Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Виктория Махинько 18 октября 2025, 19:16
Банк переходить з Mastercard на Visa і планує блокувати операції по старим карткам. Щоб отримати нову — треба їхати у відділення або платити за доставку, що незручно, якщо живеш далеко.

Цілий рік користувалась карткою, оплачувала покупки й комунальні, навіть взяла оплату частинами, щоб підвищити шанси на ліміт. У результаті — ліміту немає, а пропонують лише кредит готівкою з високими відсотками. Дуже розчарована.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 октября 2025, 7:55
Добрий день!

Банк обрав Visa як стратегічного партнера. Завдяки цьому партнерству банк зможе:
— швидше запускати нові сервіси;
— надавати кращі кешбеки та бонуси;
— зменшувати витрати та вкладати їх у розвиток сервісу.

Ваше питання з картою наразі вирішене. Ми завжди готові вислухати ваші побажання та пропозиції, адже ваша задоволеність є для нас пріоритетом. Дякуємо за ваше розуміння.
Полезный комментарий
Виктория Махинько 18 октября 2025, 20:21
Питання вирішено, дякую.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kingman0406 18 октября 2025, 13:15
Обнимали сказав что деньги на лечение, но на самом деле было все было обманом и мне помогали Алина и Валерия, особенно Валерия она очень хорошо помогла я доволен ее помощью, но пока ждём результата ещё не известно что будет
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 октября 2025, 14:41
Дякуємо за ваш відгук! Банк зробить все можливе, щоб ви змогли повернути кошти від шахрая. Рекомендуємо також звернутися до правоохоронних органів для написання заяви про шахрайство.
Минфин
Ответ администратора
21 октября 2025, 10:30
Відгук не зарахований (на 21.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Freedomsskys 18 октября 2025, 0:19
Очень оперативно открыти счёт, лучшие в своем деле. Я находился в море и мне нужен срочно валютный счёт, сказал что Киевстар не ловит. Переадресовали меня на Вайбер прошол регистрацию с ихней помощью открыл счёт буквально за 15 минут. Спасибо команде Абанк 24
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 октября 2025, 8:04
Дякуємо за відгук та високу оцінку професійності наших фахівців 💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kiev22 16 октября 2025, 1:39
Велика подяка команді Абанку! Ми разом пройшли через багато чого і в 90% випадках — мені не відмовляли.
Щиро дякую за оперативне вирішення питань людяне ставлення до клієнтів. Приємно, коли банк не просто виконує свою роботу, а дійсно турбується про людей. Ваша підтримка, ввічливість і швидкість реакції заслуговують окремої поваги.
Радий бути вашим клієнтом!
Дуже оперативно та швидко вирішили питання з реструктуризацією моєї картки на період воєнного стану як військовослужбовця. Велика вдячність!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 октября 2025, 8:37
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що Ви з нами й відзначили роботу команди. Бережіть себе💛💙
Минфин
Ответ администратора
18 октября 2025, 9:16
Відгук не зарахований (на 18.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Валентина Твардієвич 14 октября 2025, 21:02
Отделение по адресу: Киев, ул. Лаврухина, 3
Чи можна любити банк? Чи можна бути задоволеним банком? Я особисто кажу: ДА!!! Тут дуже хороший, просто відмінний, сайт по роботі з клієнтами, віртуальний банкінг, який дозволяє легко, швидко і прозоро виконати любу оґфінансову операцію! Якщо щось не виходить — служба підтримки працює цілодобово, де банківські фахівці досконало допоможуть вирішити проблему, надавши професійну консультацію. Коли приїздиш у відділення, тебе завжди тепло зустрічають професійні фахівці, які швидко вирішують проблему на місці. Я просто в захопленні від цього банку, про що не можу сказати за інші банки, бо різниця в обслуговуванні — як між небом і землею! Я бажаю банку процвітання і успіху, щоб у нього були одні задоволені клієнти!!! Це ж так прекрасно!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 15 октября 2025, 9:16
Добрий день! Дякуємо Вам за такий теплий та зворушливий відгук. Раді, що можемо надати рівень сервісу, завдяки якому Ви отримуєте лише позитивні враження. Ви надихаєте нас. Працюємо над тим, щоб продовжувати дарувати посмішки 💚
Минфин
Ответ администратора
20 октября 2025, 14:13
Відгук не зарахований (на 20.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Artssoff 14 октября 2025, 13:21
Отделение по адресу: Киев, ул. Анны Ахматовой, 5
Привіт, отримав кошти на свій рахунок, робив вивід п2п з крипто валютної біржі, після отримання коштів — заблокували рахунок.
Запросили документи, що підтверджують операцію і т.д — я надав.
Після цього розірвали стосунки між банком і мною в односторонньому порядку, я написав заяву — далі сказали, що в мене є на рахунку незакінчені операції за якими деякі кошти перебувають у резерві, після списання цих транзакцій, банк перерахує кошти які залишилися на рахунку, на ваші вказані реквізити.
І так сьогодні 14.10.2025 — резерву вже ніякого немає, сьогодні все перевірив через податкову, але тепер при спробі зателефонувати, або ж написати оператору для уточнення інформації, їх БОТ що в текстовому форматі, що в дзвінку спамить одне і теж саме — Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 1 дня. Будь ласка, очікуйте на рішення.
Хоча заявка була підтверджена одразу і після перевірки, просто попросили зачекати закінчення резервування коштів.

