Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Не собирался становится клиентом этого банка. честно говоря не очень подозревал о его существовании. это же не Приват или Моно. так, мелкая организация. но пришло на мыло предложение открыть карту на выгодных условиях. ну думаю, заполню анкету.заполнил.перезвонила девушка-предложила выбрать отделение для получения кредитки., ну раз начал, думаю, надо ити до конца… выбрал. пришел к указанному времени, принес документы. убил час и… получил отказ… короче -потратил время зря. причины решения банка мне не интересны. просто хочу предупредить вероятных клиентов-у вас есть все шансы просто убить свое время. пошлите их куда подальше и пользуйтесь Приватом или Моно. там по крайней мере есть логика в действиях.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 июня 2021, 14:50
Доброго дня! Приносимо вибачення за очікування відповіді. Запевняємо Вас, що відмова у відкритті рахунку завжди грунтується виключно на вимогах законодавства. При цьому у відділенні повідомляється причина. Ми додатково перевіримо ситуацію, але, на жаль, надамо коментарі не раніше вівторка.
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 30 июня 2021, 18:22
Доброго дня! Встановили, що після аналізу інформації, отриманої від Вас, та заповнення відповідної заявки Банк прийняв рішення про відмову у видачі кредитної картки. Про це Вас повідомив працівник Банку в телефонному режимі. Прийняте рішення залежить від безлічі об'єктивних обставин, в тому числі, дохід, стабільність надходжень, кредитна історія. Зміни за цими напрямками здатні істотно вплинути на доступність кредитних пропозицій. Як тільки будуть зміни, ми зможемо переглянути своє рішення з приводу кредитних пропозицій. Нам прикро, що Ви витратили свій час на візит до Банку та отримали негативні враження від обслуговування в Банку.
@RaifHelp
lixo 24 июня 2021, 14:18
Пропадают деньги со счета или почему-то не доходят. Мне переводили деньги из другой страны на мою карту. ну перед тем как перевести деньги проверила баланс по карте записала, ну, а потом мне сделали перевод. в итоге да пишут в в электронном кабинете да деньги зачли, но в их нет на карте. Вот и вопрос куда девались деньги. почему пишут деньги зачлись, но по факту их нет. Ну или получается банк дурит своих клиентов. не советую пользоваться этим банком.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 июня 2021, 14:24
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Дуже хочемо розібратися в ситуації і надати Вам вичерпні коментарі. Але для цього просимо Вас написати в чаті системи «Райффайзен онлайн», оскільки: 1) даних, наданих Вами, не достатньо для перевірки; 2)інформація по рахунку не може бути надана на загальнодоступному сайті, для того, щоб не допустити розголошення інформації, яка є банківською таємницею, третім особам.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
domashin1972 22 июня 2021, 17:29
При спробі виконати платіж через онлайн сервіс отримав повідомлення про те, що виникла помилка і спробуйте пізніше. Спробував пізніше, теж саме. Так як це було поповнення мобільного, зайшов на сайт оператора і там поповнив. Через короткий час отримую повідомлення про виконання моїх «помилкових» платежів, разом 500 грн. Телефоную оператору банку, дівчина була чемна, але повідомила що платіж проведено і потрібно якимось чином просити у оператора повернути кошти! Платежі могли бути на зовсім інші суми, і не оператору, а комусь на ОЛХ наприклад. Не рекомендую використовувати сервіс онлайн платежу, але на жаль банк вибраний підприємством. До речі сам сервіс порівняно з Приватом просто ніякий.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 июня 2021, 17:39
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності, дійсно, мали місце технічні складнощі, які призвели до описаної Вами ситуації. Запевняємо Вас, що ми намагаємось вирішувати всі питання на користь Клієнта і, якби мова йшла про інший платіж, шукали б шляхи його повернення. Але, в даному випадку, оператор запропонувала Вам найпростіший і найшвидший шлях вирішення питання. Спробуйте, будь ласка, зв'язатися з оператором мобільного зв’язку, якщо виникнуть складнощі напишіть нам в особистих повідомленнях свій ідентифікаційний номер, будемо шукати можливість допомогти.
tata2812 22 июня 2021, 15:45
ЧИТАЮ ВІДГУКИ, І РОЗУМІЮ ЩО ПОВИННА НАПИСАТИ І СВОЮ ІСТОРІЮ, можливо для когось вона стане підказкою, щоб не відкривати в цьому банку ніяких рахунків!

Кілька років тому здала кредитну картку у відділення банку, але рахунки банк не закрив, і тепер приходять смс, що я ніби то винна банку кошти, відповідно — нараховують якісь комісії, страховки та пені всі ці роки, в кол-центрі дуже неприємні особи пояснюють, що я повинна була користуватися карткою, тоді не було б нарахування ніяких комісій, і я повинна пам«ятати чи писала роки назад заяву на закриття рахунку. АБСУРДНА СИТУАЦІЯ — Кредитна картка здана, але я повинна нею користуватися! 10.06.2021 року знову звернулась до банку, пояснила ситуацію, тут мені роздрукували всі мої нарахування по картці, і виникає в 3 рази більша сума до повного погашення! Мені порадили заплатити їх і тільки після цього зможуть закрити цей рахунок АЛЕ ЧЕРЕЗ 10 ДНІВ!

