Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Настя Михальченко 27 ноября 2024, 21:10
Я написала і думала що треба буде чекати довго але ні меня майже зразу відповіли та допомогли, разом сиділи думали, дякую ще раз дуже приємно і просто))
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 ноября 2024, 9:39
Дякуємо за високу оцінку робити нашої підтримки. Надалі продовжуємо лише покращувати сервіс 🔥
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Golovata 27 ноября 2024, 16:44
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Крещатик, 190
Дякую за професіоналізм, завжди можна отримати якісні послуги.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 ноября 2024, 16:50
Завжди раді надавати найкращі послуги для Вас💚
Проблема решена
fortochka 26 ноября 2024, 15:52
С своего ФОП (с расчетного счета) перевел средства на личную карту АБанк, далее перевел свои деньги с Абанка на личную карту Привата, после чего Абанк заблокировал карту.
Дозвониться невозможно, на звонки не отвечают, автоответчик говорит, ваша карта заблокирована.
Тех поддержка в телеграмме так же полностью игнорирует мои сообщения.
Я скидываю полную последовательность своих действий, все квитанции, от куда деньги, с какого банка, от кого и т. д. Полное игнорирование абсурдной ситуации, банку безразличны клиенты.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 ноября 2024, 16:38
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.

Наразі банком проводиться аналіз фінансових операцій, для чого необхідно отримати запитану банком раніше інформацію. Наразі банком не було отримано уточнень на підставі яких обмеження буде знято. Нами було додатково відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер. Будемо раді допомогти з вирішенням питання після отримання уточнення
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юлия Юлия 26 ноября 2024, 11:28
Доброго дня!
Заблокували картку за перевищення ліміту на поповнення картки, щось мені не зрозуміло, який ліміт якщо в мене ще не досягло ліміту місячного? а банк, негайно розблокуйте 2700 гривень, ви не маєте право блокувати картку якщо ліміт ще є та ще й багато ліміту місячного…
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 ноября 2024, 13:58
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.

За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про розірвання ділових відносин. Прохання надати до банку інформацію запитану в прив'язаному месенджері задля дебетування коштів на рахунок іншого банку та закриття рахунків
Проблема решена
kirpichino 26 ноября 2024, 6:56
З 20.11.24 банк припинив нараховувати кешбек 1% на всі покупки. Колл центр абсолютно некомпетентний. Закриваю кредитний ліміт, а потім і картку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 ноября 2024, 12:31
Добрий день! Дякуємо за прийнятий дзвінок від нашого фахівця. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Усі Ваші звернення до нашої підтримки нами було зафіксовано до технічного відділу банку для детального перегляду. Нарахування кешбеку «Вигода» в банку має місячний ліміт в розмірі 1000 грн. Даний ліміт Вами було перевищено 19.11 після чого нарахування зупинилось. У разі перевищення ліміту нарахування буде відновлено автоматично з 01.12. Переглядати інформацію за умовами даної програми Ви завжди можете в àbank24 — меню Кешбек — Кешбек «Вигода» — «і» в правому верхньому куті. Ми будемо раді продовженню співпраці надаючи Вам лише якісний сервіс
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
stepanzhurilo 24 ноября 2024, 19:08
Було питання з приводу «плати частинами» написав через телеграм, все пояснили, швидко та зрозуміло, дякую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 ноября 2024, 19:35
Дякуємо за Ваш відгук і за те, що обрали наш банк! Ми вже передали Ваші слова подяки нашому співробітнику. Якщо у Вас з'являться додаткові запитання або Вам буде потрібна консультація, будь ласка, звертайтеся.
Проблема решена
Anginiko 23 ноября 2024, 9:24
Відповідь одна -очікуйте. А хто за мою комуналку оплатить. Дітей нагодує. Заморозили і аванс і заробітну плату. Як звернутись у поліцію.дуже погане враження
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 ноября 2024, 11:23
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
За результатами перевірки було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами.

Збільшений термін очікування в цій ситуації пов'язаний з завершенням операцій, раніше проведених за рахунком. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним!
Проблема решена
Cobra99 22 ноября 2024, 19:52
Пользовался Абанком около полу года. Всё было отлично: быстрые переводы, удобное приложение. НО вдруг, когда мне как обычно пришел перевод от человека — банк заблокировал счета и попросил показать документы о доходах. Когда я предоставил все документы, которые у меня были — сначала я не получал ответа сутки, а после чего мне приходит сообщение о разрыве отношений со мной. В сообщении с банка было одно требования (то есть документы), а в чат-боте совсем другое. Я хотел спросить что конкретно нужно и куда мне это скинуть, по итогу я звонил около 5-и раз на горячую линию и ни смог связаться с оператором. Вообще никак, что бы я там не тыкал. Это словами не описать… А в чат-боте, на мой вопрос — я получал просто авто-ответ бота про то, чтобы я отправил им документы. ВСЁ

Через 2 дня, то есть сегодня — я отправил документы им на почту, вайбер и телеграмм (всё что они просили).