Рахую, що вони просто не користуються коштами, напевно усіх клієнтів, тупо дуже розумні шахраї, утримують незаконно кошти клієнтів і тянуть час.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 октября 2025, 16:25
Добрий день!

Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів. В результаті даного аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин.

Наразі Ваше питання є успішно вирішеним. Будемо вдячні за підтвердження розв'язання питання на платформі
OlenaSM 14 октября 2025, 10:40
За просрочені 240 грн, дзвонять кожен день по 3−5 р. з різних номерів, у вихідні.
Коли сказала, що погашу 15 числа, то все одно дзвонять до цього числа, пишуть у Вайбері, налякають, хоча знають, яке зараз становоще у людей, фінансово, психологічне, емоційне. Сплачу- і більш їх послугами, користуватись не буду! і не раджу.
В іншому банку (не буду говорити, в якому) борг навіть більш, ніяких дзвінків, терору.
Сама в додатку бачу, і сплачую. А в А-банку, якийсь жах просто!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 октября 2025, 13:37
Добрий день!

Ми розуміємо Ваше занепокоєння і емоційний стан, спричинений фінансовими труднощами. Зауважимо, що фахівці банку дійсно можуть зв'язуватись з Вами за офіційними каналами комунікації, проте такий зв'язок має виключено інформативний характер та не виступає тиском чи погрозами.

Ми завжди раді розглянути можливі варіанти вирішення питання. Ми вже написали Вам у приватні повідомлення і чекаємо на відповідь.
Azikoz 13 октября 2025, 20:17
Це, без перебільшення, найгірший банк, з яким мені доводилося мати справу. Через форс-мажорні обставини було здійснено неправильний переказ коштів. Людина, яка випадково отримала гроші, не могла їх повернути через ліміти, встановлені Національним банком України.

Після двох годин переговорів з представниками А-Банку ми так і не отримали жодного результату. Банк запропонував два можливих варіанти вирішення:
1. Відправник має звертатися з проханням ініціювати процес повернення.
2. Отримувач має звертатися до банку для повернення коштів.

Ми випробували обидва варіанти — і жоден не спрацював. У першому випадку банківські працівники заявили, що повернення можливе лише за зверненням отримувача. У другому — що повертати кошти повинен ініціювати відправник. Тобто банк фактично «перекидав» відповідальність з одного боку на іншу, не надаючи жодного реального рішення.

Протягом усього часу спілкування менеджери вели себе непрофесійно, постійно переривали розмову, відмовлялися продовжувати спілкування, не пропонували альтернатив і намагалися повністю зняти з себе відповідальність.

Хоча ситуація є форс-мажорною, і ми як клієнти не маємо технічної можливості самостійно вирішити її через обмеження НБУ, банк не виявив жодного бажання допомогти.

