×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.95 | 44.33 |
USD | 41.7 | 42.25 |
Все курсы банка |
Дно банк!
З 26.05 не можу відкрити картковий рахунок в банку, мабудь банку клиенти не потрібні)
Добре що хоть депозит не поклав в цей банк)
Служба підтримки дно (
Персонал не компетентний
Хотів залишити звернення (в службі підтримки)більше часу не могли зареєструвати) а після 18:00 повідомили що все на сьогодні реєстрація закінчена)
Зверніться в понеділок після 9:00)
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для закриття рахунку просимо Вас звернутись до нашого контакт-центру.
Написать комментарий
Підтримка не відповідає майже 2 тижня
Приносимо вибачення за очікування.
Інформуємо, що Ваше звернення перебуває в роботі відповідного підрозділу Банку, необхідний додатковий час для вирішення питання.
Відповідь буде відправлено найближчим часом.
Написать комментарий
Відсутність реальної допомоги від підтримки Таскомбанку у проблемній ситуації
Банк як офіційний дистрибутор НБУ здійснює офіційний продаж нумізматичної продукції. Придбати монети та банкноти можна двома способами — вистоявши довгу живу чергу, або клієнтам банку надана привілегія замовити продукцію НБУ через сайт банку, а потім викупити її у відділенні. Виім я стикнулась з ситуацією, коли монету я замовила, а касир банку відмовилась мені її продавати, мотивуючи, що в моєму замовленні такої монети немає. Власне кажучи ось подробиці цієї ситуації:
9.04.2024 я на сайті coins.tascombank.ua оформила замовлення № 12264 яке містило 2 нейзильберові монети НБУ «Кохання» і «Захисниці» — обидві в сувенірному пакованні. 14 квітні при намагані викупити це замовлення касир Запорізького відділення по вул. Піденноукраїнській повідомила, що в данному замовленні за її даними присутня лише 1 монета «Кохання», а монети «Захисниці» немає. Звичайно касир не може продати ту монету, якої, як видає їй система, у замовлені немає, а тому запропонувала мені звернутись на гарячу лінію для владнання проблемного питання з ними. Розуміючи, що це нормальна ситуація — гаряча лінія для того і існує щоб допомагати клієнту з проблемними питаннями я одразу зателефонувала по номеру 0800503580. Втім гаряча лінія теж не всесильна, вирішиит питання самостійно одразу не могла, а тому на моє звернення було оформлено заявку, яку мала розглянути відповідна служба банку. Наступного дня — тобто 15.04.2024 відповідна служба мені зателефонувала і попросила зробити скрін замовлення, де було б видно наявність у замовленні обох монет. В той же день я все зробила як просили — скрін надіслано у вайбер і оператора я попросила приєднати до моєї заявки (назвала ПІБ), що знаходиться на розгляді. Далі я почала чекати на розгляд моєї заявки по суті, сподіваючись на зворотній зв’язок. Час спливав але ніхто нічого не повідомляв. Розуміючи, що щось з підтримкою Таскомбанку не те — я 2 травня 2024 зателефонувала підтримці з проханням повідомити стан розгляду заявки і, виявляється, що підтримка вважає, що я нічого їм по вайберу не надіслала, а тому заявка так і висить як не виконана з моєї вини. Прохання подивитись у вайбері та знайти там скрін від 15 квітня ні до чого не привели — відповіли: «Скріну нема!». Ну гаразд, але ж можна надіслати скрін знов — він то в наявності. Відповідь підтримки: «так, можна, надсилайте, попрохайте приєднати до заявки 2433457». На уточнююче питання — чи отримає я якийсь зворотній зв’язок по результатам розгляду — відповіли: «Так, звичайно — вам зателефонують». У той же день скрін мною направлено повторно, звичайно я попрохала доєднати скрін до замовлення 2433457 озвучено і… знов чекання. Ну не вважаю я, що банк може обманути і проігнорувати мою заявку та обіцянку зателефонувати… Втім учора — тобто 29 травня 2024 року, терпець таки увірвався і я знову зателефонувала в підтримку з проханням повідомити стан розгляду заявки. І… мені повідомили, що моя заявка була розглянута ще в той день коли я направила скрін. Ну і визнали, що мені дійсно не зателефонували, хоча і обіцяли. Але саме цікаве — це навіть не результат розгляду заявки, а він такий «фахівці Таскомбанку, розглянувши заявку дійшли висновку що по замовленню відбувся „технічний збій“ внаслідок чого монета „Захисниці“ у сувенірному пакованні не потрапила до замовлення, хоча і з незрозумілою причини продовжила відображатись у замовленні клієнта у його персональному кабінеті» (до речі вона відображається там і наразі). Саме цікаве це те що підтримка Таскомбанку порекомендувала мені вдіяти — мені запропонували замовити вказану монету повторно… коли вона буде знову запропонована на продаж. А на моє заперечення що вказана монета навряд чи