×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.8 | 44.6 |
PLN | 10 | 10.5 |
USD | 42 | 42.7 |
Все курсы банка |
качество работы приложений ужасное
оператор предлагает перегрузить телефон или обратиться к моему опратору связи за решением проблемы. понимаю, что ваши операторы — тупые, но нельзя же быть настолько тупым!
за отправку смс отвечает не мой оператор, а тот с которым договор на обслуживание у пумб.
понятно, что вы делаете все, что культурно послать клиента, но те кто пишут инструкции-алгоритмы ответов для тупых операторов, должны же хоть чуть головой думать.
как результат. на ввод смс 5 минут, смс не пришло и нужно снова повторять процедуру.
такое не в первый раз. в том числе с оплатами, когда нужно ввести пароль из смс, который иногда приход на следующий день, при том что ввести его нужно бло в течение 5 минут.
а вы дальше пишите о хорошм банке, хотя качество работы ваши всех электронных сервисов с каждым улучшением — ухудшается. от вас уходят клиенты. и если я раньше приводила к вам клиентов, сама любя банк за удобстваразнообразные, то последние годы, всех отговариваю. а вы декларируйте дальше «покращення вже зараз»
Написать комментарий
Свифт платеж 2300 долларов нет уже 11 день
Вообщем было отправлено 11 дней назад 3 платежа в общей сумме 2300
День два три пять, ждите, ждите поступит
Вообщем пусто, будем искать, но никто ничего не нашел до сих пор.
Я в шоке это минимум, что делать, говорят ждите будем искать платеж.
Банк отправитель полностью подтвердил получение платежа банком.
Где бабки не понятно.
Написать комментарий
Трудный Пумб
Второй момент — был открыт кредит. Прислал банк оповещение на прощение кредита. Внесла деньги на закрытие, приложение Пумба ПОДТВЕРДИЛО что кредит закрыт. Есть скрин. Но УБКИ — украинское бюро кредитных историй дает выписку на открытый кредит и задолженность. Вот и верь Пумбу после этого. С живым оператором поговорить невозможно — робот Полина это день сурка.
Вот коротко про Пумб.
Щодо кредитної карти, уточніть, будь ласка, Ви зверталися на відділення і отримували гарантійний лист на прощення?
Комментарии (7)
Відсутність орієнтації на клієнта!
Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти.
Якщо Ви залишили заявку на отримання готівкової валюти з Вашого рахунку, через 2-3 дні інформацію щодо наявності валюти Ви зможете дізнатися безпосередньо у касі відділення.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Комментарии (2)
Не можу зняти гроші
Уточніть, будь ласка, хто і коли проінформував Вас, що у касах нашого банку можна зняти злоті?
Комментарии (4)
Не можу зняти гроші
Комментарии (2)
Не отдают деньги
Ми бажаємо допомогти Вам розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, дату, час і суму неуспішної операції, а також дату та канал, по якому Ви отримали консультацію. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок.
Написать комментарий
Банк ПУМБ продовжує знущатись над клієнтами та порушувати закони України!
Відповідь гарячої лінії: «В понеділок (12.09.2022р.) протягом дня з вами зв’яжуться спеціалісти банку».
12.09.2022р. ніхто зі спеціалістів банку з підприємством не зв’язався. З цього приводу було зроблено повторне звернення на гарячу лінію.
Відповідь гарячої лінії: «Завтра (13.09.2022р.) протягом дня з вами зв’яжуться спеціалісти банку».
13.09.2022р. директору зателефонував менеджер Хмельницький Олександр Євгенович з приводу звернень на гарячу лінію 09.09.22р. та 12.09.22р. і повідомив, що нібито за рішенням Служби безпеки банку, Заява на закриття розрахункового рахунку не буде розглянута, але ознайомити з таким рішенням відмовився. Гаряча лінія не підтверджує наявність такого рішення.
На що Хмельницькому було повідомлено наступне: «В черговий раз повідомляємо вам, що підприємство не буде виконувати особисті бажання менеджера, але не відмовляється виконати законні вимоги банку, тож в черговий раз просимо надати офіційний лист або запит від банку на вчинення якихось дій або надання якихось документів для найскорішого розгляду Заяви на закриття розрахункового рахунку».
