×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Примусова подвійна конвертація
«…здійсненні операції в євро ми залучаємо МПС, яка конвертує цю суму в долар, а потім з долара в гривню за курсом банку. Відповідно відбувається декілька етапів конвертації.»
Пишуть сьогодні курс 41грн за 1€, а фактично списують по 41.91грн.
Користувався ними 12 років, тепер поглядаю на Моно, бо там ще такої барижні немає.
Дійсно, зараз курс у нас вищий, ніж в інших банках, але ми вже думаємо як це вирішити.
Курс можна дізнатися за посиланням https://sensebank.com.ua/currency-exchange#exchange-individual, а зі змінами ви можете ознайомитись за посиланням в нашій Базі знань для клієнтів https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/9619887068562?source=search
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
З повагою, ваш помічник Андрій 😊
Комментарии (7)
обман банка…акция 80/20 только для своих…убедился я
Для вас поки що вона не активна ця пропозиція, натомість є можливість оформити реструктуризацію у застосунку. Вже написали вам у приватні повідомлення, щоб допомогти вам оформити її.
/Ярослав
Комментарии (19)
Доларові депозити не видають з дебетного рахунку! Жахливо! СенсБанк є, а грошей нема!
Що стосується броні валютної готівки, то зараз умови наступні: кошти мають бути у вас на рахунку, а термін видачі коштів — 10 робочих днів.
Якщо у касі відділення є необхідна сума для видачі, то без проблем колеги видадуть вам готівку. Але це при наявності її у касі. Тому ми радимо трішки довше почекати, але якщо ви забронюєте, то завітавши у відділення, кошти вже будуть вас чекати. На жаль, подібна ситуація виникла із-за попиту на валютну готівку та ситуацію в країні, коли логістичні можливості змінилися, на жаль.
Щодо ситуації страхування за 600 грн, то вже ведеться робота щодо цієї ситуації. Щиро вибачаюся за це і дякую, що повідомили.
Тому, я буду радий, якщо ви напишите нам у чат підтримки і ми забронюємо готівку для вас, якщо ситуація ще не змінилася. З найкращими побажаннями!
/Ярослав
Комментарии (15)
Никому не советую этот банк!
Перевела 15000 гривен со своей карты же Альфа банк, мне нужно было срочно оплатить в больницу, а через альфа банк это было не возможно в тот момент
Я скинула деньги, через 10 минут меня заблокировали. Я сталкиваюсь с таким впервые!!! Я понимаю, если бы 150000, но за 15000 блокировать. Я позвонила. Мне говорят нужно подъехать в отделение. У меня нет возможности ехать в отделение 100 км от меня. У меня дома ребёнок, не с кем оставить осталась одна и через два дня в роддом второго и потом также у меня не будет возможности ездить далеко (((Так что берегите свои деньги и не нужно их ложиться на карту Sense
Так как их просто навсего заблокируют!!! Я буду обращаться в киберполицию по этому вопросу.
Банк може блокувати картки/облікові записи для збереження коштів клієнта. Це адекватна практика будь-яких банків. Нічого важкого в розблокуванні немає. Дана процедура відбувається у відділенні, але ж тут ми намагалися піти на зустріч та провести розблокування через відеочат. З вашого боку, на жаль, було надано безліч недостовірної інформації. Через це, розблокування можливе лише через відділення, адже ми хочемо зберегти ваші кошти.
З повагою, Нікіта
Комментарии (37)
Обмен валюты
Столкнулся с тем, что при сдаче валюты в банке отказываются принимать некоторые купюры, а именно 1996 года выпуска. Аргументируя тем, что такую купюру не могут принять. В службе поддержки же говорят, что такие купюры принимают. Назревает вопрос, каждое отделение само по себе и не имеет отношения к общим правила банка? Просто юмор в том, что мне купюру 1996 года выдали в их же отделении, но по другому адресу.
Поэтому всем рекомендую при получении у них валюты не стесняться рассматривать купюры и просить менять, если они вам не понравятся.
З повагою, Нікіта.
Комментарии (6)
Комиссия за перевод на карту по украине
Обов'язково передамо їй вашу подяку 👌
Бережіть себе та своїх близьких. Все буде Україна 💙💛
З повагою, Андрій
Комментарии (3)
Заблокировали личный кабинет
И так, на минуточку ближайшее отделение банка от меня за 40−50 км, машины нет, я бедный студент, интересуюсь, решится ли это за один подход, сказали да, моя цель была снять деньги, закрыть счёт и нечего более не имеет с этим банком, приезжаю я в отделение, специалист подала заявку на разблокировку лк, и после чего отправляем меня на час где-то прогулять это время в неизвестном мне городе, через час звонит и говорит что ак разблокироли, я проверять и вправду, но не успела я зайти на главную страницу как сразу меня выбило, снова попробовала и мне показало заблокировано, я снова в отделение, она сказала что сможет выдать деньги без ожидания на одобрение разблокировки, а в кассе так выдадут сумму, попросила паспорт, села подумала и сказала скорее всего что вам вообще не разблокируют ак и не факт что вернут деньги,.
