Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Оплативши покупку товару (заправка пальним автомобіля на АЗС) будучи впевненим що для погашення використаних коштів я маю 55днів без нарахування відсотків за користування кредитними коштами, через місяць користування я сплатив заборгованість, але банк все-таки нарахував проценти за користування коштами.Зателефонувавши по телефону 729 оператор мені почав розказувати про якусь таблицю з якого числа місяця нараховуються проценти.То по його словах вийшло що клієнт не має 55днів для безпроцентно користування, а що процент за термін користування нараховується на розгляд банку.
ШАРЛАТАНИ
Adelinaice8 24 ноября 2024, 22:34
Отделение по адресу: Одесса, ул. Дальницкая, 46
Ніколи не була клієнтом банку. Під час оформлення зарплатної картки на підприємстві сказали, що банк відмовив у відкритті рахунку у зв’язку з тим, що мої дані не співпадають з даними, які є в банку. Коли я особисто запитала, на якій підставі банк володіє моїми персональними даними та використовує їх — мені відповіли, що я у 2007 році я відкривала валютний рахунок (під час декретної відпустки) та у 2008 році він був закритий. Не дивлячись на це, по гарячій лінії банку мені відповіли, що я ніколи не була клієнтом банку. Тобто, наразі я буду вимушена звернутись до поліції за фактом відкриття рахунків на моє ім'я скоріше всього працівниками банку. Зарплатний рахунок досі не відкрили. Посилаються на те, що я зобов’язана особисто прибути з оригіналами документів для звірки даних, при тому, що дані у них лише зафіксовані, а копії паспорта банк не має. Прошу вирішити проблему з відкриттям зарплатного рахунку онлайн та надати офіційну інформацію щодо наявних відкритих та закритих рахунках у цьому банку.
usrofmfn 20 ноября 2024, 15:07
Вкратці: відіслали ЗП назад де була комісія 100$, сказали що заблокують рахунки якщо не оновлю паспорт на 25 років у відділенні

Посилка на скрiн з перепискою — https://prnt.sc/gg48W42xUyP5
Скрін того, як це працює в Монобанк, наприклад — https://prnt.sc/Do_ji2J2SHTi
Посилка на закон згідно котрого я міг отримати свою ЗП:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1202−2022-%D0%BF#Text

Новина про цей закон:
https://sud.ua/uk/news/publication/275658-fotografiyu-v-pasporta-knizhechki-mozhno-ne-vkleivat-do-zaversheniya-voennogo-polozheniya

Менеджер:
1. не відповідав мені 4.5 годин

2. не відповів мені стосовно пункту правил щодо блокування рахунків з-за неоновленого фото в паспорту на 25 років

3. не відповів як залишити на нього скаргу

4. закрив чат зі мною і я не можу йому написати

5. без мого підтвердження відправив кошти назад. Я залишився без моєї заробітної плати, можливості оплатити за оренду житла та потрачено приблизно 100$ на комісію. І все з-за того, що менеджер довго не відповідав, а під кінець роботи хотів просто поскоріше «здихатись» від мене ігноруючи питання котре я задав 3 рази

у Укрсіббанк є можливість оновити паспорт онлайн, для цього потрібно просто відіслати скрін з Дії мого загранпаспорту. Але, оскільки я не за кордоном, мені потрібно оновлювати його у них в відділенні. Загранпаспорт у іншому місті

