Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Roman19832203 1 ноября 2024, 9:40
На кассе в магазине решил снять 4000 т гр.но почему-то всё пошло не по плану.оператор сказал что деньги вернутся на карту в течение суток, иииии вот прошло больше месяца.меня кормят завтраками.точной даты возврата денежных средств на карту никто не знает.вот как-то так
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 ноября 2024, 10:58
Нам прикро, що ця ситуація завдала Вам таких емоцій. У випадках, коли кошти були списані з Вашого рахунку, але не видані банкоматом чи касою банком проводиться запит до міжнародної платіжної системи задля повернення коштів. Це може займати деякий час.

Для детального аналізу Вашого питаннями нами було відправлено особисте повідомлення. Прохання надати відповідь на нього
Anastezia 31 октября 2024, 17:42
Отделение по адресу: Днепр, ул. Шевченка, 59
Користують карткою А-банку недовго, але вже визначила для себе переваги бути клієнтом цього банку. По-перше це ненав’язливий, але інформативний сервіс у відділеннях і кол-центрі. Співробітники покажуть і розкажуть про наявні пропозиції банку, але без зайвого фанатизму. Коректно працюють з запереченнями, але не наполягають до останнього (привіт, оператор Максим). У відділенні користувалась послугами касира і хочу відзначити її швидку та професійну роботу (Дніпро, Шевченка 59). Додаток а-24 хоч після оновлення і не дуже візуально подобається, але працює без зависань та сбоїв. Приємний курс валют доповнює позитивні враження. Нові банкомати то просто щось — такої швидкої і тихої роботи я ще не бачила, але хотілося б щоб банкоматів було більше.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 октября 2024, 18:01
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що вам подобається наш сервіс. Наша команда завжди готова допомогти і надати необхідну інформацію. Приємно чути, що вам сподобалися наші співробітники та нові банкомати. Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування, щоб ви залишалися задоволені нашими послугами.
Проблема решена
Rash1995 31 октября 2024, 13:16
Скинув із своєї карти приват на свою карту, а банк 5000 грн. Зразу карти заблокували і не отдають гроші. Пишуть дай документ де взяв гроші … До живого оператора ніяк подзвонить. Де я візьму документ за гроші які мені подарували на день народження пів року назад?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 октября 2024, 14:23
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ми з Вами зв'язались і Ваше питання наразі обробляється в банку, ми чекаємо від Вас уточнення. Будь ласка, відправте потрібні документи в банк для розв'язання даного питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ura198399 31 октября 2024, 7:20
Цей банк є на даний момент я б сказав один з найкращих який чує клієнта, спілкується з клієнтом та має до свого клієнта повагу на відміну від багатьох інших. Респект Вам. Успіхів та процвітання.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 октября 2024, 8:33
Добрий день!

Дякуємо за Ваш позитивний відгук! Ми завжди чуємо наших клієнтів і надаємо їм найкращий сервіс. Ваші слова надихають нас продовжувати працювати над удосконаленням нашої роботи.
Vadim6565 30 октября 2024, 1:31
Самый *** банк вы извините за грубость, но такого *** банка я не встречал!!!
Другу отдал долг 40000 гр он перевел мне с карты моно на, а банк меня заблокировали потребовали откуда пришли деньги я писал что отдали долг предоставил квитанции меня игнорировали мне бот писал одно и тоже в один прекрасный день меня банк решил расторгнуть договор 1 ст 15 закон Украины «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення») Вы че *** там
На счету осталось 5000 гр я терорист за то что я пересылаю часто деньги вы там просто извините за грубость ***!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 октября 2024, 11:41
Добрий день!

Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.

За результатами даного аналізу може бути прийнято рішення про розрив ділових відносин.

На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dashlemishko 29 октября 2024, 20:17
Шахраї отримують оплату за товар на карту і блокують
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 октября 2024, 20:25
Добрий день!

Ми серйозно ставимося до безпеки і не терпимо шахрайства. Для уточнення інформації ми надіслали Вам повідомлення в особисті. Будь ласка, перегляньте його та дайте відповідь!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Brat77 29 октября 2024, 0:10
Мошенники, каждую ночь просят занять 30 грн до утра якобы на аптеку
4323 3570 2969 0993
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 октября 2024, 9:49
Добрий день!

