Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Таскомбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Slava1234w
Slava1234w
2 декабря 2022, 8:18
Здравствуйте. Как мне связаться с Таскомбанком в мессенджерах? Очень нужно, так как я нахожусь заграницей.
Таскомбанк
Ответ банка
2 декабря 2022, 20:52
Доброго дня!Інформуємо, що у Вас є можливість отримати консультацію, звернувшись до чату на офіційній сторінці ТАСКОМБАНКу.Для отримання консультації необхідно зайти на офіційний сайт банку https://tascombank.ua та праворуч знизу натиснути на «Онлайн-підтримка». Також Ви можете отримати консультацію в Контакт-центрі банку, який працює цілодобово, зв’язатись можливо за тел: 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).Додатково звертаємо увагу, що через Skype можливо зателефонувати на міський номер 044 393 25 90, перед номером обов'язково необхідно вказувати код країни в форматі +38.Інформуємо, що з 1.07.2022 р. Skype припинив послугу з безкоштовних дзвінків в Україну.
mkf777
mkf777
8 ноября 2022, 13:19
Микола Миколайович
Мені 60 років, інвалід 2 групи.
Зі своєї пенсії відкрив депозит в ТАСКОМБАНКу. У мене смартфона нема. Фахівець банку зробила мій фінансовий номер телефону, встановив мою SIM-карту на смартфон мого брата, також клієнта цього банку.
У лютому 2022р. почалася війна. Бердянськ в окупації. Відділення банку закрито. Пропав мобільний зв'язок українських операторів, інтернет поки є. ТАСКОМБАНК вводить додаткові вимоги до входу в додаток TAS2U, з SMS-підтвердженням.
При вході в TAS2U необхідно:
«Підтвердіть вхід в додаток на новому пристрої. Налаштування пристроїв доступні в розділі: Профіль_Довірені пристрої. Введите код підтверждення, надісланий на ваш телефон в SMS-повідомленні.»
SMS-підтвердження не надходять, бо нема мобільного зв'язку.
Мої пристрої: смартфон та ноутбук мого брата, який опікує мене.
28.10.2022р. сплив термін депозитного Договору.
Звернення до пана Дубєя В.В. від 06.10.2022р. та 28.10.2022р., направлених на е-mail info@tascombank.com.ua, залишаються без відповіді.
Я просив:
1.виправити штучно створену технічну перешкоду в управлінні
своїми грошовими коштами;
2. перевести всі мої грошові кошти на картку мого рідного брата. (у нього вхід до TAS2U без SMS-підтвердження).
Я повідомив пану Дубєю В.В., що у зв'язку з порушенням моїх прав з управління своїми рахунками, підтримку ділових відносин вважаю недоцільним.
Інтернет-комунікації банку (представники Анна 8737 в чаті Телеграмм та e-mail info@tascombank.com.ua) пишуть, що мої звернення прийняті до розгляду «відповідним» підрозділом банку, але не надають реєстраційні номери цих звернень, порушуючи законодавство України.
Сьогодні 08.11.2022р., відповіді нема, законодавчий термін розгляду эвернення від 06.10.2022р. минув, вхід в TAS2U не доступний.
Прошу повернули мої кошти згідно заяви від 28.10.2022р на картку мого брата для придбання ліків (хворію на запалення легень) та погашення боргів на життєві потреби.
Таскомбанк
Ответ банка
18 ноября 2022, 9:07
