×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.2 | 43 |
USD | 39.4 | 40 |
Все курсы банка |
Неповага до клієнтів
Ми не зупиняємося на досягнутому, тому постійно вдосконалюємо та розширюємо функції нашого застосунку ABank24.
На жаль, 03.04.2023 в нас виникла технічна складність зі входом у застосунок. Повірте для нас це також критично, оскільки ми розуміли, що могли підвести наших клієнтів. Перепрошуємо, якщо через це у Вас виникли незручності. Наразі застосунок працює стабільно.
Стосовно надання кредитування, рішення приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Інформація постійно аналізується та згодом ліміт може бути надано, про що Вам повідомили.
Нам дуже прикро, що Ви все ж таки прийняли рішення про закриття рахунків в нашому Банку.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (1)
Пользуюсь услугами банка пол года
Дякуємо Вам за відгук та прийнятий дзвінок.
Рішення щодо ліміту приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Наразі, питання з наданням кредитного ліміту вирішено.
Бажаємо Вам приємного користування. 😊🍏
Написать комментарий
Банк заблокував мої рахунки
Це більше загальний відгук, але пишу його про А-банк, тому що на даний час питання не вирішене з цим банком.
Я мешкаю на окупованій території в Херсонській області. Ще в лютому ПриватБанк розірвав зі мною угоду та закрив мої рахунки. Більше місяця я спілкувалася з ПриватБанком, щоб отримати залишок своїх коштів на рахунок А-Банку. Клієнтом А-банку я вже рік. За рік у мене було близько 6 надходження на карту: три надходження зі своєї карти Приват ще рік тому кожне близько 1500грн., одне надходження у лютому 1500грн. надіслала сестра, у березні зі свого рахунку Ощадбанка я перевела 1600грн. та останнє надходження — це залишок моїх коштів з ПриватБанку, там вже коштів побільше — накопичені пенсії по втраті годувальника, соц.виплати та допомога ООН. І як тільки зайшли останні кошти, А-Банк заблокував мої рахунки з вимогою надати відомості про надходження. Я надала пояснення на електронну пошту. За тиждень отримала відповідь, як і ПриватБанк, А-банк розриває зі мною відносини згідно 1ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму
та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», я для них ризиковий Клієнт. Тепер питання: де є підстава відмивання коштів? Це мені знову переводити кошти до іншого банку. А де гарантія, що наступний банк мені їх не заблокує?
Так в мене і немає більше рахунків в банках. До кого тепер звертатися, я вже не розумію.
Я знаходжусь на окупованій території. Відкрити віртуальні картки в інших банках я не можу, немає зв’язку для отримання підтвердження смс та дзвінка, або через Дію. Авторизація в Дії тільки через банк, і так по колу.
Що за ставлення банків до людей, що знаходяться в окупації?
На адресу Вашої електронної пошти було відправлено повідомлення з інформацією і причинами розірвання відносин 04.04.2023. Просимо надати відповідь на даний лист і кошти будуть перераховані на карту іншого банку протягом 5-ти робочих днів після отримання заяви.
Комментарии (2)
Внимательное, доброжелательное и высокопрофессиональное отношение к клиентам!
С уважением, ваш клиент Скороход Татьяна Олеговна.
Написать комментарий
Мій відгук
Написать комментарий
Подяка всім співробітникам, А — БАНКУ!
Написать комментарий
Не виконання статті 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»
Але сильно обурило повідомлення, яке відображене російською мовою при переході за посиланням А24 Бізнес.
Чому відбувається дискримінація української мови? Якщо, Ваші, співробітники не здатні самостійно вивчити державну мову, а також дотримуватись, статті 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», яка зобов’язує всіх надавачі послуг, незалежно від форми власності, обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги українською мовою. То для цього є курси з вивчення української мови.
Наші Спеціалісти працюють над виправленням. Коректний баланс відображається на зображенні картки в застосунку АБанк24.
Стосовно мови, то Банк має ініціативу у спілкуванні українською, постійно робить навчальні матеріали, опитування та надає перелік навчальної літератури для популяризації української мови серед Співробітників. Ми з повагою ставимося до нашої мови, сайт Банку, застосунок і АБанк24 для бізнесу також мають українську мову як основну, а змінити мову можливо тільки в застосунку і тільки на англійську. Будемо раді детально розібратись у ситуації, яку Ви зазначили. Просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
Комментарии (5)
Мошенники
Написать комментарий
Подяка співробітникам А-банку за професіоналізм і людяність.
Написать комментарий
Найкращий банк🥰🥰🥰
Написать комментарий
Осторожно мошенники
Згідно з повідомленням НБУ № Е.AB.0.0.0.0/1-33604 від 03.09.2018 «Про обмін зношених та пошкоджених банкнот іноземної валюти», рішення про обмін валюти приймає Касир. У А-Банку відсутні пошкоджені купюри, оскільки Банк не працює з такими купюрами та не приймає їх від інших Клієнтів. При отриманні купюр, не відходячи від каси, Ви можете переглянути купюри та у разі зауважень змінити їх на інші.
Комментарии (5)
Благодарность
В финансовой структуре -быть уверенным в своем банке, а в при выбора банка — быть уверенным в своем менеджере.
На протяжении долгих лет обслуживаюсь у супер професионала своего дела — Натальи Фабаровской, ранее она работала в г. Бердянск и сейчас волей судьбы переехала в г. Киев.
Сама нахожусь в г. Дрогобыч и периодически ездила в г. Бердянск где и познакомилась с этим банком и с этим невероятным специалистом.
Сотрудник который в любое время дня и ночи всегда поможет и подскажет, не зависибо рабочий день или нет.
Проблемы всегда решаются оперативно и очень быстро
Вот от людей формируется всегда впечатление о банке в целом. При данном специалисте считаю, что это лучший банк!!!
Спасибо что цените своих сотрудников!!!
За этим сотрудником готова пойти хоть на край света!!!
Написать комментарий
Якісний сервіс, лояльність до клієнта.
Написать комментарий
Лучший сотрудник Вашего банка.
Написать комментарий
Гарне відділення
Завжди привітний колектив.
Менеджер Пижек Богдана самий кращий працівник. І хочу зауважити, що працівники дуже кваліфіковані та доброзичливі! Завжди на зв’язку, якщо виникають проблема навіть у вихідні та святкові дні допомагають.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Спасибо за оперативность
Написать комментарий
Заставили открыть карту , которая мне не нужна абсолютно
После я написал в поддержку моно для уточнения что нужно чтоб снять деньги в банках партнерах. Оказыыывается достаточно иметь паспорт и приложение моно и ВСЁ! Больше в абанк ни ногой. Противно что из тебя делают дурака
Написать комментарий
Мобильное приложение А-Банка не адекватно отображает выписки по карте
Наші Спеціалісти працюють над виправленням. Коректний баланс відображається на зображенні картки в застосунку АБанк24. Взяли Ваше питання на контроль, особисто повідомимо за результатом вирішення.
Сегодня проверил выписку банка. Все данные как будто бы восстановлены. Поздравляю банкиров А-банка с решением проблемы. Всем здоровья, мира и благополучия. Всего хорошего.
Комментарии (19)
Спасибо онлайн консультанту Егору
Дякуємо за відгук та високу оцінку, нам дуже приємно!💚
Написать комментарий
А банк місто Ужгород Швабська 64
Гарне ставлення до клієнтів банку
Завжди привітний колектив
Менеджер Габрикевич Марьяна самий кращий працівник
Написать комментарий