффайзен Банк Аваль» за № 97−5-4/571 від 16.03.2021р. в якому повідомлялось, що «На підставі Вашого звернення було зареєстровано заяву про оскарження операцій по картковому рахунку за номером № 315530. На поточний час, орієнтовний термін розгляду 06.05.2021р. За результатами розгляду, Банком буде прийнято рішення про можливість зарахування на Ваш картковий рахунок оскарженої суми коштів або надана відповідь із зазначенням причини відмови»
21.04.2021 я отримала смс повідомлення від банку, що «Ваше звернення № 315530 розглянуто, за результатами проведеної роботи найближчим часом на Ваш рахунок надійдуть кошти»
23.04.2021 р. за рішення МПС VISA мені було частково повернуто кошти Стосовно останньої спірної транзакції на суму інформації від банку не надходило.
І ось тут пригоди почались! На гарячу лінію телефоную, називаю номер заявки, оператор каже, що все добре і скоро повернеться остання сума. Час іде, а гроші не надходять. 30.04.2021р. я направила запит до АТ «Райффайзен Банк Аваль» про результати розгляду останньої спірної транзакції за 10.08.2020 на суму 7561,59 SAR з використанням платіжної картки Міжнародної платіжної системи VISA.
19.05.2021р. я отримала смс повідомлення від банку, що «Ваше звернення № 315530 розглянуто, за результатами проведеної роботи найближчим часом на Ваш рахунок надійдуть кошти»
Але кошти так і не поступили на мій картковий рахунок.
Телефоную на гарячу лінію, мені кажуть, що термін продовжено до 30.06.2021р. я питаю за смс повідомлення яке надійшло мені 19.05. про виграну справу, оператор нічого не знає, каже, що баче відмову. А я знаю з правил Виза, що коли приходить відмова від банка-еквайра, то банк -емітент, тобто мій банк «Аваль» мав би терміново мене про це повідомити, ознайомити з документами, дати 30 днів для підготовки документів на 2 подачу претензії. Але А Т «Райффайзен банк Аваль» не знає правил, тому і запропонував мені сидіти і чекати 30.06.
Тоді 21.05.2021 р. я вже звернулась до чату АТ «Райффайзен Банк Аваль» з запитом про результати розгляду спірної транзакції за 10.08.2020 на суму 7561,59 SAR. Тут оператор мені також повідомив, що претензійна робота по транзакції продовжена до 30.06.2021р і треба чекати.
Вечором цього ж дня 21.05.2021р. я отримую від Банку листа за № Д2-В65/30/ВВ-516 від 20.05.2021р. за підписом головного менеджера Базового відділення (м. Херсон) Мединського Р.Є., виконавець Харченко К. В., де зазначається, що «Банком було ініційовано два етапи оскарження транзакцій, але торговець відмови. Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до платформи, на якій здійснювалася торгівля та інвестування в фінансові продукти. Враховуючи вищенаведене, а також згідно операційних правил VISA International, продовження оскарження та повернення коштів на Ваш картковий рахунок за рахунок банка-еквайєра є неможливим»
Однак, така відповідь ніяким чином не аргументована і викликає здивування. В правилах VISA чітко розписаний алгоритм претензійних дій. Якщо банк-еквайєр надав відмову на претензію, банк-емітент терміново повинен повідомити користувача картки про це, та надати копію документів для ознайомлення та підготовки пакету документів на друге представлення претензії (пре-арбітраж).
Виникає питання, чому Аваль, отримавши відповідь від банка-еквайра не зв«язався зі мною, не ознайомив мене з документами, та не дав можливості самій подати на пре-арбітраж??? Звідки я знаю чи там взагалі були документи від банку-еквайру, а якщо і були, то що там було написано і що їм відповів мій банк? Скільки б я не дзвонила на гарячу лінію, чи зверталась у чат відповіді весь час були різні. Можливо якби Аваль не порушив грубо правила платіжної системи, надав вчасно мені копію відмови від банку-еквайру, то я б виграла б чарджбек-диспут після другого представлення претензії.
Згідно правила платіжної системи VISA, я знаю, якщо програно другий етап представлення претензії, то я можу подати на третє представлення претензії тобто Арбітраж, але для цього мені потрібна відповідь з відмовою банка-еквайра яку я не може добитись вже який тиждень.
Я звертаюся до Голови Правління АТ «Райффайзен Банк Аваль» та іншим відповідальним особам з проханням, розібратися і допомогти мені у вирішенні мого питання та надати копію відповіді БАНКА-ЕКВАЙЄРА (з наявними ідентифікуючими реквізитами: Chargeback ID, Chargeback Amount, Chargeback Reason Code, Acquirer Reference Data, Chargeback Reference Number тощо) за моєю спірною транзакцією, а також повідомити до якого числа я маю підготувати пакет документів для подачі на третє представлення претензії (Арбітраж).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
некомпетентність, безвідповідальність.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Щира подяка працівникам Смілянського відділення банку!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
«Система виновата»
З повагою,
@RaifHelp
З повагою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Приховані комісії за перекази
Після того від'ємного балансу, почалися нараховуватися відсотки за несанкціоноване використання коштів (картка то дебетна). Окей, подумав. Закинув туди кошти, щоб вивести на нуль. Дочекався зарахування коштів на рахунок у виписці. Заблокував картку в додатку, бо не мав уже бажання користуватися цим банком. Поїхав до відділення щоб закрити картку. Співробітниця сказала, що мені потрібно лише у режимі додатку тепер розблокувати картку та зателефонувати в підтримку і так закрити рахунок. Потім я уже дізнався, що підтримка у них працює лише в робочі години. Так і знову забув про банк на пару місців.
Знайшовся час зателефонувати, а мені кажуть, що на картці (заблокованій) борг в -0,01 грн. і поки я її не погашу, закрити рахунок вони не можуть. І дійно, через місяць після того, як я вивів картку в нуль, є операція по списанні з заблокованої картки однієї копійки. Окей, аби тільки закрити питання з цим банком… Запропонували скинути копійку на картку, обов’язково зачекати декілька днів і потім можна знову до них звертатися. Закидаю з картки цього ж банку 0,01 грн на свою картку, а воно логічно повертає платіж, бо картка заблокована. То ж і закрити рахунок виходить ніяк.
Сказати, що Райффайзен якось засмучує не можу, бо уже ситий по горло цим банком, оскільки клієнтом був ще з 2000-их коли він просто називався Аваль.
Але хотілося б вирішити питання з закриттям рахунку, без додаткових поїздок до відділення де з корисного мене можуть послати в чат додатку чи на телефон підтримки.
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді та за завдані незручності. Перевіримо викладену Вами інформацію, надамо коментарі та, сподіваємось, вирішимо Ваше питання позитивно.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Питання стосовно анулювання заборгованості, наявної на рахунку, та ініціювання процедури його закриття буде вирішено протягом завтрашнього дня. Додаткову інформацію надамо в коментарях під Вашим відгуком або особистим повідомленням. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)