Дякуємо за ваш зворотний зв'язок! Ми приносимо вибачення за непорозуміння, яке виникло. Маємо зауважити, що на головному екрані при підписанні договору вказана загальна інформація, включаючи загальну суму до погашення та її складові. Вказання цієї інформації є нашим пріоритетом, щоб кожен клієнт мав прозоре розуміння вартості тої чи іншої послуги.
Ми шкодуємо, що ви залишилися незадоволені нашим сервісом. Ваше задоволення є нашим пріоритетом, і ми прагнемо постійно покращувати якість наших послуг. Наша компанія дотримується всіх вимог законодавства України.
Будь ласка, заповніть форму за посиланням, щоб ми могли Вам допомогти в цій ситуації та працювати над вдосконаленням послуг, щоб наступного разу виправдати всі Ваші очікування:
https://e-groshi.com/complaint/.