Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Witold1 13 января 2023, 9:49
Напередодні я дзвонив консультанту Райффайзен та питав, чи можу я отримати у відділені переказ Western Union у гривнях, якщо не буде валюти (бо це часта проблема, коли не має валюти) на що оператор запевнив, що без проблем. По факту приїхав до Краснокутського відділення відстояв довжезну чергу, щоб почути, що євро немає. коли я сказав, що мені потрібні гривні, то мені відповіли, що без євро вони не дають гривні і запропонували піти до іншої черги іншого банку 🤦 тобто або оператор помилився, або у відділені щось наплутали. якось шкода свого часу
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 января 2023, 9:54
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Для отримання переказу в касі — кошти необхідно замовити завчасно.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Rv0404 13 января 2023, 8:08
12.01.23.хотел поменять доллары 2500 на грани, отказали сослались что нет денег в кассе, спросил, а какую сумму можно поменять сказали не какую
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 января 2023, 9:01
Доброго дня! Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Розділяємо Ваше бажання отримати послугу тут і зараз. Це абсолютно нормально.
В той же час, всі ми, і наш Банк не є виключенням, працюємо в нестандартних умовах. Маємо хоч якось планувати нашу роботу та й не забувати, що будь-якої миті може трапитись форс-мажор, тому кошти потрібно замовити завчасно. Процес замовлення коштів – один із важливих процесів Банку, і в теперішній час потребує ретельної підготовки. Відповідно, замовити необхідну суму можна не раніше, ніж через один робочий день після 12-00. Сподіваємось на розуміння та бажаємо якнайшвидше повернутись до звичного ритму життя.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Максим Факас 12 января 2023, 18:25
Була домовленість з Вашим клієнтом про попередню оплату товара та доставку кур'єром. Після оплати не передав кур'єру замовлення та заблокував мене в усіх можливих месенджерах та телефоні.
Заява до кіберполіціі була подана.
Реквізити карти: 4149 5100 6772 1102
Суліма Роман.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 января 2023, 18:29
Доброго дня!
Дякуємо, що повідомили нас про це. З нашого боку передали дані до відповідного відділу, для аналізу ситуації та можливості блокування картки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
aviv 11 января 2023, 11:38
Доброго дня,
Ситуація наступна: з 05.03.22 я пішов в ЗСУ, 24.04.22 наш підрозділ відправили в Донецьку область для захисту України від російської навали. Як всім відомо для військових, які знаходяться на передовій є винагорода в 100тис + зп. Винагорода надходить на карту іншого банку. Коли стало питання їхати в Донецьку обл. я всі свої карти залишив батькам, як і доступ до них, бо ніхто не знає як повернеться ситуація і можливо мені уже не доведеться знімати кошти, а всі прекрасно знають як комусь, не власнику карти забрати кошти і скільки кругів пекла потрібно пройти батькам що б доказати що у їх сина було щось в тому чи іншому банку. Кошти з зп відправлялись батькам які в свою чергу знімали їх і купляли дол. бо ситуацію всі знають в країні. В певний момент мені знадобилась певна сумма для оплати і батьки на рахунок зарахували кошти і я онлайн розрахувався. На початку січня приходить смс від аваля надайте підтвердження походження коштів бо заблокуємо рахунок. Так як в моїх умовах швидко все надати не получилось, рахунок заблокували, разом з коштами на ньому. як тільки була можливість я надав виписку з банку на який приходить зп і доказав походження всіх коштів, але Чернявська Євгенія краще знає як воно на війні і стала вимагати підтвердження що я на війні, я надав, як і пояснення ситуації, цього замало, стала вимагати підтвердження що хтось зняв ці кошти і т.д. виписки моїх рідних по картах і т.д. Якщо не помиляюсь це не законно, вимагати таке, але не мені ж судити.
Я розумію, що фінмоніторинг і т.д., але я надав всі докази походження коштів, все пояснив, а тепер кошти заблоковані, доступу до них нема, а Євгенія знаходячись в теплому кабінеті вирішила, що я відмиваю кошти і все має бути заблоковано і хтось третій повинен доказувати що знімав для кошти і т.д. Бо війна для неї не аргумент.
Сумно (((…
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 января 2023, 11:42
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо Вам за захист територіальної цілісності нашої держави!