ХТО ПОВИНЕН КОНТРОЛЮВАТИ ДІЯЛЬНІСТЬ БАНКІВ? Відчувається, що моя історія ще не буде закінчена… Сумно, що у нас є такі організації, і до клієнтів їм немає справи, ГОЛОВНЕ _ ЦЕ ПОДОВШЕ НЕ ЗАКРИВАТИ РАХУНКИ ПРАВДАМИ _НЕПРАВДАМИ, щоб побільше грошей з людини висмоктати!
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 июня 2021, 16:08
Доброго дня!
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу Банку. Просимо Вказати свій ідентифікаційний номер (можна в особистих повідомленнях) ми перевірим інформацію і запропонуємо шляхи вирішення питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
Sergey Moshkov 21 июня 2021, 17:35
За власним бажанням змінюю паспорт на id картку і роблю це в офіційному паспортному столі м. Києва. Паперовий паспорт в мене забрали на 14 днів і ніяку тимчасову заміну, ні довідку не надали, бо цього не передбачає процедура. Хочу покласти готівку в банк, подзвонив уточнити чи можна і відповіли що без паспорту неможливо, а ніяких допоміжних довідок паспортний стіл не видав. Тому виходить, що ПриватБанк мене поважає як клієнта і обслуговує без паспорту, а Райффайзен відмовив в обслуговуванні, тому я не рекомендую користуватися Райффайзен банком, бо він ненадійний і працює не для клієнтів зовсім.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 июня 2021, 18:02
Доброго дня! Ми проаналізуємо ситуацію та якість консультації та надамо додаткові коментарі. В залежності від суми та валюти рахунку, а також в залежності від необхідності актуалізації даних, Банк, дійсно, може вимагати надання документу для проведення операції. Запевняємо Вас, що поважаємо Клієнтів та намагаємось всі виниклі ситуації вирішувати на їх користь, в той же час дотримуємось норм діючого законодавства.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 июня 2021, 15:27
Доброго дня! Маємо інформацію, що Вам зателефонували представники Інформаційного центру Банку, принесли свої вибачення та повідомили про перелік документів, з якими можна звернутися для внесення коштів. Сподіваємось, що даний прикрий випадок не залишить негативне враження про роботу Банку вцілому та в подальшому співпраця буде приносити лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
Maxxaw 18 июня 2021, 2:07
Ужасное приложение банка, как и интернет банкинг
Ноль информации при оформлении, сказали мол карта появляется в приложении после активации, оказалось на следующий день.
В первый же день появились проблемы с SMS подтверждениями на платежи, код просто не приходил, а при попытке выяснить причину требовали полную идентификацию включая кодовое слово, хотя ни в одном банке такого не видел.
Так-же они даже не могут сказать, кодовое слово выдавали с рабочего места или при оформлении, данной информации не дали в отделении так-же. В бланке (копиях) после с этим словом пустое.
Судя по отзывам, еще куча проблем с которыми я столкнусь в будущем. Постараюсь оформить перевод ЗП на monobank с помощью их анкеты.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 июня 2021, 8:23
Доброго ранку! Нам прикро, що у Вас виникло негативные выраженная про роботу Банку, запевняємо що постійно працюємо над удосконаленням системи «Райффайзен онлайн» та якістю консультацій, які надаються Клієнтам. Слово пароль зазначається при відкритті рахунку та при проходженні ідентифікації в телефонному режимі, дійсно, може бути запитане оператором. При цьому, якщо не пам'ятаєте його, з деяких питань ( в тому числі і причини ненадходження смс) можете отримати консультацію в чаті системи « Райффайзен онлайн». Також будемо вдячні Вам, якщо вкажете назву або адресу відділення в якому Вам не надали інформацію та номер телефону, з якого зверталися в Інформаційний центр (можна в особистих повідомленнях). Ми перевіримо якість наданих консультацій та, в разі потреби, вживатимемо заходів для покращення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 июня 2021, 19:58
Доброго вечора! Маємо інформацію, що Вам зателефонували представники Інформаційного центру Банку, роз’яснили причини виникнення ситуації та принесли свої вибачення. Сподіваємось, що даний прикрий випадок не залишить негативне враження про роботу Банку вцілому та в подальшому співпраця буде приносити лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
pkostomakha 16 июня 2021, 18:38
Одна из последних ситуаций, которая шокировала в работе с данным банком;
В онлайн банкинге, был осуществлён перевод денег на карту другого банка; Статус=успешный, но получатель денег не получил; Убедился в правильности номера карты=сомнений нет; Ситуация=конфликтная, получатель требует денег; Доказать, что перевод успешный=нет возможности, так как в квитанции, которую предоставляет банк=скрыт номер карты получателя; Обратился в поддержку; после долгих дебатов, ответ простой -банк не может предоставить квитанцию где будут открыты реквизиты получателя; Тоесть, переведя личные средства, у меня нет возможности документально подтвердить куда они поступили!!! Это как?
