Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Jaroslav 82 15 апреля 2023, 12:06
Финансовый номер попал к другому клиенту, как такое вообще может быть, слава богу доллары нельзя пересылать по Украине.
От банка вообще нет реакции
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 15 апреля 2023, 13:31
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми хочемо розібратися детальніше та перевірити приналежність Вашого фінансового номеру телефону до анкети іншого клієнта, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
malinin007 14 апреля 2023, 14:23
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Сагайдачного, 16
Пару днів назад виявив, що не можу зайти в ПУМБ онлайн. Знаходжуся за кордоном, подзвонив у підтримку з сайту банку, виявилося, що мої рахунки і онлайн банкінг заблоковано по причині того, що була спроба входу з неавторизованого пристрою. Не маю уяви які причини цього, підозрюю, що можливо очистились якісь кеші і система це так сприйняла. Сказали, що розблокування можливе через відділення.

Я пояснив, що знаходжуся за кордоном, прийти у відділення не можу, мені сказали написати на e-mail info@fuib.com і пояснити ситуацію для розблокування.

Я написав, навіть у форматі офіційного листа на ім'я голови правління, пояснив, сказав, що це я, що готовий пройти ідентифікацію любим каналом зв’язку (відеочат, тощо), а мені у відповідь прийшло питання про причини зарахування на мою дебетову карту 32000 грн у минулому місяці у рамках погашення заборгованості у пільговому періоді моєї кредитки.

Я також направив пояснення і по цьому зарахуванню, хоча я не розумію яким боком тут воно?

Через деякий час прийшло повідомлення, що мені знову треба звернутись у відділення.

Тобто я розумію таким чином мені банк відмовив в обслуговуванні?

Агов, ПУМБе, ви в якому віці і в який час живете? На дворі 21 сторіччя, люди з космосу відеозвязок налагодили і вирішують набагато більш глобальні питання таким чином.

А ви не можете з одним клієнтом зв’язатися у відеочаті і підтвердити особистість в умовах воєнного стану?
Це ви рахуєте нормальна поведінка банку?
Це привід блокувати рахунки?

Це реально неадекватна поведінка банку, дуже низький рівень підтримки, наявність якої взагалі треба поставити під сумнів, вона просто не потрібна. Всі питання у них вирішуються через відділення.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 14 апреля 2023, 16:01
Вітаємо!

Нам прикро, що користування нашими послугами залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та після детальної перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 15 апреля 2023, 10:39
Вітаємо, Ігоре!

Перш за все хочемо зазначити, що Банк керується правилами Договору комплексного банківського обслуговування, в якому зазначені умови та порядок надання банком послуг за продуктами банку.

Ваш рахунок та особистий кабінет ПУМБ Online тимчасово заблоковані у зв’язку з необхідністю підтвердження походження коштів за 30.03.2023 року на суму 32000 грн.

Щоб зняти блокування просимо Вас відправити електронний лист з такою інформацією про переказ:
1) ПІБ відправника
2) Контактний номер телефону відправника
3) Суть зарахування коштів

Це можна зробити без відвідування відділення, листом на пошту info@fuib.com
Артем Чернишов 13 апреля 2023, 10:14
Доброго дня приходять смс від абонента PUMB з проханням оплатити кредит.

На гарячій лінії підтвердили що мене немайє в базі як клієнта банку.

Досить надсилати смс.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 13 апреля 2023, 11:39
Вітаємо! Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону, на який надходять СМС. По можливості також просимо вказати дату і час повідомлень.
Ілля Пугачов 11 апреля 2023, 17:44
Отделение по адресу: Львов, ул. Шолом-Алейхема, 1
Под надумаными предлогами банк мне заблокировал мои личные средства на счету — 25000 грн. Это случилось как только я выехал за границу, таким образом банк оставил меня за границей в безвыходном положении. Рассчет банка понятен — человек скорее всего не вернется и не сможет добиться возвращения своих средств.
Я вернулся через несколько дней, но оказалось что даже будучи на месте получить свои деньги очень непросто. В банке все построено так, чтоб вы их не получили. Это у ПУМБА такая статья дохода — блокировать деньги людей, а потом требовать 1000 справок, справку что у вас есть справка, и таким образом бесконечно откладывать выплату денег, замучать человека, чтоб у него закончились силы сопротивляться, и тогда деньги остаются у банка, грабеж завершается успешно.
Очень прошу всех людей, кто это читает — никогда не размещать депозиты в этом банке, никогда не размещать ни копейки личных средств и не пользоваться картами этого банка для совершения покупок. Искренне всем желаю не стать жертвами этих мошенников.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 11 апреля 2023, 21:51
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю. Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації детальніше. Інформації із Вашої заявки достатньо для початку розслідування. Ми неодмінно в усьому розберемося та надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 апреля 2023, 10:53
Вітаємо!

