Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sfinxx 6 февраля 2023, 20:40
Дякую за чудове обслуговування.
Дуже вічливий і кваліфікований касир.
Висока компетентність і професіоналізм працівників даного відділення.
На всі питання отримав відповідь.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 7 февраля 2023, 11:33
Дякуємо за приємний відгук:)
SokolikMykola 6 февраля 2023, 20:36
Коли прийшов купувати телефон в кредит, здається два банки відмовили незважаючи на нормальну кредитну історію у мене, працівниця А-Банку, запитує спробуємо через наш банк, хвилин 5−10, каже що все добре, ми можемо надати вам кредит, і з того моменту, тільки позитивні емоції від спілкування з співробітниками банку, супер умови, немає ніяких платежів за обслуговування, якихось комісій, додаток в якому теж все просто і зрозуміло, як для мене найкращий в нашій країні, і особисто я хотів би після війни працювати в їхній команді, бажаю їм процвітання, розвитку, і більше клієнтів, і не дивлячись на те що особистого часу зараз не багато, але для цього банку не шкода виділити 10−15 хвилин і написати цей відгук, всім нам бажаю одного, мирного неба!!! Слава Україні, подяка А-Банку!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 7 февраля 2023, 11:34
Будемо намагатися і надалі дарувати лише позитивні емоції від обслуговування😊
atineh13 6 февраля 2023, 17:42
По закінченю вкладу мав намір купити $ під депозит, натомість автоматично продлили без повідомлень (зазвичай принаймі усі 5років за 2−3дні до закінчення телефонував представник банку) звернувшись до відділення спочатку взагалі нехотіли розмовляти на цю тему, потім сказали що поспілкуються з головним і надуть відповідь до вечера…
Відповіді небуло до кінця наступного робочного дня (дзвінок з банку що вирішують)…
До кінця тижня відповіді ненедали … Звернувшись в банк завірили що подали заявку регіональному, і чекають на результат…
Через тиждень подзвонили і сказали що відхилили, тягнули час і складається враження що ніхто нічого робив…
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 7 февраля 2023, 9:27
Доброго дня! Щодо отримання вкладу та відмови від його продовження повідомляємо: вклад автоматично продовжується та встановлюється новий розмір процентної ставки за Депозитним договором, що відповідає розміру процентної ставки, що діє у Банку для таких депозитів на дату продовження.
Клієнт має право протягом 5 днів з моменту закінчення строку вкладу надати розпорядження про повернення коштів.
Відмовитись від продовження вкладу Клієнт може в АБанк24 або відділенні Банку, дана можливість відкривається заздалегідь. У нашому додатку або у версії АБанк24 для ПК, Клієнт має можливість провести виплату коштів за терміном отримання свого вкладу на картку у відповідній вкладу валюті.
Рекомендуємо отримати кошти відповідно до періоду отримання вкладу, якщо рішення не зміниться, у АБанк24 (дата отримання також відображена у додатку) на картку. Також, в разі бажання відмовитись від продовження депозиту на новий строк, радимо в додатку АБанк24, у веб-версії через ПК в розділі «Депозити» натиснути кнопку відмови від продовження.

Ми перевіримо Вашу скаргу на обслуговування та інформацію, яку Вам надавали у відділенні. По рішенню ми зв'яжемось з Вами. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю!
