Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ol2023 19 декабря 2023, 16:48
Користуюся кредиткою банку виключно для розрахунку за продукти та ліки, що чудово простежується в історії платежів. Ніколи (принципово) не розраховуюся карткою в інтернеті. Ніколи ніякими ОЛХ, Пром-оплатами — чи іншими подібних сайтами не користуюся. Код на обороті катки давно затерся, бо користуюся пластиком активно, тобто там нічого не видно, навіть якщо дуже хотіти побачити (на випадок, якщо хтось міг захтіти підгледіти в черзі в магазині). Безконтактний чіп також давно не спрацьовував, тому завжди всі оплати тільки з введенням пін-коду. І от однієї ночі, а точніше в 4.00 ранку з моєї картки зробили два списання — одне невдало, була відміна через добу, але — так як то був закордонний сайт, то різницю курсу все ж таки «злизало». Тобто близько 150 грн. таки пішло з картки. А другий платіж банк пропустив, а це (на хвилинку) була оплата за парковку десь в США (500 грн. в еквіваленті). В мене два питання — як могла скластися така ситуація, якщо дані картки з мого боку були захищені на всі 200%? І друге — чому банк не заблокував другу операцію, якщо було видно, що я розраховуюсь виключно в Україні, а тут через декілька годин раптом вже розрахунок за кордоном. Чому служба безпеки не відслідковує такі випадки, і не блокує подібні платежі? І от за 5 хвилин з карти пішло приблизно 650 грн., які тепер мені потрібно повертати банку, бо там не забезпечують безпеку коштів.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 19 декабря 2023, 17:51
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Минфин
Ответ администратора
22 декабря 2023, 11:01
Відгук не зарахований (на 22.12.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема решена
malchiknarkotik 19 декабря 2023, 15:27
заблокували рахунки в банку, на яких були кошти, після блокування звернулася в підтримку та надав всю інформацію яку попросили, після чого через час попросили надати ще раз всю інформацію так як вони її не надали до заяви, ну добре, надав ще раз та чекав відповіді, пройшов час мені зателефонували з банку і сказали що ситуація найближчим часом буде вирішена, потрібно тільки звернутися до моно банку та надати додаткову інформацію про один платіж (він був саме з моно банку), коли відправник звернулася до моно, йому відмовили в наданні такої інформації, тоді звернулася до моно банк я, як отримувач, але мені моно банк також відмовив в наданні такої інформацію, тобто абанк вимагає якісь підтвердження окрім квитанції, але не зрозуміло які, тому що моно нічого не надає, сам абанк до моно звертатися не хочу або не може, виходить така ситуація що рахунки заблоковані, ніхто нічого не вирішує, картку закрити і забрати кошти не дають, говорять що ситуація вирішується, але коли пишеш в підтримку, говорить все по шаблону що вам зателефонують протягом 5 робочих днів, після 5 робочих днів знову пишу в підтримку, і знову повідомлення про то що чекайте 5 робочих днів, це уже якись абсурд, мені потрібні мої кошти, які я не можу отримати, підтримка зовсім не компетентна, а банк просто тягне час, це жах)
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 19 декабря 2023, 16:44
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Наші Співробітники зв'язувались з Вами для надання рекомендацій, щодо розблокування картки. На жаль, ми не отримали від Вас запитувану інформацію, тому питання знаходиться в роботі. Очікуємо від Вас запитувані документи.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
2XL 19 декабря 2023, 10:04
Пройшло два місяці після подій, описаних мною у відзиві https://minfin.com.ua/ua/company/a-bank/review/345022/
В листопаді я сумлінно виконував зобов’язання перед банком. Виплачував розстрочки (близько 7 тисяч) і в кінці місяця вивів картку у льотний період (зобов'язання за жовтень біля 23 тисяч).
Потроху неадекватні дії банку забувались, я почав знову використовувати картку для оплати в продуктових магазинах. Витратив меньше 4 тисяч з 24 тисяч ліміту.
Щоб не залишати погашення боргів на кінець року вирішив зробити це вчора. Достроково погасив платіж по розстрочці (загальні за місяць таки залишилось біля 7 тисяч) та достроково вивів у льотний період кредитну картку, 2+ тисячі.
