Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Евгений Денищенко 28 августа 2024, 11:10
После перевода в 30 т. Заблочили средства.
В службе поддержки на каждое сообщение ссылка на бота. Пробовал дать все имеющиеся документы в бот. На что несколько раз без успешно, мол недостаточно документов для разблокировки.
Замкнутый круг! Как вернуть свои средства?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 августа 2024, 13:58
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема решена
bxpws 27 августа 2024, 23:41
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченка, 243
Прошло уже больше месяца с момента моего запроса, а суть то в чем:
Банк прислал уведомление что мои счета заблокированы и нужно дать документы которые подтвердят мои доходы.
Занималась я дропшиппингом поэтому и соответсвующих документов у меня не было, на что банк предложил подписать договор о закрытии счета и возврату средств на мой другой счет.
Подписала документ, дала счет, начали кормить завтраками что «подождите неделю и деньги будут у вас», собственно перезваниваю через неделю на что слышу «мы не смогли открыть файл»!!!
Просто представьте себе мое лицо в тот момент, люди которые следят за моими деньгами не смогли открыть документ с заявой!
Ну, а потом началось как у всех, кормили завтраками, обещаниями, но ничего не произошло.
А сегодня я решила снова позвонить дабы узнать, а что ж там с моими средствами, на что я была успешно послана на 3 буквы, ведь меня поставили на автоответчик и не соединяют с оператором
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 августа 2024, 19:29
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nadin03 27 августа 2024, 21:28
Вражена роботою працівників відділення за адресою Королева 79, м. Одеса. Завжди усміхнені, ввічливі, завжди компетентно відповідають та допомагають розібратись в різних питаннях. За три роки жодного разу не чула в цьому відділені спілкування «зверхня», якщо так можно сказати.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 августа 2024, 11:12
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Наталья Звоникова 27 августа 2024, 14:55
После ошибочного (входящего) перевода, банк заблокировал карту (превышение в 25тгрн)Обращения, что перевод ошибочен (и со стороны отправителя и с моей стороны) банком проигнорирован. Деньги банк отказался вернуть на счёт отправителя (хотя это просил и отправитель и я давала на это согласие). Также банк отказал в разблокирован карты для этого перевода. Банк начал требовать подтверждения данного платежа!!! Доводы с обоих сторон, что перевод- ошибочен- не помогли. Банк разрывает отношения (из-за не подтверждения). И уже с 13го!!! августа не осуществляет перевод денежных средств на мою карту в ощаде… Операторы кормят завтраками!!! Хотя срок решения был обозначен в одну неделю!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 августа 2024, 16:04
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема решена
dmusina 27 августа 2024, 1:32
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Крещатик, 190
Я користуюсь послугами банка доволі давно. Але я була шокована ставленням до клієнтів банку його працівниками, а саме головне їх некомпетентністю і відсутністю знань продуктів банку які вони мають продавати.
Я розповім свою історію…
В мене помер батько який був клієнтом банку. В нього на рахунку був відкритий кредитний ліміт і було оформлено страхування кредитного ліміту. Одним із пунктів договору було — виплата страхової в випадку смерті клієнта.
Я звернулась в відділення банку (вулиця Хрещатик, 190, Черкаси, Черкаська область, 18000). Надала необхідні документи про смерть їх клієнта попросила проконсультувати як звернутись до страхової та сказати який залишок по кредитним коштам для їх погашення. Нащо консультант банку сказала, що там по страхуванню немає виплати в випадку смерті (хочеться підкреслити — це один із основних пунктів для виплати і відшкодуванню коштів). Добре вони якось написали і подали запит страховій компанії. Суму боргу також не повідомили бо для того ми мали надати документи про спадщину (які отримають через пів року, а на той момент ми їх ще не мали).
Через декілька днів нам написали повідомлення і попросили заповнити і надати документы для страхової компанії (які ми вже надавали і заповнили в відділенні банку). Добре зробили чекаємо на відповідь від страхової. Довго чекали, а відповіді все немає. Звернулись самостійно виявилось, що в відділенні банку дівчата працівники самостійно заповнили заявку з некоректними даними (неправильною адресою і телефоном) і відправили в страхову і не прікріпили всі необхідні документи. Добре зі страховою вирішили все самостійно, отримали виплату, на гарячій лінії банку дізнались залишок до повного погашення, та перерахували кошти на карту.
Все боргу немає вирішили ми і зітхнули спокійно.
А ні нам стали регулярно телефонувати і казати про борг перед банком — та й ще й в повну суму.
Отримали документи про спадщину. Нотаріус також повідомила, що отримала претензію про борг.
Ми вирішили все точно дізнатись і знову поїхали до того ж самого відділення.
Надали знову всі документи, тепер і про те що є спадкоємцями. Попросили надати інформацію про стан рахунку, також виказали бажання закрити карту і рахунок і отримати довідку, що все немає більше жодної заборгованості перед банком.
Працівник банку довго грала на клавіатурі ноутбуку, а потім видала: в мене немає доступу до інформації клієнта, вона заблокована після його смерті, якось вона дізналась, що заборгованість відсутня, але закрити рахунок і надати довідку (що заборгованість відсутня) не може, так як спадкоємець не є клієнтом банку і їй немає куди прикріпити ці документи для отримання довідки.
Ми ж добре спадкоємець стає клієнтом банку отримає карту, отримає довідку про відсутність заборгованісті і потім закриває свою карту і також перестає бути клієнтом.
Відповідь працівника банку: довідку про відсутність заборгованість ви всеодно отримаєте не одразу, а відкривати і закривати одразу карту — це ШАХРАЙСТВО!
Працівники некомпетентні — вони тільки і можуть видавати карти та кредити.
Вже надали всі документи до банку, але допомоги не отримали.
Як мені отримати цю довідку про відсутність заборгованості? Або якийсь офіційний документ банку, а не слова працівників які нічого не варті?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 августа 2024, 16:03
Добрий день!

