×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Складнощі керування, розстрочка і рандомайзер підтримки
Покупка від 13.07 станом на 27.07 недоступна для переведення в розстрочку. Звертаюсь до служби підтримки і отримую потік «локшини» про те, що «ви зробили покупку, потім поповнили картку. Вийшло так що [транзакція поповнення зафіксувалась] раніше, тобто ви за власні кошти зробили покупку».
Картка в витраченим кредитним лімітом і поповнення навіть в теорії в дебет її не переводило.
Направили «колегам» для перевірки і надали у відповідь «гадання на каві»: а) «до 2000 сповіщення не приходить» (нахіба мені це, якщо я одразу казав про історію операцій?) б) «якщо були поповнення. то сума могла пройти за рахунок власних коштів».
Ситуація 2.
31.07. Пробую оформити через історію покупок розстрочку за покупку від 21.07. Пройшов до введення коду з смс, ввів… «Розстрочка не оформлена з причини невідповідності номера телефону». Служба підтримки спершу починає типову «локшину» про поповнення, хоча вказав конкретний текст сповіщення. Потім знаходить, що PUSH-повідомлення надходять не на фінансовий номер. Тобто а) Авторизувався в додатку, б) отримав і ввів код підтвердження — це ніщо, а номер PUSH-повідомлень — все вирішує?!
ОК, заходжу в керування карткою — Сповіщення — «інформування про транзакції» увімкнено, телефон — мій фінансовий!
Тобто розстрочка скасована через те, що я навіть не можу бачити та керувати!
Від суми розстрочки також залежить і сповіщення, як ви і зазначили.
Ось тут можете більш детальніше ознайомитися з умовами, для вдалого оформлення розстрочки: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013896000
Щодо 2 ситуації, там також були поповнення, після покупки, які вплинули на оформлення розстрочки.
На майбутнє, не робіть, будь ласка, поповнення рахунку, поки не переведете в розстрочку потрібні вам операції.
Ваш помічник, Микита.
Комментарии (3)
Сенс Банк в місті Біла Церква
Повний нуль в спілкуванні з клієнтами. Абсолютно не зацікавлена в тому, щоб надати інформацію та допомогти клієнту.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (3)
Сенс банк — абсолютная противоположность АЛЬФА-Банку!
В прошлую пятницу, 21 июля сенс-банк безо всяких причин и оснований заблокировал мою дебетовую карту (открытую в АЛЬФА-банке три года назад, которая использовалась для получения зарплаты, совершения покупок и оплаты коммунальных счетов). Кроме того, на карте образовался отрицательный баланс — 28 000 гривен.
Как выяснилось, сенс банк блокирует карты просто по доносу жульнического коммунального предприятия КПМТВЭ, которому кажется, что ему люди что-то должны. Никаких судебных и исполнительных документов, подтверждающих сумму «задолженности», взятую с потолка, конечно же, не существует в природе. То есть, сенс-банк самовольно перекрывает доступ к личным деньгам, оставляя людей без средств к существованию. Тем, кто совершает такие противоправные поступки, я желаю оказаться в аналогичной ситуации!
Это ещё не всё… В прошлом месяце в сенс-банке появилось нововведение. Плата за «банковское обслуживание» (вообще непонятно, в чём оно заключается) — 50 гривен. Значит, сенс-банк самовольно, на своё усмотрение меняет условия договора, заключённого с АЛЬФА-банком. Интересно, хватит ли у банковских роботов ума не снимать 50 гривен с заблокированной карты? Или будут создавать искусственную задолженность?
Есть и другие минусы:
Квитанции по совершённым коммунальным платежам доступны исключительно по QR-коду в мобильном приложении — их невозможно скачать и распечатать в качестве доказательств оплаты. Это вызывает недоверие к банку и наталкивает на мысль, что средства уходят не по назначению.
Мобильное приложение работает отвратительно. Нет возможности закрыть банковский счёт. Теоретически данная функция присутствует, но на практике не срабатывает.
Не рекомендую сенс-банк. Очень ненадёжная и мутная организация.
На кошти на вашому рахунку може бути накладено арешт згідно з Постановою про арешт коштів державним або приватним виконавцем. Арешт може бути накладено на будь-який рахунок.
Дізнатися контактні дані виконавця та номер виконавчого провадження (ВП) ви можете на сайті Міністерства юстиції за посиланням — https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors
Дізнатися суму заборгованості, причини арешту та отримати копію листа про накладення арешту ви можете у виконавця.