Менеджер Хмельницький відповів, що такий запит готується.
Звертаємо увагу на те, що цей офіційний запит, за словами Хмельницького, готують та узгоджують між собою фахівці юридичного та інших відділів банку з 06.09.2022р., але станом на 14.09.2022р. — «він ще не готовий, підготовка та узгодження на фінальному етапі, протягом тижня надамо».
13.09.2022р. представник за довіреністю від підприємства ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» прибув до відділення ПУМБ за адресою вул. Велика Васильківська, 118 для того, щоб передати платіжне доручення на оплату податку на прибуток у паперовому вигляді, оскільки систему «ПУМБ Digital Business» підприємству було відключено, а розрахунковий рахунок ще не закрито. Менеджер вищезгаданого відділення ПУМБ Жилюк Марина Валентинівна з невідомих причин відмовилася прийняти платіжне доручення та порадила подати його обслуговуючому менеджеру Хмельницькому Олександру Євгеновичу.
На дії/бездіяльність менеджера Жилюк М. В. було залишено скаргу на гарячу лінію банку.
Після цього представник ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» прибув до обслуговуючого менеджера Хмельницького О.Є. у відділення ПУМБ за адресою пр.-т Оболонський, 22-В з проханням прийняти те саме платіжне доручення на оплату податку на прибуток. Менеджер Хмельницький О.Є. відмовився прийняти платіжне доручення з позначкою про отримання на другому примірнику та запропонував залишити його на столі, після чого сказав наступне: «я його відсканую та направлю до служби безпеки для подальшого розгляду, відповідь ви отримаєте протягом 30 днів».
На дивні дії менеджера Хмельницького було залишено скаргу на гарячу лінію банку.
Станом на 14.09.2022р. кошти не повернуті, розрахунковий рахунок підприємства, незважаючи на отриманий від банку 25.08.2022р. лист «Щодо відмови від підтримання ділових відносин», не закритий, заяви про закриття рахунку не розглянуті, система «ПУМБ Digital Business» відключена, банк не приймає платіжні доручення на сплату податків у паперовому вигляді.
Банк не надає конкретної інформації про терміни розгляду заяв щодо закриття розрахункового рахунку.
Вимагаємо відповісти по суті на наступні питання:
1) Коли саме буде розглянута Заява про закриття розрахункового рахунку?
2) Коли саме буде закритий розрахунковий рахунок та переведено залишки коштів за реквізитами, зазначеними у Заяві?
3) Коли саме буде проведено службове розслідування, що стосується співробітника банку Хмельницького Олександра та повідомлено про результати такого розслідування?
4) Чому саме менеджери банку Жилюк М. В. та Хмельницький О.Є. не приймають платіжні доручення на сплату податків у паперовому вигляді?
Посилання на відгук 1
Посилання на відгук 2
Хочемо звернути Вашу увагу, що АТ «ПУМБ» здійснює свою діяльність виключно у правовому полі і неухильно дотримується вимог законодавства.
Згідно правил збереження банківської таємниці, ми не можемо розголошувати деталі щодо нашої роботи у відкритих джерелах.
Лист з офіційною відповіддю було надіслано на юридичну адресу вашої компанії 15.09, про що проінформовано контактну особу в телефонному режимі.
Комментарии (4)
Заблокировали карту!
Я обратился в отделение, там мне сказали, что есть жалоба по моей карте. Хорошо, я готов решать вопрос, НО ПОЧЕМУ БАНК НАРИСОВАЛ МНЕ КАКОЙ-ТО НЕСУЩЕСТВУЮЩИЙ МИНУС?! И что теперь, еще проценты будут начисляться по нему? Ответьте, Пумб, а то в отделении мне на этот вопрос ответить не смогли
Дана інформація відображається автоматично при блокуванні картки. Вона не є відображення заборогованостію
Комментарии (16)
Некоректне блокування фіз особи рахунків
Чекаю зворотній зв’язок.
