×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Робота валютного відділу та контролю Продовження по Заявка #56212
Звертаюсь до НБУ, МінФіну, анулюйте ліцензію Альфа банку і не видавайте її доти, доки співробітники не підтвердять своєї кваліфікації.
Комментарии (2)
Альфа банк предоставляет заведомоложную информацию.
«Проте, як зазначає Банк, довідка про отриманий дохід у вигляді прощенного боргу не була Вами підписана, в результаті чого прощення заборгованості за договором проведено не було. Наразі, Ваш договір включено в списки на прощення заборгованості та найближчим часом буде сформовано нову довідкудля підписання, про що Вам буде відправлено відповідне смс-повідомлення».
Судя из текста, оказывается я не получил справки о получении прощения по кредиту в вами же установленные сроки по тому, что я их не подписал. Это такое низкоуровневое вранье, что я искренне надеюсь, что хотя бы некоторым получателем кто прочитает данный отзыв станет стыдно, за то, что они являются сотрудниками этого банка. В связи с этим у меня только 2 вопроса:
1. Сообщите мне пожалуйста дату и время, когда я получал предложение о подписании справки. (зато я могу вам сообщить место и время, и даже имя представителя, который мне сообщил что справки не существует).
2. Как так получилось, что по одному из кредитных продуктов, отсутствие моей подписи не помешало вам выдать справку, и почему в условиях получения справки нет ни слова о подписи?
Вы, и ваши сотрудники, даже не признали факт предоставления недостоверной и заведомо ложной информации, и продолжаете выкручиваться предоставляя такую же ложную информацию, но уже в ответах Национальному Банку. Так держать!
Ну, а пока пусть ваши юристы готовят ответы на новое обращения в Национальный Банк по поводу:
1. Компенсации убытков за невыполнение платежных поручений в сроки установленные Гражданским кодексом.
2. Предоставление ложных сведений в официальном ответе НБУ порочащих репутацию НБУ.
А да, и кстати, еще один факт предоставления ложной информации. 7 августа получил сообщения от представителя банка что в течении 3х рабочих дней мне будут доступны категории CashUClub для выбора (о чем имеется подтверждение в переписке). Сегодня 12 августа, и что вы думаете?) Ха, верно, категории недоступны.
Комментарии (3)
Станислав
Комментарии (1)
про роботу банку
9 липня я вирішила сплатити комунальні послуги за шаблоном у мобільному додатку Sense SuperApp. Коли дала команду на оплату, мені видало «щось пішло не так». Треба сказати, що ця команда часто з’являється в різних ситуаціях і не обов’язково при оплаті. Тому я ще раз повторила і все пройшло нормально. Але коли я почала дивитися квитанції, то виявила, що з мене зняли гроші два рази. Перший раз гроші пішли невідомо куди, а вдруге нормально
Я відразу зателефонувала на СALL-ЦЕНТР, пояснила ситуацію. Мені відповіли, що протягом 3 робочих днів вирішать і мені повернуть гроші. Пройшло 5 робочих днів я дзвоню — відповідь вирішуємо. 19 липня я пішла у відділення по вул. Сагайдачного. Там мені сказали, що треба писати скаргу. Спільно з менеджером написали із додатком квитанція. Сказали чекати на 10 робочих днів. 1 серпня я знову пішла у відділення. Мені сказали, що мене пам’ятають, але вони не можуть зв’язатися з працівником, на кого переслано мою заяву, але сьогодні чи завтра, тобто. 1 чи 2 серпня мені передзвонять. Сьогодні 10 серпня, а я своїх грошей так і не здобула і мені ніхто не передзвонив
Мені 71 рік, і я у своєму віці повинна хвилюватися через погану роботу банку
Вимагаю, протягом 24 годин розглянути питання і повернути списані кошти платежу на рахунок моєї картки
Чекаю на зворотний зв’язок від представника
Комментарии (3)
Не повертають кошти
Про ситуації коли кошти дійсно не були видані і ми їх не повернули поки що не чули, тому вам нема про що переживати. Постараємось вирішити все якомога швидше.
Пробачте, будь ласка, за незручності
Комментарии (1)
Повернення списаних коштів за недоставлений одержувачу комунальний платіж
Після зазначеного часу знову звернувся на підтримку 28.07.2022.
Отримала відповідь 29.07.2022, що заявку на отримання квитанції зафіксовано, але результату куди пішли кошти з картки на даний момент — немає.
Додатково переслав фото квитанції про оплату у якій не було призначення платежу, та рахунку одержувача, тобто реквізитів за якими мав бути надіслано платіж згідно шаблону у якому вони були. Натомість було зазначено лише Платник — ПІБ платника, Одержувач — комунальні та інші платежі.
