Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Евгений Акиньшин 5 марта 2024, 19:01
Получил разрыв торговых отношений с, А банком. Были заблокированы все мои деньги на счёте. Сначала написали 3 дня срок заявления по отдаче финансов, потом больше, потом ответили 5 марта крайний срок и вам точно в этот день отдадут деньги по вашему заявлению. 5 марта стали отвечать просто что попало про бесконечную очередь и неизвестные даты когда мне вернут мои заблокированные деньги. Надежд особо что мне вообще отдадут что-либо без активных юридических действий очень мало, особенно когда я увидел как люди месяцами ждут свои деньги. У меня уже прошло почти 15 дней. В связи с данной ситуацией обратился к адвокату ответили нужно составлять жалобу в национальный банк Украины на такие действия, а банка.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 марта 2024, 19:20
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Michael Davydov 5 марта 2024, 17:47
Пів року тому написав коментар про А-банк з оцінкою 3, перерахувавши переваги та недоліки. Наразі виявив, що оцінка стала 5.

А-банк справді зв’язувався зі мною і питали деталі мого коментаря, уточнюючи, чи потрібна якась допомога, але допомога вже була не потрібна, саппорт все зробив. При цьому не згадували, що якщо я закриваю заявку, то оцінка змінюється з 3 на 5 і не питали, чи готовий я переглянути свою оцінку.

І оскільки змінити оцінку назад я не можу, залишаю оцінку в 1 зірку. (1+5)/2 = 3
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 марта 2024, 18:03
Доброго дня!
Перепрошуємо, якщо у Вас виникли негативні емоції, стосовно описаної ситуації.
Інформацію, щодо підвищення оцінки у разі підтвердження вирішення питання, вказано у правилах сайту, а саме: «Якщо автор відгуку повідомляє, що банк вирішив проблему, до початкової оцінки відгуку додаються 2 бали.»
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Інна Альохіна 5 марта 2024, 12:48
Звернулася, в наш улюблений, А Банк з приводу змінити деякі реквізити на оплату! Як і завжди все було швидко, якісно, коректно!
Суперрр банк! 24/7 є допомога служби підтримки, багато питань можна вирішити он-лайн. Менеджери завжди ввічливі, грамотно і швидко допомагають у вирішенні питань.РЕКОМЕНДУЮ! РЕКОМЕНДУЮ!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 марта 2024, 13:30
Завжди раді допомогти 🤗
Проблема решена
Liga17 5 марта 2024, 8:14
Прийшло повідомлення в додатку що вам доступна швидка готівка від, А банку в сумі 20 000 грн.
Я погодився і підключив. Але як виявилося це кредит на 36 місяців.
Я некористувався коштами та мені десь через тиждень приходить повідомлення в додатку про те що я нескористався кредитними коштами і можу одним дотиком повернути кошти та закрити це питання.
Чому я дуже зрадів! Я підтвердив що мені ці кошти непотрібні і в додатку це по надісланій формі банку підтвердив.
Після підтвердження було написано що за декілька днів банк закриє це питання та поверне собі кошти.
Але я закордоном і спостерігаю як банк сам списує свої кошти як кредитний платіж з комісією що місяця!
Зателефонував в підтримку там сказали що вони неможуть допомогти у вирішенні цього питання.
Банк оновив застосунок і пропала ця форма на закриття.
Зарас банк що місячно списує сам кошти з рахунку.
Це мене дуже обурює і засмучує в одночас!!!
Це більш схоже на шахрайську схему самого банку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 марта 2024, 12:11
Добрий день! Ми Розуміємо як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. На нашому сайті детально описані всі умови, а також примірник договору пропонується Вам для ознайомлення до підтвердження оформлення, а після оформлення його можна завантажити в розділі «Кредити». Кредит«Швидка готівка» передбачає комісію, тому відсотки за кредитом нараховується за кожен день користування. У разі дострокового погашення Клієнт має сплатити суму кредиту та відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення, відповідно до Закону України «Про споживче кредитування», Стаття 15: «Право споживача на відмову від договору про споживчий кредит»:« споживач зобов’язаний повернути кредитодавцю грошові кошти та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення».
Взяли Ваше питання на контроль та перевіримо детально інформацію щодо цієї ситуації, за результатом Вас повідомимо.
kharkiv1654 4 марта 2024, 21:29
Я робив переказ на картку Приватбанку -8 315,95грн

Мене не попереджали про якісь коммісії в цій транзакції.
Потім через декілька хвилин приходить повідомлення:

Списання комісії за переказ на картку … -133,82грн

Дивлюсь виписку по тій транзакції: Комісія 0 грн.