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 июня 2021, 18:48
Доброго вечора! Нам прикро, що виникла ситуація завдала Вам незручності та залишила негативне враження від роботи Банку. На жаль, зараз в квитанції дійсно не відображається повний номер карти отримувача, при цьому такі перекази виконуються одразу та або зараховуються на рахунок отримувача, або повертаються відправнику. Додатково уточнимо, як в данному випадку платнику можна підтвердити факт оплати і що можемо покращити для запобігання подібному у майбутньому та надамо Вам інформацію в коментарях.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 июня 2021, 17:50
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Згідно Payment Card Industry Data Security Standard в системах Банку не зберігається повний номер картки отримувача, якщо вона належить іншому Банку. Тому роздрукувати квитанцію з зазначенням повного номеру, на жаль, не можливо. При цьому, ми завжди прагнемо допомагати Клієнтам у будь-якій ситуації, тому, як виняток, в разі, якщо Вам так і не вдалося вирішити питання з отримувачем коштів, можемо запропонувати Вам лист- підтвердження сплати саме на даний номер карти. Якщо існує така потреба, напишіть нам в чаті системи «Райффайзен онлайн», але просимо з розумінням поставитись до того, що на підтвердження номеру (Банк здійснює запит) потрібен буде додатковий час.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Сергій Валерійович 16 июня 2021, 13:39
Отменили начисление процентов на остаток на карте. Меняют условия обслуживания без уведомления.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 июня 2021, 13:48
Доброго дня! Сергій Валерійович, на залишки по карткам проценти не нараховуються вже досить давно (за виключенням тих, які мали індивідуальні тарифи по домовленості між Банком та організацією — зарплатним Клієнтом). При цьому, всі Клієнти мають можливість відкрити депозит «Універсальний» на який перераховувати кошти з картки, отримувати проценти на залишок коштів на даному депозиті, та в будь-який момент перерахувати їх знову на картку та використати згідно своїх потреб. Що стосується зміни умов обслуговування, зазвичай Клієнтів інформуємо шляхом надсилання СМС -повідомлень. Маємо звернути увагу на те, що в тарифних пакетах, які зараз наявні в Банку, багато переваг, в порівнянні з тими, які були раніше. Це і можливість отримувати кешбек, і безкоштовне зняття коштів у будь-яких банкоматах України, і безкоштовні перекази в системі «Райффайзен онлайн» і можливість не сплачувати комісію взагалі (в разі виконання встановлених критеріїв). Якщо потрібна детальна консультація саме по Вашому рахунку або залишились питання напишіть нам в чаті системи «Райффайзен онлайн» або зателефонуйте до інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
0969628926 16 июня 2021, 12:21
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 18/9
Очень часто пользуюсь кредитными услугами Райффайзен Банк Аваль, всегда погашаю во время как указано в льготном периоде (100 дней). В данном случае льготный период заканчивался 28.04.2021 г., денежные средства до полного погашения были внесены и упали на карту 28.04.2021г, т. е в срок, но банк выставил мне комиссию в размере 48,00%, в сумме 791,22 грн. На каком основании? Для дальнейшего разбирательства буду подавать в суд.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 июня 2021, 12:23
Доброго дня! Ми перевіримо інформацію та найближчим часом надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 июня 2021, 10:14
Доброго дня! Дякуємо за очікування відповіді. Маємо зазначити, що подібна ситуація виникає через те, що термін зарахування коштів на рахунок становить до 3-х банківських днів. Дана інформація зазначена в Правилах обслуговування фізичних осіб, які є частиною договору, що укладається з клієнтом та викладені на сайті Банку. Також, дана інформація було повідомлена Вам під час звернення в телефонному режимі до Інформаційного центру Банку. Отже, утримання відсотків було здійснено правомірно, у відповідності до умов договору. При цьому, запевняємо Вас, що ми цінуємо своїх Клієнтів та в будь-якій виниклій ситуації намагаємось знайти рішення, яке б задовольняло їх вимогам. Саме таке рішення прийнято і в даній ситуації, детальна інформація надана Вам в особистих повідомленнях. Просимо Вас в подальшому, при користуванні карткою враховувати термін зарахування коштів та здійснювати погашення за 3 дні до дати закінчення пільгового періоду.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
0989751375 15 июня 2021, 16:30
Доброго дня, я ще такого не бачила!!! Зробила безготівкову операцію на дострокове погашення кредиту, кошти списані з рахунку, а зарахування немає, два дня виясняю де кошти? При дзвінкові в інформаційний центр відповідь кваліфікованого працівника — збій в системі банку. Я просто в шоці, який збій Ви про що ??? це кваліфіковані працівники в банку ??? … немає слів другий день виясняю, і у відповідь просто чекайте, що чекайте Ви маєте повернути кошти мої, а не чекайте!!! Відповідно поки чекаю продовжують нараховувати відсотки, а мої кошти не понятно де зависли.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 июня 2021, 16:35
Доброго дня! Просимо зазначити номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру Банку (можна в особистих повідомленнях). Перевіримо, що трапилося під час проведення дострокового погашення та якість консультації, яку Вам надавали та прокоментуємо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 июня 2021, 16:47
Доброго дня! Відповідь по ситуації буде надана в чаті системи «Райффайзен онлайн». Додатково наголошуємо, що працівники інформаційного центру не мають права надавати консультацію, якщо виникає підозра що звертається третя особа. Просимо з розумінням поставиться до даної вимоги, оскільки вона направлена виключно на недопущення розголошення інформації, яка становить банківську таємницю.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Nataliiia78 12 июня 2021, 17:27
Зателефонував робот і повідомив що моя карта буде заблокована, але я не маю карту. Вона була зареєстрована на мій номер минулого власницею. Коли хотіла поговорити із оператором, але він кинув слухавку навіть не вислухавши суть моєї проблеми. Хотіла щоб відкріпили номер від тих даних. Похабне відношення. Їх розсилка мені не потрібна. І банк не має актуальних даних про клієнта.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 июня 2021, 19:05
Доброго дня! Банк зазвичай не телефонує з повідомленням про блокування, можливо це були шахраї, які, зрозумівши, що у Вас немає картки і, відповідно, отримати від Вас гроші не вдасться, перервали розмову. Зателефонуйте нам до Інформаційного центру (0800500500) ми перевіримо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
DariaCh 10 июня 2021, 11:37
Почему ваш банк по всем инновациям всегда самый запоздалый?