Нам прикро, що скалалась така ситуація. Проте, ми готові розглянути її у індивідуальному порядку та за результатом надати варіанти рішення.
Для цього написали Вам у приватні повідомлення із запитом необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DDR74 11 января 2023, 10:31
Все у кого, этот банк, заблокировал лимит по кредитной карте (именно заблокировал, а не понизил/повысил) и продолжает требовать и списывать проценты на карту, знайте, это невыполнение банком своей стороны договора. С момента блокировки лимита, т. е. отказа банка выполнять свою часть договора, можно ничего не платить и обращаться к юристам и в суд. Естественно на момент блокировки долгов по карте быть не должно (лично у меня за более чем 10-ть лет пользавания кредитной картой, долгов вообще и близко по карте не было).
P. S. Для тех кто в комментах отвечает от имени банка- блокировка это вынужденная мера? У вас тяжёлое положение в стране и война? А у меня что??? Бабло с неба на меня посыпалось? Не жизнь, а малина и деньги теперь девать некуда?
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 января 2023, 10:42
Доброго дня!
Погоджуємось, що в наш час зручно мати суму «про запас» та не дуже приємно раптово залишитися без підстраховки.
У будь-якому випадку нам прикро, що це могло б зруйнувати Ваші плани та сподіваємося на Ваше розуміння, адже ми на щоденній основі переглядаємо величезну кількість лімітів по картам, як у меншій, так і в більшій стороні, аналізуючи фінансові зміни на рахунках наших клієнтів, так ще дуже багато факторів. Як тільки використання кредитного ліміту буде оновлено, то ми швидко надішлемо Вам про це смс.
В правилах обслуговування Банку передбачено скасування кредитного ліміту по картці (РОЗДІЛ 6. НАДАННЯ КРЕДИТІВ ⇒ Стаття 2. Умови та порядок надання Кредиту «Кредитна картка» ⇒ 2.4. Скасування Максимального та Поточного лімітів Кредиту. Тимчасове блокування Поточного ліміту Кредиту)
Для додаткової перевірки та аналізу за Вашим рахунком просимо надати в особисті Ваш ідентифікаційний код.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
formatt 10 января 2023, 11:27
Дуже дивні враження…
З одного боку втрата діючого Овердрафту і не можливість добитися відповіді. Повний інфрмаційний вакуум, злість і нерозуміння того, що і чому відбувається.
З іншого боку повний контакт перед судом, мирова угода і не нарахування штрафних санкцій.
Банк контрастів.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 января 2023, 11:33
Доброго дня! В першу чергу дякуємо за відвертий відгук.
Нам дуже прикро, що ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ЄДРПОУ чи ідентифікаційний код та номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті або у відділенні?)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
fastie4 6 января 2023, 16:04
Не знаю, як це бути їхнім клієнтом, бо навіть не вийшло їм стати. Прийшов сьогодні відкрити рахунок під валютний депозит (з покупкою за гривню), менеджер майже відразу відмовила, бо в мене немає ІПН (але є відмітка в паспорті про відмову) і сказали що не зможу користуватися додатками і взагалі не вийде зареєструвати. Взагалі це дуже дивно, маю вже багато років рахунки в інших банках, маю ФОП, і ніколи не було великих проблем з цим, не те що просто відкрити депозит.
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 января 2023, 16:13
Доброго дня!
В першу чергу хочемо принести вибачення за виниклу ситуацію. Ми цінуємо та поважаємо думку кожного користувача.
Прив`язка до кожного клієнта здійснюється за даними ідентифікаційного коду, тому в разі його відсутності виконати реєстрацію в додатку та повноцінно користуватись його можливостями, на жаль, неможливо.
Щодо відкриття рахунку, ми хотіли б аналізувати дану ситуацію, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваш номер телефону.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
formatt 4 января 2023, 16:21
Співпраця з 2017 року, клієнт — Бізнес еліт+)))
З початку повномаштабної війни — жодного дня без нарахування відсотків по кредитам. Ні яких рефінансувань і пролонгацій. Реструктуризація на менший проміжок часу, як результат, збільшення кредитного навантаження.
Оведрафт забрали без попередження. Отримала гроші по передплаті на замовлення, а їх банк списав на оплату скасованого овердрафту. Сумна історія втрати репутації працюючого підприємства і майбутніх замовлень.