Дякуємо Вам за зворотній зв'язок. Ви вказали нам на важливі моменти та проблеми у бізнес-процесі. Ми вже виправилися і сподіваємося, що більше Вас не розчаруємо.
Larysa1977 25 августа 2024, 18:22
Під час оплати онлайн замовлення була спроба зняти подвійну оплату. Завдяки уважності працівників, які вчасно заблокували картку та звʼязалися по відео дзвінку, вдалося уникнути зняття коштів. Також, в подальшому, працівники детально відповіли на поставлені мною запитання щодо здійснених платежів та відновили контроль над картковим рахунком. Велика подяка за уважність, професійність та доброзичливість працівників!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 августа 2024, 19:04
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що змогли допомогти і забезпечити безпеку ваших фінансів. Ваша безпека — наша головна мета! 🍏
Проблема решена
Сергей Руденко 24 августа 2024, 13:22
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Леси Украинки, 19
5 серпня 2024 року мій особистий кабінет по ФОП Руденко Сергій Іванович було заморожено, що стало справжнім шоком для мене. На момент блокування в кабінеті знаходилося 580 000 грн. Банк запросив документи про походження коштів, і всі необхідні договори та квитанції я надав без зволікань на наступний день. Але, незважаючи на це, банк проводив перевірку протягом двох тижнів, і після моїх щоденних звернень до служби підтримки я отримував лише безутішне «Очікуйте».

13 серпня 2024 року я нарешті отримав відповідь від банку, у якій було вказано, що вони в односторонньому порядку розривають зі мною договір. Для цього мені запропонували надати додаткові документи та рахунок, куди мали б бути переведені мої кошти (інший ФОП). Всі необхідні документи та анкети я надав 13 серпня. Однак вже пройшло більше 10 днів, а я досі не отримав свої гроші. Я не можу зрозуміти, чому, коли рішення банку вже є, не можуть вирішити питання повернення коштів?

На жаль, блокування мого рахунку не лише негативно впливає на здійснення моєї господарської діяльності, але й суттєво псує моє життя. Кошти, які я отримав (і підтвердив їх отримання документами), потрібні мені для виконання зобов’язань перед клієнтами і нормального функціонування мого бізнесу. Зараз щодня страждає моя репутація, а відчуття безвиході та невизначеності подають мені неабиякий стрес.