Наше внутрішнє розслідування виявило, що Ваш рахунок був заблокований фінансовим моніторингом банку. Так як, Ви не надали довідку, що підтверджує джерело виникнення коштів, банк прийняв рішення про відмову у продовженні ділових відносин. Просимо Вас звернутися до обслуговуючого відділення для переказу заблокованих коштів на рахунок в іншому банку та закриття поточних рахунків у ПУМБ.
Проблема решена
Katerynak007 11 апреля 2023, 12:26
Мала прострочену заборгованість в банку, погасила її, звернулась до служби підтримки для того, щоб мені надали довідку що я не маю заборгованості, або ж хоча б завчасно оновили інформації на УБКІ, із запропоновах мною варіантів мені відмовили у всіх. Довідку я можу отримати тільки у відділені за їх умовами, але банку абсолютно плювати, що ось більше року в Україні повномаштабна війна і не в кожної людини є змога витрачати кошти на поїздки до банку, бо о новина, вона може мешкати вже геть в іншому місті чи навіть селі, де віділення і близько не має, бо із-за бойових дій була вимушена кудись переїхати. Попросила до чату підключити супервізора, щоб він допоміг знайти якийсь компроміс у вирішені мого запиту, замість цього оператор просто завершив зі мною діалог. Я зараз вже маю більш-менш стабільне життя і почала виплачувати борги, але з таким відношенням до клієнтів просто не хочеться згадувати про цей банк. Я такого наплювательського ставлення не зустрічала ще в жодному з українських банків. Панове, це дно.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 11 апреля 2023, 21:55
Вітаємо!

Довідка передбачає наявність мокрої печаті, у зв'язку з чим вона видається лише у відділенні банку. Ви зможете отримати довідку у будь-якому відділенні ПУМБ після повернення на територію України. На вимогу законодавства, банк щомісяця передає інформацію про стан погашення кредитів до УБКІ. У разі, якщо клієнт допускає протерміновану заборгованість, ці дані фіксуються в УБКІ, так само, як і подальший факт погашення протермінованої заборгованості клієнтом.
Віктор Демченко 10 апреля 2023, 17:45
В кінці березня 2023р. закінчився термін дії валютного депозиту і в цей же день, по платіжній картці ВсеКарта без попереднього замовлення і без додаткових комісій і відсотків у касі ПУМБ, отримав готівкою всю суму депозиту.
Дякую 🤝
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 апреля 2023, 20:42
Вітаємо! Щиро дякуємо за співпрацю та довіру. Працюємо для Вас!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
helpdesk 8 апреля 2023, 15:53
Мошенник в вашем банке с номером карты 5355280213286873 и номерами телефонов +380999074317 +380962681166
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 апреля 2023, 10:02
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями зі сторони нашого клієнта. Ми бажаємо розібратися у ситуації та зафіксувати такий випадок, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Алексей Т 7 апреля 2023, 18:32
В мае 2022 года Пумб заблокировал карту, на которой около 100 тыс грн.
После обращения в банк, сотрудник предоставила информацию, что при открытии военных облигаций не нужно предоставлять никакие документы и мы открыли военные облигации. После окончания срока военных облигаций сотрудник заявил, что все равно нужны документы, подтверждающие доход. После этого были предоставлены справки о доходах всей семьи. Рассматривали их долго, объясняли, что дохода не хватает для разблокировки, предоставьте ещё что-то. Наши доводы о том, что 100 тыс грн, которые пополнены/сняты 10 раз не превратятся в миллион, не были услышаны и восприняты.
После многочисленных жалоб мужа, его счёт разблокировали и перевели деньги на счёт в другом банке, прекратив дальнейшее сотрудничество. А по моему счету вопрос повис в воздухе ещё на несколько месяцев. Прошу разблокировать мои деньги, прекратить сотрудничество и закрыть мой счет навсегда!!!