13.09.2022.
Вам потрібно надати документи що підтверджують джерела походження коштів, а також детальні письмові пояснення щодо джерел походження коштів, суті та мети здійснення проведених операцій на пошту Банку info@fuib.com (пошта infi@fuib.com є помилковою).
Уточнити інформацію про стан вирішення питання по Вашому запиту можна також, написавши на пошту Банку.
Написать комментарий
Тупості працівників банку немає меж
Для того щоб подати заявку треба було поспілкуватися з 20+ операторами, які перекидають заявки один на одного…
Після чого до мене телефонують з відділення і спілкуються так, ніби я не хочу відкрити в них данну карту, а прошу грошей «на поїсти»…
Подали заявку на інше відділення, звідки позвонили і почали «дивні» питання… А хто ви, а нащо вам карта???
Ви серйозно?! У вас є можливість оформлення — так оформіть, я ж не проти платити вартість обслуговування.
Якщо ні — тоді скажіть що не можна оформити і до побачення!
Такий підхід відповідає загальновживаній світовій практиці KYC (know your customer/ знай свого клієнта).
Будемо раді бачити Вас у наших відділеннях.
Комментарии (4)
Несанкціоновані списання,обережно, ШАХРАЇ
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)
Це не банк
Маленька ремарка, половина відділення не спілкується українською.
Наш співробітник прачюючи згідно внутрішніх розборяджень банку, може попросити клієнта заповнити анкету для подальшого обслуговування
Комментарии (9)
Бизнесмены из 90-х)))))
И скажите мне пожалуста, с какой радости, я должен делиться с вашим банком персональными данными третьих лиц, как это с законодательством коррелирует ???
Комментарии (3)
ПУМБ ШАХРАЇ
Протягом 2 місяців вносила на картку сумму 450 тис грн.Перед тим як вносила, дзвонила до кол центру, щоб дізнатися, чи будуть проблеми, якщо є договір позики, людина яка є позикодавцем має задекларований дохід в рази більше ніж 450 тис грн (хрещений мого сина, мій кум), в кол центрі сказали ніяких проблем не буде.Рахунок заблокували без поясненнь, на балансі -99999999999. В відділенні надали перелік документів, які вам підходять, я їх не маю, маю лише договір позики, але він вам не підходить! ПУМБ після блокування вже каже, що договір позики підходив до війскового стану, зараз не підходить, хоча в кол центрі сказали що все ОК! Тепер ви кажете, що ви вивчаєте кожен випадок індивідуально і для кожного випадку різний перелік документік! ОК я з цим ознайомлена.Далі що? Я хочу розірвати з вами відносини, пишу заяву у відділенні та надую реквізити іншого банку щоб розірвали зі мною відносини, та перевели кошти. У відділені сказали, що протягом певного часу, банк розірве зі мною відносини, я буду ризиковим клієнтом, СБУ перевірить походження коштів, причетність до відмивання бла бла бла.Чекаємо на закриття рахунку вже майже місяць і у відділенні сказали, що керівництво не погодило закриття рахунку.ПУМБ ви можете публічно дати відповідь, що якщо документи походження коштів вас не влаштовують ви забираєте кошти тупо собі??
Згідно статті 1075 цивільного кодексу Укнаїни я маю право розірвати з вами відносини, чому мені відмовили?
Комментарии (3)
Претензія щодо ненадання відповіді на заяву про закриття рахунків та досудова вимога
цю вимогу направлено до банку у встановленому законом порядку
«25» серпня 2022 року від АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» надійшов лист, в якому повідомлялось про відмову від підтримання ділових відносин з ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» та необхідністю подання заяви на закриття поточних рахунків.
«31» серпня 2022 року, ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» було подано в паперовому вигляді у відділення № 21 АТ «ПУМБ» в м.Києві (вул. Велика Васильківська, 118, м.Київ) Заяву про закриття рахунків UA…, UA… та перерахування залишку коштів за відповідними реквізитами (вхідний № 120/84/07.8 від 31.08.2022р.).