Банк не лише порушує мої права, але і позбавляє можливості вести бізнес, без підстав заморожуючи кошти. Я змушений написати цей відгук, тому що не бачу іншого виходу. Відчуваю брак підтримки з боку банку та небажання вирішити мою проблему чи хоча б надати допомогу.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 августа 2024, 16:09
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема решена
maksp1999 24 августа 2024, 9:57
Не рекомендую этот банк для использования, налось с того что мне зашло 40 тысяч гривен на карту, после этого выбилось блок карты, предоставил им всю необходимую информацию, ответа от банка нет, пишу в чат, там постоянно одно и тоже сообщение вылазит, никто помочь не может.
Может тут мне помогут вернуть мои средства!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 сентября 2024, 10:11
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення питання. Детальну інформацію ми написали Вам в обраний для спілкування з Банком месенджер. Очікуємо від Вас запитувані документи.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
den2000 23 августа 2024, 17:34
Дружина вирішила покласти гроші на депозит, переказала першу суму на картку, заблокували на перевірку походження, хоча сума до 400 тис. Надали всі документи, було написано 24 години, потім після неодноразових звернень, прийшло повідомлення, що до ТИЖНЯ. Хоча по телефону попередньо говорили про швидку перевірку і т.д. Хто буде компенсувати кошти за користування грошима тиждень??? Не раджу цей шахрайський банк.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 августа 2024, 19:19
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Проблема решена
IVANKA123 23 августа 2024, 9:47
Зіштовхнулась із проблемою фінансового моніторингу, жодних проблем. 21 серпня нормально спілкувалась з підтримкою, пояснили що потрібно надати. Вчора, 22 серпня, хочу надати прохані банком документи.
Пишу в основного бота (abank_bot), щоб надати документи. І тут відразу в очі кидається систему, яку планував дурень, вибачте на слові. Мені просто спамлять повідомленням «Вами досягнуто ліміту поповнень за картками.» та посиланням на бота, в якого потрібно надати документи. Тобто поспілкуватись з живим спеціалістом банку Я НЕ МОЖУ, на будь-який тест бот автоматично відправляє спам-повідомлення з посиланням на іншого бота.

Думаю, добре. Можливо надам документи, і зі мною вийдуть на зв’язок. Надала документи про дохід, через 30 хвилин буквально приходить повідомлення, що документ не пройшов валідацію, оберіть інший. Документ німецькою мовою, соціальні виплати. Я хотіла пояснити звідки кошти, та що цей документ означає.

Але через ідіота, який створював цю систему, який унеможливлює жодну комунікацію клієнта з банком, до поки той не надасть документ. А якщо й надасть, його відхиляють через 30 хвилин. Тобто, вирішити свої інші питання та отримати підтримку я не можу.

Прохання до банку, будь ласка, розберіться з проблемою цієї баганої системи, щоб клієнти могли отримувати надалі підтримку, бо це нововведення жахливе, сире, та приносить дискомфорт, а не користь. Обов’язково виправлю оцінку на «5», коли ця проблема буде вирішена.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 августа 2024, 16:33
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.

Ми обов'язково врахуємо Ваші зауваження для вдосконалення нашого сервісу і запобігання подібним ситуаціям у майбутньому. Вибачте за спричинені незручності.
afina43 23 августа 2024, 8:04
Банк заблокировал карту, связывалась с техподдержкой, общалась по видеосвязи, ходила в отделение банка. Предоставила банку документы по переводу которые он затребовал. Просили документ о подтверждении зачисления, либо возврат средств. Отправила чек, который мне лично отправила отправитель денег, отправила факт сделки и факт успешности сделки по купле продаже цифровых активов. Все что требовал банк я предоставила. Банк игнорирует предоставленные мною документы, несколько раз звонили, хамили, повышали голос, требовали от меня устного согласия на возврат средств, документы мною предоставленные игнорируют. Просила от них предоставить документы по жалобе в письменном виде с печатями и подписями, сказали такой возможности нет, не на почту, не в чат поддержки, не на отделение банка. Уже вторую неделю пишут мне что в течении трех дней наберет специалист. Специалисты набирают и просят в телефонном разговоре вернуть деньги. Документы которые сами затребовали и получили ими игнорируются, на вопрос почему игнорируются они конкретикой не отвечают. Буду информировать здесь по мере продвижения решения моего вопроса.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 августа 2024, 16:38
Добрий день!

