Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Елена Кот 4 ноября 2024, 10:54
Абанк заблокував мою картку, спочатку просили надати документи, написав у підтримку сказали, ніяких документів не потрібно, (хоча я маю документи на руках, що це допомога для мого онкохворого батька) банк розриває ділові відносини згідно ст.15…, напишіть заяву на перерахунок коштів. Заява
була написана і відправлена на пошту, на рахунок лишилось 2367 грн, це гроші які потрібні зараз на лікування, але банк їх не повертає.
В боті довго не могли дати відповідь на терміни перерахунку коштів, потім все ж таки написали 24 години. Минуло 48 годин коштів так і не має, в боті надається лише одна фраза «очікуйте», і знову термін доба. Написала на пошту фінансового моніторингу, на що мені послідувала відповідь, рахунок готується до закриття, це було 31.10.2024.
Сьогодні 04.11.2024 пишу в бот де ж кошти, мені вже нова відповідь приходить, що якісь гроші на якомусь резерві і резерв зніметься через 13−30 діб, а без цього перерахунок не можливий. Ок, питаю яка ж це сума знаходиться на резерві, відповіді не отримую, тільки мене ввічливо послали написав, что всі відповіді надали «гарного дня» на мою відповідь! Для більш детального розʼяснення відправили дзвонити на гарячу лінію, яка теж дивним чином не зʼєднує з оператором, бот говорить одну й ту саму фразу і кидаю слухавку. В чат боті надаються стандартні фрази, які не відповідають на питання. Питання про терміни перерахування залишку коштів, повністю наразі ігнорується! Сума яка могла бути у резерві за каршерінг, була вночі повернута на картку перед блокуванням. В чат боті цим питанням займатися не бажають, починають знущатися киданням стандартних фраз, на мою пропозицію розібратися, мені пишуть гарного дня.
Абанк надайте те відповідь? Коли очікувати
свої кошти, які потрібні терміново? Це вже якесь знущання!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 ноября 2024, 11:33
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Ваше питання наразі обробляється в банку, проведення дебетування коштів є можливим після завершення усіх операцій за рахунком на момент дебетування залишків коштів.
oleksii077 4 ноября 2024, 10:15
Зв’язатися з живою людиною для вирішення питання неможливо!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 ноября 2024, 11:23
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Наразі для передачі підтверджень джерела походження коштів застосовується бот
https://t.me/abank_docs_bot. Ми постійно проводимо роботу над покращенням його роботи та радо приймаємо зауваження.

Наразі Ваше питання є успішно вирішеним
alexluba228 4 ноября 2024, 7:03
Я тут пишу цей відкуг для вас, роблю це вперше, мені ніколи не було настільки приємно спілкуватися з працівниками кол центрів або з службою підтримки, сьогодні я отримав по більшій частині негативні емоції, відмови та розчарування Зараз я посміхаюся, завдяки Карині.
Суть проблеми була в відсутності можливості відкриття кредитного ліміту (ціль кредита купівля холодильника (щоб мама знову посміхалася), сумма до 25000)
Коли почалась розмова з оператором Каріною все почалося стандартно, дайте довідки, документи і таке інше. Причиною писати цей відкуг став момент що людина, зрозумівши мене попрацювала зі мною і дуже детально допомогла знайти вихід з моеї ситуації, активна розумову тривала більше години та були труднощі (наприклад у довідках ОК-5, ОК-7 програма ДІЯ мені відмовила). Я хочу ще раз відмітити оператора Каріну, бажаю таким людям тільки теплого смачного та найкращого, Каріна ти найкраща 💞🙂
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 ноября 2024, 9:30
Щиро дякуємо за Ваш відгук та теплі слова на адресу нашої співробітниці Карини. Ми дуже цінуємо, що Ви виділили час, щоб поділитися своїм досвідом.

