Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
l2x8 20 ноября 2024, 21:36
Готуючись до чорної п’ятниці та можливості придбати пару ігор на XBOX було вибрано категорію кешбека «розваги». Сплативши та не отримавши кешбеку звернувся до підтримки. Її відповідь: нажаль це не рахуеться розвагами. Для тесту перевірив у моно — кешбек зараховується. Не банк, а цирк. Не раджу.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 ноября 2024, 9:01
Добрий день!

Нам надзвичайно прикро, що Вам не вдалось скористатись даною послугою та отримати кешбек за бажаний товар, особливо коли Ви розраховували на цю вигоду.

Зазначимо, що кешбек нараховується по категорії « Розваги» — 20% з МСС: 5733, 5735, 7221, 7333, 7395, 7932, 7933, 7996, 7998, 7999. Нарахування залежить саме від спеціального коду, за яким торговець проводить ту чи іншу оплату. При проведенні покупки в системі відображається цей код, і якщо він співпадає з тими, що діють для кешбеку — кешбек нараховується.

Хочемо проаналізувати ситуацію, яка виникла, а тому просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних ( ідентифікаційного номеру або контактного телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Святослав С 20 ноября 2024, 12:34
Фінальний аккорд у стилі райфайзену. Рік тому написали листа у банк — клієнт, що хочемо закрити рахунки, цю процедуру вони проігнорували, але банк — клієнт відключили. Весною ми з подивом довідались, що рахунки не закриті, та що виявляється у нас виникла заборгованість за «обслуговування» і треба їхати у відділення для закриття. Як завжди черга 40 хв., анкета, наче все. Але ні, треба ще раз їхати у відділення, бо пройшла операція погашення за «обслуговування» і треба ще раз приїхати і оплатити цей «рух коштів». Продовжують далі телефонувати з питанням, чому ж закрили рахунки, ми ж 25 років були разом))
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 ноября 2024, 12:38
Добрий день!

Зінаємось, дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком.
Ми хочемо розібратися в цьому питанні та допомогти із вирішенням. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону), а також адресу відділення, до якого звертались. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
gegedosh009 18 ноября 2024, 17:56
У мене стік термін оновлення даних. Смс я отримував кажу одразу. Але через деякі обставини дотягнув до заблокування інтернет банкінгу. Функції зняття готівки і розрахунки по терміналу були доступні.в чаті з банком працівниця мене завірила, що картки активні і можна ними користуватися. На наступний день 18.11 мої картки стали заблоковані, про що мене ніхто не попереджав. В чаті компанії знову мене завірили, що все буде добре лише актуалізуйте данні по телефону (щоб швидше було).після того мені зателефонував менеджер. В кінці кінців мені так і не розблокували мої рахунки (в тому числі і пенсійну карту) і я залишився без грошей і ліків в цей день. Не рекомендую цей банк нікому із пенсіонерів.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 ноября 2024, 18:02
Добрий день!

Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу Банку в цілому. Маємо запевнити, що Райф не блокує рахунки безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію). Ми інформуємо про необхідність здійснити оновлення даних. Банк не має права обслуговувати Клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов здійсюється блокування рахунків та обмеження видаткових операції по ним. Після надання актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.

