×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.75 | 44.45 |
USD | 42.2 | 42.8 |
Все курсы банка |
Не задоволенна!!!
Написать комментарий
анилируют карту и списывают каждый месяц за использование карты
Комментарии (13)
Шахрайське списання комісії
Після звернення у службу підтримки консультант спочатку написав що створить запит тому що комісія була помилково списана, але потім сказав що запит відхилили. І почав вигадувати якусь маячню про те що то була не інтернет оплата, а P2P переказ і показувати мені тарифи карти де за P2P переказ є комісія 4%. Потім під'єднав іншого консультанта, який писав ту саму маячню…
Будь які доводи консультанти ігнорували і продовжували писати одне й те саме, що то був P2P переказ і згідно тарифам за таке є комісія…
До цього я робив такі самі оплати з карток інших банків і там ніяких комісій не було, а Альфабанк «вирішив» що йому хочеться таку комісію.
По факту — за звичайну оплату в інтернеті придумали комісію і списали з моєї карти.
НЕ рекомендую Альфабанк! Завжди відносився до них з обережністю, тому що знав що вони можуть «придумати» наприклад списання за РКО… А тут все ж таки на рівному місці їм вдалося вигадати причину і списати комісію. В моєму розумінні це те саме що просто вкрасти гроші з карти.
Будьте дуже обережні, а краще 10 разів подумати перш ніж ставати клієнтом цього банку.
Чому операція пройшла як переказ. В деяких ситуаціях, навіть коли ви оплачуєте через фізичний термінал операція може пройти, як переказ. Все залежить від налаштувань самого терміналу. Наприклад: ви оплачуєте накладений платіж на пошті, при цьому кошти, які переказуються на картку відправнику посилки, також будуть зараховані, як р2р, а оплата послуг пошти, як покупка. З OLX доставкою такий самий принцип. В таких ситуаціях єдина відмінність від «класичного» переказу з картки на картку те, що ви не вводите реквізити отримувача вручну.
Будемо раді допомогти розглянути деталі саме за вашою карткою, тому напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ПІБ та вказаний в банку номер телефону
Комментарии (9)
Стремный маркетинг
Что получается в итоге:
— Никаких свидетельств реального разыграша. Ни трансляции как обычно делают компании, ни даже записи трансляции. Просто объявили победетелей. А может назначили? Причем про конкурс заявили везде, а результаты спрятали на странице глубоко на сайте. Даже поддержка в чате не может найти результаты.
— Главный победитель сделал 948 оплаты. 32 оплаты за день. Как обычный человек может делать 32 оплаты за 24 часа каждый день подряд. Явно накрутка.
Быть настолько глупым чтобы подобным образом провести конкурс сложно. Может намеренно нету записи, победители свои. Держите уровень системного банка все-таки, маркетолагам повестки вручите просто, больше пользы.
Щодо трансляції, то внутрішні розіграші ми ніколи не транслювали у прямому ефірі. Та не на часі зараз робити це онлайн, ситуація в країні не та, щоб з цього робити розвагу. Усе робилося за допомогою програми, де рандомно обиралися наші переможці. Також була відповідальна комісія за чесність розіграшу. Хочемо зауважити, що співробітники банку не могли прийняти участі у акції та бути переможцями.
Так, все вірно. Головний переможець зробив 948 транзакцій. Усі їх ми перевірили. Операціїї були виконані згідно умов акції та за правилами. МСС — які не приймають участь в акції (згідно додатку 2 правил акції) ми не брали в підрахунок.
Комментарии (3)
Банк який обманює людей
Всім не СОВІТУЮ мала справи з різними банками усе гаразд, а це вляпалась так вляпалась (поповістували, відсотки малі і бла бла бла)
НЕ СОВІТУЮ НІ КОМУ!!!