Добрий день.Якщо на телефоні встановлено дві сім-карти і створено два облікові записи TAS2U – до мобільного пристрою здійснюється прив'язка тільки одного аккаунту.Тобто, коли здійснюється вхід в додаток з іншого аккаунту – система буде запитувати OTP пароль, що відправляється виключно в вигляді смс-повідомлення на фінансовий номер телефону.Інформуємо, що переказ з карти або розрахунок картою в мережі інтернет можливо здійснювати через будь-який сервіс.При користуванні картою код-підтвердження 3DS відправляється в повідомленні у Viber.Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.
1asdfgh
1asdfgh
29 октября 2022, 18:13
чи буде Банк виконувати ПОСТАНОВу КАБІНЕТа МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 21 жовтня 2022 р. № 1202
про те, що
паспорти у формі картки, терміни дії яких закінчилися під час війни, а також паспорти зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартки при досягненні 25- чи 45-річного віку (якщо термін вклеювання фотокартки настав у період дії воєнного стану), є документами, що й надалі посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
?
https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-realizatsii-aktiv-zakon-1202
Таскомбанк
Ответ банка
31 октября 2022, 12:46
Добрий день.Інформуємо, що встановлення ділових відносин не заборонено з Клієнтом на підставі ідентифікаційного документа, строк дії якого закінчився або до якого своєчасно не вклеєна фотокартка в 25, 45 років в термін до 6 місяців від дати ведення воєнного стану (24.02.2022), а також на весь період дії воєнного стану.Використання єДокумента з додатку «ДІЯ» для цілей ідентифікації Клієнтів наразі не передбачено нормативно-правовими актами НБУ.
30031998Dk
30031998Dk
19 октября 2022, 11:40
Доброго дня. Річ у тому, що моя мама Дяченко Любов Анатоліївна, зараз знаходиться в Польщі і не може дізнатися залишок по кредиту. Кредитний договір вона не знає. Я її дочка Дяченко Ганна Ігорівна хотіла б узнати яка сума на даний момент до закриття. Номер карти 5366395302167128. Карта дійсна до 12/23. Будь ласка, допоможіть узнати залишок і закрити кредит
Таскомбанк
Ответ банка
19 октября 2022, 14:14
Добрий день.Звертаємо Вашу увагу, що будь-яка інформація стосовно кредиту, може бути надана лише особисто власнику кредиту. Якщо у власника кредиту є питання, що стосуються кредиту – рекомендуємо йому звернутись до Контакт-центру Банку за тел.: +38 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), в банківський чат або на info@tascombank.com.ua
Evali1984Brd
Evali1984Brd
16 октября 2022, 19:26
Олена, Бердянськ Запорізька область
Добрий вечір. Звертаюсь до Вас з проханням щодо дострокового повернення коштів відповідно до умов укладеного депозитного договору.
Я проживаю у м. Бердянську Запорізької області на тимчасово окупованій території. Виїхати з міста я не можу, адже доглядаю за батьками-пенсіонерами (мати – особа з інвалідністю).
Ціни на продукти та засоби гігієни у нашому місті в 3-5-7 разів вищі, ніж на іншій території України, на ліки – взагалі захмарні.
Через війну я втратила роботу, інших заробітків не маю, жодної допомоги не отримую.
Єдині кошти, на які я можу розраховувати, – це власні заощадження.
На даний час кошти потрібні терміново для купівлі життєво необхідних ліків.
Тому дуже прошу Вас сприяти мені в позитивному та скорому розгляді питання щодо розірвання договору, дострокового повернення коштів та надходження цих коштів на мою картку.