Apple pay внедрили когда уже год им можно было пользоваться в других банках, наиболее популярных.
Сейчас вот паспорт в Дія не принимаете и ожидаете только оригинал.
Плохая оценка только за постоянное отставание.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 июня 2021, 11:43
Доброго дня!
Без перебільшення проходити ідентифікацію, маючи лише смартфон – це супер зручно! Навіть не буду Вас переконувати у зворотньому :) Проте поки відділення не оснащені пристроями для зчитування інфо, просимо нас тимчасово зрозуміти та пробачити! Розраховуємо, що це відбудеться найближчим часом та будемо радувати Вас «повним безконтактом» 😊
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
borisovm 8 июня 2021, 18:00
Отделение по адресу: Киев, ул. Гришко, 6
Каменный век, бюрократия и надругательство над экологией. Зашел в отделение в котором же обслуживаюсь, хотел оформить еще один продукт. Снова отсканили паспорт и код, распечатали и застивили написать Копия верна + ФИО + подпись + дата. Вопрос зачем, если я уже лет 10 как обслуживаюсь по нескольким продуктам в этом отделении и в паспорте у меня ничего не менялось? 30 минут задавли глупые вопросы, к примеру, должность. Что даст должность Главный Инженер Ч П «Пупкин» для банка — да ничего ровным счетом, так зачем красть время клиентов и создавать очереди? Самое смешное, по финалу мне сообщили что из-за проблем в системе они не смогут закончить оформление и предложили пройти процедуру в следующий раз, при этом утилизировав копии документов. Да, ко всему прочему, касса в этот день в банке не работала :(Естестевенно сюда же можно добавить очень бедный функционал онлайн банкинга.
В общем, Аваль не лучший выбор.
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 июня 2021, 18:10
Доброго дня! дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний. Інформацію щодо процедури передамо до профільного підрозділу для аналізу можливості її спрощення. Маємо зазначити що працюємо над розширенням функціоналу системи «Райффайзен онлайн» і сподіваємось, що найближчим часом візити у відділення взагалі будуть необхідні у дуже рідких випадках. Приносимо вибачення за завдані незручності
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 июня 2021, 18:13
Інформація щодо проблем у роботі системи та каси також будуть перевірені. Запевняємо Вас, що дана ситуація не залишиться без нашої уваги та отримана від Вас інформація буде використана для покращення якості обслуговування в нашому Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
ksjxa 4 июня 2021, 19:23
15 апреля пришла смс со ссылкой сайта банка и телефоны +380442238058
+380507854327, RaiffeisenBankAval.ua срочно пройти авторизацию или перезвонить или карта будет заблокирована банком. Так как я нахожусь в декретном отпуске и у меня маленький ребенок я не могла проехать в банк или пройти по ссылке не было интернета перезвонила по +380442238058. Мужчина задавал вопросы номер карты и сумма на ней сразу обратился ко мне по имени отчеству фамилии… Он знал сколько у меня карт от это банка. Вопросов было много … Я поначалу побоялась и отказалась проходить авторизацию по телефону. На что представитель банка мне ответил, мол если я боюсь что это мошенничество меня наберут с официального номера банка. После этих слов я согласилась. И через некоторое время меня псевдо представитель банка набрал. Вопросов было много. Прошла авторизацию. После авторизацию мне псевдо представитель сказал, что моя карточка разблокирована, и я могу пользоваться. Смс о снятии денег мне не пришло и Смс с паролем на телефон мне не пришло для подтверждения о транзакции. Зато через месяц 15 мая пришло уведомление о том, что мне нужно погасить страховой платеж за использование кредитной карты. Это меня и удивило ведь я кредитку не использовала. Я сразу же. Перезвонила на горячую линию и выяснилось, что 15 апреля кто-то снял без моего ведома с моей кредитной карты 17 175 грн. Мы составили заявление на спорную транзакцию она должна рассматриваться в течении 10 дне. Но и тут они затягивали рассмотрение, передавали с отдела в отдел на рассмотрение. А проценты по снятой сумме росли. И пока я не одолжила и не оплатила эту сумму + проценты к ней мне ответ не приходил. Только я оплатила на следующий день мне пришёл ответ об отказе вернуть деньги. В итоге после заявлений о спорной транзакции Банк не счел правильным разобраться в этой ситуации прислал ответ о том, что я сама отправила деньги… Я физически не могла это сделать. Не стала служба безопасности это расследовать.Я считаю это не без работников банка обошлось. Знали на счете есть деньги… инициалы мои и какого банка карта. Присылают тем, у кого на счете есть приличная сумма денег. Банковские работники и служба безопасности банка Аваль… позор вам!!! … Раньше я всем своим знакомим и родним рекомендовала Аваль как самый надежный и хороший. А сейчас я всем буду НЕ РЕКОМЕНДОВАТЬ его и говорить, что там воруют деньги и нет, не какой безопасность и не кто не разбираются. Думаю обратиться в программу Говорит Украина и подать в суд… может журналистское расследование поможет или хотя бы разворошат этих воров… Если бы не предприятие на котором я работала до декрета на котором заключил с ними договор, я бы не стала с этим банком связываться
