Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Jaroslav 82 31 мая 2024, 22:21
Це не банк це дно!
З 26.05 не можу відкрити картковий рахунок в банку, мабудь банку клиенти не потрібні)
Добре що хоть депозит не поклав в цей банк)
Служба підтримки дно (
Персонал не компетентний
Хотів залишити звернення (в службі підтримки)більше часу не могли зареєструвати) а після 18:00 повідомили що все на сьогодні реєстрація закінчена)
Зверніться в понеділок після 9:00)
Таскомбанк
Ответ банка
4 июня 2024, 15:03
Добрий день.

Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для закриття рахунку просимо Вас звернутись до нашого контакт-центру.
dana98 30 мая 2024, 18:14
Нажаль я не можу отримати відповідь від підтримки майже 2 тижня. Я просто хотіла дзнатись інформацію по останній транзакції, яка сума мені прийшла в валюті, тому що ця інформація недоступна в додатку (у всіх інших онлайн банкінгах ця інорфмація завжди була доступна). Я не розумію чому я не можу отримати відповідь на легке запитання. Це вперше в моєму досвіді що банк ніяк не реагує на мої запитання. Я отримала повернення від Airbnb в розмірі 1240$, але як я розумію банк помилково зарахував їх по дуже заниженому курсу 38.7, замість 40. Тому я втратила 1700 грн на операції повернення. Чи то скриті комісії якісь, чи то помилка банку, але я хочу дізнатись відповідь. Також хочу відзначити, що в той самий час мені було зроблено повернення на картку іншого банку майже на аналогічу суму і там різниця між оплатою і поверненням була лише 70 грн, а не 1700 як в моєму випадку з Таскомбанк.
Таскомбанк
Ответ банка
4 июня 2024, 15:02
Добрий день.

Приносимо вибачення за очікування.
Інформуємо, що Ваше звернення перебуває в роботі відповідного підрозділу Банку, необхідний додатковий час для вирішення питання.
Відповідь буде відправлено найближчим часом.
Проблема решена
EviTr 30 мая 2024, 9:49
Спеціально зареєструвалась на мінфіні щоб залишити цей відгук, бо написаний моїм батьком відгук по моїй ситуації модератором Мінфіну був визнаний як такий що не підтверджений. Отже моя ситауція така:
Банк як офіційний дистрибутор НБУ здійснює офіційний продаж нумізматичної продукції. Придбати монети та банкноти можна двома способами — вистоявши довгу живу чергу, або клієнтам банку надана привілегія замовити продукцію НБУ через сайт банку, а потім викупити її у відділенні. Виім я стикнулась з ситуацією, коли монету я замовила, а касир банку відмовилась мені її продавати, мотивуючи, що в моєму замовленні такої монети немає. Власне кажучи ось подробиці цієї ситуації:

9.04.2024 я на сайті coins.tascombank.ua оформила замовлення № 12264 яке містило 2 нейзильберові монети НБУ «Кохання» і «Захисниці» — обидві в сувенірному пакованні. 14 квітні при намагані викупити це замовлення касир Запорізького відділення по вул. Піденноукраїнській повідомила, що в данному замовленні за її даними присутня лише 1 монета «Кохання», а монети «Захисниці» немає. Звичайно касир не може продати ту монету, якої, як видає їй система, у замовлені немає, а тому запропонувала мені звернутись на гарячу лінію для владнання проблемного питання з ними. Розуміючи, що це нормальна ситуація — гаряча лінія для того і існує щоб допомагати клієнту з проблемними питаннями я одразу зателефонувала по номеру 0800503580. Втім гаряча лінія теж не всесильна, вирішиит питання самостійно одразу не могла, а тому на моє звернення було оформлено заявку, яку мала розглянути відповідна служба банку. Наступного дня — тобто 15.04.2024 відповідна служба мені зателефонувала і попросила зробити скрін замовлення, де було б видно наявність у замовленні обох монет. В той же день я все зробила як просили — скрін надіслано у вайбер і оператора я попросила приєднати до моєї заявки (назвала ПІБ), що знаходиться на розгляді. Далі я почала чекати на розгляд моєї заявки по суті, сподіваючись на зворотній зв’язок. Час спливав але ніхто нічого не повідомляв. Розуміючи, що щось з підтримкою Таскомбанку не те — я 2 травня 2024 зателефонувала підтримці з проханням повідомити стан розгляду заявки і, виявляється, що підтримка вважає, що я нічого їм по вайберу не надіслала, а тому заявка так і висить як не виконана з моєї вини. Прохання подивитись у вайбері та знайти там скрін від 15 квітня ні до чого не привели — відповіли: «Скріну нема!». Ну гаразд, але ж можна надіслати скрін знов — він то в наявності. Відповідь підтримки: «так, можна, надсилайте, попрохайте приєднати до заявки 2433457». На уточнююче питання — чи отримає я якийсь зворотній зв’язок по результатам розгляду — відповіли: «Так, звичайно — вам зателефонують». У той же день скрін мною направлено повторно, звичайно я попрохала доєднати скрін до замовлення 2433457 озвучено і… знов чекання. Ну не вважаю я, що банк може обманути і проігнорувати мою заявку та обіцянку зателефонувати… Втім учора — тобто 29 травня 2024 року, терпець таки увірвався і я знову зателефонувала в підтримку з проханням повідомити стан розгляду заявки. І… мені повідомили, що моя заявка була розглянута ще в той день коли я направила скрін. Ну і визнали, що мені дійсно не зателефонували, хоча і обіцяли. Але саме цікаве — це навіть не результат розгляду заявки, а він такий «фахівці Таскомбанку, розглянувши заявку дійшли висновку що по замовленню відбувся „технічний збій“ внаслідок чого монета „Захисниці“ у сувенірному пакованні не потрапила до замовлення, хоча і з незрозумілою причини продовжила відображатись у замовленні клієнта у його персональному кабінеті» (до речі вона відображається там і наразі). Саме цікаве це те що підтримка Таскомбанку порекомендувала мені вдіяти — мені запропонували замовити вказану монету повторно… коли вона буде знову запропонована на продаж. А на моє заперечення що вказана монета навряд чи колись буде продатаватись Таскомбанком — відповіли, що то не наша проблема — ми заявку розглянули. І ось тут у мене виникають справедливі питання. По перше — що для того щоб зробити висновок, що стався «технічний» збій не треба було двічі просити скріни, де монета дійсно була. І що такий «збій» трапився розуміла я саме і по суті те саме мені повідомила касир ще 14 квітня. Навіщо було тягнути кота за хвіст — імітуючи бурхливу діяльність? По друге, я як клієнт, якому вдалось замовити монету але не вдалось її викупити, звертаючись до служби підтримки банку розраховувала отримати не висновок про технічний збій, а пропозиції з боку банку як врегулювати таку ситуацію. Не рекомендацію замовити монетку повторно в умовах тоді коли банк її на продаж запропонує наступного разу — НІКОЛИ!!! При цьому я як адекватна людина, розумію, що данних монет може в банку банально не лишитись (хоча зазвичай дистрибутори залишають певну кількість монет — «про запас»), втім банк якому цікава лояльність клієнта ну як варіант міг запропонувати викупити мені якусь іншу монету. Адже НБУ щомісячно випускає 1−3 нові монетки, а Таскомбанк частину своєї квоти реалізовує через замовлення клієнтів, а частину пускає у вільний продаж. Тобто без проблем клієнту можна було б запропонувати придбати іншу монетку (з тих що призначені для вільного продажу), що вийшла пізніше, але ще в Запоріжжі Таскомбанком не продавались — наприклад «Чорний лелека» (у сувенірному паковані чи без нього), або якусь іншу. Звісно я не чекаю якогось безкоштовного