«Банк відстає від інших на років так 20, він не підходить для ФОП, всі банки вже мають можливість оновлювати дані онлайн, крім оцього ось. І це я мовчу про те, що оновлювати по закону я не зобов’язаний» — на що менеджер відповів мені «зате у нас є відділення і можна прийти поспілкуватись з менеджером»
ssss5555 20 ноября 2024, 14:13
Если есть возможность избегайте этого банка.
Обслуживание отвратительное.
Приложение не доработанное и сырое, пользоваться какой-то кошмар.
Чтобы снять деньги в банкомате надо потратить минимум 6−7 минут.
Всё тупит.
Операторы на горячей линии необученные и совершенно не могут помочь, произнося стандартные фразы, что надо идти в отделение спрашивать.
Не гибкий, бестолковый и ненадежный банк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Logvinovy 20 ноября 2024, 10:54
Ужасный банк выполнение своей работы равно 00
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
slandooshop 18 ноября 2024, 13:05
Був взлом аккаунту в телеграмканалі, шахраї розсилали смс про допомогу в грошовому еквіваленті 19 000грн і просили цю суму перевести на картку 5354 3280 7223 1974 Укрсиббанку
олександр Вікторов 8 ноября 2024, 22:49
Мені заблокували доступ ще 2.5 неділі назад, позвонил сказали прийти в отделения, я пришел они меня от туда вигнали сказали вам нужно звонить 729, окей я позвонил сказали идти в банк нужно мы надамо доступ отделению, я пошел доступ есть, но закрить рахунок и переказать остаток не могут бо мой рахунок закреплен к другому отделению тоесть дистанцийного звонить 729, и вот и звоню каждый день практически оставляю запрос что бы связался менеджер дистанцийного отделения, они там уже 100 раз ставили пометки что я уже много раз обращаюсь, даже сказали что отправили запрос к начальнику отделению, но не кто не звонит мне, только я и оставляють терминовие запроси по которим не звонять, я відновить додаток не могу і не закрить рахунок
я ФОП и являюсь клиентом Укрсиба примерно 25 лет. Моя жена также ФОП клиента банка примерно 18 лет, и сын ФОП — клиент банка около 2 лет.
10 октября 2024 года моя жена и сын обратились в криворожское отделение банка (отделение № 736 специалист Ігнатьєва Вікторія Михайлівна) казалось бы с простым вопросом — поменять тарифный план на такой же как у меня. Учитывая воздушные тревоги упомянутый специалист подсунула 2 бумажки, которые они подписали в полной уверенности что это допсоглашение об изменении тарифов. Лишь на другой день вечером (пятница) обнаружили что это договора на открытии совершенно нового счета. В понедельник пытались дозвониться до специалиста, но напрасно. Во вторник пришли в отделение вживую, посчитав что это недоразумение легко решится, но не тут то было: в закрытии 2 счетов, открывать которые мы не просили, нам отказали, вернее было предложено заплатить примерно 720 гривен (по 360 гривен с человека). Наши аргументы что мы не просили открывать новые счета, не пользовались ими, сообщили об ошибке по суте на третий рабочий день после открытия счета, это не донесение до потребителя информации, кто-то хотел сделать месячный план по открытию счетов и по сути обманул клиента подсунув договора на открытие новых счетов пользуясь спешкой, суматохой, тем что отделение не работает во время воздушной тревоги — были проигнорированы.
17.10.2024 мы обратились уже с письменным заявлением в банк с просьбой считать договора не действительными, закрыть счета, об открытии которых мы не просили, без оплаты, ссылались на то, что это нарушение наших прав как потребителей.
01.11.2024 Укрсиб письмом № 11/12415 любезно сообщил, так как мы все являемся ФОП то ЗУ «Озащите прав потребителей» на нас не распространяется и порекомендовал идти в сад, а по пути зайти в их кассу и заплатить 720 гривен за закрытие 2х счетов, которые, по сути, обманов, нам открыла специалист отделения № 736.
С банка мы естественно уйдем и все счета закроем. Надеемся специалист Ігнатьєва Вікторія Михайлівна получит премию в 20 гривен, отделение № 736 г. Кривого Рога переходящий «зеленый вымпел», а Укрсиббанк хорошие финансовые показатели. Ведь они ценят своих клиентов, и 720 гривен, добытые обманным путем важнее 25 лет сотрудничества
Uliana555 23 октября 2024, 17:06