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 июня 2021, 19:33
Доброго вечора! Нам прикро, що Ви стали жертвою шахраїв, передамо дані номера телефонів у відповідний відділ. Запевняємо Вас, що банк дбає про безпеку рахунків Клієнтів, але і клієнти, в свою чергу, повинні дотримуватись правил використання картками. Зокрема нікому не повідомляти інформацію про данні картки та паролі, що надходять на номер телефону Клієнта. Пошук осіб, що вчинили шахрайство, знаходиться в компетенції правоохоронних органів, банк же, в свою чергу, готовий надавати на їх запит всю наявну інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
KolesnykViktor 1 июня 2021, 10:45
Я, Колесник Віктор, став жертвою псевдо-брокерів TradersHome і звернувся до АТ «Райффайзен Банк Аваль» за процедурою чарджбек для заперечення спірних транзакцій. Я направив в банк належним чином складену заяву з усіма доказами на відкриття чарджбек-диспуту.
17.03.2021р. на мій телефон надійшло смс-повідомлення від банку, де зазначалось, що «Шановний Клієнт вашу заяву на спірні транзакції зареєстровано № 315538»
20.03.2021р. я направив до АТ «Райффайзен Банк Аваль» запит про результати розгляду моєї заяви на спірні транзакції.
29.03.2021р. я отримав листа від АТ «Райффайзен Банк Аваль» за № 97−5-4/572 від 16.03.2021р. в якому повідомлялось, що «На підставі Вашого звернення було зареєстровано заяву про оскарження операцій по картковому рахунку за номером № 315538. На поточний час, орієнтовний термін розгляду 06.05.2021р. За результатами розгляду, Банком буде прийнято рішення про можливість зарахування на Ваш картковий рахунок оскарженої суми коштів або надана відповідь із зазначенням причини відмови»
08.05.2021р. я зателефонував до Інформаційного центру Банку для уточнення статусу моєї заявки № 315538, де від співробітника банку дізнався, що по моїм спірним транзакціям отримана відмова у поверненні коштів.
Згідно правил МПС VISA, у випадку наявних підстав та доказів, у мене є можливість подальшого оскарження транзакції протягом 30 календарних днів, шляхом виставлення до арбітражної претензії, для подальшої передачі справи на розгляд арбітражного комітету VISA.
11.05.2021р. я направив до «АТ «Райффайзен Банк Аваль» рекомендованим листом письмовий запит на отримання копії відповіді БАНКА-ЕКВАЙЄРА за моїми спірними транзакціями, для ознайомлення та підготовки пакету документів на пре-арбітраж.
19.05.2021р. на свій телефон я отримав смс-повідомлення від банку, де зазначалось, що «Банк проаналізував ваші спірні транзакції за № 315538. Повідомляємо, що на жаль, не маємо підстав для повернення коштів».
20.05.2021р. я отримав від Банку листа за № 81−19−1-00/26/234153 від 19.05.2021р. за підписом начальнику відділу обробки та контролю безготівкових зарахувань Бережна І.А., де зазначалось, що «Банком було ініційовано два етапи оскарження транзакцій, але торговець відмови. Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до платформи, на якій здійснювалася торгівля та інвестування в фінансові продукти. Враховуючи вищенаведене, а також згідно операційних правил VISA International, продовження оскарження та повернення коштів на Ваш картковий рахунок за рахунок банка-еквайєра є неможливим»
Однак, така відповідь ніяким чином не аргументована і викликає здивування. В правилах VISA чітко розписаний алгоритм претензійних дій. Згідно Правил VISA RULES в ході чарджбек-диспуту передбачена відповідь на претензію виключно банка-еквайєра. Є очевидним, що переписка банка-емітента з торговою точкою в обхід еквайєра не мають жодної юридичної сили.
Якщо банк-еквайєр надав відмову на претензію, банк-емітент терміново повинен повідомити користувача картки про це, та надати копію документів для ознайомлення та підготовки пакету документів на друге представлення претензії (пре-арбітраж)
В своєму останньому листі № 81−19−1-00/26/234153 від 19.05.2021р. АТ «Райффайзен Банк Аваль» наголошує, що банком було ініційовано два етапи оскарження транзакцій
Виникає питання, згідно яких пунктів та сторінок VISA RULES АТ «Райффайзен Банк Аваль» не надав для ознайомлення користувачу картки відповідь банка-еквайра на претензію?