Тримаючи на пульсі ситуацію, 01.08.2022 знову проконтролював процес, нагадавши, що 48 годин давно пройшли. У відповіді було зазначено, що рішення для ситуації і на даний момент немає, вже не було зазначено жодних термінів, а лише запевнення про найвищий пріоритет для вирішення питання. Більше відповіді у підтримці я не отримав і до сьогодення.
З часу звернення минуло вже два тижні, а не заявлені 48 годин.
Якщо банк не може знайти у себе куди відправлені кошти це неприйнятно.
Чому клієнт повинен після використання програмних засобів банку гаяти час на пошук коштів контролюючи їх у одержувача платежу, після чого постійно контролювати процес чому не пройшов платіж у підтримці банку, замість того, щоб провести комунальний платіж та закрити питання?
Вимагаю протягом 24 годин розглянути питання і повернути списані кошти платежу на рахунок моєї картки, які не були відправлені на рахунок одержувача протягом двох тижнів.
Після чого фахівці банку можуть займатися моделюванням ситуації або затягуванням часу пошуку коштів скільки завгодно довго.
Чекаю на зворотний зв’язок від представника.
Комментарии (5)
Подяка за якісну роботу
Хочу відзначити якісну роботу банку, незважаючи на поточні важкі умови для держави та еконмоіки у цілому. Банк надав кредитні канікули, а також запропонував знижку 20% по тілу кредиту, у разі дострокового погашення усієї суми.
Окремо, хочу відзначити високий професіоналізм та рівень сервісу від мого клієнтського менеджера — Валентини Матолікової.
На мій погляд, вона є взірцем менеджера по клієнтам сьогодні (завжди на зв’язку, завжди підбіре найкращу пропозицію, ураховуючи мої вподобання та допоможе порадою і інформацією для прийняття оптимального рішення).
Певен, що завдяки таким співробітникам, як Валентина, «Альфа-Банк Україна» буде впевнено розвиватись на ринку та радувати своїх клієнтів новими інноваційними продуктами!
Бажаю успіху та процвітання усій команді «Альфи».
З вірою у скору перемогу ЗСУ та повагою,
Денис
Такі теплі слова дуже мотивують наших співробітників працювати ще більш сумлінно та старанно. Обов'язково передамо ваші слова подяки Валентині
Слава Україні! Віримо в ЗСУ! 💙💛
Комментарии (2)
Скрытые % при кредите
Оказалось, что это не так, помимо 20% годовых, я обязан платить комиссию банку в размере 1.6% в месяц от суммы кредита. То есть помимо 20% годовых на кредит, я плачу еще + 19,2% годовых за сраные услуги банка. Итого — 39,2% годовых.
Обман клиентов.
Комментарии (3)
Реструктуризация кредита
Я платил вовремя в течение длительного срока, но из-за войны мои доходы сильно уменьшились. В отделении Альфабанка попросил реструктуризацию кредита, сотрудник сказала что таковая не предусмотрена. Думаю банку выгодны клиенты, которые платят по кредиту, пускай и меньшие проценты.
Комментарии (3)
Дзвінки та повідомлення від Альфа-Банк
На даний момент зіштовхнувся з деякими фінансовими труднощами, та затримуюсь з щомісячним платежем по кредиту. В такий час, гадаю це не рідкість. Часткову незначну оплату вніс. Річ в тім, що дзвінки та повідомлення від банку, з приводу моєї прострочки надходять не мені а людині яка не являється мені навіть родичем. Вже звертався з цього приводу у відділення банку та до оператора. Проблема не вирішилась. Альфа Банк це МФО чи коллекторська служба? Що сталося з вашою конфіденційністю?
Комментарии (7)
Обман платними смс
Чому б одразу при оформленні не давати вибір пуш чи платні смс.
Пока ви так розводите людей.
Або повідомляйте що смс платні.ШАХРАЇ
Також надсилали всім новим клієнтам повідомлення з рекомендацією підключити безкоштовні push, замість смс.
Однак для нас важливо щоб все було добре, тому якщо все ж не знали про комісію, то напишіть, будь ласка, в особисті ваш номер телефону і ми вам її повернемо.
Комментарии (7)
Погашение кредита
И теперь не знаю, где ещё взять деньги…
Але кожного місяця ми оновлюємо списки для кого акція можлива (це врахування декількох факторів).
Напишіть нам у приватні повідомлення, нічого не обіцяємо, але спробуємо якось виділити вас, щоб, можливо, на наступний місяц переглянули вашу заявку.
Комментарии (4)
Акционные предложение банка не соответствуют действительности
«У вас йде прощення боргу по кредитній картці і є просрочка, через це немає категорій. Подала запит, прошу очікувати рішення».