Пишу в підтримку. Дуже довго чекав відповідь.

Пишуть: ну взагалі-то к нас можна тільки 100к грн переводити безкоштовно, а потім потрібно платати.

— Чому не попередили? Чому у виписці 0 грн комісія?

Ну вообщєто у нас є умови та правила з якими ви погодились. Тому платіть.

Виводжу кошти та блокую рахунок. Це не клієнторієнтовний банк. Це жага наживи за умови того, що написано мілким шрифтом в договорі. Можуть списати за будь-що без поредження.

Не раджу до користування.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 марта 2024, 11:12
Добрий день! При переказі коштів з карти А-Банку на картку іншого банку України через
АБанк24 — до 100 000 грн в місяць на одного клієнта (по всім карткам клієнта) комісія відсутня. Комісія 2% — при переказі власних коштів від 100 000 грн в місяць на одного клієнта, за рахунок кредитних коштів — 4%: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zelena_ua.pdf, також зазначена комісія доступна в застосунку АБанк24 в розділі «Тарифи». Банк завжди попереджає про комісію при здійснені переказу, після введення суми переказу, нижче, вказується комісія в залежності від введеної суми, також комісія є на екрані після проведення платежу, з можливістю скасування платежу. Будемо раді перевірити всю інформацію по цій ситуації, а також Ваші звернення до Служби підтримки. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Fargou 4 марта 2024, 8:34
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ришельевская, 35/37
Декілька днів тому з моєї кредитної картки списали кошти. На покупку чогось у американському інтернет магазині та на якийсь сервіс у Лондоні. Картку заблокували та банк зробив перевірку. Написали, що я передав секретні данні третім особам. Але тут таке діло — ця картка постійно знаходилась дома у сейфі, та ніколи ніде не була. Навіть я не знав всі секретні дані. У відділенні, коли її відкривали мені зразу встановили Абанк 24 та всі оплати були через Google Pay через банківські термінали. Єдиний раз, коли картка була у чужих руках — це коли я у касі відділення її поповнював. На сумму 5500 гривень. Та через 3 дні з моєї картки було списано 5000 гривень. Чому саме таку суму? Шахрай пожалів мене? Я вважаю, що шахраї знали, що в мене є 5500 на картці, та цю суму і списали. Я робив виписку по карті, звертався у поліцію. Мені там порадили звернутися до служби безпеки банку. Але у цьому банку можна спілкуватися лише зі службою підтримки. Я вважаю, що данні моєї картки потрапили шахраям через касу відділення. Іншого шляху немає. Банк зробив запит Visa на скасування платежів. Один вже повернули, але 2 ще висять. Я дочекаюсь рішення, розблокую картки, закрою борг та заблокую та видалю все, що зв’язує мене з цим банком. Робота з ним дуже небезпечна.
абанк
Ответ банка
5 марта 2024, 10:04
Добрий день!
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. На момент звернення
до Служби підтримки, нашим Співробітником було сформовано заявку про
шахрайство та надано рекомендації, щодо подальших дій.
При перевірці, Співробітниками також встановлено, що списання
відбулось з іншої картки Абанк, що виключає причетність Співробітника
відділення. Банком встановлено високий рівень стандартів, тому
шахрайство з боку Співробітників недопустиме.
Після нами, одразу, було створено запит на оскарження даних
транзакцій, до Міжнародної платіжної системи. Стандартний регламент
оскарженння складає до 55 днів.
Будьте впевнені, що ми робимо все можливе, щоб забезпечити Вашу
безпеку та зручність у користуванні нашими послугами. Нам дуже важлива
Ваша довіра, і ми сподіваємось, що ця ситуація не вплине на подальшу
нашу співпрацю.
Проблема решена
Cococos 3 марта 2024, 11:19
Отделение по адресу: Днепр, ул. Шевченка, 59
Мені ізі банк заблокував рахунок мурижив 2 місяці, потім написав що розриває зі мною стосунки за те що я займаюсь відмиванням коштів, хоча це було повернення боргу (заблокували відразу коли сума була значною 20к зайшло за один день 31.12), і вони не блокують на вхідні платежі, мені так знайомий ще скинув 2000 (через 1,5 місяці), тому що в нього була збережена моя карта і я писав до банку щоб вони повернули ці платежі відправникам, але ж ні. коли по 500−1000 у неділю на витрати закидували — то не викликає підозр (то мало).
