1/5
Максимально не рекомендую дану організацію!
Відповідно до інтернет сайту -«SelfieCredit – інноваційний онлайн-сервіс, де можна швидко отримати гроші у кредит через інтернет», проте, я б назвав це інноваційний ШАХРАЙСЬКИЙ ОНЛАЙН-СЕРВІС.
1. нереальна денна та річна відсоткова ставка
Відповідно до договору укладеною мною з вищезазначеною компаніє тіло кредиту становить 10000 грн. під 1% в день. Комісія про надання кредиту відсутня. Строк кредиту 350 днів з періодичністю платежів кожні 25 днів. Фактичний термін користування кредитом склав 163 дні. За даний період часу я оплатив компанії 28182.5 грн, з яких:
10000 грн — тіло кредиту;
4320 грн — нараховані компанією шс за несвоєчасну оплату регулярних платежів;
13862,5 грн. — нараховані відсотки.
Таким чином, можна зробити висновок, що реальна денна відсоткова ставка компанії становить зовсім не 1%, а 1,46% ( денна процента ставка розраховується за формулою, що наведена в частині четвертій статті 8 Закону № 3498-IX від 22.11.2023 Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення державного регулювання ринків фінансових послуг), з цього випливає, що компанія також не дотримується даного Закону.
2. компанія нараховує нереальні штрафні санкції за несвоєчасне погашення регулярного платежу, що на мою думку суперечить Закону України №2120-ІХ від 15.03.2022 року «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану»
3. компанія на власному інтернет сайті, в особистому кабінеті навмисно не зазначає всіх особистих даних позичальника (додаткові номера телефонів), також відсутній і сам договір підписаний з компаніє. Наявний тільки паспорт споживчого кредиту.
4. співпрацює з колекторськими агентствами які врегульовують питання спам розсилкою та тиском на рідних. Не розуміють різниці між додатковим номером телефону та номером контактної особи. Неодноразово обдзвонюються рідних (НЕ ЗАЗНАЧЕНИХ ЯК КОНТАКТНІ ОСОБИ), навіть після того, як вже відбулась домовленість про повне закриття позики. Постійно присилають смс повідомлення, що зі маю не можливо зв'язатися тому буду взаємодіяти з контактними особами (проте це не так, і цьому у мене є відповідні підтвердження) (Євгеній індекс №1369, якщо надав достовірні дані)
5. після повного закриття позики (є наявна довідка про закриття) надходять смс повідомлення рідним, щоб закрили дану позику (є наявні підтвердження)
Максимально не рекомендую дану шахрайську компанію. Станом на даний час готую звернення до Управління захисту прав споживачів фінансових послуг Національного банку.
Відповідно до інтернет сайту -«SelfieCredit – інноваційний онлайн-сервіс, де можна швидко отримати гроші у кредит через інтернет», проте, я б назвав це інноваційний ШАХРАЙСЬКИЙ ОНЛАЙН-СЕРВІС.
1. нереальна денна та річна відсоткова ставка
Відповідно до договору укладеною мною з вищезазначеною компаніє тіло кредиту становить 10000 грн. під 1% в день. Комісія про надання кредиту відсутня. Строк кредиту 350 днів з періодичністю платежів кожні 25 днів. Фактичний термін користування кредитом склав 163 дні. За даний період часу я оплатив компанії 28182.5 грн, з яких:
10000 грн — тіло кредиту;
4320 грн — нараховані компанією шс за несвоєчасну оплату регулярних платежів;
13862,5 грн. — нараховані відсотки.
Таким чином, можна зробити висновок, що реальна денна відсоткова ставка компанії становить зовсім не 1%, а 1,46% ( денна процента ставка розраховується за формулою, що наведена в частині четвертій статті 8 Закону № 3498-IX від 22.11.2023 Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення державного регулювання ринків фінансових послуг), з цього випливає, що компанія також не дотримується даного Закону.
2. компанія нараховує нереальні штрафні санкції за несвоєчасне погашення регулярного платежу, що на мою думку суперечить Закону України №2120-ІХ від 15.03.2022 року «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану»
3. компанія на власному інтернет сайті, в особистому кабінеті навмисно не зазначає всіх особистих даних позичальника (додаткові номера телефонів), також відсутній і сам договір підписаний з компаніє. Наявний тільки паспорт споживчого кредиту.
4. співпрацює з колекторськими агентствами які врегульовують питання спам розсилкою та тиском на рідних. Не розуміють різниці між додатковим номером телефону та номером контактної особи. Неодноразово обдзвонюються рідних (НЕ ЗАЗНАЧЕНИХ ЯК КОНТАКТНІ ОСОБИ), навіть після того, як вже відбулась домовленість про повне закриття позики. Постійно присилають смс повідомлення, що зі маю не можливо зв'язатися тому буду взаємодіяти з контактними особами (проте це не так, і цьому у мене є відповідні підтвердження) (Євгеній індекс №1369, якщо надав достовірні дані)
5. після повного закриття позики (є наявна довідка про закриття) надходять смс повідомлення рідним, щоб закрили дану позику (є наявні підтвердження)
Максимально не рекомендую дану шахрайську компанію. Станом на даний час готую звернення до Управління захисту прав споживачів фінансових послуг Національного банку.