Минфин - Курсы валют Украины

Установить
українська
ВХОД
Вернуться

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
a b 24 января 2025, 15:47
Я много лет являюсь клиентом банка, но последнее время банк начал активно избавляться от клиентов, которые не хотят ставить мобильное приложение на телефон. То есть либо ты ставишь мобильное приложение на телефон — либо ты не клиент банка. В интернет клиенте который для компьютеров ограничено все, что только возможно, чтобы сделать пользование им не удобным, а по некоторым функциям и невозможным (элементарный пример, в интернет клиент-банке вы не можете узнать номер вашей карточки, нет такой возможности, или ставьте мобильное приложение или идите в отделение), оператор по телефону тоже не говорит, новую карточку открыть нельзя). Никакие аргументы, о том что телефон это устройство с повышенными рисками банк не интересуют (телефон можно потерять, могут украсть, на телефонах как правило нет антивирусов, телефоны часто взламывают через телеграм и вайбер). Как мне объяснили в банке — защита мобильного приложения и денег клиента это проблема клиента.
Вторая фишка банка это виртуальный помощник. Чтобы пробиться к оператору надо дойти до белого каления пообщавшись с виртуальным помощником. А если у тебя вопрос срочный — это твои проблемы или ставь мобильное приложение. Обойти виртуального помощника никак нельзя. То что он не работает нормально и не удобен банк не интересует, как мне пояснили они его обучают на реальных клиентах и задачах, когда-то станет лучше. То есть мы платим деньги за обслуживание банку, а банк на клиентах ставит эксперименты.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 января 2025, 15:56
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас склалось таке враження. Цінуємо кожного клієнта Банку та намагаємось створити комфортні умови обслуговування.
Прямуємо в напрямку диджиталізації та готові вирішувати більшість питань дистанційно. Застосунок «MyRaif» вже має ряд нових функцій, яких раніше не було: можливість відкриття нового рахунку з віртуальною картою, переказ на карту іншого Банку без комісій з дебетної карти, поповнення мобільного номеру без комісій, перегляд рахунків, чат для отримання консультації, тощо.
Задля зручності дозвону запровадили нашого віртуального помічника Рея при цьому, допомогти з питанням Вам можуть в Чаті" MyRaif достатньо задати своє питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
LNataliia 21 января 2025, 19:17
Виписки не відповідають дійсності, залишки на рахунках також.Інформація у смс, котрі надходять від банку про рух коштів відрізняється від інформації і у новому додатку райф і у старому.По факту на рахунку з вечора була одна сума, а зранку стало на 8000 менше, про це взнала коли не змогла зробити платіж, не вистачило коштів.Згідно виписці списання коштів не відбувалося протягом доби.Згідно отриманих смс між двома списаннями коштів, між котрими була доба, просто зникло 8000. В першому смс один залишок коштів, у наступному смс залишок коштів зменшився на суму покупки і 8000.У грудні звернулася до банку з проханням надати письмову відповідь з поясненням зникнення коштів з рахунку. Сьогодні 21.01.25 відповідь відсутня. Спочатку прислали листа на електронну пошту що моє питання потребує додаткових зусиль і відповідь буде надано до 16.01.24, тепер розповідають що протягом трьох діб зі мною звʼяжуться і нададуть відповідь коли мені буде надіслано листа з відповіддю.І ТИША…
Проблеми у Аваль з усім, окрім видачі готівки у банкоматі.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 января 2025, 19:27
Добрий день!

