×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.45 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Все курсы банка |
аферисти що грабують клієнтів
Аферисти! Нікому не раджу цей банк. Нічого не можливо нормально в них дізнатися. Тим паче це проросійський терористичний банк в Україні!!!
Комментарии (2)
Відгук про користування послугами банку.
Будемо відверті, державні банки це великі машини у яких сервіс страждає, тому що і дотації на них теж йдуть з бюджету. В держ. банках зарплата прийшла і вже добре, чат спеціалістів дуже часто не доступний, це про Приват. Рідний пішов у відділення Ощадбанку щоб закрити карту так відмовилися, прийшов за консультацією — врешті сказали усно інформацію яку не запам’яталася довелося особисто допомогати і це тільки крихти у сервісі.
Дуже багато клієнті скаржаться про безпеку ПриватБанку, я працював у фін компанії де з відгуків клієнтів, або співробітники мали доступ та користувалися данними клієнтів, абож безпека банку на ізі рівні. Так, вони пропонують додаткові послуги з безпеки, але платні. При тому що маючи дані особисті клієнта вже зобов’язані зберігати та не розповсюджувати їх. В Альфа було усе спокійно, проте прогнозую що якщоб керівництво країни було принципове та більш вперте аніж я, то всі російські проекти та компанії обклали санкціями та заборонили роботу, але і Альфа щось таки насипала (трохи) і ніби домовилися.
Також з 2014р. ми не виплачуємо акціонерам дивіденди, весь прибуток використовується для розвитку банку та допомоги Україні. Велика кількість джерел надають інформацію, на жаль, в т.ч. і фейкову :( Тому просимо довіряли лише офіційним, наприклад сайт НБУ, де було зазначено, що санкції США та Великобританії (як і всі інші) накладені на Альфа-Банк росія, не впливають на нашу роботу, оскільки ми український банк.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Акція 80/20 шахрайство?
Не попадайтеся на ці шахрайські дії банку, вам не тільки не закриють кредит, зроблять просрочку, але і знищать кредитну історію і ви більше не будете мати доступа до кредитування в інших банках.
Не розумію, це політика банку до всіх громадян, чи тільки до військових?
Також, не забудьте, що частина заборгованості, яку списує банк, підлягає декларуванню в податковій та необхідно сплатити 18% податку на прибуток та 1,5% військового збору від цієї суми протягом 1-го року. Надання декларації про доходи буде відбуватися до 1.05.2023 року, сплатити податки потрібно до 1.08.2023 року.
Сподіваємося, що таких ситуацій взагалі не буде, й ми продовжимо з вами нашу співпрацю.
Комментарии (3)
і це під час війни ви створи, такі людям створюєте умови, нікому не раджу, аферисти!
у нашому місті ведуться бойові дії і щодня прилітають снаряди, проводится евакуація, бізнес весь закритий з 24.02.2022 і по еквайрингу не проводяться жодні операції!
а вони зараз кажуть, що у нас заборгованість за еквайринг!
Комментарии (7)
обман клієнта
Комментарии (4)
Хамство оператора
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Комментарии (4)
Некомпетентність чи саботаж?
Комментарии (6)
Ужасный сайт
На сайті є можливість увімкнути стару версію сайта та спокійно нею користуватися.
Комментарии (7)
Проросійський Банк!
Наш банк не передає інформацію третім особам. А також ми не маємо відношення до російської агресії, тому, будь ласка, не потрібно нас відносити до них.
Санкції США від 6 квітня 2022 року не стосуються Альфа-Банку Україна, вони стосуються виключно російського Альфа-Банку.
До Альфа-Банку Україна не застосовано жодних міжнародних та національних санкцій, оскільки ми не маємо відношення до банку, який працює на території країни-агресора. Міністерства фінансів США та Великої Британії уточнюють: Альфа-Банк Україна є окремою юридичною особою: https://bank.gov.ua/ua/news/all/mijnarodni-sanktsiyi-proti-rosiyskogo-alfa-banku-ne-stosuyutsya-ukrayinskogo-at-alfa-bank
Комментарии (6)
Конские проценты
Комментарии (11)
Робота валютного відділу та контролю Продовження по Заявка #56212
Звертаюсь до НБУ, МінФіну, анулюйте ліцензію Альфа банку і не видавайте її доти, доки співробітники не підтвердять своєї кваліфікації.