Досих пор нету ответа и никаких сообщений.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 ноября 2024, 10:31
Добрий день!

Під час встановлення обмеження на рахунки Клієнт отримує повідомлення з інструкціями та має можливість надати всю запитувану інформацію. Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами.

Документи було отримано. Проте, ми не змогли опрацювати Ваші документи, оскільки вони не містять всієї необхідної інформації. Ми вже надіслали уточнення із деталями в месенджер який Ви обрали для спілкування з банком. Для можливості вирішити Ваше питання якомога швидше, просимо надати запитувані документи у відповідному форматі.
Олена Березнюк 22 ноября 2024, 9:45
При переказу коштів на карту, запросив відеопідтвердження, я так і не зрозуміла чи пройшла

Співробітники подзвонили, почали повишенним тоном говорити, погрожувати поліцією, на що я було приголомшена, ніколи не знала що банки таке роблять, якісь підтверждення, скарги.
Карту з грошима заблокували
Я тероризуючи підтримку майже кожен день, наслухалась брехливих відповідей, то дай підтверждення документами, а потім кажуть що скарги вже на ці операції, я ж кажу кому і чому я маю переказувати свої кошти, до мене ніхто особисто не звертався, а мені товар повернуть? де якесь підтвердження.
У банка одна відповідь: повереіть кошти
Але кому? за що? я так і не мала підтвердження
Ігнорують моє прохання про розірвання договору, кажуть що не можливо.
Я мати одиначка 2 річної дитини, вони ігнорують, чесно опускаються руки, але Ні, це мої кошти,і чому я маю повертати кошти СВОї, заробленні мозолями
Не хочу більше чути навіть про А-БАНК, тільки один оператор (вроді матвій)був адекватний,і не попугай як остальні.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 ноября 2024, 12:53
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі для розв'язання даного питання необхідно прийняти дзвінок від банку, проте з Вами так і не вдалось встановити контакт з вирішенням. Нами було відправлено особисте повідомлення. Прохання відповісти на нього
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
svetapototskaya 21 ноября 2024, 18:26
Провели відмінну консультацію з питань акції по депозитам
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 ноября 2024, 19:09
Нам приємно чути, що консультація була для Вас корисною. Ваше задоволення є нашою головною метою, і ми завжди прагнемо надавати найкращий сервіс.
Проблема решена
Dampirina 21 ноября 2024, 14:36
За час користування а-банком, а це майже 3 роки, ніколи не було проблем зі збільшенням, чи зменшенням кредитного ліміту, та з його виплатою. Але сьогодні мені відмовили в його збільшенні. Я розумію, що це на вибір банку. Але я не робила нічого для того, щоб зіпсувати свою кредитну історію.
Я написала в службу підтримки банку. Але там мені відповіли з відвертим сарказмом і не допомогли вирішити мою проблему. Консультант Надія, «велике вам дякую», якщо що то це сарказм 😉.
Виникло єдине бажання — більше не користуватись вашими послугами взагалі, хоча до цього взагалі проблем не було. Дякую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 ноября 2024, 16:40
Добрий день!

Нам прикро, що сталась така ситуація. Основною метою цього рішення є забезпечення фінансової безпеки та запобігання накопиченню боргових зобов’язань у період, коли можливості для регулярного погашення можуть бути обмеженими. Банк готовий розглянути інші фінансові інструменти або рішення які допоможуть уникнути додаткових витрат і забезпечать захист фінансових інтересів. Ви можете скористатися іншими видами кредитування: Розстрочка на витрати, Плати частинами або Швидка готівка.

Ми також перевірили ваше спілкування з оператором Надією і можемо повідомити, що порушень не виявлено. Причину відмови у збільшенні ліміту оператор озвучив у чаті. На цей момент, відповідно до рішення Банку, немає можливості встановити бажаний вами кредитний ліміт. Сподіваємося, що ця ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Проблема решена
seregaKontinent 21 ноября 2024, 1:46
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 135/2
При переводе между своими картами с АБАНК на Пумб
суммы в размере 1460грн 55коп,
чтобы оплатить коммуналку,
АБАНК заблокировал счёт
и указал причину, из-за
Финмониторинга, теперь
очень переживаю, сумма
хоть и небольшая, 2589грн,
но почитал, что АБАНК
берёт комиссию очень
большую с денег до 30%
при закрытии счета.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 ноября 2024, 14:21
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.