Розуміємо, що ситуація є неприємною та ми хочемо розглянути питання у індивідуальному порядку. Тому, просимо написати нам у приватні повідомлення та надати Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 ноября 2024, 18:16
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
vladg2 17 ноября 2024, 0:17
Отделение по адресу: Львов, ул. Липинского, 28
Спілкувався з технічною підтримкою райфайзен та уточнював моменти щодо відкриття рахунку/перевірки фінансовим моніторингом, спеціально у оператора уточнив, що у разі блокування рахунку фінансовим моніторингом я зможу надати документи, але до надання цих документів чи буде у мене змога використовувати кошти — відповідь оператора була «Так, у разі запиту документів та блокування, вам їх потрібно буде надати протягом 5-ти робочих днів, за цей час коштами користуватись ви зможете та зможете витрачати їх» я внаслідок чого ще раз переуточнив, чи правильно я зрозумів, що у разі якщо приходить запит, то протягом 5ти днів я зможу використовувати кошти, відповідь знову поступила, що так. Я також повідомив, що зможу надати довідку ОК-5 з офіційною зарплатнею близько 900 тисяч гривень та уточнив чи цих документів буде достатньо, мені підтримка повідомила, що так. Внаслідок цієї комунікації мені перекинули кошти за продажі на ОЛХ на картку та виявилось, що я 1.Не можу користуватись коштами, та вони заблоковані
2.Мені наступний оператор повідомляв, що закриття рахунку займає 5 робочих днів
3.Після наступної комунікації попросив залишити скаргу, та на наступний день мені оператор контролю якості передзвонила та вияснилось, що — використання коштів неможливе, також довідка ок-5 не підійде, оскільки кошти на рахунок, що надходили — це не зарплатня, скріншоти продажів з олх — не підійдуть, оскільки я не ФОП, та не оподатковую ці продажі, також закриття рахунків займає 10 робочих днів, після щодо ще потрібно очікувати переведення/зняття коштів протягом деякого часу, про який точно не знати. + отримав пропущений після цього дзвінка, одразу передзвонив, та попросив, щоб співробітник контролю якості мені передзвонив, мені сказали окей — та дзвінка не поступило.
4.Через 5 годин перетелефонував на лінію та повторно запросив дзвінок від співробітника який до мене дзвонив, та домовились, що мені перетелефонують завтра.
У зв’язку з некомпетентністю співробітника я не можу вивести свої кошти, також документи які я можу надати — вони не підійдуть та обов’язково потрібно відкривати фоп. Внаслідок чого буде прохання до банку або вивести кошти протягом цього тижня та потім закривати рахунки згідно регламенту, або надати мені можливість зробити переказ з свого рахунку на інший, щоб їх вивести. Відділення вибрав просто так, спілкувався завжди по телефону, окрім цього до цих транзакцій раніше завжди користувався банком, отримував на нього кошти, купував валюту та перекидував на інший банк і все було окей.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 ноября 2024, 9:08
Добрий день!
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам надзвичайно прикро, що у Вас склалось негативне враження від співпраці з нами. Розуміємо, що блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани.

Хочемо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Термін закриття рахунку відбувається до 5 робочих днів але може бути і довше.

Маємо на менті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 ноября 2024, 10:25
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SimSim 15 ноября 2024, 19:02
Кожну П’ятницю у них технічні складнощі і одна і та сама відповідь.Олександре, наразі є технічні проблеми з проведенням операцій та зарахуванням коштів. Відповідний відділ займається вирішенням питання, потрібен певний час. Операції по карті Ви можете здійснювати, як і раніше, складнощі стосуються лише проведення операцій в Райффайзен Онлайн та зарахувань коштів. Приносимо вибачення за завдані незручності. Дякуємо за розуміння та сподіваємось на Вашу лояльність💛А щоб кредит брав так по 5 разів на тиждень названюють.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 ноября 2024, 19:12
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.

Наразі дійсно ми маємо технічні складнощі з опрацюванням операцій. Погоджуємось, що приємного мало і це може вплинути як на Ваші плани, так і на настрій. Про проблему знаємо, намагаємось пришвидшити вирішення.

«Райффайзен Онлайн», як і будь-який популярний сервіс, іноді може постраждати від раптового збільшення навантаження. На жаль, це зазвичай, відбувається невчасно.