Таким чином, співробітники претензійного відділу АТ «Райффайзен Банк Аваль» ігноруючи всі мої запити та звернення, грубо порушуючи правила МПС VISA, позбавили мене можливості подати документи на пре-арбітраж платіжної системи.
21.05.2021р. я направив до банку вимогу держателя картки щодо неналежного опрацювання транзакцій, де вимагаю надати копію відповіді банка-еквайра для підготовки документів на пре-арбітраж.
29.05.2021р. я отримав від АТ «Райффайзен Банк Аваль» листа за № 97−5-4/1092 від 17.05.2021р. за підписом менеджера з підтримки процесів розгляду звернень відділу якості, контролю та обробки скарг Управління інформаційного обслуговування клієнтів Департаменту каналів продажів та дистрибьюції АТ «Райффайзен Банк Аваль» Жницька Н. Ю, виконавець Нежевело О. С., де повідомлялось, що «за наявними даними, робота по оскарженню сум операції по заявці № 315538 продовжується, рекомендуємо зачекати рішення по заявці, орієнтовний термін завершення розгляду до 30.06.2021р.».
З цієї відповіді банку виникає ще більше запитань. Чи продовжується претензійна робота по моїм спірним транзакціям чи вже закінчилась?
За таких обставин, я вимушений констатувати про надання клієнту банку завідомо неправдивої інформації з боку співробітників банку, про бездіяльність працівників претензійного відділу.
А вчора 31.05.2021р. на мою електронну пошту надійшов лист від банку, де повідомлялось, що «Банк відправив лист доброї волі на торгівця. Термін очікування від торговця до 28.06.2021. Перейти на стадію Арбітражу неможливо, оскільки згідно правил МПС час вичерпався.»
Виникає дуже багато запитань. Які листи доброї волі по моїй справі відправляв банк від мого імені та без мого відома??? Я вже місяць не можу добитись копії відповіді банка-еквайра для подчі документів на пре-арбітраж! А мені Банк розказує, що я вже і на Арбітраж не можу подати бо термін скінчився. Аваль вже стиг за мене все зробити!
Я звертаюся до Голови Правління АТ «Райффайзен Банк Аваль» та іншим відповідальним особам з проханням, розібратися і допомогти мені у вирішенні мого питання та надати копію відповіді БАНКА-ЕКВАЙЄРА (з наявними ідентифікуючими реквізитами: Chargeback ID, Chargeback Amount, Chargeback Reason Code, Acquirer Reference Data, Chargeback Reference Number тощо) за моєю спірною транзакцією, а також повідомити до якого числа я маю підготувати пакет документів для подачі на третє представлення претензії (Арбітраж).
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 июня 2021, 10:49
Доброго ранку! Ми перевіримо викладену Вами інформацію та надамо коментарі протягом дня. Вдячні за очікування відповіді.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 июня 2021, 12:53
Доброго дня! Вікторе, зазначаємо, що 01.06 на електрону адресу Вам надсилався запит щодо надання документів, які Ви готували для стадії Арбітражу. Також маємо зазначити, що остаточне рішення за операціями іще не прийнято, крім того, зараз на розгляді знаходиться Ваше чергове письмове звернення, відповідь на яке буде надана у строки, встановлені законодавством та ведеться переписка в чаті системи «райффайзен онлайн». Вдячні за очікування відповіді.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
KolesnykTetiana 31 мая 2021, 18:32
Я, Колесник Тетяна, стала жертвою псевдо-брокерів TradersHome і звернулася в АТ «Райффайзен Банк Аваль» за процедурою чарджбек для заперечення спірних транзакцій. Я направила в банк належним чином складену заяву з усіма доказами на відкриття чарджбек-диспуту.
20.03.2021р. я направила до АТ «Райффайзен Банк Аваль» запит про результати розгляду моєї заяви на спірні транзакції.
29.03.2021р. я отримала листа від АТ «Райффайзен Банк Аваль» за № 97−5-4/571 від 16.03.2021р. в якому повідомлялось, що «На підставі Вашого звернення було зареєстровано заяву про оскарження операцій по картковому рахунку за номером № 315530. На поточний час, орієнтовний термін розгляду 06.05.2021р. За результатами розгляду, Банком буде прийнято рішення про можливість зарахування на Ваш картковий рахунок оскарженої суми коштів або надана відповідь із зазначенням причини відмови»
21.04.2021 я отримала смс повідомлення від банку, що «Ваше звернення № 315530 розглянуто, за результатами проведеної роботи найближчим часом на Ваш рахунок надійдуть кошти»
23.04.2021 р. за рішення МПС VISA мені було частково повернуто кошти Стосовно останньої спірної транзакції на суму інформації від банку не надходило.
І ось тут пригоди почались! На гарячу лінію телефоную, називаю номер заявки, оператор каже, що все добре і скоро повернеться остання сума. Час іде, а гроші не надходять. 30.04.2021р. я направила запит до АТ «Райффайзен Банк Аваль» про результати розгляду останньої спірної транзакції за 10.08.2020 на суму 7561,59 SAR з використанням платіжної картки Міжнародної платіжної системи VISA.
19.05.2021р. я отримала смс повідомлення від банку, що «Ваше звернення № 315530 розглянуто, за результатами проведеної роботи найближчим часом на Ваш рахунок надійдуть кошти»
Але кошти так і не поступили на мій картковий рахунок.