Відповідно до положень ч. 1 ст. 1075 Цивільного кодексу України, Договір банківського рахунка розривається за заявою клієнта у будь-який час.
Згідно ч. 3 ст. 1075 Цивільного кодексу України, залишок грошових коштів на рахунку видається клієнтові або за його вказівкою чи в порядку, встановленому законом, перераховується на інший рахунок в строки і в порядку, встановлені банківськими правилами.
В зв’язку з тим, що умовами Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів, який було укладено між ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» та АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК», не встановлено строк виконання зобов’язання щодо перерахування залишку коштів на рахунку, який закривається за заявою Клієнта, таке зобов’язання, відповідно до положень ч.2 ст. 530 Цивільного кодексу України повинно бути виконано Банком протягом 7 (семи) днів від дня пред’явлення вимоги.
Враховуючи, що Заява про закриття рахунків та перерахування залишку коштів була подана ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» 31.08.2022 року, Банк зобов’язаний виконати відповідні зобов’язання до 07.09.2022 року (включно).
На підставі вищевикладеного, вимагаємо до 07.09.2022 року (включно), закрити рахунки UA … (залишок коштів 3522602,20 грн.),
UA … (залишок коштів 0,00 грн.) та перерахувати залишок коштів в розмірі 3522602,20 грн за наступними реквізитами:
ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА», ЄДРПОУ 44423140,
IBAN UA… в АТ «ОЩАДБАНК», МФО 313957.
У випадку незадоволення наших вимог, будемо змушені звернутися до господарського суду за захистом наших прав з відповідними позовними вимогами.
Комментарии (6)
Скарга щодо блокування коштів на рахунку, дій конкретних працівників банку та ненадання відповідей на багаточисельні звернення
07.06.2022р. — було забраковано вихідний платіж з причиною: «Відмовлено в проведені операціїї згідно з п.п. 4.4.57 п. 4.4 Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів».
08.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» отримано від банка запит на надання документів із зазначенням терміну відповіді в 1 добу, до 09.06.2022р.
08.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» в банк була направлена відповідь від підприємства з наступним змістом: «У зв’язку з військовими діями, що проходять у місті за місцем знаходження підприємства, а також у зв’язку з неможливістю оперативного надання документів у строк, зазначений у запиті (09.06.2022р.), просимо закрити розрахунковий рахунок у Вашому банку.».
10.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» було подано документи, що запитуються банком в запиті від 08.06.2022р., та які підприємство на той момент мало можливість подати, а саме:
1) Лист-пояснення по суті діяльності підприємства;
2) Договір оренди приміщення;
3) Договір № 0402−2022 від 04.02.2022р. з додатками до нього;
4) Договір 07−02/2022 від 07.02.2022р. з додатками до нього;
5) Договір № 01/02 від 01.02.2022р. з додатками до нього;
6) Інформація щодо фінансової звітності;
7) Виписки з іншого обслуговуючого банку;
8) Лист про зміну юридичної адреси з наказом по підприємству.
Також 10.06.2022р. подано заяву на закриття розрахункового рахунку (Додаток 2. Заява про зміну умов обслуговування)., але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
15.06.2022р. — була отримана відповідь банку про те, що «Не було надано весь перелік запитуваних документів, тому операції по рахунку будуть обмежені до моменту отримання банком всього пакету документів/інформації».
17.06.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, Оболонський проспект, 22-В був поданий лист (№ 10/22 від 10.06.2022р.), в якому підприємство просить або розблокувати розрахунковий рахунок або закрити його згідно заяви на закриття, поданої 10.06.2022р.
20.06.2022р. — подана заява (№ 20/22 від 20.06.2022р.) на переведення обслуговування підприємства у відділення АТ ПУМБ у м.Дніпро, але відповідь на цю заяву, станом на момент складання цього листа, банк не надав.
21.06.2022р. — підприємство перереєстровано з м. Маріуполь до м. Дніпро і в зв’язку з цим через систему «ПУМБ Digital Business» в банк був направлений Витяг з ЄДР, підтверджуючий зміну юридичної адреси підприємства.
