×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
Уважність працівників
Комментарии (1)
Безперечне утримання коштів, повний ігнор від підтримки Абанку
13 серпня 2024 року я нарешті отримав відповідь від банку, у якій було вказано, що вони в односторонньому порядку розривають зі мною договір. Для цього мені запропонували надати додаткові документи та рахунок, куди мали б бути переведені мої кошти (інший ФОП). Всі необхідні документи та анкети я надав 13 серпня. Однак вже пройшло більше 10 днів, а я досі не отримав свої гроші. Я не можу зрозуміти, чому, коли рішення банку вже є, не можуть вирішити питання повернення коштів?
На жаль, блокування мого рахунку не лише негативно впливає на здійснення моєї господарської діяльності, але й суттєво псує моє життя. Кошти, які я отримав (і підтвердив їх отримання документами), потрібні мені для виконання зобов’язань перед клієнтами і нормального функціонування мого бізнесу. Зараз щодня страждає моя репутація, а відчуття безвиході та невизначеності подають мені неабиякий стрес.
Банк не лише порушує мої права, але і позбавляє можливості вести бізнес, без підстав заморожуючи кошти. Я змушений написати цей відгук, тому що не бачу іншого виходу. Відчуваю брак підтримки з боку банку та небажання вирішити мою проблему чи хоча б надати допомогу.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Комментарии (8)
Удерживают средства в блокеровке
Может тут мне помогут вернуть мои средства!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення питання. Детальну інформацію ми написали Вам в обраний для спілкування з Банком месенджер. Очікуємо від Вас запитувані документи.
Комментарии (2)
депозит
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Комментарии (2)
Погана система комунікація клієнта з банком через месенджер.
Пишу в основного бота (abank_bot), щоб надати документи. І тут відразу в очі кидається систему, яку планував дурень, вибачте на слові. Мені просто спамлять повідомленням «Вами досягнуто ліміту поповнень за картками.» та посиланням на бота, в якого потрібно надати документи. Тобто поспілкуватись з живим спеціалістом банку Я НЕ МОЖУ, на будь-який тест бот автоматично відправляє спам-повідомлення з посиланням на іншого бота.
Думаю, добре. Можливо надам документи, і зі мною вийдуть на зв’язок. Надала документи про дохід, через 30 хвилин буквально приходить повідомлення, що документ не пройшов валідацію, оберіть інший. Документ німецькою мовою, соціальні виплати. Я хотіла пояснити звідки кошти, та що цей документ означає.
Але через ідіота, який створював цю систему, який унеможливлює жодну комунікацію клієнта з банком, до поки той не надасть документ. А якщо й надасть, його відхиляють через 30 хвилин. Тобто, вирішити свої інші питання та отримати підтримку я не можу.
Прохання до банку, будь ласка, розберіться з проблемою цієї баганої системи, щоб клієнти могли отримувати надалі підтримку, бо це нововведення жахливе, сире, та приносить дискомфорт, а не користь. Обов’язково виправлю оцінку на «5», коли ця проблема буде вирішена.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Ми обов'язково врахуємо Ваші зауваження для вдосконалення нашого сервісу і запобігання подібним ситуаціям у майбутньому. Вибачте за спричинені незручності.
Комментарии (9)
Заблокировали карту через мошеннические действия третьей особы. Копии жалобы, какие либо документы отказываются предоставлять. Просят в телефонном разговоре согласиться на возврат средств.
Щоб допомогти Вам, нам потрібна певна інформація для перевірки. На жаль, Ви не надали нам запитувану інформацію. Будь ласка, надайте необхідні дані у відповідь на наші особисті повідомлення.
Комментарии (11)
Картка частково обмежена більше тижня
Всі гроші які у мене були вже неділю мені не доступні та коли я зможу на них розраховувати я також не розумію. Я надіюсь на відповідь від банку хоча б якусь.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Комментарии (1)
заблокували карту
це був мій основний банк, яким я користувався на постійній основі більше року.
дуже не сподобалось таке відношення до мене, всі документи за першою потребую надавав та відкликався на всі потреби банку.
ви мені завдали багато клопотів та ще й заблокували рахунки!!! без поважних та основаних документів на заблокування!
дуже прикро за таке відношення, мені ваш банк подобається, але відношення як до клієнта вашого банку, це жах!
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Написать комментарий
Банк безпідставно блокує рахунок через шахрайські дії іншої особи
Особа, що отримала від мене віртуальний актив поскаржилась на мене у а-банк нібито я заволоділа її коштами шахрайським шляхом.
А-банк не повідомив мене, що на мене надійшла скарга. Два місяці на моєму рахунку в а-банку було мало коштів і банк не блокував мого рахунку, а як тільки я поповнила свою картку на значну сумму то тут же мій рахунок був заблокований.
Я зателефонувала у банк. Мені сказали, що для розблокування мого рахунку я маю «або відмінити скаргу або повертати кошти».