Раді, що Карині вдалося допомогти Вам знайти оптимальне рішення. Наш банк завжди прагне надавати індивідуальний підхід до кожного клієнта та робити все можливе для задоволення його потреб. Для фіксації подяки на співробітника нами було відправлено особисте повідомлення. Будемо раді, якщо Ви зможете відповісти на нього! 💚
Katy1961 3 ноября 2024, 19:19
Доброго вечора. Я Катерина, не могла увійти у телефоні до Абанку. Завдяки Надії, зі служби підтримки Абанку у телеграмі, все вийшло. Величезне дякую!!! Допомога була на вищому рівні! Завдяки Надії, все вирішилося легко та швидко! Проблему вирішено! Ще раз дуже дякую!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 ноября 2024, 20:06
Дякуємо за відгук! Завжди раді допомогти🤗
lamour 3 ноября 2024, 1:05
31/10/2024 банк заблокировал карту с личными средствами
согласно постановления НБУ от 27/08/2024 я не нарушил абсолютно ничего, никакие лимиты небыли нарушены, сумарно за 3 или 4 дня мне зашло чуть больше 30 тыс (30 848 грн), банк сразу мне блоконул карту как только я начал сбрасывать свои средства по своим нуждам, с запросом подтверждения входящих средств и куда я дальше хочу кидать и зачем и почему. капец? это как понимать, мне еще нужно отчитыватся перед банком за что и куда я буду перечислять, на запрос предоставить квитанции от тех людей кто скидывал мне я все пердоставил в телеграм бот но им все мало, предоставил документы о продаже авто 2 штуки тоже мало, что вам еще нужно? разблокируйте мне мои средства!!! я выведу и закрою счета навсегда!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 ноября 2024, 10:21
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Вам було відправлено повідомлення в обраний для спілкування з банком месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для розв'язання даного питання.
Я выиграла деньги в казино, все декларации отвыграше у меня есть, все предоставила, но им надо джерело доходу денег с которых я выиграла, хотя депозит я не делала с их карты, а она у меня была привязана к аккаунту казино ещё давно, то зачем и какое джерело я должна им предоставлять, и вообще депозит не с ихнего банка был сделан, то и почему они лезут за пределы своей компании?!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 ноября 2024, 12:35
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Три літри 1 ноября 2024, 20:20
і на старуху буває проруха © 

Вчора вибираючи страховку на наступний рік випадково її придбав. Відразу подзвонив в страхову, але там підтримка працює лише в робочий час. Зв’язався з підтримкою абанку, вони прийняли заявку і вже вранці гроші повернулись на рахунок.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 ноября 2024, 10:30
Дякуємо за довіру! Завжди готові допомогти💚
Roba2509 1 ноября 2024, 16:20
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Собранецкая, 124
Вперше мені довелося зіткнутися з А-Банком у Закарпатті після повногомасштабного вторгнення росії в Україну. Я опинився в Ужгороді як переселенець. Мої приватбанківські картки були заблоковані і мені довелося відкривати нову картку в А-Банку. Це було у відділенні А-Банку на Собранецькій вулиці 124. З першої хвилини перебування в відділенні банку відчувалося тепле ставлення до клієнтів, високий професіоналізм працівників банку та дуже високий рівень обслуговування клієнтів. Я згодом став VIP клієнтом банку. Але на жаль, виконавча служба наклала арешт на всі мої картки і через певний час вони були заблоковані. Залишили одну картку для отримання пенсії та обмежили операції до 14 200 грн. упродовж одного календарного місяця. Тепер мені часто доводиться звертатися за допомогою з працівниками А-Банку в режимі онлайн. А-Банк мене все більше і більше дивує своїми доброзичливими та професійними працівниками як офлайн, так і онлайн режимі. Хочу висловити свою вдячність насамперед керівництву А-Банку за якісний підбір персоналу банку, а самим працівникам висловлюю свою глибоку подяку за високий професіоналізм, високу якість обслуговування та просто за людяність!!! Миру всім і Божого благословення! З повагою Роберт Н.
абанк
Ответ банка
1 ноября 2024, 16:31
Дякуємо Вам, за теплі слова на адресу наших співробітників. Ми раді, що змогли надати Вам необхідну підтримку в складний період. Наша команда завжди готова допомогти і надати якісний сервіс. 🚀💚
SaraRoitberg 1 ноября 2024, 11:42
Отделение по адресу: Одесса, пр-т Адмиральский, 1А
Заблокировали мне банк, после того, как мне пришло на карту от близкой подруги 700$, которые я давала в долг. Я столько документов и подтверждений в жизни никому не скидывала, вплоть до общих фотографий с дня рождения. Общалась с менеджером Максимом и Денисом. Отвечали все по скрипту, по человечески не хотели входить в положение и давать какие-то дельные советы, на всё был ответ «ждите сутки». Мне 17 лет, я нахожусь заграницей. Эти деньги мне в прямом смысле были жизненно необходимыми. На следующий день пришло сообщение о просьбе подтвердить справку о доходах или же о продаже недвижимости. Мне 17 лет, какие доходы? Какая недвижимость? Было желание просто прекратить сотрудничество с банком.
Пока мне не попалась менеджер Алина, сип номер 88484. Этот человек решил мою проблему за 10 минут, как оказалось, дело было не в правилах банка. А в нежелании делать лишнюю работу у других специалистов. Алина — чудесный менеджер, компетентный, и человек с большой буквы. Я рада, что такие люди работают у нас в банках и оказывают помощь и поддержку людям, когда это действительно необходимо. Я остаюсь клиентом данного банка, с надеждой, что они проведут беседу с сотрудниками, чтоб все равнялись на работу Алины. Из-за халатности остальных менеджеров, я чуть не осталась на улице в другой стране. Из-за профессионализма Алины — все мои проблемы решились за 10 минут.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 ноября 2024, 12:55
Вдячні за довіру до нашого банку! Ми дуже цінуємо, що ви змогли поділилися своїм досвідом та раді, що Аліна змогла вам допомогти. Ваші звернення будуть ретельно опрацьовані нами для уникнення схожих непорозумінь в майбутньому, адже ми прагнемо надавати нашим клієнтам найкращий сервіс і постійно працюємо над його вдосконаленням.

