Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
0673393850n 12 июля 2024, 10:28
за відсутності світла мушу писати відгук на це віддлення. При зручному паркуванню в час пік, при колективі, який за роки роботи став як рідний, мене не можуть обслужити як клієнта банку при відсутності. світла. Мої директори фірм, яким рекомендоване віддлення обурюються, я теж дуже обурена, що таке відділення втратить клієнтів за відсутності у ньому альтернативного джерела світла. Вартість генератора ніщо відповідно до репутації. Зверніть увагу на бажання своїх клієнтів мати постійний доступ до гарного обслуговування, постійного (незалежного від світла).
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 июля 2024, 10:46
Добрий день!

Нам надзвичайно сумно, що дана ситуація могла вплинути на Ваше враження про Банк. Наразі ми, як і вся країна, перебуваємо у нетипових, непередбачених умовах. Наші відділення, так само як і житлові будинки поряд, певні періоди часу перебувають без електрики.
Дізнатись перелік відділень, які працюютьи та надають необхідні банківські послуги під час відсутності електроенергії можна за посиланням: / https://power.bank.gov.ua/.
Також, базові банківські послуги можливо отримати у відділеннях банків-партнерів, що також входять до мережі Power Banking/НБУ 😊
При цьому, відділення, які поки що не обладнано генераторами, на час відсутності енергопостачання продовжують працювати в режимі консультацій.
Ми докладаємо зусиль, щоб обслуговування у Райфі відповідало Вашим очікуванням та завжди раді допомогти у вирішенні ситуації будь-якого рівня складності.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 июля 2024, 11:17
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Juliaverysport 11 июля 2024, 18:40
Доброго дня! Нажаль, у відділенні де обслуговується наша компанія відсутній генератор. Тому, коли відбуваються відключення електроенергії наше відділення працює тільки в режимі консультації, що зовсім не зручно, особливо коли є потреба швидко зробити банківську операції безпосередньо у відділенні.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 июля 2024, 18:47
Добрий день!

Розуміємо Вашу прикрість з приводу неможливості вирішити Ваше питання у зручний час. Наразі ми, як і вся країна, перебуваємо у нетипових, непередбачених умовах. Наші відділення, так само як і житлові будинки поряд, певні періоди часу перебувають без електрики. В цей час відділення працює лише у режимі консультацій.
Дізнатись перелік відділень, які працюютьи та надають необхідні банківські послуги під час відсутності електроенергії можна за посиланням: / https://power.bank.gov.ua/. Сподіваємося на Ваше розуміння та підтримку.
Лише разом ми зможемо перемогти!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
blackangel37 10 июля 2024, 17:02
Отделение по адресу: Киев, ул. Константиновская, 2-А
Багато років користався преміум-пакетом Prestige від Райфу. Деякий час назад виїхав за кордон і рахунком користуватися перестав, залишок був 7 копійок. За умовами тарифу плата утримується «за умови достатності коштів на рахунку», і кілька місяців мій неактивний рахунок просто висів з біля нульовим балансом. Аж раптом наприкінці березня (26.03) відбулося списання в мінус та ще й заднім числом за лютий та березень. Помітив я це лише 9.05, бо додаток давно вигрузився на айфоні через невикористання. Написав своєму преміум-менеджеру про помилкове списання та попросив пояснень. Списання відмінили, і я розслабився. (Пояснень не отримав.) Тим паче, що списань за квітень чи травень не було, то ж я був далі певен, що то була лише прикра технічна помилка.
І ось в липні знову згадав про Райф, а там знову -1300 гривень в мінус. Я в шоці. Відміняти не хочуть, бо типу вже відміняли. Але ж звідки я знав, що така зміна правил без зміни тарифу? Преміум-менеджер каже, що на моїй стороні, але на питання, чому почалися списання ні в травні, ні тепер відповісти не може. Жах.
Райф, що мені зробити аби просто закрити рахунок без ваших поборів без пояснень та зміни тарифів та попрощатися з вами назавжди?
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 июля 2024, 17:09
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо пояснити, що для користування рахунком безкоштовно, необхідно виконати умови тарифу, а саме здійснити операції та платежі по рахунку на загальну суму понад 15 000 грн на місяць. Якщо ці умови не виконуються, списується вартість тарифу.