Оцінка обслуговування — 1 із 5.
Банк абсолютно не клієнтоорієнтований, працівники не знають власних процедур — кожен говорить різне, суперечачи попередньому співробітнику. Жодне рішення не доводиться до кінця, навіть коли воно виглядає логічним.

Не рекомендую користуватися послугами цього банку. Ваші гроші можуть зникнути в одну мить, і допомоги ви не отримаєте.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 октября 2025, 16:07
Добрий день! Щиро перепрошуємо за незручності, які виникли під час вирішення вашої ситуації.

Хочемо повідомити, що нам вдалося зв’язатися з отримувачем коштів, і ваше питання було успішно вирішено — кошти, які були помилково зараховані, вже були повернуті.

Щодо вашого досвіду спілкування з нашою підтримкою, ми приносимо вибачення за те, що розмова залишила неприємні враження. Наша мета — забезпечити зручне обслуговування та допомогу для всіх клієнтів. Ми обов'язково звернемо увагу на вашу ситуацію, щоб кожне звернення залишало лише позитивні емоції.

Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
Проблема решена
Kateryna46 10 октября 2025, 23:21
Робила поповнення карти через термінал а-банку. Одну купюру взяло без проблем, другу зажував термінал. На карту прийшла тільки тисяча гривень, зажовані 500 не прийшли. В службу підтримки дзвонила десь годину, вони переводять на іншого фахівця, хвилин 5 грає музика і потім просто вибиває. Десь на десятому повторному дзвінку ніби склепали заявку у відповідний відділ, проте кошти на рахунок так і не прийшли. Звернення в чат також результату не дало, оскільки вони брешуть і кажуть, що їм треба 5 днів для вирішення питання. За квартиру мені заплатять працівники цього недобанку? Чи можливо вони оплатять відсотки за кредитом, який я не змогла погасити завдячуючи їм? Нікому не рекомендую цей банк, це просто щахраї, які привласнюють чужі кошти.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 октября 2025, 13:28
Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук і щиро вибачаємося за незручності, які виникли під час поповнення картки. Зверніть увагу, що інколи через навантаження час з'єднання з оператором може займати трохи більше часу, ніж зазвичай. Розуміємо, як важливо для вас вирішити це питання, і запевняємо, що ми робимо все можливе, щоб повернення коштів відбулося в найкоротші терміни.

Ваше питання вже в роботі, і як тільки воно буде вирішено, ми обов'язково вас повідомимо. Дякуємо за ваше розуміння!
Михайло Пилипчук 10 октября 2025, 16:34
Користувався А-Банком з 2022 року. У 2024 році через лікування та втрату роботи фінансове становище різко погіршилось. З листопада 2024 року неодноразово звертався з проханням про реструктуризацію (понад 6 заяв і кілька звернень через відділення), але банк системно відмовляє, посилаючись на НБУ № 18, і не пропонує жодних реальних рішень, навіть під час триваючих судових процесів.

Борг зріс понад 419 тис. грн, з яких понад 100 тис. — пеня та штрафи. Працівники банку неодноразово лякали кримінальною відповідальністю (ст. 190 ККУ), говорили, що реструктуризація недоступна при простроченні, і вже кілька місяців погрожують передачею боргу колекторам.

Такі дії створюють сильний психологічний тиск — після спілкування з працівниками банку нервова система та психічне здоров’я реально потребують лікування.
Банк відмовляє у реструктуризації як при оплаті всіх мінімальних платежів, так і при наявності прострочень, фактично позбавляючи можливості цивілізовано врегулювати борг.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 октября 2025, 17:58
Добрий день!

Ми розуміємо Ваше занепокоєння і емоційний стан, спричинений фінансовими труднощами. Раніше банком дійсно було неодноразово надано відповідь на запити з питання можливого перерахунку заборгованості.

Зауважимо, що фахівці банку дійсно можуть зв'язуватись з Вами за офіційними каналами комунікації, проте такий зв'язок має виключено інформативний характер та не виступає тиском чи погрозами.