Телефоную на гарячу лінію, мені кажуть, що термін продовжено до 30.06.2021р. я питаю за смс повідомлення яке надійшло мені 19.05. про виграну справу, оператор нічого не знає, каже, що баче відмову. А я знаю з правил Виза, що коли приходить відмова від банка-еквайра, то банк -емітент, тобто мій банк «Аваль» мав би терміново мене про це повідомити, ознайомити з документами, дати 30 днів для підготовки документів на 2 подачу претензії. Але А Т «Райффайзен банк Аваль» не знає правил, тому і запропонував мені сидіти і чекати 30.06.
Тоді 21.05.2021 р. я вже звернулась до чату АТ «Райффайзен Банк Аваль» з запитом про результати розгляду спірної транзакції за 10.08.2020 на суму 7561,59 SAR. Тут оператор мені також повідомив, що претензійна робота по транзакції продовжена до 30.06.2021р і треба чекати.
Вечором цього ж дня 21.05.2021р. я отримую від Банку листа за № Д2-В65/30/ВВ-516 від 20.05.2021р. за підписом головного менеджера Базового відділення (м. Херсон) Мединського Р.Є., виконавець Харченко К. В., де зазначається, що «Банком було ініційовано два етапи оскарження транзакцій, але торговець відмови. Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до платформи, на якій здійснювалася торгівля та інвестування в фінансові продукти. Враховуючи вищенаведене, а також згідно операційних правил VISA International, продовження оскарження та повернення коштів на Ваш картковий рахунок за рахунок банка-еквайєра є неможливим»
Однак, така відповідь ніяким чином не аргументована і викликає здивування. В правилах VISA чітко розписаний алгоритм претензійних дій. Якщо банк-еквайєр надав відмову на претензію, банк-емітент терміново повинен повідомити користувача картки про це, та надати копію документів для ознайомлення та підготовки пакету документів на друге представлення претензії (пре-арбітраж).
Виникає питання, чому Аваль, отримавши відповідь від банка-еквайра не зв«язався зі мною, не ознайомив мене з документами, та не дав можливості самій подати на пре-арбітраж??? Звідки я знаю чи там взагалі були документи від банку-еквайру, а якщо і були, то що там було написано і що їм відповів мій банк? Скільки б я не дзвонила на гарячу лінію, чи зверталась у чат відповіді весь час були різні. Можливо якби Аваль не порушив грубо правила платіжної системи, надав вчасно мені копію відмови від банку-еквайру, то я б виграла б чарджбек-диспут після другого представлення претензії.
Згідно правила платіжної системи VISA, я знаю, якщо програно другий етап представлення претензії, то я можу подати на третє представлення претензії тобто Арбітраж, але для цього мені потрібна відповідь з відмовою банка-еквайра яку я не може добитись вже який тиждень.
Я звертаюся до Голови Правління АТ «Райффайзен Банк Аваль» та іншим відповідальним особам з проханням, розібратися і допомогти мені у вирішенні мого питання та надати копію відповіді БАНКА-ЕКВАЙЄРА (з наявними ідентифікуючими реквізитами: Chargeback ID, Chargeback Amount, Chargeback Reason Code, Acquirer Reference Data, Chargeback Reference Number тощо) за моєю спірною транзакцією, а також повідомити до якого числа я маю підготувати пакет документів для подачі на третє представлення претензії (Арбітраж).
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 мая 2021, 18:37
Доброго вечора! Ми перевіримо викладену Вами інформацію та надамо коментарі завтра протягом дня. Вдячні за очікування відповіді.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 июня 2021, 12:46
Доброго дня! Тетяно, зазначаємо, що 01.06 на електрону адресу Вам надсилався запит щодо надання документів, які Ви готували для стадії Арбітражу. Також 01.06 в чаті системи «Райффайзен онлайн» та 02.06 на електронну пошту Вам надавалися документи наявні у Банку. Також маємо зазначити, що остаточне рішення за операціями іще не прийнято, крім того, зараз на розгляді знаходиться Ваше чергове письмове звернення, відповідь на яке буде надана у строки, встановлені законодавством. Вдячні за очікування відповіді.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
tetianapol 30 мая 2021, 18:01
Ніколи не писала негативних відгуків за все своє життя, але тут достало. Мій кредит в Авалі це окрема тема, врешті вирішила його закрити, але і не тут то було. Заплатила всю суму, звернулась на гарячу лінію. Пройшло більше місяця, виявляється мій кредитний рахунок не закрили і знову потрібно оплатити за обслуговування рахунку, а це по моєму 50 грн. Коли я знову позвонила на гарячу лінію, чому не закрили кредит, пообіцяли розібратись. Через деякий час перезвонили, типу це непорозуміння і це я повинно була сказати банківському працівнику, що для того щоб закрити мій кредит необхідно закрити рахунок. Тобто виявляться це я повинна була проконсультувати банківського працівника, як правильно закривати кредит. В мене нема слів, нікому не рекомендую брати кредит в цьому банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 мая 2021, 18:26
Доброго дня! Дуже прикро, що виникла така ситуація і у Вас залишились негативні враження про обслуговування в Банку. Просимо Вас вказати номер телефону з якого дзвонили в Інформаційний центр та дату звернення ( можна в особистих повідомленнях). Обов'язково розберемося в ситуації та, сподіваємось, знайдемо шляхи її вирішення.