Ми б не хотіли залишати осторонь Вашу ситуацію та бажаємо в усьому розібратися й допомогти із вирішенням. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону) для аналізу. Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 июля 2024, 17:15
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Олена Мерена 10 июля 2024, 10:33
Доброго дня,

Знімала гроші в банкоматі Райффайзенбанк (після вмикання світла було перезавантаження банкомата), грошу не видав, з картки списали. Пожала заявку на повернення коштів, сказали очікувати 60 днів перша відповідь, такий регламент.

Це не припутимо в умовах сьогодення! Цей Регламент треба змінювати, бо це умови війни!!! Треба створювати Петицію, щоб змінити цей регламент. Давайте зробимо це разом.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 июля 2024, 10:41
Добрий день!
Нам відверто прикро, що Ви потрапили в таку неприємну ситуацію та кошти були списані без їх фактичного отримання. В умовах відключення світла ми стараємось надавати свої послуги безперебійно, але бувають такі прикрі ситуації.
На 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. На перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, якщо карта належить Райфу, ми будемо тримати Вас в курсі.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 9 июля 2024, 15:58
На карту зачислялись средства от OLX или «Новой почты».
В платежах указаны оптравитель оплаты — Novapay.
Но банк начал утверждать, я что я занимаюсь терроризмом и распространение ядерных боеголовок. По этой причине я должен был предоставить документы на происхождение средств.
Я документы предоставил.
За весь год было всего около 10 зачисислений. Меньше 1 месяц.
Банк заявил, что я бизнес и закрыл засчет.
У кого есть претензи к банку, оставляем жалобу
1. https://apps.apple.com/ua/app/raiffeisen-online-ua/id1383858144?l=ru
2. https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.aval.dbo.client.android&hl=ru
3. https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals
4. Пишем письма в материнскую компанию info@raiffeisen.at.
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 июля 2024, 16:05
Вітаємо.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.

Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

За Вашими зверненнями попередньо проводилась комунікація з менеджером, який надав всі відповіді та пояснення. Якщо у Вас залишились незакриті питання, просимо написати нам в особисті повідомлення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Олеусій В 9 июля 2024, 10:20
Отделение по адресу: Киев, ул. Антоновича, 37/13
Замовляв валюту через чат додатку, але на тиждень наперед мені не змогли запропонувати час на три відділення у м. Київ. Підключили до чату для вирішення питань менеджера, він задав питання про варіанти дат/часу, на які я відповів і з тих пройшов день, але мені не відповідають. Коли пишу у чаті, мене ігнорують.
Дзвоню по телефону, мені IVR каже, що передзвонить але не передзвонює.
Пишу у додатку звіт про багу, мені приходить стандартний лист, що звіт не стосується додатку, і щоби я писав у чат або дзвонив по телефону.
Коло замкнулося. Як у банку Райфайзен можна отримати валюту? Що то за квест такий? Як можна було настількі складну і неклієнтоорієнтовану систему нагородити, адже у конкурентів є безліч значно простіших рішень?
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 июля 2024, 10:29
Добрий день!

Нам шкода, що не змогли виправдати Ваших очікувань щодо сервісу. Ми прагнемо працювати таким чином, щоб наші Клієнти завжди залишались задоволеними та отримувати виключно позитивні емоції.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 июля 2024, 10:43
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 июля 2024, 13:27
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Заблокували рахунок та вхід в онлайн кабінет. В мене при пожежі згорів будинок, люди допомагали грошима, як підсумок мене заблокували. допоможіть, мені треба за щось жити
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 июля 2024, 9:01
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам надзвичайно шкода, що Вам довелося зіткнутися з такими складними моментами. Бережіть себе та рідних, адже життя – найцінніше!