Дякуємо, що продовжуєте обирати нас 💚
Roman19832203 1 ноября 2024, 9:40
На кассе в магазине решил снять 4000 т гр.но почему-то всё пошло не по плану.оператор сказал что деньги вернутся на карту в течение суток, иииии вот прошло больше месяца.меня кормят завтраками.точной даты возврата денежных средств на карту никто не знает.вот как-то так
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 ноября 2024, 10:58
Нам прикро, що ця ситуація завдала Вам таких емоцій. У випадках, коли кошти були списані з Вашого рахунку, але не видані банкоматом чи касою банком проводиться запит до міжнародної платіжної системи задля повернення коштів. Це може займати деякий час.

Для детального аналізу Вашого питаннями нами було відправлено особисте повідомлення. Прохання надати відповідь на нього
Anastezia 31 октября 2024, 17:42
Отделение по адресу: Днепр, ул. Шевченка, 59
Користують карткою А-банку недовго, але вже визначила для себе переваги бути клієнтом цього банку. По-перше це ненав’язливий, але інформативний сервіс у відділеннях і кол-центрі. Співробітники покажуть і розкажуть про наявні пропозиції банку, але без зайвого фанатизму. Коректно працюють з запереченнями, але не наполягають до останнього (привіт, оператор Максим). У відділенні користувалась послугами касира і хочу відзначити її швидку та професійну роботу (Дніпро, Шевченка 59). Додаток а-24 хоч після оновлення і не дуже візуально подобається, але працює без зависань та сбоїв. Приємний курс валют доповнює позитивні враження. Нові банкомати то просто щось — такої швидкої і тихої роботи я ще не бачила, але хотілося б щоб банкоматів було більше.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 октября 2024, 18:01
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що вам подобається наш сервіс. Наша команда завжди готова допомогти і надати необхідну інформацію. Приємно чути, що вам сподобалися наші співробітники та нові банкомати. Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування, щоб ви залишалися задоволені нашими послугами.
Проблема решена
Rash1995 31 октября 2024, 13:16
Скинув із своєї карти приват на свою карту, а банк 5000 грн. Зразу карти заблокували і не отдають гроші. Пишуть дай документ де взяв гроші … До живого оператора ніяк подзвонить. Де я візьму документ за гроші які мені подарували на день народження пів року назад?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 октября 2024, 14:23
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ми з Вами зв'язались і Ваше питання наразі обробляється в банку, ми чекаємо від Вас уточнення. Будь ласка, відправте потрібні документи в банк для розв'язання даного питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ura198399 31 октября 2024, 7:20
Цей банк є на даний момент я б сказав один з найкращих який чує клієнта, спілкується з клієнтом та має до свого клієнта повагу на відміну від багатьох інших. Респект Вам. Успіхів та процвітання.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 октября 2024, 8:33
Добрий день!

