Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Levshaaa 18 октября 2024, 18:20
Завжди все платила вчасно, але виникла складна ситуація і проблеми з оплатою, це єдиний банк який не надав реструктуризацію та не пішов на поступки тільки фіксує відмову від оплати в той час як я не проти погасити борг. Але немає можливості таку суму одразу внести. Я розумію, що винна сама і мала розраховувати на свій фінансовий стан, але до цього проблем не було і все платилось вчасно, наразі ж необхідність у реструктуризації, але на жаль банк не бажає вирішити питання мирним шляхом. Як тільки погашу борг закрию усі картки у цьому банку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 октября 2024, 20:05
Добрий день!

Банк завжди відкритий до пошуку рішень, які враховують індивідуальні обставини Клієнта. Ми вдячні за прийняти дзвінок та надану інформацію. Зараз питання перебуває в роботі у відповідальних фахівців, і ми обов'язково зв'яжемося з Вами для надання подальших роз'яснень одразу за вирішенням.
Полезный комментарий
Levshaaa 19 октября 2024, 11:13
Дякую, питання швидко вирішили 🙏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Khikmatula 18 октября 2024, 12:36
Дуже вдячний працівникам банку, а особливо службі підтримки клієнтів. Користуюсь послугами банку декілька років, жодної скарги на роботу немає. Було багато питань але все вирішувалось навіть без втручання моєї нервової системи. Хай буде в Україні більше таких установ.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 октября 2024, 12:45
Дякуємо вам за теплі слова! Ми дуже раді, що ви задоволені нашими послугами та роботою служби підтримки. Ваші позитивні відгуки надихають нас працювати ще краще. Ми завжди готові допомогти Вам. 💚🔥
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pavlo2004 17 октября 2024, 22:22
У відділенні банку навішали карт, а вирішити проблему не допомогли, спеціаліст Назар чисто в соло все рішив, красава
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 октября 2024, 9:55
Добрий день! Чудово, що Назар швидко розібрався з питанням! Для уточнення деталей ми вже написали Вам в особисті, щоб усе ретельно перевірити😊
Минфин
Ответ администратора
22 октября 2024, 19:20
Відгук не зарахований (на 22.10.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
NinaG777 17 октября 2024, 16:49
15 октября с помощью IBAN я отправила со своего счета Укрсиббанка на свой счет в А-банке 70,000 гривен с целью открытия депозита «Online».

После зачисления суммы на счет А-банка карта была заблокирована, сумма не доступна.

Я обратилась в поддержку банка, но к сожалению с менеджером переговорить не представляется возможным. Отвечает только Бот.

Предоставила боту платежку с моего счета Укрсиббанка о сделанном переводе. Сообщила что это мои сбережения.

В ответ только шаблонные ответы бота, а на мою просьбу со мной связаться — тишина.

После всего этого, никакого желания открывать депозита в А-банке у меня.

Такая ситуация у меня впервые при взаимоотношениях с банками. С другими банками такого никогда не было.

Хочу вернуть свои деньги обратно на Укрсиббанк, закрыть счёт в А-банке и больше не связываться с А-банком.

Как это сделать?

P. S.
У меня сложилось впечатление, что банк намеренно хочет присвоить мои сбережения в эти не простые времена в Украине.
В Украине война, а они деньги замораживают клиентов, чтобы мне их не отдать.
Позор таким действиям банка!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 октября 2024, 19:26
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для розв'язання даного питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0007kotusichek 16 октября 2024, 22:57
Отделение по адресу: Львов, ул. Гетьмана Мазепы, 1
Відкривав вчора депозит у цьому відділенні. Спокійна обстановка, ввічливий та приємний персонал, мінімальна кількість людей… Бракувало лише лаунж музики…🙃
Працівник відділення Оля, з таким гарним та ніжним голосом, професійно проконсультувала та надала всю необхідну мені інформацію по всіх запитаннях, а також допомогла відкрити депозит та активувати всі потрібні налаштування на картці. Дякую вам, Оля!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 октября 2024, 9:07
Дякуємо, що обрали нас! Лаунж музика — чудова пропозиція, візьмемо до уваги😊
Ілля Довгошиєнко 16 октября 2024, 18:54
Вчера вечером перевела мне девушка моя 5000 через терминал и 550 гривен со своей личной карты.После чего поступила блокировка счёта. Я нажимаю принять видео-звонок. Подключаеться оператор-хам и я спрашиваю в чем дело. Мне ответ не дают, а спрашивают или мне знаком какой-то человек. После чего, я дал не однозначный ответ, что возможно знаком, так как имею много знакомых. И мне сказали, ну раз вам знаком этот человек. То вы должны повлиять на его решение о возврате. А пока не повлияете, то ваша карта будет заблокирована. Что за цирк происходит? Я с этим человеком не знаком лично. И почему я должен со своих денег за кого-то что-то возвращать?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 октября 2024, 19:23
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки Вам буде адресований дзвінок. Прохання відповісти на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
0508033032 16 октября 2024, 14:52
Всем привет в любое время года, в любое время суток и кто бы гдебы не находился!