Дякую заздалегідь.
Сподіваюсь на Ваше розуміння та допомогу.

Відповідного листа відправила на e-mail info@tascombank.com.ua 07 жовтня 2022р., відповідь ще не отримала.

Таскомбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 14:32
Добрий день.Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого депозитного договору в особисті повідомлення.
Pasha393
Pasha393
5 октября 2022, 19:10
Чи можна заблокувати карту шахрая: 5366 3911 8181 8717 мною була переведена сума 2700грн 05.10.2022 о 16:57 і 2700грн 05.10.2022 о 16:16 шахрай не хоче повертати гроші
Таскомбанк
Ответ банка
6 октября 2022, 10:31
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: • 0800 605 005;• +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);• Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
OlgaKravtsova
OlgaKravtsova
20 сентября 2022, 23:19
Ольга, Киев
Принадлежит ли Таском Банку карта
5366391148270747 на имя
Бондаренко Данило Ярославович? Из-за мошеннических действий его или третих лиц на эту карту мной была переведена сумма в 8400 грн. Перед подачей заявления в полицию хочу предложить ему добровольно вернуть мне деньги, избавив себя от уголовного преследования в будущем.
Таскомбанк
Ответ банка
21 сентября 2022, 9:21
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: • 0800 605 005.• +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);• Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Volvik
Volvik
19 сентября 2022, 21:42
Доброго дня. Як я зможу дізнатися залишок кредиту з закордону. Дякую
Таскомбанк
Ответ банка
21 сентября 2022, 9:06
Добрий день.Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Nivatrydova
Лариса Радченко
6 сентября 2022, 13:07
Я нахожусь за границей, и на Украину приеду 2-3 года.Хотела бы закрыть свою кредитную карту, чтобы не снимали 75 гривен за пользование.Что нужно сделать?
Таскомбанк
Ответ банка
7 сентября 2022, 14:59
Доброго дня.Для того, щоб закрити рахунок дистанційно Вам необхідно зателефонувати до Контакт-центру Банку за тел.: +38 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), пройти ідентифікацію.Після чого на Вашу електронну адресу буде направлено заяву про закриття рахунку.Інформуємо, що заява про закриття рахунку містить інформацію, віднесену до банківської таємниці та Ваші персональні дані та буде направлена незахищеними каналами зв`язку на Вашу електронну пошту.
Kovalenko800
Kovalenko800
1 сентября 2022, 18:23
Сергій Коваленко, місто Суми
Добро дня!
Прошу Вас розтулмачити мені принцип продажу пам'ятних та юбілейних монет у вашому банку, у відділенні №51 за адресою місто Суми, площа Покровська 2.
Співробітники банку виразно пояснити не можуть. Розповідають про якісь талони, які надходять разом з монетами, і які спочатку видають в касі, а потім по ним колись видають монети. Я звісно не можу повірити в талонний «совок». І невже, зі слів тих же працівників, на Суми (і вочевидь на область) приходить не більше 100 монет кожного найменування при тиражі 30-40 тисяч.
І чи можливо якось замовити монети щоб отримати їх у зручний для мене час, так як я працюю.
З повагою, Сергій.
Таскомбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 17:22
Доброго дня.Інформуємо, що продаж монет відбувається в порядку живої черги у відділенні Банку.Дійсно, деякі відділення задля покращення організації робочого процесу здійснюють продаж монет по талончикам.Замовити монету у відділенні або через Контакт-центр Банку можливості немає.Детальну інформацію щодо наявності монет можливо уточнити безпосередньо у відділенні Банку або зателефонувавши до Контакт-центру Банку: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Evali1984Brd
Evali1984Brd
24 августа 2022, 17:29
Олена, Бердянськ Запорізька область
Доброго дня!
Проживаю у м. Бердянську Запорізької області на тимчасово окупованій території.
Відділення Таскомбанку у нашому місті не працює. Тобто отримувати послуги банку можна тільки через додаток TAS2U.
Але з травня 2022 року у нашому місті відсутній український мобільний зв'язок, тобто отримувати, зокрема, sms-повідомлення від банку на мобільний телефон немає жодної можливості.
Доступ до додатку через смартфон відсутній, адже вимагається введення коду доступу з sms-повідомлення, що надходить на мобільний телефон, яке, як вже зазначала, я не отримую та отримати не можу
Сьогодні 24.08.22 вдалось увійти до TAS2U через ноутбук (без додаткового підтвердження), але при спробі перевести гроші на картку іншого банку мою картку ТАС було заблоковано.
Таким чином, розпорядитися власними коштами я не можу. В умовах окупації це дорівнює катастрофі.
Яким чином мені, як клієнту, що знаходиться на тимчасово окупованій території та не має українського мобільного звя«зку, розблокувати картку.