Хочу розказати про роботу працівників у цьому банку-це хамство…(говорю зараз про Ковальську Андріана, говорить зверхньо, ніби я прийшла і відволікаю від її справ, байдуже ставиться до роботи).Я дістала нерви, спілкуючись з нею…хоча я спокійна і не конфліктна людина…Не рекомендую попадати до цього спеціаліста…
Olegooo 15 октября 2024, 22:35
Не поодинокий випадок. Знімаєш кошти з банкомату цього недобанку Укрсиббанк вони дистанційно перезавантажують банкомат саме тоді коли тобі відраховує кошти. І потім користуються твоїми 20000 грн протягом від 50 до 120 днів. І скаргу ніде подати. Банк ***
IrynaZhyrna 11 октября 2024, 10:54
Обмеження рахунку без попередження!!! Зіткнулась з такою ситуацією. Відкрила в банку фізичні карти. Одна з яких ПРеміальна. Комісію сплачую щомісяця по 1000 грн.
Були перекази між картками, були оплати в магазині. Я розумію, що є ліміти між переказами, але використовувала ліміти які надав НБУ. Банк не попередив, що є ризик, не попередив щодо обмежень.Я у відділенні поповнила особисті кошти в терміналі і їх заблокували.
Тепер щоб їх вивести на інший рахунок чи зняти. Мені треба чекати якусь відповідь тиждень, щоб хоча б знати що робити.
Чому я сьогодні маю чекати якусь відповідь не зрозуміло скільки. Щоб забрати свої гроші"
Hahova 27 сентября 2024, 10:58
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 36
За открытии счета в УКРСИББАНКе на банковскую карточку, согласно объявленой акации, должны были поступить акционные 200грн. Однако такого поступления я так и не дождалась. При обращении в отделение и попытке выяснить не выполнение условий акции мне пообещали во всём разобраться. Таких обращений уже было четыре, однако кроме обещаний ничего не произошло. Прошло уже почти 2 месяца, но банк не в состоянии решить такую простую проблему. Я представляю когда люди обратятся с более серьёзной проблемой, каким образом банк сможет с ней справиться. Да и вообще на таких мелочных поступках размазывается вся его репутация. Обращение в банк для открытие счета было 07.08.24 г.
Jassmminne 6 сентября 2024, 15:33
Отделение по адресу: Киев, ул. Семьи Бродских, 31-33
УкрСиббанк це самий гірший банк, банк в якому тобі потрібно просидіти 4 години, щоб відкрити рахунок, тобі там навяжуть ряд платних послуг типу страховки і смс повідомлень, з розповідями, що якщо ти від платних послуг відмовляєшся ми тобі не відкриємо рахунок. Потім вони забудуть дати Вам карту і попросять потратити свій час і приїхати на пару годин до них ще.Щоб відключити ці послуги тобі потрібно їхати в банк, бо по письмовому зверненню вони це зробити не можуть чомусь. Приїдеш на відділення, а у них не можеш пройти ідентифікацію через дію. Бо чомусь у них щось там не працює. Цей банк це просто знущання над клієнтом.
Vladnext 1 сентября 2024, 22:46
Виникла така ситуація.
27.08.2024р. знімав готівку в Києві, під час видачі готівки пропало світло, гроші списали із карти, готівку банкомат не видав, готівка уже нараховувалася банкоматом, але в останній момен банкомат купюри не видав.
Банківська карта укрсіб, банкомат в якому знімав готівку приват банк.
Я звернувся на гарячу лінію укрсіб відразу повідомивши що трапилось, оператор сказала я звернення зафіксувала, ми будемо розбиратися термін повернення коштів 50−120днів, я обурився на такий термін в попросив обгрунтувати, я в цій ситуації так не винен, враховуючи стан в країні, на що оператор відповів в нас такі стандарти міжнародні.
Я після розмови набрав приват, так як не розумів чи при появі світла він не закінчить цю процедуру і гроші забере якийсь перехожий, на що працівник приват банку запевнив, що при включенні кошти залишатися буде як надлишок банкомат їх не видасть, на запитання чому такий термін повернення 50−150 днів, приват відповів що інкасація раз в 14 днів, при заяві вашого банку ми зразу повертаємо після інкасації, на вказаний рахунок в звернені укрсіб банка.
При повторному зверненні в укрсіб, на гарячу лінію, а також в чат, чому приват повертає на протязі 14 днів, а у вас терміни мінімум 50до 120днів, чому не вказати в реквізитах зразу рахунок клієнта який постраждав, внятної відповіді не отримав, все заучені шаблонні відповіді, міжнародний стандарт, такі правила банку. На мою думку це абсурд, коли така ситуація в країні, підхід до клієнта як 90 роки коли все по бумажних накладних, і відправляли укр поштою.
Таке враження, що їх ніхто не контролює, закони в них свої, на людей плювати хотіли.