Я не поняла, скажите пожалуйста теперь вы, что я такого сделала? И мне вещь не банк выплачивать ВПО собирается в государство, по какой причине мне не дают мои же деньги
? Писать к другим специалистам, говорят что очень странная ситуация и что не зависит от того заблокировали или нет личный кабинет, я имею право прийти в банк и в кассе мне обязаны выдать деньги по балансу карты
Скажите, у меня нет возможности ездить к ним постоянном, могу ли я так сделать, или как вообще правильно нужно поступить?
Комментарии (10)
Банк не выдает валютные депозиты
В банке полный беспредел. С курсами отзыв полностью поддерживаю — обман. Евро курс списания указан один, а в итоге списывает намного больше. Если на карте недостаточно денег, баланс уходит в минус и если его не выровнять — нужно ещё платить банку.
Банк испытывает судя по всему большие проблемы с ликвидностью. Осенью принят закон про выкуп банка за 1 гривну государством. Поэтому вероятнее всего в банк будет введена временная администрация. Когда неизвестно. Но это вопрос времени. Сегодня убедился в этом окончательно. Нацбанку нужны основания для ввода — это ликвидность ниже требований НБУ. Поэтому они деньги только берут, а отдавать не спешат.
Буду забирать все деньги с банка и закрывать все карты. Мне банк, который работает только в одну сторону на прием — не нужен. Не рекомендую держать деньги в этом банке.
З приводу замовлення валюти, то така ситуація у зв'язку з особливостями доставки валюти під час військового стану. Строки замовлення становлять 5-10 робочих днів (строк залежить від валюти). Ми намагаємось зробити все можливе, щоб цей процес був якомога швидшим для клієнтів.
До війни строки були швидшими. Зараз ситуація змінилася, кожен день можливі непередбачувані обставини, від відключення світла до бомбардувань :(
Тому такий строк встановлено, щоб доставка валюти була гарантованою.
16.01.2023 Банк перейшов на списання операції в валюті в режимі онлайн. Раніше через 2-3 дні через курсову різницю було досписання коштів. Відтепер з картки євро операції в гривні йде конвертація через МПС в режимі онлайн.
Конвертація тепер вібувається таким шляхом: євро -> долар -> гривня. Та додатково комісія OIF -1,2%.
Так, зараз курс у нас вищий, аніж в інших банках, але ми вже думаємо як це вирішити
Курс можна дізнатися за посиланням https://sensebank.com.ua/currency-exchange#exchange-individual)
/Щиро ваш помічник Анастасія :3
Комментарии (38)
Андрей Селезень
Ваш форумний помічник, Нікіта *
Комментарии (2)
Банк спеціально обмежує лімітами можливість оплати карткою і всіляко затягує процес зміни лімітів
Банк ввів ліміт за валютними картками. (Хоча НБУ не обмежував розрахунки за валютними картками)
Збільшити ліміт самостійно неможливо через застосунок.
Потрібно лише через відділення та заявки які можуть розглядатися тижнями
Співробітниця у свій вихідний вирішувала мої питання.
У підтримці взагалі не можна отримати компетентну відповідь на жодне запитання.
У результаті я просрочив свій платіж за навчання.
Також підтверджую попередні відгуки що до курсу — Банк обманює клиієнтів при конвертації з євро. Курс відмінний від заявленого.
Підсумок:
Банк спеціально обмежує лімітами можливість оплати карткою і всіляко затягує процес зміни лімітів, що вказує на фінансові проблеми у Банку.
Недостатньо персоналу у відділеннях.
Не компетентна підтримка.
Взагалі можете вважати, що у вас мінус один клієнт. Хоча думаю Банку на це плювати.
З приводу оплати навчання за кордоном та обмежень на подібні операції — при розрахунку з картки немає призначення платежа, тому мова в постанові про перекази Свіфт, в нашому банку подібні операції виконуються лише у відділенні банку(на майбутнє плануємо і в додатку після зняття всіх обмежень на призначення платежів).