Ми завжди раді розглянути можливі варіанти вирішення питання. Проте, для розв'язання даного прикладу прохання вносити кошти відповідно до чинної угоди.
Holovina1977 9 октября 2025, 21:12
Я Головіна Ірина, є клієнтом А-Банку з 2021 року міста Маріуполя. Усі комунальні платежі проплачували тільки через А-Банку, якщо щось було мені не зрозуміло співробітники банку завжди приходили на допомогу, якщо я до них зверталася.Протягом трьох з половиною років знаходжуся змушена за кордоном. Кілька років у Бельгії та Люксембурзі.На будь-які питання щодо продовження терміну дії картки або За допомогою нової вертикальної картки.По крокові пояснюють і залишаються на зв’язку до моменту отримання підтвердження активування карти. А-Банка залишається ниточкою, яка тобі нагадує, що я громадянин України і ніколи не покине.У такий важкий період для нашої країни, співробітники А-Банку роблять величезну роботу. Нам біженцям з України.Дуже вдячна банку за професіоналізм та розуміння.Ви найкращі.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 октября 2025, 9:40
Добрий день! Ваш відгук нас зворушив. 💚 Дякуємо за високу оцінку нашої роботи та що залишаєтесь з нами протягом стількох років. Ми завжди поруч, де б Ви не були, і раді, що наша робота допомагає Вам відчувати зв'язок з Україною 🔗
Vikaww2007 8 октября 2025, 20:45
Хочу подякувати А-Банку за швидке та справедливе вирішення мого питання. 💫
Зверталася зі скаргою щодо ситуації з відкриттям кредитної картки — банк детально розібрався, оперативно розглянув звернення та вирішив його на мою користь.
Я дуже задоволена якістю сервісу, уважністю працівників і людяним підходом.
Тепер з упевненістю можу сказати — А-Банк дбає про своїх клієнтів, і я з радістю буду рекомендувати його іншим. ❤️
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 октября 2025, 8:31
Нам дуже приємно, що ви відчули турботу й підтримку. Саме для цього ми й працюємо💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svetik1978 8 октября 2025, 15:59
Отделение по адресу: Днепр, ул. Шевченка, 59
Если б можно было бы поставить 10 звёзд то я бы их поставила)))
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 октября 2025, 16:23
Добрий день! Вдячні за високу оцінку 🔥! Завжди прагнемо, щоб наші консультації були максимально зрозумілими та такими ж теплими, як Ваш відгук 💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
bohdanpokhidnia 8 октября 2025, 11:57
Отделение по адресу: Полтава, ул. Европейская, 63
Надали гарну підтримку з приводу замовлення валюти для обміну в касі відділення.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 октября 2025, 12:16
Добрий день! Вдячні за приділений час та високу оцінку професійності наших фахівців 💚
Проблема решена
Roman Pavlivets 8 октября 2025, 8:27
Добрий ранок. Отримав 2 перекази на 4900 і 3700, одразу ж отримав блокування карти до надання документів. Надав 2 квитанції але тепер змушений чекати 3 дня поки зі мною зв’яжуться.
Чи можна це якось пришвидшити?
Сума отриманих коштів що місячно не перевищує 5−15 тисяч, по лімітах завжди все гаразд але перевірка вже не вперше. Я так розумію що перевищив максимальну одноразову суму по надходженнях чи як розуміти такі блокування?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 октября 2025, 11:21
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. Наразі Вами було отримано дзвінок від банку, в якому було надано вичерпну інформацію про рекомендації для розв'язання питання. Очікуватимемо на запитану інформацію.
DerunIvan 6 октября 2025, 18:14
Дуже задоволений сервісом A-Банку! Нещодавно не міг зрозуміти, куди саме списались кошти — звернувся до підтримки, і мені дуже швидко все пояснили. Виявилось, що це було через специфічну систему оплати громадського транспорту. Приємно здивований швидкістю реагування й людським підходом працівників. Дякую, що допомагаєте розібратись у будь-якій ситуації! 💚
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 октября 2025, 18:30
Дякуємо за ваш чудовий відгук! 💚
Noodles 3 октября 2025, 21:41
В цілому банком задоволений — мобільний банкінг доволі зручний, підтримка відповідає швидко, є відділення в різних містах. Хотілося б більше сучасних терміналів як в ПриватБанку — на видачу і прийом великих сум. Також не завжди розумію відповіді підтримки, хотілося б інколи більш розширені відповіді, але в цілому все окей. Доставка карт по новій пошті дуже довга — 5 робочих днів, також би хотілося тут покращити, оскільки карта навіть не персоналізується.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 октября 2025, 10:46
Дякуємо за змістовний відгук!