Стосовно звернення, то хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Маємо на менті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 июля 2024, 10:22

Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Вячеслав Стангрит 5 июля 2024, 16:25
4 июля 2024 года я зашёл в центральное отделение Raiffeisen Bank в городе Николаеве по адресу ул. Артиллерийская, 19-А. Цель — пополнить карту на 41000 гривен. Направился сразу в кассу. Милая девушка-кассир выслушав меня бодро сообщила: «Идите в банкомат, сделаете это там». На моё возражение она поспешила к выходу и добавила: «Это придётся сделать двумя операциями, больше 40-ка купюр банкомат не принимает». Ну да ладно, может человеку выйти срочно нужно, подумал я и направился к банкомату. Всё что я успел сделать — вставить карту. Сразу после этого пропало электричество, погас свет. Секунд через десять он появился снова и банкомат начал перезагружаться. Карта конечно же осталась внутри. Я знаю, её не вернут, придётся перевыпускать — политика безопасности. Но! Когда я зашёл в операционный зал и рассказал о своей проблеме, мне сообщили что именную карту придётся ждать 10 дней и… перевыпуск мне обойдётся в 100 гривен. Как так? Это же форс-мажор, который однако банк мог предотвратить просто установив соответствующее оборудование, защищающее от скачков напряжения или последствий переключений. И почему в этом случае человек должен платить за вашу ошибку? Я развернулся и ушёл. Карту перевыпускать не стал. Остаток средств перевёл на карту другого банка с помощью онлайн-банкинга.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 июля 2024, 16:32
Добрий день!

Зізнаємось, нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація. Виготовлення іменної картки здійснюється протягом 10 робочих днів. Замовлення додаткової картки до Вашого рахунку виконується відповідоно до тарифів Вашого рахунку. Ознайомитися з ними можна на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/tariff-25062024.pdf. Натомість Ви можете отримати у відділенні миттєву картку або віртуальну, поки триває виготовлення іменної.
Ми б хотіли більш детально розібратися в ситуації, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 июля 2024, 16:39
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 июля 2024, 19:48
Вітаємо.

Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
45414541 5 июля 2024, 9:11
«Дуже крута кредитна картка»
Було 1% за використання і 1% за погашення, зараз 1% за використання, і 0.01% за погашення. Виходячи з цього назва картки звучить як знущання. А найголовніше, це те, що про ці зміни ніхто ніде не повідомляє-дізнався це тільки коли звернувся на гарячу лінію. Комунікація з своїми клієнтами рівна 0.У банка є великі можливості, але через таку політику, Ви втрачаєте багато клієнтів, кажу це з свого досвіду, і досвіду усіх моїх знайомих.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 июля 2024, 9:20
Добрий день!

Розуміємо, що Ви звикли накопичувати бонуси саме за поповнення рахунку. Та, Банк приймає виклики сьогодення й рухається далі, тому було переглянуто умови користування кредитною карткою «Два кешбека». Відповідно з 1 червня кешбек нараховується за наступною логікою:
за погашення – 0,1%;
за покупки – 1%, якщо покупки здійснені за рахунок кредитних коштів.

Завчасно клієнтів було проінформовано про цю зміну.
Наразі Ваше звернення передано в роботу менеджера, просимо очікувати на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
45414541 5 июля 2024, 8:03
Продовження історії до попереднього відгука.Йшов 5 день намагань повернути гроші назад, а у них все не виходить і не виходить, з підтримки написала, що їм ще потрібен час, сподіваюсь до кінця місяця щось зроблять, бо до кінця тижня вже не вийде, сьогодні п’ятниця-треба готуватись до відпочинку.
А якщо серйозно, то мені сьогодні на мою дебетову картку повинні надійти гроші, а використати я їх не можу, тому що там п' ятий день мінус, який буде покрито моїми грошима, який зробив мені банк:«бо у них така система"
І як ви думаєте, мене цікавлять ваші відписки???
Банк категорично не рекомендую як кредитора. Всі ваші кредитні картки для ФО дно, через вашу систему (складається враження що там сидить якась бабуся, і на рахівниці три дні вираховує скільки кому треба заплатити кредиту)
На рахунок нового додатку, то якби я був замовником цього додатку, я б вже давно звільнив всю команду розробників, і знайшов тих, які дійсно працюють. Рік розробляти додаток в якому можна переказати гроші і поповнити рахунок, ну це мабуть треш!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 июля 2024, 8:59
Добрий день!