Також уявити, коли виникають в людей якийсь складні питання, коли при такому невеликому форс мажорі, так людей не поважають.
Дуже шкода що в нашій країні, так все працює!
А таких випадків безліч, і людині може бути край ці кошти потрібні, її кошти, а банки базнаказанно знущаються із людей.
Я вважаю це абсурд, не повага …
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Дарина Кондренко 21 августа 2024, 19:37
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 20
Невідома компанія SENSETEXT (менеджер Поліна (але імена будуть змінювати)) ніби-то по фрилансу — перед тим, як передати замовлення в роботу стягує передоплату в якості «редукованої страхової суми» (мін. 500 грн і вище), надаючи ЛИШЕ номер банківської картки. При затребуванні ПІП власника або р/р ФОПа спочатку придумували всілякі відговорки:
-Відповідь 1: «Повинно заповнюватись автоматично. Зазвичай вказується ТОВ».
Як можуть заповнюватись автоматично дані при вказанні лише номеру картки? Вже сумнівно стало. Далі…
Відповідь 2: «Там не фіз особа, немає піб».
Якщо не фіз особа — повинен бути IBAN (НЕ НАДАЛИ).
Через 5 хвилин листування «скасували замовлення» і «додали до бази недобросовісних працівникав фрІлансу (навіть тут з помилкою написали сферу діяльності) (до того ж, такої бази НЕ існує).
Отже, звернення до банку даної особи було написано, додано всі скріншоти листування, тому чекаємо замороження картки з виясненням всіх обставин. Було знайдено ще декількох осіб, котрі зробили оплату на цей же рахунок без фітбеку.
Тож, будьте обережні, декілька раз все перевіряйте!
YulliaMd 20 августа 2024, 15:53
Отделение по адресу: Харьков, ул. Алчевских, 9/11
Консультант Марина, номер якої було надано у підтримці, не відповідає у робочий час з критичних питань. Буду розривати договір з таким банком, неможливо отримати свої кошти!!!
Олександр Д 20 августа 2024, 15:44
Отделение по адресу: Киев, пр-т Мира, 9
Зацікавився карткою «Болт». Почитав відгуки, вирішив оформити. Зайшов на сайт банку, перейшов по посиланню, завантажив на телефон застосунок. Після введення тф — жодних смс. Ок, спробую завтра. Наступного дня отримав смс, увійшов в застосунок. Але пропозиції оформити картку «Болт» там не було, лише «Нью». Зв’язався з підтримкою — відповідь стандартна: «Видаліть додаток, очистіть кеш телефону, встановіть знову». ОК.
Видалив, очистив, встановив. Дивно, але з’явилась картка «Болт» в пропозиціях. УРА! Але радів я зарано.
Після проходження всіх етапів реєстрації — на завершальному пункті мені запропонували підписати договір на обслуговування «Нью кард». Стоп! Яка «Нью кард»???
Починаємо знову: видаляємо застосунок, очищаємо кеш, встановлюємо знову. Натискаю пропозицію по картці «Болт», проходжу всі етапи: анкета, уточнення даних, але договір ЗНОВУ для картки «Нью»!
Зв’язуюсь з підтримкою, стандартна відповідь: «Видаліть додаток, очистіть кеш телефону, встановіть знову». Пояснюю, що я робив це 5 разів уже. Ні, те саме: «Видаліть додаток, очистіть кеш телефону, встановіть знову».
Нарешті, оператор здався: «Треба йти у відділення».
Ок, наступного дня в 17:05 я приїхав у відділення на Берестейському проспекті: співробітниця мило посміхнулась з-за закритих дверей (бо, виявляється, відділення працює лише до 17.00!!!).
Через кілька днів зайшов у абсолютно пусте відділення на проспекті Миру. Дістав документи і попросив оформити пластикову картку. Співробітники щось дуже зосереджено клацали в своїх комп’ютерах (чи пасьянс, чи по банерах клікали). Отримав відповідь, що пластикові картки «болт» не оформлюють. На моє питання, що інші люди отримали і користуються саме пластиком — отримав відповідь, що продукт новий і ще не все налагодили. Мій аргумент, що картка запущена ще в червні, а зараз уже середина серпня — то вже можна було все налаштувати… і що уже в вересні анонсована акція кешбеку на продукти — взагалі закінчується, я отримав відповідь, що клієнт завжди може скористатись телефоном з безконтактною оплатою!
Було б добре, щоб «Укрсіббанк» — забезпечував клієнтів новими телефон для користування своїми недорозробленими продуктами…
Але поки враження від банку повністю негативні
Goodday2020 8 августа 2024, 18:31
29.07.24 зателефонував у КЦ банку, щоб закрити рахунок. Мені повідомили що це можна зробити тільки через відділення.

