Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Andrijenko52 11 апреля 2025, 14:22
Отделение по адресу: Полтава, ул. Соборности, 70-А
Хочу висловити велику Подяку заступнику керівника відділення номер 90 м. Полтава Литовченко Віті Романівні
Дякую за постійну допомогу у всіх моїх питаннях, за якісне та доступне навчання мене, як пенсіонера, в додатку а24 і інших продуктах банку.
З Вітою завжди приємно та комфорнто працювати.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 апреля 2025, 15:06
Дякуємо за відгук!

Нам дуже приємно, що Вам комфортно та зручно з нашим сервісом. Завжди раді допомогти💚
vladzio95 10 апреля 2025, 18:50
Отделение по адресу: Львов, ул. Гетьмана Мазепы, 1
Скинув мені друг гроші на карту які був винен, (зичив в мене готівку), тепер кошти заблоковані, довідки які кидав в боті не підходять банку, дімітів ніяких я не перевищував, звязатись з банком не можу щоб вирішити цю проблему, відеоверифікацію про яку банк дзвонив говорив незнаю навіть де знайти, хочуть пояснення і документи за моїх 36 тис грн, не рекомендую поки не вирішимо це питання
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 апреля 2025, 20:19
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Прохання надати її до банку для розв'язання даного питання
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Тут і зараз 10 апреля 2025, 13:28
Отделение по адресу: Винница, ул. Келецкая, 130-А
Хочу написати велике дякую за приємну консультацію та ввічливість співробітника вашого банку за адресою вул. Келецька, 130-А м.Вінниця. На жаль, не запам’ятала його ім'я, але дуже хочу виділити приємне спілкування, не нав’язливість та професійність. Також було приємно, що запропонували посидіти біля консультанта, поки у касі був інший клієнт, щоб не очікувати стоячи🥰
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 апреля 2025, 14:35
Нам приємно, що Ви задоволені нашим сервісом. Будемо раді подальшій співпраці та впевнені, що нам ще вдасться Вас приємно здивувати 🥰
Проблема решена
AlinkaKo 10 апреля 2025, 12:18
Хочу залишити відгук щодо роботи А-Банк (aBank) при оплаті кредиту в ПУМБ.

06.04.2025 я здійснювала оплату кредиту через застосунок ПУМБ, обравши поповнення карти через Apple Pay з карти А-Банку. При підтвердженні платежу на екрані відображалась сума 1899,60 грн — саме стільки мені потрібно було для погашення кредиту.

Проте після підтвердження платежу з моєї карти було списано 1916,70 грн (скріншоти додаю). Так, я розумію, що комісія може бути, але вважаю абсолютно неприйнятною ситуацію, коли кінцева сума до списання не відображається ДО підтвердження операції. Якби я одразу побачила, що буде комісія — оплатила б іншим способом та уникнула зайвих витрат.

Окремий «квест» — звернення до підтримки банку. Пояснення ситуації трьом різним операторам зайняло більше години, поки нарешті погодились зареєструвати моє звернення. Через декілька днів мені зателефонували, але я була на роботі й не могла відповісти. Альтернативного способу комунікації ніхто не запропонував, довелось знову писати в чат.

Відповідь банку щиро розчарувала:
«Порушень не виявлено, повернути комісію можливість відсутня, так як комісія була списана коректно згідно діючих тарифів карти. З тарифами можна ознайомитись в застосунку А24, а також на офіційному сайті Банку.»

Проблема не у самій комісії, а у повній непрозорості сервісу та зневазі до клієнта — кінцева сума до сплати має бути чітко видно ДО підтвердження платежу.

Також хочу звернути увагу на якість підтримки: практично будь-яке звернення займає мінімум годину часу, оператори дуже довго відповідають та важко розуміють суть питання. А зареєструвати скаргу — взагалі ціла історія, без наполегливості клієнта її навіть не фіксують.

При цьому банк стабільно телефонує майже щодня уточнити, коли я внесу платіж по кредиту, хоча він встановлений на конкретну дату (28 число). Це виглядає нав’язливо та неетично.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 апреля 2025, 16:16
Добрий день! Нам шкода, що у Вас склалося таке враження від обслуговування.

Щодо списання комісії: згідно з тарифами Вашої картки, комісія за проведення подібних операцій дійсно передбачена. Проте, Ваше зауваження щодо відображення цієї інформації на етапі підтвердження вже передано профільним фахівцям для розгляду можливості реалізації.