Зочу поделиться с тем, как я сталкнклась с А-банком и что из этого вышло.
Так вот. С А-банком я знакома уже несколько лет. Моей мл.дочери необходимо было ехать на Чемпионат Украины по лёгкой атлетике, но была обязательно необходима страховка. Банков в городе много, но вот какому банку же довериться в данном вопросе, было сложно сделать выбор.
В отделение банка, в котором я была много лет тогда клиентом, получающая соц.пособие, было далеко от меня, а времени в обрез.
Несколько отделений трёх банков было недалеко от меня. Как говорится, выберай любой. Приват-банку не доверяю, Ощадбанк тоже что-то ни то. А вот А-банк меня весьма заинтеиесовал. Да и отделение совсем рядом, можно сказать под боком, т.е.в соседнем доме. К тому же репутация, как и отзывы местных жителей, весьма хорошая.
И вот я в отделении банка. Приятная обстановка, позволяющая расслабиться морально, чисто, просторно, скромно, вежливость сотрудников и простая, искренняя улыбка в лицах. Это все очень располагает к себе.
И вот я уже сижу за столиком, оформляется страховка, даются пояснения, открытие счёта (карты) и т. д. Всё быстро, просто и с пониманием. Всё это вызвало в душе доверие. В такое место всегда хочется вновь зайти, т.б.и коммунальные услуги вполне удобно оплачивать, нет огромной очереди, а если и непонятно что-то, то без раздражения всегда подойдут и подскажут. В наше время вежливость и человечность уже, увы, редкость.
Вот так прошло мое первое знакомство с А-банком и я этому очень рада.
Естественно, это не был единственный раз, когда я обращалась в это отделение банка. И всегда культурно, вежливо и радушно. Даже просто всегда хотелось зайти и сказать: «Здравствуйте и хорошего всем дня! Клиентов хороших по-больше!» в ответ на приятное обслуживание.
И вот пришло ни лёгкое время для всех. 2022 год. И я очень рада, что являюсь клиентом А-банка. Я не пожалела ни одного дня, что выбрала этот банк!!! По любому вопросу всегда я получаю ответ, всегда могу нпереспросить, если в чём-то до конца не разобралась. Даже по вопросам моих двух дочерей, которые в 2022 г. стали также клиентами данного банка, я также получаю ответы и помощь в решении всего.
А также очень радует, что сотрудники А-банка даже при общении в чате весьма открыты и отзывчивы, внимательны и добродушны!
Мои дочери тоже очень довольны А-банком. Сотрудники банка помогли также моей ст.дочери восстановить карту. А мл.дочь, как и я, при финансовой возможности свободно пользуемся услугами банка в переводе средств на заказы книг и иных необходимых товаров, благотворительность, оплаты за услуги и при покупках.
Благодаря этому банку, мы не чувствуем себя отделёнными от дома!