Я вже був радий, що через такий довгий термін, отримаю свої кошти і надав рахунок Райфайзен, але виявляється що цей банк разом з ПУМБом такі платежі не приймають. А які приймают, наприклад, А Банк 😳
Далі за переказ ізі банк списав з мене 20% (що ніде не було озвучено і зазначено і це нововведення) і перекинув гроші на, А Банк — який відразу заблокував мій рахунок і пише протягом 5-ти днів тереба надати ібан іншого банку і відправити далі, я так розумію хочуть списати з мене 30 % (про що я дізнаюсь з цього форуму навіть у відділені мені сказали, що закриття рахунку безкоштовне). Отримати кошти у касі я не можу, тільки переказ у інший банк, повернути платіж не можна. Підкажіть, що мені робити сума збиткі у цих банківськіх маніпуляціях 12000 грн. Це якийсь картельний зговір, може є юристи які займаються такими справами?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 марта 2024, 13:23
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Акцентуємо Вашу увагу, що тільки у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, на підставі підтверджених скарг, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі.
Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Полезный комментарий
Cococos 3 марта 2024, 13:43
Дякую за швидку реакцію, зі мною дуже оперативно зв‘язалася Співробітниця по телефону, та пояснила, що в моему випадку з мене не буде стягнуто 30 %. Заяву відправил, чекаю результату.
Полезный комментарий
Cococos 3 марта 2024, 18:10
Я отримав всю суму (навіть з кешбеком) на Сенс Банк по ібан у вихідний день, через годину, як я відправив заяву на повернення. Дуже дякую Співробітнику Дарья, за таку професійну підтримку у вирішенні мого питання.
Я написав відгугук, тому що в чаті мені відповили, що з мене буде стягнуто коміссію у 30 %, але оператор, певно щось наплутала.
Мені прикро, що заблокували мій рахунок в, А Банк, було дуже зручно та вигідно користуватися для розрахунків в АТБ, але я розумію, що це було зроблено через ізі банк, який заблокував мої рахунки і підло тягнув час, робили вигляд, що прийняли мої пояснення, і все їх влаштовує, а з рештою звинуватили мене і списали 20% з рахунку (6000 грн) і відправили платіж в А Банк з коментарем: «відмова в обслуговуванні згідно ст. 15 Закону про запобігання та протидію легалізації доходів.»
Дякую за допогу у вирішені мого питання, до, А Банку претензій не маю, дуже професійно та лояльно виконали свої забов‘язання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ольга Неволина 2 марта 2024, 11:51
Хочу искренне поблагодарить сотрудников, А Банка, а также Богдана за советы, добрые слова, поддержку, понимание, отзывчивость и стремление оказать помощь в моих финансовых вопросах!!! От души желаю всему коллективу крепкого здоровья, благополучия успехов, а вашему банку — процветания и роста в столь непростой период для нашей страны!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 марта 2024, 12:14
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Спеціаліста. Ваша підтримка мотивує нас працювати ще краще! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alexander2801 1 марта 2024, 22:38
Очень хороший тг чат поддержки отвечают 24/7 и всегда очень сильно помагают рад что выбрал именно абанк (как по мне лучший банк в Украине)
😋
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 марта 2024, 10:01
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
liliyavasilivna 1 марта 2024, 19:26
Отделение по адресу: Одесса, ул. Конная, 22
