Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
vB4842533vB 1 февраля 2024, 21:34
Навіть і не думала що, А Банк настільки чудовий банк. Зайшла до його відділення в Києві випадково у відділенні по вулиці Багговутівський в Києві. Керівник Олексій — людина на своєму місці! Все підсказав, розповів, допоміг. Касир також дуже привітна дівчина, порекомендувала як краще зробити. В мене майже сіла батарея на телефоні і дівчатка відразу запропонували свої зарядні пристрої. Так не відносились в жодному банку!) Лайк і ще раз лайк!
Навіть на гарячій лінії чудовий привітний персонал. Намагаються оперативно вирішити любу проблему. Дуже раджу! А хто пише всілякі гадості, то просто конкенти.
Навіть інтерфейс додатку дуже зручний і зрозумілий навіть дитині чи старій людині.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2024, 9:36
Дякуємо за відгук, нам дуже приємно! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rustavelli 1 февраля 2024, 18:42
ОСтавил я жалобу на данном сайте спустя какое то время приходит уведомление что статус изменился банк отметил что проблема решена. Хоть на самом деле проблема не решена и даже не кто из них не пытался ее решит мой счет по прежнему ограничен так где по вашему проблема решенная? Зачем вы обмануете и нагло врете?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 февраля 2024, 20:49
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову.
Ми зі свого боку зробили все можливе для вирішення Вашого питання, після чого було відправлено запит для підтвердження Вами. Ви можете відхилити даний запит, якщо не згодні з рішенням. Для вирішення питання Вам необхідно виконати рекомендації які було надано раніше.
Проблема решена
Володимир Івахнюк 1 февраля 2024, 17:07
Доброго дня. Уже більше 2 місяців банк неможе закрити питання з моєю картою на якій є мої кошти в розмірі 28тис грн. банк запросив відеоідентифікацію на яку я чекав більше тижня пройшовши її банк попросив перевипустити карту що я і зробив і почалося. Для підтвердження перевипуску потрібно відеодзвінок на що в підтртмці сказали що протягом 5днів звяжуться НЕ ЗВЯЗАЛИСЯ. Написав в чат сказали очікувати дзвінок протягом 5 днів і так уже два місяця. Попросив закрити рахунок і розірвати договір теж саме замкнутий круг, а користуватися моїми коштами це норм. Закрийте будь ласка мій рахунок і поверніть мої кошти. Люди теж працюють і не завжди мають час щоб підняти трубку для звязку з оператором в чаті постійно одне очікуйте дзвінок.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 февраля 2024, 19:35
Добрий день!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
На жаль, нам не вдалось раніше з Вами зв'язатись для уточнення деталей та вирішення Вашого питання через активовану функцію заборони вхідних дзвінків.
Вже працюємо над вирішенням Вашого питання та робимо все можливе щоб вирішити його якомога швидше. Наш Співробітник обов'язково зв'яжеться з Вами одразу за вирішенням.
Проблема решена
Boris60 1 февраля 2024, 16:04
2 місяц тому банк розірвав зі мною відносини в односторонньому порядку. В мене на рахунку було трохи більше ніж 6 тис грн. Тоді ж з банку мені прислали імейл з проханням надати реквізити для повернення коштів. Я написав що в мене немає іншої картки і зараз знаходжуся закордоном. Я запитав чи можу я надати реквізити картки іншого банку в січні коли повернуся в Україну і зроблю собі нову картку я отримав відповідь що так, можна надати і через 2 місяці.
Але коли я зробив собі нову карту, мене вже видалили з достатку а- банку, а на імейлі мені вже не відповідають. Тільки пишеться скрипт що нададуть відповідь на протязі 1 дня, але жодної відповіді немає. Скрини усієї переписки можу надати
Прошу повернути мої кошти
Будь ласка
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 февраля 2024, 17:00
Добрий день! Банк прийняв рішення розірвати укладені з Вами договори та закрити поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Після прийняття даного рішення, доступ до застосунку, дійсно може бути обмежено.
