Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Анна Логвинова 13 июля 2022, 11:00
Якщо ви — клієнт Альфа-банку, то у вас велика проблема і ризик втратити свої власні гроші. Всім добре відомо про репутаційні проблеми банку через російських власників, і вже зараз я це відчула на собі, адже банк вкрав в мене з рахунку гроші і не хоче повертати.
10.07 я здійснила покупку в інтернет-магазині на суму 4540 грн. Оплата через Альфа банк пройшла, але замовлення не сформувалося через технічні проблеми магазину, тому вони зробили автоматичне повернення коштів на картку Альфа-банку.
11.07 я отримала письмове підтвердження від магазину про повернення коштів.
12.07 я телефоную на гарячу лінію Альфа-банк і оператор каже мені, що ВЖЕ бачить на моєму рахунку кошти і що до кінця дня я побачу їх в Sense на моїй картці.
13.07 я не побачила повернення 4540 грн, але побачила, що в мого рахунку зникло приблизно 1000 грн.
Я телефоную на гарячу лінію, і тут починається саме цікаве. Новий оператор вже каже, що гроші колись повернуться, можливо через 2−15 днів, а різниця у 1000 грн — ЦЕ КУРСОВА РІЗНИЦЯ. Тобто я заплатила 4540 грн, і мені відмовляються ці гроші повернути на картку, хоча вони вже на моєму рахунку за словами оператора, а ще в списали курсову різницю 1000 грн без будь-яких попереджень. Звідки така курсова різниця з різницею у 3 дні? По якому такому курсу банк перерахував мені курсову різницю? Оператор пообіцяв передзвонити через годину, щоб пояснити, як питання буде вирішено, але я так і не дочекалася на зворотній зв’язок. БАНК БРЕХУНІВ.

Підсумок — банк вкрав в мене 5500+ гривень і судячи з того, як оператори брешуть, вони не збираються повертати мені кошти.

Це — крадіжка та порушення законодавства.

Вся моя родина має депозити в Альфа-банку і вже зрозуміло, що потрібно щонайшвидче забирати свої гроші та закривати рахунки. Є більш надійні та стабільні банки, які не «кидають» своїх клієнтів. Українські компанії навіть зарплатні проекти припиняють в цьому недобанку.
Не рекомендую банк НІКОМУ, ви ризикуєте втратити свої гроші.
Сенс Банк
Ответ банка
20 июля 2022, 17:04
Якщо ресурс, на якому ви розраховуєтесь, зареєстрований не на території України, то оплата проходить в іншій валюті, в день покупки сума блокується за курсом, який діє на цю дату, а орієнтовно за 2-3 робочі дні остаточно списується з рахунку по курсу на дату списання, тому дійсно може виникнути курсова різниця. Давайте напишемо вам в особисті повідомлення, щоб все з'ясувати.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ans 12 июля 2022, 20:22
12.07.2022 20.00 Sense не работает на моем телефоне.
Сразу скажу что у меня Xiaomi MI 10T Pro 8/128 GB, пред флагман прошлого года 2021.
Поэтому памяти и всего хватает.

Но это меня не избавило от неработающего приложения 12.07.2022, не знаю как Вы себе представляете мобильный банкинг, но для меня он 24/7

Какие же проблемы? 20 раз не получилось войти нормально выбрасывает и пишет на телефоне про ошибку

Я удалил приложение подождал 30 минут и снова установил.
Заходит, но пишет про ошибки.

Уже давно общаемся с друзьями разработчиками на тему второго приложения, первое которое было у Альфа банка оно было без торможений, без каких то сложностей, без блогов.
Вообщем было очень крутым.

Почему из нескольких банков только тут есть торможения, ошибки, выбрасывает из приложения и никто ни смс, никак не предупреждает что приложение корректно не работает?

Буду ждать ответа.