На питання, чому забрали овер, який було оновлено всього місяць як — співробітники знизують плечима, скрізь дзвонили — не знають. І я не знаю.
Під ялиночку, отримала позивну заяву, в якій вказано, що клієнт, тобіш я, «на момент отримання кредиту, стведжував, що веде підприємницьку діяльність»… Тобто?! 5 років роботи. Мільйони гривень пройдені рахунками. Сотні тисяч гривень сплачених відсотків по кредитах і податків … Маю іще кредити в цьому банку, по яким щомісяця проходять оплати в повному обсязі.
Менше з тим, в позивній заяві не враховані оплати, що були внесені підприємством після того, як виявився факт відміни овердрафту. Таким чином банк хоче стягнути грошей більше, ніж підприємство йому винне. До речі суд призначено за тиждень. Не багато часу на підготовку.
Форсмажорні обставини в країні де майже рік йде жорстока війна. Не, не чули.
От така історія, де банк спочатку позбавляє підриємство обігових коштів, а потім зіштовхує в боргову яму.
Райф вітає!
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 января 2023, 16:25
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ЄДРПОУ та номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком до Інформаційного центру, у відділення)?

З повагою та турботою,
@RaifHelp
natashaGra 3 января 2023, 14:49
Как для меня банк с нулевым уровнем обслуживания, пожеланий клиентов не хотят даже слышать. Приложение супер неудобное. Процедура закрытия депозита, счета и карточки только через чат. В отделениях ничем помочь не могут!!! А в чате сразу же оператор высылает полстраницы текста — смысл — не покидайте нас. Вы серьезно!!! Вы больше 3х лет не можете и не хотите сделать удобным приложение для клиентов, а как закрыть — тоже не сразу можете это сделать. Отношение просто 0. Разработчики приложения либо не отвечают либо в ответах очень тормозят и отвечают не по смыслу. 3х пунктов об отрицательных сторонах этого банка очень мало
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 января 2023, 14:52
Доброго дня! Нам дуже прикро, що тривалість звернення в чат завдали Вам незручності. Звертаємо Вашу увагу, що ми вже надали відповідь на подібний зворотній зв'язок в інших соціальних мережах.
В додатку Ви самостійно можете лише заблокувати картку. Закриття рахунку відбувається за зверненням в чат і оператор формує заявку. Наразі бачимо, що Ваш запит був успішно обробленим. Ще раз приносимо вибачення за незручносіті

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
13775870 3 января 2023, 13:41
Отделение по адресу: Харьков, ул. Новгородская, 11
*** …вый банк во всём!!! Не рекомендую вообще ничего с ним иметь общего. Обманывают всех от пенсионера с 1000 гривен до бизнесмена с 1000000 гривен. На все жалобы клиентов тупо молчат и прикидываются шлангом. Пусть этот банк идёт за русским кораблём!!! Там ему и место. 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 января 2023, 13:45
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що у Вас залишилось негативне враження від користування послугами нашого Банку. Ми цінуємо та поважаємо думку кожного користувача. А тому просимо вказати детальніше, що саме сталось.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Cat Sànchez 3 января 2023, 12:25
Дякую за вашу працю 😻🫶
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 января 2023, 12:27
Мирного неба.
З Новим роком!
Дуже приємно отримувати такий позитивний зворотній зв’язок про роботу наших працівників. Дякуємо за довіру та високу оцінку. Будемо раді й надалі співпрацювати з Вами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Saf170777 30 декабря 2022, 14:56
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Науки, 149
В отделении на, пр. Гагарина (Днепр), отел поменять доллары на гривны. Касирша сказала, что это можно сделать только если есть карта банка. Без карты категорический отказ. Когда спросил на каком основании мне навящывают ненужную мне услугу, начала мычать, что она ничего не знает, но такие правила. Спросил где это написано. Опять мычание, типа, я не знаю где написано, но без карты я не поменяю валюту. Попросил позвать управляющего отделением. В ответ тишина. Я настаивал на своем, мол вы не можете мне отказать в обслуживании, по причине, что у меня нет карты вашего банка, которая мне не нужна. Тут начались отмазки. Типа у них только что была инкассация и гривны в кассе вообще нет.