Сьогодні (08.08.24) я звернувся у відділення для закриття, там мені повідомили що я в них не обслуговуюсь і що потрібно телефонувати в КЦ, щоб перенести рахунки з обслуговуючого відділення на те, куди прийшов. Окей, телефоную в КЦ і мені повідомляють що в мене всі рахунки ще закриті 13.07.24 за начебто «неактивність».
Дивина та й годі… кажу що 29.07.24 я ще заходив в застосунок і бачив свою віртуальну карту, що якщо БАНК порядний, то мвв би хоч смс відправити що ми вже «не друзі», ну тут була стандартна відповідь «що ми нікому нічого не должні». Окей) прошу дати документ/довідку що в мене немає рахунків і я не є клієнтом — на що мені сказали зо такого документу немає в природі, хоч я як колтшній банківський працівник знаю про зворотнє.
Очікую на відповідь по скарзі на цю ситуацію, бо вважаю що банк собі «для статистики» розриває з клієнтами договір заднім числом, бо ще 29.07.24 телефонувавши в КЦ я ще був клієнтом 😅

Банку і співробітнткам бажаю працювати в цьому ж дусі🙂
Ви — кращі!
Ruslancka 6 августа 2024, 13:29
Вітаю. Мій чоловік військовослужбовець — з 24.02.2022, тобто з першого дня повномасштабного вторгнення. Десь місяця півтора назад мав можливість під час невеликої ротації через інтернет написати звернення в банк з проханням надати реквізити для оплати існуючого кредитного договору. Плюс було прохання відновити доступ до УкрСиб онлайн, оскільки можливості зайти через протерміновану картку немає. Банк відповів — лише особисте звернення у відділенні…
Тепер чоловік не виходить на зв’язок (((
Хочу висловити подяку працiвницi вiддiлення УкрСиббанку, Коваль Дарьї Дмитрiвнi. Дуже повне и якiсне обслуговування. Має великий запас знань та вміє користуватися ним.

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.45
USD 41.35 41.95
Все курсы банка

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.45
USD 41.35 41.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Отзывы о Укрсиббанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Укрсиббанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.