Наші банкомати працюють як на зняття, так і на поповнення готівки. Ми постійно розширюємо їхню мережу, щоб вам було ще зручніше.
Переглянути адреси банкоматів можна у мобільному застосунку A24, обравши: «Інше» → «àbank-мапа» → «Банкомати». Натиснувши на потрібний банкомат, ви зможете побачити «Графік доступності».

Щодо доставки карток — ми зазначаємо максимальний термін. Відправлення здійснюється у робочі дні, а швидкість доставки вже залежить від логістики Нової пошти та вашого міста.

Ми обов’язково врахуємо всі ваші зауваження. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Noodles 3 октября 2025, 20:32
Обрав банк щоб отримувати зарплату без комісії за зняття готівки. Отримав зарплату, але при знятті готівки комісія 0.9% Я перед отриманням зарплати уточнював у банку, мене завірили що цільові кошти зараховуються без комісії. Зараз я отримав відповідь, що я повинен сказати бухгалтеру, щоб він перевів підприємство з 5000 людей на зарплатний проєкт Абанку, для того щоб я знімав кошти без комісій. Це взагалі реальні умови? Не рекомендую банк для отримання цільових коштів.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 октября 2025, 10:35
Дякуємо за відгук!

Без комісії можна знімати цільові кошти: зарплату, відпускні, лікарняні, матеріальну допомогу, премії, відрядження тощо.

У вашому випадку зарахування відбулося як звичайний платіж за реквізитами, тому система не визначила його як «цільовий». Через це застосувалася стандартна комісія за зняття особистих коштів згідно з тарифами картки — 0,9%.

Щоб надалі отримувати зарплату без комісії навіть без зарплатного проєкту, достатньо оформити заяву про переведення зарплати у застосунку:
àbank24 → Інше → Поповнити картку → Зарплата. Після цього потрібно лише передати підписану заяву бухгалтеру вашого підприємства. Бухгалтер зможе перевести виплати на картку нашого банку, і подальші надходження зараховуватимуться як цільові.
Здравствуйте, я давно хотела закрыть счёт в банке, но как только я связалась со службой поддержки, и объяснила что мне нужно, мне очень, очень быстро помогли с решением моего вопроса. Очень благодарна за помощь. Спасибо Вам огромное. Вы лучшие)))
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 октября 2025, 13:01
Нам дуже приємно, що ви задоволені нашою допомогою 😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yulipopova 1 октября 2025, 18:07
Користуюсь переказами SePA, зазвичай буває добре, але іноді щоб отримати свій переказ треба тільки писати скаргу в Мінфін. Обіцяють тримати переказ 200 євро до 5 дней. Я цей переказ роблю вже 2 роки, заробила гроші за кордоном і мені треба гривня, щоб допомогти матусі купити слуховий апарат. Тепер прошу свої кошти в банку, який їх обіцяє дати через 5 днів. Вже була така ситуація в серпні, обіцяли тримати кошти 7 днів. Після скарги у вас, зарахували впродовж півгодини.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 октября 2025, 18:53
Добрий день!

Перевірили інформацію за Вашим зверненням. Причиною затримки зарахування переказу могла стати масова технічна складність, яка виникла в банку під час обробки переказу. Цю інформацію ми наразі перевіряємо.

Питання щодо зарахування переказу вже перебуває в роботі, і ми обов’язково зв’яжемося одразу після його вирішення.

Щиро перепрошуємо за доставлені незручності та дякуємо за розуміння.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