Номер контакт-центру Міністерства юстиції: 380 44 364 23 93.
Банк самостійно не може накласти арешт. Арешт накладається на будь-який з типів рахунків (картковий, депозитний, поточний) відповідно до Постанови НБУ № 163 від 29.07.2022 р.
Якщо у вас арешт на рахунок, то не списується ТРБ по картці, якщо арешт на суму — треба виконувати умови, бо буде плата.
Також надаю посилання на статтю: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018439380
В ній є інформація, як можна перевірити достовірність електронної квитанції за платежами в Sense SuperApp, перейшовши на сайт https://check.gov.ua/ та обравши наш банк і вказавши код квитанції.
Закрити картковий рахунок можливо також у застосунку, головне, щоб на момент закриття не був мінус на балансі. Якщо з цим виникають труднощі, будь ласка, напишіть нам у Чат підтримки.
І після ребрендингу 1.12.22, ми являємося Sense Bank.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (26)
Вернуть предыдущую возможность распечатывать квитанции из веб версии
Натисніть на іконку «Історія» на робочому столі — оберіть потрібну вам операцію
Свайпніть вліво потрібну операцію і натисніть «Квитанція».
Або ж перейдіть на операцію та в формі «Деталі операції» натисніть «Квитанція».
На даний час оновлень веб-банкінгу не передбачено, але все може змінитись у майбутньому🤗
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (16)
Комісія за неактивний рахунок
Але ви також можете відкрити валютний поточний рахунок.
Розмір комісії за неактивний картковий рахунок зазначений в тарифах картки. Якщо в день списання комісії залишок на рахунку менше зазначеного в тарифах, то комісія спишеться в межах залишку власних коштів.
Неактивним вважається картковий рахунок — за яким більше ніж 180 календарних днів від дати останнього робочого дня поточного місяця не проводилися фін. операції і залишок коштів на рахунку на дату списання комісії не перевищує 2000 грн для рахунків в гривні, 50 доларів та 50 євро для рахунків у валюті.
Якщо кошти зберігаються на «Дохідному сейфі», то враховуються тільки ті кошти, які знаходяться на основному картковому рахунку.
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Написать комментарий
Цифровая подпись на отправку файла
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (2)
Неможливо залишити ніяк звернення
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (1)
Незворотність незаконності
Але з 26.06.2023 вступила в силу постанова суду щодо визнання виконавчого провадження протиправним та скасування його, про що банку повідомив у письмовому зверненні від 5.7.2023, і до того 17.07 ще й виконавча служба нарешті виписала постанову про скасування постанови на арешт.
Проте… «відновити закриті розстрочки немає технічної можливості», «можемо запропонувати реструктурізацію». Але трохи згодом: «Щодо реструктурізації — наразі нема пропозицій для вас».
Тобто дія неправомірна, але пішов ти, клієнте…
Хоча я знаю, що рішення можливе. Бо, як я вже згадував, 4.04 після публікації у фейсбуці зі мною зв’язалися та вручну оформили нову розстрочку на суму закритих. Нагадав банкові про це і отримав «У Вас ця ситуація повторюється не вперше. Колеги вже повертали вручну розстрочку. Більше ми цього не можемо зробити».
Отже коли є вирок суду, постанова виконавчої служби про СКАСУВАННЯ постанови на арешт, але «не можемо зробити», а коли цього не було — могли.
Якби не тимчасове вирішення проблеми 4 квітня — поставив би одну зірочку, а так — дві)
Як варіант, колегами була запропонована акція погашення 80/20. Якщо вам підходить ця акція, тоді чекаю вас у приватних повідомленнях щодо обговорення її оформлення.
При виникненні будь-яких питань щодо можливостей оплати, надання акції, або іншої допомоги, ми завжди чекаємо на вас у приватних повідомлення 🙂
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (5)
Оперативність допомоги співробітника банку
Працюємо заради наших клієнтів, в цьому наш сенс 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (1)
Скарга на шахрайські дії клієнта Сенс банку
1. 26.07.2023р. звернулись на гарячу лінію Вашого банку з проханням заблокувати перераховані від нашої компанії ТОВ «ЛАД» 31388777 грошові кошти.
Менеджер повідомила нашому адвокату, що здійснити блокування неможливо.