Курс євро став гірше, але є надія що не на довго і пов'язано це з тим, що банк перейшов на основну валюту розрахунків — доллар з 17.01 про що була новина в тому числі в додатку та стаття в базі знань, в рамках даного оновлення почав фіксуватись курс на момент проведення операції: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/9619887068562, наразі в планах прибрати курс для розрахунків з картки в євро та покращити курс найближчим часом
Але тим не менш, все ок, проблема вирішена.
Комментарии (26)
не можуть закрити валютний рахунок
Щоб погасити заборогованість потрібно перевести swift, так як я за кордоном і переводжу з Revolut в долл — Сенс банк не пріймає і повертає гроші, переводжу з моно, повертає кошти… Як його можна погасити???
Один співробітник каже що лише потрібно прийти у відділення банку! Але як — я за кордоном.
Інший каже — відкривайте валютний рахунок в банку за кордоном та переводьте! капец!
А чому в Україні не може піти хтозь з моїх рідних в касу Альфа банку зробити платіж на реквізити??? Чому ні??? пояснення нема!
Що стосується поповнення у відділенні банку 3-ю особою, то це можливо, але у цієї людини має бути нотаріальне доручення, де буде вказано, що вона може виконати таке поповнення вашого рахунку.
Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
З повагою, Андрій 😉
Комментарии (10)
Отзыв про сотрудника банка
Із повагою, Марі♥
Комментарии (1)
банк достал хоть вешайся …люди помогите с этим банком
В попередньому вашому зверненні ми вже пояснювали, що всі нарахування були правомірними. Пеня та штрафи вам не нараховувались від початку військового стану, згідно з Закону України № 2120-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану».
Ми маємо безліч пропозицій та акцій для клієнтів, щоб зм'якшити погашення кредитів, адже ми розуміємо, що зараз важкий час.
Все буде Україна! Бережіть себе та близьких
/Ваш помічник Анастасія
Комментарии (1)
Осторожно!!! Банк указывает на сайте и в приложении один курс евро, а списывает на 18% больше!!!
23 января было произведено снятие евро в банкомате. Курс на сайте и в приложении БЫЛ УКАЗАН 40,90 грн., но почему-то снятие произошло по курсу 41,6426 грн. Обычно через 2 дня заблокированная на счету сумма списывалась по прямому курсу банка и существенно не отличалась. Но в этот раз, как выяснилось, никакого перерасчёта не будет «так как банк внедрил новую логику конвертации» и сумма осталась списана по курсу 41, 6426 грн. + комиссия за снятие (к примеру, по карте «Хамелеон это ещё 3%»), а это уже конечный курс транзакции 42,8918 грн., т. е. самый худший курс по карточным операциям в Украине! При том, что они позиционируют свой валютный курс «как один из самых выгодных».
Снимая для сравнения с карты OTP банк, которая так же конвертирует евро не по прямому курсу, а использует двойную конвертацию — из евро в доллар по курсу платёжной системы в гривну, ту же сумму в тот же день курс транзакции составил 40,75 + 1.8%, т. е. 41,4835. Разница колоссальная!
При этом деньги со счета сняли по курсу, ОТЛИЧАЮЩЕМУСЯ от курса в приложении и на сайте на 18 % (!!!), а вот ни на один вопрос сотрудник call — центра ответить не смог (например, почему курс стал гораздо больше, чем у остальных банков, работающих с двойной конвертацией), а консультант в чате вообще заявил, что смена логики конвертации — это не смена тарифов карты и банк НЕ ОБЯЗАН информировать своих клиентов заранее!!! И «ради вас изменять курс платёжной системы никто не будет», как и «делать для вас индивидуальный курс никто не будет»! Повергло в шок! Невероятное беспрецедентное хамство!
Эти «нововведения» с изменением логики конвертации делают Sense банк, ранее привлекательный по условиям, самым невыгодным для снятия в Украине. И отдельного внимания стоит тотальная дезинформация клиентов! Коммуникации с банком 0. Никто не может внятно ответить почему такая огромная разница с остальными банками, использующими двойную конвертацию.
Комментарии (11)
Введення в оману споживачів
Станом на 26.01.23р. кредит НЕ ЗАКРИТ, постійно надходять сповіщення з запитом сплатити кредит, інформація про прострочку передається до УБКІ. При зверненні до контакт-центру або чату консультанти не можуть вирішити це питання.
Данний інцидент має ознаки введення в оману споживача.
Ваш помічник, Нікіта.
Комментарии (4)
Банк уже не тот
Одно время сталкивался с проблемой невозможности платить безналичными платежами через приложение больше чем сколько-то в месяц. Почему? «У нас такое ограничение» — показывают где-то из глубин своих регламентов. Отменить нельзя — и это для безналичных гривненвых-то платежей! Посмотреть сколько осталось из этого лимита — нельзя, как он определяется, с какого числа по какое — тоже непонятно.