соррі-бонусу від банку в ситуації, яка виникла через недолуге програмне забезпечення саме банку — я готова за власні кошти викупити якусь іншу монету — по справедливій ціні банку. Втім в головах фахівців Таскомбанку, які розглядали мою заявку жодних ідей з цього приводу чомусь не виникло. Ну і третє — ну ось не можу зрозуміти що це за служба підтримки у банку така? Заявки створюють, обіцяють розглянути і навіть іноді розглядають — але чому клієнти не інформуються про результати розгляду — ну не можу я цього зрозуміти. На що тут сподівання? Що клієнт забуде? Так може і тех-збою не було, а просто мою монетку забрала якась інша людина? (останнє питання риторичне). Хочу почути позицію банку з вказаного приводу, включаючи які заходи впливу планується застосувати до осіб що розглядали згадану заявку, забуваючи мене поінформувати про цей самий розгляд. Якщо представнику банку буде потрібна будь-яка додаткова інформація — надам без проблем — усі скріни в наявності.
Таскомбанк
Ответ банка
31 мая 2024, 12:03
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, відбувся технічний збій при створенні замовлення.
Звертаємо увагу, що зі сторони служби підтримки банку було здійснено дзвінок до Вас з метою інформування щодо розгляду запиту, але не було встановлено зв'язок.
Найближчим часом повторно з Вами зв’яжемось.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AlejandroV 30 мая 2024, 0:31
Таскомбанк — є офіційним дистрибутором з продажу нумізматичної продукції НБУ!!! Більше того — визнаю безумовно чудово, що банк намагається цивілізовано торгувати цією самою нумізмтачною продукцією НБУ (а це монети, банкноти, пам’ятні медалі). Жоден з інших офіційних дистрибуторів (а їх трої — державні Приватбанка, Укргазбанк та комерційний Радабанк) досі не сподобився розробити такий прозорий спосіб замовлення монет як через сайт банку. А у Таскомбанку такий сайт є. Так він наприкінці 2023 року був запущений в тестовому режимі, потім на початку 2024 року припиняв свою роботу але вже в квітні відновився, щоправда дещо змінилася логіка роботи — замовити, а потім викупити монету у Таскомбанку наразі можуть лише клієнти цього банку. Втім маю визнати — це дійсно зручно, бо сам нумізматичний ринок України наразі дуже дикий (якщо не сказати криміналізований), але Таскомбанк демонструє свої намагання працювати цивілозовано і прозоро. За це йому честь і шана. Втім як кажуть і на сонці бувають плями. І це нормально — в нашому житті та в наших умовах немає нічого досконалого. Всі помиляються, навіть комп’ютерні програми. І на допомогу мали б приходити люди. Ті самі працівники служби підтримки, які б мали розрулювати усі проблемні ситуації. Втім на жаль довелося стикнутися з ситуацією, коли та сама служба підтримки Таскомбанку продемонструвала надзвичайний пофігізм та банальну неповагу до проблеми клієнта. А проблема виникла саме з виконання банком замовлення на придбання тих самих монет. Отже замовлення № 12264 від 9.04.2024 містило 2 нейзильберові монети НБУ «Кохання» і «Захисниці» — обидві в сувенірному пакованні НБУ. 14 квітні при намагані викупити це замовлення касир Запорізького відділення по вул. Піденноукраїнській повідомила, що в данному замовленні за її даними присутня лише 1 монета «Кохання», а монети «Захисниці» немає. Звичайно касир не може продати ту монету, якої, як видає їй система, у замовлені немає, а тому запропонувала звернутись на гарячу лінію для владнання проблемного питання з ними. Власне клієнт розуміє, що це нормальна ситуація — гаряча лінія для того і існує щоб допомагати клієнту з проблемними питаннями. Втім гаряча лінія теж не всесильна тому на звернення клієнта було оформлено заявку, яку мала розглянути відповідна служба банку. Наступного дня — тобто 15.04.2024 відповідна служба зателефонувала клієнту і попросила зробити скрін замовлення, де було б видно наявність у замовленні обох монет. Скрін попрохали направити в вайбер при цьому клієнт мав зазначити свої ПІБ — щоб скрін було приєднано до відповідної заявки. Власне кажучи в той же день клієнтом все було зроблено як просили — скрін надіслано у вайбер і оператора попросили приєднати його до заявки конкретного клієнта, що знаходиться на розгляді. І клієнт став чекати на розгляд своєї заявки по суті, сподіваючись на зворотній зв’язок. Час спливав але ніхто нічого не повідомляв. Розуміючи, що щось з підтримкою Таскомбанку не те — клієнт 2 травня 2024 телефонує підтримці з проханням повідомити стан розгляду його заявки і, о диво, виявляється, що підтримка вважає, що клієнт нічого їм не надіслав, а тому заявка так і висить як не виконана з вини клієнта. Прохання подивитись у вайбері та знайти там скрін від 15 квітня ні до чого не привели — відповіли: «Скріну нема!». Ну