Крім того, прошу надати мені можливість доступу до додатку TAS2U, а також підтвердження здійснення будь-яких дій у додатку, через надходження кодів доступу чи кодів підтвердження операцій на Viber чи Telegram.

На жаль, чатів для спілкування зі співробітниками банку у вашому додатку, на відміну від інших банків, немає.

Сподіваюсь на Ваше розуміння та допомогу.
Таскомбанк
Ответ банка
25 августа 2022, 10:06
Доброго дня.Повідомляємо, що розблокувати карту Ви можете, звернувшись до Контакт-центру Банку тел.: +38 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), або ж самостійно через TAS2U в розділі «Карти» — «розблокувати карту».Можливо здійснити дзвінок з будь-якого номеру телефону.Звертаємо увагу, що через Skype можливо зателефонувати на міський номер 044 393 25 90, перед номером обов'язково необхідно вказувати код країни в форматі +38.Додатково інформуємо, що OTP пароль для входу в додаток з нового пристрою відправляється виключно у вигляді смс-повідомлення на фінансовий номер телефону.Звертаємо увагу, що переказ з карти або розрахунок картою в мережі інтернет можливо здійснювати через TAS2U або через будь-який інший сервіс.При користуванні картою код-підтвердження 3DS відправляється в повідомленні у Viber.Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.
lburdey
lburdey
14 августа 2022, 12:55
Доброго дня! чи не могли б ви мені допомогти. я щойно погасила кредит за невірним номером договору. Я випадково ввела не той номер. Кредит повинен бути погашений для ОТП банку, а виявилось, що я погасила комусь кредит у розмірі 5200 гривень для Таскомбанк. Будь ласка, допоможіть 🙏🙏🙏
Таскомбанк
Ответ банка
15 августа 2022, 18:36
Доброго дня.Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, квитанцію про оплату в особисті повідомлення.
Pensia100
Pensia100
17 июля 2022, 12:33
клиент, Київ
Здравствуйте. Какое право вы имеете снимать за обслуживание неактивного счета, если у вас отсутствует сервис онлайн подача заявления о закрытии счета? Вы не в курсе о том, что в стране идет война и люди выехали из страны? Каким образом, находясь за границей, я могу подать заявление о закрытии неактивного счета?
Таскомбанк
Ответ банка
18 июля 2022, 13:42
Доброго дня.

Звертаємо Вашу увагу, що, дійсно, присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Комісія знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта.

Якщо по карті протягом 90-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 75,00 грн.

У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.

Плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Наразі для закриття рахунку необхідно звертатися безпосередньо до відділення Банку.
Банк займається розробкою можливості закриття рахунків дистанційно.
Olchik1984
Olchik1984
16 июня 2022, 18:57
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста как можно заплатить кредит с Польши?
Таскомбанк
Ответ банка
19 июня 2022, 11:53
Доброго дня!

У Вас є можливість здійснювати зарахування будь-яким зручним для Вас способом:

• через інтернет-банкінг TAS2U, якщо зареєстровані та є ідентифікованим користувачем;
• у відділеннях інших Банків;
• за допомогою сервісів інших Банків.
MykolaA
MykolaA
10 мая 2022, 12:52
Николай, Киев
06.05.2020 надійшла сума у евро. Маю два документи:
1. Довідка про залишок, заборгованість та рух коштів від 10.05.2022 10:46:47
Власні кошти: 12 372.91 грн.
Підпис: Заступник голови Правління Земляний М. П
2. В кабінеті: https://tas2u.tascombank.ua/accounts/cards/:
Личные средства: 0,00 UAH
Чому сума не відображається в кабінеті?
Чому НЕ маю змоги нею скористатися?
Таскомбанк
Ответ банка
10 мая 2022, 22:36
Доброго дня.

Перевірити зарахування коштів Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Додатково рекомендуємо здійснити будь-яку операцію по карті для прискорення оновлення інформації в додатку.