Щоб допомогти Вам, нам потрібна певна інформація для перевірки. На жаль, Ви не надали нам запитувану інформацію. Будь ласка, надайте необхідні дані у відповідь на наші особисті повідомлення.
Проблема решена
Maksim202024 23 августа 2024, 0:08
Працював с картою більше ніж рік все було добре, але після дня народження, а саме 15.08 отримав подарунок від родини переводи на карту, сам знаходжуся у зоні бойових дій, щоб підняти собі настрій в вільний час якого там не дуже багато граю у покер, та переміг у турнірі за перемогу отримав 150$, та вивівши на карту отримав блокування карти так в добавок залишився без заробітної плати тому що на цю карту отримав за від в/ч, звернувшись один раз до тех допомоги отримав відповідь зачекайте тиждень, минув тиждень тех допомога не відповідає, а на кожен звінок шаблона відповідь «Банком здійснюється перевірка наданих Вами документів про походження коштів. Просимо очікувати завершення перевірки, за результатом ми повідомимо Вас в Абанк24.»
Всі гроші які у мене були вже неділю мені не доступні та коли я зможу на них розраховувати я також не розумію. Я надіюсь на відповідь від банку хоча б якусь.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 августа 2024, 16:25
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Yeqa10magga091 22 августа 2024, 23:47
заблокували карту без ніяких причин, ніяких криптовалют, та переказів звязаних з криптою, без перебільшувань по внесенню коштів на рахунок, оборот був маленький, переказів від невідомих людей також не було, звичайні перекази між картами від знайомих та друзів.
це був мій основний банк, яким я користувався на постійній основі більше року.
дуже не сподобалось таке відношення до мене, всі документи за першою потребую надавав та відкликався на всі потреби банку.
ви мені завдали багато клопотів та ще й заблокували рахунки!!! без поважних та основаних документів на заблокування!
дуже прикро за таке відношення, мені ваш банк подобається, але відношення як до клієнта вашого банку, це жах!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 августа 2024, 16:35
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
VikaKurort 22 августа 2024, 22:24
Два місяці тому я отримала на картку а-банку кошти з p2p платформи. Тобто я продала віртуальний атив, а сумму їх еквіваленту у гривнях особа переказала на мою картку. Угода проходила за модерації криптобіржі KUNA.
Особа, що отримала від мене віртуальний актив поскаржилась на мене у а-банк нібито я заволоділа її коштами шахрайським шляхом.
А-банк не повідомив мене, що на мене надійшла скарга. Два місяці на моєму рахунку в а-банку було мало коштів і банк не блокував мого рахунку, а як тільки я поповнила свою картку на значну сумму то тут же мій рахунок був заблокований.
Я зателефонувала у банк. Мені сказали, що для розблокування мого рахунку я маю «або відмінити скаргу або повертати кошти».
Я пояснила співробітнику банку, що кошти надійшли за угодою на p2p платформі, і що я не знаю особисто людину яка на мене поскаржилась і що ця людина отримала від мене кошти еквівалентні тим, що були зараховані на мою картку. Я надала довідку від біржі KUNA, що кошти дійсно надійшли на мою картку за угодою.
Але співробітникам банку геть всеодно чи були мої кошти одержані законним шляхом чи ні, вони як папуга двісті разів повторюють «Для зняття обмеження Вам необхідно або відмінити скаргу або повертати кошти».
Я запитала чи надала людина, яка на мене поскаржилась хоч якісь докази проти мене, а мені банк відповів «з приводу доказів відсутня можливість надати Вам інформацію».
Тобто якийсь шахрай, не маючи жодного доказу проти мене, залишає в а-банк скаргу і вуаля, мій рахунок заблоковано, а коли я надала докази, що звинувачення безпідставні, то банку на це пофігу, бо «Для зняття обмеження Вам необхідно або відмінити скаргу або повертати кошти»…
Тому шановні клієнти а-банку, рекомендую як найшвидше забирати свої кошти з цього банку…
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 августа 2024, 11:27
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику або вирішити питання за скаргою.

