×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.8 | 44.6 |
USD | 42 | 42.8 |
Все курсы банка |
Не возвращают деньги.
Комментарии (8)
Залишав оцінку на 3 зірки, а її поміняли на 5
А-банк справді зв’язувався зі мною і питали деталі мого коментаря, уточнюючи, чи потрібна якась допомога, але допомога вже була не потрібна, саппорт все зробив. При цьому не згадували, що якщо я закриваю заявку, то оцінка змінюється з 3 на 5 і не питали, чи готовий я переглянути свою оцінку.
І оскільки змінити оцінку назад я не можу, залишаю оцінку в 1 зірку. (1+5)/2 = 3
Перепрошуємо, якщо у Вас виникли негативні емоції, стосовно описаної ситуації.
Інформацію, щодо підвищення оцінки у разі підтвердження вирішення питання, вказано у правилах сайту, а саме: «Якщо автор відгуку повідомляє, що банк вирішив проблему, до початкової оцінки відгуку додаються 2 бали.»
Комментарии (1)
Питання зміни деяких реквізитів на оплату
Суперрр банк! 24/7 є допомога служби підтримки, багато питань можна вирішити он-лайн. Менеджери завжди ввічливі, грамотно і швидко допомагають у вирішенні питань.РЕКОМЕНДУЮ! РЕКОМЕНДУЮ!
Комментарии (2)
Кредитні кошти
Я погодився і підключив. Але як виявилося це кредит на 36 місяців.
Я некористувався коштами та мені десь через тиждень приходить повідомлення в додатку про те що я нескористався кредитними коштами і можу одним дотиком повернути кошти та закрити це питання.
Чому я дуже зрадів! Я підтвердив що мені ці кошти непотрібні і в додатку це по надісланій формі банку підтвердив.
Після підтвердження було написано що за декілька днів банк закриє це питання та поверне собі кошти.
Але я закордоном і спостерігаю як банк сам списує свої кошти як кредитний платіж з комісією що місяця!
Зателефонував в підтримку там сказали що вони неможуть допомогти у вирішенні цього питання.
Банк оновив застосунок і пропала ця форма на закриття.
Зарас банк що місячно списує сам кошти з рахунку.
Це мене дуже обурює і засмучує в одночас!!!
Це більш схоже на шахрайську схему самого банку.
Взяли Ваше питання на контроль та перевіримо детально інформацію щодо цієї ситуації, за результатом Вас повідомимо.
Комментарии (1)
Обережно, банк знімає кошти клієнтів. Виводьте свої гроші.
Мене не попереджали про якісь коммісії в цій транзакції.
Потім через декілька хвилин приходить повідомлення:
Списання комісії за переказ на картку … -133,82грн
Дивлюсь виписку по тій транзакції: Комісія 0 грн.
Пишу в підтримку. Дуже довго чекав відповідь.
Пишуть: ну взагалі-то к нас можна тільки 100к грн переводити безкоштовно, а потім потрібно платати.
— Чому не попередили? Чому у виписці 0 грн комісія?
Ну вообщєто у нас є умови та правила з якими ви погодились. Тому платіть.
Виводжу кошти та блокую рахунок. Це не клієнторієнтовний банк. Це жага наживи за умови того, що написано мілким шрифтом в договорі. Можуть списати за будь-що без поредження.
Не раджу до користування.
АБанк24 — до 100 000 грн в місяць на одного клієнта (по всім карткам клієнта) комісія відсутня. Комісія 2% — при переказі власних коштів від 100 000 грн в місяць на одного клієнта, за рахунок кредитних коштів — 4%: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zelena_ua.pdf, також зазначена комісія доступна в застосунку АБанк24 в розділі «Тарифи». Банк завжди попереджає про комісію при здійснені переказу, після введення суми переказу, нижче, вказується комісія в залежності від введеної суми, також комісія є на екрані після проведення платежу, з можливістю скасування платежу. Будемо раді перевірити всю інформацію по цій ситуації, а також Ваші звернення до Служби підтримки. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Комментарии (4)
шахраї списали гроші
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. На момент звернення
до Служби підтримки, нашим Співробітником було сформовано заявку про
шахрайство та надано рекомендації, щодо подальших дій.