А-банку в лице его всех сотрудников огромное спасибо!!!🤗🤗🤗❤️❤️❤️🌹🌹🌹
А-банк очень хороший иивежливый, честный и добросовестный банк! Все сотрудники МОЛОДЦЫ!
Дай Бог вам всем мира, добра, здоровья, благополучия, хороших клиентов и Божией помощи!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 октября 2024, 15:13
Щиро дякуємо за ваш відгук! Ми дуже раді, що ви та ваша родина задоволені обслуговуванням в àbank. Ваша довіра та позитивні емоції — це найвища нагорода для нашої команди.
Ми завжди готові допомогти і зробити ваш досвід ще кращим. Дякуємо, що обрали нас! 💚
Проблема решена
Tolik2018 16 октября 2024, 4:25
Доброї ночі мені прийшли кошти 20000 тисяч потім 30000 банк блокує карту обмеження оплата тільки в торговельних точках потім зовсім блокує карту звоню в банк кажуть надати документи гроші прислали с термінала на той момент не було квитанції зараз вона є ну коли подзвонили в банк сказали що можна без підтвердження отримати кошти після розірвання договору я захотіла розірвати договір всі заяви заповнила правильно про розірвання і повернення коштів сказали чекати добу чекала добу кошти не прийшли сказали черга чекаю другу добу пишу кажуть черга кажу що в мене є квитанції про ці поповнення кажуть договір розірваний це остаточне рішення чекати зарахування в районі доби опять чекаю опять коштів не має скажіть що робити щоб вернули кошти йти до нотаріуса і в суд чи що? Була в відділенні сказали звонити на горячу лінію там кажуть чекати добу уже пройшло скільки часу коштів не має всі заяви указані вірно
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 октября 2024, 12:52
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. В обраний для спілкування з Банком месенджер Вам було відправлено повідомлення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для розв'язання даного питання.
VOVA0990 15 октября 2024, 9:46
Заблокували кошти за відшкодування по еквайрінгу, по сплину терміну 180днів відмовляються повертати, при цьому заблокували рахунок ФОП без пояснення, щоб відшкодувати кошти шантажують на комісію в 30%
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 15 октября 2024, 15:03
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування рахунку або відшкодування за еквайрингом. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Та в пункті 3.3.7 за посиланням:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-510/?lang=uk

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку з детальним роз'ясненням щодо Вашого питання та подальшими рекомендаціями.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
hattabich 11 октября 2024, 19:49
Сьогодні «пощастило» стати суб'єктом аферистичного домагання. Аферисти виманили кошти з мого рахунку (. З’ясував що вони використовують картку А-банку, і звернувся до відповідної служби банку, що б хоча б завадити подальшій діяльності кримінальних осіб.
Однак, завдяки неймовірній гарній роботі працівників А-банку, мої кошти були мені повернуті в самий оперативний термін.
Величезний респект і подяка всій команді А-банку!
МОЛОДЦІ!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 октября 2024, 19:57
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно знати, що Ви задоволені нашою роботою. Ми завжди прагнемо надавати найкращий сервіс і допомагати нашим клієнтам у будь-яких ситуаціях.
Минфин
Ответ администратора
13 октября 2024, 16:57
Відгук не зарахований (на 13.10.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Supermaxua 11 октября 2024, 15:45
Дуже швидко вирішилось питання про ненарахований кешбек. Інженер підтримки дуже кваліфікована і приємна людина.
Дуже дякую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 октября 2024, 15:59
Дякуємо за ваш відгук! Нам приємно чути, що ви задоволені роботою нашої команди. Ваші слова надихають нас на подальше покращення обслуговування.
Vladyslavvv 11 октября 2024, 12:45
Зв’язався із службою підтримки в телеграмі із простим питанням — «не активуються категорії кешбеку, що не так»?

Поради були дуууже погані, ніби мені відповідав не працівник банку, користувач.
Наприклад, пропонували мені відкрити ще одну картку, хоча причина була не в цьому.

Коротше кажучи, людина, яка мені відповідала взагалі ненавчена і не знала, що відповісти, тому писала непотрібні речі, які в результаті забирають дуже багато часу. Питання було елементарне, на яке можна було б відповісти одним повідомлення, якщо працівник знав свою роботу, а ми вирішували питання понад 2 години)))

Якщо хтось читає ці відгуки, скажіть на яку пошту надіслати вам скріншоти переписки, щоб ви переконалися в некомпетентності працівника абанку
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 октября 2024, 13:39
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Нам прикро, що сталась така ситуація за Вашим зверненням до нашої підтримки. Нами вже було проведено роботу з фахівцями для уникнення схожих непорозумінь у майбутньому.