гаразд, але ж можна надіслати скрін знов — він то в наявності. Відповідь підтримки: «так, можна, надсилайте, попрохайте приєднати до заявки 2433457». На уточнююче питання — чи отримає клієнт якийсь зворотній зв’язок — відповідь: «Так, звичайно — вам зателефонують». У той же день скрін направлено повторно, прохання доєднати скрін до замовлення 2433457 озвучено і… знов чекання. Ну не вважає клієнт, що банк може його обманути і проігнорувати його заявку та обіцянку зателефонувати… Втім учора — тобтоо 29 травня 2024 року, терпець таки увірвався і клієнт знову телефонує в підтримку з проханням повідомити стан розгляду заявки. І… йому повідомляють, що його заявка була заявлена ще в той день коли він направив скрін. Ну так не зателефонували, хоча і обіцяли. Але саме цікаве — це навіть не результат розгляду заявки, а він такий «фахівці Таскомбанку, розглянувши заявку дійшли висновку що по замовленню клієнта відбувся „технічний збій“ внаслідок чого монета „Захисниці“ у сувенірному пакованні не потрапила до замовлення, хоча і з незрозумілою причини продовжила відображатись у замовленні клієнта у його персональному кабінеті (до речі вона відображається там і наразі)». Саме цікаве це те як підтримка Таскомбанку порекомендувала вдіяти клієнту — йому запропонували замовити вказану монету повторно… коли вона буде знову запропонована на продаж. А на заперечення клієнта що вказана монета навряд чи колись буде продатаватись Таскомбанком — відповіли, що то не наша проблема — ми заявку розглянули. І ось тут у мене виникають справедливі питання. По перше — що для того щоб зробити висновок, що стався «технічний» збій можна було одразу — для цього не треба було двічі просити скріни, де монета дійсно було. І що такий «збій» трапився розумів і сам клієнт і йому повідомила касир ще 14 квітня. Навіщо було тягнути кота за хвіст — імітуючи бурхливу діяльність. По друге, клієнт, якому вдалось замовити монету але не вдалось її викупити, мабуть чекав не висновок про технічний збій а пропозиції з боку банку як врегулювати таку ситуацію. Не рекомендацію замовити монетку повторно в умовах коли банк її на продаж запропонує наступного разу — НІКОЛИ!!! При цьому клієнт адекватна людина, розуміє, що данних монет може в банку банально не лишитись (хоча зазвичай дистрибутори залишають певну кількість монет — «про запас»), втім банк якому цікава лояльність клієнта ну як варіант міг запропонувати викупити клієнту якусь іншу монету. Тут слід зазначити що НБУ щомісячно випускає 1−3 нові монетки, а Таскомбанк частину своєї квоти реалізовує через замовлення клієнтів, а частину пускає у вільний продаж. Тобто без проблем клієнту можна було б запропонувати придбати іншу монетку, що вийшла пізніше, але ще в Запоріжжі Таскомбанком не продавались — наприклад «Чорний лелека» (у сувенірному паковані чи без нього), або якусь іншу. Тобто клієнт навіть не чекає якогось безкоштовного соррі-бонусу від банку в ситуації, яка виникла через недолуге програмне забезпечення саме банку — клієнт готовий за власні кошти викупити якусь іншу монету — по справедливій ціні банку. Втім в головах фахівців Таскомбанку, які розглядали заявку клієнта жодних ідей з цього приводу чомусь не виникло. Ну і третє — ну ось не можу зрозуміти що це за служба підтримки у банку така? Заявки створюють, обіцяють розглянути і навіть іноді розглядають — але чому клієнти не інформуються про результати розгляду — ну не можу я зрозуміти. На що сподівання? Що клієнт забуде? Так може і тех-збою не було, а просто його монетку забрала якась інша людина? (останнє питання риторичне). Хочу почути позицію банку з вказаного приводу, включаючи які заходи впливу планується застосувати до осіб що розглядали згадану заявку. Якщо представнику банку буде потрібна будь-яка додаткова інформація — надам без проблем — усі скріни в наявності.
Таскомбанк
Ответ банка
31 мая 2024, 12:04
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, відбувся технічний збій при створенні замовлення.
Звертаємо увагу, що зі сторони служби підтримки банку було здійснено дзвінок до Вас з метою інформування щодо розгляду запиту, але не було встановлено зв'язок.
Найближчим часом повторно з Вами зв’яжемось.
Андрій Грабовський 29 мая 2024, 16:59
Отделение по адресу: Львов, пр-т Червоной Калины, 36
Кидають на гроші. Майже 50 тис грн моїх там. Самі закрили рахунок. сказали написати заяву щоб гроші перерахували на інший банк ще два тиждні назад. На відділенні тоді сказали що кошти переведуть на інший банк на протязі трьох днів. Пройшло уже два тиждні, грошей немає, намагаються кинути! Роблю розголос щоб злочинцям не вдалося це зробити!!! Не кидайте людей інакше від вас підуть останні клієнти!
Таскомбанк
Ответ банка
29 мая 2024, 21:26
Добрий день.

Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування — 12.4. Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір та закрити Рахунок за ініціативою Банку:
– у випадках, передбачених законодавством, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
– в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, банківськими правилами, або додатковими угодами/змінами до ДКБО/Договорів.

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення в особисті повідомлення.
AndriyGrabov 25 мая 2024, 13:46
Отделение по адресу: Львов, пр-т Червоной Калины, 36
Кинули на 50тисяч! Закрили рахунок в банку через те що я робив замовлення на аліекспрес та не повернули кошти які там були — біля 50 тисяч! Шахраї. Буду звертатися в поліцію
Таскомбанк
Ответ банка
27 мая 2024, 16:58
Добрий день.

Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування — 12.4. Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір та закрити Рахунок за ініціативою Банку:
– у випадках, передбачених законодавством, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
– в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, банківськими правилами, або додатковими угодами/змінами до ДКБО/Договорів.

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення в особисті повідомлення.
Anya15 9 мая 2024, 19:36
Запросила друга вже більше двох тижнів ніякі бонуси ніхто не отримав. Оператор повідомив що нічим допомогти не може
Таскомбанк
Ответ банка
9 мая 2024, 20:09
Добрий день.

Якщо були дотримані всі умови Акції «Приведи Друга» — Банк може здійснювати виплату винагороди в термін до 30 днів.
Умови акції за посиланням — https://tascombank.ua/files/Ofitsiini_Umovy_provedennia_Aktsi_Pryvedy_Druga_2022.pdf
Пункт 5.3. – виплата винагороди Учасникам Акції здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту оформлення другом пакету послуг (карти).
Додатково вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та номер телефону, ПІБ і номер телефону рекомендованого друга, в особисті повідомлення – перевіримо інформацію чи були виконані умови акції.
Gelloiss 8 мая 2024, 15:50
Не знаю, що там насправді за схема про переход від спортбанку до таскомбанку, але я не вірю, що залишилися ті ж самі власники, бо їх дії кардинально інші!
Я був клієнтом спортабнку від найперших місяців його існування, це вже роки 4 точно. Він дійшов рівня монобанку, я його активно рекомендував друзям і близьким, бо де в чому він був навіть кращим за моно. Але, нажаль, сталася біда. Банк було викуплено шархраями і він став TAS2U. Чому шахраями? Бо пілся переходу від спортбанку в ту помийку на букву «Т» у моїх батьків просто зникли гроші з карток. Питання вже вирішується з банками третій тиждень. В мене благо грошей не було на карті, але був кредитний ліміт. Так ось прикол. Вчора я був винен 500 грн обовʼязкового платежу за вихід з пільгового періоду. Сьогодні там вже сумма 1000грн 😂 Срашно подумати, що буде завтра. Оператор дзвонив теж казав про 500 грн, але я почитав відгуки інших людей і зрозумів, що краще взагалі нічого не погашати, бо буде більше проблем навіть. Тож на все добре! Якщо спортбанк повернеться, я поверну йому борг.
А так циї шахраїв всеодно засудять інші потерпілі, так що я не буду їм переводити свої гроші.
Таскомбанк
Ответ банка
9 мая 2024, 20:05
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що проект Спорт банк здійснював діяльність на ліцензії АТ «ТАСКОМБАНК», а отже усі клієнти Спорт банк є клієнтами ТАСКОМБАНКУ, і банк продовжить обслуговування усіх клієнтів, які користувались застосунком Спорт банк, забезпечуючи надійний і сучасний сервіс своїм клієнтам.