За передчасне погашення А-банк віддячив повторним зниженням ліміту на доступну суму, зрізав біля 20 тисяч.
Напевно банк таким чином повідомляє, що йому не цікаві клієнти, що вчасно чи и перед вчасно виконують свої фінансові зобов’язання.
При чому нічого подібного в поведінці банку раніше не було виявлено. Я співпрацюю вже давно, до війни ліміт був 50 тисяч, але майже не використовувався за відсутності цікавих програм. Після війни мінімальний ліміт був 5 тисяч.
В цій ситуації я навіть перевірив свій кредитний рейтинг на УБКІ — високий, 474.
За період знижень кредитного ліміту А-банком відбувались наступні фінансові події:
Закриття непотрібної кредитної картки з лімітом іншого банку;
Закриття договору розстрочки в моно;
Отримання валютного депозиту в А-банку;
Підвищення кредитного ліміту по ініціативі іншого банку;
Оформлення розстрочки в Комфі (не буду приховувати, що умови від А-банку були цікавіші, але використав інший банк з доступним лімітом на цю послугу)
Таким чином номінацію «Неадекват року серед банківських установ» з безперечними перевагами завойовує А-банк. Привітаємо «переможця» своїм невдоволенням
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 19 декабря 2023, 11:36
Добрий день!
Рішення щодо ліміту приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків та інших продуктів банку тощо. Ліміт постійно переглядається та може бути збільшений з часом. Для збільшення ліміту можемо порекомендувати активно використовувати картки нашого Банку користуючись власними коштами. Також рекомендуємо Вам перевірити кредитну історію та кредитне навантаження в зовнішньому бюро кредитних історій (УБКІ — https://www.ubki.ua/). При прийнятті банком рішення про збільшення ліміту Ви будете додатково повідомлені.
Окремо хочемо зазначити, що картка «Зелена» має ряд переваг і для використання в рахунок власних коштів:
— кешбек до 20%,
— оплата за допомогою GooglePay / ApplePay,
— можливість проводити поповнення картки без додаткових комісій в терміналах EasyPay, City24 в нашому застосунку АБанк24 з іншої картки і в касах відділень нашого Банку.
Спробуйте користуватись карткою, впевнені, що картка Вам сподобається і сподіваємось, що надалі бажаний ліміт на потрібну суму буде отримано.
Сподіваємось, що надалі бажаний Вами кредитний ліміт буде отримано!
lcd0109 18 декабря 2023, 23:54
Я потрапив на гачок до шахраїв, коли це зрозумів було вже надпізно. Велика подяка співробітникам банку за їхню роботу! Це єдиний банк, котрий серйозно віднісся до вирішення ситуації, та повернув кошти.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 19 декабря 2023, 8:31
Дякуємо Вам за відгук! Завжди раді допомогти!🍏😊
Минфин
Ответ администратора
22 декабря 2023, 11:01
Відгук зарахований (на 22.12.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Aliasjsj22 16 декабря 2023, 16:07
Заблокировали счет
Скачали проверяют на что-то
5 месяцев держут мои деньги
На счету 166.000. Грн
Я не могу ничего снять
Не могу даже зайти в приложение
4 месяца проверяли что-то
Потом отказали в обслуживании
Попросили реквизиты чтобы скинуть деньги
Дважды скинула т.к первый раз они потеряли
Сказали регламент 5 дней — уже прошел месяц
Мне нужны мои деньги я устала получать шаблонные смс что у вас много работы
Вы не говорите точных сроков. Верните деньги
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 16 декабря 2023, 18:22
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Раді, що наразі питання успішно вирішено. Дякуємо за розуміння.