Окремо хочемо повідомити, що Ваші звернення до служби підтримки записані та детально проаналізовані для покращення якості та оперативності наших відповідей. Ми цінуємо Ваше терпіння та розуміння.

Ваш відгук є важливим для нас, адже він допомогає покращити якість наших послуг. Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку на краще.
Kiev1984 10 апреля 2025, 0:04
Користуюсь послугами, А банку зокрема карткою, А банк — Атб все норм і тут я вирішив зробити переказ через додаток з карти А банку на свою карту в банку Аккорд на суму 3 тисячі гривень і гроші зникли !? З мого рахунку в, А банк вони знялися, а в Аккорді не з’явилися, подзвонив в службу підтримки одні кажуть 100% знялися і квитанція є, інші говорять до нас кошти не зайшли!!! Подумав може помилився з реквізитами, але ні все правильно, відправив в Аккорд квитанцію, але кошти не заходили. Знову звоню в підтримку, А банку виявляється платіж завис в обробці таке іноді трапляється і відмінити його не можливо треба почекати або кошти переведуться або повернуться.
Наступного дня кошти повернулися на карту, А банку і я продовжую користуватись послугами банку незважаючи на даний інцидент, я задоволений роботою служби підтримки до якої легко додзвонитись і вирішити проблему без походу у відділення. Рекомендую, А банк.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 апреля 2025, 10:02
Добрий день! Ми вдячні за детальний відгук, адже завдяки ньому ми маємо змогу подивитись на питання очима клієнта.

В даній ситуації дійсно, платіж перебував на етапі очікування на фінальний статус, що може зайняти певний час. Усі Ваші звернення до підтримки були детально перевірені та ми додатково запишемо їх для покращення сервісу. Бачимо, наразі питання дійсно є успішно вирішеним, а переказ є поверненим.