Нужно информировать клиентов если планируете делать технические работы или что там делаете
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 июля 2022, 15:12
Доброго дня, вибачте за проблеми, котрі вчора виникли у вас при користуванні нашим додатком Sense SuperApp. Вчора дійсно відбувалися технічні роботи і наші IT спеціалісти робили усе можливе, щоб як найдвишде додаток працював стабільно.
Дякуємо за відгук і побажання, щодо інформування клієнтів про технічні роботи. На жаль, не завжди технічні роботи відбувається за графіком. Або навпаки, ми спостерігаємо проблему у роботі і тому намагаємося як можна швидше її вирішити, щоб зайвий раз не турбувати наших клієнтів. Сподіваємося на розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lizali5 12 июля 2022, 19:51
Пластикової карти немає в наявності, тільки онлайн банк у програмі, зареєструвалась, два дня користувалася, на третій не входить, пише «щось пішло не так» я в шоці, при цьому глючив на постійній основі
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 июля 2022, 15:07
Вибачте за незручності, котрі у вас вчора відбувалися. На жаль, вчора були деякі технічні роботи, із-за цього міг додаток не працювати або працювати некоректно. Наші IT спеціалісти вже виконали свою роботу, сподіваємося, що зараз у вас все добре із додатком.
SumyIndServices 12 июля 2022, 16:14
Заплатили німецькому постачальнику на початку квітня, гроші до отримувача не дійшли. Альфа-Банк спочатку казав, аби німецька фірма сама шукала гроші зі своєї сторони, бо Альфа-Банк нічого не знає. Зараз кажуть гроші «мабуть» знайшлись в «якомусь» (на словах, бо письмово нічого не підтверджують) іншому банку, але вони знову нічого зробити не можуть (бо ми так розуміємо, що не хочуть)
Підтримки ніякої, тільки бла-бла-бла
Сенс Банк
Ответ банка
19 июля 2022, 12:21
В такому випадку вам необхідно звернутись до будь-якого відділення нашого банку для написання заяви на розшук платежу, за результатами розшуку ви зможете отримати письмову відповідь. Майте на увазі, що за цю послугу може бути стягнута комісія.
Mariiina 12 июля 2022, 12:53
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 106/2
Доброго дня! Не можемо отримати валютний переказ на юрособу вже більше місяця. Менеджер банку запевняв, що український банк не під санкціями, а за фактом гроші зависли. У відправника гроші списалися з рахунку, надіслали нам свіфт, але гроші так нам на рахунок не зарахували. Свіфт переслали у валютний відділ Альфа-банку, менеджер відповів, що вони все одно не знають, де гроші. Як вирішити це питання?
Сенс Банк
Ответ банка
18 июля 2022, 19:10
Добрий день! Санкції справді ніяк не торкнулись нашого банку, просто деяким європейським банкам потрібно це додатково пояснювати. Ми напишемо вам в особисті повідомлення, щоб з'ясувати всі деталі і допомогти вам.
Игорь Хоменко 12 июля 2022, 10:06
Зробив переказ в додатку за номером телефону. Пізніше було помічено, що гроші на карту не дійшли. Потім вони були знайдені, але на кредитній картці. Щоб їх перевести, потрібно заплатити дурні відсотки. Цієї карти на руках нема, безконтактно розраховуватись ця людина не хоче! В підтримці мені порадили піти у відділення і написати заяву на повернення грошей. Але там відмовили. Навіщо такі послуги? Навіщо ви смокчете гроші на кредитну карту? Зараз же нема кредитів!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 18 июля 2022, 9:38
На жаль, написавши вам у приватні повідомлення так і не отримали відповіді.
Якщо ваша проблема ще є актуальною, очікуємо ваші дані.
cszolo 11 июля 2022, 17:43
Ужасное отношение к своим клиентам. Как можно в середине месяца отменять свои обещания на продление кредитных каникул до сентября? При этом неделю назад мне звонили и сами говорили что они продолжены. Резко стало мало денег? Клиенты на вас надеялись, а вы как и раньше относитесь к ним как к пустому месту. Вот лично у меня платеж 16 числа, зп придет только в конце месяца- как мне быть? Отвратительный банк, никогда больше не буду пользоваться его услугами. Карту уже закрыл. Всего плохого вам.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 июля 2022, 14:58
Ми дійсно розуміємо, що попередні терміни були надані саме до кінця серпня. Але банк проаналізувавши усю ситуацію, вирішив раніше відмінити кредитні канікули. Від 13 липня вони припиняють діяти по кредитам так кредитним карткам. Але на підставі про воєнний час, штрафи та пені не діють.
Ми розуміємо, що багато наших клієнтів розраховували на канікули, і тому могли відкладати внесок по платежу. Так, це дійсно нелегке рішення, котре прийняли. Проте, ми зараз робимо усе, щоб була змога в майбутньому допомогати нашим клієнтам у вирішенні їх питань.
Наш банк надавав кредитні канікули по карткам і кредитам, коли інші банки вже з 01.06 відмінили канікули. Сподіваємося на розуміння!
Проблема решена
Lena909 11 июля 2022, 17:11
Я нахожусь в Харькове, на территории где постоянно ведутся боевые действия. Из-за войны потеряла работу и депозит это мои последние сбережения. Депозит у меня Ощадний, без срока и выдаётся по требованию. Сначала я запросила список отделений, которые остались в городе. Поехала в ближайшее, на угад, потому что служба поддержки вообще не отвечает. Там мне сказали что долларов нет, наши всего 100 и рекомендовали поездить по городу ещё. Позвонить и узнать где есть валюта они не могут. Транспорт у нас не ходит, на такси приехала в другое отделение, там та же ситуация. Денег нет, нашли всего 300. На вопросы не отвечают, заказать деньги на определенную дату, как было раньше не могут, сказали, что им запретил нацбанк. А что делать мне? Не есть или не жить? В Киеве наверно виднее, как нам тут в Харькове выживать
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ans 11 июля 2022, 15:53
Отделение по адресу: Киев, пр-т Соборности, 1
Обслуживаюсь обычно в центральной части Киева где нужно отдать должное все вылизано в отделении, и даже окна моют.