колись буде продатаватись Таскомбанком — відповіли, що то не наша проблема — ми заявку розглянули. І ось тут у мене виникають справедливі питання. По перше — що для того щоб зробити висновок, що стався «технічний» збій не треба було двічі просити скріни, де монета дійсно була. І що такий «збій» трапився розуміла я саме і по суті те саме мені повідомила касир ще 14 квітня. Навіщо було тягнути кота за хвіст — імітуючи бурхливу діяльність? По друге, я як клієнт, якому вдалось замовити монету але не вдалось її викупити, звертаючись до служби підтримки банку розраховувала отримати не висновок про технічний збій, а пропозиції з боку банку як врегулювати таку ситуацію. Не рекомендацію замовити монетку повторно в умовах тоді коли банк її на продаж запропонує наступного разу — НІКОЛИ!!! При цьому я як адекватна людина, розумію, що данних монет може в банку банально не лишитись (хоча зазвичай дистрибутори залишають певну кількість монет — «про запас»), втім банк якому цікава лояльність клієнта ну як варіант міг запропонувати викупити мені якусь іншу монету. Адже НБУ щомісячно випускає 1−3 нові монетки, а Таскомбанк частину своєї квоти реалізовує через замовлення клієнтів, а частину пускає у вільний продаж. Тобто без проблем клієнту можна було б запропонувати придбати іншу монетку (з тих що призначені для вільного продажу), що вийшла пізніше, але ще в Запоріжжі Таскомбанком не продавались — наприклад «Чорний лелека» (у сувенірному паковані чи без нього), або якусь іншу. Звісно я не чекаю якогось безкоштовного соррі-бонусу від банку в ситуації, яка виникла через недолуге програмне забезпечення саме банку — я готова за власні кошти викупити якусь іншу монету — по справедливій ціні банку. Втім в головах фахівців Таскомбанку, які розглядали мою заявку жодних ідей з цього приводу чомусь не виникло. Ну і третє — ну ось не можу зрозуміти що це за служба підтримки у банку така? Заявки створюють, обіцяють розглянути і навіть іноді розглядають — але чому клієнти не інформуються про результати розгляду — ну не можу я цього зрозуміти. На що тут сподівання? Що клієнт забуде? Так може і тех-збою не було, а просто мою монетку забрала якась інша людина? (останнє питання риторичне). Хочу почути позицію банку з вказаного приводу, включаючи які заходи впливу планується застосувати до осіб що розглядали згадану заявку, забуваючи мене поінформувати про цей самий розгляд. Якщо представнику банку буде потрібна будь-яка додаткова інформація — надам без проблем — усі скріни в наявності.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, відбувся технічний збій при створенні замовлення.
Звертаємо увагу, що зі сторони служби підтримки банку було здійснено дзвінок до Вас з метою інформування щодо розгляду запиту, але не було встановлено зв'язок.
Найближчим часом повторно з Вами зв’яжемось.
Комментарии (2)
Дуже дивна поведінка служби підтримки Таскомбанку у проблемній ситуації
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, відбувся технічний збій при створенні замовлення.
Звертаємо увагу, що зі сторони служби підтримки банку було здійснено дзвінок до Вас з метою інформування щодо розгляду запиту, але не було встановлено зв'язок.
Найближчим часом повторно з Вами зв’яжемось.
Комментарии (2)
Закрили рахунок гроші не вернули!
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування — 12.4. Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір та закрити Рахунок за ініціативою Банку:
– у випадках, передбачених законодавством, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
– в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, банківськими правилами, або додатковими угодами/змінами до ДКБО/Договорів.
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення в особисті повідомлення.
Комментарии (2)
Шахраї , кинули на гроші
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування — 12.4. Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір та закрити Рахунок за ініціативою Банку:
– у випадках, передбачених законодавством, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
– в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, банківськими правилами, або додатковими угодами/змінами до ДКБО/Договорів.
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Вводять в оману
Якщо були дотримані всі умови Акції «Приведи Друга» — Банк може здійснювати виплату винагороди в термін до 30 днів.
Умови акції за посиланням — https://tascombank.ua/files/Ofitsiini_Umovy_provedennia_Aktsi_Pryvedy_Druga_2022.pdf
Пункт 5.3. – виплата винагороди Учасникам Акції здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту оформлення другом пакету послуг (карти).