Будемо раді подальшій плідній співпраці даруючи лише позитивні емоції від обслуговування!💚
Вікторія Кузьменко 9 апреля 2025, 22:06
Я сьогодні була в магазині АТБ- місто Харків, за адресою: Петра Григоренко, 4 б!
До мене дуже не навʼязливо, звернулась Ваша співробітниця- Барабашова НадіЯ, вона відразу зацікавила мене, по цьому нічого не навʼязуючи!
Мені дуже приємно було спілкуватися з Надією- і як з людиною, і як з працівником банку!
Це найкращий працівник банку за все моє життя!
Вона все чітко пояснила, допомогла з інформацією, всюди зареєструватися, пояснила чітко та доступно всі переваги карти А- Ьанк- АТБ, мені не хотілося навіть завершувати це спілкування!
Також, Надія запросила мене в відділення банку, куди, доречі, можна з собачками, а для банківської системи в Харкові- це Велика проблема!І, завдяки, Надії Барабашовій та її першокласному обслуговуванню, я обовʼязково завітаю до відділення Вашого Банку!
Надія, на своєму місці- дуже любить свою роботу, вміє дуже добре спілкуватися з клієнтами та дуже ввічливо, нічого не навʼязуючи!
Банківська система після спілкування з Надією- тепер не безнадійна!
Це лучик світла в Банківській системі!
Дуже жаль, що моя ЗП карта не в А-Банк!
Дуже прошу відмітити бездоганну працю Надії Барабашовоі, особливо в грошовому еквіваленті!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 апреля 2025, 9:20
Велика подяка за Ваш відгук та приділений час, щоб його залишити! Ми раді, що Ви залишились задоволені обслуговуванням та впевнені, що незабаром, матимете змогу в повному обсязі оцінити усі переваги співпраці з нами. 😉
Barsikk 9 апреля 2025, 15:15
Осенью 24 года банк прекратил со мной фин. отношения, ссылаясь на то что был перевышен лимит. За окном 25 г. На карте осталось несколько грн. Решил позвонить и спросить банк, можно ли с ним продолжить сотрудничать. За это время много воды утекло… Заодно решил проверить где я превысил лимит, если работал с банком только кредиткой через терминалы в магазинах и погашал строго в сроки. Не разу просрочек не было. Оказывается за весь 24 год у меня было всего несколько поступлений на депет. карту — в январе 20тыс.грн. и в феврале 50тыс.грн., делал обмен по программе НБУ — валютообмен. И всё — какое превышение лимита? И тем более заблокировали меня в августе 24 г, спустя пол года после последних операций, которые проводил зимой.
Ответ банка сегодня на гор. линии меня шокировал — банк прекратил с Вами сотруднчать и Вы можете этот остаток в несколько грн. перечислить на др. банк согласно нашему стандартному заявлению. А в заявлении я должен указать след.
У зв’язку з отриманням повідомлення АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АКЦЕНТ-БАНК "
(далі — Банк) про розірвання з ініціативи Банку ділових відносин (на підставі частини 1
ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів,
одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення»)
Получается я должен признаться доброволно, что я финансировал тер. организации??? А на основании чего они это взяли??? У них есть доки, решение суда, письмо от СБУ и т. д. Просто они так решили и по др. не хотят отдавать деньги и закрывать счёт. А может это мошенечество со стороны банка? Почему я не имею право написать своё Заявление в произвольной форме о закрытие счёта, а должен только писать их Заявление с их идитской формулировкой???
Работаю сегодня с гос. банками Приват, Ощад, работаю с ком. банкам ПУМБ, ТАС, Кредит — Днепр и др. Имею полож. историю в бюро кредитных историй. А вот, А — Банк решил по своему и им наплевать на клиентов. Перезвонили повторно с гор. линии и опять тоже самое сообщили — подписывайте наше Заявление, что я террорист или деньги не отдадим.((
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 апреля 2025, 15:30
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Банком було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Раніше банком було надано інформацію на основі Вашого іншого відгуку на даній платформі. Банк не висуває звинувачень. В тексті заяви зазначено підставу прийнятого рішення. Дебетування залишків коштів може бути проведене саме на основі наданого документу згідно Умов та правил надання банківських послуг
Inform1 8 апреля 2025, 20:41
Если вы оформили карту либо рассрочку, потом в 1 день, банк меняет условия в худшую сторону для клиента и вас не ознакомиться с условиями, без вашего согласия. А оператор будет долго извиниться и говорить вот такие условия и ничего нельзя сделать. Реально обходить стороной этот банк. Даже если вам сейчас обещают хорошие условия, завтра они их изменять в свою сторону лучше, а вам скажут ну извините, но платите!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 апреля 2025, 12:20
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалась така думка, проте про усі можливі зміни в умовах банк повідомляє заздалегідь, використовуючи різні канали комунікації.

Наразі для детальної перевірки нами було відправлено особисте повідомлення з уточненням інформації. Будемо раді отримати відповідь на нього та допомогти в розв'язанні даного питання
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oksana30081980 6 апреля 2025, 14:53
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Металлургов, 5
Зручний і зрозумілий мобільний застосунок. Швидке оформлення, гарна робота онлайн спеціалістів. Гарний банк, мені сподобалося.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 апреля 2025, 15:09
Дякуємо за ваш відгук! Ми цінуємо вашу довіру і раді, що вам все сподобалось. Ми завжди прагнемо до найвищих стандартів обслуговування, адже ми банк з акцентом. 😎
oleksa778 5 апреля 2025, 14:34
Довгий час користувалась рахунком як ФОП, а також додатком термінал у смартфоні.
Одного дня заблокували термінал, нібито через підозрілі транзакції.
Надала усі чеки, фотографії бізнесу, та отримала через декілька днів повідомлення у чаті з оператором що все добре, термінал розблокован та кошти за еквайрингом будуть відшкодовані наступного дня. Тим часом, у той самий день отримую повідомлення, що банк вирішив розірвати договір з послуг терміналу.
І от фантастика! А оператори не можуть пояснити що то за лист, і коли мені повернуть кошти, створили нібито запит у свою технічну підтримку, доба минула — ні грошей ні відповіді!
Бережіть свої нерви і кошти, і не зв’язуйтесь з цим банком ніколи.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 апреля 2025, 18:41
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування рахунку або відшкодування за еквайрингом. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Та в пункті 3.3.7 за посиланням:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-510/?lang=uk

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку з детальним роз'ясненням щодо Вашого питання та подальшими рекомендаціями.
MrMaxim 5 апреля 2025, 0:52
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Сталеваров, 26
На 205−04−03 моя мати замовила та зняла частину доларового депозиту який отримала купюрами старого зразка. Наступного дня (205−04−04) ми разом зняли другу частину, такими самими купюрами старого зразка. Після я попросив внести усі ці купюри на власний валютний рахунок монобанка. Той самий касир який видавав їх перевірила гроші на детекторі валют який показав що вони справжні. Далі касир почала передивлятись кожну купюру і за допомогою якогось пристроя виявила на 6-х з 35 плісняву, через яку відмовилась приймати купюри. Банкноти не мали жодних недоліків і навіть жодного разу не були складені.