Проблема решена
Валерій Антюхов 6 февраля 2023, 11:02
В лютому 2023 року банком були запропоновані категорії для кешбеку. Серед них була категорія Книги за яку банк обіцяв виплатити 10% кешбека. Мною була обрана саме ця категорія серед інших та активована. Вчора, 5.02.2023 року була здійснена купівля на сайті Амазон, який до речі завжди мав категорію Книги і на моє велике розчарування категорія Книги не була відображена в виписці платіжної операції і відповідно до цього не було нараховано кешбек. Вражений я звернувся до технічної підтримки стосовно цієї операції і мене завірили, що сталася помилка і платіж мав бути за категорією Книги і мені повинні були нарахувати кешбек 10%. За моїм зверненням оператор подав звернення на виплату кешбеку і завірив, що виплата відбудеться найближчим часом. Але, сьогодні 6.02.2023 на моє повторне звернення інший оператор повідомив мене. що виплати кешбеку не буде так як саме цей термінал (сайт Амазон) заблоковано для виплат кешбеку. Ось така сумна історія з махінаціями в українських комерційних банках, коли обіцяють одне, а по факту зовсім інше. До цього казусу добавлю ще й той факт, що в додатку курс продажу долара 37.45, а операція купівлі пройшла за курсом 38.0726. Дуже сумно і прикро,
А — Банк це банк розчарування 2023 року!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 6 февраля 2023, 14:46
Доброго дня!
Дякуємо Вам за приклад, ми перевірили інформацію, всі умови для зарахування кешбеку Вами були виконані.
Ми нарахували кешбек на Ваш рахунок. Перепрошуємо за незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Docent79 6 февраля 2023, 10:41
Чудовий банк! Приємне обслуговування! Смачні депозити! ;-)
Усім дуже рекомендую!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 6 февраля 2023, 10:57
Доброго дня!
Дякуємо за чудовий відгук та Ваш вибір, нам дуже приємно.😊
Oksi3004 5 февраля 2023, 1:18
В мене не виходило додати картку А-Банку до віртуального гаманця для безконтактної оплати. Звернулася по допомогу у чат підтримки клієнтів в Телеграм. Миттєво була надана відповідь і порада щодо вирішення проблеми. За мить все було полагоджено. На хвилиночку, це було близько опівночі. Я зараз знаходжуся в Чехії, мені є з чим порівнювати. Українська банківська система, зокрема онлайн банкінг та служба підтримки, в рази крутіша і продвинутіша за європейську. А-Банк прекрасно це демонструє.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 февраля 2023, 9:01
Дякуємо за відгук, дуже раді, що Ваше питання було вирішено, завжди раді допомогти.😊
Проблема решена
oksi10000 4 февраля 2023, 14:27
Обратите внимание! У кого открыты бизнес карты и вы ими не пользуетесь, закройте их, иначе банк будет списывать по 100 грн. ежемесячно. Я вела предпринимательскую деятельность в г. Бахмут и имела карту-счёт в а- банке. С начала войны движения по карте не было, картой я не пользовалась, никаких списаний тоже не было. А сегодня я увидела, что с декабря 2022 года банк начал списывать с карты по 100 грн. Оказывается, через 6 месяцев, если вы не пользуетесь счетом, банк начинает снимать деньги за обслуживание счёта. Поэтому рекомендую закрыть счета, которыми вы не пользуетесь.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 4 февраля 2023, 19:23
Доброго дня! Зазначена Вами ситуація пов'язана з тарифікацією, а саме з комісією, яка стягується за обслуговування рахунку за відсутності клієнтських операцій протягом 6 повних місяців, але не більше, ніж сума позитивного залишку. Тариф списується кожного наступного місяця після періоду 6 повних календарних місяців відсутності клієнтських операцій (перше списання — в 7-й повний календарний місяць): https://abank.com.ua/static/business/tariffs_RKO_ua.pdf.
Ми дякуємо Вам за прийнятий дзвінок та приділений час, наші Спеціалісти вже займаються Вашим питанням та повідомлять Вас додатково за результатом.
Проблема решена
Вадим Кирильчук 3 февраля 2023, 13:34
Вітаю.
Оформив покупку книг, на які мали нарахуватися кешбек 10%.
Банк тупо мені не виплатив, сказавши, що відмовляє мені в нарахуванні в односторонньому порядку.
Перед цим була схожа ситуація, але сказали ми помилилися зі скрипом нарахували.
Питання тепер в довірі цьому банку — я то ним користуюся, але чи не дурив він мене раніше???