Інформуємо, що всі Ваші раніше укладені договори продовжують діяти на тих же умовах, на яких вони були укладені.

Для перевірки наданої Вами інформації та можливості допомогти в вирішенні питання – прохання звернутись до служби підтримки за тел.:0 800 503 580 (безкоштовно на території України), в банківський чат ( https://tascombank.ua/) або на info@tascombank.com.ua
AB250188KVJ 6 мая 2024, 18:08
Обслуживался в СпортБанке и перевели счет в таскомбанк. Со спортбанком проблем особо не было и погашал карту в льготном периоде. В приложении таса тоже все оплатил в льгтном периоде и созвонился с оператором чтобы подтвердить сумму. В итоге мы сошлись на сумме и оператор сказала что в приложении показывает верную сумму. Я все оплатил.Сделал на всякий случай скрин экрана, что все оплачено в льготном периоде. В итоге в начале месяца списались «выдуманные» проценты и оператор говорит, что я недоплатил сумму льготного периода. Я подал жалобу на горячую линию, они сказали что послушают диалог и если оператор сказал сумму, которую я внес, то сторнируют мне излишне начисленные проценты. Никто до сих пор не слушает мой диалог от 26 апреля 14:37. Прошу повлиять на это безобразие и бездеятельность службы поддержки. Следующая жалоба будет в НБУ
Таскомбанк
Ответ банка
7 мая 2024, 11:39
Добрий день!

Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що Ваше звернення було зафіксовано оператором Банку та передано до відповідного підрозділу для перевірки інформації.
Запит знаходиться в роботі.
Коли Ваше питання буде розглянуто – Вас додатково буде проінформовано.
tpetrovsky 6 мая 2024, 15:01
Після створення заявки на обмін валюти на депозит банк залишив її без виконання і видалив депозитний договір. Служба підтримки не вирішує питання, а просто завершує діалог.
Таскомбанк
Ответ банка
7 мая 2024, 11:35
Добрий день.

Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того, щоб перевірити інформацію прохання вказати повністю Ваше ПІБ та ІПН, дату та суму транзакції, в особисті повідомлення.
Проблема решена
1954 P 3 мая 2024, 15:57
Після інтеграції зі Спортбанку з невідомої причини банк вирішив припинити відносини. Можливо це помилкове рішення, бо підстав для цього не було ніяких. Інн.2052415450.
Таскомбанк
Ответ банка
3 мая 2024, 18:13
Добрий день.

Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування — 12.4. Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір та закрити Рахунок за ініціативою Банку:
– у випадках, передбачених законодавством, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
– в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, банківськими правилами, або додатковими угодами/змінами до ДКБО/Договорів.

Для додаткової перевірки наданої Вами інформації – прохання перевірити правильність вказаного ІПН та надати Ваші дані (повністю ПІБ та ІПН) в особисті повідомлення.
Sveto4ek 2 мая 2024, 12:52
Пiсля закриття Спортбанка були обіцянки що умови не змінюється, але нажаль обманули.
В Спортбанке кредит завжди погашали в останній день і всє було гаразд, але в тасбанке ні, як повідомила підтримка: дивитись в квитанції коли пройшла операція немає сенсу, а все залежить від других факторів, незалежних від клієнта.
Таскомбанк
Ответ банка
2 мая 2024, 15:47
Добрий день.

Розуміємо Ваше незадоволення, проте дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу, зазвичай до 3-х робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Тобто, сума платежу за кредитом буде погашена тільки після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Якщо сума пільгового періоду не була погашена фактично до дати планового платежу – нараховуються відсотки за користування кредитним лімітом.

Для уникнення даної ситуації в майбутньому рекомендуємо здійснювати погашення кредитної заборгованості за 3 робочі дні до дати планового платежу.
Проблема решена
anedyhalov 24 апреля 2024, 13:32
Sportbank закривається з 6 травня, повідомили що переходить усе на застосунок TAS2U, тільки скачав та одразу вибило що сервер не працює! Ітак вже тиждень! Взагалі навіть не дає зареєструватися навіть, Viber підтримка безкоштовна із-за кордону не працює! Написано Viber OUT! У спорт банку 15 000 депозит!
Таскомбанк
Ответ банка
24 апреля 2024, 14:10
Добрий день.