Был несколько раз в отделении на дарнице.
Где в этот раз «зона 24», ну просто полна чеков везде. Сфотографировал Зря нет возможности прикрепить фото в комментарии чтобы все увидели степень загрязнения потоптанными чеками весь пол.

В связи с этим хотел задать 2 вопроса:
1й, почему именно в этом отделении грязно, почему такого нет в отделениях в центре (на Крещатике например)

2. Чем занимается руководитель отделения, может стоит в воскресение чтобы мимо проходя уборщица проходила мимо отделения и заходила на 5 мин.

Спасибо за ответ. Надеюсь не услышать ответ в стиле Вы этого заслужили

10.07 2022 воскресение

Почему я не видел такого мусора ни в одном другом отделении Украины, а пользуюсь банком не первый год
9696191 11 июля 2022, 14:52
Сделал покупку в магазине iHerb на 1609 грн, все успешно проплата прошла, на следующее утро уже из магазина подтвердили, что посылка отправлена и прислали код посылки, И через пару дней я замечаю у себя минус на балансе, и новую цифру за проплату 1799 грн, вот так на пятидесяти долларах у них курс поменялся на 200 грн. И еще в самовольном порядке сняли копейки у меня с доходного сейфа, хотя сотрудник меня когда-то заверял, что с доходного сейфа никто кроме меня ничего снять не может. Прекращаю полностью роботу с этим банком, и никому не советую с ним связываться
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 июля 2022, 14:21
Доброго дня! Якщо ви сплачуєте гривневою карткою за товар, і оплата проходить у іншій валюті, тоді у вас відбувається валютна різниця. Спочатку сума у вас списується по балансу і по одному курсу. А вже через декілька днів (до 3-х робочих), у вас кошти списуються по рахунку і проходять по курсу списання в цей момент. Якщо курс за цей час виріс, у вас досписуються кошти. Якщо курс зменшився, у вас різниця повернеться на рахунок. Ми вже працюємо над тим, щоб у майбутньому була одна операція і по курсу списання були в момент операції.

Стосовно «Дохідного сейфу», банк може списати кошти з «Доходного сейфу» для погашення заборгованості по картці, яка виникла в результаті недостачі коштів на картковому рахунку.
Проблема решена
olerredut 11 июля 2022, 5:37
Отделение по адресу: Львов, пл. Галицкая, 13
До якого числа будуть кредитні канікули? Ви ж писали, що на липень на серпень теж є канікули, але тепер є інформація що з 13 липня кінець кредитним канікулам. Що буде далі? Як платити коли немає грошей. Чи є якісь спеціальні умови під час війни? Чи будуть нараховуватися штрафи? І взагалі як діяти далі
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 июля 2022, 13:38
Доброго дня! Від 13 липня кредитні канікули перестали діяти по кредиту та кредитним карткам. Ми розуміємо, що в поточній ситуації багато з наших клієнтів залишились без джерела доходу і кредитні канікули були можливістю хоча б якось тимчасово вирішити питання з кредитами. На жаль, банком було прийняте рішення про їх відміну. Це вимушене, але необхідне рішення, яке далось дуже важко. Зі свого боку банк буде шукати варіанти для полегшення сплати за договорами, і як тільки цей варіант буде створено, ми обов'язково проінформуємо наших клієнтів.