Я пояснила співробітнику банку, що кошти надійшли за угодою на p2p платформі, і що я не знаю особисто людину яка на мене поскаржилась і що ця людина отримала від мене кошти еквівалентні тим, що були зараховані на мою картку. Я надала довідку від біржі KUNA, що кошти дійсно надійшли на мою картку за угодою.
Але співробітникам банку геть всеодно чи були мої кошти одержані законним шляхом чи ні, вони як папуга двісті разів повторюють «Для зняття обмеження Вам необхідно або відмінити скаргу або повертати кошти».
Я запитала чи надала людина, яка на мене поскаржилась хоч якісь докази проти мене, а мені банк відповів «з приводу доказів відсутня можливість надати Вам інформацію».
Тобто якийсь шахрай, не маючи жодного доказу проти мене, залишає в а-банк скаргу і вуаля, мій рахунок заблоковано, а коли я надала докази, що звинувачення безпідставні, то банку на це пофігу, бо «Для зняття обмеження Вам необхідно або відмінити скаргу або повертати кошти»…
Тому шановні клієнти а-банку, рекомендую як найшвидше забирати свої кошти з цього банку…
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику або вирішити питання за скаргою.
На жаль, від Вас не було отримано підтверджень зарахувань на Вашу картку. З Вами зв'язувався наш Співробітник та надав інформацію щодо Вашого питання. Очікуємо від Вас запитувану інформацію.
Комментарии (9)
Вирішення проблемного питання співробітниками, А Банку. а саме відділення за адресою м. Київ, Попудренка 52, та оператора ВІП центру Максима
Зразу я зателефонував за номером 7776, так як маю преміальну картку банка, і мені в хамовитій розмові повідомили, що це Ваші проблеми і користуйтесь банкоматом і все, і те що в мене преміальна картка нікого не цікавить. Потім я написав до служби підтримки, де мені також не змогли нічим допомогти.
22 серпня 2024 я звертаюсь в відділення, А Банку — за адресою, м. Київ, вул. Попудренка 52, де два співробітника в ввічливій формі, та з повагою до клієнта, намагалися мені допомогти, бо розуміли мою ситуацію, та просто віднеслись до мене не як до клієнта, а в першу чергу як до Людини. Звертаю увагу керівництво, А Банку — що як би в Ваших службах підтримки працювали саме такі дівчата з відділення, та такий оператор ВІП центру — то у Вас би було набагато більше клієнтів, це співробітники — є Вашим обличчям і після цього випадку, я повірив в те, що Ваш банк таки надійний банк.
Через 30 хвилин після відвідування відділення мені зателефонував співробітник ВІП центру Максим, який залюбки вислухав мою ситуацію, та допоміг, при цьому наголошую що співробітник попередив що не обіцяє вирішити питання, а лише спробує мені допомогти. І диво — даний співробіник мені допоміг, і я знову маю доступ до банкінгу. Це професійність на вищому рівні.
Виникає питання: чому 21 серпня — служба підтримки мені хамила, не змогла допомогти, а лише 22 серпня 2024 року — співробітники вирішили моє питання, і при тому залиши лише позитивне враження як до спеціалістів?
головне що все закінчилось добре, і я вдячний працівникам відділення М. Київ, вул. Попудренка 52, та працівнику підтримки преміальних клієнтів Максиму (номер його телефону з якого телефонував +380567964681). Дякую Вам за вирішення питання.
Дякуємо за Ваш відгук! Щодо складнощів з авторизацією, зазначимо, що для безпеки Ваших фінансових даних, Банк обмежує можливість входу в Застосунок з різних пристроїв.
Просимо вибачення за негативні емоції які Ви отримали при зверненні до нашої службою підтримки. Ми вже передали цю інформацію керівництву для подальшого аналізу та вдосконалення наших процесів.
Раді, що нашим Співробітникам вдалось знайти рішення, і Ви знову маєте доступ до банкінгу.
Комментарии (5)
Почему нельзя расторгнуть договор с банком?
Дякуємо Вам за звернення. Ми розуміємо Вашу зацікавленість у тому, чому банк зобов'язаний звітувати про Ваші рахунки за міжнародними стандартами FATCA та CRS.
Основна мета звітності за FATCA та CRS – забезпечити прозорість фінансових операцій та запобігти ухиленню від сплати податків.
Діяльність банків і інших фінансових установ у сфері FATCA та CRS регулюється Податковим кодексом України й Міжнародними стандартами FATCA та CRS.
Банк належним чином виконує вимоги законодавства та зобов'язаний дотримуватися Податкового кодексу України й Міжнародних стандартів FATCA та CRS (з урахуванням їх постійного оновлення та доповнення).
Конфіденційність інформації про клієнтів гарантована відповідно до чинного законодавства. Детальну інформацію щодо вирішення Вашого питання Вам було надано нашим Співробітником в месенджер який Ви обрали для спілкування з Банком."
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Комментарии (1)
Заблоковані карткові рахунки
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написать комментарий
Утримують кошти вже другий тиждень!