Абанк лучший банк, как и его сотрудники. Пришла с вопросом перевода по моно банку. Перевод не могла выплатить два дня, выбивала ошибка, тех поддержка моно не дала ответа в чем причина. Звонила на горячую линию вестерн юнион, они говорят что перевод готов к выплате. Вообщем ничего у меня так и не получилось и я решила пойти в А-банк. Прийдя в отделение меня сразу встретили с улыбкой. Объяснила свою проблему, начали разбираться почему у меня не получается с этим переводом. Как оказалось в переводе была ошибка в фамилии. Это выяснилось просто за минутку времени, когда я два дня на нервах не могла выплатить перевод. Я открыла карту, мы выплатили перевод и я сняла свои денежки без комиссии. Я была очень приятно удивлена таким обслуживанием, тем что сотрудники всегда готовы помочь в любом вопросе, очень вежливые, компетентные девочки. Особенно хочу поблагодарить сотрудника Коновалову Юлию.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 марта 2024, 19:36
Завжди готові прийти на допомогу та раді бачити Вас серед наших клієнтів. 😉
23.02.2024 Зробив переведення коштів на картку клієнта А-Банку, хотів у нього купити планшет, він відправив але прийшов не той планшет. Звʼязався з новою поштою, думаючи що стався пересорт. Виявилось що був ще другий отримувач який теж купляв планшет і ми вирішили обмінятися планшетами думаючи що дійсно сталася помилка. Прийшов планшет вже від другого отримувача але це теж не той планшет.
24.02.2024 звернувся до свого банку, але вони порадили звернутися до банка отримувача коштів (А-банку)
Як раз вирішувалась ця проблема з 24 по 29 лютого
29.02.2024 звернувся до А-Банку, і вони пішли на зустріч та повернули кошти.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 марта 2024, 17:02
Завжди раді допомогти 🤗
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Максим Глушій 29 февраля 2024, 15:19
Купив картку АТБ саме цього банку через те що в нього досить високий рейтинг надійності(Категорія B). Дуже класно, що картку можна поповнювати в терміналах easypay та city24 без комісії. Активувати картку дуже легко. Майже в 1 клік просто через те що я вже був клієнтом банку. Потрібно було просто ввести дані картки, придумати пін-код для картки і все. Йди оплачуй покупки. Дуже корисно що є кешбек і коли накопичиш 100грн кешбеку можеш їх вивести. Хороший банк
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 февраля 2024, 15:34
Дякуємо за відгук! Ми надзвичайно раді, що Ви оцінюєте нашу картку та сервіс так високо😊
Проблема решена
KobaSergey 28 февраля 2024, 13:50
Добрый день.
18.02.2024 был расторжен договор о сотрудничестве по заявлению 1661533. На счету имеется остаток денежных средств в которых я очень сильно нуждаюсь. Сначала обещали что в течении 3х дней переведут остаток на предоставленные реквизиты в другом банке. Затем обещали что 27.02.2024 деньги будут переведены. Сегодня 28.02.2024 вообще не называют срок перевода моего остатка, только обещают мне что моя заявка передана на ускорение в обработке.
Банк полностью не выполняет свои обязанности перед клиентами. Ихним словам верить нельзя, банк мошенников и обманщиков. Никогда не открывайте счет в этом банке и упаси Бог туда положить хотя бы копейку своих денег, заставят пройти 9 кругов ада.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 февраля 2024, 14:15
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Проблема решена
Tolkushkin 28 февраля 2024, 13:07
Доброго дня!
Розірвав договір з АБанком, написав заяву на переведення коштів на інший рахунок 12 лютого, сказали очікувати кошти протягом 3 днів, вже пройшло 16 днів, щодня звоню та пишу на гарячу лінію, але відповідь одна й та сама.Говорять, щоб очікував, та точних термінів не говорять.Допоможіть з вирішенням цього питання!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 февраля 2024, 14:16
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Полезный комментарий
Tolkushkin 28 февраля 2024, 20:34
Дякую за миттєве рішення проблеми!
Проблема решена
Ekaterinanagorn 28 февраля 2024, 11:50
Наприкінці листопада замовляла декілька товарів на Aliepress (коштували від 150 до 500 Дол), деякі товари прибули без проблем, а декілька товарів були у використаному стані.
Я повернула їх до продавця, дочекалася поки продавець їх отримає, але гроші так і не повернули.
Я відкрила заявки на чаржбек в, А банку.
Надала всі чекі відправки, всі потрібні скріншоти, заповнила заяву.
Отримала відповідь що документів достатньо.
Через 10 днів почали приходити повідомлення «Прийнято рішення про відмову в оскарженні транзакцій "