По тим самим відсоткам по депозиту і раніше оформлених покупках.

Якщо хочете користуватися і отримувати кешбек — йдіть в інший банк!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 3 февраля 2023, 16:53
Доброго дня!
Довіра кожного Клієнта дуже важлива для нас, саме Ваш вибір і Ваша довіра до Банку мотивують нас працювати ще краще! Нам шкода, що у Вас склалася така думка і ми перепрошуємо за ситуацію, яка виникла у Вас з отриманням кешбеку. Ми вже вирішили це питання та повідомили Вам більш детальну інформацію в особистих повідомленнях, оскільки нам не вдалось до Вас додзвонитись. Якщо у Вас є інші зауваження стосовно Ваших рахунків, просимо написати їх у відповіді на особисте повідомлення і ми докладемо максимум зусиль і для їх вирішення.
Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю і будемо раді лише позитивним відгукам від Вас!
Проблема решена
andreymehal 2 февраля 2023, 22:39
Провел перевод с карты на карту в счёт личных средств 31.01 в 21.00, при переводе не было информация о какой либо комисии. Потом через несколько часов увидел, что отдельной транзакцией снята сумма 485грн и на карте отрицательный баланс. Задал вопрос в поддержку, на что получил ответ, что это комиссия за превышение месячного лимита переводов в 100тыс. грн. Если бы информация о комиссии была отображена в момент создания перевода, то я бы этот перевод не проводил, а провел через 3 часа уже 01.02, когда обновится лимит. Программные баги вешают на своих клиентов. Развод, по другому не назовешь.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 3 февраля 2023, 14:06
Доброго дня! Зазначена Вами ситуація пов'язана з тарифікацією картки, а саме з тим, що при переказі на картку іншого банку України через АБанк24 від 100 000 грн в місяць на одного Клієнта є комісія 2%. Інформація про комісію міститься в додатку АБанк24 в розділі «Тарифи», а також на нашому офіційному сайті. Також Банк обов'язково повідомляє про комісію на етапі створення платежу. Ми завжди намагаємося чути кожного та враховувати всі обставини, які могли виникнути у Вас у роботі з продуктами Банку. Раді, що вдалось допомогти та вирішити Ваше питання. Зробимо все можливе, щоб надалі Ви отримували лише приємні враження від співпраці з нами! 😊🍏
ihorkz 2 февраля 2023, 20:14
Хочу виразити подяку працівникам відділення в м. Кропивницький, вул. Набережна 13. А саме касиру та менеджеру по роботі з клієнтами, котрі не дивлячись на завершення робочого дня продовжили обслуговувати клієнтів до останнього в черзі. Завітав на відділення за 20 хвилин до закриття. Була велика черга людей до каси. Були певні перебої зв’язку в останні хвилини роботи каси, не зважаючи на це вдалося завершити фінансові операції як на касі так і у менеджера.

Дякую за професіоналізм та повагу до клієтів котрі приходят за пару хвилин до завершення робочого дня.

Відвідав відділення 02.02.2023.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 2 февраля 2023, 20:20
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях. 😊🍏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Василь Каськів 2 февраля 2023, 19:33
Банк дійсно один з найкращих, додаток класний, все швидко та якісно.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 2 февраля 2023, 19:40
Доброго дня!
Дякуємо за відгук, дуже раді, що Ви з нами.😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
acdc1971 2 февраля 2023, 15:54
Соединение с оператором довольно простое и быстрое. Меня терпеливо выслушали и помогли. Все вопросы решились. Я доволен.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 2 февраля 2023, 15:57
Дякуємо Вам за відгук, дуже раді, що Ви задоволенні, завжди раді допомогти.😊
Минфин
Ответ администратора
7 февраля 2023, 15:58
Отзыв не засчитан (на 07.02.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Проблема решена
Игорь Галусяк 2 февраля 2023, 10:15
Я переселенец с региона, который находится под оккупацией с 28 февраля.