Інформуємо, що Ваші кошти надійно захищені і депозитний договір продовжує діяти на тих же умовах, на яких діяв раніше.
Наразі не спостерігається проблем зі зверненнями Клієнтів до Контакт-центру Банку через Viber.
Звертаємо увагу, що зателефонувати можна:
o Через чат ТАСКОМБАНКу у Viber, натиснувши на «слухавку»;
o В сервісі дзвінків Viber набрати номер *7178 (за допомогою клавіатури viber).
Можливе блокування IP адреси зі сторони провайдера послуг або служби безпеки Банку. – це можливо краще не писати? – не пиши
Для того, щоб перевірити причину неуспішного входу в додаток прохання вказати Ваше ПІБ, ІПН, номер телефону та надати IP-адресу в особисті повідомлення.
Уточнити IP-адресу можливо, написавши в пошуку Google «What is my IP».
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Виктор Дубинчук 23 апреля 2024, 11:34
Я і моя жінка -клієти ТАСКОМБАНКУ. Крім того у моєї жінки було дві кредитні картки -«велика п’ятірка» і «пудра». У цьому році закінчувався термін дії карток і настала необхідність їх перевипуску. З «великою п’ятіркою» не було проблем, а з «пудрою» вони почались. Був замовлений перевипуск кредитної карти «Пудра» і за неї чомусь просили оплату 200 гривень. Потім співробітниця повідомила що платити нетреба. 22.04.2024 року моя жінка прийшла до відділення для отримання карток. І з’ясувалось що картка «пудра» не має кредитного ліміту. Попередня картка «пудра» мала кредитний ліміт 50000 грн. А для чого тоді кредитна картка?
Таскомбанк
Ответ банка
24 апреля 2024, 14:08
Добрий день.

Інформуємо, що комісія за переоформлення карти залежить від типу карти.
Перевипуск фізичної карти основної (іменна або неіменна) – 200,00 грн;
Перевипуск основної віртуальної карти – без комісії.

Звертаємо увагу, що перевипуск карти не впливає на кредитний ліміт.
Для можливості перевірити надану Вами інформацію рекомендуємо власнику рахунку звернутись в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або написати на електронну адресу info@tascombank.com.ua, в банківський чат (https://tascombank.ua/).
Anastasia555 18 апреля 2024, 17:28
Отделение по адресу: Винница, ул. Привокзальная, 2/1
Переказала чоловіку з приват банку 50 грн, з яких з мене зняли 5 грн комісії і з чоловіка також зняли комісію 10 грн! Це що таке? Ви як працюєте!? жахливий банк, будемо відмовлятись!
Таскомбанк
Ответ банка
19 апреля 2024, 10:47
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами ТАСКОМБАНКу.
Комісія за зарахування коштів на картковий рахунок залежить від тарифів карти.
Якщо карта відкрита в пакеті послуг «Платівка» (картка Azure Card) — передбачена комісія за зарахування коштів на картковий рахунок.
При зарахуванні коштів з інших банків — 1% мінімум 10 грн.
Звертаємо увагу, що зарахування цільових коштів — не тарифікується.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Додатково інформуємо, що можливо відкрити кредитно-дебетову карту «Very Card», звернувшись у відділення банку.
Пропонуємо Вам скористатися даною картою та оцінити її переваги:

1.Безкоштовне зарахування коштів;
2. Керування в додатку TAS2U;
3. Безкоштовна послуга інформування;
4. Бонусна програма;
5. Відсутня комісія за конвертацію валюти.
ukrx 18 апреля 2024, 16:35
В приложении указано курс 38.8 Оплата произошла по курсу 40.9.
Таскомбанк
Ответ банка
19 апреля 2024, 10:38
Добрий день.

В інтернет-банкінгу TAS2U вказано курс валют для валютобміну в додатку.

Звертаємо увагу, що в ТАСКОМБАНКу, при розрахунках карткою ТАСКОМБАНКу або знятті коштів готівкою, незалежно від того в якій валюті відбувається операція, конвертація буде здійснюватися за картковим курсом ТАСКОМБАНКУ та курсом МПС (міжнародної платіжної системи). Конвертація валюти здійснюється через євро, незалежно від того, якою карткою Ви користується — VISA або MasterCard.