Вдячні за очікування відповіді.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Розуміємо, що наш застосунок MyRaif є недосконалим, нові функції та фішечки з кожним оновленням додаються. Сподіваємось змінити Вашу думку на краще.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти із вирішенням, тому просимо Вас написати нам в приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 июля 2024, 9:24
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 июля 2024, 18:01
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
45414541 4 июля 2024, 7:58
Був борг на кредитній картці в межах пільгового періоду. Першого дня місяця я його погашаю, і здавалось це мав би бути кінець цієї історії, але все тільки почалось. Банк самостійно знімає гроші у розмірі мінімального платежу з моєї дебетової картки, і перекидає їх мені на кредитку, про що я дізнаюсь з виписки на третій день, тому що два попередніх дня ця операція взагалі ніде не відображається. Тепер мені треба робити якісь заявки, щоб мені повернули ці гроші назад. У мене виникає питання: Ви там взагалі нормальні???
Ця проблема в цьому банку, є роками, її ніхто не вирішує. У мене виникає думка що це просто вигідно банку.
Раз я вже тут, окремо хочу відзначити крутий і розпіарений додаток цього банку MyRaif. Ще в кінці минулого року з банку телефонували:«встановлюйте новий крутий додаток". Уже скоро рік буде, а в додатку крім переказу грошей з картки на картку нічого немає. Короче буду завершувати, якщо такими темпами будете розвиватись, можливо в 2050 році зробите додаток нормально, і усуните проблеми з незрозумілими, а головне самостійними маніпуляція з моїми грошима. Для збереження грошей цей банк може і підходить, а от кредитні послуги краще отримувати в інших банках-де все відкрито і прозоро, і виписку можна подивитись одразу, а не через 3,4,5 днів
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 июля 2024, 9:02
Вітаємо!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ваш досвід обслуговування у Райфі призвів до таких емоцій. Відгуки клієнтів допомагають покращувати роботу наших сервісів та роботу Банку в цілому.
За умовами кредитного договору існує обов'язковий, щомісячний плановий платіж, а саме 5 % від суми використаного кредитного ліміту станом на день білінгу (25-е число місяця). Списання відбувається кожного 1-го числа місяця, автоматично з дебетного рахунку (інформування відправляється завчасно). Погашення буде здійснено не одразу. Існує деякий період протягом якого сума «переходить» на кредитний рахунок, як правило цей процес проходить протягом декількох годин.
Зазначаємо, що плановий платіж не відміняє пільговий період, а навпаки погашення в подальшому здійснюєте вже з урахуванням автоматично списаної суми. Перегляд дати та суми планового платежу по кредитній картці можливий в «Райффайзен Онлайн». Меню Рахунки⇒Деталі⇒Пільговий період та обов’язковий платіж.
Також, звертаємо увагу, що наш новий застосунок MyRaif на етапі активного наповнення новими функціями, з кожним оновленням з'являються круті функції та нам дуже приємно, що Ви є одним із користувачів.
При цьому, MyRaif містить наступні функції: відкриття нового рахуночку з віртуальною картою, переказ на карту іншого Банку — без комісій, виплата переказу MoneyGram, підписання переказів цифровим підписом, активація картки АТБ/Fishka/Instant, поповнення мобільного телефону (без комісій), оформлення автоцивілки, далі ще буде.
Не хотіли б залишатися осторонь Ваш відгук та хочемо проаналізувати детальніше, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Людмила Балій 30 июня 2024, 15:25
Оформила через працівницю банку (так вона відрекомендувалися) в магазині АТБ картку. Усі папери оформила, підписи під ними поставила, картку мені видали, але ніякого повідомлення про активацію не було. В додатку, який Завантажила, також нічого неможливо зробити, бо картки, виходить, ніде нема. Сто разів себе картала, що довірилась, ще й документи дозволила сфотографувати. То була шахрайка, чи реально така картка буде зареєстрована? Чи викинути у смітник?
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 июня 2024, 15:35
Добрий день!
Нам щиро приємно, що Ви обрали наш Банк, в якості обслуговуючого. Дуже прикро, що у Вас склалась така думка.
Наразі є послуга, як отримання карти в мережі магазинів АТБ, представник від Банку передає Вам пластик та коротеньку інструкцію для її активації.
Карту АТБ від Райфу можливо активувати дуже швиденько — дистанційно, після того як Ви її придбали у магазині: достатньо мати застосунок «Дія» з ID-карткою або закордонним біометричним паспортом, завантажити додаток — «MyRaif» та пройти реєстрацію, обрати Активувати картку та ввести її номер. Якщо біометричний документ відсутній активація можлива у відділенні Райфу, при наданні оригіналів документів.
Також, активація можлива на сайті Банку за посиланням:
https://raiffeisen.ua/uk/aem/pryvatnym-osobam/vidkryty-rakhunok/payment-cards.html
Якщо виникнуть складнощі чи додаткові питання, прохання, написати нам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 30 июня 2024, 17:18
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь, а тому хочемо щиро допомогти у вирішенні питання. Звернення взято в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу, який прокомунікує з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 июля 2024, 16:21
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Сергей Судаков 27 июня 2024, 17:36
Отделение по адресу: Киев, ул. Драйзера, 6
Доброго дня!
Цікавить рівень доступу ваших працівників до фінансової інформації ваших клієнтів.
Мене сьогодні дуже здивувало, що оператор чи представник відділеня, дзвонив мені про інформування можливості відкрити кредитну картку і вільно оперував сумами на моєму рахунку, де я працюю, що це вбіса таке?
Якось був у відділенні то взагалі, розмірковували скільки я заробляю і компанія в якій я працюю, мені було дуже огидно, наче поркаються в моїй білизні.