Пів години слухали звинувачення про те що ми підмінили купюри і подібну маячню.
Виходить що справжність грошей в цьому банку залежить від того чи прямують вони до клієнта або до каси.
Візит закінчився тим що гроші зарахували на рахунок, після розмов касира з керівництвом.
Попередні декілька візитів з такою самою оперцією проходили бездоганно, але не цей. Від цього візиту залишилось враження ніби обслужили цигани.

Як так сталось що банк видає гроші які відмовляється брати назад. Якесь викривлене уявлення про сутність банка. На думку працівників цього банку я маю перевіряти кожну купюру, яку отримую у банках України, якимись спеціфічними детекторами. Навіщо взагалі такий банк де відповідальність за справжність грошей які він видає перекладають на клієнта?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 апреля 2025, 14:38
Добрий день!

Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні». У разі наявних ознак пошкодження в касі дійсно можуть відмовити у прийнятті банкноти, адже наш Банк не працює з інкасо. На жаль, встановити, що банкнота раніше була видана саме нашим банком, або не була пошкоджена в процесі використання в банку відсутня можливість. Ми завжди рекомендуємо нашим клієнтам перевіряти отримані купюри на місці, щоб уникнути можливих непорозумінь у майбутньому. На жаль, у вашому випадку касир виявила ознаки плісняви на деяких купюрах, що зобов'язувало її дотримуватися внутрішніх процедур банку.

Ми розуміємо, що ситуація, з якою ви зіткнулися, була неприємною і викликала негативні емоції. Ваші зауваження щодо роботи касирів та обслуговування клієнтів будуть враховані в нашій подальшій роботі.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Cilestal 4 апреля 2025, 22:53
Обслуговування в цьому банку — просто жах. Служба підтримки абсолютно некомпетентна, не здатна вирішити навіть елементарні питання. Кожен раз, коли звертаюся, відчуття таке, ніби їм взагалі байдуже до клієнтів. Постійно перекидають з одного оператора на іншого, а результату — нуль. Сервіс на найнижчому рівні. Складається враження, що банк існує тільки для того, щоб знімати комісії, а не допомагати людям. Дуже розчарований і не рекомендую нікому.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 апреля 2025, 9:36
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Банком було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Прохання надати її до банку для розв'язання даного питання
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Михаил Волкобой 4 апреля 2025, 19:20
Дуже виручає в деяких випадках.Приємно мати справу.Люблю коли розумію, як влаштовано.Ребята молодці.Взагалі в мене по відчуттях ентузіазм, щастя.Довіра, підтримка, взаєморозуміння, взаємодія.
Добре мати справу з фахівцями
Ви супер.Пишаюсь вами.Дякую
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 апреля 2025, 19:30
Ваша підтримка — це наша суперсила! Дякуємо💪💙
Проблема решена
alex6774096 3 апреля 2025, 15:04
Банк заблокував картки, нібито я перевищив ліміт надходження на місяць 30200 грн, запросили додаткові документи, я відправив довідку о заробітній платі в 32000 грн, але цього банку мало… минуло більше місяця так і не розблокували картки, від 3.04.25 відправив заяву до банку на розірвання договору, чекаю на відповідь…
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 апреля 2025, 18:08
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Ми зв'язались з Вами та надали детальне роз'яснення щодо Вашого питання. Очікуємо від Вас запитувані документи.
Проблема решена
vargas322 2 апреля 2025, 22:13
Поповнив картку своїй мамі через термінал самообслуговування, картку одразу заблокувало. Мама живе в селі, використовувала кошти які я їй надсилав для того щоб платити сусідам за допомогу та віддавати борги які взяла поки не було коштів. З Серпня місяця на цю картку було отримано від мене через термінал самообслуговування всього 38 тис грн. До того ж поповнення були майже всі з одного й того ж терміналу… Сьогодні коли тільки прийшли гроші в розмірі 5000 грн на картку, картку було заблоковано. Щоб отримати свої кошти з заблокованої картки треба сплатити комісію в розмірі 30% від суми яка знаходиться на картці. Що це за комісії? Чому якщо банк хоче розірвати співпрацю не можливо просто отримати власні кошти на картку іншого банку? Свою картку АБанку збираюсь закрити, і рекомендую іншим не звязуватись з цим банком якщо не хочете втратити власні кошти.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 апреля 2025, 15:38
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Ми вдячні за прийнятий дзвінок, проте на жаль, нам так і не вдалось отримати інформацію з приводу даних клієнта, який має складність з рахунком.
nnnata 2 апреля 2025, 13:00
НЕ раджу мати з ними справу! заблокували кошти. Маю такі сами депозити (заблокували повернення депозиту), на таку ж суму, ще у трьох інших банків — ніяких проблем в загалі. А ці заблокували, я їм вже надала документи, що підтверджують джерело походження. А кошти так і є заблокованими, у додатку приходить додатковий запит на ті ж самі документи, які я вже подала. Купа головняку на рівному місці і неможливість отримати свої гроші!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 апреля 2025, 14:25
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Ми очікуємо на ваше уточнення. Повідомлення вже надіслано вам в особисті повідомлення. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення цього питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
FixAlex777 1 апреля 2025, 22:08
Я пользовался банком ± месяца 3
Потом как-то не было нужды ним пользоваться и я просто забросил его ± на месяца полтора
Потом когда начал пользоваться решил перевести 11к грн с Приват банка на а-банк
И в итоге с тем учётом что лимит по карте составлял 100к грн мне просто заблокировали счет точнее все карты как они объяснили им показалось что это подозрительный платеж
Я написал в поддержку прислал все скрины с банка выписку + pdf квитанцию
Плюс объяснил что переводил со своего Приват банка и проблем быть не могло!