5355280207936939

Вендаловская Наталья
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 апреля 2023, 21:01
Вітаємо, Наталю! В цілях захисту Вашої конфіденційної інформації рекомендуємо не залишати у відкритому доступі персональні дані. Ми надали зворотній з'язок по Вашому зверненню у особистих повідомленнях, просимо перевірити дірект.
Обслуговування клієнтів на висоті, персонал підбираєте дуже круто :)
У відділеннях кожного клієнта зустрічають і обслуговують як VIP`а з усмішкою на обличчі. Підтримка в чатах розжовує питання як дитині, що унеможливлює не розуміння відповідді.
Додаткові +++: відсутність більшості комісій, що є у інших банках (не будемо тицяти пальцями на деяких, в кого вона є :D)
Нормальні відсоткові ставки за депозитами.
Простота у використанні додатку, нічого зайвого і важкого, розбереться навіть моя бабуся.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 7 апреля 2023, 19:16
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук та теплі слова! Приємно бачити, що наше облуговування Вас задовольнило. Ми щасливі, що умови наших продуктів Вас влаштовують та покривають Ваші потреби.
Проблема решена
Олександр Кравченко 6 апреля 2023, 16:03
1. Відразу після отримання карти змінив пін-код в банкоматі, але через декілька днв, коли не зміг ввести його при розрухунку, виявилося що він знову змігився на початковий.
2. В налаштуваннях карти відкриті інтернет- платежі але пр цьому банк на власний розсуд заблокував транзакцію. Встановлення дозволу на інтернет-платіж через голосове меню — квест, який я не осилив.
3. Пільговий період за використання кредитних коштів мав би рахуватися з першого іх використання, натомість банк почав рахувати період з дебетної операції (зарахування власних коштів без використання кредитного ліміту).
І це тільки за два тижні користування. Якщо прогресія збережеться — доведеться відмовлятися від їх послуг. Об'єктивно альтернативи є.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 6 апреля 2023, 16:45
Вітаємо!

Нам прикро, що користування нашою кредитною карткою залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у описаній ситуації детальніше, тому проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
fatchenko 6 апреля 2023, 1:19
По окончанию валютного депозита доллары зачислились на валютную карту, но снять в кассе не смог, потребовали комиссию 1%, а касир мне заявляет, что доллары должны ещё месяц на карточке пролежать, чтобы потом без процентов снять. Несмотря на то что в договоре указано что депозит по окончанию возвращают без процентов.
Пришлось через оператора оформлять квитанцию, чтобы забрать в касе $.
А у меня ещё один депозит на подходе, у оператора уточнил как мне быть, сразу оформлять квитанцию, нет говорит оператор, вы с начало попробуйте в касе снять, а потом к оператору.
Да нужно забрать последний депозит и всё больше не связываться.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 6 апреля 2023, 9:18
Вітаємо! Згідно поточних тарифів банку, зняття готівки з доларового рахунку у касі відбувається без комісії, якщо сумарно на поточних та депозитних рахунках клієнта в USD у період з 1-го числа по передостанній робочий день календарного місяця щоденно знаходилось не менше 500 USD. За дотримання цієї умови клієнт може без комісії зняти готівку у касі двічі за місяць на загальну суму менше 500 000,01 грн в еквіваленті. В іншому випадку зняття готівки відбувається з комісією 1%.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Светлана Неволина 5 апреля 2023, 16:23
Дополняю свой отзыв! Сегодня мне позвонили 3 раза с требованиями оплатить просроченную на месяц рассрочку! Это не банк, это коллекторская контора! Мой номер телефона был куда-то слит, в нарушение Закона Украины «О защите персональных данных», поскольку мне стали писать всевозможные конторки с предложениями взять у них кредит, к которым я никогда не обращалась, и мой номер им взять было негде. Особенно подозрительно, то, что пишут они мне одновременно с ПУМБ. Бегите от этого банка, нн связывайтесь!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 5 апреля 2023, 19:29
Вітаємо, Світлано! Ми вже передали Ваше звернення на розгляд уповноваженого відділу і неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів розслідування.
Проблема решена
kutta55 5 апреля 2023, 15:28
6 марта снимал 4600 грн в банкомате Приват Банка на Гната Хоткевича (Киев). Банкомат начал отсчет купюр, но в итоге заглючил и выключился. Соответственно никаких наличных денег выдано не было, но с карты деньги были успешно списаны. В этот же день подал заявку в Пумб, сказали ждать до месяца рассмотрения, т.к. нужно подать запрос в Приват и ждать инкассации. 14 марта деньги какбыл вернулись на счет, но пользоваться ими нельзя до 45 дней :)) Как сказали в колл-центре — такие правила, а вдруг Приват захочет оспорить операцию) На вопрос оператору — Так Приват передал Вам информацию, что деньги действительно небыли выданы, вы же мне их вернули, зачем им оспаривать операцию? Ответ оператора — Такие правила. По состоянию на 05.04 — мои деньги так и небыли разблокированы. Поэтому оставляю отзыв с предупреждением для всех пользователей Пумба — в ситуации, если банкомат не выдаст Вам деньги, но спишет их с карты, знайте, ждать полноценного возврата Вам нужно будет до 1.5 месяца так точно.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 5 апреля 2023, 19:14
Вітаємо!