21.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» до банку направлено лист-запит (№ 21/22 від 21.06.2022р.) про стан та строки виконання заяви про закриття розрахункового рахунку, але на питання, зазначені в цьому запиті, станом на момент складання цього листа, по суті банк не відповів.
23.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» отримано Лист від банку про те, що: «Наданих Товариством документів недостатньо для завершення Банком ПЗНП. Таким чином, будь-які дії за рахунками Товариства можуть бути вжиті Банком лише після залишкового завершення ПЗНП.».
28.06.2022р. — до Подільського управління поліції м.Києва було подано заяву про скоєння кримінального правопорушення.
29.06.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано звернення (№ 301 від 29.06.2022р.) до банку про надання детальної інформації, на підставі чого саме обмежено діяльність та використання рахунку підприємства та з проханням повідомити конкретний термін зняття таких обмежень. Але на питання, зазначені в цьому зверненні, станом на момент складання цього листа, по суті банк не відповів.
30.06.2022р. — отримано відповідь від банку (№КІЕ-54/9 від 30.06.2022р.) про те, що: «Наданих Товариством документів недостатньо для завершення Банком ПЗНП. Таким чином, будь-які дії за рахунками Товариства можуть бути вжиті Банком лише після залишкового завершення ПЗНП.», тобто банк продублював відповідь, яку надавав 23.06.2022, а всі питання підприємства знову проігнорував.
30.06.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано звернення (№ 310 від 30.06.2022р.), в якому підприємство просить надати довідку з зазначенням наступної інформації:
1) Вказати розрахункові рахунки підприємства, відкриті в АТ «ПУМБ»;
2) Вказати стан розрахункових рахунків підприємства;
3) Вказати чи працюють розрахункові рахунки підприємства на вхідні платежі;
4) Вказати чи працюють розрахункові рахунки підприємства на вихідні платежі;
5) Якщо рахунки не працюють на вхідні або вихідні платежі, то вказати причину;
6) Якщо є обмеження щодо розрахункових рахунків, то вказати терміни зняття таких обмежень;
7) Вказати залишки коштів на розрахункових рахунках підприємства станом на поточну дату;
8) Вказати, чи має підприємство заборгованість перед АТ «ПУМБ».
Але ні відповіді на це звернення, ні запитуваної довідки, станом на момент складання цього листа, банк не надав.
01.07.2022 г. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано звернення (№ 313 від 01.07.2022р.) до банку з проханням про надання наступної інформації:
1) Зазначити дату, коли саме Видаткові операції за рахунками ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140) були обмежені у зв’язку з необхідністю виконання Банком п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
2) Вказати які саме фінансові операції ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140) були визначені Банком як підозрілі та викликали потребу у Банка вжити посилені заходи належної перевірки (далі — ПЗНП);
3) Вказати яких саме документів ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140), крім тих що були надані 10.06.2022р. та 16.06.2022р. системою «Клієнт-банк» на Ваш запит №б/н від 08.06.2022р., недостатньо для завершення Банком ПЗНП;
4) Вказати на який максимальний термін Банком можуть бути застосовані посилені заходи належної перевірки (ПЗНП) до ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140), згідно діючого законодавства України;
5) Вказати які саме дії необхідно вчинити підприємству ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140) для максимального прискорення завершення Банком ПЗНП.
Але відповідей по суті заданих питань, станом на момент складання цього листа, банк на це звернення не надав.
08.07.2022р. — отримано відповідь від банку (№КІЕ-54/11 від 08.07.2022р.) про те, що розрахунковий рахунок підприємства було заблоковано за рішенням ДСФМУ від 29.06.2022р.
Але термін блокування р/р ДСФМУ минув 10.08.2022р. (31-й робочий день), проте, станом на момент складання цього листа, розрахунковий рахунок підприємства заблоковано.