На жаль, від Вас не було отримано підтверджень зарахувань на Вашу картку. З Вами зв'язувався наш Співробітник та надав інформацію щодо Вашого питання. Очікуємо від Вас запитувану інформацію.
Nico2291 22 августа 2024, 17:45
21 серпня 2024 року зіштохнувся з такою проблемою, при заміні пристрою (мобільного апарату), я не зміг завантажити додаток, повідомлення: Відмова в авторизації.
Зразу я зателефонував за номером 7776, так як маю преміальну картку банка, і мені в хамовитій розмові повідомили, що це Ваші проблеми і користуйтесь банкоматом і все, і те що в мене преміальна картка нікого не цікавить. Потім я написав до служби підтримки, де мені також не змогли нічим допомогти.
22 серпня 2024 я звертаюсь в відділення, А Банку — за адресою, м. Київ, вул. Попудренка 52, де два співробітника в ввічливій формі, та з повагою до клієнта, намагалися мені допомогти, бо розуміли мою ситуацію, та просто віднеслись до мене не як до клієнта, а в першу чергу як до Людини. Звертаю увагу керівництво, А Банку — що як би в Ваших службах підтримки працювали саме такі дівчата з відділення, та такий оператор ВІП центру — то у Вас би було набагато більше клієнтів, це співробітники — є Вашим обличчям і після цього випадку, я повірив в те, що Ваш банк таки надійний банк.
Через 30 хвилин після відвідування відділення мені зателефонував співробітник ВІП центру Максим, який залюбки вислухав мою ситуацію, та допоміг, при цьому наголошую що співробітник попередив що не обіцяє вирішити питання, а лише спробує мені допомогти. І диво — даний співробіник мені допоміг, і я знову маю доступ до банкінгу. Це професійність на вищому рівні.
Виникає питання: чому 21 серпня — служба підтримки мені хамила, не змогла допомогти, а лише 22 серпня 2024 року — співробітники вирішили моє питання, і при тому залиши лише позитивне враження як до спеціалістів?

головне що все закінчилось добре, і я вдячний працівникам відділення М. Київ, вул. Попудренка 52, та працівнику підтримки преміальних клієнтів Максиму (номер його телефону з якого телефонував +380567964681). Дякую Вам за вирішення питання.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 августа 2024, 19:12
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук! Щодо складнощів з авторизацією, зазначимо, що для безпеки Ваших фінансових даних, Банк обмежує можливість входу в Застосунок з різних пристроїв.

Просимо вибачення за негативні емоції які Ви отримали при зверненні до нашої службою підтримки. Ми вже передали цю інформацію керівництву для подальшого аналізу та вдосконалення наших процесів.

Раді, що нашим Співробітникам вдалось знайти рішення, і Ви знову маєте доступ до банкінгу.
linadnepr817 21 августа 2024, 20:17
Сегодня обратилась в чат с просьбой расторгнуть договор с банком. Банк отсылает всю информацию в налоговую, а то в свою очередь в CRS. 110 стран видят все мои данные, как на ладони. Зачем мне такой банк спрашивается? Где банковская тайна? Что происходит? Почему банк препятствует расторжению договора? Что мне нужно сделать, чтобы расторгнуть договор? Почему таких проблем нет с другими банками??? Только А-Банк создаёт головную боль своим клиентам?
абанк
Ответ банка
oper23 23 августа 2024, 15:15
Добрий день!

Дякуємо Вам за звернення. Ми розуміємо Вашу зацікавленість у тому, чому банк зобов'язаний звітувати про Ваші рахунки за міжнародними стандартами FATCA та CRS.

Основна мета звітності за FATCA та CRS – забезпечити прозорість фінансових операцій та запобігти ухиленню від сплати податків.

Діяльність банків і інших фінансових установ у сфері FATCA та CRS регулюється Податковим кодексом України й Міжнародними стандартами FATCA та CRS.
Банк належним чином виконує вимоги законодавства та зобов'язаний дотримуватися Податкового кодексу України й Міжнародних стандартів FATCA та CRS (з урахуванням їх постійного оновлення та доповнення).

Конфіденційність інформації про клієнтів гарантована відповідно до чинного законодавства. Детальну інформацію щодо вирішення Вашого питання Вам було надано нашим Співробітником в месенджер який Ви обрали для спілкування з Банком."

