×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.4 |
USD | 42.2 | 42.9 |
Все курсы банка |
Глухий банк
Ситуація:
Купляю сім карту і вже через декілька днів поступає дзвінок з банку і розказують про якийсь кредит. Я їм пояснюю всю ситуацію. Кажуть що все ок.
Проходить декілька тижнів і вони знов дзвонять. Я знов пояснив ситуацію, потім подзвоним менеджеру якомусь ще додатково йому пояснив. Знов кажуть що все ок. Але ситуація повторюється знов і знов. А вони йдуть на нові кроки. Тупо продають умовні кредити до кол центрів.
Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам відповідь в особистому повідомлені. Додатково перевіримо коректність консультації наших Спеціалістів.
Комментарии (6)
Гарне обслуговування
Написать комментарий
Не віддають гроші вже місяць
Комментарии (5)
Абанк не перечисляет остаток средств на другой счет уже больше 2 НЕДЕЛЬ!!!
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (1)
Щира рекомендація!
А — Банку зі служби підтримки за професійне виконання ними своєї роботи та дуже ввічливе ставлення!
З повагою, Кратінов Сергій.
Написать комментарий
А банк є найкращим банком ,рекомендую усім хто боїться довіряти банкам,спробуйте і ви самі переконаєтесь .ендую .
Комментарии (1)
Ваш кредитний ліміт знижено
Веселих свят від А-Банк🎄
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.
Ми бажаємо розглянути описану ситуацію, більш детально, написали Вам в особисті повідомлення та просимо надати відповідь.
Комментарии (2)
Дуже вдячний, А Банку за зручність та турботу своїх клієнтів
Комментарии (2)
Сайт бомба
Комментарии (2)
Банк без каких либо причин отказал в обслуживании в первые часы регистрации
Как только мои средства пришли в этот «банк» мне моментально пришла блокировка карты с запросом от ФинМониторинга насколько я понимаю показать откуда деньги у меня впринципе беруться.Я уже думал заполнять заявление, но все-таки рашил обратиться в поддержку в Telegram что бы уточнить этот вопрос, на что поддержка мне сразу сказала что банк в обслуживании мне отказывает! Хотя в самом приложении банка досих пор висел пример заявления от ФинМониторинга, а в Телеграме оператор банка мне уже скидывает совсем другое заявление «Заява на перерахування коштів»я естественно уточнил нет ли варианта подтвердить что мои средства заработаны честным путем, но меня грамотно послали куда подальше
Я заполнил заявление на возврат средств в другой банк и уж думал что так же как и в Привате в течении 2−3 часов все вернут, но что-то пошло не по плану и в первые сутки мне средства не зачислили, я отписал поддержке повторно и мне дали четкий максимальный срок 3-е суток, идут 2 сутки и все так же денег нет, я отписываю поддержке и мне говорят «Мы делаем все возможное для решения вашего вопроса«я позадавал им вопросов, но четких ответов не услышал
Проходят 3 сутки и денег все так же нет, я пишу неоднократно в поддержку банка, но мне все так же говорят «Мы делаем все возможное», а на вопрос «Скажите максимальный срок возврата»мне ответить так и не могут, на балансе было 18000грн и я уже чувствую, что банк на эти 18000 решил раздать кредитов, вообще м решение перейти на этот банк было одно из худших в моей жизни, посмотрим что будет дальше!
Взяли Ваше питання, щодо переказу коштів на надані реквізити іншого банку, на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом наші Спеціалісти повідомлять Вас.
Комментарии (16)
АБанк мошенники и вымогатели
Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів. Також нашим Клієнтам були надані кредитні канікули, однак наразі обов'язковий платіж за договором необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі. Стосовно Вашої ситуації, через те, що Вами не були виконані умови погашення боргу, платежі накопичувалися та сума заборгованості за карткою збільшувалася. Через це, за відсутності погашення, угода тривалий час була на прострочці та Банк був вимушений звернутися з позовом до суду. Наразі є встановлене судове рішення, де чітко зазначені суми які підлягають сплаті.