При перевірці, Співробітниками також встановлено, що списання
відбулось з іншої картки Абанк, що виключає причетність Співробітника
відділення. Банком встановлено високий рівень стандартів, тому
шахрайство з боку Співробітників недопустиме.
Після нами, одразу, було створено запит на оскарження даних
транзакцій, до Міжнародної платіжної системи. Стандартний регламент
оскарженння складає до 55 днів.
Будьте впевнені, що ми робимо все можливе, щоб забезпечити Вашу
безпеку та зручність у користуванні нашими послугами. Нам дуже важлива
Ваша довіра, і ми сподіваємось, що ця ситуація не вплине на подальшу
нашу співпрацю.
Комментарии (1)
А банк заблокував кошти з метою зписання 30 % сумми.
Я вже був радий, що через такий довгий термін, отримаю свої кошти і надав рахунок Райфайзен, але виявляється що цей банк разом з ПУМБом такі платежі не приймають. А які приймают, наприклад, А Банк 😳
Далі за переказ ізі банк списав з мене 20% (що ніде не було озвучено і зазначено і це нововведення) і перекинув гроші на, А Банк — який відразу заблокував мій рахунок і пише протягом 5-ти днів тереба надати ібан іншого банку і відправити далі, я так розумію хочуть списати з мене 30 % (про що я дізнаюсь з цього форуму навіть у відділені мені сказали, що закриття рахунку безкоштовне). Отримати кошти у касі я не можу, тільки переказ у інший банк, повернути платіж не можна. Підкажіть, що мені робити сума збиткі у цих банківськіх маніпуляціях 12000 грн. Це якийсь картельний зговір, може є юристи які займаються такими справами?
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Акцентуємо Вашу увагу, що тільки у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, на підставі підтверджених скарг, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі.
Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Я написав відгугук, тому що в чаті мені відповили, що з мене буде стягнуто коміссію у 30 %, але оператор, певно щось наплутала.
Мені прикро, що заблокували мій рахунок в, А Банк, було дуже зручно та вигідно користуватися для розрахунків в АТБ, але я розумію, що це було зроблено через ізі банк, який заблокував мої рахунки і підло тягнув час, робили вигляд, що прийняли мої пояснення, і все їх влаштовує, а з рештою звинуватили мене і списали 20% з рахунку (6000 грн) і відправили платіж в А Банк з коментарем: «відмова в обслуговуванні згідно ст. 15 Закону про запобігання та протидію легалізації доходів.»
Дякую за допогу у вирішені мого питання, до, А Банку претензій не маю, дуже професійно та лояльно виконали свої забов‘язання.
Комментарии (4)
Слова благодарности
Комментарии (1)
Сервис поддержки
😋
Комментарии (1)
Благодарность
Написать комментарий
Повернення коштів з картки шахрая
24.02.2024 звернувся до свого банку, але вони порадили звернутися до банка отримувача коштів (А-банку)
Як раз вирішувалась ця проблема з 24 по 29 лютого
29.02.2024 звернувся до А-Банку, і вони пішли на зустріч та повернули кошти.
Комментарии (2)
Купив АТБ-картку цього банку і шикую з знижками в АТБ
Комментарии (3)
A bank обманщики
18.02.2024 был расторжен договор о сотрудничестве по заявлению 1661533. На счету имеется остаток денежных средств в которых я очень сильно нуждаюсь. Сначала обещали что в течении 3х дней переведут остаток на предоставленные реквизиты в другом банке. Затем обещали что 27.02.2024 деньги будут переведены. Сегодня 28.02.2024 вообще не называют срок перевода моего остатка, только обещают мне что моя заявка передана на ускорение в обработке.