hodzko 16 декабря 2023, 13:05
Отделение по адресу: Львов, пл. Июльская, 7
Щось не заладилося. Київстар викидає коники. Зима похмура й дощова. Немає доступу до електронного банкінгу А-банку. Набрав номер Служби підтримки банку. На другому кінці слухавки пролунав врівноважений і впевнений голос молодої жінки. Приємний. Щось стало налагоджуватися у житті. Єлизавета — так вона представилася. Спокійно й терпляче розпитала у чому проблема, вислухала й дистанційно покроково скерувала в потрібному напрямку. Розповіла куди перейти, на що натиснути, де активувати. Врешті-решт — проблема вірішена. Відмінна робота! Жити стало веселіше, а проблеми почали виглядати не такими вже й проблемами.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 16 декабря 2023, 14:29
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vladimir26K 15 декабря 2023, 16:54
Дійсно банк будь-які проблеми (навіть дрібні) вирішує оперативно, але кредитний ліміт не встановлюють. Ні розрахунки карткою, ні навіть наявний строковий депозит не змінили рішення по кредиту, що шкода. Тому сервіс і обслуговування на 5. А кредитний ліміт, напевно встановлять тільки після закінчення військового стану. Тому кому кредитування важливе краще дивитися в сторону інших банків, більш лояльних
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 декабря 2023, 17:22
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук.
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.

5+

не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
FRoman88 15 декабря 2023, 15:59
Повністю задоволений Банком та персоналом.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 декабря 2023, 16:03
Дякуємо за відгук 🥰
Проблема решена
shindler2005 15 декабря 2023, 11:35
В один день припинили обслуговування та заблокували доступ до додатку. Жодного повідомлення та пояснення. Підтримка відповідає повільно, та допомоги ніякої. Власні кошти не повертають.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 декабря 2023, 16:42
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mirra13 15 декабря 2023, 9:27
Консультация прошла успешно, мне помогли решить мою «не стандартную» проблему, консультация принесла много позитивных эмоций.
Спасибо большое ❤️
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 декабря 2023, 9:45
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами та цінуємо Ваш вибір. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Оксана Охальська 14 декабря 2023, 21:41
Отделение по адресу: Львов, пл. Июльская, 7
Сьогодні, через збій роботи Київстару, не могла ввійти в додаток А-Банку. Велике ДЯКУЮ за швидке вирішення питання! Обслуговування на вищому рівні!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 декабря 2023, 8:42
Дякуємо Вам за відгук! Завжди раді допомогти!🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
7Mira7 13 декабря 2023, 14:46
При пользовании приложения А-банк нажала лишнюю кнопочку, и при каждом входе в приложение стало вылетать окно которое мешало. Обратилась в техподдержку, оперативно ответили, устранили помеху в течении суток, с переодичным напоминанием, что вопросом занимаются, как только решится, сообщат. Так и было. Очень приятно, что есть компании с таким достойным уровнем обслуживания.Спасибо. 10/10
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 13 декабря 2023, 15:34
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Євген Кандибко 13 декабря 2023, 13:51
Хотів би поділитися з вами своєю проблемою з банком А-банк
Був вимушений закрити в цьому банку рахунок
В цьому банку як я дізнався є ліміти на надходження фінансів на рахунок. В мене є ФОП, І частково в місяць мені заходять гроші з продажу товару як правило люди за цей товар скинуть гроші мені на картку, Проблеми з банком раніше не було ну в листопаді вони З’явились.
Ситуація складається в тому що на надходження який мені переказували Протягом місяця Банк не цікавився потім я зі свого рахунка з іншого банку привів собі на рахунок ва-банк 50 000 грн з призначенням платежу переказ власних коштів, Звісно банк бачив звідки прийшли кошти з яким призначенням, І що ви думаєте банк після цієї транзакції заблокував Вхідні платежі і запросив в мене надходження коштів, Я звісно вже взяв виписку з банка свого іншого де оборот за рік в рази більше ніж надходження в 50 000. Обіцяли розглянути це питання за 1 добу, але це затягнулося на 2 тижні після цього мені прийшла відповідь від банка, Я повинен банку обґрунтувати всі платежі за місяць листопад звісно в мене визвали це обурення. Я відповів банку що нема змоги і нема часу на цей запит так як на мою думку цей запит божевільний. Нащо я відповів банку що це робити не буду і вирішуйте питання я вам пере доставив достатньо доказів що в мене є гроші і за мою діяльність в Фопа Банк мені відповів що я повинен це зробити на що моя відповідь була така я вимушений закрити рахунок вашому банку після цього банк мені Наввипередки присилає листа що хоче розірвати зі мною відносини))) Дуже дуже смішно
Не рекомендую вам відкривати рахунок в А-банк
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 13 декабря 2023, 16:18
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.

Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто.
Дякуємо за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vladUser 13 декабря 2023, 13:08
Замовив товари по передплаті, скинув гроші, а потім мене всюди заблокували
5169 1551 1604 7521 — ось номер карти
На ім'я Якименко Тетяна
На повернення коштів не розраховую, але сподіваюсь що ви заблокуєте її рахунки і почнете рослідування
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 13 декабря 2023, 14:04
Доброго дня!
Дякуємо за сигнал.
Міри, щодо отримувача будуть прийняті згідно внутрішніх інструкцій банку.
Додатково, рекомендуємо, повідомити про інцидент в правоохоронні органи. Банк буде сприяти у розслідувані та надасть всю необхідну інформацію за запитом.
Romanukrainec 13 декабря 2023, 11:35
Купив товар через інтернет, перевів кошти на карту, а мене в прямому сенсі відправили гуляти, попросив гроші повернути, відмовились, тоді я зателефонував в банк, дякуючи співробітникам, А Банку вони заблокували карту шахрая, на наступний день написав заяву у поліцію, взяв витяг, завіз в банк, через пару днів кошти мені повернули, дякую співробітникам банку, приємно користуватись і вірити що хоч хтось цінує своїх клієнтів…
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 13 декабря 2023, 11:40
Ми раді, що нам вдалося вирішити Ваше питання та повернути кошти 😊
Проблема решена
skynet13 12 декабря 2023, 14:58
26-го листопада, через дві доби після того як я переказав власні кошти зі свого іншого банку, мені заблокували рахунок. Я одразу звернувся в підтримку та мені назвали якусь вигадану причину, а саме що начебто на мою картку був переказ з монобанку, хоча я не отримував з нього переказів. Потім перетелефонували та спитали звідки ті гроші що я переказав зі свого іншого банку! Тільки уявіть собі я маю пояснювати банку де я взяв гроші на картці іншого банку. Втім я всеж надав їм квитанції переказів на картку іншого банку, та дав пояснення що до цих переказів. Вже пройшло більше п’яти робочіх днів з того моменту, та зі мною так ніхто ї не зв’язався та рахунок досі заблоковано.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 12 декабря 2023, 15:49
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Наші Співробітники намагались зв'язатись, але, на жаль, Ви не вийшли на зв'язок.
Ваше питання на контролі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olenazbiglej 12 декабря 2023, 14:52
Приємний персонал
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 12 декабря 2023, 15:10
Дякуємо за відгук 🥰
Інна Альохіна 12 декабря 2023, 14:45
З моєї картки була зроблена спроба несанкціонованого списання коштів! Я звернулася до служби підтримки! Співробітники, А банку, як завжди швидко і вчасно зреагували, проконсультували, допомогли. А Банк — це найкращий банк! Завжди, уважні, завжди на стражі моїх коштів, це завжди, як онлайн, так і у відділеннях увага, повага, допомога! Рекомендую!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 12 декабря 2023, 15:11
Завжди раді допомогти та будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Slava19752408 12 декабря 2023, 2:22
Я, Вʼячеслав Акрітов звернувся до А-Банку з проханням до переказу грошей з моєї банківської картки на картку моєї дружини.Питання було вирішене!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 12 декабря 2023, 9:56
Дякуємо за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема решена
VladHrabyk 11 декабря 2023, 18:19
Мені заблокували банк, без причини, я зателефонував оператору, який жодної конкретної інформації про причину не сказав, чекаю вже довго, написав в телеграм, і там мені також не повідомили причини, вважаю, що це є не обґрунтовано, тому прошу розблокувати мені рахунок!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 11 декабря 2023, 18:36
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.1 42.9
USD 39.3 39.9
Все курсы банка

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.1 42.9
USD 39.3 39.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Абанк 💰 / Отзывы о Абанке 📝