Комментарии (2)
Альфа банк предоставляет заведомоложную информацию.
«Проте, як зазначає Банк, довідка про отриманий дохід у вигляді прощенного боргу не була Вами підписана, в результаті чого прощення заборгованості за договором проведено не було. Наразі, Ваш договір включено в списки на прощення заборгованості та найближчим часом буде сформовано нову довідкудля підписання, про що Вам буде відправлено відповідне смс-повідомлення».
Судя из текста, оказывается я не получил справки о получении прощения по кредиту в вами же установленные сроки по тому, что я их не подписал. Это такое низкоуровневое вранье, что я искренне надеюсь, что хотя бы некоторым получателем кто прочитает данный отзыв станет стыдно, за то, что они являются сотрудниками этого банка. В связи с этим у меня только 2 вопроса:
1. Сообщите мне пожалуйста дату и время, когда я получал предложение о подписании справки. (зато я могу вам сообщить место и время, и даже имя представителя, который мне сообщил что справки не существует).
2. Как так получилось, что по одному из кредитных продуктов, отсутствие моей подписи не помешало вам выдать справку, и почему в условиях получения справки нет ни слова о подписи?
Вы, и ваши сотрудники, даже не признали факт предоставления недостоверной и заведомо ложной информации, и продолжаете выкручиваться предоставляя такую же ложную информацию, но уже в ответах Национальному Банку. Так держать!
Ну, а пока пусть ваши юристы готовят ответы на новое обращения в Национальный Банк по поводу:
1. Компенсации убытков за невыполнение платежных поручений в сроки установленные Гражданским кодексом.
2. Предоставление ложных сведений в официальном ответе НБУ порочащих репутацию НБУ.
А да, и кстати, еще один факт предоставления ложной информации. 7 августа получил сообщения от представителя банка что в течении 3х рабочих дней мне будут доступны категории CashUClub для выбора (о чем имеется подтверждение в переписке). Сегодня 12 августа, и что вы думаете?) Ха, верно, категории недоступны.
Комментарии (3)
Станислав
Комментарии (1)
про роботу банку
9 липня я вирішила сплатити комунальні послуги за шаблоном у мобільному додатку Sense SuperApp. Коли дала команду на оплату, мені видало «щось пішло не так». Треба сказати, що ця команда часто з’являється в різних ситуаціях і не обов’язково при оплаті. Тому я ще раз повторила і все пройшло нормально. Але коли я почала дивитися квитанції, то виявила, що з мене зняли гроші два рази. Перший раз гроші пішли невідомо куди, а вдруге нормально
Я відразу зателефонувала на СALL-ЦЕНТР, пояснила ситуацію. Мені відповіли, що протягом 3 робочих днів вирішать і мені повернуть гроші. Пройшло 5 робочих днів я дзвоню — відповідь вирішуємо. 19 липня я пішла у відділення по вул. Сагайдачного. Там мені сказали, що треба писати скаргу. Спільно з менеджером написали із додатком квитанція. Сказали чекати на 10 робочих днів. 1 серпня я знову пішла у відділення. Мені сказали, що мене пам’ятають, але вони не можуть зв’язатися з працівником, на кого переслано мою заяву, але сьогодні чи завтра, тобто. 1 чи 2 серпня мені передзвонять. Сьогодні 10 серпня, а я своїх грошей так і не здобула і мені ніхто не передзвонив
Мені 71 рік, і я у своєму віці повинна хвилюватися через погану роботу банку
Вимагаю, протягом 24 годин розглянути питання і повернути списані кошти платежу на рахунок моєї картки
Чекаю на зворотний зв’язок від представника
Комментарии (3)
Не повертають кошти
Про ситуації коли кошти дійсно не були видані і ми їх не повернули поки що не чули, тому вам нема про що переживати. Постараємось вирішити все якомога швидше.
Пробачте, будь ласка, за незручності
Комментарии (1)
Повернення списаних коштів за недоставлений одержувачу комунальний платіж
Після зазначеного часу знову звернувся на підтримку 28.07.2022.