Так то в крадце: мурыжили меня 2 недели потом со мной созвонились что прийдите в отделение я пришел и потом мне опять сказали ждите я ждал ждал ждал потом они просто решили разорвать со мной все дела и к чему я написал что воруют и не сурываются
Они спецыально блокируют счета под видом фин мониторинга или же лимитами прикрываются
Что бы потом просто напросто забрать 30% от всей лежащей Сумы на карте и это не я один такой у меня из знакомых столкнулось с такой проблемой человек 15 и у каждого одна и таже причина только Сумы другие
У кого-то 20к, а это на минуточку 30% =6000 грн
У кого-то 15к и так можно продолжать долго

НИ В КОЕМ СЛУЧАЕ НЕ СОВЕТУЮ ПОЛЬЗОВАТЬСЯ ЭТИМ БАНКОМ
ЕСЛИ СОВЕРШЕНО ЛЕТНИХ ОБМАНЫВАЮТ КАК МОГУТ ТО ЗА ПОДРОСТКОВ 14+ я вообще молчу так как они то не умеют общаться и почти со всем соглашаются
Я думаю банку стоит пересмотреть свои правила потому что думаю клиенты скоро начнут бить окна в ваших отделениях что будет правильным
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 апреля 2025, 11:30
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Для перевірки інформації банком було відправлено особисте повідомлення з прохання надати інформацію, що допоможе ідентифікувати Вас. Наразі відповіді нами так і не було отримано. Прохання відповісти на особисте повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
5 апреля 2025, 9:32
Відгук не зарахований (на 05.04.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Oleksandr1170 1 апреля 2025, 21:10
Отделение по адресу: Сумы, ул. Победы, 115
Люди обходьте стороною цей банк, заблокували рахунок за продаж власного майна, живу в прифронтовій території,і прийшло версія розпродати своє майно, щоб було з чим їхати, фото доказів і переводів відправив, написали що не достатньо підтвердження, тепер не можу вивести свої кошти!!! люди хай Бог вас відводе від цього банку!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 апреля 2025, 11:32
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Банком було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Прохання надати її до банку для розв'язання даного питання
Проблема решена
Данило Перваченко 1 апреля 2025, 15:43
Нахожусь за кордоном, потроху розпродаю майно з будинка, готуючи його до продажу. Банк заблокував рахунок за декілька переказів на карту. Надав детальне пояснення що саме і кому продавав. Рахунок не розблокували з вимогою надати деклацію фоп або декларацію про доходи. Як це зробити, якщо я не фоп і немаю доходів в Україні зрозуміти неможливо.
А тепер цікаве — телеграм бот зациклений і добитися чогось неможливо, зв’язку в месенджерах немає, тількі бот. Мій номер заблокували і я не можу з нього зателефонувати в банк. Тобто ніякого зв’язку і як забрати з банку залишок коштів, близько 13000 не зрозуміло. Зателефонував з іньшого номера, але відповіді так і не отримав.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 апреля 2025, 18:31
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми Вас проінформуємо.
Проблема решена
dimaverj 1 апреля 2025, 12:01
Усім вітання, хочу поділитись негативним досвідом, який який отримав лише нещодавно, хоча користуюсь цим банком давно. У банку у мене окрім свого особистого рахунку також відкритий ФОП рахунок, за яким я здійснюю свою підприємницьку діяльність.