Будемо відвертими, нам шкода, що у Вас склалось таке враження про Райф в цілому. Розуміємо, наскільки важливо мати точну та своєчасну інформацію про Ваші фінанси.
Відмінність в залишку може виникнути виключно із технічних проблем, які наші спеціалісти відразу фіксують та вирішують в максимально короткий термін.
Згідно чинного законодавства офіційна відповідь на електронну пошту надється протягом 30 днів.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
ls066666 20 января 2025, 14:54
З 2022 по теперішній час ми систематично разом зі своїм чоловіком вносимо кошти на депозитні рахунки в доларах США шляхом їх конвертації з гривневого рахунку. Така дія дозволена підпунктом 1−4 пункту 12 Постанови КМУ «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24.02.2022 № 18. Кожні три місяці ми отримуємо кошти після завершення строку депозиту та повторюємо внесення коштів. Всього протягом 2022−2025 років мною було здійснено 16 операцій зі створення депозиту, а моїм чоловіком — 15. Проте всі ці операції виконані з застосуванням обмеженої кількості грошей, тобто після завершення одного терміну гроші повертались на нові депозити, грошові кошти, використані для перших трьох операцій, в подальшому використовувались для нових депозитів.
14.01.2024 на мою електронну поштову адресу надійшло повідомлення з адреси «vb.doc@raiffeisen.ua» наступного змісту: «Шановний Клієнте, віримо, що для вас прозорість є такою ж важливою, як і для нас у Райфі. Тому на вимогу Національного Банку України, ми просимо надіслати документи, що підтверджують джерела надходження коштів на ваші рахунки за останні 2 місяці, зокрема стосовно операцій на суму 500 000,00 грн. Деталі за посиланням https://rb.gy/pgo8in. Будь ласка, надішліть документи на електронну адресу vb.doc@raiffeisen.ua. Це потрібно зробити протягом 5 днів з отримання цього повідомлення, інакше ваші рахунки будуть заблоковані. З повагою, Ваш Райф.».
Це повідомлення потрапило в спам, тому велика вдача, що я взагалі його побачила. Додатково в телефонному режимі та через систему Райффайзен Онлайн чи мобільний додаток зі мною не зв’язувались.
З Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк», Затверджено Правлінням АТ «Райффайзен Банк» 16.09.2013, в редакції, яка набула чинності, 25.12.2024, я знаю, що відповідно до пункту 6.19 в разі необхідності надання документів для фінансового моніторингу для створення відповіді на запит Банку щодо надання документів та інформації, необхідних для підтвердження відповідності фінансової операції Клієнта його доходу, соціальному стану, підтвердження джерел коштів, пов’язаних з фінансовими операціями, з використанням Системи «Райффайзен Онлайн» Клієнт в Системі має: • перейти за посиланням меню «Зв'язок з банком», • обрати кнопку «Повідомлення», натиснути кнопку «+» та ввести у спливаючому вікні тему повідомлення «Запит Фінансового Моніторингу», • перевести затребувані документи з паперового в електронний вигляд з розширеннями: JPEG або, PNG або, JPG або, PDF, та додати (вкласти) у полі повідомлення та/або написати коментар, після чого відправити повідомлення. Після отримання від Клієнта повідомлення з вкладеними файлами, Банк має право зателефонувати на Фінансовий номер Клієнта в разі необхідності уточнення додаткової інформації стосовно отриманих документів.
Крім цього, в мене викликало сильне занепокоєння те, що вимога надання документів надійшла не на офіційному бланку, без КЕП, а просто повідомленням без жодного підпису, хоча відповідно до п. 1.4.4 вищевказаних Правил банк використовує факсимільне відтворення підпису, зазначеної у цьому пункті 1.4. Розділу 1 Правил уповноваженої особи Банку, а саме Лук’янчук Олени Петрівни, яка діє на підставі довіреності № 328/22 від 15.08.2022р., та печатки Банку для підписання від імені Банку листів щодо необхідності надання Клієнтами Банку будь-яких документів з питань фінансового моніторингу, у т.ч. необхідних для здійснення Банком належної перевірки Клієнтів, листів Клієнтам Банку про відмову від продовження ділових відносин, квитанцій (довідок) за здійсненими Клієнтами операціями, в т. ч. в системах дистанційного обслуговування рахунків, а також передбачених Тарифами Банку довідок, Виписок, за встановленими зразками.
Я знаю, що документи про порядок проведення фінансового моніторингу є внутрішніми документами банку, документами з обмеженим доступом. Тобто, банк не ознайомлює клієнтів із внутрішніми документами, однак, виходячи з формулювання про лист в п. 1.4.4. я здогадуюсь, що все ж таки має були лист з підписом та печаткою, а не те, що я отримала. Мій чоловік також отримав таке повідомлення на електронну пошту, тому я попросила його відвідати відділення, в якому ми зазвичай обслуговуємось. Після отримання інформації працівниками відділення я направила на адресу, вказану в тому повідомленні свою довідку ОК5, і вказала, що це мої заощадження.
Слід відмітити, під час фінансового моніторингу в інших банківських установах я завжди надавала довідку ОК5, і цього було достатньо, оскільки суми доходу пояснюють походження моїх заощаджень.
Наступного дня мені надійшло наступне повідомлення з тієї ж адреси, але заголовок відправника відрізнявся, там була вимога про пред’явлення документів на гроші за період листопад — січень 2024 року на загальну суму понад 749 000,00. Тут в мене вже з’явилось більш сильне занепокоєння, бо це інша сума, інший період, і найголовніше, «період листопад — січень 2024 року» не існує в природі, бо листопад 2024 пізніше січня 2024. Зазвичай такі логічні помилки допускає або штучний інтелект, або шахраї. З метою переконатись в справжності таких повідомлень, отримати роз’яснення щодо мого подальшого порядку дій та способу надання документів з обмеженим доступом на адресу банку 15.01.2025 о 14 42 я почала телефонувати на лінію підтримки банку. В мене прийняли заявку на зв’язок з менеджером, однак ніхто не перетелефонував.
Я не зрозуміла про виписки з яких рахунків йде мова, тому направила повідомлення наступного змісту: «Я є постійним клієнтом банку та тримаю депозитні рахунки в банку. Періодично прошу свого чоловіка вносити в касу на мій постійний рахунок та свій постійний рахунок готівкою гроші, тримачем яких я є, робити обмін валют та залишати гроші в саме банку Райфайзен на депозитних рахунках. Свої накопичення та заощадження родини використовую в депозитних рахунках банку, також довіряю чоловіку розпоряджатися цими коштами з аналогічною метою (зокрема, видала довіреність на його ім'я через ваш банк). По закінченні строку депозиту їх мені видають на рахунок для виплат, я забираю, оскільки можу розпоряджатися власними коштами на власний розсуд. На початку повномасштабного вторгнення в мене був дуже негативний досвід з обслуговуванням в іншій банківській установі іншої мережі в м. Маріуполь, в результаті якого моя родина втратила велику суму коштів, в тому числі через миттєве зростання курсу валют, тому з того часу ми обираємо збереження власних заощаджень в валюті на депозитних рахунках, обираючи для обслуговування Ваш банк. При першому відвідуванні Райф восени 2022 спеціалісти переконали мене, що це вигідно та безпечно.» та прикріпила виписки з рахунку Вашого банку.
Виникла плутанина в порозумінні, що від мене вимагається, оскільки той, хто відсилав мені листи, не формулював детально вимоги, обмежувався короткими словами, а я не маю досвіду роботи в банківській сфері або економічної освіти, тому для мене є дуже важким для розуміння те, що на думку працівника банку є очевидним.
Я відштовхувалась від інформації на вашому сайті, а саме на сторінці https://raiffeisen.ua/povidomlenia-vid-banku. Тому направила всі документи, що були в моєму доступі станом на 15.01.2025: виписки з Приватбанку, фото квитанцій з Правексбанку, довідку ОК5, скріншоти з ПравексОнлайн, де простежується зняття готівки в 2022 році.
Подальші повідомлення з адреси vb.doc@raiffeisen.ua все більше і більше вводили мене в заплутаність, більше викликали занепокоєння, бо їх зміст і порядок надходження був непослідовним. Я почала дуже сильно переживати, а чи дійсно це листи надсилаються банком, бо я ніяк не можу в цьому переконатись, а вимоги надсилаються без вказання конкретної правової норми, як це роблять зазвичай банки. Повторне звернення на підтримку 15.01.2025 в 16−36 задля зв’язку з менеджером також було проігнороване.