Над вирішенням проблеми працюють наші кращі спеціалісти та докладають всіх зусиль, щоб вже найближчим часом кошти були доступні для користування.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
SavageMind 15 ноября 2024, 9:49
Отделение по адресу: Киев, ул. Ревуцкого, 40-В, пом. 1016
Так як вже маю рахунок в банку, прийшла рекламка на E-Mail про можливість оформлення кредитки.
Вирішив 13.11.2024 скористатися можливістю і оформити кредитку у відділенні яке поряд.
Дуже чемна співробітниця відділення поксерила доки, заповнили усілякі анкетки, все підписали, тощо. Сказала що відправить дані на погодження і треба буде чекати на дзвінок з банку для ще якихось уточнень, а потім буде рішення.
Пройшло 24 години, і нічого (!)
Телефоную оператору в банк. І він мені каже що ніяких моїх даних з відділенні для оформлення кредитки не отримували тому він їх не бачить (!).
Домовились що розберуться в ситуації.
Потім я не помітив і пропустив пару дзвінків з банку (бо робочий час та робота). І перетелефонував сам, на що отримав відповіть що треба таки чекати на ЇХ дзвінок (!)
Ну такий собі процесс.
Сьогодні 15.11.2024 у 9:04 прийшла sms що у видачі кредитної картки, — відмовлено (!)
Звісно банк не повідомить причину.

Тому скарга не тількит про результат, а і про організацію всього процесу.
А він: ПОВІЛЬНИЙ, дивний, НЕ зрозумілий, НЕ прозорий та НЕ ЗРУЧНИЙ для клієнта.

P. S.
Не знаю що там з моїм кредитним рейтингом.
Так, маю кредитки в інших банках і користуюсь ними.
Не мав і не маю якихось прострочених заборгованностей взагалі.
Іншу інформацію дивіться в моїй анкеті що у вас вже є.
Поздоровляю ви втратили нормального клієнта.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 ноября 2024, 9:59
Добрий день!
Нам надзвичайно прикро, що з сталась така ситуація, тим паче в той момент, коли Ви розраховували саме на ці кошти.
Ми розроблюємо для наших клієнтів вигідні пропозиції та залюбки інформуємо про це. Розуміємо, що ця ситуація принесла Вам певні незручності, але пропозиція, щодо кредитних продуктів попередньо погоджена. Остаточне рішення приймається вже після подачі заявки, дійсно процес може займати певний час.
Хочемо зазначити, що враховуються такі критерії, як дохід, стабільність надходжень, кредитна історія.
При цьому, Ви можете повторно подати запит на оформлення кредитного продукту через 30 днів.
Не хотіли б залишатися осторонь, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 ноября 2024, 10:35
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та врахувати інформацію описану у Вашому відгуці.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення. Сподіваємось на розуміння.
dench1k 14 ноября 2024, 18:46
Вітаю. Я є корпоративним клієнтом Авалю, ТОВ, 8 числа надійшов запит на фінансовий моніторинг, всі запитувані документи та листи були надані Банку цього ж дня, і 9 числа було отримано лист щодо їх отримання. Після цього мені 12 числа надіслали такий самий запит, після чого я про всяк випадок створив запит в клієнт банку стосовно того чи точно вони отримали документи, на що відповіді не було надано. Сьогодні 14 число і я отримую листа від банку про те що відмовлено в обслуговуванні, тому що НЕ ОТРИМАНІ ДОКУМЕНТИ, і прохання надіслати ці самі документи повторно. В банку твориться повне жахіття та явні проблеми з документообігом. Прошу обробити документи та відновити користування рахунками.
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 ноября 2024, 18:49
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анна Шиманска 14 ноября 2024, 5:43
Нажаль, це мій 2 й негативний відгук про Райффайзен банк,
Мою кредитну справу веде співробітник банку Києва головного офісу Анна Ігорівні маючи інформацію про відкриту кримінальну справу в бюро кредитних історій надала інформацію за кошти що викрали Шахраї зробили мені негативну кредитну історію, це не правомірно, не коректно, з таким відношенням та нечесністю маю справу вперше.
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 ноября 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами.
Хочемо зауважити, що у випадку виникнення по рахункам простроченої заборгованості, дані передаються до УБКІ (Українське бюро кредитних історій).
Розуміємо, наскільки це питання важливе для Вас, тому передали звернення в роботу менеджера. Просимо очікувати на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Andruch 12 ноября 2024, 5:19
В цілому, до відділення не маю претензій, скільки зверталась, завжди було все добре. Але наразі маю терміново закрити всі кредитні рахунки, в інших банках закрила в день звернення, в авалі чекаю вже більше тижня. Карткою я жодного разу не користувалась. Тут знайшла інформацію що рахунки закриваються 5 днів, в чаті мені відповідають 10 днів, по телефону кажуть до місяця, в відділенні сказали нічим допомогти не можуть. Всі кажуть що рахунки закриває робот, коли саме і де шукати того робота, працівники не знають.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 ноября 2024, 8:58
Добрий день!

