×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Жах і гірше
Почну з головного: оператори на гарячій лінії
КИДАЮТЬ слухавку коли не можуть відповісти
на питання.
На моє питання «на якій підставі банк блокує картку клієнта з грошима на ній і вимагає
РОЗПИСКУ з поясненням ВІДНОСИН З ЛЮДЬМИ яким клієнт НОТАРІАЛЬНО довірив
поповнення його картки?» посилаються на 110
постанову НБУ, на мою відповідь що згідно цій постанові і так було надано весь перелік потрібних документів, таких як: декларації за триместр, ок5, ок7, квитанції номер 2 за весь період і 110 постанова ні в якому разі не дозволяє банку вимагати у клієнта розписки і блокувати кошти, я почула: потрібні документи про надходження коштів. Я втомилась повторювати питання як саме відносини з людиною яка поповнює картки клієнта за нотаріальною довіреністю і пояснення витрат на оплату реклами на Фейсбуці, а отже ВИТРАТИ
корелюються з питанням банку ПРО
НАДХОДЖЕННЯ КОШТІВ, адже в банка вже є документи які пояснюють легальне погодження грошей клієнта, оператори КИДАЮТЬ слухавку.
Адже спілкування зі мною це не просто посилання на 110 постанову, ігнорування моїх питань, перебивання і паралельне мовлення- а констуктив, якого немає. А-банк пише свої закони, і на зауваження клієнтів щодо незаконності таких дій кладе всім відомо що.
Отже висновок. А-банк може підійти Вам, якщо ви плануєте витрачати 5000грн на місяць, і то не факт що за ці трати банк не попросить Вас написати розписку у яких відносинах Ви зі своєю сусідкою, наприклад, бо така їхня логіка.
Якщо ж ви підприємець, то не дай Бог Вам зіткнутись в роботі з цим банком. Бо те, що працює в будь-якій системі за логікою як документ і факт, для а-банка, яким керує
напевно що школяр- не аргумент.
Щодо запиту документів: банк зобов’язаний здійснювати аналіз фінансових операцій відповідно до вимог законодавства України, і цей аналіз не обмежується лише документами, що підтверджують дохід. З метою належного виконання цих вимог банк може запитувати додаткові документи та уточнення, щоб підтвердити легальність надходжень та використання коштів.
Ми вже перевірили ваші звернення до служби підтримки та передали їх для подальшого аналізу і прийняття рішення згідно з внутрішніми інструкціями банку.
Ми зв'язались з клієнтом, необхідна інформація отримана, і наразі питання вирішене.
Ваша увага допомагає нам покращувати якість обслуговування!
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Зелена карта
Комментарии (1)
Неймовірно швидке та професійне вирішення питання
Завдяки її уважності й компетентності питання, яке могло затягнутися, було вирішене швидко й якісно. Саме такі працівники піднімають довіру до банку й створюють позитивний імідж.
Щиро дякую за сервіс і хочу відзначити Ольгу — це приклад того, яким має бути сучасне банківське обслуговування.
Комментарии (1)
Грішив на сервіс А-Банку і був не правий
Сервіс А-Банку реально без шуток на вищому рівні!
Щоб я не запитав, яка б проблема не була б, завжди вирішували бистро і в мою пользу!
Користуюся років 3, не пожалкував ні разу
Написать комментарий
Я ніколи не пожалкую, що перейшла в А-Банк цей банк найкращий, я була в трех банках і перейшла для обслуговування. відділення на Корольова, 75 . персонал банку знає свою роботу, кваліфіковано підходить для вирішення проблеми клієнтів.
Комментарии (3)
От банка только одно название
По просту морочат голову больше ничего полезного от них нет
выдуманные правила, блокировка карт по их мнению странные операции, а то что переводы совершались на свою же карту в другом банке и то что ранее у них аналогичные переводы не вызывали подозрения это не кому не интересно, мнение клиента не то что не берут в учет, намеряно перебивают, не какого уважения к данным особям что работают в данном банке!!!
Не становитесь клиентом данной ***!
Не повторяйте чужие ошибки!
