Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Дар\'я Мельник 21 августа 2024, 9:59
Доброго дня, вчора частково обмежили карту, наразі я не маю претензій бо ще є час і я сподіваюсь що мою справу розглянуть швидко.
Натомість я би хотіла висловити свою думку, якщо банк масово блокує картки (як я бачу по відгуках) то в такому випадку треба збільшити кількість фахівців які можуть розглядати такі заявки. Бо сидіти людині без грошей тиждень або навіть більше бо банк не може організувати роботу своїх співробітників для більш якісного і швидкого обслуговування своїх клієнтів це вибачте занадто, тим паче в теперішні часи.
Я розумію що те що я тут написала ніхто не візьме до уваги, але я маю надію що керівництво банку трохи поспілкується про своїх клієнтів і прискорить вирішення даного питання.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 21 августа 2024, 12:48
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема решена
Artem444ik 20 августа 2024, 21:23
Ето просто ужас.
В краце пришло поступление на карту, ее мгновенно заблокировали по причини каких-то лимитов. Ходя за месяц трот на 20 т.
Предоставил кучу квитанцый и прочего. Не проконала. Решили розорвать договор и перечислить остаток. Написал заявление все прошло. Указано что в течении 3 дней договор будет расторгнут и остаток перечислят на новый счет. По итогу прошло 3 дня ничего нет, поддержка пишет что все в порядке живой очереди (такое ощущение что все расторгают с банком договоры) ждите неделю. Прошла неделя толку нет. Каждый день пишу ответ шаблоный и ни на один вопрос нет конкретеки. Сегодня 11 дней и таже песня ждите!

А ходя мне банк нравился и я был клиентом 3 года.
На данный момент непонятно перечислят деньги или найдут причину неотдавать.
Это просто кошмар и разочарование огромное в данном банке.