В першу чергу перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про Райф в цілому. Хочемо пояснити, що процес закриття рахунку триває 10 робочих днів. Це технічний момент, на який вплинути немає можливості, на жаль. По факту закриття рахунку Ви отримаєте смс, в якості підтвердження про закриття.

Ми бажаємо перевірити дану ситуацію та допомогти Вам у вирішенні. Просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код). Чекаємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 ноября 2024, 8:59
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Ivantur 9 ноября 2024, 9:37
18 жовтня була подана мною заявка примусово на закриття рахунку і перерахування залишку коштів по реквізитах, перед тим банк без підставно і попередження заблокував картку мені, коли я хотів скинути підтвердження коштів мені сказали не потрібно що тут рішення прийняте з кінцями, оператори кажуть скиньте документи на пошті кажуть не скидайте нічо не дасть, короче інформацією кожен володіє різною, дзвоню пару раз на тиждень кожен оператор каже зовсім різне по чому поверненні коштів, то рахунок закритий то потім не закритий то не мають інформації короче маринують мої гроші вже 3 тижні, прошу негайно повернути мої кошти бо буде написана заява в поліції потім подана черга до суду!
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 ноября 2024, 9:43
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Звертаємо увагу, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти у вирішенні. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер). Чекаємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 ноября 2024, 10:08
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 ноября 2024, 14:13
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
gornetska 7 ноября 2024, 15:39
Хочу розказати про ужасну ситуацію яка сталася в мого чоловіка. Він 07.10.24р. знімав кошти в банкоматі в розмірі 1000 грн. на території підприємства, де він працює за адресою м. Львів, вул. Опришківська,6. А йому з рахунку списало спочатку 1000 грн, а потім 10 000 грн (які він не знімав). Час проведення операції в додатку стоїть один і той самий. Він зразу подзвонив на гарячу лінію і розказав про ситуацію. І ми були впевнені, що то якийсь збій, зроблять інкасацію в банкоматі і кошти повернуться. Але 1 листопада приходить йому смс повідомлення, що на жаль кошти повернути не можуть, що склалася нестандартна ситуацію. На гарячій лінії нічого пояснити не можуть, кажуть що спеціаліст який займався даним питанням передзвонить, але до сьогодні ніхто не передзвонив, не пояснив чи робили інкасацію і чому прийняли таке рішення. Просто навіть фізично нереально за хвилину зняти два рази кошти, двічі ввести пін код і щоб банкомат видав кошти. Райфайзен банк просто вкрав наші гроші!
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 ноября 2024, 15:46
Доброго дня!

Нам надзвичайно прикро, що з сталась така ситуація, тим паче в той момент, коли Ви розраховували саме на ці кошти.
Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки, проте, ми працюємо над стабільністю працездатності наших банкоматів і обов'язково передамо запит на перевірку, щоб мінімізувати такі прикрі випадки.
Райф сумлінно дотримується чинного законодавства та у разі виникнення технічного збою під час зняття в банкоматі — здійснюється фіксація заявки на оскарження. Спеціалісти Банку ретельно перевіряють інформацію по заявці.

Дуже хочемо розібратися у ситуації, прохання написати нам у приватні повідомлення дані Вашого чоловіка, а саме контактний номер телефону.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 ноября 2024, 15:51
По Вашому зверненню сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Влад Бурнашов 7 ноября 2024, 12:10
Моніторинг банку розірвав договір та заблокував карту. За те що військовому приходить зп. Не повідомили не попросили довідку про доходи
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 ноября 2024, 12:17
Добрий день!