Також, ми додатково написали вам особисті повідомлення для уточнення деталей, щоб допомогти вам розібратись в ситуації, що склалась
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (3)
просто отзыв
Якщо будуть зауваження — обов'язково пишіть
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Комментарии (4)
Консультація з оператором у чаті
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (4)
Шахраї
Просто жахливий банк я не розумію так обманювати людей, а саме цей **** cameleon
Знущання обкрадання людей
А це сума в місяць -800−1000 гривень на карточці яким чином шось ставиш на карточку, а вони якимось шляхом зникають
Хто в такій ситуації з цим банком коментуйте
Я буду подавати позов до суду
Комментарии (4)
Альфа Банк работает неплохо, но из-за политики введут ВА. Жаль
Никогда за время сотрудничества небыло финансовых проблем: всегда банк платил вовремя в любой валюте без внутренних ограничений! … в отличии от Привата или Ощада.
К сожалению власти хотят его превратить в гос.кормушку типа Ощада или Привата и качество сервиса тут же упадет ниже некуда… Помню как Приват национализировали. Это плохо… это плохо, когда 2/3 банковского сектора контролируется и дерибанится государством (((Ни о каком развитии банковского сектора и речи быть не может.
Но ВРЕМЕННАЯ АДМИНИСТРАЦИЯ все-таки БУДЕТ:
«Временная администрация Фонда гарантирования вкладов физических лиц (ФГВФЛ) планирует зайти в Альфа-Банк сразу же по завершении работы в банке «Сич». Об этом UBR.ua стало известно от источника в Национальном банке Украины (НБУ), который пожелал остаться неизвестным.
«В Альфа-Банке скоро будет временная администрация. Из «Сичи» она идет в «Альфу», — рассказал источник в НБУ. Свою работу в банке «Сич» временная администрация Фонда гарантирования завершила в пятницу, 7 октября. Таким образом в Альфа-Банк временная администрация ФГВФО может зайти в любой день начиная с понедельника, 10 октября».
В цивилизованных странах сотни коммерческих банков, существует конкуренция между ними, поэтому депозитные ставки растут, а кредитные снижаются… но не в СОВКОВОЙ Украине, где депозиты по 10−15%, а кредиты по 35−40%…)
Не страна, а пародия!
Рекомендуємо розглядати декілька варіантів:
1. Було декілька заяв від представників регулятора та інших гілок влади про те, що причин для націоналізації немає.
2. Навіть якщо націоналізація гіпотетично можлива, то це не має бути так «сумно», як в уже відомих прикладах, оскільки раніше причиною були погані фінансові показники, чого в нашому випадку немає.
Ще раз дякуємо, що ви з нами. Все буде добре❤
Комментарии (18)
Створюють умови для порушення ЗУ «Про запобігання корупції»
При отримання доходу на певну суму (наприклад, у разі закриття депозиту та суттєвої зміни у майновому стані — отримання доходу) державний службовець згідно зі ст. 52 ЗУ «Про запобігання корупції» повинен повідомити про це Національне агентство з питань запобігання корупції, надавши відповідну інформацію.
Проте в Альфа-Банку (Sense Bank) отримати необхідну інформацію неможливо, такі відомості цей банк надає лише у кінці року («довідка для декларації», що звісно відповідає ст. 45 ЗУ «Про запобігання корупції»). А для отримання інформації, необхідної для виконання ст. 52 цього ж Закону, Банк вимагає від клієнта сплатити 150 грн.
Логічно — давайте вимагатимемо гроші за те, що і так маємо надавати безкоштовно кожного року!!!
В інших Банках така інформація надається за декілька хвилин (МОНО та Глобус — можливо сформувати виписку у додатку при закритті депозиту, Аваль — інформацію повідомить оператор в чаті онлайн, надасть математичний розрахунок для перевірки… Альянс — відомості про нараховані відсотки та сплачені податки по депозиту наявні у самому додатку в інформації щодо такого депозиту, Крістал — якщо потрібно клієнту, направить таку інформацію навіть на електронну пошту…).
Але в Альфа-Банку (Sense Bank) про таке лише чули…
Сподіваємось, що все ж змогли вам допомогти в особистих повідомленнях, як це мали зробити з самого початку. Постараємось більше не допустити ситуацій, за які потім буде соромно 😊
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (9)
Звернення
Комментарии (3)
Мошенничество
Повернули клієнту 2 реструктуризацію, котру він і оформив. Зі святом ЗСУ!