Водночас, якщо припустити, що це повідомлення дійсно від банку та розуміючи, що мої документи ігноруються як докази походження заощаджень, і комунікація не ефективна, неякісна, я припустила, що вся ця ситуація в решті може призвести до відмови від ділових відносин та примусового закриття рахунків, тому ввечері 15 січня я писала в чат підтримки в додатку вже з питанням механізму та вартості повернення моїх коштів, внесених в АТ «Райффайзен Банк».
Вранці 16.01.2025 мені надійшло повідомлення про «ЗАПИТ ПОКРИТО ЧАСТКОВО» та необхідність надання довідки «Відомості з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків не раніше 1 кварталу 2021 року по 3 квартал 2024 року (форма F1419103).». Я отримала її в ДПС та надіслала ввечері 16.01.2025. Вранці 17.01.2025 надійшло повідомлення, що запит не покрито. Так як же він вчора вже частково покритий, а сьогодні вже не покритий?
Звернення на підтримку 17.01.2025 об 11 09: пообіцяли, що менеджер зателефонує до обіду, станом на 18 35 ніхто не телефонував. через рух системний грошових коштів вони фактично постійно залишались в вашому банку.
Згідно з частиною 2 статті 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» суб`єкт первинного фінансового моніторингу зобов`язаний здійснювати кожен із заходів належної перевірки. Обсяг дій при здійсненні кожного із заходів належної перевірки визначається суб`єктом первинного фінансового моніторингу з урахуванням ризик-профілю клієнта, зокрема рівня ризику, мети ділових відносин, суми здійснюваних операцій, регулярності або тривалості ділових відносин. Обслуговування мене та мого чоловіка АТ «Райффайзен Банк» розпочалось в грудні 2022 року, за цей час нами не порушувались правила обслуговування, гроші фактично перебували в банку.
Я ознайомлена з Критеріями ризиків легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2022 № 465, а також вимогами постанови Правління НБУ «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу» від 19.05.2020 № 65.
Абсолютно ніде не визначено, що в банк можна надавати лише кошти, зароблені після 2021 року або в якійсь інший окреслений проміжок часу (ані законодавчо, ані в правилах обслуговування АТ «Райффайзен Банк», з якими я ознайомилась на офіційному сайті). Мені не вдалось знайти норму, яку обмежувалося б використання коштів за принципом дати їх походження. Також наголошую, що ані мною, ані моїм чоловіком не проводилось сумнівних операцій, перерахувань коштів на рахунки третіх осіб або юридичних осіб, крім цього, не здійснювалось зарахувань від третіх осіб (рахунок поповнюю або я особисто, або мій чоловік), не здійснювалось переказів з-за кордону, доступ до рахунків не надавався стороннім особам, рахунки не використовувались для забороненої або незаконної діяльності або азартних ігор. При оформлені картки я попереджала, що маю рахунки в інших банках. З кінця 2022 року я сумлінно користувалась послугами банку, дотримуючись законодавчих норм та правил.
В п. 7 та 8 Порядку моніторингу фінансових операцій, їх реєстрації та здійснення інформаційного обміну з СУО, затв. постанови Правління НБУ «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу» від 19.05.2020 № 65, вказано, що розроблені правила/сценарії відбору фінансових операцій банку мають забезпечити виявлення: 1) фінансової операції з готівкою, яка містить індикатори підозрілості фінансових операцій, — не пізніше 20 робочих днів після здійснення такої фінансової операції; 2) інших фінансових операцій (сукупності пов’язаних між собою фінансових операцій), що містять індикатори підозрілості фінансових операцій, — не пізніше останнього робочого дня місяця, наступного за місяцем, у якому такі фінансові операції були здійснені.
Якщо наявних у банку документів та/або відомостей недостатньо для здійснення аналізу, спростування/підтвердження підозр та/або прийняття відповідного рішення стосовно окремих фінансових операцій (їх сукупності), то банк забезпечує оперативне вжиття додаткових заходів (зокрема витребування додаткових документів та/або відомостей, що стосуються фінансової операції або діяльності клієнта), але не пізніше двох місяців із дня відбору/виявлення індикаторів підозрілості фінансових операцій, та обов’язково фіксує дати отримання відповідних документів та/або відомостей.
В мене спочатку запитали щодо операцій в січні 2025 на 500000, потім одномоментно сума змінилась на 749000, а період на весь 2024 рік, хоча 2 місяці ретроспективно від 14.01.2025 це 14.11.2024, тобто гранична дата операцій, за якими мають здійснювати витребування документів — 14.11.2024, а за цей час в мене не було операцій за моїми рахунками на 749000. АТ «Райффайзен Банк» регулярно надсилається посилання на оцінку якості обслуговування, однак на ділі обставини виглядають так, що банк багатьма способами залучає клієнтів, а коли клієнт вже в банку та віддав свої гроші — ігнорують його, не перетелефоновують, кол-центр не може надати відповіді на запитання, зв’язок з менеджерами недоступний, відділення не надає інформації, відсутня будь-яка методична допомога.
Я написала заяву на ім'я голови правління з текстом, аналогічним цьому відгуку, а також додала в неї письмові пояснення для фінмону, зробила навіть статистичну таблицю з датами всіх своїх та чоловікових операцій в райфі, описала всі документальні додатки, неодноразово прорахувала все на калькуляторі — всі мої документи повністю покривають запит фінмону. — підписала кепом і направила на електронну пошту, але не фінмонівську, звідки приходять неграмотні повідомлення з помилками, а на адресу, вказану в розділі «контакти». В неділю 19.01.2025 мені з номеру 044 зателефонувала дівчина, яка не назвалась, а лише сказала «що це райффайзен», я обурилась, що мені телефонують в неділю, а не як було обіцяно в п’ятницю до обіду, тим паче на той момент я вже надіслала свою заяву на електронну пошту та почала готувати проєкт скарги на нбу. Таке ставлення банку до клієнтів вражає, але в дуже негативному аспекті, виглядає як спланована акція по привласненню коштів на невизначений термін. Повне недодержання нормативно-правових актів та взагалі ділової етики. Раніше приват банк займався безчинством, а тепер райф. шкода, що не почитала відгуки тут раніше.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 января 2025, 14:57
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 января 2025, 15:25
Вдячні за очікування відповіді!
Нам щиро прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. З розумінням відносимось до Вашого відгуку та кожного дня ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб створити комфортні умови для обслуговування.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Розуміємо, наскільки вирішення даного питання є для Вас важливим, тому передали запит до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
AlexN79 16 января 2025, 19:17
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 29
Втратили клієнта, бо забагато зайвих питань.
Ситуація виникла через заміну закордонного паспорту. Користувався послугами Райфу виключно в межах користування карткою АТБ. Отже, коли надійшла СМС «ми помітили що у вас змінились паспортні дані, зверніться до відділення для їх оновлення» подумав — ну треба так треба, наче не важко серію номер нового паспорту повідомити. Але був здивований кількістю запитань, ніяк не пов’язаних з паспортними даними (освіта, сімейний стан і таке інше…).
!!! І не треба, будь ласка, оце ваше «великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ» відповідати — в постанові якою банк керується прописано, що кожен банк сам визначає обсяги моніторінгу (анкетування) своїх клієнтів.!!!
Отже побажавши від мене забагато персональної інформації тебер ви не маєте ані клієнта, який виключно за рахунок власних коштів робив банку рух на балансі, ані відповідей на ваші численні питання. Натомість маєте моє переконання не користуватись більше послугами вашого банку. …Три зірочки ставлю тільки (!!!) за чудову і чуйну роботу дівчат контакт-центру. Вони відреагували непогано, але запізно.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 января 2025, 19:24
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що дана ситуація завдала Вам незручностей та вплинула на Ваше враження про банк.