Перш за все хочемо висловити щиру повагу нашим військовим. Ваша мужність і відвага надихають усіх нас. Дякуємо за захист!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 ноября 2024, 12:31
По Вашому зверненню сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 ноября 2024, 17:51
Добрий день!

Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Євгенія Щур 5 ноября 2024, 14:11
Справа в тому що банк закрив рахунок після того як людина не звʼязалась у відділення банку для верифікації. Людина знаходиться за кордоном. Кошти були внесені згідно законодавства. Наразі кошти перенесені на транзитний рахунок і забрати їх можна тільки ц відділенні в Україні. Це не можливо бо людина не має змоги приіхать із за кордону. Як можна вирішити це питання?
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 ноября 2024, 14:16
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.

Хочемо пояснити, що Банк в своїй діяльності дотримується чинного законодавства та не закриває рахунки безпідставно.

Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо написати нам у приватні повідомлення для більш детального аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду та контактного номеру телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Anatoliy156Man 2 ноября 2024, 8:07
Банкомат не видав гроші але списав 5000 грн Через три місяці повідомили що операція була проведена успішно, Злодюги!
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 ноября 2024, 8:59
Вітаємо!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація та це вплинуло на Вашу загальну думку про Банк.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ситуація описана у Вашому відгуці, дійсно, неприємна та ми приносимо вибачення за доставлені незручності. Хочемо пояснити, що банкомат — це техніка як і Ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажитись.
При цьому, ми готові докласти максимальних зусиль, щоб допомогти у питанні. Одразу після звернення клієнта обов’язково буде зафіксовано заявку на оскарження не виданої суми та проводиться детальний аналіз. По результату Банк одразу інформує.
Не хотіли б залишатися осторонь та хочемо розібратися, а тому просимо надати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
SimSim 30 октября 2024, 10:02
Отделение по адресу: Киев, ул. Гришко, 6
Отримав переказ Western Union без будь ярких питань за 10 хвилин новесенькими купюрами.До цього в Приват банку 3 дні мозги виносили питалися впарити купюри з печатками, то ліміти неіснуючі вигадували і заблокували переказ.В Райффайзені все пройшло ідеально без зайвих питань.Рівень обслуговування на вищому рівні.Навіщо взагалі потрібен цей приват банк?
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 октября 2024, 10:07
Вітаємо!
Нам надзвичайно приємно отримати такий теплий відгук, щодо роботи Банку.
Дуже радіємо, що під час обслуговування Ви отримали такі позитивні емоції. Намагатимемося й надалі вдосконалюватися та виправдовувати всі сподівання.
Завжди будемо раді бачити Вас знову.
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Oksana101275 29 октября 2024, 15:30
Я вже зморилась писати одне і теж. Ваш банк не повернув мої 1500 грн.
06.10.24 мною були вставлені у банкомат 49500. Банкомат вимкнувся, перезагрузився, кошти були не зараховані. Мною одразу було зателефоновано до райфу на спірну транзакцію. Я оголосила суму ту, яку було внесено 49500 одразу після цієї ситуації через хвилину.

09.10.24 банк зарахував 48000грн
На карту.

Питання: де мої 1500 грн???
Я хотіла у вашому банку відкрити рахунок фоп, але тепер довіри до вас не має

Банк грабить своїх клієнтів.
Тому оцінка 00000

Вже втретє я подаю на розгляд.
1) 09.10.24
2) 22.10.24
3) 27.10.24 сьогодні у мене був шок після дзвінка на гарячу лінію. Оператор повідомив що не зареєстровано моє звернення Це як???
Усі дзвінки у вас записуються. Можете прослухати.

Радити банк райфайзен не можу.
Ваш банк ВКРАВ у мне моїх 1500 грн. Сором.
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 октября 2024, 15:35
Добрий день!

