×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Тех.поддержка на уровне
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Перекази на картку іншого банку тимчасово призупинено фінансовим моніторингом
Я пишу на вайбер оператору, а бот тільки і спамить «Надайте документі в телеграм» і т.д
У мене ніяких документів немає!!! І я живу на окупованій території України і ці кошти мені скидували просто як допомогу від інших людей, яких я знаю! Ніякі не покупки, не продажи, а просто допомога, подарунок.
Я написала в чат що даже згодна розірвати договір, але далі знову спам. Жива людина зі мною не зв’язується. Допоможіть мені!
Мій номер фінансовий +380945022756
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально. Зауважимо, що можливість проведення P2P операцій дійсно є обмеженою до завершення проведення перевірки
Для розв'язання питання з фінансового моніторингу та передачі запитаної банком інформації радимо використовувати https://t.me/abank_docs_bot. Наразі нами не було отримано запитаних уточнень
Ми відправили Вам особисте повідомлення в прив'язаний месенджер. Просимо відповісти на нього та надати запитану інформацію
Комментарии (1)
Професійний, чуйний та людяний сервіс!
Комментарии (1)
Якість обслуговування клієнтів жахлива, і це псує загальне враження про банк.
Коли я натиснув кнопку перейти до чату, мене переадресувало на месенджер служби підтримки Абанку в телеграмі. Коли я написав до служби підтримки — мені відразу почали приходити спам-сповіщення про те, що мені потрібно підтвердити дохід у спеціальному боті «Abank Docs». Від цього враження вже склалось дивне, адже перша асоціація була «Поки не підтвердиш дохід — тобі не можна розмовляти з живою людиною».
Перейшов я в спеціалізований бот для перевірки документів Abank-Docs. Надав документи про дохід, описав всі свої перекази. А тепер, до найгіршого. Мені задавали П’ЯТЬ разів один і той же перелік питань. Щоразу я на них відповідав, не просто копіпастом, а ще й пояснював, що «Напевно у вас якийсь баг, і ви не побачили моєї відповіді». Таке враження, наче якомусь спеціалісту з відділу перевірки документів подобається, коли люди поводять себе як папуги, та повторюють одне і те ж.
У цього бота я завантажував П’ЯТЬ разів пояснення щодо своїх операцій, об'ємно пояснюючи відповідь на кожне їх запитання. В результаті — 0 емоцій. Коли в мене вже волосся дибки стояли через це божевілля, я вирішив знову написати в звичайного бота служби підтримки, і у відповідь я знову отримав те ж саме спам-повідомлення, що мені потрібно пітдвердити свій дохід. Випливає чудова думка про відношення до клієнтів, які мають проблему та не можуть вирішити її через баги системи банку, а натомість навіть поспілкуватись не можна з ЖИВИМ працівником.
Шановне керівництво банку або ж відповідальна особа, яка читає ці відгуки. Прохання звернути увагу на мій відгук, а також зробити зауваження відділу перевірки документів чи фінансового моніторингу. Оскільки така комунікація з клієнтом жахлива та недопустима.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Ми вдячні за ваші зауваження стосовно роботи боту https://t.me/abank_docs_bot та вже передаємо Ваші слова фахівцям для аналізу та розгляду можливості внесення змін.
Додатково, бажаємо звернути увагу, що на підставі Умов та правил, з якими Ви погоджуєтесь при відкритті рахунку, деякі платежі можуть окремо вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Для остаточного розв'язання питання нами було відправлено особисте повідомлення в прив'язаний месенджер. Проте відповіді ми так і не отримали. Очікуватимемо на запиту інформацію
Комментарии (1)
Smart cashback
Всі пункти правил описаних перед переходом на посилання партнера виконані.
Тому вважаю що банк, отримуючи від партнерів комісію, і не сплачуючи згідно договору відповідний процент клієнту, згідно чинного законодавства України, вбачаються дії за статтею шахрайство.
Відповідно буде звернення до регулятора, національного банку України. Щодо шахрайських дій.
Дякуємо, що поділились досвідом.
Максимальний час очікування кешбеку можна подивитися у відповідному магазині в розділі Smart кешбеку у мобільному застосунку. Для партнера MEGOGO, наприклад, цей термін становить до 60 днів.