Декілька днів тому я отримав повідомлення про те, що рахунки обмежено, та потрібно надати інформацію. Я стикнувся з цим вперше, тож хотів написати в підтримку та поспілкуватись з людиною. До людини я так і не підключився, та основний бот підтримки на кожне моє повідомлення відповів про те, що мені потрібно підтвердити дохід через бота «Abank-Docs».

Я перейшов до бота «Abank-Docs», пройшов авторизацію, надіслав документи та пояснення, як я використовував рахунки. Відразу помітив критичний мінус цього бота — це те, що не можна завантажити більше 5 файлів/фотографій. Я зробив декілька скріншотів листувань з клієнтами — і навіть не міг усі завантажити, тому що одне листування в мене зайняло вже 5 скріншотів. Ще один мінус це те, що після того як ви завантажили через форму в цього бота документи, у вас попросить текстову відповідь на якесь питання. Я писав змістовну відповідь, щоб не відповідати по 1−2 речення, тож в мене це зайняло деякий час. І так як я не вліз в часовий проміжок 10 хвилин — бот автоматично відправив лише документи, і сказав мені «На все добре», не дочекаючись поки я відправлю текст. Хороший функціонал, який змушує клієнта очікувати ще додатковий проміжок часу, щоб відповісти на питання, на яке не зміг відповісти через баг.

Далі, за вчорашній та сьогоднішні дні (30.03 і 01.04) в мене остаточно увірвався терпець. Через додаток мені приходить повідомлення, що треба відповісти на питання. І я на нього відповідаю вже третій раз поспіль. Написав текст через бота, чекаю деякий час — в додаток приходить ТЕ САМЕ питання. Я не знаю, хто читає і перевіряє ті відповіді в бота, але ця людина точно знущається.

До речі, мені навіть не відповідають в боті для Віп-клієнтів банку. Там теж спам повідомленнями про те, що мені треба звернутись в «Abank-Docs». Тобто виходить так, що поки у команди Абанку є якісь питання по зарахуванням чи доходу — ви не поспілкуєтесь з живою людиною, ви тепер не гідні цього.

Ще одне уточнення, у запитах банку не було жодних конкретних питань стосовно якихось переказів, та ба більше, уточнень про яку картку йде мова: фізичної особи чи ФОП.

Загалом банк мені дуже подобався, і питання вирішували дуже швидко, на основі цього я й вирішив працювати з ФОП-рахунком саме в цьому банку. Але коли стикнувся з першими проблеми — досвід погіршився. Надіюсь керівництво банку відреагує на це, та нарешті виключить цього бота, бо вирішити проблему неможливо.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 апреля 2025, 17:05
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Для детальної перевірки інформації банком в прив'язаному месенджері було запитано додаткову інформацію, що зможе підтвердити істинне джерело походження коштів. Наразі надана Вами інформація перебуває на опрацюванні фахівцями банку. Відповідь банку буде адресовано в àbank24

Щодо роботи боту (https://t.me/abank_docs_bot) та очікування текстового уточнення протягом 10 хв питання також передано фахівцям та ми думаємо над реалізацією. Вдячні, що Ви звернули увагу на це, адже це допомогає покращувати наш сервіс!

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47 47.9
USD 41.3 42
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47 47.9
USD 41.3 42
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