Всем мирного неба. Берегите себя.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 21 августа 2024, 13:40
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини з Вами. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наразі бачимо, що питання є вирішеним. Перепрошуємо за збільшений термін очікування
Проблема решена
Vladislav2504 20 августа 2024, 17:47
Временно ограничили карту, хотя месячный лимит в 20000 не был даже достигнут в этом месяце. Почти все переводы были от членов семьи. Банк просит документы, я все документы дал им, что конкретные переводы были от родственников. Сейчас на карте 0 гривен, они мне заблокировали счет. Что мне делать в таком случае?
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 21 августа 2024, 14:31
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Amina707 20 августа 2024, 13:18
Банк заблокировал счет после получения перевода 21400грн. с моего личного счета в Приватбанке. Причина блокировки «досягнуто ліміту зарахувань на картку». Мой лимит в месяц составляет 60 000, израсходовано на тот момент 49900. На вопрос в чате сотруднику банка какой именно лимит досягнуто, мне ничего не ответили. Попросили «надати документи и чекати на розгляд». Якобы в рамках закона о противодействии отмыванию денежных средств и т. д. Вы так лучше бы депутатов проверяли, а не простой народ кошмарили и отбирали последнее на жизнь. Это незаконно. А-банк не тот банк, которому стоит доверять собственные средства. Буду писать заявление в НБУ.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 20 августа 2024, 17:13
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Проблема решена
innarom 20 августа 2024, 11:33
На початку серпня банк заблокував всі картки після отримання мною грошового переказу. Я надала всю наявну у мене інформацію, але це не вирішило ситуацію — банк розірвав договір. В цілому, це не проблема — зараз є багато більш лояльних і стабільних банків. Проблемою є те, що А-Банк заблокував кошти на невизначений період. Спочатку обіцяли відправити через три дні, потім через тиждень, а зараз техпідтримка просто копіює стандартну відписку. З таким жахливим сервісом я зіткнулась вперше. Банк — абсолютне дно, яке створює людям проблеми в і так важкий час!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 20 августа 2024, 13:53
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини з Вами. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наразі бачимо, що питання ж вирішеним
Проблема решена
Дима Титаренко 20 августа 2024, 0:23
Мені заблокували картку Монобанк через підозрілі перекази. Після цього мені дали можливість вивести гроші. Я чекав три дні, і ці кошти були перераховані на картку А-банк, яка зареєстрована на моє ім'я. Це було проханням Монобанку, а платіж здійснювався через IBAN. Як тільки гроші надійшли на рахунок, А-банк одразу заблокував і цю картку. Я надав докази у вигляді скріншоту, оскільки Монобанк відмовляється надавати мені документ про розірвання відносин. Я передав цей скріншот в А-банк, і мене поставили в чергу на розгляд. Однак я не можу чекати довго, оскільки ці гроші мені терміново потрібні для вирішення життєвих проблем.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 20 августа 2024, 10:52
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини з Вами. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Це рішення є остаточним та перегляду не підлягає.
pqwoei 19 августа 2024, 22:35
Не знаю, видаляють тут коментарі, або ні
Я спробую це перевірити, та поширити максимально у соц.мережах
Сервіс жах, мої кошти заблокували, та не видають. Термін розгляду просто не існує. (Хоча підтримка просто відправляє однаковий текст, що термін розгляду до 1 тижня) Мої кошти заблокували вже на місяц, та просто кажуть чекати. Навіть коли я представив всі необхідні документи, вони мене проігнорували. Вони не вирішили моє питання, банку байдуже на вас. Сервіс максимально жахливий, якщо у вас будуть питання, не розраховуйте що ваше питання будуть вирішувати. Також банк може просто заблокувати вашу карту, без причини.
. Цей банк не підійде вам ні для яких цілей, повірте. Якщо ви не хочете втратити свої кошти, не користуйтеся цим банком. Якщо комусь треба підтвердження що я кажу правду, можете звʼязатися зі мною.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 20 августа 2024, 13:55
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Nikita25 19 августа 2024, 13:02
17 серпня близько другої години ночі отримав сповіщення від А-банку, щодо здійсненої операції на сайті https://www.fragrancenet.com/ на суму 581.33грн., яку я не здійснював. Через хвилину мою картку підв'язали до сервісу «crunchyroll», відбулось списання і повернення 1 доллару, але мене для цього ніяких підтверджень не приходило. Ще через 2 хвилини намагались оформити підписку на цьому ж сервівсі на 50 доларів, але дякувати, що спрацював інтернет ліміт.

Подивившись у деталях операцій, я побачив, що їх здійснили з віртуальної картки «Вигода», якою я користувався всього 1 раз у Епіцентрі. Припустимо, що ці сервіси не потребують підтвердження для здійснення операцій, але звідки шахраї дістали повний номер картки, строк дії та свв код, якщо карткою не користувався і її фізично не уснує?

Замість якоїсь компптентної допомоги я отримав стандартну відповідь, що не можна передавати дані картки, пін код та паролі. Я більше 10 років працюю у банківській сфері і знаю методи роботи шахраїв, але мені не поступало ніяких дзвінків і дані картки я ніде не використовував. Тому мені дуже цікаво отримати відповідь, як саме було списані кошти і звідки інформація?
Добре, що спрацював ліміт інакше хтось би спустив весь мій кредитний ліміт, а платити довелося би мені.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 19 августа 2024, 14:32
Добрий день!

Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки одразу було зафіксовано заявку по шахрайству. Та прийнято міри для уникнення повторних списань.

Ми вже подали заявку на оскарження через Міжнародну платіжну систему. Наші фахівці працюють над тим, щоб з'ясувати, як могли відбутись несанкціоновані операції. Водночас ми продовжуємо вдосконалювати наші системи захисту для запобігання подібним ситуаціям.