Ми детально перевіримо Ваші звернення до нашої Служби підтримки, та ситуацію яка у Вас виникла з Банком. Нами буде розглянуто всі можливі шляхи вирішення та за результатом Ви будете проінформовані.
Комментарии (24)
Открой карту — получи 0 лимита и отписки службы поддержки
Кнопка самостійного закриття картки не з'явиться в застосунку найближчим часом. Ми обов'язково звернемо увагу на Ваше побажання щодо цього. Наразі картку в нашому Банку можна закрити дистанційно, звернувшись до Служби підтримки зручним для Вас способом, зателефонувавши за безкоштовним номером 7776 або через чат-онлайн (доречі, обрати месенджер завжди є можливість в розділі «Інше» — «Служба підтримки». Спробуйте, будь ласка).
Стосовно відділення в місті Кам'янець-Подільський, то в застосунку АБанк24 відділення є. Достатньо для пошуку лише ввести перші три літери назви й застосунок знайде Вам це відділення.
А щодо дзвінків, хочемо зазначити, що відповідно до Умов та правил, з якими Ви особисто погоджуєтесь при відкритті рахунку, а саме щодо пункту 3.3.2.:« Банк має право для різних цілей (повідомлення про зміну тарифів, активація додаткових послуг, актуалізація контактних даних, зміна умов Договору, інформування про розмір заборгованості по кредиту, що проводяться банком акціях, проведення опитування про якість обслуговування, дистанційне обслуговування, оформлення платіжних документів і т. д., в тому числі отримання згоди клієнта на вищевказані дії) встановити контакт з Клієнтом, використовуючи будь-які зазначені канали зв'язку (повідомлення в мобільному додатку, повідомлення в месенджерах, дзвінки і так далі)». Ми оновимо дані й надалі дзвінки не будуть надходити до Вас.
Комментарии (9)
Банк мошенник
Комментарии (2)
А-банк повернув мої кошти, що були мною надіслані шахраю!
Комментарии (3)
Завжди на зв’язку, або поміч 24/7
Я дуже задоволена роботою колцентру банку, який на зв’язку 24/7. Це дуже важливо особливо під час війни, оскільки за відсутності електрики, або інтернету складаються різні ситуації при розрахунках картою в магазинах або при поповненні картки в апаратах самообслуговування. Проте гаряча лінія А-банку завжди відповідає, в будь-який час дня і ночі. Я впевнена, що мої гроші нікуди не пропадуть і двічі не спишуться, якщо в магазині термінал пагано працює. Працівники кол-центру завжди вічливі і спокійно допомогають додавати нові послуги тим, хто не дуже розбирається в роботі своїх телефонів.
Написать комментарий
Сподобалось обслуговування
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
2.01.2024 А-банк професійно зреагував на мою проблему
Комментарии (3)
Некомпетентність працівників банку, неможливо повернути власні кошти
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (2)
наглые менеджеры
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Комментарии (1)
Жахливий моніторинг
Задавали питання різноманітні, чи впевнена я з оплатою, чи платила я раніше цій людині і тд. Мало того, що мені з жахливим станом (бо я хворію) довелось ще спілкуватись по відео з відділом моніторингу, так ще й картку після цього заблокували. Кредитний ліміт прибрали. «Оплату можете проводити тільки за власні кошти». А нахіба ви мені тоді треба? Мені було терміново потрібно провести оплату.
Карту запропонували пере випустити через додаток, щоб я могла користуватись нею знову. Але дякую! Не збираюсь більше звʼязуватись з вашим банком.
Питання: навіщо рубати ліміт, кидати обмеження, якщо ви мені вже зателефонували та я підтверджую свій платіж.
Це я буду потім повертати гроші, а не ви! Які переживатєльні люди.
У працівників моніторингу паранойа?)
Дуже довго цікавився за що ж оплата) так цікаво ж.
Втім, ця історія для тих хто хоче звʼязатись з Абанком. Не робіть моїх помилок. Добре, що у мене три кредитки, та інший банк виявився адекватним.
Комментарии (1)