Выехал на подконтрольную территорию Украине и оформил выплаты ВПО. Мне задержали выплаты на 3 месяца, что повлекло задержку оплаты обязательного ежемесячного платежа в А-банке и в Монобанке.
К счастью, в Монобанке люди оказались человечнее и не стали передавать информацию о просрочке платежа в УБКИ, в отличии от А-банка.
Всё-таки в стране война и я внутренне-перемещенное лицо считаю неправильным делать такие подлянки и портить мне кредитную историю. Я не в ушёл в отказ по оплате кредита предлагая вам обратиться к виновнику моего материального благосостояния — Путину.
Я уже полностью погасил кредит и остался вашим клиентом пользуясь кредитной картой уже в льготном периоде.
Предлагаю Вам забрать информацию с УБКИ о просрочке ежемесячного обязательного платежа в размере 2198,69 грн. сроком менее 7 дней и не портить мне кредитную историю.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 2 февраля 2023, 15:33
Доброго дня!
Банк з розумінням поставився до ситуації в країні, тому ми не нараховували та продовжуємо не нараховувати пеню та штрафи при виникненні простроченої заборгованості.
На початку війни банк додатково надавав усім клієнтам кредитні канікули з можливістю перенесення планових платежів. На час кредитних канікул інформація щодо пропущених платежів до УБКІ не передавалася.
Стосовно звітування в УБКІ на сьогоднішній день, Банк передає фактичну інформацію, тому якщо за певний період не було внесено обов'язкових платежів згідно умов договору, то дана інформація буде передана в УБКІ. Для покращення кредитної історії радимо Вам користуватися продуктами Банку та вчасно сплачувати обов'язкові платежи.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Holodokit 2 февраля 2023, 2:47
Заблокировали мне недавно 10тысяч попросили подтвердить доходы, я отправил скриншоты на почту, несколько дней меня кормили «завтраками» после жалобы на минфине вернули деньги, но закрыли счёт, ещё и взяли комиссия за снятие денег которые были на карте
Если вы человек который как-то работает с деньгами не советую пользоваться банком, девушки работники вежливые, но ничем не могут помочь, а мужчины просто ленивые
Абанк
Ответ банка
2 февраля 2023, 9:34
Доброго дня!
Відповідно до Умов і правил Банку, пункт 3.3.11, Банк має право припинити договір в односторонньому порядку, а відповідно до пункту 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, Банк може стягувати комісію у розмірі 30% від доступного залишку на балансі.
Проблема решена
wtxls 1 февраля 2023, 17:28
Вивів свої кошти з криптобіржі через P2P, не пройшло й 20 хвилин як картку уже заблокували, попросили пояснити ці надходження, на що я надав всі детальні скріншоти та пояснення на їхню пошту моніторингу, після чого зі мною звязалась підримка і сказала що від мене більше нічого не потребується, просто очікуйте, на протязі тижня звязувався і кожного разу була нова причина блокування картки то кажуть що я не пояснив надходження за листопад хоча карткою почав користуватись в кінці січня, то хтось поскаржився і очікується заява до поліції від людини, попросив пояснити на яку саме транзакцію була скарга (ледь сказали транзакцію з 4 разу±) і знову надав детальне пояснення та скріншоти за що були отримані ці кошти, то призупинили видаткові операції на строк до 180 днів через сумніви банку з ймовірною передачою картки або додатку третій особі, тепер при кожному звернені мені кажуть очікуйте. Прикро що в такий складний час я змушений випрашувати свої ж кошти
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 1 февраля 2023, 19:13
Доброго дня! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Відповідно до Умов і Правил Банку, пункт 3.3.18., максимальний строк блокування може бути до 180 днів: «Призупинити на строк до 180 днів видаткові операції по Платіжній картці Клієнта, операції за якою потрапили на перевірку через сумніви у Банку щодо використання Платіжної картки: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