Але карту мені зробити, яка вже прострочена не один рік, то велика проблема і забрати я можу її тільки у відділенні.

Знаєте, мабуть будемо прощатися. Бо вільний доступ до мого рахунку, це не нормально. Де гарантія що інформацію не передадуть якимсь шахраям?
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 июня 2024, 17:46
Добрий день!
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом та відгук для нас є дуже неочікуваний.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Безпека є невід'ємною складовою продуктів та послуг Банку. Захист даних є одним із ключових пріоритетів для нас. Ми невпинно працюємо над цим та завжди гарантуємо нашим клієнтам повну безпеку.
Дійсно, при наявності активної кредитної пропозиції з Вами може зв'язатися представник Банку та проінформувати, що є така змога. При цьому, інформація по рахункам клієнта у Райфі доступна співробітнику для можливості консультації у разі такої необхідності.
При відкритті рахунку кожен клієнт підписує договір та заповнює опитувальник із зазначенням своїх даних, для подальшого успішного та якісного обслуговування.
Щодо карти, хочемо проаналізувати цей момент та перевірити, адже наразі є і дистанційні шляхи її отримання у відділенні Нової Пошти або випуск віртуальної карти без фізичного отримання.
Прохання, написати нам у приватні повідомлення я із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 июня 2024, 19:52
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 июня 2024, 16:05
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 27 июня 2024, 17:19
Банк дуже стурбований фінансуванням ЗСУ.
Посилався на Закон про запобігання тероризму.

Вимагає розкрити дохід з якого провидлась купівля цінних паперів Міністерства Оборони, кошти з яких йдуть на армію.

Раніше банк визнвався офіційним спонсором Росії у війні проти України.