Додатково вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та номер телефону, ПІБ і номер телефону рекомендованого друга, в особисті повідомлення – перевіримо інформацію чи були виконані умови акції.
Комментарии (1)
Ось що бува, коли нормальний банк викуповують шахраї!
Я був клієнтом спортабнку від найперших місяців його існування, це вже роки 4 точно. Він дійшов рівня монобанку, я його активно рекомендував друзям і близьким, бо де в чому він був навіть кращим за моно. Але, нажаль, сталася біда. Банк було викуплено шархраями і він став TAS2U. Чому шахраями? Бо пілся переходу від спортбанку в ту помийку на букву «Т» у моїх батьків просто зникли гроші з карток. Питання вже вирішується з банками третій тиждень. В мене благо грошей не було на карті, але був кредитний ліміт. Так ось прикол. Вчора я був винен 500 грн обовʼязкового платежу за вихід з пільгового періоду. Сьогодні там вже сумма 1000грн 😂 Срашно подумати, що буде завтра. Оператор дзвонив теж казав про 500 грн, але я почитав відгуки інших людей і зрозумів, що краще взагалі нічого не погашати, бо буде більше проблем навіть. Тож на все добре! Якщо спортбанк повернеться, я поверну йому борг.
А так циї шахраїв всеодно засудять інші потерпілі, так що я не буду їм переводити свої гроші.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що проект Спорт банк здійснював діяльність на ліцензії АТ «ТАСКОМБАНК», а отже усі клієнти Спорт банк є клієнтами ТАСКОМБАНКУ, і банк продовжить обслуговування усіх клієнтів, які користувались застосунком Спорт банк, забезпечуючи надійний і сучасний сервіс своїм клієнтам.
Інформуємо, що всі Ваші раніше укладені договори продовжують діяти на тих же умовах, на яких вони були укладені.
Для перевірки наданої Вами інформації та можливості допомогти в вирішенні питання – прохання звернутись до служби підтримки за тел.:0 800 503 580 (безкоштовно на території України), в банківський чат ( https://tascombank.ua/) або на info@tascombank.com.ua
Комментарии (2)
Насчитали выдуманные проценты
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що Ваше звернення було зафіксовано оператором Банку та передано до відповідного підрозділу для перевірки інформації.
Запит знаходиться в роботі.
Коли Ваше питання буде розглянуто – Вас додатково буде проінформовано.
Комментарии (1)
Конвертація валюти на депозит
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того, щоб перевірити інформацію прохання вказати повністю Ваше ПІБ та ІПН, дату та суму транзакції, в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Відмова в обслуговуванні
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування — 12.4. Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір та закрити Рахунок за ініціативою Банку:
– у випадках, передбачених законодавством, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
– в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, банківськими правилами, або додатковими угодами/змінами до ДКБО/Договорів.
Для додаткової перевірки наданої Вами інформації – прохання перевірити правильність вказаного ІПН та надати Ваші дані (повністю ПІБ та ІПН) в особисті повідомлення.
Комментарии (4)
Нараховують незрозумiли списання.
В Спортбанке кредит завжди погашали в останній день і всє було гаразд, але в тасбанке ні, як повідомила підтримка: дивитись в квитанції коли пройшла операція немає сенсу, а все залежить від других факторів, незалежних від клієнта.
Розуміємо Ваше незадоволення, проте дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу, зазвичай до 3-х робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Тобто, сума платежу за кредитом буде погашена тільки після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Якщо сума пільгового періоду не була погашена фактично до дати планового платежу – нараховуються відсотки за користування кредитним лімітом.
Для уникнення даної ситуації в майбутньому рекомендуємо здійснювати погашення кредитної заборгованості за 3 робочі дні до дати планового платежу.
Комментарии (2)
Tas2u додаток не працює взагалі! Служба Viber із-за кордону дзвінки теж !
Інформуємо, що Ваші кошти надійно захищені і депозитний договір продовжує діяти на тих же умовах, на яких діяв раніше.
Наразі не спостерігається проблем зі зверненнями Клієнтів до Контакт-центру Банку через Viber.
Звертаємо увагу, що зателефонувати можна:
o Через чат ТАСКОМБАНКу у Viber, натиснувши на «слухавку»;
o В сервісі дзвінків Viber набрати номер *7178 (за допомогою клавіатури viber).
Можливе блокування IP адреси зі сторони провайдера послуг або служби безпеки Банку. – це можливо краще не писати? – не пиши
Для того, щоб перевірити причину неуспішного входу в додаток прохання вказати Ваше ПІБ, ІПН, номер телефону та надати IP-адресу в особисті повідомлення.