Все почалось 14 серпня, я виводила свою зарплату з криптобіржі, після чого мені прийшло блокування рахунку. Запросили документи та я їх надала. Але відповіді і досі нема, кожного дня я пишу їм, а відповідь одна й та сама: «ваша заявка у роботі».
Тепер, із-за цього утримання, я змушена використовувати кредитний ліміт, що заводить мене не у дуже хороший емоційний стан.
Будь-ласка, допоможіть вирішити ситуацію, як можна швидше!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Комментарии (2)
Часткове блокування картки з послідуючим блокуванням.
Я надзвичайно розчарований роботою А-банку. Нещодавно отримав виплату в розмірі 18 143 грн на свій рахунок у ПриватБанку. Оскільки в мене в А-банку відкриті дві розстрочки та кредитна картка, вирішив перевести гроші туди. Одразу після переведення банк миттєво обмежив доступ до моїх коштів, залишивши лише можливість здійснювати покупки в магазині. Усі інші операції, такі як перекази або зняття готівки, були заблоковані без жодного пояснення.
Того ж дня я надав усю можливу документацію, що підтверджує походження цих коштів, та пояснив, що більше ніяких документів надати не можу. Проте, замість оперативного вирішення проблеми, мені довелося цілий тиждень телефонувати до банку та повторювати одне й те саме: що в мене немає можливості надати додаткові документи. Лише через тиждень один із співробітників банку повідомив мені, що якщо наданих документів буде недостатньо, мій рахунок може бути заблокований.
Усвідомивши, що банк просто тягне час і не збирається вирішувати проблему, я подав заявку на закриття картки та переказ залишкових коштів. І тут почалися нові проблеми: вже три дні я чекаю на закриття картки та переказ коштів, але отримую лише запевнення в дусі «нам дуже шкода, ми робимо все, щоб цей процес був швидшим.»
Підтримка банку абсолютно не допомагає — на будь-яке звернення я отримую однакові відповіді, ніби спілкуюся з автоматизованим ботом, який лише копіює і вставляє заздалегідь підготовлені фрази. Лояльність до клієнтів повністю відсутня. Співробітники демонструють повну некомпетентність і ігнорують мої проблеми, змушуючи мене по 10 разів пояснювати, що саме я від них хочу. У відповідь на мої запити про стан коштів і терміни вирішення проблеми я отримую лише відмовки, що цим займається «інший відділ», з яким не можна зв’язатися або звернутися безпосередньо.
Ситуація дійшла до абсурду, і що буде з моїми грошима — досі невідомо. Я вкрай незадоволений обслуговуванням і не можу рекомендувати цей банк нікому. У нашій країні є значно надійніші та комунікабельні банки, які цінують своїх клієнтів і надають дійсно якісний сервіс.
Вибачте за емоційний тон, але терпіння вже на межі. А-банк показав себе з найгіршого боку.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Комментарии (2)
Безпідставне блокування картки
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написать комментарий
Часткове обмеження карти
Натомість я би хотіла висловити свою думку, якщо банк масово блокує картки (як я бачу по відгуках) то в такому випадку треба збільшити кількість фахівців які можуть розглядати такі заявки. Бо сидіти людині без грошей тиждень або навіть більше бо банк не може організувати роботу своїх співробітників для більш якісного і швидкого обслуговування своїх клієнтів це вибачте занадто, тим паче в теперішні часи.
Я розумію що те що я тут написала ніхто не візьме до уваги, але я маю надію що керівництво банку трохи поспілкується про своїх клієнтів і прискорить вирішення даного питання.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написать комментарий
Закрытия счета и перевод остатка
В краце пришло поступление на карту, ее мгновенно заблокировали по причини каких-то лимитов. Ходя за месяц трот на 20 т.
Предоставил кучу квитанцый и прочего. Не проконала. Решили розорвать договор и перечислить остаток. Написал заявление все прошло. Указано что в течении 3 дней договор будет расторгнут и остаток перечислят на новый счет. По итогу прошло 3 дня ничего нет, поддержка пишет что все в порядке живой очереди (такое ощущение что все расторгают с банком договоры) ждите неделю. Прошла неделя толку нет. Каждый день пишу ответ шаблоный и ни на один вопрос нет конкретеки. Сегодня 11 дней и таже песня ждите!
А ходя мне банк нравился и я был клиентом 3 года.
На данный момент непонятно перечислят деньги или найдут причину неотдавать.
Это просто кошмар и разочарование огромное в данном банке.
Всем мирного неба. Берегите себя.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини з Вами. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Наразі бачимо, що питання є вирішеним. Перепрошуємо за збільшений термін очікування
Комментарии (2)
Временно ограничили карту
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написать комментарий
А-банк ненадежный банк
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Комментарии (1)
Блокують кошти на невизначений термін
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини з Вами. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Наразі бачимо, що питання ж вирішеним
Написать комментарий