Таскомбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 46.05 | 46.6 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
Є картка «Велика п'ятірка». Впродовж останнього місяця розраховувався нею у Епіцентрі, АТБ, та Новому житті. В жодному з трьох випадків кешбек не був нарахований (кошти власні), хоча раніше при оплатах у цих магазинах кешбек був.
Підкажіть, в чому проблема?
Інформуємо, що з 07.12.2021 року було змінено умови нарахування кешбеку відповідно до бонусної програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК».
А саме припинено нарахування кешбеку по розрахункам, проведеним за рахунок власних коштів.
Ознайомитись з новиною Ви маєте можливість за посиланням — https://tascombank.ua/news/shanovni-kliienty,-prosymo-vas-zvernuty-uvagu-na-zminu-umov-narakhuvannia-keshbeku-za-platizhnymy-kartkamy-61a0cdf2c37aaf0012f302ee
Написать комментарий
Что произойдет, если на третий раз пин-код опять «не пройдет» в банкомате?
В случае, если необходимо обращаться на горячую линию по разблокировке карты:
— на какие вопросы необходимо ответить?
— когда карта разблокирована, присылается новый пин-код или остается старый?
— если присылается новый пин-код — это действие платное или бесплатное?
Дійсно, якщо при користуванні карткою була допущена помилка при введенні пін-коду більше 3-х разів – спрацьовує тимчасове обмеження для користування картою.
Для відновлення можливості користування картою, а саме обнулити лічильник невірно введених пін-кодів до карти, необхідно зателефонувати з Вашого фінансового номеру до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).
При зверненні до Контакт-центру Банку для Вас буде проведена процедура ідентифікації.
Питання ідентифікації не розголошуються.
Після обнулення лічильнику пін-код не змінюється.
Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до картки — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість:
— самостійно в TAS2U;
— звернувшись до Контакт-центру Банку;
— звернувшись до відділення Банку з документами.
Комісія за перевипуск буде знята відповідно до пакету послуг в якому оформлена карта.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Написать комментарий
Карта на укр номере 0501785276 разблокировать доступ нужно к карте срочно иначе буду жаловаться
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.
Рекомендуємо Вам звернутись до IziBank та обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Написать комментарий
Для того, щоб не виникло простроченої заборгованості необхідно оплачувати суму мінімального платежу в повному розмірі до дати планового платежу.
Звертаємо увагу, що всю інформацію на Ваш письмовий запит було надано у листі Банку.
Інформуємо, що у Вас є можливість переглянути рух коштів по карті в TAS2U.
Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно у TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою натиснути на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити». Виписку можна зберегти на Ваш пристрій, або вислати на свою електронну адрес.
Додатково інформуємо, що отримати виписку у Вас є можливість, звернувшись у відділення Банку, маючи при собі паспорт та ІПН.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Написать комментарий
Інформуємо, що Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку.
За результатами розгляду Вас буде проінформовано.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для швидкого вирішення Вашого питання.
Написать комментарий
Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.
Написать комментарий
Інформуємо, що у Вас є можливість здійснювати погашення заборгованості у відділеннях інших банків.
Звертаємо увагу, що міжбанківські перекази можуть бути здійснені до трьох робочих днів.
Також погашення кредиту можна здійснювати:
— Через касу відділення Банку;
— За допомогою ПТКС Банку;
— Через ТАS2U з карти ТАСКОМБАНКу;
— Безготівковим переказом з будь-якого іншого рахунку.
Написать комментарий
У Вас є можливість зафіксувати заяву на оскарження транзакції, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора) або у відділенні ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ІПН.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Написать комментарий
В одному і тому ж віконечку:
— Картку успішно додано!
і нижче:
— Не вдалося додати картку.
Це як???
Інформуємо, що карту ТАСКОМБАНКу не потрібно додавати в інтернет-банкінг TAS2U.
Для того, щоб в особистому кабінеті відображалась інформація по банківським продуктам, що відкриті в ТАСКОМБАНКу необхідно бути ідентифікованим користувачем, тобто зареєструватись в інтернет-банкінгу TAS2U з фінансового номеру телефону, після успішної реєстрації в вікні «Ідентифікація» — ввести номер карти.
Написать комментарий
Звертаємо Вашу увагу, що присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 50,00 грн та списується за рахунок власних коштів.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Звертаємо Вашу увагу, що плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».
Написать комментарий
Пытаюсь с утра. Не приходит смс. подтверждения сколько бы ни ждал.
Повідомляємо, що уточнити інформацію стосовно відправки смс-повідомлення з кодом підтвердження операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
Написать комментарий
Повідомляємо, що ініціювати перевипуск картки Ви можете, звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), після проходження ідентифікації.
Звертаємо Вашу увагу, що отримати готову карту можливо виключно, звернувшись у відділення Банку, маючи при собі паспорт.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Написать комментарий
Для того, щоб надати запитувану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Повідомляємо, що відновити доступ в інтернет-банкінг TAS2U у Вас є можливість, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Написать комментарий
Вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, контактний номер телефону та відділення, на якому оформлений договір оренди банківського сейфу.
Написать комментарий
Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Написать комментарий
Повідомляємо, що в дистанційному режимі така можливість відсутня.
Відкрити рахунок Ви можете виключно, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Написать комментарий
Повний номер карти Ви можете отримати в інтернет-банкінгу TAS2U:
• Для IOS та Android: Копіювання номера карти в буфер обміну відбувається після тривалого (пару секунд) натискання на зображенні пластика карти, як тільки номер карти буде скопійований на екран буде виведено повідомлення про це.
• Для WEB: Копіювання номера карти в буфер обміну відбувається після натискання на номер карти в розділі «Детальна інформація», як тільки номер карти буде скопійований на екран буде виведено повідомлення про це.
Написать комментарий