2. 26.07.2023р. звернулись на гарячу лінію Вашого банку з проханням здійснити перевірку службою безпеки банку ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607 у зв’язку із ознаками шахрайських дій в діяльності підприємства.
На це звернення менеджер Банку повідомила, що прийняти таку заяву не може. Необхідно звертатись у відділення банку.
Просимо:
— Прийняти будь-які законні заходи для блокування нашого платежу від 25.07.2023 від компанії ТОВ «ЛАД» до компанії ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607
— Здійснити перевірку службою безпеки банку Вашого клієнта ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607 у зв’язку із ознаками шахрайських дій в діяльності підприємства.
Відмінити даний платіж ми дійсно не можемо, запит для інформування співробітників служби безпеки банку зафіксовано.
Вам обов'язково потрібно зафіксувати запит на сайті підрозділу по роботі з кіберзлочинністю Національної поліції України — https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або зверніться до найближчого відділення Національної поліції України з письмовою заявою.
Також рекомендуємо у майбутньому ретельно перевіряти продавців, щоб уникнути подібної ситуації.
Сподіваємось, що шахраї будуть покарані, а кошти будуть успішно вам повернуті💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (8)
Ліміт по картці при фактично невиконаному платежі
Робив переказ за реквізитами, була помилка в ід. коді, пропущена цифра. Гроші повернулися на мій рахунок. Але повторно зробити переказ з виправленими реквізитами не можу, бо сума порахована в місячний ліміт по картці, та буде його перевищувати при повторному переказі. Як результат — чекайте наступного місяця. Чому я не маю можливості повторити той самий платіж тій самій людині з виправленням в її ід. коді??? Чи у всіх банках така логіка?
Але дійсно, якщо ви провели платіж, але через деякий час він повернувся, наприклад, через не вірно введені дані, чи якщо рахунок отримувача заблокований, дана сума вже буде враховуватись в використаний місячний ліміт сервісу.
Адже система переказ провела. Якщо б під час проведення операції виникла помилка, то в такому випадку сума не рахується як використаний ліміт системи.
З нашого боку платіж був успішний та надісланий, але повернувся через некоректні дані. Оскільки тільки отримувач може перевірити коректність даних
В перспективі розглядаємо підвищення ліміту.
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (1)
Банк не отдает валютный депозит .
Поспілкувавшись з вами в особистих повідомленнях і уточнивши всі деталі, ми вирішили питання якнайшвидше. Тепер вам залишилось лише забрати кошти у відділенні банку, де вас вже очікує відповідальний співробітник, який і завершить це питання до логічного кінця.
На майбутнє врахуємо всі тонкощі, щоб зробити вирішення таких питань більш комфортним для клієнтів. Дякуємо!
Ваш помічник, Микита
Комментарии (3)
Видають валюту мотлох, через що не можу віддати борг !!!
Зробила замовлення валюти заздалегідь, прочекала 5 днів, прийшовши в відділення від касира почула, що купюри тільки 1996 року, інших не буде і не чекайте, беріть ті що є. Після цього касир почала робити вигляд, що займається своїми справами, не відповідаючи на мої питання. Менеджер банку також по завченій схемі повторила — купюри тільки 1996 року, інших не буде, замовлення можете робити скільки хочете, купюри все одно отримаєте мотлохом 1996 року.
З мене вже вимагають повернення боргу, погрожують, і гроші в мене є на рахунку, а віддати я їх не можу, «завдяки» Сенс банку. Співробітникам банку пояснила свою ситуацію, їм взагалі по…й, повторюють завчені фрази, вони не хочуть зрозуміти ситуацію клієнта та знайти вихід!
До цієї ситуації проблем з банком не мала, радила його друзям, а тепер взагалі зникло бажання бути клієнтом сенсу!
Нових купюр зазвичай може бути лише 20%, тому співробітники видають ті банкноти, які є в них в касі.
Через це при зверненні, вам можуть видати частково новими купюрами, частково старими. Обмежень щодо року випуску банкнот — немає як на видачу так і отримання від клієнтів.
Умови прийому та критерії оцінки старості/зношеності банкнот національної валюти регламентовані Постановою НБУ №134 від 03.12.2018.
Як варіант ви можете зняти кошти в касі, а потім обміняти на нові купюри в пункті обміну. Так, це не зовсім зручно, але можна зробити обмін таким чином.