Минфин
Ответ администратора
23 августа 2024, 11:57
Відгук зарахований (на 23.08.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Проблема решена
NinaRoshchina 21 августа 2024, 16:03
Доброго дня. Як і в багатьох тут, склалася така ситуація, що банк заблокував карткові рахунки з чималими коштами, які збиралися на підготовку до зими. Практично всі квитанції по всім надходженням та інші документи що вимагалися, були надані. Прошу як найшвидше вирішити це питання, розблокувати рахунки і по причині розірвання договору перевести мої кошти на вказані мною реквізити
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 августа 2024, 19:46
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Анна Франковська 21 августа 2024, 11:37
Я дуже занепокоєна безпекою своїх коштів. Їх утримують вже другий тиждень. А все що я отримую від тех. підтримки банку, це безглузді відповіді про те, що вони не можуть обробити заявку тому, що дуже багато людей.
Все почалось 14 серпня, я виводила свою зарплату з криптобіржі, після чого мені прийшло блокування рахунку. Запросили документи та я їх надала. Але відповіді і досі нема, кожного дня я пишу їм, а відповідь одна й та сама: «ваша заявка у роботі».
Тепер, із-за цього утримання, я змушена використовувати кредитний ліміт, що заводить мене не у дуже хороший емоційний стан.
Будь-ласка, допоможіть вирішити ситуацію, як можна швидше!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 августа 2024, 16:30
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Данил Ш 21 августа 2024, 10:56
Жахливе обслуговування та повне ігнорування клієнтів в А-банку

Я надзвичайно розчарований роботою А-банку. Нещодавно отримав виплату в розмірі 18 143 грн на свій рахунок у ПриватБанку. Оскільки в мене в А-банку відкриті дві розстрочки та кредитна картка, вирішив перевести гроші туди. Одразу після переведення банк миттєво обмежив доступ до моїх коштів, залишивши лише можливість здійснювати покупки в магазині. Усі інші операції, такі як перекази або зняття готівки, були заблоковані без жодного пояснення.

Того ж дня я надав усю можливу документацію, що підтверджує походження цих коштів, та пояснив, що більше ніяких документів надати не можу. Проте, замість оперативного вирішення проблеми, мені довелося цілий тиждень телефонувати до банку та повторювати одне й те саме: що в мене немає можливості надати додаткові документи. Лише через тиждень один із співробітників банку повідомив мені, що якщо наданих документів буде недостатньо, мій рахунок може бути заблокований.

Усвідомивши, що банк просто тягне час і не збирається вирішувати проблему, я подав заявку на закриття картки та переказ залишкових коштів. І тут почалися нові проблеми: вже три дні я чекаю на закриття картки та переказ коштів, але отримую лише запевнення в дусі «нам дуже шкода, ми робимо все, щоб цей процес був швидшим.»

Підтримка банку абсолютно не допомагає — на будь-яке звернення я отримую однакові відповіді, ніби спілкуюся з автоматизованим ботом, який лише копіює і вставляє заздалегідь підготовлені фрази. Лояльність до клієнтів повністю відсутня. Співробітники демонструють повну некомпетентність і ігнорують мої проблеми, змушуючи мене по 10 разів пояснювати, що саме я від них хочу. У відповідь на мої запити про стан коштів і терміни вирішення проблеми я отримую лише відмовки, що цим займається «інший відділ», з яким не можна зв’язатися або звернутися безпосередньо.

Ситуація дійшла до абсурду, і що буде з моїми грошима — досі невідомо. Я вкрай незадоволений обслуговуванням і не можу рекомендувати цей банк нікому. У нашій країні є значно надійніші та комунікабельні банки, які цінують своїх клієнтів і надають дійсно якісний сервіс.

Вибачте за емоційний тон, але терпіння вже на межі. А-банк показав себе з найгіршого боку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 августа 2024, 12:50
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема решена
slex 21 августа 2024, 9:59
Переказав з інших своїх карток гроші, щоб відкрити депозит онлайн і ОПА. Обмежили картку, депозит не відкрити, гроші не вивести. Документи про джерела доходів надав одразу ж у відділенні і в чаті, оформив заявку. Намагалися прискорити розгляд. Все марно, чекайте у черзі, вас таких дуже багато. Терміни розгляду — сказати не можуть, але орієнтовно тиждень. Схоже на відпрацьовану схему користування коштами клієнтів.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 августа 2024, 12:47
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