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Я, Алексєєнко Галина Володимирівна, сьогодні прийшла до відділення банку на початку перерви (бо не знала, коли саме час перерви). До мене підійшов керівник відділення Олег Леонідович та спитав, чи не потрібна допомога. Я приїхала до сина, поскаржилася що для мене є проблемою прийти після перерви. Олег Леонідович дав вказівку касирові щоб мене обслугували. Все пройшло швидко та якісно, за що висловлюю щиру подяку керівнику відділення та його працівникам. Якби так було у кожному банку!
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 мая 2021, 7:24
Доброго ранку! Дякуємо, що знайшли час залишити позитивний відгук про роботу Банку. Обов'язково подякуємо начальнику відділення за дбайливе ставлення до Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
mahaon2805 28 мая 2021, 14:18
Пришлось как-то перевести с карты одного банка на карту Райфа определенную сумму. Но почти сразу понадобилось вернуть «как было». Все хорошо, пока зачисление было в сторону Райфа, но если обратно то система обрабатывает платеж «до двух дней» и в это время «деньги еще не полностью прошли» и за это снимается оплата, как за превышение кредитного лимита!!! которого отродясь не было. Звучит бредово, но это факт. При этом ни сообщений, ни предупреждений о возможном списании нет. «По-тихому» списали и обнаружилось все случайно. Будьте бдительны с Райфом.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 мая 2021, 14:29
Доброго дня! Інформація про строки зарахування платежів, а також про можливість виникнення недозволеного овердрафту та утримання процентів за користування ним, передбачена умовами договору. Для проведення детального аналізу ситуації та надання коментарів, просимо вказати Ваш ідентифікаційний номер (можливо в особистих повідомленнях Банку).
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 мая 2021, 12:11
Доброго дня і дякуємо за очікування відповіді. Запевняємо Вас, що ми завжди дотримуємось умов договору та діючого законодавства. Строки проходження платежів, причини виникнення недозволеного овердрафту та процент, який утримується за користування ним, передбачені договором. В той же час, ми завжди намагаємось вирішувати будь-які виниклі в процесі співпраці ситуації на користь Клієнтів, тому в чаті системи «Райффайзен онлайн» проінформували Вас тільки що про прийняте рішення відносно утриманої суми. Просимо Вас ознайомитись з відповіддю в чаті та сподіваємось, що в подальшому подібних ситуацій не виникатиме.
З повагою,
@RaifHelp
vol123 27 мая 2021, 14:36
Отделение по адресу: Сумы, ул. Покровская, 1
Якось вирішив перевести залишок коштів з картки банку за допомогою їхнього додатку. В додатку показало, що комісія складає 0,00 грн. Супер, подумав. І забув про картку. Але через два місяці зайшов у додаток і побачив від'ємний баланс. Як виявилося, через декілька днів після переказу, була списана комісія! Хоча додаток вказав, що вона склада 0,00 грн. Якби була якась комісія, то я б скоріше просто оплатив рахунок мобільного, щоб використати кошти на картці.
Після того від'ємного балансу, почалися нараховуватися відсотки за несанкціоноване використання коштів (картка то дебетна). Окей, подумав. Закинув туди кошти, щоб вивести на нуль. Дочекався зарахування коштів на рахунок у виписці. Заблокував картку в додатку, бо не мав уже бажання користуватися цим банком. Поїхав до відділення щоб закрити картку. Співробітниця сказала, що мені потрібно лише у режимі додатку тепер розблокувати картку та зателефонувати в підтримку і так закрити рахунок. Потім я уже дізнався, що підтримка у них працює лише в робочі години. Так і знову забув про банк на пару місців.
Знайшовся час зателефонувати, а мені кажуть, що на картці (заблокованій) борг в -0,01 грн. і поки я її не погашу, закрити рахунок вони не можуть. І дійно, через місяць після того, як я вивів картку в нуль, є операція по списанні з заблокованої картки однієї копійки. Окей, аби тільки закрити питання з цим банком… Запропонували скинути копійку на картку, обов’язково зачекати декілька днів і потім можна знову до них звертатися. Закидаю з картки цього ж банку 0,01 грн на свою картку, а воно логічно повертає платіж, бо картка заблокована. То ж і закрити рахунок виходить ніяк.
Сказати, що Райффайзен якось засмучує не можу, бо уже ситий по горло цим банком, оскільки клієнтом був ще з 2000-их коли він просто називався Аваль.
Але хотілося б вирішити питання з закриттям рахунку, без додаткових поїздок до відділення де з корисного мене можуть послати в чат додатку чи на телефон підтримки.
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 мая 2021, 15:40
Доброго дня!
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді та за завдані незручності. Перевіримо викладену Вами інформацію, надамо коментарі та, сподіваємось, вирішимо Ваше питання позитивно.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 мая 2021, 16:20
Дякуємо за очікування відповіді.
Питання стосовно анулювання заборгованості, наявної на рахунку, та ініціювання процедури його закриття буде вирішено протягом завтрашнього дня. Додаткову інформацію надамо в коментарях під Вашим відгуком або особистим повідомленням. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