11.07.22 г. — через систему «ПУМБ Digital Business» до банку подано заяву (№ 11/07 від 11.07.2022р.) про отримання інформації з проханням:
1) Надати детальну відповідь на підставі яких нормативно-правових актів, які є чинні в Україні та процесуальних документів, рішень було здійснено зупинення фінансової діяльності рахунків ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА», які відкриті у Вашому банку, зокрема в період часу з 07.06.2022р. по 30.06.2022р. та у відношенні рахунку ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА»;
2) Надати копію рішення ДСФМ України від 29.06.2022р. або зазначити детальне обґрунтування причин фінансового зупинення діяльності рахунку нашого підприємства згідно з вказаним вище рішенням;
3) Відповідь на дане звернення, прошу надати письмове, сканкопію відповіді правити на електронну адресу ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА»;
4) У разі неможливості надати копію вказаного вище рішення та (або) інформації щодо нього, зазначити підстави, які унеможливлюють надання такої інформації з посиланням на діюче в Україні законодавство.
Але відповіді на це звернення, станом на момент складання цього листа, по суті заданих питань банк не надав.
13.07.2022р. — направлена скарга до НБУ (відповіді наразі немає).
19.07.2022р. — отримано відповідь (№КІЕ-54/12 від 19.07.2022р.) від банку про те, що: «На аналогічні запити, що надходили від ТОВ „Комфорт-Оптіма“, Банком вже надавалися відповіді». Але відповіді по суті поставлених питань банком не надавалися.
21.07.2022р. — Укрпоштою направлено до банку адвокатський запит, у якому адвокат просить: «Повідомити причину відмови у закритті р/р; повідомити термін закриття р/р; надати копію рішення ДСФМУ».
22.07.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано заяву про надання інформації, в якій підприємство просить: «Надати чітку інформацію, з якого саме часу (число, місяць, рік) обчислюється строк зупинення діяльності рахунків ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА».
29.07.2022 було подано адвокатський запит до ДФМУ, у якому адвокат просить: «Провести перевірку законності дій банку; надати копію рішення ДФМУ № 1691-РЗ/2022 від 29.06.2022р.; повідомити термін, коли буде розблоковано р/с».
05.08.2022р. — отримано відповідь (№КІЕ-54/15 від 05.08.2022р.) від банку на заяву про надання інформації від 22.07.2022р.: «Рахунок заблокований 06.06.2022р.; банк проводить ПЗНП, відповідно до чинного законодавства; обмеження буде знято після завершення ПЗНП».
08.08.2022р. — отримано відповідь від ДФМУ на адвокатський запит: «Інформація щодо зупинення фінансових операцій є таємницею фінансового моніторингу».
10.08.2022р. — знову направлено до банку «Додаток2_Заява_про_зміну_умов_обслуговування», але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
15.08.2022р. — отримано відповідь від банка на адвокатський запит про те, що: «Запитувана інформація є банківською таємницею», але питання від адвоката не мали на увазі розкриття жодних банківських таємниць.
17.08.2022р. — повторно подано через систему «ПУМБ Digital Business» заяву на переведення обслуговування підприємства до м.Дніпро, але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
19.08.2022р. — в відділенні за адресою: м. Дніпро, вул. Троїцька, 10 вдруге подано заяву (№ 43/08 від 18.08.2022р.) на переведення обслуговування у м. Дніпро, але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
19.08.2022р. — в відділенні за адресою: м. Дніпро, вул. Троїцька, 10 подано запит (№ 44/08 від 18.08.2022р.) з питаннями: «Чому обслуговування не переведено, коли воно буде переведено та чому немає відповіді на заяву про переведення обслуговування від 20.06.2022р.?», але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
19.08.2022р. — надіслано звернення до банку через систему «ПУМБ Digital Business» з повідомленням про зміну юридичної адреси підприємства та проханням перевести обслуговування у Дніпро, але це звернення з невідомих причин було забраковано.
19.08.2022р. — знову надіслано звернення до банку через систему «ПУМБ Digital Business» з повідомленням про зміну юридичної адреси підприємства та проханням перевести обслуговування у Дніпро, але на дане звернення, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
25.08.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» від банку отримано лист «Щодо відмови від підтримання ділових відносин».
26.08.2022р. — за рішенням менеджера банку АТ ПУМБ Хмельницького Олександра нашому підприємству була відключена система «ПУМБ Digital Business».