Коштів в банку не було. Питання принципове.
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 июня 2024, 17:27
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці.
Ми з великою повагою відносимся до наших волонтерів та людей, які долучаються до зборів на підтримку нашої армії, це колосальна робота, задля майбутнього нашої України. Не перестаємо дякувати нашим воїнам ЗСУ, які захищають країну.
Зазначаємо, Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Зауважимо, Райффайзен Банк Україна – це український банк та окрема юридична особа, яка зареєстрована і працює виключно на території України за українським законодавством. Банк дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні і припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Банк продовжує працювати в звичайному режимі, допомагаючи українцям та економіці в умовах війни.
За Вашими зверненнями вже проводилась комунікація зі спеціалістом де були надані всі відповіді та пояснення. Якщо у Вас залишились незакриті питання, прохання, написати нам у приватні повідомлення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Usup80 27 июня 2024, 11:55
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 246
Я працівник АТБ.Наша фірма співпрацює з Райфбанком.Тому зарплатна картка оформлена в ньому.Не так давно її заблокували.Звернувся до банку.Відповідь «Заблоковано фінвідділом банку в звязку з ненаданням відповіді на дзвінки та смс про надходження коштів на рахунок.«Перед тим було два кредити на суму до 150 тис.грн.Взяли з дружиною кредит в іншій установі і погасили ці два.До того все було нормально-перекидаєш гроші з картки на картку будь кому, чи хтось тобі банківській службі перпендикулярно.А після погашення кредитів почалось кіно.А суть така-надати довідки про надходження коштів, чому робились перекази з/на таку картку (картка моєї дружини), надходження від третіх осіб, як я думаю розпоряджатись коштами в майбутньому, якою сумою, на які потреби, затребували довідки від ігрових онлайн казино.В податковій стільки вимог не має.Податки с тягують з усього і не малі.Замучився вже відписуватись у фінвідділ банку.Добре переказував гроші в казино.Так видатків було більше чим прибутків.Звертався на гарячу лінію в казино-відповідь надайте довідки 5;7 і все буде добре.Та виходить не добре. Якщо банк компетентний у всіх питаннях то він має всі дані про надходження та видатки.І чому зразу не було заблоковано рахунки, якщо була підозра про махінації.Чомусь податкова не має до мене ніяких притензій (я не підприємець, не шахрай, а тим більше не аферист.Простий українець як всі.Простий робітник з якого тянуть податки.)Мені, що на колінах випрошувати розблокування рахунку.Чи дальше читати відписки у вигляді «надайте довідки про доходи, або закрийте рахунок, якщо не можете їх надати».Простіше простого послати людину куди небудь до іншого банку.А зрозуміти ту ж саму людину напевно не дано співробітникам фінвідділу.Мав кращу думку про Райф.Невже один поборник за права користування власними коштами має вирішувати за мене куди їх вкладати і в що? В Незалежній державі я маю право мати право.
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 июня 2024, 12:03
Вітаємо!
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
G89727q 27 июня 2024, 11:55
Прийшлося декілька разів звертатися на гарячу лінію, спеціалісти- ніякі. Одна проблема взагалі ввела їх в ступор, іншу виконали не з першого разу. Але у відділенні у місті Шостка як завжди дівчата професіонали. Допомогли розібратися з новим застосунком від банку, хоча до цього на гарячій лінії мене запевнили, що ця проблема поки не вирішується. За ввічливість не пишу, бо це зараз у всіх банках. Але і пропонують нові послуги ненавʼязливо, і обслуговують професіонально і просто приємні дівчата.
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 июня 2024, 11:59
Добрий день!

Вдячні Вам за зворотній зв'язок.
Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування не тільки у відділенні, а й дистанційними каналами зв'язку. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або номер телефону з якого до нас звертались.
Очікуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
valvis1 26 июня 2024, 14:57
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Капушанская, 1
Моя жена получала пенсию через Ощадбанк. Решили сменить, так как Ощадбанк не высылает новую карту по почте взамен просроченной, что делает, например, monobank. Есть и другие недостатки. Решили сменить на современный, надёжный и более дружелюбный. Обратились в Аваль — дочке австрийского старинного надёжного банка. Там сказали: «Всё сделаем — приезжайте, переведём Ваш счёт согласно Вашему заявлению из Ощадбанка в Аваль». Поехали в Ужгородское отделение. Поехали из-за заграницы — мы беженцы из Бучи. Приехали, всё оформили. Сотрудница сказала, что они сами отнесут заявление жены о смене банка в Пенсионный фонд и там всё сменят.
Прошло 3 месяца. Не перевели счёт. Обратиться не к кому. На всю Украину, на все отделения есть только один телефон (5900) и канал — чат. От имени банка выступает некто ЛЕОНИД. Просто «Леонид», без фамилии, без должности. Леонид даёт много советов, что мы должны сделать. На вопрос, почему не передали наше заявление не отвечает. Городского нормального телефона нет. За границей живут 4 млн. человек и те из них, кто есть клиентом Аваля, не могут по этому телефону позвонить. Он для звонков внутри Украины. Нормальные банки дают номера телефонов городские, дают телефоны отделений связи. Аваль зашифровался капитально. Два раза обращались в Пенсионный фонд. Украины и Ужгорода. Они не получали наше заявление о смене обслуживающего банка. Леонид, мне кажется, не из Ужгорода, так как ответы не по сути. Понимаю, что не бывает идеальных банков, но не думал, что в Авале так всё запущено.
Дякуємо за звернення,