Дуже шкода, що виникла така ситуація, але ми сподіваємось, що у вас приймуть назад купюри будь-якого року випуску. Адже зараз всі банки приймають купюри старого зразку, головне щоб вони були в гарному стані🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (17)
Закрываем карты и уходим
Пополнение карт через кассы отделений — платное.
Тарифы на обслуживание — драконовские.
По гривневым платежам за рубежом — принудительная
двойная конвертация с повышающим коэффициентом 1,2%.
После национализации — ужесточение финмониторинга.
Единственное разумное решение — закрытие всех счетов
и перевод остатков средств в более лояльные к своим клиентам,
частные украинские банки…
1) Поповнення в термінала Сіті24 та Ізіпей як було без комісії так і залишається
2) Поповнення в касі з березня 2022 року відбувається без комісії, при чому комісія була напроти при маленьких сумах — тобто до 4000 грн для дебітових карток та 10000 для кредитних карток, якщо сума була більше то комісії не було.
3) З приводу гривневих платежів не до кінця зрозуміли, так як якщо маєте наувазі подвійну конвертацію(ДСС) то логіка у всіх +- однакова, але що стосується розрахунків у валютах окрім доллар, дійсно є комісія ОІФ.
4) Фінмоніторинг може ставати жорсткіше через змінення законодавста та штрафів за їх порушення, але ніяк не від націоналізації.
Анастасія, ваша помічниця
Комментарии (56)
Кредит
Стосовно кредитів, то все залишається без змін. Будь то сума залишку кредиту, щомісячний платіж чи його дата. Якщо у вас виникають труднощі з погашенням, то ви можете звернутись до підтримки банку в чаті чи через гарячу лінію для уточнення можливості оформлення реструктуризації договору
З повагою, ваш помічник Андрій
Комментарии (7)
Зарплатный проект денег не дадим
Сподіваємося на розуміння ситуації, яка була в той день.
Вибачте, будь ласка, за незручності та затримку 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (3)
Затримка зарахувань на рахунок ФОП
Дуже вдячні за детальний опис проблеми та змінений відгук.
Гарного дня!
Ваш помічник, Микита
Комментарии (3)
Окупація
Здоров’я, міцних сил, завзятості, терпіння і високого матеріального достатку в житті!
Дякуємо за те, що Ви допомогли нам!
Гарного дня і мирного неба!
Ваш помічник, Микита⭐
Комментарии (3)
Нарешті останній банк рашкі покинув Україну
Правління Національного банку ухвалило рішення про виведення з ринку АТ «СЕНС БАНК» та звернулося з пропозицією до Кабінету Міністрів України щодо участі держави у цій процедурі.
На підставі рішення Правління НБУ виконавчою дирекцією Фонду гарантування вкладів фізичних осіб було прийнято рішення про запровадження в банку тимчасової адміністрації.
Під час тимчасової адміністрації банк працюватиме у штатному режимі.
Зокрема, здійснення платежів та отримання коштів у банкоматах для фізичних осіб будуть доступні у рамках звичних, встановлених регулятором та банком лімітів, без додаткових обмежень зі сторони Фонду гарантування вкладів.
Також без обмежень прийматимуться платежі юридичних осіб.
Після прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про участь держави у виведенні банку з ринку, тимчасова адміністрація завершить свою роботу протягом трьох днів і передасть управління банком новому менеджменту.
Повний текст спільного прес-релізу НБУ та ФГВФО за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/news/all/uhvaleno-rishennya-pro-vivedennya-z-rinku-at-sens-bank-fond-garantuvannya-vkladiv-zaprovadjuye-timchasovu-administratsiyu-nbu-zvernuvsya-do-uryadu-ukrayini-schodo-uchasti-derjavi
Процедура передачі контролю державі передбачає максимальну «безшовність» та непомітність для клієнтів. Іншими словами банк виконає всі зобов’язання перед клієнтами. В подальшому банк працюватиме як зазвичай. Зміниться лише структура власності.
Для клієнтів після завершення цього процесу не буде жодних змін в умовах обслуговування. Банк й надалі буде надавати банківський сервіс найвищого рівня.
Ваш помічник, Микита
Комментарии (1)
Национализация?
Обещания что сервисы для физлиц будут работать в обычном режиме в процессе национализации — брехня?
Ваш помічник, Микита
Комментарии (4)