Думаю, откуда у меня могла взяться просрочка, оказывается что карты, которые я погасил в рамках акции 80% на 20% теперь у меня в просрочках, а по условиям программы Cash’U бонусы в таком случае мне не положены. Альфа, почему в условиях предложения не было ни слова о том, что карты в рамках акции будут в просрочке и что мне будут недоступны бонусы в рамках акции Cash’U? Если об этом не было ни слова, значит вы в очередной раз нарушили свое же предложение. Кстати, я до сих пор не получил справки о закрытии счетов (хотя срок для этого уже давно прошел).
Комментарии (3)
Некомпетентність із бажанням шахрайства
За весь час мене не покидає відчуття що це банк завжди шукає можливості як більше обшукати клієнта: через важкозрозумілі, багатосторінкові заплутані умови, додаткові приховані умови, та просто введення в оману.
З найбільшим та нахабним шахрайством я зіткнувся у 2019 році, коли АльфаБанк надіслав мені рекламне повідомлення про кредитну картку «Максимум Готівка». В повідомленні йшло про першу кредитну картку з якої можна знімати готівку без жодних комісій навіть у рахунок кредитних коштів.
Мене зацікавила ця пропозиція і я звернувся у банк до Костянтинівського відділення. Я уточнив у співробітника чи правильно я розумію умови картки. Вже тоді я був спантеличений, тому що співробітник не міг відповісти на моє питання, а відповів щось на кшталт «умови такі, як описано у договорі».
Мене це дуже здивувало, тому що у моєму рідному відділенні Сєвєродонецьке всі співробітники були добре обізнані. Загалом, враження що попав до ощадкаси десь у глибокому селі.
Картка була оформлена і ввечері я почав читати умови. Я помітив, що жодного безкоштовного зняття готівки у тарифах немає і почав телефонувати до гарячої лінії банку. Перший оператор мене запевнив, що користування кредитними грошима буде без комісій, якщо повернути кошти у пільговий період. На моє питання чи буде комісія за користування кредитними грошима, якщо я буду їх знімати оператор поклав слухавку. Другий оператор на це ж питання шукав відповідь майже півгодини та сказав що у разі повернення грошей у пільговий період жодних комісій не буде нараховано.
Я скористався кредитними коштами знявши із у банкоматі. І наступного місяця отримав у виписці численні комісії.
Я одразу звернувся до банку за роз’ясненнями, але відповіді вже були у вигляді «всі нарахування згідно чинних умов».
Я погасив все тіло кредиту, і оскільки я є військовослужбовцем, подав до банку документи підтверджуючі це. Перші документи банк якось загубив. Після другої спроби вони все ж їх опрацювали.
Проте сума боргу майже не змінилась, а військовослужбовці звільнені від сплати пені, штрафів. На моє питання чому сума боргу майже та сама, мене запевнили що звільнили мене від штрафів. Я здивувався які можуть бути штрафи, якщо я тільки скористався кредитом, та одразу вніс все тіло кредиту. Мені відповіли щось на зразок, одразу після зняття, ви повинні були повернути частину. Якусь несинітнюцю.
На досі банк вважає що я винен йому 1629.66₴. Проте саме цікаве що користуючись умовами договору я не зміг порахувати як ця сума була нарахована. Не змогли пояснити і співробітники мого відділення, порекомендувавши мені написати письмового звернення до банку.
Мною було направлене письмове звернення до банку із запитом про роз’яснення, згідно яких пунктів договору і тарифів були нарахування що привели до виникнення боргу по картці та надіслати відповідь на мою адресу проживання.
Приблизно через місяць мене здивував дзвінок від банку, про те що надійшла відповідь на моє звернення, і прохання відвідати відділення. Яке ж було моє здивування, коли мені роздрукували відповідь в якій була лише виписка по рахунку.
Я вже готував позов до суду з адвокатом, але війна змінила ці плани.
Про курсові маніпуляції при списанні тут вже багато писали.
Дрібні маніпуляції про підключення додаткових платних послуг, якихось страхувань можна не згадувати.
Розпіарений Сенс із слоганами: «ми чуємо і прислухаємось до думок клієнтів» лише балачки, на прохання збільшити розмір цих мікроскопічних шрифтів відповіли що їх це не турбує.
У підсумку, банк створює імідж сучасного, розвиненого, інноваційного та клієнт-орієнтованого, але насправді це лише імідж і всередині лише бажання у будь який спосіб ошукати клієнта.
Руський воєнний корабель чекає!