Ваше питання вже вирішено. Кошти перераховано згідно вказаних реквізитів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
bilivsky 1 февраля 2024, 11:24
Вже 3 роки працюю з цим банком, жодних проблем не було, але 29.01 заблокували рахунки без жодного попередження. Коли звернувся на тех підтримку, мені сказали що вас намагалися набрати, але типу я не відповідав (жодних дзвінків пропущених не було) також мені сказали, що зараз моя заявка перебуває у відповідного фахівця і щось там їм не сподобалося з моїми оборотами… чекайте дзвінка …
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 февраля 2024, 12:46
Добрий день!
Ми цінуємо вашу довгострокову співпрацю з нашим Банком. Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
На жаль, нам не вдалось раніше з Вами зв'язатись для уточнення деталей та вирішення Вашого питання через активовану функцію заборони вхідних дзвінків.
Наразі, Ваше питання на контролі. Ми зробимо все можливе, щоб оперативно вирішити його та відновити доступ до ваших рахунків.
За вирішенням питання ми зв'яжемось з Вами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
and375592prava 31 января 2024, 10:14
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Бочарова, 1
Дуже гарний, головне правильно підібрана якісна команда. Дуже легке користування додатком, А 24/7. Молодці. Так тримати. Слава Україні.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 января 2024, 10:44
Цінуємо Ваш вибір та раді співпраці! 🍏😊
Проблема решена
Владислав Кучер 31 января 2024, 0:47
Ну такое себе, превышение месячного лимита в…4000 гривен.
Открыли вип карту, а про настройку лимита молчок, по итогу…

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦЕНТ-БАНК «(далі — Банк) повідомляє Вам
про прийняте Банком рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті
поточні рахунки

на підставі частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення», а саме у зв’язку із встановленням неприйнятно високого
за результатами переоцінки ризику клієнта.

деньги оставшиеся на счету вернуть отказываются, каждый день новая версия,.
неадекватная организация

https://minfin.com.ua/blogs/vladkucher/233087/ версия в блоге.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 января 2024, 10:48
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки після виконання кредитних зобов'язань перед Банком, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Дякуємо за прийнятий дзвінок, додатково Вам буде відправлено лист з офіційною відповіддю.
Проблема решена
Вадим Петюх 30 января 2024, 23:18
Заповнив заяву на перерахунок коштів 22 грудня, казали 3 календарних дні, а минуло 39 діб. В підтримці не можуть повідомити, скільки ще очікувати, а сума велика та важлива для мого життя, але нікого це не цікавить. Кажуть що" багато таких заяв, очікуйте «. Це не серйозно по відношенню к клієнтам. Бачу по відгукам не тільки в мене такі проблеми, дуже шкода, що банк виявляється не компетентним до кінця.
Будьте обережні та читайте відгуки.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 января 2024, 9:58
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yevgen1 30 января 2024, 18:42
У цього банку дійсно дуже чудова технічна підтримка. Була проблема у застосунку, так її вирішили дуже швидко. Усі оператори були дійсно чемними та тримали зв’язок аж до моменту вирішення питання. Дуже дякую таким людям.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 января 2024, 19:10
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Були раді допомогти Вам! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
popito4 30 января 2024, 18:42
відправляв кошти знайомому, а банк заблокував мій рахунок без причини, та ігнорує мене!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 января 2024, 19:12
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Просимо Вас надати нам відповідь в особистому повідомленні, будемо раді допомогти та детальніше розібратись у Вашій ситуації.
Проблема решена
Артем Артем 30 января 2024, 17:50
Протягом понад двох місяців я чекаю на вирішення питання щодо блокування мого банківського профілю. Сума в розмірі 27 000 гривень залишається недоступною на рахунку, і не зважаючи на повторні запити, банк відкладає вирішення проблеми на п’ять днів. Щоразу, коли мине термін, мені повідомляють про надмірне навантаження та вимагають чекати додатковий час, обіцяючи зв’язок із профільним фахівцем, але жодного разу я не отримував дзвінка від банку. Також я двічі звертавсь у відділення де працівники просто розводили руками. Якщо ви хочете уникнути ризику втрати коштів, раджу утриматися від використання цього банку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 января 2024, 18:55
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки.