Комментарии (7)
Банк без попередження знизив вдвічі кредитний ліміт, через що штучно створилася прострочка по кредитній картці і нараховувались %, хоча я ще мала майже місяць перебувати у льготному періоді і не сплачувати % за користування кредитними коштами!
13 серпня 2022 року мені надійшов дзвінок від співробітника ПАТ «Альфа — Банку про те, що я можу скористатися гарячою пропозицією від банка і збільшити кредитний ліміт, також скористатися ще певними продуктами банку.
13 серпня 2022 року я збільшила кредитний ліміт до 50 000 грн і почала користуватися кредитними коштами, постійно користуючись перевагами перебування в льотному періоді, щоб не сплачувати відсотки за користування кредитними коштами.
22 вересня 2022 року пізно ввечері в мобільному застосунку «Sence» я отримала повідомлення про те, що «Стоп прострочка», що в мене наявна прострочена заборгованість за кредитним договором станом на 22.09.2022 р. і що вже завтра і кожного наступного дня сума буде змінюватися, і таких повідомлень мені прийшло ще 2 вже зі збільшеними сумами боргу та нарахованими стандартними відсотками по даному кредиту.
Налякана та стурбована цією обставиною, я відразу ж звернулася в чаті банку до представника банку Владислава Мельник, який був не компетентним та мене запевнив в тому, що по моїй картці просто доступна реструктуризація і з карткою все гаразд, я його переконала в іншому, надавши всі докази того, що в мене є підтвердження того, що я мала перебувати в пільговому періоді ще до 16 жовтня 2022 року, що банк не логічно діє, а саме — після підвищення кредитного ліміту, що мало місце 13 серпня 2022 року, без будь яких повідомлень в мобільному застосунку «Sence» — зменшив кредитний ліміт 16 вересня 2022 року майже вдвічі від суми кредиту, який був схвалений по картці, в зв’язку з чим в мене на картці вийшла чимала заборгованість, через що мені в статусі «боржника» почали нараховуватись % за користування кредитними коштами, хоча я до цього часу за день до надходження повідомлень про наявність прострочки зверталась до чату, а саме 21 вересня я листувалася з Тетяною Ткаченко, яка також була некомпетентною і також мене запевнила в тому, що я в пільговому періоді та в мене все добре по картці і що на всі мої покупки діє пільговий період, запевнила що на готівкові операції він не діє, тому в мене знялося з рахунку 12 та 2 грн і що перейматися з даного приводу не потрібно.
Коли ситуація набрала критичного розвитку, мені почали надходити дзвінки від співробітників відділу прострочки з нахабною манерою розмовляти з боржниками, приходити повідомлення про те, що мені вже за прострочку банк нарахував майже 300 грн і мені потрібно терміново сплатити всю суму заборгованості, співробітник банку Владислав Мельник в чаті банку повідомив, що питання потребує детальнішого вивчення та він перемикає мене на співробітницю банка — Ганну Коноваленко, яка вже з 22 вересня 2022 року (2 тижні) кожного дня мене підтримувала та налаштовувала мене на позитивне вирішення мого питання.
Я їй довірилася та не поспішала вносити суму заборгованості, а тим часом, станом на 05.10.22 — мені набігло відсотків до сплати за прострочку кредитної заборгованості в розмірі: 280, 54 грн.
Ганна Коноваленко обіцяла вирішити питання по помилковому зниженню кредитного ліміту, через що банк самостійно вивів мене з пільгового періоду — це викликало прострочку, хоча фактично — я в пільговому періоді повинна була залишатися до 16.10.2022 року, та внесла невелику суму поповнення картки, яка значилася в мобільному застосунку «Sence» під даними кредитної картки. За цей час банк почав нараховувати стандартну відсоткову ставку та надсилати повідомлення про наявність прострочки в мобільному застосунку «Sence».
Всі наявні докази підтвердження факту відсутності вини з моєї сторони — я надала Ганні та Вікторії, також зафіксовані мої неодноразові звернення у Святошинське відділення АТ «Альфа-Банк» по проспекту Перемоги, 106/2 в м. Київ, також в чатах та на гарячій лінії ПАТ «Альфа — Банку, які змусили мене чекати 2 тижні вирішення мого питання та сподіватись на позитивне його вирішення, через що продовжувалося нарахування відсотків (станом на 05 жовтня 2022 року — 280, 54 грн.) по факту сума може бути більшою.