Будмо відвертими, нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативне враження про Банку в цілому. Ми прагнемо до того, щоб кожен нам Клієнт отримував виключно гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо пояснити, що Банк не здійснює несанкціонованих списань та дотримується чинного законодавства.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти у вирішенні. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 октября 2024, 16:34
Ваш запит зафіксовано до менеджера з клієнтського сервісу, який взяв питання під свій контроль. Маємо інформацію, що вже з Вами було встановлено контакт та повідомлено деталі по ситуації. Далі будемо тримати в курсі й як тільки будуть новини, менеджер Вам відразу зателефонує.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Закрыла счёт
Но остаток не поступил
ИНН 2670222369
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 октября 2024, 8:56
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Хочемо зазначити, що закриття відбувається протягом 5 робочих днів, проте, строк опрацювання може займати і більше часу.

Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь, тому передали Ваше зверенння в роботу менеджера.
Просимо очікувати!

З повагою та турботою,
@RaifHelр
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 октября 2024, 13:44
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
Маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
AV3010 25 октября 2024, 22:02
Судячи з відгуків, відділ фінмоніторінгу захопив правління банком, закриття моїх рахунків ініціатором яких став сам банк перетворюється на повний жах. Единий банк де закрти рахунок та повернути власні кошти після заповнення заяв займає спочатку 5 днів, потім ще 5 днів, а потім щє 7 днів, но судячи з відгуків буде ще місяць, а може і більше бо на запит в пісмі до банку отримав таку відповідь: «На жаль, чітких строків надати не можемо, оскільки цим питанням займається декілька підрозділів.» Тому думаю легше звернутися до адвоката та написати заяви досуду та НБУ, так хоч є шанс повернути вкрадені банком кошти, бо звертався до інших банків і вони в шочі від відношення Райффайзен до клієнтів
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 октября 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Закриття рахунків здійснюється протягом 5 робочих днів, проте іноді цей термін може бути більшим, залежно від ряду різних обставин. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти з вирішенням. Фіксуємо Ваш запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
golovskaja 23 октября 2024, 9:54
Не одні ж скарги писати… Добре, що не довелось повторно переповідати кожному оператору про проблему видаткових операцій — оператори її якось між собою з’ясували та якось вчора вирішили. Дякую Насті і Богдані та іншим співробітникам Аваль за увагу, але загалом могло бути й краще, розлогіше викладу в приватні повідомлення.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 октября 2024, 9:59
Добрий день!

Нам приємно отримувати такі відгуки, адже наша ціль — задоволені Клієнти.
Надзвичайно радіємо, що Ви залишилися з гарним настроєм і приємними емоціями, після спілкування з нами. Обов'язково передамо Ваші слова подяки колегам.

Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
olhakurchenko 22 октября 2024, 19:25
В шоці. Відкрила рахунок онлайн минулого року оскільки стала власницею пайової ділянки. На цю картку офіційно приходять пайові виплати.

Далі стала користуватись депозитом, бо сподобались умови. Покласти і зняти гроші можна в будь який момент без втрати відсотків (відсоток не великий). На депозиті перебувало максимально 30 тис грн. на картці 25 тис і то не обночасно)) Надходження на картку були виключно з моїх інших рахунків інших банків (і один раз пай)

Сьогодні прийшов лист про принення ділових відносин, бо банк боїться ризиків?!
Ви серьйозно?! В мене не спитали довідку про доходи… Звідки висновки? І невже 30 тис грн в теперішній час це підозріло великі гроші? Ніби банк з клієнтами живе в різних світах

Немає слів. Тепер я витрачаю купу часу на написання заяв і очікування щоб мені повернули мої кошти що зависли в банку.

Саме неприємне, що тепер я не знаю як вирішити питання з оплатами пая, бо мати рахунок Райффайзен банку була їх вимога
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 октября 2024, 19:28
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 октября 2024, 9:02
Добрий день!
По Вашому зверненню сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 октября 2024, 14:41

Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 43.97
USD 41.05 41.58
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 43.97
USD 41.05 41.58
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Райффайзен Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.