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок, раді що питання вирішено. Будемо намагатись отримувати від Вас надалі лише найвищі оцінки
menseitumer 30 января 2024, 17:23
Отделение по адресу: Киев, переул. Музейный, 2
Мав рахунки в банку. В якийсь момент через вхідний переказ заблокували картки. Спілкувалися як з якимсь бандитом.
Дали годину на те, щоб перерахував кошти і «вирішили розірвати стосунки».
Ок, розірвати я не проти, але ставлення жахливе.
Перед тим замовляв доставку карток закордон, доставили 2 картки за 600 грн. Зараз ними користуватися не можу через рішення банка, просив повернути кошти, бо послуги мені вже не надають і цими картками користуватися не можу. Кошти не повернули.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 января 2024, 18:27
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Після закінчення перевірки, Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами, згідно Умов та правил, розділ 1 Загальне, п. 3. Права та обов'язки сторін, п.п. 3.3.25.3.
Щодо повернення коштів за доставку карток, закордон, така можливість відсутня, оскільки Ви користувались картками, з моменту доставки до прийнятого Банком рішення.
Проблема решена
nzdorenko 30 января 2024, 11:49
Отделение по адресу: Киев, переул. Музейный, 2
Не рекомендовано даний банк для співпраці, тиждень тому 24.01 я надіслала собі грошовий переказ з банку іншої країни. Сьогодні вже 30.01 грошей немає, і не бачать в банку. Це просто крадіжка, бо інакше я не знаю як це назвати. Банк відправник надає платіжний ордер, і каже що платіж надіслано в мій банк. Але в моєму, А банку його не бачать і кажуть немає. Прошу прийняти міри що до того що банк навмисно затримує гроші клієнта. Це якесь свавілля зараз в банківській сфері. І прошу нарешті віддайте мої гроші і зарахуйте на рахунок.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 января 2024, 15:31
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелося зіткнутися з описаною ситуацією. В даному випадку, при відправці переказу було вказано некоректні реквізити, тому платіж дійсно не надійшов в Абанк, про що Вам було повідомлено нашим Співробітником, в телефонній розмові.
Намагаємось відшукати платіж без запитуваного протоколу МТ103, повідомимо про подальші дії, додатково.
Проблема решена
mvi06 29 января 2024, 18:21
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 120
Прийшов в відділення Абанку на Саксаганського 120 щоб отримати долари після закінчення строку депозиту. Касир не попередила, що видасть мені долари дуже різними купюрами. Зробила операцію видачі, та дала мені долари, від яких я в шоці. Я думав що якщо не новими, то хоча б купюрами після 2000 року дадуть, але то я даремно так гарно про них думав. По факту касир мені віддала все що в неї залежалося в касі: купюри 1996 року, 2006 рік декілька купюр значно зношені, навіть по 50 доларів декілька зношених всунула. Були й нові купюри, але менша частина від суми.Обмінювати на інші купюри відмовилась, розказуючи що це все що в неї є. Запропонувала покласти назад на рахунок те що не влаштовує, а потім з комісією зняти, або обміняти на гривню. Я знайду спосіб обміняти ці купюри на нові, але Абанку буду в подальшому оминати, бо хтозна що в майбутньому від них чекати. Може я й сам винуватий, що зразу не вимагав тільки нові купюри та в нормальному стані, але якось сподівався на порядність касира. До цього отримував кошти в Кредо, Райфі, ТАСі, ПУМБі, Укргазі та навіть в Приваті і ніде мені не пропонували таких жахливих купюр. Касир Привату одного разу попередила, що зараз в неї погані купюри і я замовив на іншу дату і отримав гарні купюри. Невже тут касир не могла так само запропонувати? Менеджери також нічим допомогти не можуть, бо зайняті продажем продуктів. Мені теж пропонували поповнити мобільний, бо по їх словам в мене не активний додаток із-за цього:).