06 жовтня 2022 року Ганна Коноваленко в чаті банку в мобільному застосунку «Sence» повідомила мене, що хоч якось хоче прикрасити мій сьогоднішній день, написала, що моє питання майже вирішено, щиро вибачалась за довготривале вирішення мого питання (2 тижні) та сповістила про те, що кредитний ліміт все-таки повернути мені на кредитну картку не вдасться, він вважається закінченим та не продовженим на рік, але в знак мінімальної компенсації з боку банку — мені буде нараховано 50 бонусів в мобільному застосунку «Sence» та я все-таки сподіваюсь, що надані мною докази в повному обсязі щодо помилки з боку банку в даній ситуації, банк вивчить повно та всебічно та анулює ті несанкціоновані нараховані відсотки по штучно створеній заборгованості (прострочці), яка не мала мати місце ще до 16 жовтня 2022 року.
Бажаю всім успіху у вирішенні питань!
Комментарии (3)
Банк отказывается закрыть счета ФОП
ПОСТАНОВУ від 29.07.2022 № 162 «Про затвердження Інструкції про порядок відкриття та закриття рахунків користувачам надавачами платіжних послуг з обслуговування рахунків» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0162500−22#Text п. 26 — «Користувач має право самостійно оформити заяву про закриття рахунку в довільній формі із зазначенням реквізитів, визначених у додатку 2 до цієї Інструкції для відповідного користувача.»
Согласно этого пункта я составил заявление в произвольной форме. Прошу закрыть счета. А текст ниже, предложенный вами, я писать не буду:
«Поданням та підписанням цієї заяви, підтверджую (ємо), що ознайомлений (і) з тим, що відповідно до особливостей роботи та правил міжнародних платіжних систем, грошові кошти за операціями здійсненими з використанням електронних платіжних засобів та клірингові вимоги за такими операціями, можуть надходити до Банку протягом не більше як 180 календарних днів, з моменту ініціювання платежу з використанням електроного платіжного засобу, в звязку з чим, беззастережно погоджуюсь (-ємося), що (і) у випадку надходження до Банку такої клірингової вимоги про здійснення платежу (клірингу), ініційованого Клієнтом або його уповноваженою особою до моменту закриття поточного рахунку, до якого було емітовано електронний платіжний засіб, і (іі) задоволення такої клірингової вимоги за рахунок коштів Банку, — відшкодувати будь-які витрати та/або збитки, викликані/заподіяні здійсненням Банком задоволення такої клірингової вимоги за рахунок власних коштва Банку. Задоволення такої вимоги Банку зобов’язуюсь здійснити не пізніше п’ятого календарного дня, з дня направлення Банком відповідної письмової вимоги, на останню відому Банку адресу місця реестрації (фактичного проживання) Клієнта. »
Комментарии (5)
-100
Якщо у вас або ваших друзів залишилися питання щодо РКО, то ви можете звернутися до нас у чат підтримки з додатку або ж написати нам у соціальних мережах.
Комментарии (15)
Звонилки
Я поняла. Ставлю пометку на повторный звонок.
Скажу сразу, я Кличко и его администрацию нагнул, и каждый мой приход к ним создает для них массу проблем. Прийти мне в разные отделения банка и создать вам проблем тоже не составит труда. Вы вообще потерялись? У нас в стране война! Откуда деньги брать? На все денег не хватает. Сейчас едим 2 раза в день, если по везет.
Комментарии (2)
Владислав Мельник найкращій працівник чату
Комментарии (2)
МОШЕННИКИ
ваши операторы — не обладают никакой информацией, я называю точные номер договоров — они их не могут найти. жду связи месяц!!!
чистой воды мошенники и дилетанты.для добавления компании необходим логотип.
Комментарии (2)
Общее мнение о банке.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Комментарии (6)
Проблеми з карткою
Комментарии (2)