Нельзя закрыть удаленно счета ФЛП. Неделями просто игнорировали проблему, пока после многократных пинков поддержки перезвонил из недр банка какой-то менеджер и сказал, что закрывать не будут, данные не актуальны. Все эти Дии, возможность передачи документов через приложение, интернет банк с подписью сообщений — все это эклектичное нагромождение технологий до одного места, отказываются и всё. Другие банки могут это сделать, Альфа/Сенс — нет.
Придумали, чтобы для сейфовой ячейки была обязательна дебетовая карта. Ну хорошо, но потом они взяли и добавили к ней еще и абонплату, которой не было. Закрыть карту нельзя, это блокирует договор сейфовой ячейки.
Поддержку приходится дергать многократно. Звонить из-за границы — тот еще квест: по кругу дают телефоны 0800 для перезвона несмотря на то, что прямо говоришь, что на такой из-за границы не позвонить, по ряду вопросов прямого телефона нет, надо через общую линию связываться и только так.
Количество всех этих глупостей еще не критично, но уже достаточно для дискомфорта.
Стосовно проведення операцій в додатку, то так, зі сторони банку є певні щомісячні ліміти на їх проведення, котрі, на жаль, не можливо змінити, адже вони встановлені на системному рівні.
Щодо закриття рахунку ФОП, то так, наразі це можливо зробити це тільки через найближче відділення нашого банку. Ми завжди шукаємо шляхи для покращення нашого обслуговування клієнтів, тому в майбутньому плануємо реалізувати цей процес без відвідування відділення, але поки що точних термінів вирішення цього немає.
Що стосується плати за обслуговування карткового рахунку, що потрібний для відкриття банківської скриньки, то ця плата була завжди, але через військовий стан вона не стягувалась до 01.10. А вже починаючи з 01.10 банком було прийнято рішення про повернення цієї плати.
Підтримка нашого банку доступна в багатьох каналах — починаючи з чату в додатку та закінчуючи з'язком через месенджери чи соц.мережі банку. Якщо ви зназодитесь за межами України, то можете звернутись через відеодзвінок у Sense SuperApp, ось лінк: https://hi.sensebank.com.ua/videochat
З повагою, Андрій
Комментарии (6)
Онлайн допомога
— допомгти у вирішені питання
— розвесилити
— дати життєву пораду
— да і просто весело провести час
На мою думку, ця людина без проблем заслуговує обслуговувати ваших «віп-клієнтів», як особистий консультат, адже всім вже давно набридли більшість консультантів, які наче роботи відповідають по-шаблону, із-за чого писати/телефонувати консультантам наче кара, адже ця розмова виходить доволі скучною і коли в ній є погані новини, можуть усугубити ситуацію.
Доречі, я би хотів прикріпити декілька скріншотів, але нажаль переписка в програмі десь пропала, а нажаль🥲
Дякую вашим операторам, окреме дякую Костянтину за приємну розмову і подарені емоції.
Бережіть себе.
Все буде Україна🇺🇦
Обов'язково передамо ваші теплі слова Костянтину 😉
Переможемо 💙💛
З повагою, ваш помічник Андрій
Комментарии (1)
Відгук про банк і карту пакет Graphite
Із повагою, Марі♥
Комментарии (2)
Не попередили про мінусовий залишок на карті
На майбутнє, у разі виникнення будь яких проблем в роботі Sense SuperApp, радимо вам одразу звертатись до підтримки банку через зручний вам канал ( чат в додатку, гаряча лінія банку, месенджери Telegram/Viber або соц.мережі банку ), щоб наші спеціалісти мали змогу якнайшвидше допомогти вам у їх вирішенні.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
З повагою, Андрій
Комментарии (2)
Меня избили в отделении Альфа Банка
Додатково звернувся до керівника відділення для уточнення, нічого подібного не було зафіксовано. Знайшов ваш старий відгук за березень 2021 року, коли ви з подібним повідомленням залишили відгук. Перевіривши за той термін повідомлення, я побачив, що від вас і тоді не було жодної уточнюючої інформації. Навіть не відповіли у приватних повідомленнях.
На жаль, але довіритися вам у цьому випадку я не можу. Бо не маю ваших даних для перевірки.
p.s. Якщо ви все ж таки надасте ваші дані для перевірки, то обіцяю, ми проведемо внутрішнє розслідування. Але поки що, це виглядає як наклеп на банк 😒
/Ярослав
Комментарии (17)