За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято про зняття обмеження, проте ми мусимо зауважити, що картку фізичної особи не варто використовувати для підприємницької діяльності для уникнення схожих обмежень. Також зауважимо, що банком не передбачено комісію в розмірі 30% у разі дебетування коштів після обмеження фінансового моніторингу. Така ситуація може скластись лише у випадку відповідності операцій за рахунком пункту 3.3.25 Умов та правил:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Проблема решена
yaroslav333 20 ноября 2024, 11:18
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 26
Я відкрив рахунок в, А банк, щоб розмістити депозит після закриття рахунків в іншій фінансовій установі. Кошти в суммі тридцять сiм тисяч п`ятсот двi гривнi тридцять копiйок прийшли на рахунок, А банк 19.11.2024 о 19:05:26 годинi, пiсля чого отримав повiдомлення о блокуваннi рахункiв.
Рано вранці 20.11.2024р. мені прийшло повідомлення про розірвання дiлових вiдносин, я відкрив мобільний застосунок і виявив лист з проханням в п`ятиденний строк (вiд дати отримання повiдомлення) надати заяву на переказ коштiв. Я надав в банк інформацію, стосовно заяви на переказ коштiв.
Всі спроби додзвонитись в банк чи отримати будь яку інформацію через службу підтримки не дали результат.На всі запитання одна відповідь: заповніть форму на закриття рахунків і надайте реквізити для переводу коштів в інший банк.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 20 ноября 2024, 17:11
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про завершення ділових відносин в рамках чинного законодавства та Умов і правил надання банківських послуг. Для дебетування залишків коштів необхідно до банку надати відповідну заяву, яку наразі отримано не було. Будемо раді провести дебетування коштів після отримання документів запитаних банком для цього раніше

!!!

Проблема решена
Blank97 20 ноября 2024, 5:52
Зачислила себе с терминала изи пей на свою личную карту, а банк деньги. 7000. После чего через 2 минуты карта была заблокирована. У меня ФОП. Оборота по картам в этом месяце не было и 10000. В итоге через пол часа мне звонит банк и говорят что со мной разрывают договор без объяснения причин. Как это без объяснения причин??? за то что я сама себе с терминала со своего же номера зачислила деньги??? Минфин, разберитесь, будьте добры, с этой установой. Как можно без объяснения причин разорвать договор, если я могу отчитаться за каждую транзакцию?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 20 ноября 2024, 9:11
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. Таке рішення банку є незмінним

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. В результаті ретельного аналізу банком було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Наразі дане питання вже є вирішеним, для отримання залишків коштів Ви можете звернутись до відділення банку
Проблема решена
Sergeyba 19 ноября 2024, 20:11
Добрый день, как связаться с тех поддержкой банка, сегодня открыли счет для оформления депозита, у родственника первой линии в вашем банке был депозит, закончился, перевели деньги, открыли депозит, потом карту заблокировали «привешенние лимита пополнения на месяц» предоставить документы о происхождении денег, без проблем, предоставили документы окончания депозита, квитанции перевода по реквизитам, документы родственных связей… сказали ок, подали на рассмотрение, в течении часа ответим, никто конечно не связался, написала в чат опять, узнать что решили, спрашивают опять о происхождении денег…такое ощущение что операторы не вникают в переписку, как можно связаться с компетентными работниками службы поддержки???
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 20 ноября 2024, 9:07
Добрий день! Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
За результатами такої перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про зняття обмеження. Запит документів в таких випадках є послідовним, проте у разі, якщо надані підтвердження не вказуватимуть Ваш офіційний дохід банк може повторно уточнити таку інформацію. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним!
Проблема решена
recxet 19 ноября 2024, 11:44
Почалося все с того, що я закривав рахунок в іншому банку за власним бажанням, закрили рахунок за пару днів. там були кошти, які мені перерахували по реквізитам на А-Банк. Як тільки кошти зайшли на А-банк — мені заблокували рахунок з метою перевірки на відмивання і тд. Заблокували усі картки, без порушення, бо так захотілось моніторингу шахрайбанку. В додатку був документ, куди я мав прикріпити документи, які просять, або рахунок будет закрито за рішенням банку. Я вирішив не чекати та закрити за власним бажанням, звернувся до підтримки, вони прийняли мою заяву на закриття рахунку, підтримка сказала очікувати до 24 годин регламентованого часу. Пройшов тиждень, ніяких новин немає, підтримка нічого не каже, тільки очікуйте, також підтримка вибачалась за порушення регламенту банка. На питання, чому не закрили рахунок — казали спочатку, що якась торгова точка не до кінця щось списала по рахунку, а потім вже говорять, що не закрили ще рахунок тому, що відділ фін моніторингу перевіряють клієнта, очікуйте. Так що мені очікувати, коли я вже написав заяву на закриття та перерахунок та надав реквізити. В мене немає ні єдиної причини залишатися клієнтом банку, навіть якщо після перевірки буде така можливість. Чому інші банки закривають рахунки після заяви за 1−3 дня, а тут морочать голову тижнями.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 ноября 2024, 15:40
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про завершення ділових відносин в рамках чинного законодавства та Умов і правил надання банківських послуг. Збільшений термін очікування в цій ситуації пов'язаний з завершенням операцій, раніше проведених за рахунком. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним!
Проблема решена
Akarmeliuk 19 ноября 2024, 0:37
16.11 мне в приложение Абанк пришло уведомление о штрафе за превышение скорости не по моей машине. Этот автомобиль никогда не был на меня зарегистрирован. Еще АБанк без моего ведома добавил все мои реальные машины в свое приложение. Не удивлюсь если мои персональные данные были слиты в добавок каким нибудь страховым компаниям.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 ноября 2024, 18:53
Добрий день!