Для успішної активації кешбеку в застосунку має бути обрано дві категорії від банку, а для його нарахування достатньо однієї кредитної картки. Ваше питання є вирішеним. Ваш відгук допомагає покращувати наш сервіс
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
tereshchak 11 октября 2024, 9:44
Банк дуже сподобався.
Приємне спілкування з клієнтами, зручне використання картки, без комісії погашення кредиту
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 октября 2024, 10:00
Ми вдячні за Ваш відгук! Це так приємно, коли наша робота може принести Вам задоволення 💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Agamemnon 10 октября 2024, 21:35
Написав онлайн в застосунок банку щодо скасування відсотків за кредитним лімітом під час дії військового стану як пільги для військовослужбовців. Через пару документів і 5 хвилин отримав пільгу.
Рекомендую А-Банк всім. Компетентні співробітники і оперативне обслуговування.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 октября 2024, 9:08
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що змогли вам допомогти та що ви задоволені нашими послугами. Ваша підтримка дуже важлива для нас! Якщо у вас виникнуть додаткові питання, завжди звертайтесь, будемо раді допомогти 🔥💚
Минфин
Ответ администратора
13 октября 2024, 16:57
Відгук не зарахований (на 13.10.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
kulagina1220 10 октября 2024, 19:57
Заблокували карту з незрозумілих причин і нічого не роблять) Просять надати довідку про доходи відразу надала сказали очікувати ДО 24 годин зрозуміло ніхто нічого не відповів пишу в підтримку висилають один і то же шаблон на мої повідомленні оператор на звʼязок не виходить. На наступний день теж саме подаю документ очікуйте до 24 годин і пропали звʼязку немає з банком і так вже 4 дні кожен день даю документи відповіді немає карта та і залишається заблокована, а до оператора не добитись.
Нікому не раджу цей банк бережіть свої нерви!!! Такого поганого обслуговування я ще не зустрічала)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 октября 2024, 16:07
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі перебуває на опрацюванні. Ми повідомимо Вас у разі необхідності додаткової інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
pea241174 10 октября 2024, 17:07
Спасибо большое. Давно пользуюсь услугами банка. Всегда все делается быстро и качественно. Помогли мне даже когда Херсон был в окупации. И сегодня мне помогли разобраться с возвратом средств.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 октября 2024, 17:12
Дякуємо за Вашу високу оцінку нашої роботи! Продовжуватимемо плідно працювати задля якісного сервісу та зручності для Вас 💚
Максим Гречанюк 10 октября 2024, 16:52
Я военный. После того как в ходу множества событий и столкновений с противником были утеряны средства связи. Я восстанавливал доступ к банкам. Более менее числу к 5-тому восстановил. За это время мне абсолютно без оповещения закрыл счёт Сенс, Райфайзен чуть ли на прямую высказав подозрение меня в спонсировании тероризма закрыл счёт когда я был в боевых действиях 25-го сентября. Из-за подозрений по счёту которым я не пользовался с начала полномасштабной. Сегодня моно утром ошарашил по возвращению с полевого выхода. И тут. Я понял что кто-то меня конкретно ломает по доступам. Приват слава богу на месте, но на него приходит зарплата да и всё по сути. Следующим перебором выпадает Абанк. И вот они сразу после оповещения о потере начали работать над востановлением доступа. Я понимаю что в этой ситуации по закону я смогу разве что с одним потягаться банком если по сроку давности подхожу. А так из всех банков лишь Абанк оперативно предоставил помощь когда остальные на просьбах о информации отказывались её предоставлять.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 октября 2024, 17:16
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що змогли оперативно допомогти вам у складній ситуації. Ваша безпека та комфорт — наш пріоритет. Будемо раді допомогти Вам в нових питаннях. Завжди готові до Ваших звернень!
Valentina47 10 октября 2024, 13:58
Персонально дякую робітника А-банку Адама, який 10 жовтня за 5 хвилин вирішив питання, яке я намагалася вирішити з 7 жовтня 2024р. І з робітниками А-банку,і з пенсійним фондом, куди мене направили 7жовтня 2024р.робітники банку.
Дуже вдячна Адамові та його батькам за виховання і відповідальне ставлення.до роботи.
З повагою-Тімановська Валентина Миколаївна.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 октября 2024, 14:09
Дякуємо за відгук! Звертайтеся, завжди раді допомогти💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Максим Алексеев 10 октября 2024, 9:08
Хочу предупредить банк о мошеннических действиях продавца (5375 2351 2981 6847)
Объявления на olx: https://www.olx.ua/d/obyavlenie/kapot-bmw-x1-f48-IDVlac0.html

«Продает» капоты в Борзна (Чернигов). Ни в коем случае не ведитесь на самовывоз, его нету. Это в объявлении специально так написано
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 октября 2024, 9:35
Добрий день!

Вдячні за сигнал.Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Проблема решена
Victoria1313 10 октября 2024, 8:47
Заблокували карту 03.10, на карті особисті кошти. Сказали що за 3 дні розблокують, кожного дня телефоную і ніхто не може дати відповіді що три дні вже минули, а гроші досі заблоковані і це у військовий час, як людині їздити, жити. Є гроші а користуватись неможливо. Майте совість Абанк!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 октября 2024, 10:25
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.7
USD 41.1 41.8
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.7
USD 41.1 41.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