Дякуємо за Ваш позитивний відгук! Ми завжди чуємо наших клієнтів і надаємо їм найкращий сервіс. Ваші слова надихають нас продовжувати працювати над удосконаленням нашої роботи.
Vadim6565 30 октября 2024, 1:31
Самый *** банк вы извините за грубость, но такого *** банка я не встречал!!!
Другу отдал долг 40000 гр он перевел мне с карты моно на, а банк меня заблокировали потребовали откуда пришли деньги я писал что отдали долг предоставил квитанции меня игнорировали мне бот писал одно и тоже в один прекрасный день меня банк решил расторгнуть договор 1 ст 15 закон Украины «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення») Вы че *** там
На счету осталось 5000 гр я терорист за то что я пересылаю часто деньги вы там просто извините за грубость ***!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 октября 2024, 11:41
Добрий день!

Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.

За результатами даного аналізу може бути прийнято рішення про розрив ділових відносин.

На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dashlemishko 29 октября 2024, 20:17
Шахраї отримують оплату за товар на карту і блокують
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 октября 2024, 20:25
Добрий день!

Ми серйозно ставимося до безпеки і не терпимо шахрайства. Для уточнення інформації ми надіслали Вам повідомлення в особисті. Будь ласка, перегляньте його та дайте відповідь!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Brat77 29 октября 2024, 0:10
Мошенники, каждую ночь просят занять 30 грн до утра якобы на аптеку
4323 3570 2969 0993
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 октября 2024, 9:49
Добрий день!

Банк нетерпимий до шахрайства. Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Проблема решена
NesterenkoAleks 27 октября 2024, 20:04
Заблокували карту нібито через те що проходить перевірка джерела доходів, вимагаючи підтвердження джерела доходів, відправив в чат їм довідки ок 5 та 7, а також довідку про доходи в якій зазначені пенсійні виплати, так як я є колишній військовий інвалід війни про що я зазначив банку, але їм на це все байдуже, навіть не дали змогу поговорити з оператором для роз’яснення. Фактично взяли під арешт мої кошти.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 октября 2024, 9:53
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Будь ласка, надайте відповідь банку для розв'язання даного питання.
lbulah 25 октября 2024, 19:47
Взагалі ніякого зв’язку зі службою підтримки.Бот талдисить три фрази вже тиждень,і ніякої допомоги я не знайшла.Я вирішила розірвати контракт, а мені надали заяву, яюв якій я повинна підписати те, що банк розриває зі мною стосунки, бо я терорист)))).Тому просто видаляю додаток.НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 октября 2024, 8:33
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, документів, що не можуть підтвердити зарахування на Ваші картки не надано. Тому прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Для перерахування залишку просимо надати запитувані документи.
Olgaks14 25 октября 2024, 19:35
Навіть якщо ви знаходитися за кордоном, цей банк вам допоможе в вирішенні всіх питань. Оператор півтори години був зі мною на звʼязку і передавав всю необхідну інформацію їх фін відділу.
Пʼятниця, вечір, а мені допомогли розблокувати картку.

Я 16 років клієнт А-банку і цей банк і ніколи не пошкодувала про це.

Приємне обслуговування, розмова з живим оператором, а не тільки с чат-ботом, намагання вирішити питання клієнта, логічно зрозумілий додаток.

Дякую за роботу
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 октября 2024, 20:19
Добрий день!

Навіть у п’ятничний вечір наша команда готова допомогти Вам швидко вирішити питання. Нам важливо, щоб Ви відчували підтримку, навіть перебуваючи за кордоном💚
Ирина Выговская 25 октября 2024, 18:41
Отделение по адресу: Одесса, ул. Малая Арнаутская, 57
Я клієнт А-Банку з 2016 року. Хочу передати велику подяку працівникам відділення: м. Одеса, Мала Арнаутська, 57, а саме , — Анжелі Миколаївні та менеджеру Тетяні, які сьогодні вирішували моє питання з розблокування картки увесь день, бо бот підтримки он-лайн нормально не працював взагалі, тому передати всі документи я змогла лише у відділені сьогодні. Велика подяка цьому відділенню. Дуже б хотілося, щоб ці питання вирішувались дистанційно, он- лайн, через Абанк24, як це було влітку: я вирішила подібне питання за 15 хвилин без поїздки до відділення.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 октября 2024, 18:54
Добрий день!

Щиро дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку роботи наших Колег. Нам важливо почути Ваші враження, адже це допомагає нам вдосконалюватись для Вас💚

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