Відповідно до вимог чинного законодавства Райффайзен Банк не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним.

Переідентифікація існує двох типів:

Планова переідентифікація — проводиться не рідше одного-п’яти років, залежно від оціненого банком ризику. Однак банк може здійснювати уточнення інформації і частіше, оскільки клієнт погоджується з внутрішніми правилами, які діють у банку, коли підписує відповідний договір.

Переідентифікація за запитом банку — залежить від обставин, які виникають під час ділових відносин клієнта з банком. Така ідентифікація проводиться у разі:

— наявності суттєвих змін у діяльності клієнта;
— закінчення строку (припинення) дії, втрати чинності чи визнання недійсними раніше наданих до банку документів;
— втрати чинності/обміну ідентифікаційного документа клієнта/представника клієнта (паспорт/ID-картка/тощо);
— встановлення факту належності клієнта до PEP (PEP – особи, що займають важливі державні посади).

При оновленні даних співробітники дійсно можуть задати Вам питання, необхідні для заповнення анкети персональних даних в банку.

Райф з великою повагою ставиться до конфіденційної (персональної) інформації всіх без винятку осіб, які мають на меті отримати або вже отримують банківські, фінансові послуги Райфу і здійснює обробку (в тому числі передачу) персональних даних виключно після одержання від клієнта згоди на це. Це здійснюється з метою надання якісних банківських, фінансових послуг нашим клієнтам та відповідно до діючого законодавства.

Хочемо зауважити також, що дані обробляються обмеженою кількістю співробітників, які пройшли навчання з курсу захисту персональних даних та мають зобов’язання про нерозголошення конфіденційної інформації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
argumentexpert 16 января 2025, 1:35
В августе 2024 года решил использовать скидку на ОККО при расчете картой Райфа и попробовать услуги нового банка. Сходил в отделение со всеми документами, открыл карту, перевел на нее личные деньги. Через 2 дня без предупреждения карту, аккаунт, счет заблокировали. Причин не назвали. Деньги месяц отдавали. Потраченное время, нервы, неприятные впечатления.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 января 2025, 8:59
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді!
Нам надзвичайно прикро, що у Вас склалось таке враження!
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш контактний номер телефону або ідентифікаційний код.
Щиро очікуємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 января 2025, 9:54
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 января 2025, 13:16
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Emily2020Nellia 11 января 2025, 11:54
Добрий день. Хочу звернутися на жахливе ставлення ваших працівників яким все рівно на своїх клієнтів. В мене шахраї списали кошти з кредитної картки. Я подала заяву на шахрайські дії, щоб мені повернули кошти. Прийшла мені відповідь через два дні після мого звернення. Bank proanalizuvav vashu spirnu transaktsiju #526875. Nam shkoda, ale pidstav dlya povernennia koshtiv nemaye. В МЕНЕ НЕ СПІРНА ТРАНЗАКЦІЯ, А ШАХРАЙСЬКІ ДІЇ. РАЙФФАЙЗЕН БАНКУ ВЗАГАЛІ ВСЕРІВНО НА СВОЇХ КЛІЄНТІВ. ЦЕ ВЖЕ ТАКЕ ДНО. Після відповіді в вигляді цієї SMS я зателефонувала знову на гарячу лінію щоб мені дали більше розгорнути відповідь… Оператор з яким я спілкувалася, натомість щоб мені чимось допомогти, вирішити мою проблему, пропонує мені ще взяти кредит. Ваші клієнти взагалі ніяк не захищені від шахраїв.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 января 2025, 12:02
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що сталась така ситуація.

Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані клієнтів третім особам. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure (послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).

У випадку, якщо з Вашого рахунку шахраями було вкрадено кошти, рекомендуємо звернутись до поліції та кіберполіції. Банк співпрацює з правоохоронними органами, і у випадку отримання від них запиту ми допоможемо з вирішенням.

Завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій.
Зафіксували запит до менеджера з клієнтського сервісу, який зв’яжеться з Вами індивідуально. Сподіваємось, зможемо змінити Вашу думку на краще

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Тетяна Крищак 9 января 2025, 13:53
Отделение по адресу: Винница, ул. Замостянская, 9
Доброго дня, пишу з проханням врегулювати ситуацію між мною та райфайзен банк. А саме перерахувати кошти на мою карту іншого банку. Другого січня я розірвала відносини у відділенні банку, написала вручну заяву на розривання відносин і вказала реквізити карти. Вже девʼяте січня, коштів я не отримала. Хоча мені сказала працівниця банку, що максимальний термін очікування перерахування коштів до 10 днів. В підтримці говорять постійно ще зачекайте пару днів і кошти надійдуть. І так повторюється раз за разом. Перерахуйте будь ласка кошти, бо цей процес затягується. Дякую!
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 января 2025, 14:00
Добрий день!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ.
Маємо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів.
Якщо документи не надано вчасно або надано не в повному обсязі — рахунок блокується
Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 января 2025, 11:59
Добрий день!
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 января 2025, 15:16
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання врегульовано.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Іванна Осіпчук 7 января 2025, 21:56
Скажіть для чого ви берете на роботу касирів? Для того щоб вони гавкали на кожного як собаки? Якщо до каси підійшов пенсіонер і попросив видати пенсію через касу, ще й в той час коли у відділенні не працює банкомат, то Це їхній обов’язок!!! Жахливе обслуговування!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 января 2025, 8:59
Добрий день!

Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвів до негативних емоцій. Цінуємо кожного клієнта і прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому зафіксували запит до менеджера з клієнтського сервісу, який зв’яжеться з Вами індивідуально. Сподіваємось, зможемо змінити Вашу думку на краще!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 января 2025, 16:25
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання врегульовано.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
d321 6 января 2025, 13:42
Перед новим роком був без попередження закритий рахунок, всі карти, заблоковані кошти.

Був клієнтом банку майже 4 роки, отримував на його карту зарплату, відкривав, депозити, купляв валюту в міру заощаджених коштів.

Останнім часом зарплату отримую в іншому банку, але час від часу переводив туди власті кошти з зарплатної карти, клав кошти на депозит, купляв валюту та платив дитині за садочок.

Блокування було без попередження, заспамили вайбер, пошту, нічого толком не вказали, зате було посилання на тероризм і українське законодавство, що саме було актом тероризму незрозуміло, чи плата за садочок, чи переказ коштів на власний депозит.

І ще цікаво було посилання на додаток MyRaif, щоб уточнити всі нюанси, але довідка в ньому не відкривалась, бо … (вгадайте) — правильно — всі рахунки вже заблоковані.

Ось такий якісний сервіс перед новим роком — хтось, недолуго виконував план по показникам фінмоніторингу в кінці року, і обмежував сервіси для чесних українських споживачів, разом з ним заробляючі мільярди на ринку країни-терориста — росії.
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 января 2025, 13:50
Добрий день!

Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Щодо реєстрації в застосунку MyRaif, дійсно, якщо рахунки заблоковані, пройти реєстрацію немає можливості, адже потрібно, щоб картки були активними.

Окремо зазначимо, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vlad GOLOBORODKO 6 января 2025, 6:50
Все дуже добре працює я в захваті
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 января 2025, 8:56
Добрий день!

Надзвичайно приємно отримувати такий зворотній зв'язок.
Докладемо максимум зусиль, щоб користування послугами нашого Банку приносили тільки позитивні емоції.
Дякуємо за вибір Райфу!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Максим Якушин 30 декабря 2024, 16:42
При спробі розрахуватися через застосунок виявилося, що карту заблоковано. З другої спроби дізнався від оператора, що заблокували через фінмоніторинг, а саме через те, що я не надав якісь документи на їх запит. АЛЕ. Жодного запиту з цього питання ані за телефоном, ані через електронну адресу мені НЕ НАДХОДИЛО. Оператор сказав, що відповідний відділ зв’яжеться з цього приводу зі мною протягом 3 банківських днів. Таким чином, без будь-яких попереджень напередодні свят я залишився із заблокованими коштами на карті. Служба підтримки — «0». На всі питання одна відповідь: «Я не знаю, це робив інший відділ, я зробив з цього приводу запит, очікуйте, бла-бла-бла». Проблема не вирішується.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 декабря 2024, 16:45
Вітаємо.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження від співпраці з банком.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.

Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.

Завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій.
Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код для аналізу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 января 2025, 12:16
Добрий день!
На жаль, ми не змогли встановити з Вами зв’язок у телефонному режимі, для можливості вирішення питання. Будемо вдячні, якщо напишите нам у приватні повідомлення, в який період часу можлива комунікація з Вами та наш менеджер одразу зателефонує.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Netimenimoego 29 декабря 2024, 11:49
Отделение по адресу: Винница, ул. Замостянская, 35
Вчора при розрахунку і магазині випадково виявила що заблокована карта. Після дзвінка на гарячу лінію вияснилось що карта підпала під фінмоніторинг. Жодних листів на електронку чи в додаток досі немає з цією інформацією, просто заблокована карта! Що саме смішно, в місяць по карті може проходило 5−7 тисяч грн туди/сюди. Просто поповнювалось і різними сумами і розраховувалась в магазині, в т. ч. картою атб для знижок.
І ще 2 рази приходили кошти на лікування батьку від його сестри, так як в нього немає карти. Це буквально 10−20 тис.грн. космічні суми!
Комунікація з банком не просто 0 рівень, а далеко нижче плінтусу. Велике бажання просто закрити картки і більше не мати з ними справи. Тим паче, що в них теж рильце в пушку, і росії продовжували працювати.
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 декабря 2024, 11:52
Вітаємо.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження від співпраці з банком.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.

Крім цього, хочемо зазначити, що Райффайзен Банк в Україні є окремою юридичною особою, що діє у відповідності до українського законодавства та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану. Банк припинив відносини з тими клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.

Завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код, для аналізу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 января 2025, 12:19
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надано всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Віктор Лозовський 27 декабря 2024, 9:43
Отделение по адресу: Львов, ул. Матейко, 8
Хоті подякувати працівникам цього відділення за хорошу професійну роботу. Закінчився термін валютного депозиту і у них були доступні кошти без попереднього замовлення, яких в іншому відділенні (Стрийська) не було. Також особлива подяка Федишин Тетьяні за прфесійну роботу і приємне ставлення до клієнтів.
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 декабря 2024, 9:50
Добрий день!

Дякуємо за теплі слова та високу оцінку нашої роботи! Радіємо, що змогли оперативно вирішити питання і що наші зусилля принесли Вам позитивні емоції. Ми обов'язково передамо слова подяки. Ваш відгук мотивує нас продовжувати працювати ще краще. Вдячні за довіру і за те, що обрали Райф!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Svetlanak84 25 декабря 2024, 21:32
Отделение по адресу: Одесса, ул. Дерибасовская, 14
Я клієнт банку з 2021 року та користуюсь пакетом Престиж.
Хочу сказати, що за весь цей час я ще жодного разу не отримала хоча б нормальну консультацію у чаті по проблемах, які сам банк і створює.
Наприклад, зараз я знаходжусь не в Україні і в загалі в іншому часовому поясі, та банк не може надіслати мені смс у мессенжер для підтвердження електронного підпису.Тоб то я не можу користуватися My Raif, до якого сам банк і примушує перейти).
Також зараз відправила на карту невелику суму своїй близький людині, але банк не проводить платіж та тримає його в обробці! На питання у чаті що не так, ніхто взагалі не відповідає! І так, я знаю усі перевірки фінмону і ліміти, але мій ліміт не вичерпано, та гроші на картку я отримую від своєї підприємницької діяльності! Але як показує пракика, оці робітники та оператори чату взагалі не розуміють для чого вони там усі сидять і що їм треба робити.
Тому якщо ви шукаєте гарний та швидкий сервіс, вам не до цього банку!
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 декабря 2024, 9:04
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Під час реєстраці в застосунку «MyRaif» код підтвердження надходить SMS повідомленням. Ми активно працюємо над вдосконаленням застосунку та можливості отримання кодів у Viber.
Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому Банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 декабря 2024, 10:06
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 декабря 2024, 18:12
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Serg777vn 25 декабря 2024, 19:13
Отделение по адресу: Винница, ул. Замостянская, 35
Співпрацював з «Авалем» понад 10 років. Картка була «Голд», регулярно сплачував кошти за користування нею. Але з невідомих мені причин її заблокували без жодного попередження після того, як мені переказали кошти в розмірі 12 тисяч грн з картки фізичної особи. Повідомили, що картка заблокована згідно з абзацом 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Я такого абсурду ще не бачив. Зробили з мене терориста, хоча за 12 тисяч гривень можна хіба що петарди дітям купити, щоб бахкали біля банку. Попросив надати інформацію, яка конкретно транзакція порушує законодавство, проте я не отримав адекватної відповіді.
Працівник, який спілкувався зі мною через електронну пошту, виявився абсолютно некомпетентним: звертання до особи без використання кличного відмінка та розділових знаків, численні орфографічні помилки. Де їх таких взагалі беруть?
Також хотів би дізнатися, яка сума коштів підлягає фінансовому моніторингу та які існують ліміти на перекази, можливо, я чогось не знаю. Жодних порушень чинного законодавства з мого боку не було, тому прошу допомогти розібратися в цій ситуації.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 декабря 2024, 9:03
Добрий день!