За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів ми обов'язково Вас проінформуємо.
Проблема решена
campi1337 18 августа 2024, 19:14
Тиждень тому при переказі коштів на картку іншого користувача вилетіла інформація про те, що потрібно надати документи про походження коштів. Без питань, відправив декларацію с ФОП, квитанцію № 2 з податкової. Через 3 дні всі обмеження були зняті. Ось сьогодні знову переказую кошти на карту райфайзенбанку — і вилітає таж сама інформація і запит, про те що потрібно надати документи :))

Що за фігня ???
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 18 августа 2024, 19:39
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ми обов'язково перевіримо цю ситуацію більш детально.

Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
Полезный комментарий
campi1337 18 августа 2024, 19:40
Дякую Вам за швидке вирішення питання. ❤️❤️❤️
Dima31Seif 18 августа 2024, 14:51
Заблокували карту і попросили надати документи. Все що треба я надав, вони ігнорують мене вже 5 днів. Там лежать мої гроші, я вважаю що вони незаконно утримують мої гроші на моєму рахунку. Там лежать всі мої гроші які я відкладав для навчання, а я не можу готуватися до навчального року
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 19 августа 2024, 9:27
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Alexandr97 17 августа 2024, 8:29
Не зрозумілі обмеження на користування карткою, надав документ підтвердження походження коштів, дуже довго чекаю відповіді і не можу користуватися коштами які знаходяться на карті
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 17 августа 2024, 12:16
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Проблема решена
Олександр Возіян 16 августа 2024, 21:47
Відкрив карту А-Банку за порадою знайомих, спочатку все сподобалось, інтерфейс, дизайн і тд все ок. Потім мені надійшли перекази на картку у розмірі 88 тисяч, я встиг навіть надіслати 16 тисяч з цієї картки — повернувши борг. Надалі всім відома обмеження по картці та подальше блокування картки і розірвали зі мною договір без будь яких на це підстав.Тех підтримка отримала від мене абсолютно всі скріншоти, виписки та все що просили — я надав. Я не перевищив жодних лімітів по картці, не порушив жодних правил користування карткою, не робив ніяких шахрайських дій або чогось такого. Наразі на моїй картці заблоковано 66,166грн, написав заяву на переведення залишку коштів на картку іншого банку. В телефонній розмові з оператором також не отримав жодної інформації з якої причини було розірвано договір про співпрацю, не було надано можливості зняти залишок в касі А-Банку, те що дані кошти йдуть мені на реабілітацію після операції також нікого не хвилює, я зараз в неймовірно тяжкому положенні через те, що невідомо коли прийдуть мої кошти — користування якими безпідставно мені обмежили. Начитавшись відгуків тут, розумію що це розповсюджено і на що розраховувати не зрозуміло бо немає чітких термінів, а кошти життєвонеобхідні. Але при розмові по телефону с оператором, мене запевнили що кошти надійдуть протягом 3 робочих днів, а в техпідтримка в чаті не дає жодних термінів. Прошу допомоги в цій безглуздій ситуації, тому що нічого не порушуючи, надавши всі докази які від мене вимагались, законів України не порушено, шахрайських дій немає, але кошти які мені так життєвонеобхідні в цей момент — заблоковані та незрозуміло скільки їх чекати!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 18 августа 2024, 10:22
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Полезный комментарий
Олександр Возіян 18 августа 2024, 10:44
ДЯКУЮ ЗА ДУЖЕ ШВИДКЕ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ! СВОЇ КОШТИ ОТРИМАВ!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Недорого Отзывы 16 августа 2024, 11:48
Верните старые терминалы. Этих мало. Это подтверждение в приложении или по коду из см через минуту напрягает. У меня к примеру водафон не ловит в Классе и приходится минуту там торчать для выбора подтверждение через смс. Чисто по номеру карты подтягивает финансовый номер, не уверен что удобно, если 2−3 номера или финансовый у тебя отдельно. Про безопасность тоже сомнительное. Единственное что обрадовало это лимит более 5к в сутки без дии
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 16 августа 2024, 16:13
Добрий день!