Банк полностью не выполняет свои обязанности перед клиентами. Ихним словам верить нельзя, банк мошенников и обманщиков. Никогда не открывайте счет в этом банке и упаси Бог туда положить хотя бы копейку своих денег, заставят пройти 9 кругов ада.
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Комментарии (4)
Не переводят средства на другой счёт
Розірвав договір з АБанком, написав заяву на переведення коштів на інший рахунок 12 лютого, сказали очікувати кошти протягом 3 днів, вже пройшло 16 днів, щодня звоню та пишу на гарячу лінію, але відповідь одна й та сама.Говорять, щоб очікував, та точних термінів не говорять.Допоможіть з вирішенням цього питання!!!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Комментарии (4)
Відмова в процедурі чаржбек (chargeback)
Я повернула їх до продавця, дочекалася поки продавець їх отримає, але гроші так і не повернули.
Я відкрила заявки на чаржбек в, А банку.
Надала всі чекі відправки, всі потрібні скріншоти, заповнила заяву.
Отримала відповідь що документів достатньо.
Через 10 днів почали приходити повідомлення «Прийнято рішення про відмову в оскарженні транзакцій "
В повідомленні вказали не існуючий пункт 3.22.
Причиною вказали (виберіть яка Вам сподобається)
одна з наступних ознак:
— транзакція визначена як ризикова;
— вимога споживача неправомірна або встановлена непричетність мерчанта (еквайра) до виникнення спірної ситуації;
— підозріла транзакційна активність по рахунку Держателя картки;
— зловживання можливістю оскарження операцій.
Хоча у платіжній системі Visa також є вимоги до проведення чаржбек.
Я виконала всі вимоги Visa, за часом відкриття чаржбека, за кількістю заявок, всі документи були надані правильно
Ця ганебна некомпетентність, А Банку просто жахлива.
Я буду продовжувати скаржитися в платіжну систему Visa.
Ми перевірили інформацію щодо описаної Вами ситуації.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
Банком прийнято рішення про відмову в оскарженні даних операцій відповідно до пункту 4.22:
«Банк має право відмовити в оскарженні платіжної операції, якщо, за результатом проведення розслідування по запиту Держателя картки на оскарження транзакції, була виявлена одна з наступних ознак:
— транзакція визначена як ризикова;
— вимога споживача неправомірна або встановлена непричетність мерчанта (еквайра) до виникнення спірної ситуації;
— підозріла транзакційна активність по рахунку Держателя картки;
— зловживання можливістю оскарження операцій.»
Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk
Вибачте за непорозуміння. Як Ви зауважили, пункт 3.22 було вказано помилково. Ми вже передали інформацію для виправлення. Зробимо все можливе, щоб дані непорозуміння більше не повторювались.
Комментарии (7)
Допомога в нестандартних ситуаціях
Дякую менеджерам, А банку -Івану, Оксані, Богдану, які приймали участь у моєму питанні; кошти повернули і мені вдалося задонатити їх в правильному напрямку.
після на 1,5 року тому назад, стала жертвою шахраїв.
При зверненні в свій банк, мені пояснили, що гроші перевели на карту А-банка.
Тому я звернулась в банк, мені детально розповіли, що треба зробити для повернення.
Я все зробила і навіть вже забула за ці гроші, тому що не мала ніякої надії, а тут на днях мені зателефонували з банку і повідомили, що мої гроши повернуть))))
Дякую за роботу і турботу, до всіх без винятку!!!
Комментарии (2)
Дуже дякую!
Комментарии (1)
Щодо повернення коштів
При зверненні в свій банк, мені пояснили, що гроші перевели на карту А-банка.
Тому я звернулась в банк, мені детально розповіли, що треба зробити для повернення.
Я все зробила і навіть вже забула за ці гроші, тому що не мала ніякої надії, а тут на днях мені зателефонували з банку і повідомили, що мої гроши повернуть))))
Дякую за роботу і турботу, до всіх без винятку!!!
Комментарии (3)
Вирішення питання
Комментарии (1)
Відгук про менеджера Ігора
Комментарии (3)