Стосовно штрафів та пені, то ні, вони не нараховуються під час воєнного стану. І не будуть +30 днів нараховуватися, як воєнний стан припиниться офіційно. Дякуємо і сподіваємося на розуміння!
dmpitro 10 июля 2022, 10:55
Сделал покупку в зарубежном магазине и оплатил покупку в долларах, товар мне отправили на следующей день и он уже в дороге. Через 3 дня у меня списывается еще 160 грн. за разницу курса. Такое видел только в этом банке. Товар 2 дня как в пути, это говорит о том, что магазин получил платеж!!! А в Альфа-Банке он ещё не прошёл, метаморфоза просто.
Сенс Банк
Ответ банка
10 июля 2022, 18:34
У вас була списана курсова різниця. Тобто на дату операції валютний курс був один, після списання коштів з рахунку ( до 3 днів) курс валют був інший і сума цієї різниці була списана. Часто банки беруть валютні ризики на себе, але мають додаткові комісії яких ми не маємо.
Andry22 8 июля 2022, 17:00
Крадуть маленькі сумми за оплату комуналки (5−20 грн) надсилають квитанцію про сплату некоректну (в квитанції вказано що отримувач і призначення платежу: комуналка так інтернет).платіж не доходить,і вони починають доказувати що платіж успішний, відправляючи цю некоректну квитанцію.і багато різних операторів тебе розводить, пише що все ок.
Я в себе знайшов 2 таких квитанції (платіж так і не дойшов до компанії.
Вони крадуть маленький суми 5−20 грн з надією що ніхто не буде розбиратись.
Не платіть комуналку навіть на великі суми, вони відправляють підроблені квитанції.
Я зміг добитись правди.ГЕТЬ З УКРАЇНИ ШАХРАЙ НЕКРАСІВИЙ
Сенс Банк
Ответ банка
9 июля 2022, 16:46
Вже писали вам раніше в чаті, що перевіряємо зараз квитанцію на успішність операції. Оскільки з нашого боку вона була успішною. Так, дійсно ваша квитанція є некоректною. Сума цієї операції вже була компенсована вам. Ми відповімо вам в особисті повідомлення, коли будемо мати відповідь з приводу цього.
I. B. 8 июля 2022, 0:01
Сразу блокируют карту без вопросов. Мера безопасности. Разблокировать — нужно назвать «секретное слово». Не знаешь слово? Напиши в чат через 12 часов. Там могут идентифицировать и без него. А по телефону не могут. «АбсОЛютНо рАзнЫЕ прОцеДУРы.»

Но что забавно — уже был опыт такой, просто забыл. Когда написал в чат на следующий день и ответил как меня зовут, мне сказали что зовут меня не так и посоветовали подождать ещё 12 часов.

Идентичная ситуация полтора года назад со мной же.
https://minfin.com.ua/company/alfa-bank/review/212170/
Ihor898 7 июля 2022, 14:07
Банк в наглу краде гроші клієнтів при оплаті покупок у валюті. 05,07, оплатив замовлення в доларах по курсу 32,5 і замовлення відразу сплачене, 06,07 є квитанція про проведення операції, 07,07 банк замінює цю квитанцію на нову з курсом 34,0 і відповідно знімає більше грошей з рахунку мотивуючи це тим що в них оплата проходить на протязі 3-х днів за тим курсом який ім вигідніше. Такі ситуації з цим банком відбуваються в мене не вперше.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 9 июля 2022, 17:14
Це технічна частина. При розрахунках у валюті, яка відрізняється від валюти карткового рахунку, спочатку списується по балансу і по одному курсу. А вже через декілька днів (до 3-х робочих днів), списуються по рахунку і проходить по курсу новому. Також, є банки, у котрих немає курсової різниці, але вони беруть на себе валютні ризики. І тому, це може коштувати додаткової комісії.
Dzhagov 7 июля 2022, 12:37
Добрый день.
22 июня авиакомпания осуществила возврат средств на мой банковский счет, по которому я ранее воспользовался акцией 80% на 20%. 28 июня в 12:31 я обратился в поддержку банка через онлайн-чат, оператор Валентин Гребенюк сообщил, что деньги пришли на карту и я могу обратиться в кассу отделения для получения средств (есть соответствующая переписка). В этот же день обратился в отделение Альфа банка по адресу Сагайдачного 22. Оказывается, средства получить нельзя, сначала нужно написать заявление на возврат. Хм, ну ок, написал заявление на возврат, через пару дней позвонил представить отделения — попросили написать новое заявление, так как в первом было что-то не так. Хм, ну ок, на следующий день пришел в отделение — написал новое заявление. Сегодня 7 июля (прошло 10 дней с момента моего обращения), средства до сих пор не поступили на банковский счет (хотя уже давно поступили в банк от контрагента). У меня в связи с этим 2 вопроса: 1) правильно ли я понимаю, что официальные ответы представителя банка в чате не ответствуют действительности и попросту некомпететнты? 2) в течении которого времени я могу ожидать зачисления средств на мой банковский счет (при том что средства были зачислены на счета банка еще 26 июня), неделя, месяц?