Дякуємо за прийнятий дзвінок! Наразі мережа терміналів від банку постійно розширюється, тому ми постійно встановлюємо нові термінали та банкомати. Стосовно ідентифікації при проведенні поповнення коштів, алгоритм роботи залежить від передачі даних картки. У разі, якщо до терміналу було прикладено картку, або передано її дані через NFC, то терміналом буде відправлено повідомлення в застосунок Абанк24, а після 60 секунд активною стане кнопка з іншим способом підтвердження (дзвінок). Якщо ж ввести дані картки вручну, то Вам надійде дзвінок, через 60 секунд після якого буде змога отримати повторний, а після нього через 60 секунд змога ввести код з СМС. Проте, навіть якщо Ви ввели номер карти і термінал підставив Ваш фінансовий номер автоматично Ви можете його змінити ввівши інший, потрібний Вам номер.
Human21 15 августа 2024, 22:03
добрый день, а банк разорвал контракт 2.07.2024, написала заявление о переводе остатка средств в другой банк в тот же день и отправила им на почту которая была указана в их сообщении
и что вы думаете? сегодня 15.08.2024, деньги на карту так и не перевели, звоню в поддержку, ничего никто не знает, перекидывают друг на друга, один говорит что не имеет доступа к почте, другая говорит что перезвонит через 20 минут (прошло 3 недели) поддержка в телеграмме вообще просит доказать джерело доходів, что я вам должна доказывать если вы уже разорвали со мной контракт?
регламент для перевода 3 дня, тоесть уже 41 день вы удерживаете мои средства незаконно, что делать будем?
или мне нужно через суд свои же деньги возвращать?
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 16 августа 2024, 12:10
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь для розв'язання питання
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Arti9210 15 августа 2024, 19:45
Власник картки 4323347362344266 — шахраї беруть кошти за пересил товару в моєму випадку це було 110 грн, товар не відправляють і далі просто не відповідають.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 августа 2024, 19:58
Добрий день! Вдячні за сигнал.Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Stanik5555 15 августа 2024, 17:46
Прошло больше 2 недель, деньги так и не возвращают, кормят завтраками, говорят, что до недели сроки, хотя уже прошло 2 недели
Худший банк, что делать?
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 18 августа 2024, 19:55
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Роман Щелепов 15 августа 2024, 14:50
Этот мошеннический банк ни за что дал мне отказ в обслуживании, сказали идти в отделение забрать наличные, чтобы закрыть счет, я пришел в отделение 2 раза и мне два раза не дали наличные, отправили домой и сказали чего-то ждать, потом еще в третий раз чуть ли не отправили в отделение, СЛАВА БОГУ я уточнил у них и они уже признались что деньги они мне не отдадут.
Далее я расскажу как я 2 раза пришел в отделение этого мошеннического банка и мне ничего не дали. Слава богу хоть в отделении сотрудники нормальные, объяснил им ситуацию что у меня отказ в обслуживании и в поддержке сказали прийти забрать наличные и закрыть счет, сотрудник связался с профильным отделом, профильный отдел говорит идите на кассу забирайте наличные, мы вам карту разблокировали, я прихожу на кассу, там говорят у вас карта заблокирована, мы вам не можем дать наличные. Я иду обратно к сотруднику отдела, чтобы тот опять связался с профильным отделом узнал в чем причина, профильный отдел сказал подождать 10 минут, потом опять не отдали деньги, потом еще 15 минут и снова ничего не вышло. В конце концов как вы думаете они отдали деньги? Конечно же нет. Мы с сотрудником создали какую-то заявку, чтобы их финансовый отдел рассмотрел в чем причина и какая проблема возникает (как я раньше думал, что это просто ошибка), но когда они через несколько дней опять позвали меня в отделение (мне ехать туда час) я приехал, и они опять ничего не дали, хотя говорили что проблема решена, я уже понял что они удерживают деньги клиентов для того, чтобы использовать их в своих целях, потому что они говорят