Вопрос руководству банка. Вам лояльные клиенты нужны или вам нужно втюхать карту, которую клиент никогда использовать не будет?
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 декабря 2022, 15:00
Доброго дня!
В першу чергу хочемо принести вибачення за виниклу ситуацію. Ми цінуємо та поважаємо думку кожного користувача. Для аналізу ситуації, звернення зафіксовано та передано на перевірку. По результату обов'язково Вас проінформуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
IgorRomaniuk 29 декабря 2022, 23:55
Отделение по адресу: Киев, ул. Ореста Васкулы, 19
Некоректна робота мобільного додатку банку, низькокваліфікована робота пеосоналу в чаті та за телефоном. Але найгірше те що банк працює з державою-ворогом. Гнидник.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 декабря 2022, 8:49
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що у Вас залишилось негативне враження від користування продуктом.
Ми прагнемо працювати над покращенням надання сервісу, тому написати Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації для проведення аналізу ситуації.
Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
2 января 2023, 11:12
Відгук не зарахований (на 02.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Ludmilarom 29 декабря 2022, 23:45
Навчіть свій «персонал», бо працівниками їх назвати важко, спілкуватися. Ви їх витягнули або з ринку, або ж вони 20 років відсиділи і вміють розмовляти з жаргоном. Маю картку в ПуМБ і Приватбанку, ніхто так не дозволяв собі спілкуватися з клієнтом. У вас там одні … сидять, при цьому займають посади. Зрозуміло як вони їх заробляли. Нормальні установи у повітряну тривогу не дзвонять, на відміну від вашого банку
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 декабря 2022, 8:45
Доброго дня, перепрошуємо за тривале очікування.
Ми дуже хочемо розібратися у цьому, для більш детальної інформації, написали Вам у приватні повідомлення, для аналізу звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AnutaGerman12 29 декабря 2022, 20:14
Отделение по адресу: Киев, бул. Гавела Вацлава, 4
Заказала вещи в инт магазине. Перевела деньги и они меня заблокировали. Реквізити:
4149 5110 2930 8319
Максименко Денис Віталійович
Написала заявление в полицию, хочу вернуть деньги
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 декабря 2022, 8:42
Доброго дня, перепрошуємо за тривале очікування.
Щиро дякуємо за Ваш сигнал, ми передали інформацію, щодо шахрайства в профільний підрозділ Банку для аналізу та можливості блокування картки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VitalikIvanov 29 декабря 2022, 12:37
КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!
1. Обманывает людей на том что когда началась война и пошли переводы людям зарплаты банк блокировал всем счета.
2. Нету виртуальных карточек!
3. Качество обслуживания в отделение ужасные! Большие очередя.
Будьте осторожны с этим банком! Работают мошенники! Не советую! Сам обжогся и Вам не желаю облагаться!
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 декабря 2022, 12:45
Доброго дня!
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження. Проте, обмеження рахунку може відбутись лише за обгрунтованих обставин.
Наразі оформлення віртуальних карток доступно.
Ми працюємо над тим, щоб у відділеннях не було черг та надаємо можливість здійснити запис до відділення Банку на певну дату та час.
Банк сумлінно дотримується законодавства та не здійснює сумнівних операцій.
З питання обмеження рахунку — написали Вам у приватні повідомлення для можливості аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
2 января 2023, 11:11
Отзыв не засчитан (на 02.01.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Проблема решена
petrov03 29 декабря 2022, 11:53
Переводил 10 тыс своей девушке, на карточку этого недобанка «Райффайзен»
Ее карту заблокировали с причиной «подозрение в мошенничестве». Т. е., если человек получил деньги — он мошенник? Обратились в отделение банка. Некомпетентные сотрудники не могли толком обьяснить, что делать. Написали заявление на закрытие счета. В итоге деньги пообещали вернуть через 3 банковских дня. Позже выясниллсь, что нужно снова идти в отделение и писать заявление по новой, так как «нужно заявление другого образца'. А сразу нельзя было сказать? В итоге счет закрыли, а деньги сказали, что вернут «когда подтвердят факт отсутствия мошенничества». Что за презумпция виновности? Нам надо ДОКАЗЫВАТЬ банку, что мы не мошенники? Я переводил деньги своей девушке. Где тут факт мошенничества??? Что здесь проверять??? Возврат денег ждем уже половину месяца, новогодние праздники испорченны. Будем жаловаться на этот банк в соответствующие органы. Знайте, если в этом банке откроете счет — будете должны доказывать банку, что вы не мошенник. Уникальный банк с уникальными правилами
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 декабря 2022, 11:56
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід.