29.08.2022р. — на офіційну електронну пошту банку АТ ПУМБ (info@fuib.com) було направлено в електронному вигляді та в головний офіс банку АТ ПУМБ (вул. Андріївська, 4, м. Київ, Україна, 04070) було передано в паперовому вигляді Заяву про закриття розрахункового рахунку, але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
29.08.2022р. — було подано в паперовому вигляді Заяву про закриття розрахункового рахунку у відділення АТ ПУМБ за адресою вул. Велика Васильківська, 118, м. Київ.
31.08.2022р. — директору подзвонили з відділення за адресою вул. Велика Васильківська, 118, м. Київ (менеджер Жилюк Марина, вн. № 8223) та повідомили те, що форма Заяви на закриття рахунку (Додаток2_Заява_про_зміну_умов_обслуговування) не відповідає поточній редакції.
31.08.2022р. — було подано нову Заяву на закриття рахунку (в редакції, яку отримали від Жилюк М. В. по електронній пошті) в відділення за адресою вул. Велика Васильківська, 118, м. Київ (вх. № 120/84/07.7 від 31.08.2022р.), але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
Окрім вищенаведеної переписки, представники підприємства багаторазово звертались до банку з усними питаннями щодо блокування коштів на розрахунковому рахунку, з приводу зміни обслуговуючого відділення та з приводу закриття рахунку. Все спілкування нашого підприємства з банком відбувається через обслуговуючого менеджера Хмельницького Олександра. Хмельницький Олександр часто посилається на велику зайнятість, на брак часу для спілкування з нашим підприємством, а коли в нього все-таки знаходиться час поспілкуватися, то пояснити будь-що по суті або дати конкретні відповіді на запитання даний фахівець не в змозі, на що нашим підприємством постійно подаються скарги через гарячу лінію банку. Але ці скарги потрапляють на розгляд знову до того ж фахівця, Хмельницького Олександра і відповідно подання таких скарг перетворюється на марну трату часу. Також замість того, щоб конструктивно відповісти на поставлені запитання, Хмельницький Олександр пропонує звертатися зі скаргами до НБУ або з позовом до суду.
Також 26.08.2022р. Хмельницький Олександр усно у телефонній розмові наполягав на особистій зустрічі та запитував додаткові документи, без яких нібито неможливо закрити розрахунковий рахунок. У відповідь на це, Хмельницькому Олександру було запропоновано надіслати через систему «ПУМБ Digital Business» офіційний запит нашому підприємству на надання цих документів, проте він відповів, що такий запит направити він не може. Після цієї розмови Хмельницький Олександр за своїм рішенням відключив нашому підприємству систему «ПУМБ Digital Business».
Станом на 05.09.2022р. розрахунковий рахунок підприємства, незважаючи на отриманий від банку лист «Щодо відмови від підтримання ділових відносин», не закритий, заяви про закриття рахунку не розглянуті, система «ПУМБ Digital Business» відключена.
Банк не надає конкретної інформації про терміни розгляду заяв щодо закриття розрахункового рахунку.
Вважаємо, що вирішення питань з розблокуванням розрахункового рахунку, зміною обслуговуючого відділення, а на даний момент з закриттям розрахункового рахунку затягуються саме через некомпетентність, недбалість, упереджене ставлення до нашого підприємства та корупційні наміри обслуговуючого менеджера Хмельницького Олександра. У зв’язку з цим просимо Вас провести службове розслідування, що стосується співробітника банку Хмельницького Олександра та повідомити про результати такого розслідування.
Також вимагаємо якнайшвидше розглянути Заяву про закриття розрахункового рахунку, закрити розрахунковий рахунок та перевести залишки коштів за реквізитами, вказаними в Заяві.
Відповідь на дане звернення, просимо надати письмово, сканкопію відповіді направити на електронну адресу ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (e-mail: smartfin@i.ua).
Комментарии (22)
Не видають готівковий долар з карток, але вільно продають всім бажаючим
Заявки постійно переносять. У касі кажуть «немає підкріплення валютою, знімайте у гривні».