Інформація в розділі «Неактивний кешбек» оновлюється не одразу. Вона надходить після підтвердження успішності транзакції від партнера. У деяких випадках цей процес може займати до 24 годин. Ми вже передали всі необхідні дані партнерам для оновлення інформації.
Хочемо запевнити, що банк у жодному разі не вводить клієнтів в оману і працює виключно прозоро та чесно.
Дякуємо за Ваші зауваження. Обов’язково врахуємо їх, щоб зробити користування сервісом ще зручнішим.
Комментарии (6)
Гарний банк
Написать комментарий
Жлобська підтримка
Ми завжди прагнемо забезпечити нашим клієнтам найвищу якість обслуговування, і ваше незадоволення є для нас важливим сигналом для покращення.
Ми уважно розглянули вашу ситуацію і можемо підтвердити, що наш оператор надав правильну інформацію: Покупки на закордонних інтернет-ресурсах на суму від 1000 грн дійсно проходять з подвійною конвертацією. Якщо оплата здійснюється на сайті в фунтах з гривневої картки, конвертація на євро відбувається за курсом міжнародної платіжної системи, а потім з євро в гривні за курсом нашого банку. Ви можете ознайомитися з актуальними курсами платіжних систем на їхніх офіційних сайтах.
Ми будемо раді, якщо зможемо змінити вашу думку про наш банк і продовжимо працювати над покращенням наших послуг.
Написать комментарий
Допомога з рахунками.
Написать комментарий
А-Банк — ви топ!🔥
Особливо приємно, що в банку відчувається людяність — не просто суха фінансова установа, а сервіс із душею. Підтримка відповідає не шаблонно, а живо, з розумінням ситуації. Відчуваєш, що по той бік — справжні люди, а не просто скрипти.
💳 Я активно використовую картку для бізнесу, оплату послуг, NFC і QR — усе працює чітко, миттєво. Власник барбер-студії каже вам: «респект за швидкість і надійність!»
Зараз так мало сервісів, які хочеться щиро хвалити — A-Банк точно у списку винятків. Дякую, що ви є. Так тримати!
З повагою,
Валентин Гор
Власник BARBER STUDIO VALENTIN GOR ✂️
Київ, 2025
Написать комментарий
Користування картою
Написать комментарий
Некомпетентність фінансового моніторинга
Тепер в 2025 році потрібні були кошти в розмірі 3500€ на рахунку, щоб зробити виписку та надати ії в міграційну поліцію за кордоном. Взяв у друзів в борг в один день, мені заблокували рахунок, так як прийшло 60.000 гривень. Я надав всі документи. Мені розблокували. Я вже зрадів, та подумав, що це перший банк який йде на контакт з своїм кліентом. На наступний день отримав ще останні 110.000 гривень. 59.000 від тих же друзів в борг, та 1100€ на єврову карту, а звідти потім перевів все в гривні. Ці кошти я отримав від родичів. І ось мені знову блокують рахунок. Я подумав, зараз знову надам всі документи і не буде ніяких проблем.
Надаю всі документи (розписки, свідоцтво про народження, щоб підтвердити родинні звязки, деталі транзакції, джерело доходу родича, виписку з банка родича, підтвердження, що мені дійсно потрібно мати 3500€ для міграційної поліції закордоном, чеки переказів від друзів та багато документів)
Абсолютно всі документи я відправив їм. Та почалося найцікавіше. Мені в стосунок А24 приходить сповіщення, що документів недостатньо, але не пишуть причину. Звязатися з тех-підтримкою нереально, завжди бот який відповідає, що потрібно оновити документи. Тепер питання, а як надати ще документи, якщо ти навіть не знаєш які потрібні, а тех.підтримка не працює, тому, що ти не надав документи. Ось так А-Банк відноситься до клієнтів, потрібно розбиратись самотужки. Я знову подав ті же самі документи, та задав питання через бота для верефікації: які саме ще потрібні документи.