Вот одно из писем Леонида, с которым мы ведём переписку три месяца:

Дякуємо за звернення,
Добрий день, Ірино.Згідно проведеної роботи встановлено, що нашим Банком було направлено документи до Пенсійного Фонду в місті Ужгород, відповідно з питанням чому Київський ПФУ не отримав документи, Вам потрім самостійно звернутись до П Ф Ужгорода.
З повагою та турботою про Вас, Леонід!

Вроде, как передали.

А вот другое письмо Леонида:

Добрий день, Ірино.Щодо Вашого питання, переждали інформацію до відділення, та очікуємо відповідь. Як отримаємо відразу Вам відпишемось.
З повагою та турботою про Вас, Леонід!

Решает, значит и делает Ужгородское отделение. Но нет, всё иначе. Следующее письмо некоего Леонида (без фамилии, места работы и должности):
Дякуємо за звернення,
Добрий день, Ірино.Отримали відповідь стосовно Вашого питання. Банк подає лише заяву до Пенсійного Фонду про отримання пенсії, при цьому Банк не змінює клієнту Пенсійний Фонд. Якщо Ви спочатку обслуговувались в Київському ПФУ, та бажаєте отримувати пенсію в Ужгородському ПФУ, Вам необхідно: 1. З паспортом громадянина України прийти до відділення Банку, пройти актуалізацію даних, та отримати реквізити рахунку. 2. З реквізитами рахунку, самостійно звернутись до Пенсійного Фонду.
З повагою та турботою про Вас, Леонід!
Вот така турбота!!!
переписку с Пенсионным фондом не прилагаю, так как Леонид сам сказал (через 3 месяца переписки), что мы должны опять приехать ещё раз для переоформления. Обещали, что всё сделают.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 июня 2024, 15:01
Добрий день!

Проаналізуємо Ваше звернення та повернемось із відповіддю. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 июня 2024, 15:14
Вдячні за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку — найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо зазначити, що для отримання пенсії через Райф, Вам необхідно надати реквізити власного рахунку до Пенсійного Фонду самостійно, адже Банк не може змінити Пенсійний Фонд Клієнта.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти із вирішенням, тому просимо Вас написати нам в приватні повідомлення дані Вашої дружини (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
AV3010 23 июня 2024, 18:29
Два роки тому назад була відкритий заробітний рахунок, на протязі цього року були відкриті рахунки Фішка і т.п.д.л.На зарплатному рахунку комісія була нуль на перекази на інші рахунки і це великий плюс БУВ, але раджу не вестися на цю ловушку проросійського банку, так як знаходжусь у благодійному фонді і часто потрібно робити перекази. Також не вжодному разі не поповнюйте карту через термінали бо потім ви не зможете довести що це ващі гроші чи якись ваших родичів, бо боту який займаєтеся фін.моніторінгом не сподобалася сума за 3 місяці у розмірі 29 тис які надавали блиські і дружина.А саме жахливе те що ви маєте право спілкуватися тільки з ботом через електронну пошту, на горячій лінії нічим не поможуть.З запитом про надання банку причин надходженя коштів було чітко написано кто це і чому, люди які нараховували кошти через термінал, повинні чомусь мені надати випіску з банків та налогової служби.Тому у людей питання на якій підставі вони мені повинні цю інформацію надати мені та втратчати час на те що повинен робити банк якщо йому щось не подобається.На запит за що жити всі ці місяці відповіді не надходило. Чому в інших банках блокують підозрілу суму і рахунок, а в безглуздому всі лишивши всіх офіціальних надходжень, і банку пофіг як ти будеш жити і за що купувати ліки дитині і годуватись, тому будедемо робити позов до суду за привласнееня коштів і заробіткуку процентів.Не вздумайте користуватись цим банком бо відділ фін.моніторінгу хуже русні.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 июня 2024, 8:57
Добрий день!