Отримала відповідь 29.07.2022, що заявку на отримання квитанції зафіксовано, але результату куди пішли кошти з картки на даний момент — немає.
Додатково переслав фото квитанції про оплату у якій не було призначення платежу, та рахунку одержувача, тобто реквізитів за якими мав бути надіслано платіж згідно шаблону у якому вони були. Натомість було зазначено лише Платник — ПІБ платника, Одержувач — комунальні та інші платежі.
Тримаючи на пульсі ситуацію, 01.08.2022 знову проконтролював процес, нагадавши, що 48 годин давно пройшли. У відповіді було зазначено, що рішення для ситуації і на даний момент немає, вже не було зазначено жодних термінів, а лише запевнення про найвищий пріоритет для вирішення питання. Більше відповіді у підтримці я не отримав і до сьогодення.
З часу звернення минуло вже два тижні, а не заявлені 48 годин.
Якщо банк не може знайти у себе куди відправлені кошти це неприйнятно.
Чому клієнт повинен після використання програмних засобів банку гаяти час на пошук коштів контролюючи їх у одержувача платежу, після чого постійно контролювати процес чому не пройшов платіж у підтримці банку, замість того, щоб провести комунальний платіж та закрити питання?
Вимагаю протягом 24 годин розглянути питання і повернути списані кошти платежу на рахунок моєї картки, які не були відправлені на рахунок одержувача протягом двох тижнів.
Після чого фахівці банку можуть займатися моделюванням ситуації або затягуванням часу пошуку коштів скільки завгодно довго.
Чекаю на зворотний зв’язок від представника.
Комментарии (5)
Подяка за якісну роботу
Хочу відзначити якісну роботу банку, незважаючи на поточні важкі умови для держави та еконмоіки у цілому. Банк надав кредитні канікули, а також запропонував знижку 20% по тілу кредиту, у разі дострокового погашення усієї суми.
Окремо, хочу відзначити високий професіоналізм та рівень сервісу від мого клієнтського менеджера — Валентини Матолікової.
На мій погляд, вона є взірцем менеджера по клієнтам сьогодні (завжди на зв’язку, завжди підбіре найкращу пропозицію, ураховуючи мої вподобання та допоможе порадою і інформацією для прийняття оптимального рішення).
Певен, що завдяки таким співробітникам, як Валентина, «Альфа-Банк Україна» буде впевнено розвиватись на ринку та радувати своїх клієнтів новими інноваційними продуктами!
Бажаю успіху та процвітання усій команді «Альфи».
З вірою у скору перемогу ЗСУ та повагою,
Денис
Такі теплі слова дуже мотивують наших співробітників працювати ще більш сумлінно та старанно. Обов'язково передамо ваші слова подяки Валентині
Слава Україні! Віримо в ЗСУ! 💙💛
Комментарии (2)
Скрытые % при кредите
Оказалось, что это не так, помимо 20% годовых, я обязан платить комиссию банку в размере 1.6% в месяц от суммы кредита. То есть помимо 20% годовых на кредит, я плачу еще + 19,2% годовых за сраные услуги банка. Итого — 39,2% годовых.
Обман клиентов.
Комментарии (3)
Реструктуризация кредита
Я платил вовремя в течение длительного срока, но из-за войны мои доходы сильно уменьшились. В отделении Альфабанка попросил реструктуризацию кредита, сотрудник сказала что таковая не предусмотрена. Думаю банку выгодны клиенты, которые платят по кредиту, пускай и меньшие проценты.
Комментарии (3)
Дзвінки та повідомлення від Альфа-Банк
На даний момент зіштовхнувся з деякими фінансовими труднощами, та затримуюсь з щомісячним платежем по кредиту. В такий час, гадаю це не рідкість. Часткову незначну оплату вніс. Річ в тім, що дзвінки та повідомлення від банку, з приводу моєї прострочки надходять не мені а людині яка не являється мені навіть родичем. Вже звертався з цього приводу у відділення банку та до оператора. Проблема не вирішилась. Альфа Банк це МФО чи коллекторська служба? Що сталося з вашою конфіденційністю?
Комментарии (7)