Оскарження операцій відбувається в два етапи. Після початкового етапу розслідування тривалістю 45 календарних днів, кошти повертаються на баланс власника та блокуються на ньому на додаткові 45 днів. Даний термін встановлений для того, щоб захистити право іншої сторони оскаржити примусове повернення коштів, якщо вона вважає його неправомірним та може надати відповідні підтвердження. У разі, якщо заявка клієнта на оскарження операції задовольняється, заблоковані на балансі кошти стають доступними для використання через 45 днів з моменту повернення та блокування суми на рахунку. Ми передали Ваше звернення у роботу відповідного відділу та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0683602503 3 апреля 2023, 23:18
Я являюсь клиентом банка и Вийсковым надав форму 5 но банк уже 3 месяца миня игнорирует и дальше продолжает начислять проценты по кредитной карте не однократно я звонил операторам оставлял заявку хто я и отом щто являюсь Вийсково соужбовець, но банк всячески миня как би принимает маё зверненя, но в итоге не чиво не делает проценты как начисляли так и дальше продолжают.Я то не отказываюсь заплатить тело кредита, но не проценты какие били мне начислены не законо.Я никому не советую связываться с ПУМБ банком ветом банке нет ни законов ни поваги до Вийсковых
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 апреля 2023, 16:13
Вітаємо! Ми бажаємо допомогти Вам розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Проблема решена
Natalie87 3 апреля 2023, 13:16
Тим, хто роздумує чи оформляти кредитну карту у цьому банку- не раджу! Минулого місяця не мала фінансової можливості рознести мінімальні платежі по кредиткам через відсутність доходу (я ФОП). Монобанк та IZI порахували проценти не збільшуючи тіло кредиту, а ПУМБ несплачені проценти заніс у тіло кредиту тим самим збільшивши його. На кінець місяця моя заборгованість була майже 30 тисяч, 3.99%*30000=1197 грн процент розрахунково, а мені нарахували 1958 грн і збільшили тіло кредиту до 31958,75 грн. Національний банк України відмовився прийняти скаргу на ПУМБ тож вони можуть нараховувати, що їм заманеться. Уже зараз вони мені пишуть щоб закрити кредит я маю внести 34543 грн, така математика від банку ПУМБ- не зв’язуйтеся!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 апреля 2023, 13:51
Вітаємо!

Нам прикро, що користування кредитною карткою залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та надати Вам роз'яснення стосовно нарахування відсотків за користування кредитними коштами. Напишіть будь ласка нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, ми переглянемо деталі по Вашій анкеті.
Полезный комментарий
Natalie87 6 апреля 2023, 0:18
До мене дійшло накінець-то, ПУМБ все вірно нараховував, і мій відгук-це мій прорахунок, бо я була впевнена, що мій ліміт 30 тисяч, уже пригадала, що у мене ліміт встановлено 32 тисячі. Дуже перепрошую у банку ПУМБ і працівників які мені намагались донести,що тіло кредиту вірне, мій відгук абсолютно не відповідає дійсності і всі нарахування вірні. Ще раз приношу свої вибачення, охопила мене паніка і вже холодний розсудок повернувся лиш коли закрила кредит і знову намагалась порахувати звідки та 1960грн понад 30тис взялася, і тоді вже зрозуміла що ліміт і не 30 був, а 32, і використано не 29, а 31
Светлана Неволина 3 апреля 2023, 13:07
Меня удивляет работа банка. Перед войной я взяла кредит на холодильник, исправно его выплачивала, а потом… а потом мой Мариуполь уничтожили. Но я все равно продолжала отдавать кредит, за вещь, которой пользоваться не могу, потому что города нет. Каково же было мое удивление, когда однажды, не заплатив за 1 месяц вовремя (потому что была на больничном), ПУМБ начал забрасывать меня смс, звонить и отчитывать, как нашкодившую школьницу. Я сказала, что в ближайшее время я оплачу долг.(900 грн, не 9 миллионов) Но до сотрудников ПУМБ это не дошло. Через день они снова мне написали, снова позвонили. Пусть война, пусть люди потеряли имущество, город, пусть человек сейчас болеет, а вы верните срочно деньги, целых 900 грн, а то банк развалится! У меня нет слов! В банке работают не люди! Это роботы, в которых нет ничего человеческого!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 апреля 2023, 14:32
Вітаємо, Світлано!