Нам дуже шкода що у вас був негативний досвід з нашим банком. Хочемо запевнити вас, що банк не блокує рахунки клієнтів безпідставно. Наша мета — забезпечити безпеку всіх фінансових операцій відповідно до законодавства, і іноді це може призводити до додаткових перевірок. Ми цінуємо вашу думку і готові розглянути вашу ситуацію детальніше.
Ми вже надіслали вам повідомлення і чекаємо вашої відповіді. Будемо раді допомогти вам вирішити цю ситуацію.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Жахлива служба підтримки.
1. Подзвонив перший раз в підтримку — попросили зачекати 30 хв.
2. Другий дзвінок — попросили перевірити чорний список і кинули слухавку.
3. Третій раз спілкувалися в чаті — фінальна відповідь «Зі сторони банку проблеми відсутні.
Дякую що я так і не став клієнтом цього жахливого банку.
Дякуємо, що звернулися до нас. Нам дуже прикро, що ви стикнулися з такими труднощами під час реєстрації в нашому застосунку. Ми цінуємо кожного нашого клієнта і хочемо якнайшвидше вирішити вашу проблему.
Щоб детально перевірити причину невдалої доставки СМС-повідомлень, ми надіслали вам повідомлення в особисті. Будь ласка, відпишіть нам, щоб ми змогли розглянути вашу ситуацію і надати необхідні рекомендації.
Дякуємо за ваше терпіння, і сподіваємось на швидке вирішення цієї проблеми!
Написать комментарий
Служба поддержки
Комментарии (1)
А банк, по адресу Аерокосмічний 177Б
Раді, що Ви залишаєтесь задоволені візитами до наших відділень і впевнені, що так буде завжди. Будемо вдячні за відповідь в особистих повідомленнях для передачі Ваших слів у вигляді подяки ☺
Написать комментарий
Не повертають кошти
Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів.
Бачимо, наразі Ваше питання є успішно вирішеним після надання інформації про істинне джерело походження коштів. Будемо вдячні за підтвердження розв'язання питання на платформі
Комментарии (3)
Оформлення страхування
Ваша історія – як міні-подорож зі щасливим кінцем. Дуже цінуємо, що поділилися досвідом і відзначили зручність застосунку та допомогу команди💚
Комментарии (1)
Швидко,без зайвих балачок, вирішуються питання.
Написать комментарий
Незрозумілі дії з кредитним лімітом.
Я з 2012 року маю бездоганну кредитну історію: жодного дня прострочених платежів, щорічні суми кредитів від 4к$ в гривні, ще й в різних банках, постійно біла заробітна плата більша за середню по Україні зі сплатою усіх податків…
І ось місяць тому реєструюсь на а-банк щоб «спробувати щось нове». Банк надав 25к ліміту оплати частинами, з яких протягом 3 днів я одразу зробив покупок на 4к. Через 2 тижня помітив, що ліміт на оплату частинами став 10к та одразу запитав у підтримки щодо цього. На що мені надали стандартну відписку про «щомісячні перевірки та аналіз» і для збільшення ліміту необхідно користуватись картками та відкривати депозити. Тобто за 2 тижня (навіть до сплати 1 платежу по оплаті частинами) банку вистачило часу для зменшення кредитного ліміту.
Ну добре, за весь серпень зарахувань та видатків з карток банку було більше 15к. Ще на 20к було відкрито депозит. І чим це закінчилось? Тепер кредитний ліміт 0 грн. Дякую.
В результаті проведеної детальної перевірки було встановлено певну складність в розрахунку, яка спричинила непорозуміння.
Питання вже в роботі фахівців та ми вдячні за цей сигнал, адже він допомагає покращувати наш сервіс. Прохання очікувати на оновлення ліміту протягом завтрашнього дня.
Комментарии (4)
Найпрекрасніший банк в країні ♥️
Раді, що змогли оперативно допомогти. Бажаємо тільки приємних покупок🌟
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (8)
Відсканували моє обличчя
2) Крім того, сам додаток час від часу просить надати йому доступ до моїх дій у смартфоні поза додатком!
Це якийсь шпигунський додаток, який зливає потім всі дані або в ФСБ, або шахраям.
3) Квитанції P2P платежів А-банку не можна перевірити по номеру квитанції, як, наприклад, у ПриватБанку.