В першу чергу перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Окремо зазначимо, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 июня 2024, 9:43
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Olga23713 22 июня 2024, 2:57
Користувалась послугами банку більше ніж 10 років, нічого не передвіщало біди. Ніколи не було ніяких боргів чи чогось іншого. Але мій рахунок було заблоковано через «відмивання коштів «. Шок! Завжди отримувала переказ від свого чоловіка на дитину, про що інформувала банк, надавала інформацію від кого був «Свіфт «або інший переказ, підтвердження даних було вчасно. Наразі я не працюю, виховую дитину та доглядаю старого батька, це були єдині кошти на які ми розраховували.
Коли я отримала листа зі звинуваченнями, я надіслала листа, що все можу підтвердити та надіслати документи про надходження коштів. На що мені нічого не відповіли тільки написали «Рішення банку незмінно «, і кошти можемо перерахувати на інший рахунок! На жаль в мене ніколи не було іншого рахунку, тому що вважала цій банк найкращим. Нажаль дуже помилялась.
Гадаю що регістрація мого міста проживання вам не сподобалось, Запорізька область.
Дуже велике розчарування!
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 июня 2024, 8:54
Вітаємо.

Перш за все, вдячні за очікування відповіді. Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження.

Хочемо пояснити, що банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
sparky 21 июня 2024, 14:23
19 травня 2024 клієнт офіційно надіслав, а рай-фай банк отримав в електронній формі заяву на переказ та реквізити рахунку в іншому банку, куди рай-фай банк повинен був переказати залишки власних коштів клієнта на рахунку.

На протязі п’яти робочих банківських днів рай-фай банк тяжко працював над заявою клієнта про закриття рахунків, в результаті чого вніс 15(!) помилок в реквізити іншого банку у електронній заяві, надані клієнтом, зокрема, додав зайву цифру в iban-номер рахунку клієнта в іншому банку та п’ять (!) помилок у SWIFT-код банка-отримувача.

Після чого рай-фай банк надіслав клієнту в електронній формі його ж заяву про переказ з зазначеними викривленими реквізитами іншого банку з вимогою завірити її електронним підписом.

Клієнт вже вдруге відкоригував після рай-фай банки реквізити іншого банку у заяві про переказ, завірив заяву власним електронним підписом та надіслав до рай-фай банку через офіційну адресу електронної пошти.

Протягом трьох робочих днів рай-фай банк відмовлявся приймати підписану КЕП заяву клієнта про переказ залишку коштів до іншого банку, посилаючись на різні дурниці, але прийняв «успішно» один і той самий файл з КЕП-підписаною заявою через три дні, з третього надсилання офіційною електронною поштою.

07 червня 2024, тобто через 18(!) днів після подання клієнтом до рай-фай банку заяви про закриття рахунків та переказ залишку коштів до іншого банку, рай-фай банк офіційно повідомив про закриття рахунків клієнта в рай-фай.

Ще протягом десяти (!) робочих банківських днів рай-фай банк не переказав залишки коштів клієнта до іншого банку згідно з заявою клієнта.

На підставі викладеного, після 32 днів з моменту подання заяви клієнта про переказ коштів, клієнт робить висновок про те, що рай-фай банк успішно вкрав залишки коштів клієнта.

Не запитуйте, чи можу я рекомендувати відкривати рахунки в рай-фай банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 июня 2024, 14:30
Вітаємо.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс.

Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити комфортні умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці і при виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль для вирішення питання.

Ми маємо бажання здійснити перевірку цієї ситуації, а тому для детального аналізу просимо написати в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або контактний номер телефону.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 июня 2024, 15:14
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Райффайзен Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.