Банк нетерпимий до шахрайства. Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Проблема решена
NesterenkoAleks 27 октября 2024, 20:04
Заблокували карту нібито через те що проходить перевірка джерела доходів, вимагаючи підтвердження джерела доходів, відправив в чат їм довідки ок 5 та 7, а також довідку про доходи в якій зазначені пенсійні виплати, так як я є колишній військовий інвалід війни про що я зазначив банку, але їм на це все байдуже, навіть не дали змогу поговорити з оператором для роз’яснення. Фактично взяли під арешт мої кошти.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 октября 2024, 9:53
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Будь ласка, надайте відповідь банку для розв'язання даного питання.
lbulah 25 октября 2024, 19:47
Взагалі ніякого зв’язку зі службою підтримки.Бот талдисить три фрази вже тиждень,і ніякої допомоги я не знайшла.Я вирішила розірвати контракт, а мені надали заяву, яюв якій я повинна підписати те, що банк розриває зі мною стосунки, бо я терорист)))).Тому просто видаляю додаток.НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 октября 2024, 8:33
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, документів, що не можуть підтвердити зарахування на Ваші картки не надано. Тому прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Для перерахування залишку просимо надати запитувані документи.
Olgaks14 25 октября 2024, 19:35
Навіть якщо ви знаходитися за кордоном, цей банк вам допоможе в вирішенні всіх питань. Оператор півтори години був зі мною на звʼязку і передавав всю необхідну інформацію їх фін відділу.
Пʼятниця, вечір, а мені допомогли розблокувати картку.

Я 16 років клієнт А-банку і цей банк і ніколи не пошкодувала про це.

Приємне обслуговування, розмова з живим оператором, а не тільки с чат-ботом, намагання вирішити питання клієнта, логічно зрозумілий додаток.

Дякую за роботу
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 октября 2024, 20:19
Добрий день!

Навіть у п’ятничний вечір наша команда готова допомогти Вам швидко вирішити питання. Нам важливо, щоб Ви відчували підтримку, навіть перебуваючи за кордоном💚
Ирина Выговская 25 октября 2024, 18:41
Отделение по адресу: Одесса, ул. Малая Арнаутская, 57
Я клієнт А-Банку з 2016 року. Хочу передати велику подяку працівникам відділення: м. Одеса, Мала Арнаутська, 57, а саме , — Анжелі Миколаївні та менеджеру Тетяні, які сьогодні вирішували моє питання з розблокування картки увесь день, бо бот підтримки он-лайн нормально не працював взагалі, тому передати всі документи я змогла лише у відділені сьогодні. Велика подяка цьому відділенню. Дуже б хотілося, щоб ці питання вирішувались дистанційно, он- лайн, через Абанк24, як це було влітку: я вирішила подібне питання за 15 хвилин без поїздки до відділення.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 октября 2024, 18:54
Добрий день!

Щиро дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку роботи наших Колег. Нам важливо почути Ваші враження, адже це допомагає нам вдосконалюватись для Вас💚
Проблема решена
Людмила Бузіян 25 октября 2024, 14:32
Заблокировали карту, после того как поступили деньги на карту в размере 8 тыс, я предоставила договор купли продажи земельного участка, но пишут что документов не достаточно, лемит по карте на месяц не превышен, так почему мне заблакировали карту
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 октября 2024, 18:25
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин з Вами. Для перерахування залишку просимо надати запитувані документи.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
wsqsq2 24 октября 2024, 23:07
Подскажите пожалуйста, нужна ваша помощь, я торгую больше года в CryptoBot там нету верификации, были возвраты через банк, когда отправляли деньги из Глобус, Восток, Ощад, по этому не принимаю платежи из большинства банков, так же прошу при переводе указывать комментари

покупка криптовалюты на бирже

сделка CryptoBot, покупка криптовалюты

Подарок претензий не имею

Если на мою карту придут грязные деньги, то это считается отмывом, или соучастником? Какая ответственность за это может быть,
Спрашивал у знакомого студента полицейского на счёт этого, он говорил что это считается за отмыв, хотел бы узнать у поддержки банков, адвокатов, и понимающих людей, за последние время уменьшил объемы сделок в 2 раза, и не принимаю сумы больше 10 к грн, так же напишете какие банки чаще всего взламывают, и с каких банков не стоит принимать, спасибо за ответы
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 октября 2024, 14:40
Добрий день!

Незважаючи на існування у світі численних практик використання криптовалют у якості міри вартості, засобу обміну та накопичення, чинні норми законодавства України мають обмеження стосовно можливості проведення операцій з криптовалютами.

З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення операцій з криптовалютою, просимо не використовувати в подальшому рахунки в Банку для подібних операцій.

У разі використання в подальшому рахунків (карток) для проведення вищезазначених операцій — Банк змушений буде обмежити функціонування Ваших рахунків та розірвати ділові відносини.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
igorg1980 24 октября 2024, 6:40
Допомогли молодці дякую
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 октября 2024, 10:15
Дякуємо за теплі слова. Продовжуємо рухатись у вірному напрямку 💚
Bcauseimart 23 октября 2024, 22:59
Мала питання щодо зарахування коштів після оплати комунальних послуг. Бо переказана сума не відображалась на сайті Енергозбута. Написала в службу підтримки а-банк на Телеграм, бо не згасала в чому проблема.
У мене уточнили інформацію щодо моєї проблеми і сказали, що просто потрібен час для зарахування коштів на рахунки комунальних підприємств.
Дякую працівникам а-банку за реакцію на будь-який запит, навіть якщо дрібний і о половині 11 ночі👍
За зручне збільшення кредитного ліміту і вигідне його використання також дякую а-банку
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 октября 2024, 9:59
Такий відгук не може не надихати працювати ще більше на покращеннями. Дякуємо що даєте зрозуміти, ми рухаємось в правильному напрямку. Будемо допомогти Вам знов 💚🙌
Artem1211 23 октября 2024, 22:39
Відмовили в обслуговуванні із-за того що на моно поскаржилась, подзвонив оператор сказав що треба надати щоб мене розблокували, я одразу все надіслав що було перечислено, але чомусь рішення прийняли що я хайрай …щоо чому так, чому банк не хочу розібратись і так далі …коли я готовий все надати, і є всі підтвердження що не було з мого боку шахрайства!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 октября 2024, 9:49
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. Таке рішення банку є незмінним