Для можливості аналізу ситуації ми написали Вам у приватні повідомлення із запитом необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SergeyYurkov 28 декабря 2022, 17:28
Була проблема з списання абонплати. Все вирішено, кошти повернули на картку. Дякую.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 декабря 2022, 17:30
Доброго дня!
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок! Ми завжди готові до вирішення питань у індивідуальному форматі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Переказую на свою картку в Монобанку 20000 грн, вводжу код підтвердження з смс. Платіж висить годину, потім дзвінок від банку — але мене не було, телефон узяв хлопець. Заблокували доступ до банку. Зателефонувала в банк, сказали що це був мій платіж (особистість ніяк не підтверджували). Розблокували.

Намагаюся провести платіж ще раз. Про всяк випадок переказую ще й на рахунок, а не на картку. За рахунком одразу переказ пройшов. За годину дзвонять, щоб підтвердити платіж по картці. Але мене знову не було, знову взяв хлопець, і знову заблокували доступ.

Питання:
— Навіщо потрібен код із смс для підтвердження, якщо потім телефонують на цей самий номер, щоб знову підтвердити операцію?
— Чому я не можу переказати на свою картку в іншому банку 20000 грн без проблем?
— Чому операції за карткою на таку суму обробляють годину?
— Чому після розблокування, підтвердження операції, потім повторної тієї ж самої операції, вона не проходить автоматично? У приваті так — ваша наступна така сама операція пройде автоматично

Навіть не буду починати описувати про бізнес рахунок — постійні вимоги надати різні документи. Хоча операції абсолютно ті ж самі. Контрагент взагалі один.

Дуже шкодую, що вчасно не змінила банк і доводиться зберігати гроші тут
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 декабря 2022, 14:38
Доброго дня!
Зазвичай, переказ з карти на карту може бути виконано впродовж 15 хвилин. Проте, якщо операції потрапляють на перевірку до профільного підрозділу, то Вам можуть зателефонувати для підтвердження його здійснення на Ваш фінансовий номер телефону. Надати підтвердження на здійснення платежу може лише власник рахунку.
Ми дбаємо про безпеку та приносимо вибачення, якщо могли завдати Вам незручностей.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
nchvn 28 декабря 2022, 10:56
Отделение по адресу: Полтава, ул. Соборности, 53/1
Дуже не зрозуміло, чому в такий час, як зараз, коли кожна хвилина важлива, працівники дозволяють собі відкривати банк на 10 хвилин пізніше, та закривати на 10 хвилин раніше. Стояв в касі рівно в 17:30, а мені кажуть, що вже не можемо тебе прийняти. Ну думаю добре, раз не змогли обслугувати за пару хвилин, то прийду наступного дня рівно в 9:00. Приходжу за 10 хвилин раніше, люди стоять вже ждуть відкриття, на годиннику 9:05, а банк ще закритий. За пару хвилин виходять працівники з кофєйком і відкривають банк, в 9:10 заходжу в касу, а мені говорять, що потрібно ждати ще 10 хвилин, тому що система ще не запустилася. Так якого ви не прийшли за 10 хвилин раніше і не ввімкнули її, щоб рівно в 9:00 вже обслуговувати клієнтів??? Чому працівники проиходять пізніше клієнтів і відкривають банк пізніше, чим потрібно, бачучи, що люди вже стоять??? Як закривати касу, так рівно в 17:30 вже готові, справилися, і не можуть виділити 5 хвилин, щоб видати той клятий депозит, а як відкриватися, так потрібно ждати пів години. Як результат, маємо тривогу в 9:12, і якщо б вони відкрилися вчасно і вчасно була запущена система, то хоча б частина клієнтів були б обслуговані, а я вже третій раз не можу зняти депозит. Дякую Райффайзен!
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 декабря 2022, 11:00
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативне враження від обслуговування.
Ми хотіли б проаналізувати дану ситуацію та провести роботу над покращенням надання сервісу, тому написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