Ми цінуємо співпрацю з Райфом, тим паче такий тривалий час і нам надзвичайно прикро, що у Вас склалось таке враження!
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код, для аналізу.
Щиро очікуємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 декабря 2024, 10:05
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
booba8 23 декабря 2024, 16:39
Почну з того, що я був вимушений відкрити рахунок в цьому банку, тому що підприємець відмовився переводити мої кошти на рахунок іньших банків (в яких в мене є рахунки)

Після відкриття рахунку у Райффайзен Банк (і встановлення додатку MyRaif) на протязі години,(у додатку MyRaif) без моєї згоди, було відкрито ще дві картки. Картка АТБ, і картка Fishka (від заправних станцій ОККО), послугами яких я не користуюсь в принципі.

Сьогодні, коли я знімав кошти у касі відділення, до мене підійшла начальник відділення і «запропонувала» мені підійти до консультанта райфайзенбанк, начебто для перевірки моєї причасності до співпраці з ворогом-оккупантом!!! В результаті цієї «перевірки» мені, на телефон, було встановлено додаток OLD Raiffeisen (логін і пароль прописувала консультант), в якому одразу було відкрито кредитну картку з максимальним лімітом, також мені було «запропоновано» одразу перевести частку грошей з цієї кредитної картки на мою основну. Після того як я відмовився і практично влаштував скандал, мені повідомили, що це нова політика банку і що цей кредитний рахунок я зможу закрити самостійно через місяць часу…

НЕ рекомендую цей «банк» НІКОМУ!!!

P. S. І взагалі, я дивуюсь, чому після стількох поганих відгуків, райфазенбанк (у відгуках про банки) знаходиться у графі — найпопулярніші банки, а не в графі — проблемні банки?

м. Тернопіль. Відділення райффайзен банк вул. Кардинала Йосипа Сліпого, 8
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 декабря 2024, 16:48
Добрий день!

Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про Райф.
Дійсно, Банк може самостійно випустити до існуючого рахунку Клієнта додаткові віртуальні картки без подання Клієнтом до Банку будь-яких заяв. В такому випадку, Банк направляє повідомлення Клієнту про випуск такої картки.

Картка Visa Fishka дає можливість використовувати програму лояльності у мережі «ОККО» та їх партнерах. Ви можете отримувати балами таку кількість бонусів: ✔️за бензин і дизель 1 грн/л балами; ✔️за газ 0, 50 грн /л балами; ✔️за покупки смаколиків в магазинах та кафе на АЗС ОККО 5% від суми покупки балами. Картка АТБ дає знижики від 5% до акційної ціни на товари акції «Суперціна» при розрахунку карткою.
Якщо ж картки для Вас неактуальними — їх закриття можливе за запитом до чату застосунку «MyRaif».

Менеджер у відділенні може розповісти про наявні послуги, наприклад про наявність кредитної пропозиції та її переваги, але ні в якому разі не нав’язування. Ми поважаємо думки та бажання кожного, остаточне рішення залишається за Вами.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Станіслав Шевченко 23 декабря 2024, 8:53
В Авалі обслуговувався до 30 років, почав ще коли сам працював в АППБ «Аваль». Тоді до працівників ставились дуже вимогливо, клієнт був завжди правий. На відміну від зараз, коли зіткнувся сам, та почитав відгуки на Мінфіні. Подобалось відношення безпосередньо у відділенні, обслуговування по картках, привабливі курси валют, але фінмоніторинг перекреслює всі досягнення.
Неодноразово, я та дружина, проходили раніше в банку перевірку фінмоніторингу. 2.12 замовили у відділенні зняття валюти з депозиту на 5.12. 4.12 дружина отримала запит по фінмоніторингу, з проханням надати пояснення до 11.12. Так як в нашому місті відділення закрили, то замовляли і їздили в інше місто. Видати, замовлені і підтверджені кошти, дружині відмовили, бо в них стоїть якийсь «флажок». Далі почалось відверте знущання. В запиті було «надати доходи за 2023, 2024 р.», хоча підтверджених доходів раніше за попередні періоди хватало з надлишком.Засумнівався банк в коштах, які прийшли від суб'єкта фінансового моніторингу, однієї з найбільших найуспішніших фінансових компанії — ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КАПІТАЛ УКРАЇНА» від погашення ОВДП, затребував: «а саме: договори купівлі ІЦП/заява про приєднання до Генеральної угоди Торговця/згода з правилами опрацювання та виконання доручень/заява про приєднання до Договору про обслуговування рахунку в цінних паперах/замовлення на купівлю/розпорядження, повідомлення про виконання операцій, інші документи щодо правочинів. Також, прохання надати виписку по рахунку, з якого Ви здійснювали купівлю фінансових інструментів». Питання яким чином надані документи підтвердять легальність грошей, якщо і так банку видно, що гроші зайшли безготівково від даної установи, а для мене це гора проблем — запити в ТОВ, витрата часу, нервів. По інших пунктах запиту, по готівці яка знімалась в кредитній спілці, надані копії видаткових касових ордерів, банк вимагає виписку по рахунку в кредитній спілці. Моє пояснення що, згідно чинного законодавства, кредитні спілки (до речі теж суб'єкти фінансового моніторингу) працюють з членами спілки без відкриття рахунку, Олену Горішню, Головного економіста Управління віддалених каналів сервісу та продажів АТ «Райффайзен Банк» не задовільнило і далі вимагає виписку.
Викликає сумніви компетентність працівників банку, в останньому «уточненні " Горішня О. пише «При аналізі наданих документів, а саме: видаткових касових ордерів та Відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків виявилось різниця в датах виплачених пайових членських внесків.» Це при тому що у Відомостях з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків фіксуються нарахування і виплата Доходів і податків по них, наприклад «Плата (відсотки), що розподіляються на додаткові пайові членські внески членів кредитної спілки», а в видаткових касових ордерах кошти знімались з додаткового пайового внеску. Тобто вона «аналізує» — прирівнює зовсім різні речі «додаткові пайові внески «і «відсотки нараховані на додаткові пайові внески».
З 4.12 отримали запит і три запити-уточнення, останнє уточнення 19.12 зранку, до середини дня займався запитом і, після відправлення першого пакету документів, на телефон дружина отримала повідомлення, що АТ «Райффайзен Банк» заблокував ВСІ рахунки: і картки, і депозити, і гривневі ,і валютні, при тому що зразу намагалися підготовити і надати інформацію по запитах. Подзвонили на «гарячу» лінію. Хотіли, щоб оператор з'єднав з відділом фінмоніторингу і безпосередньо поспілкуватись з працівниками, вирішити проблему, уточнити яким чином вийти з даної ситуації, коли непрофесійність працівників породжує проблеми для клієнтів і в результаті втрату клієнта для банку. Оператор повідомила, що з фінмоніторингом можна спілкуватись тільки по електронній пошті. І, дякую, запропонувала розірвати ділові стосунки з АТ «Райффайзен Банк», тоді банк здійснить переказ на вказаний мною рахунок в іншому банку. На даний час не бачу іншого виходу, ніж перехід з АТ «Райффайзен Банк» на обслуговування в іншу фінустанову. Є банки які не приймають кошти з формулюванням «розірвання ділових відносин», без різниці з чиєї ініціативи. Вже поспілкувався з керівником іншого банку, яка з радістю прийме нового клієнта, навіть з формулюванням «розірвання ділових відносин» достатньо підтвердження доходів з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 декабря 2024, 9:07
Добрий день!

Нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі то, може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми маємо намір не залишити Ваш відгук осторонь та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу ситуації.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 декабря 2024, 10:25
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 декабря 2024, 15:35
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Mykhaylo2024 21 декабря 2024, 16:37
В Райффайзен Банк не вміють працювати з клієнтами. Через близькість їх відділення до дому, вирішив частину коштів з продажу ОВДП перевести в готівку. І тут почалося, надайте документи звідки взяли кошти. Надав. Надайте ще інші документи. Знов надав. Далі пишуть надайте ті самі, які я вже надав попередні рази. Пишу, я вже їх надав, в ланцюжку листування вище все є. Знов пишуть, надайте ті самі документи. Я пишу я вже їх надав, з нити щось не так? Пишуть, надайте документи, а то закриємо рахунки. Я ж не папуга повторювати по кілька разів, що вже надав всі наявні документи. В результаті заблокували рахунок. Дивні люди там працюють, тому на має бажання з ними мати справ. В двох інших банках, — Приват та Ощад, таких проблем не було, тому продовжую далі з ними нормально співпрацювати.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 декабря 2024, 16:41
Добрий день!
Щиро шкодуємо, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про наш банк.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ. Саме тому, ми ретельно перевіряємо кожну операцію і робимо все можливе для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Сподіваємося на Ваше розуміння, щодо важливості періодичних перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання необхідних документів.
Ваш зворотній зв'язок дуже важливий для нас, ми не залишимо його без уваги. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код, щоб ми могли детальніше розібратися у вашій ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 декабря 2024, 16:59
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 декабря 2024, 14:59
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VVG75 21 декабря 2024, 15:00
Лише із останніх зашкварів даного угрупування: офіційний представник АТ
«Райффайзен банк» Науменко Орися Вікторівна, під час судового засідання, яке проводилося в режимі
відеоконференції, заявила (13хв.:20с. — 14хв.:30с., запису судового
засідання, Протокол № 2663058 від 27.03.2024, справа 543/225/23, провадження № 2-
р/543/1/24.), що стягнуті кошти надійшли від ПВ Лавріненко Я.В. на транзитний рахунок банку лише 02.11.2023 р. Але, співучасник протиправних та протилюдських дій людоїдського угрупування ат райффайзенбанк, ПВ Лавріненко Я.В., яка програла вже чотири суди різних інстанцій, подаючи свої заперечення в касаційних заявах до Верховного суду України, тримаючись зубами за своє корито приватного виконавця, надала т.з «докази» того, що представник АТ
«Райффайзен банк», провідний юрист Науменко Орися Вікторівна відверто бреше в суді, і нібито остання перерахувала вище згадані кошти ще 27.09.2023р…
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 декабря 2024, 15:07
Добрий день!
Ми дякуємо за Ваш відгук та нам прикро, що у Вас склалось таке враження, щодо Банку.
Райффайзен Банк Україна – це український банк та окрема юридична особа, яка зареєстрована і працює виключно на території України за українським законодавством. Банк дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні і припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Ми готові розглянути звернення, що стосується нашого клієнта та є незакриті питання. Просимо написати у приватні повідомлення, детальний опис та дані.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Татьяна Уклеина 18 декабря 2024, 20:19
Только купили новый телефон и поставили новую симку Life.
На новый номер, который никто ещё не знал, получили СМС с требованием оплатить какой-то борг:
«Oplachujte borg 5058,61 UAH na novi rekvizyty R UA913003 350000000265022150310 v AT «Rajffajzen Bank EDRPOU 35234236,otrymuvach TOV FK«Kredyt-Kapital. ІD 22471117
Начали поступать также и многочисленные звонки с разных номеров.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 декабря 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Хочемо зазначити, що Райф сумлінно дотримується чинного законодавства.
Для уточнення деталей по отриманому повідомленні просимо звернутись до Kredyt-Kapital.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Райффайзен Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.