4) При відкритті картки «Зелена» тобі нав’язують ще картку-АТБ та картку-ВИГОДА.
5) Платежі по IBAN безкоштовні тільки в межах 20 тис. грн. Могли б зробити 50 тис. грн.
Хотіли б пояснити, що для коректної роботи застосунку àbank24 він може просити доступ до деяких дозволів вашого смартфона. Це необхідно для забезпечення стабільності роботи всіх функцій. Щодо процедури селфі-верифікації, можемо запевнити вас, що це один з найкращих способів захистити ваші карти від шахраїв. Ваші дані залишаються конфіденційними і не можуть бути передані третім особам чи організаціям.
Стосовно додаткових карт, ми завжди прагнемо надати нашим клієнтам інформацію про переваги наших продуктів, але оформлення будь-якої картки відбувається лише за вашою згодою.
Ми врахуємо ваше зауваження щодо комісій за платежі по реквізитах. Ви можете перевірити перекази на сайті Державного сервісу перевірки квитанцій за адресою check.gov.ua, вказавши код квитанції.
Ваше задоволення нашими послугами дуже важливе для нас. Ми надіслали вам особисте повідомлення, і якщо у вас залишилися запитання, будь ласка, відпишіть нам.
Комментарии (4)
Подвійне зняття грошей за послугу таксі.
Я написав у службу підтримки банку. Там відповіли, що проблема на їхній стороні: якісь технічні збої, і гроші (104 грн) потім повернуться.
Минуло кілька днів, я знову звернувся до служби підтримки з питанням: де гроші? Відповіли, що це справа від 2 тижнів до 1 місяця.
Ніколи не думав, що для повернення 104 грн потрібно стільки часу.
Мав подібну ситуацію в іншому банку десь більше року тому. Сума була — 5000 грн. Повернули на рахунок через 3 години. І це значно більше, ніж 104 грн.
Не зрозумів я такого сервісу. Закрив карти АТБ, Епіцентр, Bolt, перевів український кешбек в інший банк. Тепер думаю й забирати депозит.
Маю кілька питань до представників банку (стандартні відписки не потрібні):
1) Що робити людині, якщо з неї двічі списали гроші за одну покупку, але значну? Не 104 грн, а умовно 2 рази по 25 тис., на холодильник, смартфон чи телевізор. І що робити людині, якщо ці кошти були останніми, а треба сплачувати комунальні послуги, купувати ліки чи їжу? А ви повертаєте гроші цілий місяць. Які варіанти ви пропонуєте?
2) Навіщо ви рекламуєте та пропонуєте ці карти, якщо не можете оперативно вирішити проблему, тим більше коли вона виникла з вашого боку?
3) Який «коефіцієнт корисної дії» (ККД) від такої ситуації? Через 104 грн виникає бажання забрати депозит, умовно у кілька тисяч разів більший.
Справа не у сумі, (так вийшло, що це лише 104 грн.), а у довірі до банку. Проблема не в дрібній транзакції, а в ненадійності системи.
Дякую, чекаю відповідей.
Нам дуже прикро, що ви стикнулися з такою ситуацією. Важливо зазначити, що за правилами Міжнародної платіжної системи при покупках сума проходить через два етапи: резервування (тимчасове блокування коштів на картці) та списання (фактичне зняття коштів продавцем). Якщо запит на списання не надходить від продавця, гроші автоматично повертаються на ваш рахунок протягом 14 або 31 дня.
Ми раді повідомити, що вже відбулося повне повернення другого неуспішного платежу на суму 104 грн. При поверненні сума транзакція коригується у виписці. Ми не змогли зв'язатися з вами за вказаним у банку номером телефону для пояснення ситуації. Сподіваємось, що ця ситуація не вплине на ваше подальше обслуговування в нашому банку.
Комментарии (5)
Нове оновлення для мене корисне.
Комментарии (1)
Подяка за допомогу А-банку
Написать комментарий
Вирішення проблеми з переказом
Комментарии (1)
Заблокировали карту и нереально дозвониться до оператора, постоянно отвечает бот
Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів.
Банком було відправлено лист на Вашу вказану в системі електронну адресу. Прохання надати розгорнуту відповідь на уточнення для успішного розв'язання питання в найкоротший термін
Написать комментарий