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі дане питання вже є вирішеним, для отримання залишків коштів Ви можете звернутись до відділення банку
андрей мирошниченко 23 октября 2024, 18:59
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 26
с 2018 был клиентом этого банка был депозит 2020 хотел закрыть все счета и как вы поняли не получилось ну бросил как оно есть уехал за границу карты просроченые думал остался депозит 40тысяч ну буду в стране переоформлю карты и сниму.и вот недавно решил приехать зашел в банк и чудо у вас долг в сто тысяч и сказали когда карты возобновил, а депозита и не было как будто понятно заявление на мошейничество банка написал в юбки еще интересная история нету данных аж только когда боевые действия начались и появляеца кредит и угадайте без бумажек без документов меня не уведомив швыдки гроши кто сталкивался еще напишите
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 октября 2024, 12:51
Дякуємо за Ваш відгук! Мусимо зауважити, що оформлення договору в банку неможливе без згоди клієнта, адже для нас важливі Ваша безпека та спокій. Розірвання вкладу або його виплата на картку може відбутись лише в рамках діючого договору. Ми будемо раді розібратись у розв'язання питання, проте за наданими раніше даними не вдається ідентифікувати Вас як клієнта. Нами було відправлене особисте повідомлення, на яке варто відповісти. Будемо раді розібратись в питанні більше детально та надати розгорнуті відповіді
Проблема решена
Ruhadze 23 октября 2024, 13:20
2 месяца назад подал заявление на разрыв договора с банком, после чего тишина, спустя месяц обратился в отделение и сказали написать на почту. Спустя кучу дней бесполезной писанины с поддержкой так ничего не произошло. После еще одного визита в отделение сказали что мое заявление так никто не рассматривал, сейчас подадут в рассмотрение, идет третий месяц и неизвестно сколько еще это будет продолжаться. Категорически не советую использование этого банка, если вы конечно остаться со своими деньгами
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 октября 2024, 17:26
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Будь ласка, надайте відповідь банку для розв'язання даного питання.
Проблема решена
Яна Белоброва 22 октября 2024, 22:23
Добрый вечер. Не могу понять по какой причине а-банк заблокировал мне карту. В приложении пишет, что превышен лимит. Но переводы на мою карту были минимальные. Я должна отчитываться и предоставлять квитанции за каждую проданную свою б/у вещь? Это ведь нереально. На карте остались мои личные деньги, которыми я воспользоваться не могу, поскольку все операции по карте заблокированы. Уважаемый а-банк, пожалуйста пересмотрите свое решение или верните мои личные деньги на мой счет в другом банке.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 октября 2024, 10:39
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для розв'язання даного питання.
Vladsss1 22 октября 2024, 14:56
Користувався банком у звичайному режимі, однак отримав гроші на рахунок у сумі 11700 грн, далі одразу блокування, сказали пройти відеоверифікацію для розблокування, одразу пройшов і сказали ні у вас проблема з платежем, 3 місяці тому, де я отримав кошти на свій рахунок 700 євро, банку натомість вимагав повернення цих коштів без пояснення причин і урегулювання питання, я надав усі докази, що це мої ж кошти, пояснював, що я за кордоном і навчаюсь, і ці кошти очікую терміново, просив звʼязатись зі мною по відеозвʼязку для підтвердження що я користуюсь своїм рахунком, пояснював нелдноразово і прикріпляв усі квитанції і вже благав просто закрити рахунок і повернути кошти, якщо ви не можете розблокувати мені рахунок і зрозуміти, що це мої власні кошти. Цей спір триває близько місяця, я доводжу що це мої кошти, мені кажуть очікувати дзвінка впродовж 3 днів, але дзвінок раз в тиждень після 19−20 години надходить. Спілкуватись і вирішувати проблему ніхто як я зрозумів не буде й не бажає, повідомив підтримку, що буду писати скаргу й звертатись до юристів, так як банк просто неадеватно відноситься, ігнорує й просто зневажає своїх клієнтів з таким відношенням своїх співробітників. Вживу звернутись до відділення не можу, так як знаходжусь за кордоном.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 октября 2024, 17:57
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки Вам буде адресований дзвінок. Прохання відповісти на нього. Будемо раді розібратись в ситуації

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.2
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.2
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