Однак ми не стоїмо на місці і постійно вдосконалюємось. В нашій великій команді залишаються лише найкращі, після 2019р. ми оновили принцип роботи віддаленої підтримки, а нещодавно і роботу відділень. Тепер все набагато простіше і швидше 😉
Також робимо висновки і з приводу платних послуг, про які ви згадали. Нові клієнти отримують push-повідомлення з нагадуванням про те, що смс по картках платні і як цього уникнути. А страхування на кредитках буде підключене тільки якщо ви про це попросите. Ми дослухаємось, дійсно, до кожного, тому з приводу розміру іконок та шрифту є вибір: користуватись іконками стандартного розміру, або збільшити їх. Для цього потрібно на робочому столі свайпнути вгору та обрати пункт «Масштаб».
Карткові курси у нас зараз вигідні, а з приводу можливої курсової різниці вже все краще, але спойлер: далі буде ще краще 😁
Сподіваємось, що зможемо вас приємно здивувати і в майбутньому.
А руський корабль повинен не чекати, а самі знаєте що 😅
Комментарии (4)
дуже складно зняти 60 тис грн (карл! шістдесят тис) = проблєми з ліквідністю
Відправити кошти у інший банк (купити нерухомість чи авто) = ліміти 100 чи то 150 т грн/міс
Тікайте поки не пізно!
Єдина проблема, чому такі терміни це проблеми з логістикою, зумовлені зрозумілими причинами (війна). Але готівкову гривню ми замовляємо на 5й робочий день, тобто все не так погано. Можливо, у вас був депозит в доларі, або євро?
В будь-якому випадку напишіть, будь ласка, в особисті ваш номер телефону. Ми все перевіримо і повернемось до вас зі зворотнім зв'язком
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (9)
Банк без лояльності до клієнтів з некомпетентними співробітниками
У період війни банк скасував більшість послуг у користуванні картками… але за обслуговування списує в повному обсязі!!! За що списувати кошти, коли картка перетворилася в шматок пластику? Повна байдужість до клієнтів, ніякої лояльності
Некомпетентність співробітників просто зашкалює — не чують клієнта взагалі, штампують лише свої скрипти, адекватної відповіді на питання добитися неможливо, некоректне завершення розмов без вирішення проблем, не в змозі нічого пояснити
По карткам, по яким встановлена плата за обслуговування 3,5% від суми боргу знижена відсоткова ставка (24-26%, замість середніх 36-40%), натомість є плата, якщо не погасити заборгованість до розрахункової дати.
Ми, як і інші банки, не можемо безповоротно скасувати відсотки та інші комісії, оскільки в такому випадку просто не змогли б працювати далі. На жаль, все не так просто, як може здаватися на перший погляд :(
Комментарии (3)
Обслуживание
Комментарии (5)
Мошенники
Стосовно самого кредиту, у нас з березня по 13 липня діяли кредитні канікули, під котрих нараховувалися відсотки згідно умов договору (та розподілялися між усіма платежами) та комісія (котра нараховувалася на останній платіж) — якщо ви ними користувалися. Тобто, кредитні канікули надавали можливість відстрочити внесення платежу.
Згідно законодавства України та НБУ: «Таке нарахування є правомірним з боку кредитора. Кредитні канікули — це відтермінування сплати боргу, а не його прощення»: https://bank.gov.ua/ua/news/all/novi-pravila-roboti-bankiv-i-nebankivskih-finansovih-ustanov-scho-zaymayutsya-kredituvannyam-pid-chas-viyni
Санкції США від 6 квітня 2022 року не стосуються Альфа-Банку Україна, вони стосуються виключно російського Альфа-Банку.
До Альфа-Банку Україна не застосовано жодних міжнародних та національних санкцій, оскільки ми не маємо відношення до банку, який працює на території країни-агресора. Міністерства фінансів США та Великої Британії уточнюють: Альфа-Банк Україна є окремою юридичною особою: https://bank.gov.ua/ua/news/all/mijnarodni-sanktsiyi-proti-rosiyskogo-alfa-banku-ne-stosuyutsya-ukrayinskogo-at-alfa-bank
Комментарии (2)
Приховані платежі
Так само з покупками за кордоном по терміналах, через два дні виписка змінюється не на вашу користь.
Обходьте стороною цей банк…
Якщо ви знімаєте готівку або робите покупки гривневою карткою в іншій валюті, то спочатку у вас блокується одна сума та списується по балансу курсу в момент списання. А вже через декілька днів (до 3-х робочих), у вас гроші списуються по рахунку і проходять по курсу списання в цей момент. Якщо курс за цей час виріс, у вас досписуються гроші. Ця операція називається валютна різниця (DCC).
Банк розуміє, що із-за коливань по курсу, може виникати значна різниця між списаннями, тому зараз ми на шляху того, щоб списання були однаразовими та по курсу в момент операції. Усі ризики цих колихань та різницю банк готовий компенсувати.
Комментарии (4)
Плохое обслуживание клиентов!
Комментарии (3)