И еще один комментарий, не связанный с предыдущим. Мне уже третий раз поступает звонок от вашего банка с вопросами, нахожусь ли я в Украине и почему не гасил кредиты. Это при том, что мои кредитные карты всегда находились в рамках льготного периода, но ваши операторы не могут лишний раз проверить что они были погашены в рамках предложенной же вами акции 80% на 20%.

Благодарю
Сенс Банк
Ответ банка
7 июля 2022, 14:31
Добрий день. Після погашення заборгованості по даній акції рахунок переходить в неактивних статус, як при закритті рахунку, і зазвичай можна одразу отримати кошти. У вас після повернення від авіакомпанія повністю погасився залишок боргу і були власні кошти, правильно розумію? В такому випадку, для коректного розгляду ситуації може додатково знадобитись ваша заява. Стандартний термін розгляну заяв становить 30 днів, але з цим трішки складніше під час військового стану. Напишемо вам додатково в особисті повідомлення, щоб точно все перевірити:)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bocharova1805 7 июля 2022, 12:36
Я маю кредит в банку. З лютого 2022 я ВПО, з травня біженка. Знаходжусь за кордоном.
Доходів не маю. Зверталася до банку з проханням про кредитні канікули. Банк відмовив, бо продовжує нараховувати відсотки і повідомляти про це Zagal zaborg po kartci 5355−4222 (rah UA523003460000026203901499313) 67 118.42UAH Min plat 6 752.61UAH splaty do 29.07 tut https://hi.alfabank.ua/pay_pill
Допоможіть владнати це питання будь ласка.
Сенс Банк
Ответ банка
7 июля 2022, 13:28
Кредитні канікули зараз діють на кредити і кредитні картки, тобто ми не нараховуємо штрафи і пеню за прострочку, але відсотки нараховуються стандартно. Банк продовжує роботу, проводить платежі, забезпечує банкомати готівкою там, де це безпечно, стабільно виплачує відсотки по депозитам, тому не маємо можливості скасувати відсотки, на жаль. Завдяки кредитним канікулам не погіршується кредитна історія заборгованість не зростає за рахунок штрафів, тільки за рахунок відсотків. Сподіваємось на ваше розуміння і що скоро все налагодиться, бережіть себе!
Natali Kovalets 7 июля 2022, 10:46
1. Ребята, карта хамелеон, платежи внутри банка идут 10−12 часов. Служба поддержки рассказывала что отправка просто после окончания рабочего времени! Вы серьезно??? Интернет банкинг работает как отделение?
2. Служба поддержки это вообще ни ни о чем- на вопросы просто отвечают «вы не волнуйтесь, так бывает, 48 часов и вам ответят по проблеме! Не решат, а ответят! Это нормально?
3. Кэш клаб не работает. Карте уже наверное 2 неделя -каждый день пишет через 3 дня подключится. Кстати 48 часов по решению этого вопроса истекли.
Jullli 6 июля 2022, 12:09
Вирішила завести кредитну картку в банку, перейшла за реферальним посиланням, де обіцялося нарахування (для нових клієнтів) на рахунок якихось невеликих грошей мені і тому, хто мені її надіслав. Пройшла процес реєстрації, наприкінці з’ясувалося, що грошей не буде, оскільки я не новий клієнт. Працівник банку по телефону пояснив, що виявляється практично всі люди планета Земля виявляється клієнтами А-Банку т.к. якщо ви хоч коли-небудь у житті були в А-банку для оплати будь-яких квитанцій або отримання грошових переказів, продавали або купували валюту (у період коли був потрібен для цього паспорт) ви вже стаєте клієнтом А-Банку навіть не знаючи цього. А що найнеприємніше ви стаєте ще й клієнтом ФСБ росії, відділенням якого в Україні є А-Банк.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 июля 2022, 13:11
Перевіривши дані клієнтки, ми побачили, що вона надала свої дані ще в 2018 році. А за умовами акції «Приведи друга», щоб отримати винагороду, потрібно бути новим клієнтом банка та зареєструватися у системі з 01/07/2022 року. Тому, на жаль, клієнтка і не отримала винагороду у розмірі 100 грн.
Проблема решена
bvy 5 июля 2022, 16:52
Добрий день. У мене закінчився 2 річний депозит у долларах. Хотів забрати кошти у працюючому відділенні у м. Ізмаїл. Через онлайн-чат спробував замовити доллар, але отримав відповідь, що видача є, але бронювання немає і коли саме буде працювати бронювання наразі невідомо.

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.05 45.65
USD 41.35 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.05 45.65
USD 41.35 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