Уточнити IP-адресу можливо, написавши в пошуку Google «What is my IP».
Комментарии (2)
Перевипуск кредитних карток
Інформуємо, що комісія за переоформлення карти залежить від типу карти.
Перевипуск фізичної карти основної (іменна або неіменна) – 200,00 грн;
Перевипуск основної віртуальної карти – без комісії.
Звертаємо увагу, що перевипуск карти не впливає на кредитний ліміт.
Для можливості перевірити надану Вами інформацію рекомендуємо власнику рахунку звернутись в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або написати на електронну адресу info@tascombank.com.ua, в банківський чат (https://tascombank.ua/).
Написать комментарий
Жахливі відсотки з обох сторін переказування коштів
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами ТАСКОМБАНКу.
Комісія за зарахування коштів на картковий рахунок залежить від тарифів карти.
Якщо карта відкрита в пакеті послуг «Платівка» (картка Azure Card) — передбачена комісія за зарахування коштів на картковий рахунок.
При зарахуванні коштів з інших банків — 1% мінімум 10 грн.
Звертаємо увагу, що зарахування цільових коштів — не тарифікується.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Додатково інформуємо, що можливо відкрити кредитно-дебетову карту «Very Card», звернувшись у відділення банку.
Пропонуємо Вам скористатися даною картою та оцінити її переваги:
1.Безкоштовне зарахування коштів;
2. Керування в додатку TAS2U;
3. Безкоштовна послуга інформування;
4. Бонусна програма;
5. Відсутня комісія за конвертацію валюти.
Комментарии (4)
Оплата происходит по скрытому курсу
В інтернет-банкінгу TAS2U вказано курс валют для валютобміну в додатку.
Звертаємо увагу, що в ТАСКОМБАНКу, при розрахунках карткою ТАСКОМБАНКу або знятті коштів готівкою, незалежно від того в якій валюті відбувається операція, конвертація буде здійснюватися за картковим курсом ТАСКОМБАНКУ та курсом МПС (міжнародної платіжної системи). Конвертація валюти здійснюється через євро, незалежно від того, якою карткою Ви користується — VISA або MasterCard.
Тобто, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку, то вона спочатку буде конвертуватись в євро за курсом МПС.
Далі, якщо Ваша карта відкрита в валюті гривня — отримана сума в євро конвертується в гривню за картковим курсом ТАСКОМБАНКу, який розміщений на сайті Банку — https://tascombank.ua/
Комментарии (1)
Без прописки — 0 кредита
Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що умови для відкриття кредитного рахунку в кожного банку індивідуальні.
Встановлення кредитного ліміту по карті ТАСКОМБАНКу можливе лише за наявності місця реєстрації.
Написать комментарий
Неможливо віддалено закрити картки після переходу з sportbank до ТАСКОМБАНКУ
Звернувся до служби підтримки ТАСКОМБАНКУ з проханням віддалено закрити непотрібні картки, щоб не витрачати час на похід у відділення. Пояснив, що рахунки нульові і картки не використовуються. Однак представник банку проігнорував ці деталі і просто повідомив, що закрити картки віддалено неможливо. Наполягав на особистому візиті до відділення, не запропонувавши жодного альтернативного рішення.
Навіть після уточнення, що рахунки нульові, і повторного прохання закрити їх без відвідування відділення, не отримав належної відповіді та допомоги. Представник продовжував ігнорувати мої повідомлення.
Мені відомо, що зазвичай в цьому банку клієнтам відправляють зразок форми-заяви, який просять роздрукувати, заповнити та відправити назад для закриття карток. Тому мені абсолютно незрозуміло, чому в моєму випадку співробітник навіть не запропонував такої можливості і я став якимось винятком.
Розчарований низьким рівнем клієнтського сервісу та небажанням йти назустріч у елементарному питанні після переходу до нового банку.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, тимчасово закрити картковий рахунок дистанційно не має можливості.
Спеціалісти Банку займаються вирішенням питання — найближчим часом воно буде врегульовано.
Додатково рекомендуємо для закриття рахунку звернутись до Контакт-центру банку через деякий час повторно, орієнтовно з наступного тижня.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Комментарии (8)
Отказываются возвращать денежные средства при закрытии счета на другой банк
Ваш запит передано до відповідного підрозділу Банку для уточнення інформації. Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.
Комментарии (5)
Не платять заробітню плату
Очікуйте, найближчим часом обслуговування клієнтів просто припиниться, і банк ***.
Опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, яка виникла в особисті повідомлення.
Написать комментарий