Дякуємо за відгук! Ми перевірили Вашу ситуацію, авто було додано Вами особисто в розділ для оплати штрафів. В застосунку можна додавати автомобілі, навіть якщо вони Вам не належать, і саме тому вам було надіслано повідомлення про штраф. Також хочемо зазначити, що банк може використовувати інформацію з таких джерел, як база МВС, дані про штрафи ПДР та придбання страхування, щоб забезпечити зручність і актуальність сервісів для наших Клієнтів.

Наразі це авто видалене з системи, і Ви більше не будете отримувати подібні повідомлення. Ми цінуємо Ваш зворотний зв'язок і будемо раді продовжити співпрацю.
Проблема решена
Дана Р 18 ноября 2024, 14:25
Заблокировали счет в октябре, предоставили все документы, бот их не принимает! Он не работает, поддержка как попугаи говорят одно и тоже. В октябре уже блокировали счет, предоставили все квитанции, декларации, информацию по транзакциям, боролись полторы недели. Сейчас та же история, отвратительно работает поддержка, не один человек не может тебе ответить на вопрос и элементарно принять документы, на горячей линии 2 раза взяли трубку, потом повесили авто-ответчик…
абанк
Ответ банка
19 ноября 2024, 11:23
Добрий день!

Наданих Вами документів, на жаль, виявилося недостатньо для підтвердження доходу. Вам у повідомленні було зазначено перелік необхідних документів, які потрібно було надати для зняття обмеження.

Ми розглянули Вашу ситуацію індивідуально, врахувавши її особливості. Наразі обмеження з рахунку знято, і питання вирішено.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
slv7777713 17 ноября 2024, 0:23
Выражаю сердечную благодарность оператору Абанка Алине за квалифицированную, профессиональную и очень оперативную помощь мне при обращении 15.11.24 в 19.50 в Службу поддержки. Оценка ее работы заслуживает высшего балла, спасибо большое!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 ноября 2024, 10:19
Ми щиро раді, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням нашого оператора Аліни. Ми цінуємо вашу довіру і завжди готові допомогти вам у будь-яких питаннях. Сподіваємося на подальшу співпрацю!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lina0608 16 ноября 2024, 22:59
мені подобається відношення фахівців, А банку до своїх клієнтів.мені було не зрозуміло який мій мінімальний платіж і я написала в чат на протязі пару хвилин я отримала відповідь в повному обсязі, не отписку, а відповідь зі всима роз’ясненнями.все швидко та якісно.коли звертаєшся до інших банків такого відношення немає, то відповідаєш на купу непотрібних питань, то чекаєш відповіді.Велика вдячність фахівцям цього банку.Та взагалі є бажання закрити всі карти та працювати тільки з А-банком
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 ноября 2024, 8:41
Добрий день!

Наша команда завжди прагне надати швидку та якісну підтримку, і нам приємно знати, що Ви це оцінили. Ваші слова є для нас великою мотивацією продовжувати працювати на найвищому рівні.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.2
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.2
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