мне ехать в отделение, забрать наличные, я сразу приезжаю к ним, через час я уже в отделении мне говорят что вы не можете вывести свои деньги, далее я приезжаю домой и мне снова поддержка пишет что вы можете поехать в отделение забрать наличные, я в третий раз решил у них уточнить все, спросил у сотрудника насколько достоверная информация что я сейчас приеду в отделение и получу наличные, он говорит что 100%, я опять переспрашиваю, прошу сотрудника, чтобы он уточнил у всех отделов, он говорит что это точно, а потом через 5 минут уже говорит что нет к сожалению вам недоступен вывод в отделении. я в шоке с некомпетентности сотрудников этого банка (37201 табельный номер этого некомпетентного сотрудника поддержки который мне 3 раза гарантировал что деньги будут получены и в последний момент оказалось что все-таки нет). В итоге заставили уже меня писать заявление, чтобы вывесим деньги, что я продаю абрамсы на курское направление по скидке и финансирую терроризм. у меня есть все доказательства. у них регламент 3 дня. в данный момент прошло уже два дня, заявление было написано 13.08, они сказали что у них сейчас очередь и непонятно сколько ждать.
в конце концов можно сделал вывод что этот банк просто удерживает деньги своих клеинтов путем обмана для того, чтобы использовать их в своих целях и отправляет своих клиентов по 3 раза в отделение с обещаниями что в этот раз точно вам выведут деньги, но конечно же никто ничего не выведет.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 августа 2024, 18:16
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Дійсно під час звернення на відділення виникла технічна складність. Перепрошуємо за доставлені незручності та збільшений термін розгляду. Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема решена
bucinka 15 августа 2024, 10:21
Отделение по адресу: Харьков, ул. Героев Труда, 34
Доброго дня! Я давній та постійний клієнт, А Банку завжди подобалось що усі питання вирішувались дуже швидко, була дуже задоволена цим банком. Вчора в ранці на карту було перерахування коштів і відразу блокування, всі документи надала, звернулась в онлайн чат та відповідь дуже мене засмутила, по перше відповіли моїм питанням займаються вже в обробці, сьогодні відповідь що перевірка триватиме до тижня, не розумію чому так, і що робити коли гроші потрібні терміново.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 августа 2024, 11:27
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема решена
Egorl11n 15 августа 2024, 9:49
По перше склалася ситуація. Попросили підтвердити дохід, через те що за місяц на картку мені зайшло 2 платежі. 90 тисяч я скинув по ібану зі свого іншого банку та 5 тисяч мені скинув батько. Я одразу надав ок5 та ок7. На наступний день я отримав повідомлення, що банк припиняє зі мною ділові відносини. Написав заяву на вивід коштів, оператор мені повідомив що ця процедура займає до 3 робочих днів. Вже пройшло 2 тижні!!! Гроші так ніхто і не вивів. Оператори у чаті підтримки кажуть одне і теж що заявка у роботі. Я вимагаю негайно повернути мої гроші. І нікому не раджу користуватися цим банком.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 августа 2024, 20:00
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MishaLM 15 августа 2024, 8:18
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Руская, 17-Б
Повністю згідний з попередніми коментаторами про обслуговування у касира Ландяк Наталії. Привітна, ввічлива, приємна, компетентна, професійна та і взагалі найкраща у своїй справі. За декілька хвилин підказала як відкрити карточку. Потім уважно та швиденько обслужила на касі. Завжди готова чимось допомогти та порадити. Оцінка 10 з 10.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 августа 2024, 8:46
Дякуємо за відгук! Будемо раді бачити Вас знову в наших відділеннях🍏

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.2 45.9
USD 40.8 41.4
Все курсы банка

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.2 45.9
USD 40.8 41.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Абанк 💰 / Отзывы о Абанке 📝