Проходячи чергове відділення банку Пумб зайшов, запитав, чи можу купити 3000 доларів?
Так, відповів касир. А більше можна запитую? І знов ствердна відповідь
Я зрадів, що нарешті долари привезли, дістаю валютну картку — «ось з неї мені видайте долари», кажу
І тут виявилося, щоб зняти гроші з картки, треба вже робити замовлення на колись.
Керівник відділення почав вже добре відому мені пісню про тяжкий військовий стан, відсутність підкріплення валютою.
А продажа готівки то інше і зняття з валютної картки це різні несумісні операції, навіть за наявності доларів у касі вдосталь.
Зателефонував до гарячої лінії банку. Вони відповіли, що на такі питання не впливають, потрібно «домовлятися» з керівником. Керівник зі мною домовлятися не схотів.
Гаряча лінія НБУ сказала писати скаргу.
Написав. #120/127 від 05.09.2022
Гидко.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Комментарии (13)
Причина не видачі готівкової валюти.
Хочу зазначити що в інших банках такої проблеми немає.
Замовив в четвер (25го серпня) валюту на понеділок, прийшовши в понеділок мені повідомили що надійшло розпорядження не видавати валюту готівкою і якщо я хочу то можу зняти в гривні. Звісно що при таких курсах мене не влаштовувало зняття в гривні. Головний менеджер почала розказувати про запобігання махінацій і видала бланк заяви де потрібно вказувати походження грошей та прикріпляти документи що свідчать про їх легальність і сказала що ситуація можливо покращиться з 15го вересня. Зауважу що при надходженні грошей на рахунок ніяких доказів не потрібно, а тільки тоді коли вже хочеш ці гроші зняти =) На гарячій лінії сказали що нічого такого не знають і ніяких розпоряджень не було ні від головного офіса ні від НБУ і порадили ще раз замовити валюту вже на наступний четвер і що якщо не видадуть то знову телефонувати їм. Прийняли скаргу (яку так і не розглянули в обіцяні 5 днів) і побажали успіху. Зрозуміло що в наступний четвер гроші не видали, а головний менеджер на пропозицію поспілкуватися з гарячою лінійою сказала що ні з ким говорити не збирається.
І вже на наступний день, в п’ятницю (2го вересня), всім приходить повідомлення що з 10го вересня буде зніматися комісія у розмірі 1% від суми при знятті валюти готівкою.
Так що всі ці ніби то проблеми з валютою через агресію росії, зараз виглядають огидно.
Комісія — це нормально але не таким ось чином. Багато в кого були плани на ці кошти в певний час і багато хто зняв в гривні від безвиході і втратив ~1000грн на тисячі доларах на конвертації. Дуже розлючений ось такою поведінкою і таким ставленням до своїх клієнтів. Закриваю всі рахунки і переходжу до більш адекватного банку.
Дійсно, з З 10 вересня ПУМБ змінює тарифи на зняття в касі банку готівки у валюті (USD/EUR/GBP/PLN) з дебетних карток всеКАРТА. Відтепер, власники дебетових карток всеКАРТА під час зняття в касі банку готівки у валюті USD/EUR/PLN/GBP сплачуватимуть 1% комісії. Банк був змушений ввести комісію за зняття готівки у валюті в касі банку через збільшення вартості обслуговування готівкової валюти. Водночас, для клієнтів, які стабільно зберігають гроші в ПУМБ діятимуть пільгові умови. Якщо протягом календарного місяця сумарно на поточних та депозитних рахунках клієнта в валюті рахунку щоденно знаходилось не менше 500 USD/EUR/PLN/GBP, то наступного календарного місяця зняття валюти в касі буде для власників карток всеКАРТА — безкоштовне 2 рази на місяць на загальну суму меншу за 500 000, 01 грн.
Однак, Ви все ще можете зняти кошти без комісії, до 10 вересня.
Комментарии (12)
Ніколи не працюйте з ПУМБ
Уточнити інформацію по запиту, або надіслати додаткові документи можна на пошту Банку info@fuib.com.
Комментарии (4)