Тобто, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку, то вона спочатку буде конвертуватись в євро за курсом МПС.
Далі, якщо Ваша карта відкрита в валюті гривня — отримана сума в євро конвертується в гривню за картковим курсом ТАСКОМБАНКу, який розміщений на сайті Банку — https://tascombank.ua/
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 17 апреля 2024, 17:10
Кредитную карту можно открыть только если есть прописка — ок, я открыл в другом банке.
Таскомбанк
Ответ банка
18 апреля 2024, 11:23
Добрий день.

Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що умови для відкриття кредитного рахунку в кожного банку індивідуальні.
Встановлення кредитного ліміту по карті ТАСКОМБАНКу можливе лише за наявності місця реєстрації.
olekhom 17 апреля 2024, 12:54
Я був клієнтом Спортбанку. Сьогодні мої рахунки та картки були перенесені до ТАСКОМБАНКУ. Картки мені більше не потрібні, оскільки ними не користуюся, а рахунки нульові.

Звернувся до служби підтримки ТАСКОМБАНКУ з проханням віддалено закрити непотрібні картки, щоб не витрачати час на похід у відділення. Пояснив, що рахунки нульові і картки не використовуються. Однак представник банку проігнорував ці деталі і просто повідомив, що закрити картки віддалено неможливо. Наполягав на особистому візиті до відділення, не запропонувавши жодного альтернативного рішення.

Навіть після уточнення, що рахунки нульові, і повторного прохання закрити їх без відвідування відділення, не отримав належної відповіді та допомоги. Представник продовжував ігнорувати мої повідомлення.

Мені відомо, що зазвичай в цьому банку клієнтам відправляють зразок форми-заяви, який просять роздрукувати, заповнити та відправити назад для закриття карток. Тому мені абсолютно незрозуміло, чому в моєму випадку співробітник навіть не запропонував такої можливості і я став якимось винятком.

Розчарований низьким рівнем клієнтського сервісу та небажанням йти назустріч у елементарному питанні після переходу до нового банку.
Таскомбанк
Ответ банка
18 апреля 2024, 11:22
Добрий день.

Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, тимчасово закрити картковий рахунок дистанційно не має можливості.
Спеціалісти Банку займаються вирішенням питання — найближчим часом воно буде врегульовано.
Додатково рекомендуємо для закриття рахунку звернутись до Контакт-центру банку через деякий час повторно, орієнтовно з наступного тижня.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Проблема решена
Abrani 14 апреля 2024, 14:07
Недавно от банка пришло письмо о закрытии счета в одностороннем порядке, попросили написать заявление на пересчет остатков средств на другой счет банка (при этом незаконно берут комиссию в 20%!!! Считаю это грабеж, так как закрывают счета просто так без всяких оснований, отделений у банка нет, то есть забрать деньги без процента не возможно, и теперь посчитайте любую сумму -20%, это вообще грабеж) ну то ладно, отправил им заявление 2 недели назад, так они отказываются заявляя что пумб не принимает от них платежи при закрытии счета, позвонил на горячую линию пумба, там заявили что впервые об этом слышат, по итогу деньги не отправили так еще и отказ официальный не дают, чтобы написать досудебку на банк, в общем не пользуйтесь этим банком, просто так могут в любой момент закрыть счет (серьезно просто так, у меня на карту раз месяц приходила з/п в 10к грн, и просто так заблокировали)
Таскомбанк
Ответ банка
15 апреля 2024, 9:35
Добрий день!
Ваш запит передано до відповідного підрозділу Банку для уточнення інформації. Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anastasia1999 5 апреля 2024, 10:42
Крик душі, нам три місяці не платять партнерські платежі, відповідно, заробітня плата мало того що раніше приходила з затримкою, то зараз взагалі не приходить, проте від нас вимагають обслуговувати клієнтів. Підстав для не виплати просто немає.

Очікуйте, найближчим часом обслуговування клієнтів просто припиниться, і банк ***.
Таскомбанк
Ответ банка
5 апреля 2024, 11:22
Добрий день.

Опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, яка виникла в особисті повідомлення.

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.95 44.33
USD 41.7 42.25
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.95 44.33
USD 41.7 42.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