Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не можемо отримати картку для виплати стипендії

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Юлія Юлія 6 октября 2023, 12:53
Дуже низький рівень спеціалістів у цьому банку. Бухгалтерія коледжу, де навчається донька, зробила помилку в ІПН, відділення Sense Bank відкрило рахунок на цей помилковий ІПН, потім закрило рахунок та відкрило на правильний ІПН й навіть видали картку. Ввечері картка вже зникла з додатку та припинила працювати. Виявилось, що картка була випущена під помилковий рахунок. Ось вже два тижні дитина не може отримати картку. Менеджери що разу питають данні ІПН, щось роблять, але нової картки так и немає у додатку, техпідтримка взагалі нічого не знає. Перший раз стикаюсь з таким низьким рівнем вирішення питання. Так розумію, що стипендію дочка буде отримувати у касі, бо немає такого спеціаліста в цьому банку, хто б зміг виправити помилку.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 11 октября 2023, 16:08
Відразу після відгуку, зв'язався з вами у приватних повідомленнях. Так як питання стосувалося вашої доньки, 3-ї особи, то попросив її написати у наш чат підтримки. Після деталізації питання, звернувся до колег щодо зміни в системі та оновлення персональних даних (підтягнути актуальний ІПН). Також зробили так, щоб картка відображалася у застосунку Sense SuperApp і уточнили, де можна вашій донці отримати пластикову картку.

Сьогодні отримав відповідь-підтвердження, що з карткою все добре, працює і її забрали у відділенні.
Хочу вибачитися, що відразу не змогли вирішити ваше питання і на це пішло з могу боку декілька днів, але на сьогодні радий бачити, що все добре і все вирішено 🫡

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️

Комментарии - 4

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
6 октября 2023, 13:06
#
Вітаю! Як в минулому студент, максимально розумію історію вашої доньки. Ситуація неприємна виникла :(
Але вже поспішаю до вас у приватні повідомлення, та щоб нарешті вирішити цю проблему.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
+
0
Юлія Юлія
Юлія Юлія
11 октября 2023, 18:28
#
Дійсно, Ярослав, дякувати вам питання вирішено. Але все ж таки є неприємні моменти. По-перше, сьогодні у відділені менеджер знову не могла спочатку зрозуміти, що відбувається, картку ж було видано. Потім ця менеджер запросила колегу, яка вперше видавала нам недійсну картку й при нас вони вели такого змісту діалог: «Що у них за проблема. Я пам’ятаю, що щось було, але що?Ти ж видавала їм картку?». Погодьтесь, що при клієнтах таке обговорення не є тактовним. По-друге, звернення безпосередньо у техпідтримку не принесло результату, бо на зв’язок виходять що разу різні представники, які не володіють інформацією. Лише мій відгук на цьому сайті та ваша реакція призвели до результату. Таким чином, питання до професійності працівників Sense Bank все ж таки залишаються.
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
11 октября 2023, 18:37
#
Дякую за ваш відгук! Стосовно цієї ситуації, я обіцяю, що проінформуємо усіх колег щодо цього та вирішення подібного.
Із-за того, що спочатку була заведена заявка при реєстрації за невірним ІПН, виникла ця проблема, де у системі відображалися інформація по коректному ІПН та некоректному.
Взявши ваше питання, ми це виправили і відповідно змогли видати пластикову картку у відділенні.
Вибачаюся, що це був «квест» не на один день, бо ситуація така трапилася вперше, що могло і дезорієнтувати колег. Насправді і в мене вона вперше, проте радий, що вдало її виправили та змогли вам допомогти.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
+
0
Lesyaa22
Lesyaa22
25 октября 2023, 21:50
#
Вони не можуть створити нову картку з правильним іпн , поки не закриють стару. Але робиться це 30 хвилин, та якщо перейматися добрим ставленням до клієнта можно було клепку напрягти та привїязати не іменну картку , та яка миттєва. і десь за 1 годину все вирішити.але це тільки коли людина важлива :-)))
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.45 42.95
USD 39.25 39.8
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.45 42.95
USD 39.25 39.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Не можемо отримати картку для виплати стипендії