MykolaA
MykolaA
3 мая 2022, 9:05
Николай, Киев
По карті «велика 5-ка» отримав 02.05.2022р. списання «20 грн. комісія банку».
За що?
Таскомбанк
Ответ банка
4 мая 2022, 10:59
Доброго дня.

Звертаємо увагу, що з 22.04.2022 року було змінено тарифи.

Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.

При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Інформуємо, що переглянути призначення списаної комісії у Вас є можливість сформувавши виписку по карті.

Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно у TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою нажати на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити».
Ljoljonka
Ljoljonka
13 апреля 2022, 12:15
ШАХРАЙ!!!
5375 2351 2531 3294

Хочу повідомити про шахрайку, щоб інші не попалися.
Ніби Продає в інстаграмі дитячі речі, просить частково передоплату, обіцяє скинути номер ттн, а далі ігнорує повідомлення!
Таскомбанк
Ответ банка
13 апреля 2022, 12:20
Доброго дня.

Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.

Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.

MykolaA
MykolaA
21 февраля 2022, 9:16
Николай, Киев
Три дня не могу зайти на сайт.
Error 1020 Ray ID: 6e0e2b3c7d5369a3 • 2022-02-21 07:12:53 UTC
Access denied
What happened?
This website is using a security service to protect itself from online attacks.
Как мне зайти на сайт из Турции.
Таскомбанк
Ответ банка
22 февраля 2022, 10:10
Доброго дня.

Відповідь надана в особисті повідомлення.
UA82
UA82
15 января 2022, 17:04
Dmytro
Доброго дня!
Є картка «Велика п'ятірка». Впродовж останнього місяця розраховувався нею у Епіцентрі, АТБ, та Новому житті. В жодному з трьох випадків кешбек не був нарахований (кошти власні), хоча раніше при оплатах у цих магазинах кешбек був.
Підкажіть, в чому проблема?
Таскомбанк
Ответ банка
15 января 2022, 18:00
Доброго дня!

Інформуємо, що з 07.12.2021 року було змінено умови нарахування кешбеку відповідно до бонусної програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК».

А саме припинено нарахування кешбеку по розрахункам, проведеним за рахунок власних коштів.

Ознайомитись з новиною Ви маєте можливість за посиланням — https://tascombank.ua/news/shanovni-kliienty,-prosymo-vas-zvernuty-uvagu-na-zminu-umov-narakhuvannia-keshbeku-za-platizhnymy-kartkamy-61a0cdf2c37aaf0012f302ee
binod
binod
10 января 2022, 20:13
Идентификация через Систему BankID НБУ, Харьков
Допустим, по карте «Плативка» введен дра раза неправильно пин-код.

Что произойдет, если на третий раз пин-код опять «не пройдет» в банкомате?

В случае, если необходимо обращаться на горячую линию по разблокировке карты:
— на какие вопросы необходимо ответить?
— когда карта разблокирована, присылается новый пин-код или остается старый?
— если присылается новый пин-код — это действие платное или бесплатное?
Таскомбанк
Ответ банка
12 января 2022, 11:32
Доброго дня!

Дійсно, якщо при користуванні карткою була допущена помилка при введенні пін-коду більше 3-х разів – спрацьовує тимчасове обмеження для користування картою.
Для відновлення можливості користування картою, а саме обнулити лічильник невірно введених пін-кодів до карти, необхідно зателефонувати з Вашого фінансового номеру до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).

При зверненні до Контакт-центру Банку для Вас буде проведена процедура ідентифікації.
Питання ідентифікації не розголошуються.

Після обнулення лічильнику пін-код не змінюється.

Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до картки — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість:
— самостійно в TAS2U;
— звернувшись до Контакт-центру Банку;
— звернувшись до відділення Банку з документами.

Комісія за перевипуск буде знята відповідно до пакету послуг в якому оформлена карта.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.95 44.33
USD 41.7 42.25
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.95 44.33
USD 41.7 42.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Горячая линия Таскомбанка