Ми розуміємо складність ситуації і робимо все можливе для зменшення фінансового навантаження клієнтам. Так з березня по серпень 2022 року ми автоматично підключали кредитні канікули всім клієнтам. На даний момент ми не нараховуємо штрафні санкції у випадку простроченого платежу, таким чином можна оплатити цю суму пізніше без додаткових переплат (штрафів, пені, підвищеної відсоткової ставки).
Проте, у випадку наявності прострочених платежів, до Вас можуть телефонувати наші фахівці з нагадуванням про оплату, щоб не накопичувати борг.
Ми обов’язково проведемо внутрішнє розслідування та перевіримо коректність роботи наших колег та дзвінків до Вас зокрема. Надішліть будь ласка нам у приватні повідомлення дату та час дзвінків від наших фахівців.
0675271771 31 марта 2023, 14:51
Я не являюсь клиентом банка Пумб и никогда не была. Мне названивают каждый день и требуют передать кому-то какую-то информацию. На мои требования прекратить звонить не реагируют. Это называется преследование и терроризм. Операторы хамки, повышают голос. Позорище, а не банк.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 31 марта 2023, 15:23
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розглянути ситуацію, про яку Ви повідомили. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номери телефону, на який та з якого надходять дзвінки, а також дату та час їх надходження. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Дмитрий Давыдов 30 марта 2023, 14:21
Этот банк является мошеннической организацией! Я не являясь их клиентом и никогда не являлся, взяли не понятно откуда мой номер и продали его коллекторам и эти коллектора, а точнее, так сказать робот, звонит по будням по 2−3 раза на день и требует денег, мол я должен деньги ПУМБ! ПУМБ соизволились мне позвонить и… хотят чтобы я сам позвонил этим коллекторам. Что??? А зачем было им давать мой номер?! Кто давал вам право это делать??? Если это не прекратится, то боюсь так и до суда не далеко!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 31 марта 2023, 9:28
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми бажаємо розібратися в ситуації, тому просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, на який Ви отримуєте дзвінки, а також дату і час дзвінків та номери телефону, з яких вони надходять.
0734046972 28 марта 2023, 14:43
В прошлом году Пусть банк сделал акцию, оплата части кредита и часть вам спишут.Оплатила списали 8000 но приходит письмо с налоговой явиться на проверку теперь я должна в налоговую заплатить 2000 гр.за списание кредита.Пожалуйста перед тем как люди вам оплачивают предупреждайте что вы теперь должны налоговой
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 28 марта 2023, 14:57
Вітаємо!

Відповідно до програми прощення кредиту, клієнт вносить частину суми до повного погашення, а іншу частину закриває банк.
Згідно абзацу д) пп.164.2.17 Податкового Кодексу України сума боргу по тілу кредиту платника податку, анульованого кредитором по його самостійному рішенню, підлягає обкладанню податком з доходів фізичних осіб та військовим збором.
Інформація про це вказана в листі, який ми надсилаємо в листі про прощення боргу.
LarSia 27 марта 2023, 16:45
Этот банк упорно не присылает новый код-пароль и соответственно заблокирован вход в моё предложение пумб-онлайн.
Банк, вам ЗАНЯТЬСЯ БОЛЬШЕ НЕЧЕМ, кроме как создавать проблемы своим клиентам, навязывая им какие-то «пароли», потом самостоятельно их СБРАСЫВАЯ так что человек не может войти в приложение, и НЕ ВЫСЫЛАЯ новый временный пароль???
У вас больше вопросов нет никаких в самом банке, что вы играетесь с «безопасностью» (заменяя втихаря ранее установленные личные пароли на «5-значный набор» какой-то дебильный, который, если что, намного легче подбирается в случае чего)???
Я не хочу пользоваться этими 5-знаками!!! Вы хоть чем-то думали перед этим, как согнать на них?
Теперь у меня он НЕ ДЕЙСТВУЕТ, зайти не могу, новый пароль не приходит и соответственно не меняется на свой!
Придется с таким отношением прекратить с вами всякое сотрудничество в ближайшее же время, иду в отделение и адью вам.
ПУМБ
Ответ банка
27 марта 2023, 20:51
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що в Вас склалось саме таке враження про наш банк.
Проте, перехід на 5-цифровий код-пароль відбувся, щоб забезпечити достатній рівень безпеки авторизації. Можливості сучасних систем безпеки дозволяють спростити для клієнта процес входу у застосунок, підвищуючи рівень безпеки. При цьому Ви також можете налаштувати інші способи авторизації – вхід по FaceID, або за відбитком пальця (TouchID).

Відновити пароль від особистого кабінету можна зателефонувавши на Гарячу лінію банку, натиснувши на «Не пам’ятаю код-пароль(Забули пароль)» у додатку або у будь якому відділенні банку.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