Ми зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання та повідомимо за результатом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юрій Саньков 1 февраля 2023, 16:25
Отделение по адресу: Винница, ул. Келецкая, 130-А
Отличный банк, очень лояльная Служба поддержки, все четко, удобно, и понятно! Буду дальше пользоваться и рекомендовать друзьям. Очень приятные представители банка.Специалисты банка в онлайн-чате доходчиво и оперативно помогли прояснить некоторые вопросы по обслуживанию.Случилось так, что деньги нечаянно перевел не тому адресату, сразу обратилась в банк через тех.поддержку на отмену операции. Сотрудник банка Наталья Терехова, очень быстро, и оперативно решила мою проблему! Я думал, что всё, зависли мои деньги, буду вечно добиваться возврата, а нет, проблему понял моментально, отменил операцию. Я была в шоке! Благодарю А- банк за оперативность, отзывчивость и доброжелательность! Так держать! Вы-супер, ребята! С уважением Юрий Саньков!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 1 февраля 2023, 16:38
Дякуємо за відгук, дуже раді, що Ваше питання було вирішено, завжди раді допомогти.😊
Oksana2023 1 февраля 2023, 16:07
Отделение по адресу: Львов, пл. Июльская, 7
Прийшла платити послуги мене відмовилась обслуговувати працівниця по імені Наталя (якась нова жінка ще не бачила її в банку) відправила до інших дівчат які мені допомогли. Більше до неї не піду.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 1 февраля 2023, 19:14
Доброго дня!
Дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції, будемо раді з'ясувати обставини, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Vovakompan777 1 февраля 2023, 13:38
Отделение по адресу: Днепр, ул. Рабочая, 79 пом. 23
Являюсь клиентом банка много лет.Приятно удивило обслуживание в банке в последнее время.Вежливые и компетпнтные сотрудники, ненавязчивое обслуживание, внимание к требованиям клиента.Также не могу не отметить свежий ремонт в отделении и обновленное приложение интернет банкинга.В общем заметно, что собственники банка вкладывают в него средства и хотят занять большую нишу на рынке.Так держать! А благодарные клиенты потянутся за вами.По поводу выдачи конвентарционных депо проблем в банке нет.Забирал 30.01 без предзаказа и проблем.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 1 февраля 2023, 13:53
Дякуємо Вам за відгук, дуже раді, що Ви задоволенні, завжди раді бачити Вас.😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Qwerty123valya 31 января 2023, 23:50
Якісно та доступно все пояснено, стосовно послуги оплата частинами. Дякую)
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 1 февраля 2023, 8:30
Дякуємо за відгук, дуже раді, що Ви задоволенні, завжди раді допомогти!😊
Минфин
Ответ администратора
7 февраля 2023, 15:58
Відгук не зарахований (на 07.02.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Оставила жалобу в А-банк на их сотрудника за неправомерное разглашение информации о суммах, зашедших на мою карту третьему лицу еще 20.01.2023.Никаких мер банк до сих пор не принял.Карту пришлось заблокировать, воспользоваться своими личными средствами до сих пор не имею возможности.Мои просьбы принять меры банк игнорирует.И это не единственное их правонарушение.Как только оставила нелестный отзыв о данном банке, с кредитной карты сразу сняли кредит.лимит, сняли возможность воспользоваться сервисом Плати частями и Быстр.наличные, хотя до жалобы все было доступно! Я уже не говорю о противозаконном увольнении сотрудников без каких-либо причин и предупреждений, нарушив Законодательство Украины.Ст.172 действующего УК предусматривает ответственность за незаконное увольнение работника, имеющего ребенка до 14лет, тем более без предупреждения! Просьба отреагировать на данные нарушения со стороны А-банка!

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.1 42.9
USD 39.3 39.9
Все курсы банка

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.1 42.9
USD 39.3 39.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Абанк 💰 / Отзывы о Абанке 📝