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 января 2024, 21:00
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Ми детально перевіримо інформацію по ситуації з консультацією Співробітників. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Проблема решена
Sanya79 27 января 2024, 20:31
Заблокували картку, після наданих запрошених документів, почався ігнор, ні дзвінка, ні повідомлень, не можуть надати конркетної відповіді на мої питання, одним словом більше не буду користуватись, І НІКОМУ НЕ РАДЖУ!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 января 2024, 9:14
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Ми зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання, просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Максим Глушій 27 января 2024, 13:22
Мені 14 років і банк без проблем оформив мені картку. Немає проблем з депозитами. Дуже зручний інтерфейс додатку ABank24, все інтуїтивно зрозуміло. Також дуже легко відкривати нові рахунки. Ще є багато терміналів де можна поповнювати картки. Також там дуже ввічливе обслуговування. Є тільки єдиний мінус в моєму місті Стрий немає відділень А-Банку. А все решта дуже добре. Банк рекомендую
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 января 2024, 13:39
Добрий день!
Дякуємо за відгук та високу оцінку. Ми активно працюємо над збільшенням кількості відділень. Зробити всі фінансові операції можна у зручному мобільному Застосунку Abank24.
Сподіваємось Ви не відчуєте незручностей через відсутність відділення Банку. 😊🍏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
JYLII 26 января 2024, 20:29
Дуже дякую керівництву А-банку за розуміння і допомогу. Цей банк мене не перестає дивувати, дуже щірі і ввічливі працівники, хороші умови користування картками. Ще жодних проблем з їх сторони не було. Тому можу рекомендувати, іншим людям користуватись їх послугами!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 января 2024, 20:37
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку, раді що Ви з нами! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Маргарита Ковальова 26 января 2024, 9:58
Отделение по адресу: Киев, пр-т Лобановского, 35
Мене звати Маргарита Вікторівна я дуже вдячна А-Банку за повноцінну роботу та чудовий сервіс дуже хороший банк дуже зручно спілкуватися, и хороші співробітники які вирішили мою проблему досить швидко я довіряю тільки А-Банку і хочу працювати тільки з ними за свої кошти ніколи не турбуюсь що вони кудись дінуться банк дуже надійний я всім його рекомендую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 января 2024, 11:21
Дякуємо за відгук, нам дуже приємно! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sashoKstefanets 25 января 2024, 23:08
Мне было удобно в общении и решении проблем с данным оператором!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 января 2024, 11:14
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Dzhagov 25 января 2024, 16:35
Оформлял на днях рассрочку в Алло. Зная что некоторые банки практикуют практику списания комиссии в счет кредитных, специально перед оформлением проверил условия в приложении и в договоре на сайте банка (https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-476/?lang=uk). Нигде никакой информации о комиссии в 4% при списании в счет кредитных не было. В итоге оформил. Сегодня приходит подтверждение, и там «Звертаємо увагу що при списанні в рахунок кредитних коштів стягується комісія 4%». Почему нигде ничего об єтом не было сказано? По отзывам вижу, что я далеко не первый кто говорит банку об этой проблеме, почему до сих пор не исправили (как минимум информирование)? Куда я должен был зайти чтобы об этом узнать? Почему в приложении об этом 0 информации? Банк поступает неэтично. Если бы знал заранее, то оформил бы в Моно, Сенсе или Привате (ни у кого из них нет комиссии за списание в счет кредитных).
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 января 2024, 17:24
Добрий день!
Ми знаємо і розуміємо, як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору через застосунок, ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. На екрані підтвердження оформлення послуги «Плати частинами» зазначено, що при погашенні за рахунок кредитних коштів — комісія складає 4%. При цьому погашення за рахунок власних коштів відбувається без комісії. Інформація щодо комісії також зазначена в застосунку Abank24, меню «Кредити» — Плати частинами« — »і" (інформація) та окремо у розділі «Тарифи» далі «Плати частинами».
Для уникнення списання комісії, рекомендуємо, погашати кредит власними коштами до дати планового платежу.
Сподіваємось, що Ви оціните угоду в процесі її використання та будемо раді надалі отримувати від Вас лише найвищі оцінки.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.4
USD 42.2 42.9
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.4
USD 42.2 42.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