Мене попросили надати додатково чеки операцій. Я надаю всі чеки. Збираю по новій багато документів. Відправляю. Думаю ну все, більше питань не може бути, я дав все, що потрібно, та не потрібно. Та через 20 хвилин мені блокують рахунок та розривають договір.
Багато може сказати: А може ти отримав незаконні кошти? Але це не так. Перекази в гривнях були від 2 друзів, обидва друзі мали ФОП, сплачували податки, я надавав всі розписки, та навіть повідомив банк, що я можу легко підтвердити той факт, що це мої друзі (вони мої колишні одногрупники, і це я б легко доказав). Кошти на єврову картку я отримав від родича, та навіть надав свідоцтво про народження, джерело доходу родича, та навіть виписки з закордонного банку, де вказано, звідки отримує кошти відправник
Також ці кошти я навіть нікуди не виводив, мені потрібно, щоб вони просто були на рахунку. Ризика для банка немає. Звідки кошти — всі документи я надав.
Але А-Банку краще відмовитися від клієнта, навіщо розбиратися в ситуації клієнта, якщо на його місце прийде новий клієнт.
Також цікава інформація: також коли з тобою розривають договор — ти також не можеш спілкуватись з технічною підтримкою, ти повинен сам розбиратись як повернути свої же кошти. Думаю тепер багато людей зрозуміють відношення А-Банку до своїх кліентів.
Рахунок заблокували 06.06.2025. Буду тепер розбиратися самотужки як вивести свої кошти.
P.S: Максимально здивовує те, що ти ніяк навіть не маєш звязок з підтримкою. Раніше коли така ситуація була з Моно — я звертався в підтримку, та вони передивилися своє рішення в сторону клієнта, але А-Банку не цікаво допомагати вже «колишнім» клієнтам.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
У разі встановлення обмежень банк надсилає клієнту повідомлення з детальною інформацією: причиною обмеження, переліком необхідних документів та посиланням на Telegram-бот, через який ці документи можна зручно подати. якщо наданої інформації недостатньо ми відправляємо повідомлення з уточненням.
Хочемо запевнити, що всі надані Вами документи ретельно аналізуються нашими фахівцями у рамках встановлених законодавчих норм та внутрішніх процедур. Рішення щодо завершення ділових відносин приймається лише після детального розгляду усіх наданих документів.
За результатами такого аналізу було ухвалено рішення про припинення співпраці.
Очікуємо від Вас заяву для їх дебетування залишку на рахунок іншого банку.
Комментарии (5)
Блокування
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
У разі встановлення обмежень банк надсилає клієнту повідомлення з детальною інформацією: причиною обмеження, переліком необхідних документів та посиланням на Telegram-бот, через який ці документи можна зручно подати.
Наразі ми не отримали документів від Вас, а зв’язатися за номером телефону не вдалося. Очікуємо на відповідь в особистих повідомленнях.
Написать комментарий
Нав’язують кредит готівкою
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Нам важливо почути Вашу думку.
Рішення щодо ліміту кредитування по кожному продукту Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.
«Швидку готівку» ми пропонуємо як альтернативний варіант для тих випадків, коли з’являється потреба у фінансуванні, а діючий ліміт на картці недостатній.
Ми телефонуємо, аби повідомити саме про персональні умови, але на прохання завжди можемо вимкнути такі дзвінки.
Будемо вдячні, якщо надасте відповідь в особистих — зможемо перевірити деталі саме по Вашій ситуації.
Написать комментарий
Заблокировали карту
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. За підсумком розгляду скарги, банк може запропонувати клієнту повернути кошти заявнику. На жаль, від Вас було отримано відмову.
Фахівцями банку вже було встановлено зв'язок з Вами та надано рекомендації для розв'язання даного питання
Написать комментарий
Повернення коштів
Комментарии (2)
Оскарження транзакції.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Онлайн поддержка
Приятно общаться с живым человеком, а не с ботом, как сейчас стало модно во многих банках.
И ещё радует, что когда звоню на горячую линию в А-банк — сразу берут трубку операторы и не надо пробиваться через «вертуальных помощников».
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
служба поддержки
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Відгук про роботу фахівців ГЛ
Написать комментарий
Користуюсь послугами А-банку 3−4 роки, мене цілком влаштовує
Написать комментарий