В повідомленні вказали не існуючий пункт 3.22.
Причиною вказали (виберіть яка Вам сподобається)
одна з наступних ознак:

— транзакція визначена як ризикова;

— вимога споживача неправомірна або встановлена непричетність мерчанта (еквайра) до виникнення спірної ситуації;

— підозріла транзакційна активність по рахунку Держателя картки;

— зловживання можливістю оскарження операцій.

Хоча у платіжній системі Visa також є вимоги до проведення чаржбек.
Я виконала всі вимоги Visa, за часом відкриття чаржбека, за кількістю заявок, всі документи були надані правильно

Ця ганебна некомпетентність, А Банку просто жахлива.

Я буду продовжувати скаржитися в платіжну систему Visa.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 февраля 2024, 13:05
Добрий день!
Ми перевірили інформацію щодо описаної Вами ситуації.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
Банком прийнято рішення про відмову в оскарженні даних операцій відповідно до пункту 4.22:
«Банк має право відмовити в оскарженні платіжної операції, якщо, за результатом проведення розслідування по запиту Держателя картки на оскарження транзакції, була виявлена одна з наступних ознак:
— транзакція визначена як ризикова;
— вимога споживача неправомірна або встановлена непричетність мерчанта (еквайра) до виникнення спірної ситуації;
— підозріла транзакційна активність по рахунку Держателя картки;
— зловживання можливістю оскарження операцій.»
Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk
Вибачте за непорозуміння. Як Ви зауважили, пункт 3.22 було вказано помилково. Ми вже передали інформацію для виправлення. Зробимо все можливе, щоб дані непорозуміння більше не повторювались.
Полезный комментарий
Pumbovik 28 февраля 2024, 12:27
Вы диспут открывали на али или «просто вернули» на адрес продавца? Во 2-м случае шансы практически 0. В диспуте должны были предоставить адрес возврата. Нужно всю распаковку посылок снимать на видео и прикреплять к диспуту
karandeeva777 27 февраля 2024, 14:50
Місяць тому телефонним шахрая вдалося виманити в мене переказ коштів нібито на термінову медичну допомогу для побратима мого чоловіка. Я є клієнтом іншого банку, але Служба безпеки А-банку на моє звернення відреагувала дуже чітко і швидко. Мені важливо також було, щоб інші військові та їх родичі не «скинулися» на картку цієї нелюдини.
Дякую менеджерам, А банку -Івану, Оксані, Богдану, які приймали участь у моєму питанні; кошти повернули і мені вдалося задонатити їх в правильному напрямку.
після на 1,5 року тому назад, стала жертвою шахраїв.
При зверненні в свій банк, мені пояснили, що гроші перевели на карту А-банка.
Тому я звернулась в банк, мені детально розповіли, що треба зробити для повернення.
Я все зробила і навіть вже забула за ці гроші, тому що не мала ніякої надії, а тут на днях мені зателефонували з банку і повідомили, що мої гроши повернуть))))
Дякую за роботу і турботу, до всіх без винятку!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 февраля 2024, 15:11
Ми раді, що нам вдалося повернути Ваші кошти. Будьте обережніше 🍏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vesta2006 26 февраля 2024, 16:26
У відділенні міста Кам’янського, що на проспекті Свободи,49 працює чудовий спеціаліст Трофимчук Ольга. Дякую величезне за Вашу швидкість, компетентність та чудову посмішку!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 февраля 2024, 16:48
Дякуємо, що оцінили роботу нашого Співробітника. 🥰
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Milosha 26 февраля 2024, 15:07
1,5 року тому назад, стала жертвою шахраїв.
При зверненні в свій банк, мені пояснили, що гроші перевели на карту А-банка.
Тому я звернулась в банк, мені детально розповіли, що треба зробити для повернення.
Я все зробила і навіть вже забула за ці гроші, тому що не мала ніякої надії, а тут на днях мені зателефонували з банку і повідомили, що мої гроши повернуть))))
Дякую за роботу і турботу, до всіх без винятку!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 февраля 2024, 16:48
Ми задоволені, що вирішили Ваше питання. Будьте обережніше 🍏
Сергій Ільїнський 26 февраля 2024, 13:05
Звернувся з проханням у вирішенні питання щодо нарахування виплат соціальної допомоги з ПриватБанку на карту Абанку в зв’язку з тим, що перейшов на обслуговування з ПриватБанку на Абанк. Питання вирішилось на протязі декількох хвилин. Тепер буду очікувати чи справді гроші будуть нараховуватись чи нема ніяких помилок.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 февраля 2024, 13:17
Дякуємо, що обрали Абанк для обслуговування 🤗
neskoromiuk 24 февраля 2024, 13:23
Доброго дня! Сьогодні телефонувала до банку. Консультацію надавав менеджер Ігор. В мене було специфічне питання, в якому не могла ніяк розібратися. Ігор детально і грамоно мені все роз’яснив і проконсультував, достатньо швидко (без води) з приємним тоном і настроєм. Задоволення спілкуванням з ним і хочу відмітити високий рівень компетенції. Дякую за консультацію!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 февраля 2024, 13:53
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.8 44.6
USD 42 42.8
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.8 44.6
USD 42 42.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